Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 460 opinii

1.58 / 5

  • Obsługa klienta
    1.54
  • Oferta
    1.60
  • Prostota obsługi
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2021-11-30 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Leasing. Omijać szerokim łukiem. Brak kontaktu z obsługą na wszystkich kanałach dostępu (telefon, e-mail). Załatwienie najprostszych spaw - tygodnie.
  • ~KUDLO / 2023-02-17 20:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Napisze tak...krótko i na temat. Odradzam jeszcze raz odradzaM PARIBAS
    ZaletyBRAK
    WadyAZ ZA DUZO BY OPISAC
  • ~M. / 2021-12-27 17:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem na nie, godziny otwarcia placówek to jakaś totalna pomyłka, możliwość obsługi przez aplikację ograniczona - ogólnie nie polecam, jeszcze teraz 7 stycznia chyba jedyny bank w kraju w który będzie zamknięty... Zostałam przejęta z Raiffeisen, sama bym się nigdy nie zdecydowała, na szczęście mam jeszcze inne konto i tylko czekam na możliwość trwałego zakończenia współpracy.
    Wady-godziny otwarcia placówek
    -niski poziom obsługi klinta
  • ~Maria / 2021-12-03 13:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank stara sie tylko do momentu "złapania" klienta, potem już tylko arogancja i mają klienta w nosie. Omijajcie ten bank dużym lukiem.Założyl konto nie na moje imię i nie na moje nazwisko i na takie nieprawdziwe dane wystawili i przysłali mi kartę debetową. Z takiej karty nie można było oczywiście korzystać a oni, nawet nic nie przepraszając, całą winą obarczyli mnie-że nie przyszłam tego zglosić i wystawić nowe dokumenty i nową kartę. Nie bylo mnie jednak wtedy juz w kraku. Mimo tak istotnego błędu BNP Paribas nawet nie przeprosił za swój błąd i obciążył mnie opłątą 80 zl (za 2,5 miesiąca) mimo niemożności posługiwania się kartą wystawioną na inne imię i inne nazwisko. NIGDY NIE WYBIERAJCIE BNP PARIBAS. Obsługa na infolinii niesamowicie arogancka
    Zaletyżadnych zalet. Całe starania i "piękne słówka" i obietnice kończą się w momencie "złapania" klienta
    WadyArogancja wobec już "złapanego" klienta, kompletny brak dbałości o klienta, zerowa pomoc w razie problemu powstałego z winy pracownika BNP Paribas (karta debetowa i dokumenty do konta wystawione na inne imię i nazwisko a to dane bardzo istotne identyfikujące osobę)
  • ~Paweł / 2024-02-13 09:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo drogie w użytkowaniu konto, aplikacja bardzo nieintuicyjna i ograniczona, przelewy walutowe po lichwiarskich stawkach, mam drugie konto w ING śląskim i bnp mogło by brać z niego przykład, bajeczna aplikacja i obsługa. Męczę się tylko przez to, że mam u nich kredyt.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty, niejasna problemowa aplikacja, drogie opłaty za wypłaty z bankomatów lub brak darmowych
  • ~plusz / 2022-05-23 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    bank przyjazny komornikom - większość z nich posiada tam konto , blokują kwotę wolną od zajęcia - możesz jedynie ją wypłacić za dodatkową opłatą w placówce , doradcy niedouczeni , logowanie na stronie ciągle się wiesza
  • ~Romuald Kiełczewki / 2022-01-26 23:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po ponad 10 latach współpracy stwierdzam że bank z dnia na dzień staje się gorszy. Obsługa zawsze była kiepska ale aktualnie to dno. Niekompetencja opiekunów, analitycy usług biznesowych z księżyca, brak koordynacji, wszystko na ostatnią chwilę i na kolanie. System bankowy niewygodny i wadliwy, zlepiony z trzech banków po fuzjach. Mimo sporych obrotów na rachunkach zwijam się. Beznadzieja.
    ZaletyBRAK
    WadyBETON WIELOPOZIOMOWY
  • ~wlodo77 / 2022-03-14 22:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam parę złotych a od 2 lat lokaty 0,01%. Zabieram kasę i wpłacam gdzie trzeba.
  • ~Zawiedziona / 2022-11-28 13:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Założenie konta przez stronę to masakra. Trzykrotnie próbowałam i albo zły plik ze zdjęciem albo prześwietlone, albo nie wiadomo co. Dane wrażliwe w kosmosie. Nie założę konta ,bo widocznie mam nie założyć. Opinie poniżej pokazały mi że słusznie.
    Zaletybrak
    WadyHmmm domyślnie wszystkie
  • ~... / 2022-02-16 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Korzystam z ich karty kredytowej od ponad 10lat. Chodzi o autoryzacje płatności, oprócz potwierdzenia sms jeszcze chcą dodatkowego potwierdzenia nazwisko panieńskie matki, poprostu masakra !!! Miesiąc wcześniej musiałem w oddziale który czynny jest do 16 zgłosić telefon żeby móc płacić on line teraz chcą jeszcze nazwisko rodowe dopisywac . MASAKRA !!!
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~AD / 2022-03-17 21:13
    Ocena: 1.33 / 5
    BGŻ BNP Paribas to oszuści i naciągacze.Uważajcie na bank w Warszawie na Gocławiu na ul. Bora Komorowskiego na młodszego doradcę Marcina J., który naciąga i oszukuję.
    Do tego czasu nic nie miałem do banku, aż do 06 sierpnia 2021r. Jestem klientem około 15 lat.
    W sierpniu poszedłem do banku w innej sprawie, której się nie dowiedziałem ponieważ doradca nie wiedział,i się zaczęło .Zaczął mnie namawiać na kredyt, którego nie potrzebowałem , oczywiście informując go że nie interesuję mnie żaden kredyt.Po chwili on znów zaczął mówić że można na tym kredycie zarobić ponieważ jest ubezpieczony i że nie ma żadnej prowizji i nic na tym nie stracę że po trzech miesiącach można go zwrócić i wtedy można zarobić na ubezpieczeniu, pytałem 3razy czy na pewno nic nie stracę, a jeszcze zarobię . zapewniał mnie że tak.Tak mnie namawiał przekonująco, że się zgodziłem na 30000zł i że można z tego 3000zł zarobić z ubezpieczenia.Podpisałem umowę kilka stron nie czytając, oparłem się na zaufaniu Pana Ja---ego i ciesząc się że zarobię.Cieszyłem się krótko do chwili gdy zaczęli mi ściągać z konta odsetki i kapitał przez 3 miesiące o których mnie pożal się Boże doradca nie poinformował kosztowały mnie 4397,71zł, zwrotu dostałem 3169,07 to zarobiłem 1228,64.do tyłu z mojego konta. Poszedłem do tego samego banku, to ten doradca spierał się że informował mnie o tym, więc nie chciałem więcej z nim rozmawiać poprosiłem kierowniczkę i wszystko opowiedziałem . Przytakiwała mi lecz powiedziała że zbada dokładnie sprawę , lecz do dziś się nie odezwała , a minął już ponad miesiąc.Mijajcie go szerokim łukiem i nie dajcie mu się naciągnąć tak jak ja się dałem.
    Zaletyżadnych
    Wadynaciągacze oszuści
  • ~Adrian / 2023-02-25 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno jeśli chodzi o opiekę i obsługę klienta. 9 razy zlecałem wyłączenie usługi na infolinii gdzie byłem zapewniany, że tym razem już będzie wszystko ok, 5 razy zlecałem zmianę daty pobierania spłaty raty i za każdym razem dostaję tel. od windykacji że pieniądze nie zostały zaksięgowane.
    Burdel, burdel i jeszcze raz wielki burdel.
    Nie szanujecie klienta, który od lat daje wam zarobek.
    Nie polecam nikomu wchodzić w ten przestarzały bank.
  • ~AF / 2023-09-11 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank wyjątkowo nieprzyjazny klientowi. Opłaty pobierane nawet za wypłatę w kasie. Obsługa w placówka również średnio przyjazna klientowi, a do tego niemiła.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja, tabele opłat, mizerna obsługa klienta
  • ~Anna / 2022-01-04 17:18
    Ocena: 1.33 / 5
    PRZESTRZEGAM! Paribas potrafi zarobić, ale tylko pieniądze dla siebie.
    Oprocentowanie kont oszczędnościowych pomimo podniesienia stóp procentowe wynosi minimalne 0,01 % !!!
    Za to natychmiast bank podniósł oprocentowanie kredytów. To zwyczajnie praktyki wykorzystujące klienta i powodujące nadużycie zaufania.

    Odradzam zakładanie kont w Paribas!
    Zaletyobecnie żadnych zalet
    WadyPraktycznie zerowe oprocentowanie lokat (0,01 %), fatalna jakość obsługi, bardzo długi czas obsługi w oddziałach, cyniczne procedury reklamacyjne,
  • ~boro303 / 2024-01-30 10:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam konto w banku od 3 lat. Mam też kredyt hipoteczny i kredyt konsumencki.Co druga rata przypada na dzień nie roboczy. Rata kredytu konsumenckiego jak nigdzie nie spłaca się automatycznie a trzeba pamiętać wejść i kliknąć. Przez to po 25 latach zobowiązań pojawił mi się wpis w BIK (zaległość do 7 dni na 207pln - dla jasności spłacam u nich kredyt hipoteczny na kwotę ok 2000 PLN miesięcznie- pobierany realnie po dacie ustalonej spłaty. Wisienka na trocie jest natomiast kredyt gotówkowy WIDOCZNY w aplikacji na 15000. Podpisana umowa elektronicznie z dopiskiem etat wypłaty kredytu a bank nie widzi nic po swojej stronie. Reklamacja złożona 3 stycznia ostatnio rozpatrzona. Uzasadnienie sprawia że mam wrażenie że rozpatrywalo je dziecko prawnika na zdalnym z dostępem do swojego zabawkowego tableta. Bardzo dziwny bank. Niestety mam tu kredyt hipoteczny na dobrych warunkach. Omijać szerokim łukie.
    ZaletyPojawią się dobre oferty kredytowe ale przejście przez proces przyznania jest bardzo problematyczny. Patrz opinia wyżej kredyt 15000
    WadyNie ma płynności procesów bankowych/przelewów, księgowań,opieszałość decyzji, terminy rat ustalane w ponad 50% na dni wolne, raty kredytu gotówkowego trzeba manualnie potwierdzać w systemie (nie znam banku co tak robi w tych czasach),częste informacje o niedostępności usług internetowych,
  • ~Emilia / 2022-07-14 12:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzeci dzień czekam na odblokowanie konta. Weryfikują mnie, moje dane, nie wiem... może sprawdzają, czy nie jestem na liście sankcyjnej np. w Wk. Brytanii. Pani doradca w oddziale obiecywała interwencję, przyśpieszenie. Guzik. Nawet nie odbiera ode mnie telefonu. Najwyraźniej polityka centrali rozjeżdża się z działalnością oddziałów, pewnie dla centrali nowi klienci to tylko kłopot. A najgorsze w tym wszystkim, że na to konto, gdzie zablokowano i uznania, i obciążenia - z innego banku już dokonałam przelewu. Bo konto miało działać od następnego dnia roboczego.
  • ~JA / 2023-03-21 11:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku. Miałam kredyt gotówkowy, który chciałam wcześniej spłacić. W dniu spłaty otrzymałam potrzebną informację, po czym po 3 godzinach dzwoni pracownik, że mam niedopłatę. Następnie po dwóch dniach okazuje się, że mam jednak nadpłatę i nie mogą zamknąć kredytu, bo muszą przeksięgować nadpłatę. Oczywiście oni nie zadzwonili. Gdybym nie wykonała telefonu, to kredyt byłby nadal niezamknięty. Co lepsze. Kiedy po 2 dniach poszłam do banku w celu zamknięcia konta okazało się, że na kredycie jeszcze jest nadpłata i kredyt nadal nie jest zamknięty.
    Ta instytucja nie wie, co to profesjonalizm.
    Oczywiście od potwierdzenia zamknięcia kredytu na zaświadczenia muszę czekać kolejne 7 dni, gdzie z automatu na maila powinnam dostać taką informację.
    A na koniec najlepsze. Jak stwierdziłam przy pracownikowi banku, że z profesjonalizmem im nie po drodze, to stwierdził, że najważniejsze, że spłaciłam kredyt. Co za tekst!!! ŻENADA!
  • ~Jerzy / 2022-04-06 09:01
    Ocena: 1.33 / 5

    Bardzo słaby Bank.
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał.
    Na czacie zadają pytania jak debilowi, po to tylko by udawać, że coś robią.
  • ~Kamil / 2023-10-19 14:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Biznes BNP Paribas Bank Polska oparty jest na ignorancji klienta i wyciskaniu soku na maksa ze złapanych już w sieć kredytobiorców. Taki biznes nie działa na długą metę, obecne zwolnienia w banku to potwierdzają.
    Od 12tu lat mam kredyt w POLBANKU obsługiwany dziś przez BNP Paribas i od 9 lat dwa kredyty w BGŻ, również obsługiwane przez BNP Paribas. W obsłudze każdego z tych produktów jest przerośnięta administracja i ignorancja klienta.

    Z całą pewnością odradzam korzystanie z usług tego banku.
    Zaletygęsta sieć oddziałów
    Wadybrak budowy relacji z klientem, wręcz ignorowanie jego
  • ~kik / 2021-12-04 05:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałem od tego banku ofertę na kredyt hipoteczny i wydawała się najlepsza/najtańsza, ale po analizie kosztów okazuje się, że jest dużo haków, koszty bezwartościowych ubezpieczeń, związanie klienta innymi produktami itp itd. Nie wiem dlaczego doradca tak mocno starał się mi ten kredyt wcisnąć, ale wziąłem inny, nieco droższy, ale na przejrzystych zasadach, żadnych szemranych ubezpieczeń czy opłat za produkty, z których się nie korzysta. Obsługa nie istnieje, jak już udało się dodzwonić, to przerzuca do kolejnych działów, a na koniec rozłącza :)
    Zaletyoferta kredytowa wydaje się lepsza niż w niektórych innych bankach, ale tylko się wydaje
    Wadyniejasne warunki,
    brak kompetentnej obsługi,
    naciąganie,
    pełno dodatkowych kosztów,
    umowa kredytowa zawiła,
    ubezpieczenia, które nikogo i nic nie chronią, a są obowiązkowe do kredytu i drogie,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809