Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rego-Bis opinie

Ocena na podstawie 7 opinii

2.86 / 5

  • Cena/Jakość
    3.14
  • Obsługa klienta
    2.14
  • Oferta
    3.29

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~KS / 2022-10-04 11:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Pobyt 19.09-29.09.2022 Chorwacja-Kraljevica. Wszystko zgodne z umową. Biuro podróży w 100 % wywiązało się ze swoich zobowiązań.
    ZaletyPołożenie hotelu;(widok na zatokę Dubno) oraz zróżnicowana kuchnia i bardzo smaczne posiłki.
    WadyPokoje wymagają remontu.
  • ~Krystyna / 2022-09-15 16:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Pobyt od 06.09 – 13.09.2022, hotel 5*Aminess Khalani Beach w Chorwacji w Makarskiej, spełnił nasze najśmielsze oczekiwania, piękny, nowy otwarty parę miesięcy temu, z cudownymi tarasami i basenami, nad samym morzem, to tyle dobrego.Rezydentka pani Elżbieta, mało że nie kompetentna, ale zupełnie lekceważąca ludzi, brak kontaktu przez cały pobyt, nie odbierała telefonów ani sms – ów, ani raz nie pojawiła się w naszym hotelu.Na wycieczkę, rejs na Brać i Hvar, mimo wpłaty pełnej kwoty nie popłynęliśmy, ponieważ autokar podjechał pod inny hotel nie nasz. Pomimo interwencji nie udało się tego dnia pojechać, bo statki odpływają tylko raz dziennie o 8.30. pani rezydent nie wyjaśniła zaistniałej sytuacji, mało tego nie raczyła wypowiedzieć prostego słowa"przepraszam"uważając, że nie było problemu? Tego samego dnia wieczorem próbowaliśmy dzwonić i pisać sms y, aby dowiedzieć się o której godz.nazajutrz mamy lot do Polski z Mostaru i o której transfer na lotnisko, jednak bezskutecznie, dopiero panie w recepcji naszego hotelu , pomogły nam uzyskać informację o locie. Takiej rezydentki, choć latamy często i długo nie spotkaliśmy w życiu i nikomu nie życzymy
    WadyDlaczego lot z Katowic do Mostaru, skąd transfer prawie 4 godz. do Makarskiej, gdzie wysokie, kręte góry, a nie do Splitu , skąd 1 godz jazdy autostradą? sam lot 1 godz.15 minut, a transfer 4 (jeszcze b.długa odprawa na granicy Bośnia/Chorwacja)
  • ~Cyprian / 2022-09-02 07:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Sprzedają wczasy w marnych hotelach, jako organizatorzy doskonale wiedzą co Sprzedają. Blagierzy.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma to jedna wielka wada.
  • ~Sylwia / 2022-08-31 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt 21.08-28.08.2022 2 osoby dorosłe hotel Phoenix Sun Bodrum. Opis oferty: do plaży 350m, do hotelowej plaży z bezpłatnym serwisem 700m. Po przylocie na miejsce otrzymujemy na lotnisku kopertę w której znajdujemy ksero ubezpieczenia, informacje o spotkaniu z rezydentem i ksero wycieczek. Spotkanie - 2 rezydentki nie mające pojęcia o niczym! : plaża gdzieś jest ale nie wiem dokładnie gdzie, tam się raczej dojść nie da, jeździ bus... ( jeździ 2x dziennie - siedź tam więc kilka godzin w 40stopniach i padnij zanim bis po Ciebie przyjedzie!) market tekstylny w centrum bodrum... No jest, chyba we wtorek... Trzeba wysiąść z busa na pętli (której nie widać) i iść za tłumem...
    Na spotkaniu chcieliśmy poruszyć kwestię pokoi - wykupiony pokój specjalny, lux. Jego specjalność polegała na tym, że był względnie czysty! Nie było balkonu, tarasu, nawet krzesła żeby usiąść! Kilka osób dopłacało do widoku na morze - miały widok na klimatyzator. Jaka była odpowiedź rezydentki? - my nie pracujemy pod biurem, pracujemy pod zewnętrzną firmą i nie mamy wglądu do oferty, nie wiemy jakie są pokoje, zresztą to nie jest nowy hotel więc czego się spodziewać? Możemy was przenieść do innego hotelu ale jest szczyt sezonu więc sami wiecie... To jest odpowiedź rezydenta?!?! To jest rozwiązanie problemu? To jest konkretny opis oferty?!? To są pokoje tyłu lux w których jest grzyb w łazience, do podłogi się można przykleić a drzwi z szafy spadają na dziecko uczestniczki wycieczki?!? Biuro a przede wszystkim rezydent powinien się zainteresować problemem, powinien wiedzieć COKOLWIEK o hotelu i Chociaż najbliższej okolicy! Powinien pomóc a nie przekrzykiwać się, nie dać dojść do słowa i próbować wcisnąć wycieczki 3x droższe niż na mieście!
    Rezydent z tui był w hotelu 4x, ba! Potrafił nawet przygotować miejsce na spotkanie w hotelu! słyszeliśmy jak próbuje rozwiązać problemy i o ironio! Wykonuje połączenia telefoniczne! Pani rezydent zapowiedziała że tak owych nie odbiera, ewentualnie odpisuje na whatsapp! Żenada i porażka! Te kobiety nie nadają się na rezydentki!
  • ~Dariusz / 2022-08-26 20:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam stanowczo korzystanie z Biura Rego-Bis. W dniu 14.07.2022 złożyłem zgodnie z Ustawa reklamacje związana z realizacją umowy dotycząca mojego wyjazdu do Albanii / Hotel Leonardo/ z tym biurem. Do dnia dzisiejszego biuro nie tylko nie rozpatrzyło mojej reklamacji, nie udzieliło żadnej odpowiedzi. Pomimo moich monitów do agenta, działu reklamacji zupełne lekceważenie klienta, brak jakiejkolwiek odpowiedzi przez 45 dni. To bardzo jasno precyzuje postępowanie firmy i jej stosunek do klienta. Wybierając Tour Operatora warto zwrócić na to uwagę - Rego Bis niestety nie potrafi zdobyć się nawet na zwyczajne przepraszam. Klient jest ważny tylko do momentu kiedy zapłaci za udział w imprezie, później zero kontaktu, unikanie odpowiedzialności i odpowiedzi.Niech to będzie przestroga dla potencjalnych klientów.
  • ~kristofer811 / 2022-07-30 18:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Turcji, miejscowość Side. Jestesmy bardzo zadowoleni. Hotel miescil się przy głównej ulicy, ale mielismy pokój na 4 piętrze więc, nie było problemu. Z balkonu było widac morze, na plażę dowoził nas busik hotelowy. Jedzenia bylo w bród, nie do przejedzenia i niezwykle urozmaicone. Obsługa uwijała się żeby sprostać wszelkim potrzebom bo hotel byl pełny.Na plaży rownież byl bar hotelowy więc cały czas dostępne były napoje, owoce i lunch w jego porze.Jako na wielki plus- pierwotnie mielismy mieć gorszy w standardzie hotel ale bliżej plaży, kilka dni przed wylotem biuro zaproponowało nam wyższy standardem hotel troche dalej od morza ale nie żałujemy. Było super i w dobrej cenie. Wszystko oceniamy na plus Również Panią rezydentkę Joannę serdecznie pozdrawiamy????????️
    ZaletyHotel, pokój, obsluga, rezydentka, transfer
  • ~Dragonfly / 2021-08-01 09:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam
    Rego Bis wysłało nas do Albanii. W autobusie z lotniska dowiedzieliśmy, że nie ma dla nas miejsca w zarezerwowanym hotelu. Hotelu, który miał być przy samej plaży z widokiem na morze. Rezydent zawiózł nas do innego hotelu z widokiem na autostradę i torowisko, i sobie odjechał. Do wieczora czekaliśmy na kartę od pokoju, w końcu poinformowano nas, że w tym hotelu nie mają dla nas miejsca i zawiozą nas gdzie indziej. W międzyczasie zadzwoniliśmy do naszego agenta prosząc o pomoc. Trafiliśmy do hotelu oddalonego od plaży o kilkaset metrów, o niższym standardzie i bardzo słabej obsłudze. Nie polecam tego biura podróży. Nie wspomnę również o aroganckich wypowiedziach kierowanych do nas przez rezydenta.
    ZaletyBrak
    WadyCała wycieczka to dla nas porażka.
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.56, ilość opinii: 768
TUI
Ocena: 2.11, ilość opinii: 608
Rainbow Tours
Ocena: 2.30, ilość opinii: 299
Funclub
Ocena: 2.66, ilość opinii: 119
Eximtours
Ocena: 2.02, ilość opinii: 75
Grecos
Ocena: 2.98, ilość opinii: 18
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473