Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 197 opinii

1.92 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.82
  • Oferta
    2.21

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Optymistycznie.tv / 2022-03-21 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie szanują cudzej własności , naklejki z reklamami naklejają na skrzynkach w klatkach bloków, bezprawnie i bezczelnie oszpecają c czyjąś przestrzeń, klatki po remoncie !!! to karygodne i huligańskie. Sprawa w toku. Do zarządu Vectra i ich kierownictwa- sobię na czole i swoich zadach reklamę naklejcie , na swoich posesjach , swoich słupkach, swoich skrzynkach, swoich drzwiach a od innych się odwalcie! To co porozklejaliście usuńcie i przeproście .
    WadyHuliganie bezczelnie niszczący przestrzeń swoją naklejką/reklamą
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Krystyna / 2022-03-20 16:49
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 19.03.2022 miałam problem z dekoderem, pomogła mi Pani Oliwia B.z obsługi klienta. Ogromne podziękowania za miłą i profesjonalną obsługę, a przede wszystkim za cierpliwość. Spisała się na 6+.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dany / 2022-02-27 09:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie co do Vectry jako dostawcy usług nie mam zastrzeżeń,internet w deklarowanej prędkości, telefonia komórkowa też działa jak należy natomiast dekoder Smart TV 4 K to porażka. Układ kanałów i sama aplikacja to właściwie nie wiadomo co. Dekoder sam gubi połączenie z internetem ( a telewizja jest internetowa) albo aplikacja przestaje działać. Jedynie reset przez odłączenie zasilania pomaga.Na pilocie brak guzików numerycznych znalezienie kanału który nas interesuje to co najmniej minuta dwie.Jesli ktoś tak jak ja myśli że za pomocą dekodera zmieni stary telewizor w Smart a to się rozczaruje. Dobrze że umowę zamawiałem przez telefon to mam 14 dni na wycofanie się. Lepiej kupić najtańszy telewizor że Smartem niż używać ten dekoder.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Goni / 2022-02-10 22:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Dekoder 4K smart to najgorsze gowno jakie widziałem razem z beznadziejny m pilotem układ programów nieczytelny,praktycznie nic sie nie da nagrać,poprzednia oferta i sprzęty to przestrzeń kosmiczna.nie polecam vectry o awariach już nie wspomnę i biurze obslugi.tragedia
  • ~warszawiak / 2022-02-09 18:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Jeśli są problemy z tv czy internetem. Starają się pomóc i na ogół zawsze jest ok z małymi wyjątkami. Mianowicie co dotyczy aplikacji na smartfony to jest porażka na każdej linii od strony technicznej aplikcji po wsparcie z obsługi klienta. Nie potrafią przyznać że mają totalny bubel i konkurencja w tym przypadku jest przed nimi. Więc jak nie poprawią tego to stracą klientów.
    Zaletycena (płacę 89 zł za net 150 Mb i tv z 4K więc chyba jest to konkurencyjna oferta jak na warszawski rynek)
    Wadyaplikacja na smartfon
    MiejscowośćWarszawa
  • ~balls / 2022-01-30 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa ani internet ani telewizja. Nie polecam.
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~roman / 2021-12-15 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznę od tego ,że jestem długoletnim klientem TV Vectra.Dla nowych klientów są upusty,rabaty,dosłownie wszystko aby złapać klienta.Dla stałych klientów,to już inna sprawa.Umowa z Vectrą skończyła mi się w sierpniu tego roku.I co ? I nic.W biurze obsługi na miejscu ,mogą przedłużyć umowę.ten sam wariant ,tyle że drożej.Napisałem w strefie klienta skargę na takie stawianie sprawy (To było dokładnie 02,10,2021r).Po dwóch dniach Pani z działu markietingu przesłała meila z zapytaniem o nr. telefonu(tak jakby nie mogła wziąć ze strefy klienta) ale ok,odpisałem.Jest 15,12,2021r ,a ja czekam.Jestem odbiorcą sygnału Vectry,od początku powstania łączy w Lęborku.Przykro mi,że tak się dzieje.Wydaje mi się ,że powinni bardziej szanować odbiorców,którzy są podstawą ich bytu.Nie wiem czy to lekceważenie pracowników ,czy też wytyczne właścicieli TV VECTRA.
    MiejscowośćLębork
  • ~Wiesław / 2021-12-12 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    K. A. T. A. S. T. R. O. F. A.
    Smart 4k ???? dno .
    Cały cxas. sie zawiesza , nie można wejsc w główne menu.
    po wyłączeniu i włączeniu ekran z Netfliksem i płatnymi kanałami .
    NIE MOŻNA PRZEŁĄCZYĆ NA MENU GŁÓWNE
    jutro oddaje ta badziewie do biura obsługi
    WadyNIE DO UŻYWANIE
    MiejscowośćStargard
  • ~Treb / 2021-12-01 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra... nie polecam zbyt dużo problemów z obsługą klienta i szybkością internetu do tego zbyt często mają awarie gdzie internet nie działa czasami nawet aż przez tydzień.
    Zaletyszybki internet(czasami)
    Wadyzbyt dużo by wymieniać
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Pablo / 2021-11-28 13:44
    Ocena: 5.00 / 5
    U mnie działa wszystko ok żadnych problemów juz 8 lat jestem abonentem moze z 3 razy byla chwilowa przerwa w nadawaniu programów tv ale zaraz info na maila i telefon z przeprosinami i że pracują nad jak najszybszym usunięciem awarii.Ja odobiście polecam Vectre.
    ZaletyNiezawodność
    WadyBrak
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Kasia8611 / 2021-11-25 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki SYFFF. Nikomu nie polecam!!!
    Jak coś się zatnie, zepsuje, zawiesi to tylko TY masz problem, ich to nic nie interesuje, ledwo się połączyć można, a jak lasakwcy odbiorą to przełącza na automat i tak można kilka godzin wisieć na linii...
    A zacina, psuje się i wiesza cały czas.
    ZaletyŻadnych znalezionych
    WadyZa długo by wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Brawo / 2021-11-17 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłem dzisiaj na infolinię do vectry, po wymianie uprzejmości wspomniałem, że obecnie jestem jeszcze abonentem multimedii, zanim zadałem pytanie pan błyskawicznie oznajmił mi, że przełącza mnie do multimedii. Dzwonię jeszcze raz i trafiam na tego samego sympatycznego człowieka tym razem, poprosiłem, żeby nie przełączał mnie do multimedii, ponieważ mam pytanie związane z vectrą na co usłyszałem, że nie ma takiej możliwości i ze musimy przełączyć mnie do multimedii, takie wytyczne. Podsumowałem, czy rozumiem, że dopóki nie skończy m się umowa z multimediami pan nie będzie ze mną rozmawiał, usłyszałem, brawo. Wow... jestem pod coraz większym wrażeniem poziomu obsługi klienta ww firmie, brawo.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Niezadowolony Użytkownik / 2021-10-31 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko się zacina, dekoder potrafi sam się wyłączyć, nie ma numeracji programów, beznadzieję wyszukiwanie kanałów, wszystko zajmuje dużo czasu, poprzednie generację dekoderów biją ten złom na głowę.
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Sandra / 2021-10-30 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze g.. jakie widziałam na oczy!
    Tak jak piszą poprzednicy.. Zanim się uruchomi to można zrobić obiad dwudaniowy.. Ciągle się wszystko zacina. Problem z reakcja dekodera na pilot. Nie można włączyć dekodera, zglosnic czy wyciszyć.. Informacja brak połączenia z internetem, kiedy internet hula na innych urządzeniach. Totalna porażka. Człowiek płaci tyle kasy, a nawet tv nie da się włączyć.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko na minus!!!!
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Piotr / 2021-10-22 21:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Smart 4k.
    Ciągle sie zawiesza. Śnieży obraz. Często nie reaguje na pilot.
    Pomóżcie rozwiązać ten problem ponieważ godzinę oczekiwanie na połączenie już mnie nudzi
    ZaletyObraz dobrej jakości
    Wadyreszta porostu jestem załamany
    MiejscowośćŻory
  • ~Simon / 2021-10-08 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    TV SMART 4k - to największe g..no jakie ktokolwiek kiedykolwiek wprowadził na rynek !!!
    Zaletybrak
    Wadynon stop się wiesza, zacina, resetuje, nie da się oglądać
    MiejscowośćGliwice
  • ~Cypis / 2021-09-21 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja na całej linii
    Nie polecam
    Dobrze że umowa jest na 18 miesięcy nie na 24 a chętnie już bym zrezygnował
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko żle
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Darek / 2021-09-10 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta stacja to katastrofa nie polecam nawet za darmo wieczne usterki zacina sie błędy jak nie ma głosu to obrazu powinni nałożyć na nich karę za takie coś czlowiek placi lipa po całości
    ZaletyBrak
    WadyZacina sie wieczne usterki
    MiejscowośćSzprotawa
  • ~XXX / 2021-08-27 19:40
    Ocena: 1.67 / 5
    moja opinia
    beznadziejna znajomość obsługi montera tv cyfrowej vectra
    niekompetentność tematyczna.
    tv vectra nawet nie wie co sprzedaje
    kiedy pytam / kilka razy czy można zaprogramować dekoder ? / otrzymuję odpowiedź NIE
    OKAZUJE SIĘ ŻE MOŻNA USTAWIĆ KANAŁY WG WŁASNEJ LISTY

    WadyNIEKOMPEYENTNA OBSŁUGA
    MiejscowośćGdańsk
  • ~DudekPs / 2021-08-26 21:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciągłe błędy ze strony obsługi klienta. Zamówiłem u nich usługę monter miał się zjawić już 3 razy ani razu sie nie zjawił po półtora tygodnia dzwonienia na infolinie dowiedziałem się że umowa została źle spisana przez dział sprzedaży. Oczywiście nikt z 12 osób wczesniej z infolinii mi tego nie powiedział i każdy miał inny powód braku podłączenia usług masakra ! Półtora tygodnia już czekam na podłączenie usługi którą zamówiłem .
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2254
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1644
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 723
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 465
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 306
CDA Premium
Ocena: 1.68, ilość opinii: 272
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851