Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 455 opinii

1.57 / 5

  • Obsługa klienta
    1.53
  • Oferta
    1.61
  • Prostota obsługi
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariola / 2023-10-05 17:44
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo dobry i sprawnie działający bank. Czytelna i prosta aplikacja, a do tego profesjonalna pomoc w placówce. Wszystko załatwiłam niemal od ręki, do tego wysoka kultura obsługi. Po wyjściu z oddziału jestem bardzo mile zaskoczona.
    ZaletyPani Agata Ambroziewicz jest profesjonlanym pracownikiem,fachowo i szybko doradzała w kwestii konta
  • ~Edyta / 2022-03-26 08:24
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem wieloletnią klientką, posiadam konto firmowe i jeszcze kilka innych produktów w BNP Paribas. Zmieniła się BE z Biznes Planet na Go. Często korzystałam z BE logując się z telefonu (system Android), bo apka mobilna nie daje np możliwości dodania nowego kontrachenta do zdefiniowanych. Logując się do nowej BE z telefonu nie ma możliwości przejścia na stary widok, i kompletnie nie ma możliwości wykonania nawet przelewu bo ucina widok strony. Jest totalnie nie funkcyjna! Można zobaczyć jedynie historie rachunku. Nie zawsze mam dostęp do komputera. Jest to duże utrudnienie dla mnie.
  • ~humus5 / 2022-02-11 18:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Generalnie jestem rozczarowany kartą kredytową Paribas. Kartę mam 2 lata. Teoretycznie wszystko gra, ale: okres bezodsetkowy u mnie to czas 30 dni a nie 56 (poprzednio miałem kredytową Inteligo i takich dziwactw nie było). Poza tym bank stosuje dziwną praktykę przesyłania bez uprzedzenia dodatkowej karty kredytowej (listem zwykłym). Jest to tym bardziej zastanawiające, że w umowie nie ma mowy o drugiej karcie. Wszystko było by OK , ale wiążą się z tym oczywiście opłaty. Kartę można naturalnie w oddziale banku nakazać wykreślić, ale wypowiedzenie to 1 miesiąc i dalsze opłaty. Absolutnie nie jest sposobem zaradczym zawieszenie albo nie uruchamianie karty, gdyż dla banku problemem nie było obciążenie karty nieaktywnej. W nawiązaniu do innych tzw. korzyści - bez komentarza. A sama karta - ot mdło zielona i słabo czytelna. Widać bankowi nie zależy.
  • ~Irena / 2022-03-09 19:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie polecam tego banku jest najgorszy jaki istnieje w Polsce oszukują kradną S konta pieniędzy później oddając nawet nie przepraszając niepolecam zlodzie i oszuści
  • ~Klient / 2023-10-11 22:43
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem BNP PARIBAS od 17 roku życia i wszystko pięknie ładnie gdyby nie fakt że są prowizję za wypłaty z bankomatu innego niż Paribas i miesieczne opłaty karty kredytowej w wysokości 7 zł gdzie cały miesiąc place karta, niestety rozmyślam nad zmianą banku np. Credit Agricole gdzie muszę wykonać 5 transakcji podajże by nie płacić za kartę, konto oraz wypłaty z innych bankomatów.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyPłatność za kartę (co miesiac 7zl)
    Płatność za wypłatę gotowki z innych bankomatów niż BNP
  • ~KLIENT BNP / 2022-08-12 21:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzięki nowej ofercie BNP PARIBAS możecie zarobić do 450zł przy zakładaniu konta osobistego:
    *Przystąp do promocji "Mega okazja"
    *Załóż konto i aktywnie z niego korzystaj
    *Odbierz nawet 450 zł premii
    https://tmlead.pl/redirect/612942_2458
    ZaletySUPER OFERTA
    WadyNIE ZAUWAŻYŁEM
  • ~Robeet / 2020-02-23 10:17
    Ocena: 4.00 / 5
    Uważam że interfejs jest ok ,
    Kontakt przez niego ok ,
    Mam wrażenie że opinie opierają się na braku kontaktu z konsultantami ale wystarczy czytać ze zrozumieniem !!!
    ZaletyJasna obsługa interfejsu
    WadyNa razie nie ma
  • ~M / 2023-08-18 16:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Bezczelność infolinii ,stos dokumentów dla zwiększenia limit ROR ,Staly klient nie ma żadnych profitów ,nagabywanie i inwigilacja konta prywatnego ,
  • ~Daniel / 2022-05-03 09:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem nowym klientem od paru dni banku i bardzo mnie zszokowało, że przelew zrobiony około godziny 21 a z konta nie zeszło trzeba czekać do następnego dnia roboczego. Tak więc robiąc kilka przelewów trzeba siedzieć z kalkulatorem i liczyć ile pieniędzy zostało bo tylko do godziny 20 tego samego dnia z konta zejdzie... Bardzo nie miło nie rozumiem tego jak na razie Santander jest góra nad tym bankiem.
    ZaletyOdnośnie tej opcji żadnych.
    WadyJak wyżej tragedia w godzinach wieczornych. I barak w aplikacji wybrania opcji przelewu czy natychmiastowy czy zwykły. Wybierany jest automatycznie .
  • ~Wroclawianka / 2021-09-27 10:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Zgadzam się z opiniami tutaj zamieszczonymi. Też mam problemem z odblokowanie konta.zablokowane już od 18 dni. Jedyna odpowiedź z banku,że trzeba czekać w kolejce, gdyż duża jest liczba oczekujących na potwierdzenie danych osobowych. Jakiś absurd! Przychodzi się do banku z dowodem tożsamości, żeby potwierdzić dane osobowe i okazuje się, że to nie wystarczy ?! Ale przy zakładaniu konta, to dowód już wystarczy i nie trzeba czekać tygodniami. Konto zablokowane i nie wiadomo kiedy odblokują, a człowiek ma zamrożone środki i nie może zrobić opłat. Nie każdy przecież ma gotówkę w domu. Jutro założę konto w innym banku a w BGŻ złożę wymówienie. Żenada...
    ZaletyMiła obsługa w banku stacjonarnym.
    WadyBlokowanie konta
  • ~klient / 2023-08-24 10:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie życiowy, nie przyjazny, tragedia bank. Zmieniłem pracę i chciałem zmienić datę spłaty raty kredytu konsumenckiego, w 2023 roku w tym banku nie da się tego zrobić bez "pakietu usług bankowych". Okej - w Milenium trzeba 50 zł z poziomu aplikacji zapłacić za to samo, spoko, nie ma problemu. A tutaj? Tutaj trzeba wliczyć to do raty kredytu, co jest śmiechem na sali i mistrzowską lichwą.

    Uciekać jak najdalej, ostatni kredyt u tych Państwa.
  • ~Zadwiedziony / 2021-10-10 21:36
    Ocena: 3.00 / 5
    A może oni stracili płynność i upadają ?! Też mam zablokowane konto od 3 tygodni i te same gadki słyszę na infolini … że kolejka, że dane wprowadzają itp …. Chyba trzeba stąd uciekać jak najszybciej ! Jutro idę do banku i kończę przygodę . Kiedyś u Raiffeisen to zupełnie inny standard był !!!
  • ~Andrzej / 2022-07-17 01:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Zrobiłem błąd przenosząc 3 lata temu konto do BNP Paribas. Przekonałem się o tym w ubiegłym tygodniu, kiedy zablokowano nam bez uprzedzenia konto firmowe. Ni z tąd ni z owąd wymyślono jakąś aktualizację danych do konta. Nic się nie zmieniło, ale chcieli mieć wszystko nie starsze jak 3 m-ce. Poza tym, że stawiliśmy się w pełnym składzie zarządu i uzupełniliśmy żądane dokumenty ale okazało się, że jeszcze jakiegoś zabrakło. To było powodem zablokowania konta i to na początku miesiąca, gdzie są terminowe płatności. Kilkakrotnie wprowadzane przelewy były odrzucane. Zglosiłem się do banku o wyjaśnienie tej sytuacji, otrzymałem odpowiedź, że to Centrala banku bez wiedzy Oddziału tak zrobiła. Pomimo pisemnego zapewnienia, że żądany dokument zostanie w najbliższych dniach dostarczony, bezduszni pracownicy banku nie wyrazili zgody na wykonanie terminowych przelewów, które naraziły nas na odsetki karne i utratę wiarygodności u kontrachetów. Nie rozumiem jak można bez ograniczeń obracać nioprocentowanymi pieniędzmi klienta i jednocześnie narażać go na koszty w postaci karnych odsetek i utratę wiarygodności z tak błachego powodu. Czy kierownictwo Centrali banku nie widzi tego, że przy tak restrykcyjnej procedurze nie pozyska nowych klientów a także może stracić obecnych?. M mojej sytuacji nie wykluczam zmiany banku.
    ZaletyBrak
    WadyRestrykcyjne procedury
  • ~ANNA / 2021-11-30 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Założyłam konto otwarte na Ciebie, nie byłam w stanie spełnić wymagań, które gwarantują otrzymanie premii ponieważ bank nie przesłał mi karty do bankomatu. Pomimo mojej interwencji i oczekiwania na kartę kolejnych dwóch tygodni, nadal jej nie otrzymałam. Nie wiem po co się reklamują jeżeli potem ignorują klientów. Straciłam tylko czas na założenie konta i rozmowę z panią na chacie a teraz jeszcze muszę stracić czas na likwidację tego nieudanego konta. Nie wiem dlaczego piszą, że są bankiem najlepszym, według mnie najgorszym.
    Anna
    ZaletyFajna promocja konta
    WadyNie mogłam z niej skorzystać z winy banku, po co zachęcać i nie spełniać obietnic????
  • ~Anna / 2022-05-24 17:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank który nie ma numeru telefonu stacjonarnego do oddziału tylko trzeba dzwonić za pośrednictwem infolinii do Warszawy! Przecież to jest chore żeby do oddziału w Dębicy dzwonić za pośrednictwem Warszawy! W dodatku nie ma szans na rozmowę z konsultantem z infolinii. Najpierw wysłuchasz komunikaty co masz nacisnąć i to wszystko w wersji polsko-angielsko-ukrainskiej.Straciłam cierpliwość po kilkunastu próbach!!!! Współczuję osobom zatrudnionym w oddziale w banku bo nie mają na to wplywu to centrala tak zadecydowała.
  • ~GG / 2023-03-20 16:17
    Ocena: 2.67 / 5
    OBSŁUGA KLIIENTA MASAKRA PANIE JAKBY PRACOWAŁY ZA KARE W TYM BANKU , BANK NIE PRZYJMUJE BILONU W EURO ŻENADA A KIEDYS ŚWIETNY BANK
  • ~MirR / 2021-07-05 16:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Mamy (m.in.) w BNP Paribas konto firmowe dla którego bankowość online i/lub aplikacja online średnio raz na dwa tygodnie nie działa, uniemożliwiając płynne działanie firmy. Opiekun BNP rozkłada ręcę - wie, że są problemy, ale nie może nic zrobić. W żadnym innym banku, gdzie mamy konta, nie ma tak częstych awarii.
    WadyBankowość internetowa i aplikacja mają awarie średnio raz na dwa tygodnie.
  • ~Piotr / 2022-09-20 16:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Żenujące. Spłaciłem kredyt przed czasem. Zamknęli kredyt w aplikacji i naliczyli sobie 28 groszy nie wiadomo za co. Nie wiadomo też, gdzie te pieniądze wpłacić.

    Zrobili beż żadnej konsultacji negatywny wpis w BIK.

    Wyjaśnię sprawę i zamykam tam konto, bo to jest poziom komuchów.
  • ~Piotr / 2023-10-24 11:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Ścigali mnie za brak opłaty za zrezygnowanie z karty kredytowej, 25 zł. Trochę takie średniowieczne podejście do klienta, brać kasę za takie coś. Na pewno nie będę polecał tego banku ludziom, może jeszcze wydoję ich na jakieś promocje...
  • ~19 wiek / 2022-07-04 17:37
    Ocena: 2.33 / 5
    BNP Paribas zachęca do założenia konta atrakcyjną ofertą promocyjną. Wszystko poszłoby gładko gdyby nie parę drobnych niedociągnięć:
    -Link, który bank wysyła na adres email w celu otwarcia konta nie działa w przeglądarce firefox
    -Podczas otwierania konta przez aplikację, w dwóch momentach wymagany jest kod sms, który bank wysyła w celu weryfikacji - za pierwszy razem, na samym początku składania wniosku, kod zaczytuje się sam bez problemu; Za drugim razem, kiedy trzeba wpisać kod w celu sfinalizowania umowy, kod się nie zaczytuje do aplikacji z nieznanego mi powodu, a po wyjściu do wiadomości aplikacja resetuje się i cały proces trzeba zacząć od początku
    Oferta bardzo atrakcyjna, ale wykonanie i zaplecze techniczne - dramat. Szczerze polecam osobom z dużą cierpliwością, najlepiej po wypiciu naparu z melisy :)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1951
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 793
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3762
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807