Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rego-Bis opinie

Ocena na podstawie 49 opinii

2.82 / 5

  • Cena/Jakość
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.69
  • Oferta
    3.02

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~Magdunia 1984 / 2022-10-31 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam tego biura. My Albania Ksamil - hotel Driloni (2022) . Niestety u nas wyjazd zakończył się bardzo źle. Po trzech dniach pobytu rozchorowało nam się dziecko. Zostaliśmy kompletnie zignorowani przez biuro i rezydentkę panią Dominikię ( jej osoba to jest wątek na osobny długi temat, brak słów ) i ostatecznie kolejnego rezydenta Pawła który tam szefuje. Ubezpieczenie od Rego to jakaś kpina. Podczas kiedy ja roztrzęsiona i zapłakana dzwonię na infolinię i proszę o pomoc to oni recytują formułki i definicję oraz że jak zbierzemy dokumenty to oni zwrócą...itp. choć wcale nie o to pytałam zero pomocy doraźnej wszystko trzeba samemu ogarnąć a w Albanii nie jest to takie łatwe bez telefonu internetu i możliwości kontaktu poza hotelem- bo w hotelu choć internet). Próbowalam kontaktować się gwiazdą Dominiką i poinformować o chorobie dziecka ( naiwnie wierząc że będzie pomoc. Po jakiejś z rozmów o chorobie podeszła przez przypadek do naszego stolika i pyta jak ten pan, nawet nie wiedziała,że to o dziecko chodzi,... Ehhhh). itp. zanim odezwała się do nas byliśmy już po wizycie w lokalnej przychodni i kroplówce ( niby wirus). . Nadmieniam,że Albania to problem z łącznością telefon, internet. Co za tym idzie poza hotelem jesteś człowieku bezradny w razie potrzeby.( Raz mi gwiazda pozwoliła zadzwonić do infolinię ubezpieczenia ze swojego telefonu , 3 razy mi o tym przypomniała).
    Potem kilka dni w pokoju hotelowym i czekanie na poprawę zdrowia w tym czasie byliśmy jeszcze dwa razy w lokalnej przychodni ( stan się poprawiał i liczyłam że bezpiecznie udamy się do domu) . Potem w dniu wyjazdu niestety powaliło dziecko na łopatki , zupełnie niespodziewanie gorączka i BARDZO ciężki przebieg choroby ( to w skrócie) . Znowu zero pomocy sami pojechaliśmy taxi do Saranday do szpitala z nadzieją na wyjaśnienie tego stanu . Szefostwo biuro w tym czasie we bardzo dużym skrócie mówiąc bo działy się tam rzeczy nadzwyczajne i niewyobrażalne chcieli odjechać autobusem bez nas. Moje drugie dziecko w autobusie ( co prawda pod opieką kuzyna i dziadka ale wcale nie oficjalnie ). . My w szpitalu po badaniach czekamy na decyzję. Nie mam możliwości dzwonienia i szukanie pomocy w internecie. Więc biegam po szpitalu i proszę obcych ludzi żeby pozwolili mi zadzwonić do tego konowała Pawła i proszę go żeby nie odjeżdżali bez nas bo czekamy na wyniki i może pojedziemy bo wszystko na to wskazuje dostaję czas 30 minut. I jakoś mamy się z tego szpitala teleportować do hotelu w sarandzie gdzieś tamm..., taxi tam nie stoją trzeba dzwonić ale z czego jak brak sieci itp. cały czas takie akcję plus nie mam diagnozy.....???????????????? Pytam go a jak odjadą to co z nami? ( Coś tam powiedział ale generalnie sprowadzało się to do tego żeby szukać sobie hotelu, taxi itp.) z chorym dzieckiem na rękach w najbardziej zatłoczonym mieście kraju z podręcznym bagażem mam sobie iść i szukać hotelu, Ci ludzie to jacyś nieludzie. Proszę uwierzyć, że NIKT z nami nigdzie nie pojechał nic nie pomógł tylko jeszcze dorzucali nowe stresy. Cud że z mężem znamy angielski na powiedzmy średnio zaawansowanym poziomie i byliśmy w stanie porozumieć się z personelem szpitala i innymi napotkanymi ludźmi. Gdyby nie to to nie wiem jakbyśmy skończyli. Oni by odjechali a my tam ze źle postawioną diagnozą( bo ocenili na anginę i odwodnieniem stąd kroplówką a to była... Napiszę potem).
    Dojechaliśmy do domu znajomy wyjechał po nas Słowację . Całą drogę byliśmy zdani na siebie bo stan dziecka był krytyczny ( jazda przez te dzikie kraje napawała mnie przerażeniem niestety ciągła biegunka i wymioty po lekach uciely nam możliwość zbijania gorączki zanim dojedziemy więc jechał w tej dzikiej gorączce). ). Okazało się że dziecko miało salmonellę z bardzo ciężkim przebiegiem poprzedzoną chorobą wirusową stąd ten stan ( ta kumulacja była groźna i to bardzo). w Polsce byliśmy jeszcze osiem dni w szpitalu. Powracając do Albanii:
    NIKT się nigdy nami nie zainteresował ( mam na myśli biuro itp.). Sami przeszliśmy przez to piekło i cieszymy się że dziecko nasze i cała akcja nie zakończyła się tragicznie. Po tym wszystkim nie złożyłam JESZCZE skargi ani nic do biura bo byłam i jestem zupełnie rozbita a też podejrzewał że nic z tego nie wyniknie. Moim zdaniem powinni zostać zwolnieni bo narazili dziecko na utratę zdrowia i życia.
    Jakim trzeba być nieludziem. Zwłaszcza, że chodziło o dziecko.
    Odradzam korzystać z usług firmy a i Albania nie jest dla rodzin z dziećmi. Biedna, brudna i przeludniona turystami traci wszelki urok. Cóż że piękny widok jak nawalone człowiek przy człowieku i wiesz,że syf wokół.
    Podróżowałam już do takich krajów ale tu fiu fiu jest nad czym myśleć..
    Pani doktor, która przyjęła nas na kontrolę powiedziała tak : Ale to państwo nie wiedzieli, że nie jeździ się do Albanii z dziećmi? ( Właśnie tak na ten syf i brud trzeba się przygotować a nie tak ad hoc...
    ZaletyBrak
    WadyJuż napisane
  • ~Witold / 2022-10-08 06:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Koniec września, wczasy objazdowe: Antalia,Kapadocja,Antalia. Hotele 4* i 5*. Na papierze wyglądało to bardzo fajnie no i oczywiście lot balonem za 150 euro od osoby. Rzeczywistość okazała się tragiczna. Hotele 1* i 2*.Brak zmiany ręczników, sprzątania, opróżniania pojemników na śmieci, zatkane odpływy, zimna woda no i clou programu: lot balonem 250 euro od osoby. Przewodnik Turek mówiący tylko po angielsku. Paranoja !!!
    ZaletyMuszę pochwalić Panią pilotkę, która została ściągnięta specjalnie na tą imprezę. Starała się, była bardzo komunikatywna. Pełen szacun.
    WadyOpisałem powyżej.
  • ~KS / 2022-10-04 11:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Pobyt 19.09-29.09.2022 Chorwacja-Kraljevica. Wszystko zgodne z umową. Biuro podróży w 100 % wywiązało się ze swoich zobowiązań.
    ZaletyPołożenie hotelu;(widok na zatokę Dubno) oraz zróżnicowana kuchnia i bardzo smaczne posiłki.
    WadyPokoje wymagają remontu.
  • ~Krystyna / 2022-09-15 16:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Pobyt od 06.09 – 13.09.2022, hotel 5*Aminess Khalani Beach w Chorwacji w Makarskiej, spełnił nasze najśmielsze oczekiwania, piękny, nowy otwarty parę miesięcy temu, z cudownymi tarasami i basenami, nad samym morzem, to tyle dobrego.Rezydentka pani Elżbieta, mało że nie kompetentna, ale zupełnie lekceważąca ludzi, brak kontaktu przez cały pobyt, nie odbierała telefonów ani sms – ów, ani raz nie pojawiła się w naszym hotelu.Na wycieczkę, rejs na Brać i Hvar, mimo wpłaty pełnej kwoty nie popłynęliśmy, ponieważ autokar podjechał pod inny hotel nie nasz. Pomimo interwencji nie udało się tego dnia pojechać, bo statki odpływają tylko raz dziennie o 8.30. pani rezydent nie wyjaśniła zaistniałej sytuacji, mało tego nie raczyła wypowiedzieć prostego słowa"przepraszam"uważając, że nie było problemu? Tego samego dnia wieczorem próbowaliśmy dzwonić i pisać sms y, aby dowiedzieć się o której godz.nazajutrz mamy lot do Polski z Mostaru i o której transfer na lotnisko, jednak bezskutecznie, dopiero panie w recepcji naszego hotelu , pomogły nam uzyskać informację o locie. Takiej rezydentki, choć latamy często i długo nie spotkaliśmy w życiu i nikomu nie życzymy
    WadyDlaczego lot z Katowic do Mostaru, skąd transfer prawie 4 godz. do Makarskiej, gdzie wysokie, kręte góry, a nie do Splitu , skąd 1 godz jazdy autostradą? sam lot 1 godz.15 minut, a transfer 4 (jeszcze b.długa odprawa na granicy Bośnia/Chorwacja)
  • ~Cyprian / 2022-09-02 07:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Sprzedają wczasy w marnych hotelach, jako organizatorzy doskonale wiedzą co Sprzedają. Blagierzy.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma to jedna wielka wada.
  • ~Sylwia / 2022-08-31 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt 21.08-28.08.2022 2 osoby dorosłe hotel Phoenix Sun Bodrum. Opis oferty: do plaży 350m, do hotelowej plaży z bezpłatnym serwisem 700m. Po przylocie na miejsce otrzymujemy na lotnisku kopertę w której znajdujemy ksero ubezpieczenia, informacje o spotkaniu z rezydentem i ksero wycieczek. Spotkanie - 2 rezydentki nie mające pojęcia o niczym! : plaża gdzieś jest ale nie wiem dokładnie gdzie, tam się raczej dojść nie da, jeździ bus... ( jeździ 2x dziennie - siedź tam więc kilka godzin w 40stopniach i padnij zanim bis po Ciebie przyjedzie!) market tekstylny w centrum bodrum... No jest, chyba we wtorek... Trzeba wysiąść z busa na pętli (której nie widać) i iść za tłumem...
    Na spotkaniu chcieliśmy poruszyć kwestię pokoi - wykupiony pokój specjalny, lux. Jego specjalność polegała na tym, że był względnie czysty! Nie było balkonu, tarasu, nawet krzesła żeby usiąść! Kilka osób dopłacało do widoku na morze - miały widok na klimatyzator. Jaka była odpowiedź rezydentki? - my nie pracujemy pod biurem, pracujemy pod zewnętrzną firmą i nie mamy wglądu do oferty, nie wiemy jakie są pokoje, zresztą to nie jest nowy hotel więc czego się spodziewać? Możemy was przenieść do innego hotelu ale jest szczyt sezonu więc sami wiecie... To jest odpowiedź rezydenta?!?! To jest rozwiązanie problemu? To jest konkretny opis oferty?!? To są pokoje tyłu lux w których jest grzyb w łazience, do podłogi się można przykleić a drzwi z szafy spadają na dziecko uczestniczki wycieczki?!? Biuro a przede wszystkim rezydent powinien się zainteresować problemem, powinien wiedzieć COKOLWIEK o hotelu i Chociaż najbliższej okolicy! Powinien pomóc a nie przekrzykiwać się, nie dać dojść do słowa i próbować wcisnąć wycieczki 3x droższe niż na mieście!
    Rezydent z tui był w hotelu 4x, ba! Potrafił nawet przygotować miejsce na spotkanie w hotelu! słyszeliśmy jak próbuje rozwiązać problemy i o ironio! Wykonuje połączenia telefoniczne! Pani rezydent zapowiedziała że tak owych nie odbiera, ewentualnie odpisuje na whatsapp! Żenada i porażka! Te kobiety nie nadają się na rezydentki!
  • ~Dariusz / 2022-08-26 20:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam stanowczo korzystanie z Biura Rego-Bis. W dniu 14.07.2022 złożyłem zgodnie z Ustawa reklamacje związana z realizacją umowy dotycząca mojego wyjazdu do Albanii / Hotel Leonardo/ z tym biurem. Do dnia dzisiejszego biuro nie tylko nie rozpatrzyło mojej reklamacji, nie udzieliło żadnej odpowiedzi. Pomimo moich monitów do agenta, działu reklamacji zupełne lekceważenie klienta, brak jakiejkolwiek odpowiedzi przez 45 dni. To bardzo jasno precyzuje postępowanie firmy i jej stosunek do klienta. Wybierając Tour Operatora warto zwrócić na to uwagę - Rego Bis niestety nie potrafi zdobyć się nawet na zwyczajne przepraszam. Klient jest ważny tylko do momentu kiedy zapłaci za udział w imprezie, później zero kontaktu, unikanie odpowiedzialności i odpowiedzi.Niech to będzie przestroga dla potencjalnych klientów.
  • ~kristofer811 / 2022-07-30 18:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Turcji, miejscowość Side. Jestesmy bardzo zadowoleni. Hotel miescil się przy głównej ulicy, ale mielismy pokój na 4 piętrze więc, nie było problemu. Z balkonu było widac morze, na plażę dowoził nas busik hotelowy. Jedzenia bylo w bród, nie do przejedzenia i niezwykle urozmaicone. Obsługa uwijała się żeby sprostać wszelkim potrzebom bo hotel byl pełny.Na plaży rownież byl bar hotelowy więc cały czas dostępne były napoje, owoce i lunch w jego porze.Jako na wielki plus- pierwotnie mielismy mieć gorszy w standardzie hotel ale bliżej plaży, kilka dni przed wylotem biuro zaproponowało nam wyższy standardem hotel troche dalej od morza ale nie żałujemy. Było super i w dobrej cenie. Wszystko oceniamy na plus Również Panią rezydentkę Joannę serdecznie pozdrawiamy????????️
    ZaletyHotel, pokój, obsluga, rezydentka, transfer
  • ~Dragonfly / 2021-08-01 09:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam
    Rego Bis wysłało nas do Albanii. W autobusie z lotniska dowiedzieliśmy, że nie ma dla nas miejsca w zarezerwowanym hotelu. Hotelu, który miał być przy samej plaży z widokiem na morze. Rezydent zawiózł nas do innego hotelu z widokiem na autostradę i torowisko, i sobie odjechał. Do wieczora czekaliśmy na kartę od pokoju, w końcu poinformowano nas, że w tym hotelu nie mają dla nas miejsca i zawiozą nas gdzie indziej. W międzyczasie zadzwoniliśmy do naszego agenta prosząc o pomoc. Trafiliśmy do hotelu oddalonego od plaży o kilkaset metrów, o niższym standardzie i bardzo słabej obsłudze. Nie polecam tego biura podróży. Nie wspomnę również o aroganckich wypowiedziach kierowanych do nas przez rezydenta.
    ZaletyBrak
    WadyCała wycieczka to dla nas porażka.
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4422
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3875
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907