Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 189 opinii

2.22 / 5

  • Cena/Jakość
    2.27
  • Obsługa klienta
    1.90
  • Oferta
    2.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Ilona / 2024-07-20 11:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Exim Tours- rezydent Ahmed jest bardzo miły, uczynny, pomocny dla każdego. Można na niego liczyc w kazdej sytuacji, chętnie opowiada o panującej kulturze i zwyczajach. Nie ma trudności w komunikacji-" Goście z hotelu Jaz Grand Marsa":)
  • ~Daria / 2024-07-16 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    24 godziny czekania na lotnisku we Wrocławiu samolot. Dzień urlopu stacony a potem 5 gwiazdkowy hotel w Tunezji piękny na zdjęciach w realu pozostawia dużo do życzenua co do czystości.
  • ~Niezadowolenie / 2024-07-16 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze urlop się nie rozpoczął a już niemiła niespodzinka ,przebukowany hotel z informacją 12 godzin przed wylotem,gdzie kwota, niejaki Marcin z działu tejże firmy powiedział mi że jak nie pasuje mogę nie lecieć,sprawa będzie miała ciąg dalszy w mniej miłych okolicznisciach
    ZaletyBrak
    WadyNieposzanowanie klienta, brak empatii,kadra nie spełniająca oczekiwania
  • ~Podróże rodzinne / 2024-07-16 07:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego biura dla osób planujących wyjazd rodzinny z dzieckiem. Brak możliwości wyboru miejsca w samolocie. Dziecko posadzone z dala od rodziców. Cała rodzina w innym miejscu samolotu. Rezydent istnieje tylko w teorii, nie odbiera telefonu nie oddzwania. Podróż do Hiszpanii z tym biurem to porażka. Lepiej samemu ogarnąć hotel przez internet i zabudować bilet na samolot- wyjdzie taniej i szybciej.
    ZaletyDla biura brak
    WadySame wady
  • ~Tomasz / 2024-07-11 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy ewidentnym złamaniu umowy przez exim nie poczówają się do reklamacji. Sprawa zostaje skierowana do sądu.NIE POLECAM
    ZaletyŻadnych
    WadyNiekompetentni
  • ~Jan / 2024-07-11 06:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie poważnie biuro podróży w umowie jest tyle żeczy a na miejscu okazuje się że to jest PORAŻKA
    ZaletyNIE ZNALAZŁEM
    WadySAME
  • ~Agnieszka / 2024-07-05 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo serdecznie przestrzegam przed rezerwacją u nich wczasów. Kontakt z nimi jest chaotyczny i utrudniony. Nikt nic nie wie, doradcy przekazują sprzeczne informacje i za każdym razem odpisuje lub rozmawia że mną ktoś inny. Nie mówię już o bardzo nie uprzejmych pracownikach którzy odbierają telefony oraz o odpowiedziach na pytania w formie szczątkowych informacji.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko nie tak
  • ~Agi119 / 2024-07-05 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym biurem. Oszukują w ofertach, żeby łapać klientów. Zmieniają radykalnie godziny wylotów skracając pobyt, a nawet datę wylotu na dzień później (my tak trafiliśmy niestety). Zapewniają w umowie, że polecisz europejskim przewoźnikiem, a przylatuje po Ciebie orientalny przewoźnik z opóźnieniemn 10 godzin. Reklamacja za skrócony w Egipcie pobyt, noc spędzoną z dziećmi na hali odlotów w Katowicach, ogromne opóźnienie wylotu - nieuznana. Klienta mają za nic. Czytajcie Umowę z nimi, zawiera wiele haczyków a nawet klauzule niedozwolone. Sprawa będzie miała finał w sądzie. Póki co zgłoszenie o nieuczciwych praktykach tego pseudo biura poszły do DKPiT, Inspekcji Handlowej oraz UOKikK i rzecznika praw konsumenta. Sprawdźcie, co o nich piszą na forach internetowych i nie dajcie się oszukać, jak my.
    Zaletyżadnych
    Wadyniezgodność oferty i umowy ze realizowaną usługą
  • ~Tom / 2024-06-23 14:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam. miałem przynemnosc przebywac w ostatnim czasie w Bułgarii z biurem podróży eximtours.
    Pobyt uważam za bardzo fajny.
    Największe niezadowolenie wzbudził rezydent - pan Artur, którego wiarygodność jest bliska zeru. Kontakt telefoniczny że wspomniany Panem również zasługuje na wiele do życzenia.
    Z pewnością będę korzystał z biura podróży eximtours, jednak oby jak najmniej takich rezydentów. Dwie gwiazdki obsługa klienta tylko i wyłącznie że względu na rezydenta.
    ZaletyPobyt
    WadyRezydent
  • ~Małgorzata / 2024-06-11 22:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyjazd do Tunezji z Exim Tours bardzo udany. Opieka rezydenta, obsługa hotelu profesjonalna. Pokoje czyste, ręczniki wymieniane codziennie. Super jedzenie, bardzo urozmaicone, smaczne i w dużej ilości. Od początku do końca pobytu brak jakichkolwiek problemów. Animacje dla maluchów i dorosłych. Plaża czysta, bar przy plaży bardzo dobry. Pobyt w hotelu Marhaba Beach petarda. A wycieczka dwudniowa na Saharę i opieka Pani Małgosi przewodniczki nie oceniona. Polecam srdecznie.
    ZaletyWszystko 100%
    Wady7 dni to za mało
  • ~Bogdan / 2024-06-10 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Marsa Alam maj 2024: wyjazd z biurem Exim Tour pośrednictwo biuro w Piotrkowie Trubnalskim Grand Travel absolutnie nie polecam oferta przedstawiona w samych superlatywach na miejscu okazało się, ze w 90 % odbiega od rzeczywistosci . W pokoju w hotelu pięciogwiazdkowym smród wydobywający się z toalety, popsute drzwi tarasowe, brak cieplej wody, zepsuty sej, jedzenie w pakcie all inclusive - jedno danie mięsne, jedno rybne i prze 12 dni taka sama zupa. Brak jakiekolwiek relakcji rezydenta na 7 skarg w ciągu 12 dniowego pobytu. Wprowadzenie w błąd przez pośrednika sprzedającego oferty. Nie polecam w 100 %. Nigdy więcej z biurem Eim Tour .Złożyłem reklamacje do biura czekam na odpowiedz. Powiadomię Państwa o jej wyniku.
  • ~Ag / 2024-05-11 16:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Bułgaria callypso kwiecień 2024, taki city break, łazienka z pleśnią i brudnym prysznicem, oraz miejsca za dopłata rezerwowane przez biuro- na przeciwko siebie z przejściem w środku, to ja się pytam po co dopłacałam za takie miejsca??? Każdy kto dopłaca za siedzenie Razem chce miejsca jak najbliżej siebie a nie żeby ludzie o obsługa ciągle latała pomiędzy, dla mnie to kpina! Nie uznali reklamacji odnośnie pokoju i tych miejsc, tłumaczą że nie zgłosiłam rezydentowi na miejscu a miejsca na przeciwko to miejsca obok siebie, no zesz kur…wa!
  • ~Agi12129 / 2024-05-05 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczasy do Marsa Alam zakupione first minute pół roku wcześniej. Na ofercie podane godziny wylotów (wylot nad ranem, powrót wieczorem) i linie lotnicze (EnterAir). Pracownik biura zapewnia, że godziny mogą ulec nieznacznej zmianie rzędu 2-3 godziny max. Kilka dni przed wylotem informacja, że wylot będzie nocą (19:15) liniami FlyEgipt, dzień przed wylotem, że wylot o 21:15, a w dniu wylotu (!), że lot jest opóźniony i PRAWDOPODOBNIE wylecimy o 1:15 kolejnego dnia. Samolot po nas nie przyleciał! Przed północą informacja od obsługo lotniska, że nie wiedzą dlaczego, i że samolot ma być podstawiony o 6:40 rano! Całą noc koczowaliśmy z dziećmi na lotnisku wraz z innymi pasażerami. Infolinia Exim to kpina, w weekendy nie pracują. Na lotnisku nie było rezydenta. Straciliśmy ponad dobę hotelową, w hotelu byliśmy na 14:30 drugiego dnia. Exim zwalił winę na przewoźnika, oni nie widzą problemu ani konieczności zadośćuczynienia. Przestrzegam przed tym biurem! To kombinatorzy, oszukujący w ofertach i manipulujący klientami.
    WadyWyjazdy 7 dniowe okazują się być krótsze o dzień lub dwa, biuro nie ponosi za nic odpowiedzialności
  • ~Małgorzata / 2024-05-01 23:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziś Majorka,czekaliśmy na transfer po pół godzinie zaczęliśmy się zaczęliśmy martwic więc po wykonaniu paru telefonów alarmowych których nikt nie odebrał ,dodzwoniliśmy się do pani rezydentki że czekamy już godzinę . Ta krzykiem że dla tego tak późno dzwonimy?? Ja pierwsze słyszę że mam gdzieś dzwonić ! Siedzę na recepcji i czekam. Autobus nie przyjechał a my za 100 euro musieliśmy wziasc taxi Masakra, napisz reklamacje i do sądu się do nadaje. Oszustwo i nerwy. Zepsuty urlop na koniec . Złodzieje
    ZaletyHotel i obsługa.
    WadyOrganizacja turystyczna exim tour. Nieszczelność i nie wywiązanie się z umowy zawartej w biurze w Krakowie
  • ~Aga / 2024-04-23 23:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszukują klientów przedstawiając oferty, po wpłacie zaliczki na niespełna miesiąc przed wylotem zmieniają drastycznie godziny lotów (nam o ponad 20 godzin). Zameldowanie w otelu dzień później, nad ranem! Podróż nocą z dziećmi, a miała być rano. Strata ponad jednego dnia wypoczynku i jednej całej nocy. Bezkosztowo nie pozwolili zrezygnować z tak niekorzystnych warunków. Sprzedają wycieczki 6 dniowe w cenie 7 dni! Reklamacji nie uznają, zasłaniają się zapisami w umowie. Uważać na tego pseudo touroperatora. Masa nerwów i stracone praktycznie dwa dni z oferowanych i oplaconych 7-u.
    ZaletyBardzo zachęcające oferty
    WadyOszustwo polegające na sprzedaży wycieczek 6 dniowych w cenie 7. Mydlenie oczu klientom, bezduszne wykorzystywanie zapisów z umowy na niekorzyść klientów, nie uznają reklamacji. Praw można dochodzić tylko w sądzie.
  • ~Goophy / 2024-04-15 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie exim jak ognia!!! Jezeli w ogole chcecie gdzies poleciec. Nasz urloo zaplanowany na 26 maja sie nie odbedzie bo Wizzair odwolal lot! Mozna to sprawdzic. inne biura z ta sama oferta juz miesiac temu poinformowaly o tym klientow m.in. naszych znajomych ktorzy mieli poleciec razem z nani. Po dziesiatkach telefonow i maili kompletna ignorancja ze strony exim ktory w odoowiedzi wysyla na nadal info, ze lecimy 26 maja co jest nierealne. Po przedstawieniu potwierdzenia, ze tego lotu nie ma w koncu dostalismy inna odpowiedz. Mianowicie: do Panstwa rezerwacji zostanie wydany stosowny komunikat. Koniec cytatu. Zgroza i jeszxze raz zgroza
    ZaletyZero
    WadyKompletna olewka klienta i arogancja na infolini
  • ~Gregorek / 2024-03-15 07:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie pojawił się transfer, który powinien być po przylocie z tabliczką z naszym nazwiskiem. Zadzwoniłem do dyżurującego, który doradził mi jechać taxi, wziąć rachunek i reklamować o zwrot pieniędzy. Dział reklamacji zrobił że mnie głupka winiąc mnie za sytuację i zwrotu kosztów nie otrzymałem. Jestem osobą która mówi kilkoma językami obcymi i byłem na wielu lotniskach.
    ZaletySam pobyt był udany. Dobry hotel, miła, pomocna obsługa. Super lokalizacja.
    WadyExim Tours jest totalnym ignorantem. Nie jestem pewien czy kierownictwo jest świadome ilu tracą klientów przez takie praktyki.
  • ~abba / 2024-02-26 15:25
    Ocena: 1.67 / 5
    - Zmiana wagi bagażu, a przede wszystkim sposobu odprawy nastąpiła bez uzgodnienia ze mną, wwięc musiałam dopłacić na lotnisku zaa wniesienie bagażu rejestrowwanego.
    - żadne informacje o rezygnacji jednej uczestniczki nie dotarły ani do przewoźnika (również na drogę powrotną dostałam odprawę dla 2 osób, ani do hotelu, ani do współpracującego biura lokalnego.
    2. Kontakt z biurem Exim Tours
    - brak kontaktu ze strony polskiego rezydenta, który powinien wysłać sms powitalny - jak sam przyznał w czasie rozmowy w połowie pobytu. Zamiast pomocy okazał się bardzo napastliwy i niegrzeczny (mówiąc łagodnie), nie przedstawił żadnych propozycji, a samą rozmowę zakończył rzuceniem słuchawki.
    - lokalne biuro wzorowo zorganizowało transfer z lotniska, jego przedstawiciel podał kontakt do siebie i okazał się kompetentny, bardzo życzliwy i pomocny w organizacji wycieczek. Tak więc zaplanowany program zorganizowałam sobie sama.
    2. Kontakt z przedstawicielami biura – bardzo sympatyczna i kompetentna obsługa przed wykupem wycieczki, kontakty mailowe i telefoniczne z obsługą posprzedażową na granicy niegrzeczności.
    3. Hotel:
    - na pewno nie spełnia standardów czterogwiazdowych obiektów, które zgodnie z przepisami powinny oferować większy niż standardowy komfort pobytu. Wydaje się, że już dawno nikt z biura Exim Tours nie weryfikował tego hotelu.
    - posiłki były monotonne, bez odpowiednio szerokiego wyboru dań.
    - absolutnie podstawowy zestaw kosmetyków: mydło i szampon nienajlepszej jakości
    - zużycie pokoju widoczne przede wszystkim w łazience: lustro, uchwyt na papier toaletowy, do tego brak wieszaków na ręczniki i półek na kosmetyki (tylko blat przy umywalce)
    - brak oświetlenia przy biurku
    - brak krytego basenu, który jest w opisie.
    Wadyreklamacja oczywiście nie zostałą uwzględniona, nie otrzymałam odpowiedzi na wszystkie zarzuty.
    Absolutne lekceważenie klienta - postawa: klient zapłacił i niech nam da spokój
  • ~Angelika / 2024-02-22 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura Exim Tours. Niestety po przylocie nie czekał na nas żaden transfer. Po wymienionej korespondencji z biurem otrzymałam odpowiedź, iż transfer czekał na nas dopiero 2 godziny po przylocie! W życiu nie spotkałam się z sytuacją, aby czekać na lotnisku 2 godziny na przyjazd transferu, a gdzie jeszcze droga do hotelu, gdzie przylot był na 22:20. Szczerze odradzam.
  • ~polerd / 2024-02-22 11:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Nieźle!! Kupiłem wyjazd a okazało się że atrakcje dla dorosłych mam w cenie :) Fajnie że współpracujecie z lnstagram: znieprawiona - kobieta idealna!!
    Zaletyhindispi
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1029
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 915
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 518
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 189
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 158
Grecos
Ocena: 2.72, ilość opinii: 47
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851