Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 460 opinii

1.58 / 5

  • Obsługa klienta
    1.54
  • Oferta
    1.60
  • Prostota obsługi
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2022-08-15 17:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Robiłam przelew wewnątrz z konta walutowego na złotówkowe.Przelew powinien być natychmiast UWAŻAM, pomimo długiego weekendu.Niestety zostałam bez pieniędzy bo system też ma święta BZDURA!!! NIE POLECAM stały (już NIEDŁUGO) klient
  • ~koko / 2023-08-16 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo źle, nie polecam. W oddziale oczekiwanie w długiej kolejce, brak wystarczającej ilości osób do obsługi klienta, Kasa do przyjmowania pieniędzy w banku tylko w 2 oddz. w wielkim mieście, bankomaty Euronetu już płatne, porażka.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Komunikacja1986 / 2021-09-16 15:23
    Ocena: 1.33 / 5
    nowa bankowość internetowa to jakaś kpina. faktycznie wygląda to tak, jakby zajmowali się tym piekarze bagietek (niczego nie ujmując tej profesji). widać, że bank zatrzymał się na poziomie lat 90tych. odradzam!
    Zaletytrudno coś znaleźć
    Wadyfatalna bankowość internetowa
  • ~Luka / 2022-04-03 10:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno.
    Przelewu,nawet zlecenia operacji nie mozna wykonac.
    Podobnie oplaty kara.
    Niekompetencja tzw.konsultantow
  • ~Mag / 2023-03-16 18:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Po 12 latach współpracy i obsługi moich firm oceniam ich na dno dna. Nigdy w swoim życiu nie spotkałem się z taką ignorancją, niekompetencją i celowym generowaniem problemów
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać
  • ~Magda / 2023-08-02 22:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie polecam!
    Po pierwsze, jako klient zagraniczny mam klopoty z otrzymywaniem sms'ow, co pozbawia mnie mozliwosci dokonywania przelewow. Dodam z tego miejsca, ze zeby korzystac z aplikacji mobilnej rowniez potrzebny jest sms do jej aktywacji, co mnie w tym momencie eliminuje niestety.
    Brak alternatywnych rozwiazan w przypadku klopotow z aplikacja, otrzymywaniem sms'ow badz utraty telefonu, to najwiekszy problem. Zmiana nr-u, na ktory mozna otrzymywac sms tez wymaga potwierdzenia sms'em i tak mozna krecic sie w kolko.
    Bardzo slabe oprocentowanie.
    Jakosc obsluga klienta zalezy najprosciej na swiecie od tego, na kogo sie trafi i od problemu, z jakim sie zglaszamy.
    Dlugi okres rozpatrywania reklamacji.
  • ~Maniek / 2022-05-06 11:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Oddział banku Warszawa Broniewskiego
    Dramat więcej ludzi chodzi po korytarzach niż siedzi w kasie
    Ludzie siedzą wkurzeni na 3 dostępne stanowiska działa 1 max 2
    Ludzie w kolejce są tam cały dzień a pracownik gdzie jest pełno ludzi informuje iż idzie na lunch
    WadySłaba organizacja kasy za mało obsługuje
  • ~mirgeb / 2021-08-17 12:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Arogancki, bezczelny Bank - czy raczej obsługa ustawiona przez korporację. Beznadzieja. Jak kopanie się z koniem. Klienta mają za nic.
  • ~Neoawangarda / 2021-07-19 21:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank BNP Paribas to jedna wielka pomyłka. Tworzą problemy na każdym kroku. Raz konieczna jest wizyta w oddziale (najbliższy w innym mieście), bo nie zaakceptowali formularza online (zapytani o powód nie potrafią odpowiedzieć dlaczego tak się stało), innym razem bank przy płatności kartą wysyła komunikat, że transakcja nie została zaakceptowana i należy ją potwórzyć po czym obciąża konto dwa razy i nie uwzględnia reklamacji, bo według nich wszystko przebiegło jak należy. Nie wspomnę o trzykrotnym wymienianiu karty na samym początku, bo wysyłali ciągle rozmagnesowaną przez co płatności zbliżeniowe były niemożliwe.

    Odradzam z całego serca, trzymajcie się od tego banku z daleka.
  • ~Ola / 2023-11-27 19:45
    Ocena: 1.33 / 5
    bank masakra. upewniłam się, że mogę wcześniej spłacić kredyt bez kar, spłaciłam 1,5 roku przed terminem a oni nie tylko nie oddali odsetek za ten okres ale jeszcze sobie naliczyli obciążenia wewnętrzne i odsetki dodatkowe. złożenie reklamacji przez info linie żenada - 3 razy przełączali nas od konsultanta do konsultanta.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentna obsługa
    zwykłe złodziejstwo
  • ~oskar / 2022-02-25 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    W Krosnie (pdkr) bank nie wylaca gotowki a wszystkie bankomaty nieczynne. JUz sie nie dam nabrac pieniadze pod posciel nie do bankow!!
  • ~Paolo / 2022-08-06 12:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta tragiczna. Przy składaniu jakichkolwiek zapytań otrzymuję informację, że odpowiedź zostanie udzielona w przeciągu 24 godzin, po czym nigdy żadnej odpowiedzi nie otrzymuję, więc totalne ignorowanie klienta. Składając oficjalne reklamacje to ich rozpatrzenie dopiero po miesiącu albo i dłużej, a i tak w odpowiedzi na reklamację obracają kota ogonem nie mówiąc nic konkretnego. Złożenie wniosku o kredyt za pomocą ich strony niemożliwe, bo za każdym razem wyskakują błędy i system odrzuca wniosek bez powodu. Co chwilę prace serwisowe, które nic nowego nie wnoszą, a tylko uniemożliwiają dostęp do konta. Po złożeniu przelewu kasę z konta odejmuje czasem po 10 minutach, czasem na drugi dzień, tak że kalkulatorem musisz obliczać ile masz pieniędzy na koncie, parodia. Prowizje z każdym rokiem coraz większe i większe, zwłaszcza płatności zagraniczne to złodziejstwo w biały dzień. Ogólnie nie polecam i żałuję, że mam tam konto.
    Wadyobsługa klienta, strasznie długi czas odpowiedzi na reklamacje, wysokie prowizje, kulejąca bankowość internetowa, częste prace serwisowe, wolno pracujące serwery, brak możliwości złożenia wniosku o kredyt przez internet.
  • ~Trzebiska / 2023-07-06 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tych zdzierców. Udziela kredytu, przeleja kote osobie trzeciej zanim kredytobiorca ma szansę zobaczyć umowę a jak się coś spierdzieli z tą umową to umywają rączki. Działają zgodnie z zasada płacz i płać a jak się ķlient za bardzo upiera przy swoim to wysyłają na niego prawników. Nie korzystajcie. Nie warto.
    ZaletyBrak
    WadyZdziercy, nie dbaja o dobra współpracę z klientem tylko o zyski szefostwa.
  • ~Wisniewski Ariel / 2022-05-13 14:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank w którym opłaty są na poziomie zachodnich krajów,a reszta czyli wewnętrzne procedury ,obsługa klienta oraz jego zadowolenie po prostu nie istnieją.Wprowadzaja ludzi w błąd nagminnie,Odradzam !
  • ~Wojciech / 2021-09-28 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Dotyczy oddziału w Bytowie. Byliśmy przedłużyć kredyt odnawialny dla rolników który posiadamy od wielu lat i pani która nas obsługiwała poinformowała nas o prowizji 500 zł,podjęliśmy negocjacje z uwagi na starego klienta i Pani wprowadziła zniżkę i kwota spadła do 350 zł. Po 15 minutach drukowania stosu papieru dostaliśmy do podpisania umowę w której było jednak 500 zł prowizji i nasze zaskoczenie potraktowaniem klienta, żenada, bank dno, prowizja za konto max, wyłączają bankowość na weekendy, omijajcie szerokim łukiem ten bank
    ZaletyMimo kontaktu z bankiem przez 10 lat nie zauważam zalet poza tym że dyrektor placówki jest ten sam
    WadyTragedia bank
  • ~wsa / 2023-11-21 19:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeden z najgorszych banków z jakimi miałem do czynienia. Przeciągają procedury odnowienia kredytu, twierdzą, że maja problem z systemem lub się przeprowadzają, ale wszystko jest zatwierdzone, tylko nie umowa jeszcze nie wydrukowana, a po tzw. dacie zapadalności, odmawiają dalszego finansowania, blokują konta. Brak kontaktu przez kilka dni z opiekunem, po czym proponują restrukturyzację kredytu - bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń, tylko z drobną różnicą, że naliczają karne odsetki za okres nieuprawnionego korzystania z kapitału i dużo wyższe odsetki za ten kredyt "naprawczy". Kiedy zamyka się u nich konto, to liczą sobie 100 złotych opłaty za jego zamknięcie!
    Zaletybrak
    Wadytotalna ignorancja klienta, szukanie sposobu na ściągnięcie z klienta jak największych opłat.
  • ~Zawiedziona / 2023-11-03 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    No cóż, każą pisać jasno, ale się nie da KATASTROFA. Pozamykane oddziały, a na infolinii czekasz godz., aż w końcu nerwy Ci puszczają!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyBANK, OFERTA, OBSŁUGA
  • ~Zlodzieje / 2022-04-09 09:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Podobno jest zwrot pieniędzy gdy zostanie się oszukanym, nigdy ich nie zobaczyłem!! Pani ktora nas obsługiwała gdy podaliśmy swoje dane zaczęła się denerwować, tak jakby była w to wszystko wmieszana! Masakra najgorszy bank
    WadyWszystko
  • ~A / 2023-08-16 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie bank brak kompetentnych pracowników,burdel na kółkach najgorszy bank
  • ~A customer / 2021-07-15 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    If you care for your life, abstain from being a customer at BNP.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809