Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 454 opinii

1.57 / 5

  • Obsługa klienta
    1.53
  • Oferta
    1.61
  • Prostota obsługi
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nina / 2024-01-29 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa to masakra. Nie dość, że czeka się całą wieczność zanim ktoś z laptopem pod pachą przyjdzie i stwierdzi, że to ktoś inny musi załatwić sprawę. Pracownicy nie potrafią czytać wyciągów własnego banku.
    Pani nie wie czy jest nadpłata czy niedopłata - ja tym bardziej bo konto zamknięte i wszystkie opłaty miały być pobrane przed ostatecznym przelewem na konto innego banku. Bo moja cierpliwość do nich się już skończyła. A tu niespodzianka - przychodzi wyciąg i sama nie wiem co na nim jest. Godziny urzędowania porażka - specjalnie zwolniłam się z pracy żeby się czegoś dowiedzieć i dalej nic nie wiem. Innego dnia jeszcze gorzej - Pan nawet nie chciał mnie wysłuchać, bo on nie jest od tego. To od czego? Chyba pilnuje bankomatu.
    Najgorszy bank z jakim współpracowałam.
    Zaletybrak
    Wadynawet na ekranach z reklamami własnego banku mają błędy ortograficzne - nasiedziałam się tam tyle, że zdążyłam pooglądać wszystkie
  • ~Basia / 2024-01-25 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze. Namówiono mnie w Carrefourze do bezpłatnej karty, na która miały byc znizki przy zakupach. Wkrótce znizki zlikwidowano, a karty nie korzystałam ani razu. Dwa dni temu dostałam wiadomość, że karta jest zablokowana, dziś , ze mam zaległość na koncie 24,09. Zadzwoniłam do banki, pani nie chciała przyjąć wypowiedzenia umowy, odsyłała do banku, między wierszami cos napomkneła, ze po wpłacie tej kwoty, która była za dwa miesiące juz po wypowiedzeniu może być naliczona kolejna opłata za prowadzenie zamknietej karty.
    ZaletyŻadnych
    WadyNaciągacze pobierający opłaty za nic.
  • ~Kolo.. / 2024-01-25 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział mława, prowadzą wirtualną księgowość .Kompetetencje tych idiotek i dyrektora równają się zeru..
    ZaletyBez zalet
    WadyTo że w ogóle są na rynku,dno.
  • ~Anka / 2024-01-24 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów.Strzymujecie nadwplaty. Napewno już uwas nie otworze żadnego konta
    ZaletyKażdy mówi co innego
    WadyLudzi w błąd wprowadzacie
  • ~Em / 2024-01-23 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jest jakaś pomyłka. Próbuje od dwóch dni w tej pseudobankowej instytucji otworzyć konto.
    ZaletyChyba brak
    WadyOtwarcie konta trwa dwa dni XD
  • ~Adrianna / 2024-01-21 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    W porównaniu do 3 innych banków, z których korzystałam, ten jest NAJGORSZYM BANKIEM. Obsługa klienta to jakiś żart, traktowanie klienta koszmar. Z dnia na dzień potrafią zablokować dostęp do konta i zgromadzonych na nim środków na 2 tygodnie bez podania przyczyny ???? nie licz na to, że ktokolwiek z obsługi poinformuje Cię co się dzieje z Twoimi pieniędzmi, przecież co cię to obchodzi?
    Reasumując, nie polecam, lepiej trzymać pieniądze w skarpecie niż w tym banku.
    Kolejna sytuacja - otrzymuje wiadomość od windykacji zewnętrznej - 20 zł do zwrotu za kartę. Kontaktuje się z bankiem, mówię że wszystko wpłacone na konto, dostaje info, że wszystko zaksięgowane, jest git, po czym dnia kolejnego otrzymuje sms, że windykacja wymaga jeszcze 7 zł xD pan na infolinii nie raczył mnie poinformować, że w sumie to należałoby wpłacić 27 zł, bo naliczy się kolejna opłata za bierzący miesiąc.
    Pracownicy banku są tak niewykwalifikowani, że dawno takiego cyrku nie widziałam.
    ZaletyBrak, serio xD
    WadyCałokształt
  • ~Zaneta / 2024-01-21 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam i przestrzegam przed sku*wielami zablokowali mi kartę i już 3 dzień jest zablokowana chociaż cały czas wysyłają jakieś pier*lone „dyspozycje”. Lepiej zmienić o założyć konto w innym banku np. Milenium
    ZaletyŻADNE!!!!
    WadyWszystko
  • ~Asd / 2024-01-19 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakładanie ekonta to porażka. 5 razy przesyłane zdjęcie dowodu, po 24 h po podpisaniu umowy przysyłają e-mail z odmową bo zdjęcie nadal zle.
  • ~Robert / 2024-01-19 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczny bank, trzy dni proszenia o zaświadczenie do celów kredytowych o całkowitej spłacie zadłużenia - nie do zrealizowania. Sześcioro konsultantów, każdy mówi co innego, finalnie dokumentu brak pomimo informowania, że bez tego zaświadczenia nie mogę podpisać umówionej umowy o kredyt hipoteczny w innym banku. Brak słów
  • ~Kolo.. / 2024-01-17 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ,OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. JEŚLI KTOŚ OGLĄDAŁ FILM VA BANK TO U NICH JEST TAK SAMO .PROWADZILI MI WIRTUALNĄ KSIĘGOWOŚĆ PRZELEWALI ŚRODKI Z MOJEGO KĄTA BEZ KSIĘGOWANIA...
    WadyNie powinno ich być na rynku..
  • ~lukasz baran / 2024-01-15 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    wplacilem w platomacie bnp paribas pieniądze na karte innego banku to wplatomat się zepsuł pieniędzy nie zwrucil ani nie wpłacił na karte
  • ~Agnik / 2024-01-11 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje 1 gwiazdkę,bo nieda się mniej. Ten bank to totalna porażka. Uciekajcie z niego najszybciej jak się da a najlepiej odrazu omijajcie szerokim łukiem. Ten bank ma wyższe kosmiczne opłaty niż pobiera chytry żyd. Obsługa to następna rzecz jakiej brak w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyKosmicznie wysokie opłaty,brak pomocy i informacji, totalna porazka
  • ~Set / 2024-01-08 02:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paribas Toruń Wałygen.Sikorskiego.Ludze działający na niekorzyść klienta-przez kilka lat podbieraki opłaty, nikt nie Knapik się by poinformować, że w przypadku niskich dochodów zaleca zmienić konto na darmowe!
    Beszczelna reakcja pracownika,który stwierdził, że jeżeli przez tyle lat była pobierana opłata to widocznie mi to pasowało-to po co oni tam siedza?chyba żeby w takich przypadkach zaproponować zmianę skoro monitorujące moje dochody!Proszę uważnie śledzić swoje rachunki w tym banku,żeby już nikogo ....!
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Moje imię / 2023-12-30 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, jest najgorszy bank że wszystkich jakie znam
    Zalety---
  • ~Aldona / 2023-12-27 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam 3 godziny na obsługę w oddziale w Lublinie tylko 1 osoba jest od kredytów ale dla niej klient nie jest priorytetem
    ZaletyBrak
  • ~nowis / 2023-12-20 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    „Bank zmieniającego się świata”, zdecydowanie ta dewiza banku nie dotyczy oddziału w Toruniu Wały Generała Władysława Sikorskiego 15. W tym oddziale dewiza powinna brzmieć „Niekompetencja, Wprowadzanie w błąd klienta, Opieszałość w działaniu, Brak znajomości przepisów bankowych”. Prozaiczne czynności bankowe związane z zamknięciem konta po zmarłej osobie, przy przedstawieniu wszystkich niezbędnych dokumentów ze strony klienta, urastają do rangi wyczynu i trwają ponad 4 tygodnie !!!!!!!!!!!! Doradca klienta notorycznie, pięciokrotnie, wprowadza w błąd klienta w zakresie sposobu, terminów, dokumentacji dotyczącej sprawy!!!!! Nikt niczego konkretnego nie wie i nie może udzielić szczegółowej informacji – „to załatwia KTOŚ z centrali”!!!!!!!! TRAGEDIA i NIESPOTYKANA IGNORANCJA !!!!!!!! POLECAM TEN ODDZIAŁ BANKU ……… OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!! OCENA 1,9 W GOOGLE MAPS, ZDECYDOWANIE ZA WYSOKA !!!!!!
  • ~Zaraz były klient / 2023-12-15 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasy czynne do 14.00. to teraz mam brać urlop żeby wpłacić walutę? Byłam w środę Pani powiedziała że w czwartek i piątek do 17.00. .Przyjechałam w piątek bank otwarty a Pani NO ALE KASY DO 14.00. Zwykła uprzejmość powiedzieć czwartek i piątek do 17.00 a kasy do 14.00.Trzy wyrazy więcej. w banku zero innych klientów. Pań może 4. Siedzą i nic. Po 10 minutach spotykam jedną na zakupach w galerii, w godzinach pracy.
    Wadylekceważenie klienta, jego czasu i pieniędzy
  • ~Teresa / 2023-12-13 15:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Pochwała dla pań z banku na ul. Gertrudy w Krakowie.sympatyczne mile i bardzo pomocne.
  • ~Klient / 2023-12-13 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa brak słów jedynie co potrafią to spławiać klienta na infolinię banku żeby tylko nic nie musieć robić. Wplatomaty tego banku to kolejny koszmar wielokrotnie pobrało pieniądze i musiałam składać reklamację bo środki nie weszły na konto. Oczywiście kasjerki siedzą przy kasie i nic nie robią ale jak ma przyjąć wpłatę gotówkowa to naliczają od tego wysoka prowizje !!!
    ZaletyBrak
  • ~Jacek / 2023-12-11 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia, uciekam od nich. Jestem klientem od ponad 10 lat ale to co wyprawiają teraz to dramat, brak doradców w oddziałach, odsyłają do infolinii gdzie zatrudniają chyba roboty albo ludzi, którzy też nic nie mogą "bo system". Uzyskanie głupiego wniosku o stanie zadłużenia przy kredycie hipotecznym to "do 30 dni"!!!! Skandal, zrobić wydruk i postawić pieczęć!!! Podsumowując dramat. Idę gdzie indziej a ich niech zamkną i zakopią głęboko pod ziemią.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803