Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 451 opinii

1.57 / 5

  • Obsługa klienta
    1.53
  • Oferta
    1.60
  • Prostota obsługi
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 23
  • ~Zyta / 2024-04-23 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział banku w moim mieście zamknięto, bankomat również. Zostaje jedynie Planet Cash, który jest często nieczynny. Fatalnie. Żeby zlikwidować nawet bankomat. Poważnie myślę nad zmianą banku.
  • ~Dawid / 2024-04-23 16:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolony z obsługi klienta. Pani okazała się bardzo pomocna i z uśmiechem na twarzy odpowiedziała na wszystkie pytania a także pomogła rozwiązać problemy z kontem
  • ~Junior / 2024-04-23 15:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Na stronie przechwałki że decyzja kredytowa szybka i przyjemna tymczasem realia są takie że już tydzień czekam na decyzję , co chwilę trzeba dosyłać jakieś dokumenty nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySkomplikowana procedura
  • ~niunia_sylwunia / 2024-04-15 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Przemiła i zawsze bardzo profesjonalna obsługa pracowników BNP Paribas banku w Morągu.Wiekszosc pracowników zasługuje na bardzo pozytywną opinię,ale w szczególności bardzo młody pan z oddziału w moim mieście.Zawsze bardzo profesjonalnie podchodzi do każdego problemu lub oferty banku dla klientów,zasługuje na szczególne wyróżnienie ,gdyż niejednokrotnie bardzo szybko i sprawnie udzielił mi odpowiedzi i pomocy oraz pomógł załatwić wszelkie formalności.
    ZaletyPracownik zasługujący na bardzo duże wyróżnienie za swoją pracę i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków.
    WadyBrak
  • ~Arkadiusz / 2024-04-10 04:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Miła atmosfera i chęć pomocy klienta mając problem finansowy można liczyć na dopasowanie do moich warunków finansowych .wcześniejszą spłata generuje zwrot finansowy .Super. pozdrawiam Arek
    ZaletyBlisko i łatwy dojazd do placówki
    WadySzkoda że nie da się zrobić niższych procentów ale jest dobrze
  • ~Rafał / 2024-04-09 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Do wszystkich klientów którym bank BNP Paribas celowo zablokował konta bankowe na wiele dni lub tygodni (pożyczając te pieniądze innym na procent), macie prawo dochodzić odszkodowania za straty moralne spowodowane brakiem pieniędzy na życie.
    Dodatkowo, w przypadku zablokowania konta i odmowy odblokowania kierujcie się na policję i prokuraturę z doniesieniem o zagarnięciu majątku przez bank.
  • ~Rafał / 2024-04-09 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Do wszystkich klientów ,którym bank BNP Paribas celowo zablokował na wiele dni lub tygodni konta (bezprawnie pożyczając z nich pieniądze innym na procent), z powodu rzekomego prania pieniędzy lub "błędu systemu", macie prawo dochodzić odszkodowania za straty moralne spowodowane brakiem środków do życia. W przypadku zablokowania konta i odmowy odblokowania kierujcie się na policję i prokuraturę z doniesieniem o zagarnięciu majątku przez bank.
  • ~Bogdan / 2024-04-04 12:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcialem podziekowac Pani Malgorzacie z odzialu w Slubicach
    Rzetelne podejscie do klijeta Profesjonalna obsluga doradctwo kompentencja Bardzo dziekuje za pomoc
    Z pewnoscia polece placowke
  • ~zbigniew33 / 2024-03-30 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Już etapie zakładania konta bank zaliczył wpadkę. Zweryfikował mnie na wszystkie sposoby, przysłał do podpisu umowę ramową o prowadzenie rachunku która podpisałem i na tym etapie dostęp do rachunku się zatrzymał. Miało być szybko, pięknie i przyjemnie. Wyszło wolno, brzydko i nieprzyjemnie. Sposób założenia rachunku przez aplikacje wybrałem, gdyż zależało mi na czasie i musiałem mieć w tym banku rachunek przed wyjazdem. Wyszło jak zwykle w Polsce-piękna reklama a w realności lipa.Reasumując-mam z bankiem umowę ramową na prowadzenie rachunku, mam numer rachunku w banku, lecz nie mam dostępu do tego rachunku.Na ifolinii nic nie pomogli, typowe formułki.
    Zaletyna ten moment nie widzę.
    WadyProces zakładania rachunku który miał być szybki, okazał się dnem.
  • ~Adam Dziergowski / 2024-03-27 11:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcę pochwalić oddzial BNP Paribas w Warszawie przy ul Francuskiej 49 , a szczególnie Panie - Krystynę Osmolak i Dominikę Dzieciol za podejście do klienta,zaangażowanie i kompetencje.
    Mam kontakt z bankiem od wielu lat,a z Paniami od kilku miesięcy.
    Jednocześnie gratuluję Pani Ewelinie Świzdor budowy zespolu.
    pzdr. Adam Dziergowski
  • ~Paulina / 2024-03-26 19:43
    Ocena: 5.00 / 5
    W Placówce przy ul. Lubicz 23 w Krakowie, spotkałam bardzo uprzejmą, kompetentną i profesjonalną Doradcę Klienta, Panią Małgorzatę Sapeta, dzięki której moje sprawy zostały szybko i sprawnie zrealizowane. Polecam serdecznie!
    ZaletyProfesjonalne podejście do Klienta.
  • ~Małgorzata / 2024-03-22 11:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Odwiedziłam ten bank na ulicy Głogowskiej w Poznaniu, co mogę powiedzieć to tylko same dobre rzeczy. Przemiła obsługa, zostałam załatwiona bez kolejki, nie zdążyłam zadać pytania a już pani miała przygotowane papiery, nie musiałam ponownie wracać, bo było załatwione wszystko od razu. Oby więcej takiej obsługi we wszystkich bankach. Dziękuję
  • ~Marzena / 2024-03-21 20:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam u Państwa kredyt hipoteczny, który spłacam od 4 lat. Niestety jestem zawiedziona, że w mieście Łodzi nie można stacjonarnie umówić się z ekspertem od kredytów hipotecznych. W związku z powyższym próbowałam uzyskać kilka informacji na temat mojego kredytu hipotecznego od eksperta online. Niestety ku mojemu zdziwieniu byłam odsyłana od jednego eksperta do kolejnego. Przeszłam przez 6 osób i nadal nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na moje pytania. Jestem zbulwersowana faktem takiej niekompetencji Państwa ekspertów wirtualnych. Zdesperowana pojechałam do jednego z oddziału Banku PNB Paribas S.A. ul. Al. Piłsudskiego 76 w Łodzi, z zamiarem spotkania się z kierownikiem oddziału. Ku mojemu zaskoczeniu pracownik banku od razu zainteresował się moją osobą. Jestem zachwycona Państwa pracownicą Panią Renatą Gołdyn-Ocińską. Jest to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Zarazem wiedza i kultura osobista oraz sposób obsługi Pani Renaty jest na najwyższym poziomie. Na wszystkie moje pytania uzyskałam konkretne i jasne odpowiedzi, a wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane. Gratuluję zatrudnienia Pani Renaty, to jest SUPER EKSPERT. Osobiście każdą sprawę jaką będę miała do załatwienia w tym banku, zawsze wrócę do Pani Renaty Gołdyn- Ocińskiej i tylko tą osobę będę polecać. Pani Renato bardzo bardzo dziękuję, uratowała Pani honor swojego pracodawcy-banku. Marzena
  • ~Julia / 2024-03-21 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo odradzam ten bank, blokują konta na wiele dni pod pretekstem "bezpieczeństwa”,żeby pożyczać na procent twoją forsę bez twojej zgody, zostajesz bez pieniędzy na czynsz,jedzenie , a oni potem tłumaczą ,że to taki "błąd systemu". To są po prostu zwykłe żule.
  • ~Damian / 2024-03-21 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podsylajcienswoich troki do dobrych opinii. Drugi raz wziąłem u was kredyt i drugi raz oszukujecie przy wcześniejszej spłacie. Oczywiście robicie to w białych rękawiczkach , na szczęście są konkurencyjne banki które nie praktykują czegoś takiego. Spłaciłem kredyt pół roku przed jego zakończeniem i po pół roku wam się przypomina że coś jednak jeszcze mam do dopłaty, nie wiem niby skąd się to wzięło skoro liczyłem to bardzo dokładnie, żeby nie zapłacić za mało ale i też za dużo... Do tego dorzuciliscie mi karę 100zl pomimo że dobrze wiecie że powinniście mi jeszcze oddać pieniądze za wcześniej spłacony kredyt. Zrobiliście to raz w moim przypadku, więc bardzo skrupulatnie do tematu po raz drugi i znowu to samo!!!
    Absolutnie nie polecam tego banku. Będę was odradzał każdemu znajomemu,i każdemu z nich będę mówił żeby opowiadał to dalej. Oszuści w białych rękawiczkach
  • ~Bogdan / 2024-03-18 14:45
    Ocena: 5.00 / 5
    witam,chcę poinformować,że jestem zadowolony ze współpracy z Waszym bankiem szczególnie chciałbym wyrórznić mojego opiekuna Panią Małgorzatę Kokorniak przede wszystkim za właściwe kompetencje zawodowe,bardzo dobry kontakt doradczy
    jak również dobrą aurę obsługi.
  • ~Krzysztof Pawluć / 2024-03-18 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna opieka Pani Małgorzaty Kokorniak z BNP Zielona Góra Stary Rynek.
  • ~endi74 / 2024-03-15 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nie podałem im zdjęć dowodu, zablokowali mi konto. ok, ale odblokować już przez tydzień się im nie udało.
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Bogdan / 2024-03-14 13:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa,kompetentny opiekun klienta Małgorzata Kokorniak trochę za dalego od parkingu do banku.Ocena dotyczy BGŻ BNP Paribas Zielona Góra ul.Stary Rynek.
  • ~K.P. / 2024-03-14 13:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra obsługa klienta detalicznego. Szybkie i sprawne załatwianie spraw.
strona 1 z 23
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791