Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rego-Bis opinie

Ocena na podstawie 44 opinii

2.82 / 5

  • Cena/Jakość
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.67
  • Oferta
    3.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~Sylwia / 2022-08-31 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt 21.08-28.08.2022 2 osoby dorosłe hotel Phoenix Sun Bodrum. Opis oferty: do plaży 350m, do hotelowej plaży z bezpłatnym serwisem 700m. Po przylocie na miejsce otrzymujemy na lotnisku kopertę w której znajdujemy ksero ubezpieczenia, informacje o spotkaniu z rezydentem i ksero wycieczek. Spotkanie - 2 rezydentki nie mające pojęcia o niczym! : plaża gdzieś jest ale nie wiem dokładnie gdzie, tam się raczej dojść nie da, jeździ bus... ( jeździ 2x dziennie - siedź tam więc kilka godzin w 40stopniach i padnij zanim bis po Ciebie przyjedzie!) market tekstylny w centrum bodrum... No jest, chyba we wtorek... Trzeba wysiąść z busa na pętli (której nie widać) i iść za tłumem...
    Na spotkaniu chcieliśmy poruszyć kwestię pokoi - wykupiony pokój specjalny, lux. Jego specjalność polegała na tym, że był względnie czysty! Nie było balkonu, tarasu, nawet krzesła żeby usiąść! Kilka osób dopłacało do widoku na morze - miały widok na klimatyzator. Jaka była odpowiedź rezydentki? - my nie pracujemy pod biurem, pracujemy pod zewnętrzną firmą i nie mamy wglądu do oferty, nie wiemy jakie są pokoje, zresztą to nie jest nowy hotel więc czego się spodziewać? Możemy was przenieść do innego hotelu ale jest szczyt sezonu więc sami wiecie... To jest odpowiedź rezydenta?!?! To jest rozwiązanie problemu? To jest konkretny opis oferty?!? To są pokoje tyłu lux w których jest grzyb w łazience, do podłogi się można przykleić a drzwi z szafy spadają na dziecko uczestniczki wycieczki?!? Biuro a przede wszystkim rezydent powinien się zainteresować problemem, powinien wiedzieć COKOLWIEK o hotelu i Chociaż najbliższej okolicy! Powinien pomóc a nie przekrzykiwać się, nie dać dojść do słowa i próbować wcisnąć wycieczki 3x droższe niż na mieście!
    Rezydent z tui był w hotelu 4x, ba! Potrafił nawet przygotować miejsce na spotkanie w hotelu! słyszeliśmy jak próbuje rozwiązać problemy i o ironio! Wykonuje połączenia telefoniczne! Pani rezydent zapowiedziała że tak owych nie odbiera, ewentualnie odpisuje na whatsapp! Żenada i porażka! Te kobiety nie nadają się na rezydentki!
  • ~Dariusz / 2022-08-26 20:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam stanowczo korzystanie z Biura Rego-Bis. W dniu 14.07.2022 złożyłem zgodnie z Ustawa reklamacje związana z realizacją umowy dotycząca mojego wyjazdu do Albanii / Hotel Leonardo/ z tym biurem. Do dnia dzisiejszego biuro nie tylko nie rozpatrzyło mojej reklamacji, nie udzieliło żadnej odpowiedzi. Pomimo moich monitów do agenta, działu reklamacji zupełne lekceważenie klienta, brak jakiejkolwiek odpowiedzi przez 45 dni. To bardzo jasno precyzuje postępowanie firmy i jej stosunek do klienta. Wybierając Tour Operatora warto zwrócić na to uwagę - Rego Bis niestety nie potrafi zdobyć się nawet na zwyczajne przepraszam. Klient jest ważny tylko do momentu kiedy zapłaci za udział w imprezie, później zero kontaktu, unikanie odpowiedzialności i odpowiedzi.Niech to będzie przestroga dla potencjalnych klientów.
  • ~kristofer811 / 2022-07-30 18:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Turcji, miejscowość Side. Jestesmy bardzo zadowoleni. Hotel miescil się przy głównej ulicy, ale mielismy pokój na 4 piętrze więc, nie było problemu. Z balkonu było widac morze, na plażę dowoził nas busik hotelowy. Jedzenia bylo w bród, nie do przejedzenia i niezwykle urozmaicone. Obsługa uwijała się żeby sprostać wszelkim potrzebom bo hotel byl pełny.Na plaży rownież byl bar hotelowy więc cały czas dostępne były napoje, owoce i lunch w jego porze.Jako na wielki plus- pierwotnie mielismy mieć gorszy w standardzie hotel ale bliżej plaży, kilka dni przed wylotem biuro zaproponowało nam wyższy standardem hotel troche dalej od morza ale nie żałujemy. Było super i w dobrej cenie. Wszystko oceniamy na plus Również Panią rezydentkę Joannę serdecznie pozdrawiamy????????️
    ZaletyHotel, pokój, obsluga, rezydentka, transfer
  • ~Dragonfly / 2021-08-01 09:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam
    Rego Bis wysłało nas do Albanii. W autobusie z lotniska dowiedzieliśmy, że nie ma dla nas miejsca w zarezerwowanym hotelu. Hotelu, który miał być przy samej plaży z widokiem na morze. Rezydent zawiózł nas do innego hotelu z widokiem na autostradę i torowisko, i sobie odjechał. Do wieczora czekaliśmy na kartę od pokoju, w końcu poinformowano nas, że w tym hotelu nie mają dla nas miejsca i zawiozą nas gdzie indziej. W międzyczasie zadzwoniliśmy do naszego agenta prosząc o pomoc. Trafiliśmy do hotelu oddalonego od plaży o kilkaset metrów, o niższym standardzie i bardzo słabej obsłudze. Nie polecam tego biura podróży. Nie wspomnę również o aroganckich wypowiedziach kierowanych do nas przez rezydenta.
    ZaletyBrak
    WadyCała wycieczka to dla nas porażka.
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1008
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 880
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 503
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 172
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 151
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 44
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4009
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720