Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 889 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~iluzja / 2021-08-31 08:07
    Ocena: 4.00 / 5
    Obsługa klienta w biurze stacjonarnym ok. Fakt, że jako były pracownik biura podróży mam ułatwione bo raz, że nie dam sobie wcisnąć ściemy, dwa,że idę przygotowana, a trzy wiem na co zwrócić uwagę i o co pytać.
    W tym momencie jestem na wczasach, na ten moment mogę napisać, że oferta zgodna, hotel ok, lot i transfer w tą stronę odbył się bez problemów. Jednak... Wczasy z Tui są dla ludzi znających język i samodzielnych. Ja nie mam problemu gdyż i znam język i jestem pilotem wycieczek i byłym rezydentem ale dla ludzi starszych, nie znających języka, niesamodzielnych będzie to wyjazd na pewno stresujący. Pracowników Tui nie ma nigdzie. Nie ma na lotnisku, nie ma w hotelu. Radź sobie sam. Cała obsługa odbywa się przez aplikacje gdzie dostajemy wiadomości na temat lotu, transferu itp. Było spotkanie dotyczące wycieczek fakultatywnych, na którym nie byłam bo i tak bym nie skorzystała gdyż sama ogarniam temat zwiedzania. Zobaczymy jak będzie z powrotem do Polski. Oby odbyło się tak jak w tą stronę bez problemów. Także moja opinia jest taka- jechać ale tylko te osoby, które znają język i zdają sobie sprawę, że w sumie są pozostawieni sami sobie. Jak trzeba będzie coś załatwić na recepcji, coś się wydarzy, podczas meldunku etc SAMI. Nikt wam nie powie o porach jedzenia czy dodatkowych sprawach. SAMI. Myślę, że to samo by było jakby wydarzyło się coś zdrowotnie. Ale obym nie musiała tego sprawdzać. I oby do końca wakacjowania też wszystko było ok.
    ZaletyOferta zgodna.
    WadyCałkowity brak obsługi Tui podczas trwania wczasów.
  • ~jela / 2021-10-27 22:00
    Ocena: 4.00 / 5
    W terminie 17.09.2021 - 24.09.2021 byliśmy z TUI na wczasach w hotelu Globales Mediterrani na Minorce. Warunki w hotelu ok, obsługa hotelowa również ok ale obsługa rezydenta to jakaś pomyłka i tak naprawdę ograniczała się do sprzedaży wycieczek. Sprzedając wycieczki pani rezydent zapomniała nadmienić, że przewodnik jest anglojęzyczny. W hotelu nie było segregatora z informacjami nt. hotelu, okolicy i wycieczek w języku polskim (podobno ze względu na covid ale inne narodowości miały takie informatory. Kontakt z TUI mieliśmy tylko przez aplikację, nie mieliśmy kontaktu do bardzo śpieszącej się pani rezydent. W aplikacji odpowiedzi na pytania spływały z kilkugodzinnym opóźnieniem. Często zdani byliśmy tylko na siebie. Nigdy więcej wyjazdu z TUI!
    ZaletyHotel godny polecenia.
    WadyObsługa rezydenta ograniczała się do sprzedaży wycieczek nawet bez wyjaśnienia warunków tych wycieczek
  • ~Jurek B / 2020-07-11 09:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam
    W dniach 3-10.07.2020 korzystałem z Waszych usług w hotelu Luna **** Bułgaria Złote Piaski.
    Na wybranie tej oferty z Waszego katalogu skłoniło mnie,że 4 gwiazdki,2 baseny bar przy basenie,bardzo blisko plaża,fajne zdjęcia ale to tyle dobrego.
    To o co mam pretensje do Was,że robicie lub powielacie zdjęcia niesprawdzone.
    Basen przy hotelu to był ale zdjęcia drugiego basenu przy morzu to był i to fajny ale to z hotelu Morskie Oko a więc nie z hotelu Luna.
    Po przyjeżdzie do Warny na lotnisku powitał nas przedstawiciel Biura i to tyle.
    W hotelu nawet nie było segregatora z TUI bo i po co wejdż sobie na stronę TUI Poland my TUI i dowiesz się wszystkiego.
    Wydaje mi się,że nie traktuje się tak klientów którzy Was utrzymują.
    W internecie chodzą filmiki z tego roku- nie powiem z jakiego biura chyba,że na priv i widać rezydentów którzy spotykają się z wczasowiczami na terenie hotelu w naszym hotelu Luna widziałem rezydenta z czeskiego biura aż 2 razy i to do jednej turystki się fatygował.
    Aż się boję jak będę traktowany w przyszłym roku bo musiałem zmienić rezerwację z uwagi na pandemię.
    A teraz opinia o hotelu Luna ****
    Przyjazd około godz 8:30 do hotelu zaraz otrzymaliśmy opaski,klucze-dziewczyna z recepcji tylko język bułgarski.
    Pierwszy posiłek kolacja bo doba hotelowa od 15-16 więc już po obiedzie.
    Pokoje ładne duże,łazienka duża,reczniki,kosmetyki tv płaski 2 programy polskie Polonia /sprzedaż złota przez 10 godz/ i drugi katolicki.
    Pokoje sprzątane codziennie tzn opróżniane kosze ,świeże ręczniki codziennie i pościel.
    Balkony syf bo nie sprzątane,myte a tam mewy,albatrosy,wróbelki lubiały spuścić co nieco.
    Basen stosunkowo mały,ale pusty bo trafiliśmy z pierwszą grupą Polaków,trochę Bułgarów,Rumunów,Czeszka.
    Basen tylko przez jednego ratownika był sprzątany z piasku na schodach,z liści w wodzie,ale kafelki to myte były tylko przy stanowisku ratownika.
    Lobby bar przy basenie bez zarzutu.
    Wprawdzie jestem w podeszłym wieku,ale trochę animacji,muzyki by się sprzydało na basenie bo cisza tylko plusk wody.
    Zresztą po 18 jak zaczęto ustawiać stoliki,leżaki,krzesełka przy basenie to hotel umierał jedynie muzyka dochodziła z plaży z hotelu obok.
    Jedzenie trochę monotonne,ale każdy mógł coś zjeść choć musiał prosić niemiłą obsługę że chce 2-3 kawałki sera,kiełbasy ,pomidora itp zawsze na posiłkach można było wyprosić baraninę,kurczaka,wieprzowinę,wołowinę ale też niezbyt ciepłe to były dania gdyż nie były w podgrzewaczach tylko donoszone z kuchni i podawane przez 1 lub 2 osoby.
    Pieczywo niezbyt świeże,kawa,herbata,kakao,napoje do obiadu i kolacji i bardzo dużo owoców/czereśnie,arbuz,brzoskwinie,jabłka,ciasta codziennie inne oczywiście smaczne oraz parę rodzaji lodów.
    Obsługa myła dezynfekowała stoliki żadnych uwag.
    Kolejną uwagę to mam co do lotu.
    Uważam,że należy uczulić linie lotniczą ENTER,aby zwracała uwagę na względy bezpieczeństwa i karała pasażerów za ściągnięcie zabezpieczenia na twarz,ledwo wyświetlił się komunikat o odpięciu pasów,a zaczęły się pielgrzymki bez maseczek do toalety pomijam dzieci bo są ciekawe jak wygląda toaleta,ale dorośli przecież ten lot trwał 1,3 godz.
    Latali tam i z powrotem obsługa musiała z wózkami bo była sprzedaż pokładowa posiłków przejeżdzać do przodu i do tyłu bo ONA lub ON już nie może wytrzymać i kolejki pod toaletami oczywiście bez maseczek.PARANOJA.
  • ~konsultant / 2022-07-23 11:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Rainbow również ma płatne miejsca w samolocie i jakoś nikt z tego biura nie narzeka ale w Tui to już problem dziwne...
    Zaletybark
    Wadybark
  • ~Krzysztof / 2022-07-01 13:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Właśnie wróciłem z pobytu w Tunezji. Ogólne wrażenie z usług biura TUI na plus. Co prawda cała obsługa wycieczki odbywa się poprzez aplikację, jednakże dla mnie nie stanowiło to problemu. Wszystko czytelne, czat bez opóźnień. Rezydentka na lotnisku trochę mało pozytywnie nastawiona do życia i przylatujących turystów, no ale zrobiła i przekazała co miała :)
    Przewoźnik zakontraktowany przez TUI (firma EnterAir), punktualnie i bez problemów. Miła obsługa na pokładzie.
    ZaletyDobra cena wycieczki, ciekawa aplikacja, wszystko zgodnie z ofertą.
    WadyZdjęcia hotelu prezentowane na stronie lekko odbiegały od wyglądu faktycznego, osobna opłata za transfer do hotelu i na lotnisko.
  • ~Luki / 2022-08-16 14:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Wakacje w Seabird na Korfu. Hotel rzeczywiście na 3* raczej nie zasługuje. Samolot był, autokar do i z hotelu też. Problem był z wodą w hotelu. Jak ludzie wracali przed obiadokolacją raz była raz nie, albo sama zimna. Dopłata do klimatyzacji i ogólnie hotel jak to mówią PRL. Kontakt przez aplikację lub infolinię ale nie korzystałem. Na Korfu rezydenci czekali i kierowali do autobusów, podali jakąś nazwę hotelu gdzie można ich zastać. W drodze powrotnej na lotnisku rezydentka weszła do autobusu i powiedziała co i jak z odprawą. Informacje były w aplikacji na czas. Jedzenie dużo i różne. Obsługa hotelu miła.
    ZaletyUdane wakacje
    WadyBrak pełnego rzetelnego opisu oferty przed zakupem typu dopłata do klimatyzacji na miejscu, podatki itp.
  • ~Magda / 2019-12-31 18:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałabym przestrzec przed parkingiem START parking polecanym przez TUI. To jest parking „bezobsługowy” co oznacza na przykład ze nie można tam zadzwonić bezpośrednio ( tyko do biura od 8 do 16) nie można po przylocie zadzwonic na parking i poprosić od odbiór z lotniska. Trzeba czekać na przystanku, bo ich busy/autobusy jeżdżą co 40 minut. My tak właśnie nieszczęśliwie trafiliśmy , że po 12 godzinach lotu musieliśmy czekać 40 minut na przystanku .... Nigdy więcej !
  • ~marek / 2021-07-12 15:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Pierwsze wczasy w TUI wykupiłem w styczniu 2020, a potem wiadomo lockdown etc., więc przeniosłem wczasy z lato 2020 na lato 2021 (26czerwca-7lipca), zmieniając przy tym hotel oraz wydłużając pobyt.
    Im bliżej wyjazdu, biuro TUI informowało mnie na bieżąco o zmianach w warunkach podróżowania w związku z COVID-19.
    2 dni przed wylotem zadzwoniła Pani, że mój hotel nie jest dostępny (nie został otwarty) i mogą zmienić mi destynację na inny (narzucony przez nich bez dopłaty z mojej strony, bo niby droższy) lub mogę sobie sam poszukać innego po aktualnych cenach (tylko to już był początek wakacji i ceny był o 30% wyższe w porównaniu do tych kiedy dokonywałem rezerwacji).
    Nie miałbym pretensji gdyby to co Pani powiedziała o otwarciu hotelu było prawdą. Oferta hotelu w tym terminie była dostępna m.in. na Bookingu, u innych touroperatorów a nawet na stronie TUI. Wychodzi więc na to, że TUI nie chciało mnie tam po prostu zawieść (90km od Antali) bo za mało miała klientów w tym hotelu, a za transport trzeba zapłacić, za dojazd rezydenta też, albo po prostu w "swoim" hotelu (po narzucono mi hotel TUI) chcieli zrobić większy obrót....
    To tylko moje domysły, faktem pozostaje, że zdecydowałem się pojechać mimo wszystko (ciężko było powiedzieć dzieciakom, że w tym roku też nie jedziemy), ale na następny raz mocno się zastanowię czy korzystać z TUI, choć reszta obsługi mojej imprezy turystycznej była super. Albo po prostu będę wyczekiwał na oferty last minute, wtedy na pewno pojadę do hotelu, który sam wybrałem...
    Gdyby nie ta sytuacja, z czystym sumieniem dałbym 5 gwiazdek, jednak moje rozczarowanie podejściem 2 gwiazdki zabrało.
    Zaletyubezpieczenie allianz (niestety korzystałem z wizyty w szpitalu, jeden telefon na infolinię i miałem załatwiony i transport i wizytę u ortopedy i prześwietlenie i delikatne usztywnienie, wszystko załatwione w 4h od momentu wykonania telefonu na infolinie do momentu powrotu do hotelu).
    Wadyzmiana miejsca zakwaterowania dwa dni przed wylotem
  • ~Marta / 2021-06-13 16:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie kupujcie ubezpieczeń Allianz z rezygnacją 100% tak jak nic nie zwracają
    ZaletyBrak
    WadyZwrot odszkodowania
  • ~Michał / 2022-07-18 22:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie rozumiem osób które maja pretensje do biura ze to i ze tamto wszystko jest opisane warunki wjazdu podatek turystyczny w jakiej wysokości itd Powtarzam za każdym razem czytać bo biura za Ciebie nie załatwi wszystkiego bo należy to do Twojego obowiązku. Jeśli chodzi o standard hoteli lub opóźnione loty to każde biuro mija sie z prawda i naciąga w górę. Jakieś pretensje ze dzień skrócony? Masz być siedem nocy jeśli np wykupiłeś pobyt od 10 do 17 lipca a zameldujesz sie w hotelu 16 czyli np po 24 h ale już 16 to reklamacja jedna noc mniej
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Michał / 2022-07-18 22:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Korekta
    Zameldujesz 11 po 24
    Reklamacja jedna noc mniej
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Nessa / 2022-03-06 17:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Tui dobre biuro podróży, ceny zdecydowanie mniejsze od konkurencji... ???? ewidentnie ktoś chce zaszkodzić temu touroperatorowi - to nie jest rosyjska marka, ale niemiecka. Na rynku europejskim są największym gigantem turystycznym. ???? oceniam 4/5 - polecam wycieczki z nimi, ofertę mają całkiem fajną. Nie ma większych zastrzeżeń
    Zaletyceny niższe niż u innych ;) możliwość zamiany kierunków, rezerwacji itp. jak się zapłaci 50 zł... nawet gdyby ktoś miał pozytywny wynik na covid 19 dzień przed to jest możliwość przełożenia wyjazdu na inny termin w tym sezonie ???? które inne biuro to oferuje? Przestańcie pisać bzdury o tym, że udziałowiec z Rosji jest winny wojnie na Ukrainie, proszę! To są pomówienia!
    Wadykontakt z nimi jest średni, rezydenta nie ma na wakacjach (tną koszty, ale nie jest to jakiś duży problem) nie ma większych wad.
  • ~Ola / 2021-08-14 20:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Lecieliśmy w tym roku do Turcji po przez biuro podróży TUI. Rezerwacja z tamtego roku. Bez problemu po roku zmienili nam hotel na taki który nam bardziej odpowiadał. Sama organizacja wycieczki dla osób bardziej ogarniętych. Godziny samolotu zmieniali nam co chwilę i może z 3 dni przed ustabilizowało się. Na miejscu autokar postawiony ale zanim ruszyliśmy minęło chyba z godzine bo były tylko dwie koordynatorki a autokarów kilka. Na miejscu oczywiście brak koordynatora, zjawił się tylko raz. Kontakt przez aplikację bardzo słaby a w weekend praktycznie żaden. Na niewygodne pytania po prostu nie odpowiadają. Wykupiliśmy wycieczkę fakultatywna, z której chcieliśmy potem zrezygnować bo córka była niedysponowana ale nie odpowiadali na nasze pytania jak to zrobić. Na samej wycieczce na którą jednak pojechaliśmy nie przydzielono nam wogole polskiego koordynatora. Wpuszczono nas na statek, na którym nie było już miejsc siedzących przy stoliku. Musieliśmy 8h pływać na górnym pokładzie w słońcu z córka. Następnym razem na pewno nie skorzystamy z TUI tylko z innego biura. Znajomi, którzy lecieli z innego biura mieli numer telefonu do swojej koordynatorki i w razie pytań mogli pisać do niej na whatsappie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Rafał / 2022-10-15 18:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Bardzo dobre jedzenie hotel Golden Beach w Adelianos. Obsługa przemiła i bardzo sprawna.
    Rezydentka Gosia Kreta Rethymno - porażka... pojawiła się na spotkaniu tylko po to aby sprzedać swoje produkty poza tym totalnie niepomocna,najlepszy tekst to był - tutaj jest mój nr w razie czego ale proszę do mnie nie dzwonić bo od jutra zaczynam urlop ???? Doskonałe!!!
    W hotelu brzydka,zaniedbana plaża.
  • ~Tomasz / 2022-07-01 09:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Do Magda... w opisie oferty jest jasno i wyraznie napisane wklejam ze strony TUI
    (aquapark „LE PIRATE": w zależności od sezonu, za opłatą, zjeżdżalnia: w zależności od sezonu, za opłatą, leżaki: za opłatą, parasole: za opłatą)
    Kolejny przykład że nie czytamy tego co jest w opisie,,, CZYTAĆ I NIE BĘDZIE KŁOPOTU
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~Viola / 2023-02-11 17:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Naciągacze jakich mało. Ceny niby korzystne na początku rezerwacji, ale sprobuj cos człowieku zmienić to nawet wykupienie pakietu elastycznego nic nie da. Zero możliwości dogadania się, wszystko tak cwanie obymyslone na niekorzyść klienta ze szok.
    ZaletyNie widzę bo wady je przysłaniają
    WadyFirma nastawiona na pieniądze klient się nie liczy
  • ~alek / 2023-08-26 06:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Biuro podróży Tui w tym roku niestety bardzo mnie rozczarowało. Wszystko jest w porządku dopóki nie pojawi się problem. W przypadku jego pojawienia się nie otrzymaliśmy żadnej pomocy. Procedury okazały się ważniejsze aniżeli człowiek. Zero elastyczności i ludzkiego podejścia do sytuacji. Polityka zarządzania absolutnie nieprzychylna klientowi.
  • ~Anna / 2020-12-09 07:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Wybrałam się do Hotelu w Turcji Side Alegria Hotel...14 noclegów i ani jedna noc nie przespana cała. W hotelu mnóstwo pijanych Rosjan (Polacy tez nie wylewali za kołnierz). Wrzaski od 6.00 rano, Rosjanki otwierały drzwi na korytarz i muzyka na full. Imprezy na balkonach kończyły się ok. 2.00 w nocy. W pokojach trwały nawet do 6.00.
    Ogromna akustyka, cienkie ściany i robili co chcieli. I tak 15 dni...MASAKRA
    chciałam wcześniej wrócić, ale się nie udało, bo podobno nie było miejsc w samolotach.
    Jestem po zawale i udarze mózgu, przyjechałam wypocząć. Nie udało się wypocząć. Stres, niewyspanie, ciągły ogromny hałas, walenie drzwiami (nie odkryli klamek), zero reakcji hotelu na pijackie imprezy, spowodowało, że dwukrotnie znalazłam się w szpitalu. NIKT NIE PANUJE nad gośćmi.
    Zaletyładna plaża, czystko, duża recepcja, uprzejma obsługa
    Wadywielki hotel, w środku miasta, druga linia zabudowy
  • ~Anna / 2022-05-29 19:04
    Ocena: 3.67 / 5
    Hotel i obsługa bez zarzutu. Nigdzie nie wspomniano że to hotel głównie dla rodzin z małymi dziećmi. W czasie posiłków nieustający wrzask małych dzieci oraz na basenach i lobby jest identycznie. Odradzam hotel dla osób bez dzieci, które chcą odpocząć.
    .
    ZaletyHotel jest umiejscowiony w małej miejscowości co gwarantuje ciszę i spokój.
    WadyDuża ilość małych dzieci.
  • ~Anna / 2022-09-03 21:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Pobyt 26.08-02.09.2022. Obsługa klienta na poziomie mniej niż 0. Rezydent powinien być dostępny i pomocny, a tutaj spotkaliśmy się z totalną obojętnością i olewką. Potrzebowaliśmy pomocy przy zapłaceniu mandatu w Grecji,ponieważ ograniczała Nas bariera językowa. Wielokrotny kontakt z biurem nie przynosił rezultatu, rezydent ciągle był niedostępny.Zbywano Nas na każdym kroku. Mieli oddzwonić,pomóc a byliśy pozostawieni sami sobie. Wróciliśmy do Polski i od 2 dni nawet się z Nami nikt nie skontaktował! Zaproponowano Nam żeby skorzystać z google tłumacz. Czyste kpiny! Bardzo dużo znajomych po zaistniałej sytuacji już nigdy nie skorzysta z usług TUI.
    Zaletycena
    WadyObsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1016
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 889
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 177
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 153
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4267
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3762
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807