Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 455 opinii

1.57 / 5

  • Obsługa klienta
    1.53
  • Oferta
    1.61
  • Prostota obsługi
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2022-04-07 23:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Wieloletni klient

    Mieszkam za granica i moj dowod wygasl.
    Bank nie uznaje paszportu, masakra -dokument wydany przez urzad Polski jako dowod tozsamosci!
    Natomiast uznaje paszport jak jestes obcokrwajowcem, czyli DUSKRYMINUJE!
    Wady-paszport jest dowodem tozsamosci! jak mozna nie uznac cos co rzad uznaje!
    -mega niskie oprocentowanie kont oszczednosciowych
    -obsluga telefoniczna nie chce polaczyc z managerstwem
  • ~Alfredo / 2018-04-26 20:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Pani w oddziale maksymalnie niezorientowana. Na jedno proste zapytanie czekałam długo na dpowiedź, ktora zresztą niczego nie wyjaśniła. Wymagało to 3 wizyt w banku. Sprawa wyjaśniła się sama (podwójnie naliczone odsetki) po miesiącu bank sam dokonał zwrotu. Sama strona już bardziej zagmatwana nie mogła być. Itd....
    ZaletyNa razie nie ma.
    WadyFatalna obsługa, wysokie koszty np. przelewów z kredytówki, nie czytelna strona Pl@net, inne koszty kredytu na miejscu niż te z reklam. Długi czas oczekiwania na połączenie z płatną infolinią.
  • ~ANDRZEJ / 2022-03-06 16:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Prowadza kreatywna ksiegowosc,jak zwrocisz sie do oddzialu to ucza cie jak zalatwic to w aplikacji.a nie daj boze coos reklamować. katastrofa
  • ~Emilslaw / 2020-10-28 13:08
    Ocena: 2.33 / 5
    BGŻ był kiedyś najlepszym bankiem w Radomiu a teraz Paribas najgorsza obsługa,czekanie w środku aby cokolwiek się dowiedzieć,wysyłają do domu że przez komputer można wszystko załatwić.szok tragedia, nawet przewalutowanie obcej waluty można w domu tylko że za jedno euro 20 lub 30 groszy mniej płacą,a ja w każdym miesiącu wymieniam 1 tyś euro na złotówki.. tragedia się zrobiła wtym banku...godzinami trzeba czekać pod kasą..
    ZaletyKatastrofa
  • ~FUCEK BNP / 2023-02-28 15:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko pięknie kiedy BNP chce sprzedać produkt np. kredyt, a jak zainkasuje prowizje, to wtedy zaczynają się schody z każdą sprawą.
    Jedynie zakup nowych usług np. karty kredytowej to nie ma z tym problemu ale już jakakolwiek reklamacja to się bujaj człowieku.
    Pracownicy niekompetentni nastawieni tylko na sprzedaż i prowizje byle wyrobić widełki narzucone przez bank.

    Zgłosiłem, że chcę zamknąć jedną usługę w banku (spłacony kredyt na dość dużą kwotę) ponieważ po spłacie dalej widnieje w BIK jako kredyt udzielony) pajac z obsługi zamiast zamknąć tylko ten kredyt zamknął wszystkie usługi. Inne kredyty oprocentowane na 0% (zakupy w sklepach) stały się natychmiast wymagalne.
    Dzwoniłem do placówki i zgłaszałem reklamacje telefonicznie i przez bankowość elektroniczną - zero odzewu, jedynie monity z windykacji.

    Masakra najgorszy bank z jakim miałem styczność.
    Nigdy nie miałem opóźnień w spłatach. Dopilnuję aby wszystkie spółki w których jestem w radach nadzorczych nie skorzystały więcej z tych z łodzi ei. Sprawy nie odpuszczę skończy się w sądzie.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa i nadużycia w zakresie zarządzania finansami
  • ~Grande / 2023-04-18 17:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Od stycznia czekam na potwierdzenie salda. Bank przesyła jakieś śmieci. W dokumentach sumuje waluty EUR i PLN żenada.
    Nie polecam
  • ~Hdghv / 2023-09-05 22:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Moim zdaniem średni bank. Czekałam na kartę dwa tygodnie aż zadzwoniłam i dowiedziałam się że karta moja została wysłana na zły adres i przez to jestem zmuszona do czekania następnych dwóch tygodni!!
  • ~Jakub / 2021-07-01 11:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Leasing auta w BNP - ODRADZAM. Bardzo drogi, lecz jedyny możliwy jaki był w Hyundai Karlik w Poznaniu. Po sprzedaży jestem nikim. W oddziałach mnie nie obsłużą i odsyłają na infolinię. W wyniku pandemii chcę wydłużyć umowę/obniżyć ratę - wyliczono za ten proces koszty których nie mam w cenniku w umowie. Dodano jakiś 1% marży, a na zapytanie ile to wynosi bo nie mam w umowie pozycji "marża" dostałem odp o kolejnym koszcie 100 zł za wyliczenie. Jest to żenujące.
    Zaletybrak
    Wadyukryte koszty, kontakt wyłącznie przez mail/infolinię
  • ~Kasia kk / 2023-08-22 13:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Szok!
    Ludzie na infolinii ograniczeni!
    Nikt nie był w stanie ogarnąć, że człowiek jest zameldowany w jednym miejscu, mieszka w innym a kupiony przedmiot (na raty) na być wysłany w inne miejsce. Banda imbecyli (kwota kredytu 300 zł). Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko nie tak, jak we współczesnym świecie. Bank działa inaczej do d.. y
  • ~Kynreh / 2023-10-30 12:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt przez aplikację mobilną jest niemożliwy, ta muzyczka już doprowadza mnie do szału!
  • ~Oka / 2022-08-08 12:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy w życiu nie bierzcie kredytu w tej instytucji! Dwa konta do spłat jezeli dzień wcześniej chcesz zapomnieć o kredycie i przed weekendem marzysz aby zamknąć kredyt i nadpłacisz środki i tak w poniedziałek dowiesz się ze wisisz bankowi 15 zł ….przeksięgowanie z jednego konta na drugie musisz zlecić, jak zlecasz w tym samym dniu nie ma opcji nikt tego nie zrobi ,jak po weekendzie musisz zapłacić. Jak prosisz o zaświadczenie o zamknięciu kredytu jedna osoba mówi proszę zadzwonić za 3 dni a inna proszę isc do oddziału banku osobiście.

    Nidgy w życiu !
    ZaletyMiłe załatwienie w Media Markt
    WadyProcedury bankowe horror
  • ~Tomasz / 2023-04-12 10:17
    Ocena: 2.33 / 5
    3 kredyty w różnym czasie zawarte na przyzwoitych warunkach. Zawarcie umowy kredytu ok ale późniejsza obsługa to tragedia.

    Po spłacie jednego kredytu na kilkanaście tysięcy poprosiłem o jego zamknięcie aby nie widniała informacja w BIK że kredyt wisi pomimo spłaty (najczęstsza praktyka tego banku otwierają rachunek z limitem w karcie jako kredyt i dopóki go się nie zamknie wisi informacja BIK).
    Pracownik banku dał ciała i zamknął również drugi kredyt, który był jeszcze spłacany (oprocentowanie 0%) i cała pozostała kwota przeszła w stan wymagalności. Kilkukrotnie monitowałem telefonicznie (dodzwonić się to masakra) oraz przez wiadomości w koncie bankowym wiecznie odpowiedzi, że czegoś brakuje, że nie mogą sprawdzić itd. Pomimo złożonej reklamacji brak odzewu tylko windykacja przez bank i przez firmę. Żenada, zero kontaktu w sprawie reklamacji - rozpatrywanie dwa miesiące od pierwszego zgłoszenia, aż się wkurzyłem i spłaciłem całość.

    Jak już mogłem dojechać do oddziału to stwierdzili, że już za późno i nie mogą nic zrobić (infolinia informowała że wyjaśnić mogę to tylko w oddziale) zaproponowali restrukturyzację ale oczywiście miałbym zapłacić ponownie frycowe (prowizję) od w sumie nowego kredytu - parodia.
    Dział reklamacji i restrukturyzacji to ta sama pani z windykacji czyli mają totalnie w du... klienta. Ani przepraszam ani pocałuj mnie w d...

    Pozamykałem wszystkie rachunki w tym banku i już nigdy nie zarobią na mnie ani złotówki.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników
    niejasne zasady rozliczania
    brak szacunku do klienta
    brak reakcji na złożone reklamacje
    brak kontaktu do oddziału tylko kontakt przez infolinię, która i tak nic nie może oprócz wsparcia technicznego np. reset hasła.
    nie działa zmiana hasła logowania do bankowości elektronicznej - za każdym razem wywala napis proszę o kontakt z infolinią - i 30 minut w plecy.
  • ~usz / 2022-07-12 12:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Muszę osobiście stawić się w oddziale, żeby zweryfikować swoje dane osobowe, jednak "system" w najbliższym oddziale nie działa dwa dni z kolei. Dane zostały ode mnie zebrane na kartkę - miał być kontakt telefoniczny w tej sprawie - kontaktu nie było, a konto zostało zablokowane. Po trzeciej już wizycie w oddziale udało się zweryfikować dane i zostałem zapewniony, że konto zostanie odblokowane, jednak nie zostało, a informacji dlaczego musiałem szukać na infolinii - oddział nie odbiera telefonów. Okazuje się, że muszę jeszcze osobiście wypełnić ankietę - co pewnie mogłem zrobić wcześniej, ale nie zostałem poinformowany o tej potrzebie. 2 tydzień mija, prowadzę działalność, a konto zamrożone.

    Bank nieporozumienie - w innych bankach takich problemów nie miałem.
  • ~dziadek Marek / 2021-09-21 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Spłaciłem kredyt ratalny przed czasem w dniu 01.09.br. Miła pani z infolinii stwierdziła, że mam nadpłatę. Zaprotestowałem. Sprawdza. Podałem kwoty i daty przelewów (na szczęście z innego banku). Znalazła. ŹLE zaksięgowane, ale da dyspozycję do księgowości i zamkną kredyt. Uff, ale kiedy zamkną i kiedy zdejmą mnie z BIK? Nikt mi nie powie? A w moim banku stoi jak byk, że mam kredyt ratalny w BNP Paribas. Wstyd, to mało powiedziane! Nigdy więcej kontaktu tym bankiem. Serdecznie odradzam!!!
    ZaletyBank dla tych, którym Provident i VIVUS odmówią. L I P A!!!!
    WadyMiałem malutki problemik, ale nie wyobrażam sobie siebie w roli klienta. Brrrr!!!
  • ~Eliza / 2023-11-02 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Samo otwarcie konta możliwe jest online, ale co z tego kiedy już na tym etapie są problemy. Wcześniej posiadałam kartę kredytową w tym banku i nie wiem czemu przy zakładaniu konta nr tel do weryfikacji bank wziął sobie mój stary nr którego już dawno nie mam i o którym nie wspomniałam we wniosku. Trzeba podejść do placówki żeby zmienić ten nr. Druga sprawa pin do karty online musi mieć co najmniej 6 cyfr. Z tego wszystkiego po długim nie logowaniu zapomniałam tego pinu po czym zablokowano mi aplikacje. Mimo że jest możliwość odblokowania online po podaniu nr klienta/PESEL i nazwiska panieńskiego matki odblokowanie nie powiodło się. Znów wzywa do placówki.
    ZaletyBrak
    WadyTo co w opinii
  • ~Georg / 2021-11-30 02:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank nastawiony na wykrzesanie z klijenta maksymalnych zysków z minimalnym zaangażowaniem w świadczone usługi.
  • ~Jerzy / 2022-04-04 17:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo słaby Bank, zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Trawa to ponad tydzień i nie wiem czy mam to zgłosić na policję czy jeszcze czekać.
  • ~Junior / 2024-04-23 15:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Na stronie przechwałki że decyzja kredytowa szybka i przyjemna tymczasem realia są takie że już tydzień czekam na decyzję , co chwilę trzeba dosyłać jakieś dokumenty nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySkomplikowana procedura
  • ~Lukasz / 2023-01-13 22:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam kredyt hipoteczny - najgorszy bank w jakim miałem kredyt. Warunki przy zawarciu umowy dobre, ale co z tego, jeśli raty pobierają wg własnego widzi mi się, a nie wg harmonogramu. Sprawa będzie zgłaszana do KNF i UKOIK
    ZaletyNiskie oprocentowanie
    WadyNie dotrzymywanie umowy
    Niekompetencja obsługi
    Głupota pracowników (ekspert od hipoteki na infolinii twierdzi, gdy oprocentowanie spada ton logigcznym jest, że rata rośnie...)
  • ~MAŁGORZATA / 2021-10-04 15:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten bank jest olbrzymim nieporozumieniem !!!!!!!!!!!!!!!!! ZABLOKOWANIE KONTA bo walczą z terroryzmem ! ŻADNEJ INFORMACJI O ZABLOKOWANIU,wpłaty do kontrahentów nie docierają, zdziwienie,ponowne płatności, nic nie dochodzi,telefon na infolinie - tak konto zablokowane, bo trzeba zaktualizować dane, aktualizacja była w roku ubiegłym w czerwcu ! cały Zarzad do banku, jedngo z członków brak,wszytko stoi i czeka ....a po wizycie nie wiadomo kiedy konto odlokują ! PO ,,CUDOWNEJ''OBSŁUDZE ŻEGNAM SIĘ Z TYM WSPANIAŁYM BANKIEM !
    ZaletyBRAK !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1950
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807