Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 75 opinii

2.02 / 5

  • Cena/Jakość
    2.01
  • Obsługa klienta
    1.71
  • Oferta
    2.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Sylwia / 2022-10-02 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Razem z rodziną ( ja, mąż i 7 miesięczny synek ( wybraliśmy się z biurem Exim Tours do Hiszpanii .
    Już na lotnisku zaczęły się problemy - samolot opóźniony o ok. 2,5 godziny.

    Po wyjściu z lotniska w Hiszpanii nie mogliśmy nigdzie znaleźć naszego transferu, ani przed lotniskiem, ani na lotnisku.

    4-krotnie próbowałam skontaktować się telefonicznie z rezydentką ( numer podany w dokumentach ) - oczywiście bezskutecznie.

    Zadzwoniłam do Polski.
    Poprosiłam o pomoc w odnalezieniu transferu.

    Pani z WIELKĄ ŁACHĄ ( tak, muszę to napisać ) ze mną rozmawiała cały czas informując mnie, że PRZECIEŻ WSZYSTKO MAM W MAILACH I MAM SOBIE ODSZUKAĆ.

    Poprosiłam kilkuktornie, by Pani udziela mi tych informacji, informując, że jesteśmy na środku lotniska z malutkim dzieckiem i zdecydowanie łatwiej i szybciej będzie jak to pani udzieli mi tych informacji.

    Kilkukrotnie usłyszałam, że WSZYSTKO MAM W MAILU I WYSTARCZY, ZE POSZUKAM.

    Po kilku minutach takiej bezsensownej rozmowy dostałam informację gdzie się pokierować i informacją, ŻE JEŚLI TRANSFERU JUŻ NIE BĘDZIE, TO MAMY SOBIE ZAŁATWIĆ TAKSÓWKĘ I NIĄ JECHAĆ DO HOTELU ( 70 km, oczywiście na własny koszt ).

    Ostatecznie okazało się, że na transfer trzeba czekać ( łącznie było to ok. 1,5 godziny od wylądowania ).


    Do hotelu zamiast dotrzeć na ok. 16 - dotarliśmy na 21 - wysadzeniu w deszczu 200 metrów od naszego hotelu.

    POBYT:
    Hotel zgodny z opisem.
    Bardzo dobre jedzenie.
    Bardzo dobra lokalizacja.
    Przemiła obsługa.
    Załatwiona dostawka dziecięca.


    WYLOT:
    Lot powrotny mieliśmy ok. godziny 9 rano - transfer o 3.30 w nocy.
    Oczywiście ten dzień opłacony, liczony jako dzień 8.

    Z 8 dni opłaconych tak naprawdę mieliśmy 6.


    To nasza ostatnia wyprawa z Exim Tours.
    Nie polecamy, szkoda nerwów.
  • ~Weronika / 2022-10-01 21:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Zero kontaktu z rezydentem, nie było go na miejscu nawet nie mieliśmy do niego nr tel ani mail
    WadyBrak rezydenta
  • ~Rebek / 2022-09-19 17:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak można kogoś nie odebrać z lotniska ? Dramat twierdzą ze ktoś czekał ubrany itd w barwach czy tam nazwach śmiesznego biura na własna rękę musieliśmy jechać do hotelu z lotniska . Na infolini gość który chyba bal się prawdy bo rozłączał się co chwila nie wiedział co odpowiedzieć bal się prawdy szok nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
  • ~Arek / 2022-09-18 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ! PRZESTRZEGAM ! Biuro NONSTOP Travel z gdańska Matarni reklamuje, ściśle współpracuje i sprzedaje wycieczki firmy EximTours zostaliśmy przez nich bezczelnie oszukani, zakupiliśmy wycieczkę za ponad 20 tyś do bardzo ładnego hotelu z klimatyzacją, a dostaliśmy kurnik bez klimatyzacji w krzakach z transferem zagrażającym życiu hotel wyglądem przypominający zakład karny na Syberii gdzieś na uboczu w strasznie opłakanym stanie, a obsługa firmy NONSTOP TRAVEL nie widzi w tym problemu śmieje się wręcz bezczelnie w twarz. Z racji tego iż NONSTOP Travel skrupulatnie usuwa opinie Jesteśmy zmuszeni ku przestrodze potencjalnie poszkodowanym przez biuro osobom przygotować zewnętrzną stronę internetową wraz ze zdjęciami oraz na wizytówkę google firmy aby ostrzec innych co oferuje biuro w katalogu , a co się dostaje na miejscu to jest bezczelne oszustwo, które należy tępić... nasz błąd, że zawierzyliśmy miłym na pozór Paniom z biura nie czytając wcześniej opinii na temat firmy, z którą ściśle współpracują czyli Exim Tours.
    ZaletyRadzimy omijać firmy NONSTOP Travel z Gdańska Matarni i EximTours
    WadyRadzimy omijać firmy NONSTOP Travel z Gdańska Matarni i EximTours
  • ~Magda / 2022-09-17 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerwowałam *** apartament w Bułgarii. Na miejscu zastałam podparte firanki, czysto było tylko z wierzchu. Brak internetu w apartamencie, co było niezgodne z umową. Mam wrażenie, że nikt z Exim tours nie był na miejscu, żeby sprawdzić jakość, rezydent przyznał się, że nie zna tego miejsca. Skarga do Exim tours nic nie dała. Następnym razem nie korzystam z ich usług. Nie polecam.
  • ~R / 2022-09-10 11:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Hotel,w którym się znajdowaliśmy był ok,jedzenie super,natomiast brakowało nam spotkania z rezydentem i omówienia spraw powrotu z wycieczki do Polski.Nie poinformowano nas o spotkaniu oraz o miejscu i godzinie wyjazdu na lotnisko do Polski.Po przylocie nikt nie czekał z biura, żeby pokierować na transfer,po włączeniu roaming dostałam sms-a z automatu o lokalizacji osoby z Exim, sms był mało wyjaśniający o danej lokalizacji,co powodowało zdenerwowanie na ogromnym lotnisku
    WadyBrak kontaktu ze strony rezydenta
  • ~Woojaz / 2022-09-09 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo, wykupiłem od Exim tours wycieczkę do Dubrovnika od 11.07.22 do 18.07.22. Niestety mój lot się opóźnił o 25 godzin(!). W związku z tym złożyłem reklamację do firmy Exim - chciałem zwrot należnych mi środków z tytułu opóźnienia lotu powyżej 6 godzin (zgodne z Rozporządzeniem 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz z Wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z listopada 2009 ), oraz rekompensatę za jeden dzień utraconych wakacji.
    Firma Exim Tours nakazała mi składać reklamację samodzielnie w Wizzair (i do tego listownie). Podczas składania reklamacji w Wizzair dowiedziałem się, że nie mogę tam sobie rościć niczego gdyż nie jestem właścicielem rezerwacji - właścicielem jest Exim i tylko ta firma może otrzymać rekompensatę. Opisałem ten fakt w mailu do Exim na którego otrzymałem odpowiedź którą tutaj zacytuję:

    "Szanowny Panie, w odpowiedzi na Pańskiego maila uprzejmie informujemy, że stanowisko Exim Tours w kwestii Pańskiej reklamacji pozostaje bez zmian."

    Po tej odpowiedzi Exim Tours już się nie odzywa.
    Ciekawym jest, że w pierwszym mailu który nakazał mi samemu składać reklamację do Wizzair jest propozycja skorzystania z usług "wyspecjalizowanej firmy, które zajmuje się uzyskiwaniem odszkodowania oraz zwrotów w przypadku znacznego opóźnienia lub odwołania lotu. W tym celu należy wypełnić krótką ankietę: https://exim.delayfix.com/"

    Czyli z jakiejś części firmy Exim. Po wejściu na tą stronę dowiadujemy się, że owszem możemy taką pomoc uzyskać za 25% otrzymanych z roszczenia pieniędzy!!!!!!

    W mojej opinii jest to nie tylko nieprofesjonalna i wręcz dramatycznie zła obsługa, ale i próba wyciągnięcia od (bądź co bądź) poszkodowanego już klienta jeszcze większej ilości pieniędzy.

    Nie polecam tego biura podróży absolutnie nikomu!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadynierzetelna, niesolidna, nieetyczna firma
  • ~Małgorzata / 2022-09-07 09:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Pobyt w Kavros Beach Resort: od 01.09.2022 roku,wczasy wykupione przez Travelplant z biura Exim Tours. Hotel 3 gwiazdkowy, więc nie spodziewałam się cudów. Jedzenie urozmaicone, każdy mógł wybrać z menu coś dla siebie, obsługa miła i uprzejmą. Na stołówce brudne okna, pokój nie sprzątany przez cały pobyt. W pakiecie, a jakże opieka rezydenta, który na drugi dzień po przylocie przysłał informacje sms-emna temat wycieczek i tyle. Nie było światła w łazience, co zgłosiłam na drugi dzień, niestety nikt nie pr,yszedl usunac usterki. Dopiero po kolejnym zgłoszeniu oświetlenie zostało naprawione, ale na moje nieszczęście w jażeniówce leżały zdechłe robale(3). Na tarasie była miotła, więc sprzątaliśmy pokój sami, na ile się dało, ale miotła się złamała, a Pani na recepcji powiedziała, że należy dzień przed zglas,ac, tona następny dzień posprzątają pokój. Szkoda, że rezydent o niczym nas nie poinformował, bo nawet jak dzisiaj, dzień przed wyjazdem doniego zadzwoniłam, to powiedział, że oddzwoni za pół godziny, a minęły już dwie godziny. Nie polecam biura Exim Tours, nigdy i nikomu. Dziadostwo.
    ZaletyKrajobraz, piękne morze, mili pracownicy hotelu.
    WadyWady opisane powyżej.
  • ~Arek / 2022-09-04 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ! PRZESTRZEGAM ! Proszę na temat firmy Exim Tours poszukać opinii w internecie są zamieszczane na różnych portalach z opiniami bo wizytówka google tej firmy jest regularnie usuwana to o czymś świadczy ! Szkoda że zaufaliśmy Paniom z biura podróży stąd nasza uśpiona czujność aby poczytać opinie przed zakupem... Kupiliśmy wycieczkę do hotelu gdzie zdjęcia w ofercie były również tego hotelu, a na miejscu zostaliśmy zakwaterowani do kurnika gdzieś w krzakach bez klimatyzacji w stanie opłakanym ja myślałem, że to jakiś żart ale czytając opinie teraz po zakupie co jest moim błędem bo zawierzyliśmy tym miłym Paniom w biurze, które uśpiły naszą czujność. Widzę po opiniach innych ludzi, że to typowe zagranie ze strony biura EximTours mianowicie firma wykupuje jak najtańsze pokoje z jak najtańszym się da transportem aby zarobić jak najwięcej kosztem zwykłych ludzi często ryzykując ich zdrowie, którzy czekają na wakacje cały rok wydając na nie niejednokrotnie parę swoich pensji firma kwateruje w najbardziej obskurnych pokojach dogadując się z hotelami, pani z recepcji tylko potwierdziła ten fakt. Opinie są druzgocące niestety przeżyliśmy tym razem to na własnej skórze z wycieczki zrobił się koszmar dobrze, że w pobliżu znaleźliśmy hotel z wolnymi miejscami ku przestrodze opiszę całą sytuację żeby było jasne nie czepiamy się już szczegółów typu spóźniony samolot o godzinę czy spóźniony transport o ponad godzinę gdzie w sumie docieramy na miejsce 3 godziny później nie o 16tej, a o 19tej a to już różnica ale do tego co nastąpi to szczegół natomiast transfer z lotniska firmy EximTours wożący pasażerów to kwestia czasu jak z kimś spadnie ze skarpy bo stan techniczny tragiczny kierowca w serpentynach jechał pewnie z prędkościami 80-100km/h z huczącym łożyskiem koła z tyłu ale tak mocno, że aż podłoga w tylnej części gdzie siedziałem drżała (w tych temperaturach to kwestia czasu aż ktoś nie dojedzie na miejsce szok ) !!! ale nie spodziewałem się po wyjściu z auta smrodu spalenizny z układu domyślam się, że to gotujące się łożysko bo z koła żar aż buchał nie mówiąc nic partnerce aby jej nie denerwować pomyślałem sobie cud, że dojechaliśmy, że z jakiejś skarpy po drodze nie spadliśmy jeśli ktoś nie zna to proszę zapytać byle jakiego mechanika niech powie co grozi jazda z huczącym łożyskiem w tak wysokich temperaturach ale to nie koniec kątem oka jak dojrzałem prawie łyse sparciałe opony to pobladłem jak można ludzi tak wozić to jest jakiś horror ale horror dopiero nastąpi otóż po zameldowaniu (kolejna godzina czekania!!!) w końcu Pani co ku mojemu zdziwieniu zaczęła nas prowadzić do pokoju otóż prowadziła bo jak się okazało sami byśmy nie trafili bo EximTours wykupił nam pokoje nie bezpośrednio w hotelu a w budynku gospodarczym podzielonym na pokoje, który stoi gdzieś w krzakach z boku hotelu już z daleka było widać, że to stary przedwojenny budynek polepiony z kratami jak w zakładzie karnym tragedia zwierzęta mają ładniej w stajni a wisienką na torcie był BRAK klimatyzacji po zapytaniu Pana z obsługi budynku potwierdził, że owy budynek posiada tylko zwykły nawiew (cyrkulacje powietrza) o zgrozo, a w środku smród wilgoci i temperatura jak w saunie. Jak dobrze, że mieliśmy zapas gotówki i wykupiliśmy pobyt w hotelu obok, po zgłoszeniu reklamacji Pani z biura kolokwialnie mówiąc śmieje się w twarz życzę Pani aby coś takiego Panią spotkało jak klientów tej firmy będzie Pani wiedziała jak to jest przeżyć horror na wyczekiwanych cały rok wakacjach (za ponad 20 tyś złotych !!! tak PONAD dwadzieścia tysięcy złotych proszę Państwa to nie pomyłka dwadzieścia tysięcy złotych za spanie w przedwojennym obskurnym kurniku bez klimatyzacji w Chorwacji!!!). Jest to typowe oszustwo oferta ze zdjęciami jedno a w realu kurnik za ogromne pieniądze, że ta firma jeszcze istnieje? Czas aby ktoś się tym zajął z urzędów. Proszę Państwa PROSZĘ miejcie oczy szeroko otwarte przy zakupie wycieczek z tego miejsca co do super opinii jednak śmiem wątpić, prawdziwe opinie można sobie poczytać w internecie pod hasłem 'EximTours opinie' aż się włosy na głowie jeżą.
  • ~Arek / 2022-09-04 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ! PRZESTRZEGAM ! ... Proszę na temat firmy Exim Tours poszukać opinii w internecie są zamieszczane na różnych portalach z opiniami bo wizytówka google tej firmy jest regularnie usuwana to o czymś świadczy ! Szkoda że zaufaliśmy Paniom stąd nasza uśpiona czujność aby poczytać opinie przed zakupem... Rok temu korzystaliśmy również z wycieczki zakupionej w tej firmie również wtedy było sporo problemów ale nie były one tak rażące jak w tym roku nawet nie zgłaszaliśmy faktu że np dostaliśmy pokój w najgorszym możliwym miejscu najbliżej głośnej fontanny która na szczęście dopiero od 7 była bardzo głośna jakby ktoś chciał odpocząć i dłużej pospać to zapomnijcie domyślam się po weryfikacji opini że biuro celuje głównie w najtanszy sort pokoi hotelowych, które są zazwyczaj wolne no i najtańsze aby był jak najlepszy zarobek dla biura no wiadomo potem to znosimy bo jaki jest wybór zapłacone z góry i nie można zamienić bo hotel się nie zgadza tłumacząc nie bo nie bo biuro zawsze kupuje te pokoje i innych nie mamy dramat ?! ale to co przeszliśmy tym razem zapamiętamy niestety na długo...... Opinie są druzgocące niestety przeżyliśmy tym razem to na własnej skórze z wycieczki zrobił się koszmar dobrze, że w pobliżu znaleźliśmy hotel z wolnymi miejscami ku przestrodze opiszę w skrócie całą sytuację mianowicie: Żeby było jasne nie czepiamy się już szczegółów typu spóźniony samolot o godzinę czy spóźniony kierowca o ponad godzinę gdzie suma sumarum docieramy na miejsce 3 godziny później nie o 16tej, a o 19tej a to już różnica ale do tego co nastąpi to szczegół natomiast transfer z lotniska firmy EximTours wożący pasażerów to kwestia czasu jak z kimś spadnie ze skarpy bo stan techniczny wołał pomstę do nieba kierowca w serpentynach jechał pewnie z prędkościami 80-100km/h z huczącym łożyskiem koła z tyłu ale tak mocno, że aż podłoga w tylnej części gdzie siedziałem drżała (w tych temperaturach to kwestia czasu aż ktoś nie dojedzie na miejsce szok ) !!! ale nie spodziewałem się po wyjściu z auta smrodu z układu jezdnego tegoż auta domyślam się, że to gotujące się łożysko bo z koła żar aż buchał nie mówiąc nic partnerce aby jej nie denerwować pomyślałem sobie cud, że dojechaliśmy, że z jakiejś skarpy po drodze nie spadliśmy jeśli ktoś nie zna to proszę zapytać byle jakiego mechanika niech powie co grozi jazda z huczącym łożyskiem w tak wysokich temperaturach ale to nie koniec kątem oka jak dojrzałem prawie łyse sparciałe po bokach opony to pobladłem jak można ludzi tak wozić to jest jakiś horror ale horror dopiero nastąpi otóż po zameldowaniu (kolejna godzina czekania!!!) bo co chwila coś w końcu Pani co ku mojemu zdziwieniu zaczęła nas prowadzić do pokoju otóż prowadziła bo jak się okazało sami byśmy nie trafili bo EximTours wykupił nam pokoje nie bezpośrednio w hotelu a w budynku gospodarczym podzielonym na pokoje, który stoi gdzieś w krzakach z boku hoteli no dramat już z daleka było widać, że to stary przedwojenny budynek polepiony z kratami jak w zakładzie karnym ale aby gdzieś bagaże zostawić żeby sprawę wyjaśnić musieliśmy wejść i po wejściu jeszcze większa tragedia zwierzęta mają ładniej w stajni a wisienką na torcie było BRAK klimatyzacji, nawet nie wiedziałem ,że w Chorwacji może nie być klimatyzacji po zapytaniu Pana z obsługi budynku potwierdził, że owy budynek posiada tylko zwykły nawiew (cyrkulacje powietrza) bez klimatyzacji o zgrozo, a w środku straszny smród wilgoci i temperatura jak w saunie nawet nikt przed nami nie raczył tego pomieszczenia wywietrzyć. Proszę Państwa jeszcze raz WAS PRZESTRZEGAM !
  • ~Marcin / 2022-09-01 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezydentka i pilotka na miejscu dyspozycyjne i profesjonalne, czego nie można powiedzieć o samym biurze - transfer z lotniska opóźniony i tragicznej jakości, kierowca próbował nas wyprosić z autobusu na jakimś dworcu z dala od hotelu, nie podając przyczyny, Exim nie widzi problemu ani w opóźnieniu ani skandalicznym zachowaniu kierowcy. Podnajęli firmę transferową po taniości z fatalnymi opiniami w internecie i zasłaniają się regulaminem kiedy zgłasza się im problemy. Zdecydowanie odradzam.
  • ~Agata / 2022-09-01 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropni pracownicy ktorzy wprowadzaja na kazdym kroku klienta w blad. Brak szacunku, na pytania na ktore nie znaja odpowiedzi odsylaja do posrednikow lub odkladaja sluchawke.

    Nie wiedza ze za bagaz mozna zaplacic on- line i nie znaja ceny. Odsuwaja od siebie swoja odpowiedzialnosc za rzetelne informowanie klienta.

    Powinni zmienic stopke w mailu z doradcy ds. Obslugi klienta na wroga klienta i automat.

    Zero zyczliwosci i opieki nad klientem.
    WadyPostawa i podejscie do klienta czyli osoby ktora placi ich pensje
  • ~Aga / 2022-08-17 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W lipcu skorzystałam z oferty eximtours i wybrałam się z rodziną w tym z maleńkimi dziećmi do Dubrownika. Po przylocie w nocy zaczeliśmy szukać wykupionego transferu. Lotnisko w Dubrowniku jest małe, stało przed nim kilka taxówek i autokar. Szybko zorientowaliśmy się, że nikt na nas nie czekał, poczekaliśmy około 1,5 h wykonując telefony do biura i hotelu oraz pytając w informacji. Ostatecznie wzieliśmy taxówkę za około 300 zł. Eximtours nie poczuwa się do zwrotu żadnych pieniędzy.
  • ~Monic / 2022-08-17 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona z biura eximtours które na dwa tygodnie przed wycieczką odwołało wyjazd choć tydzień wcześniej zapłaciłam za całość . Tylko dla tego odwali bo niby anulowali wszystkie loty do Egiptu . Wyjazd miał być na 10 dni . Zmienili ze mogę zmienić na 14 albo 7 tylko ze wycieczka na 14 dni to dodatkowo muszę dopłacić 8 tys . Jest opisane ze nie ma lotów bo są anulowane więc powrotny automatycznie tez anulowany . Tylko jak zapytałam się o te 14 dni to jednak lot jest z tą sama data wylotu . Wycieczka była wykupiona pół roku wcześniej płaciłam w ratach i dokupiłam ubezpieczenie bez zmienności ceny . Ale jak widać nie przestrzegają tego co jest uważam ze zostałam oszukana . Nikt nie bierze odpowiedzialności. Nie polecam nikt nie zapłaci mi za zmarnowany czas i za urlop i szukanie czegoś na szybko i dodatkowy stres .
  • ~Tomek / 2022-08-15 01:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Ahmed to oszust. Nie ufajcie im, nic nie potrafia. Pokoj calkowicie inny z robakami w srodku, biuro pozwolilo juz na lotnisku wyludzic od nas pieniadze (widac dogadani). Mielismy dostac zwrot za wycieczke to ten pajac podstepem wzial od nas kartke z potwierdzeniem naszej wolaty - kazal wrzucic pod drzwi obsludze list zaraz przed wylotem, ze mamy sie stawic przed hotelem. Potem zazadal kartki do rozliczenia, jak ja dostal to kazal nam wracac... Teraz nie mamy papieru do reklamacji. Co do wycieczki to dzwoniac do nas wysylal tylko gluche telefony. Ahmed to oszust! Lokalni przewoznicy zrobili nam duzo ciekawsze wycieczki.
    ZaletyBrak
    WadyAhmed pajac
  • ~Barbara / 2022-08-12 20:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobyt z oferty biura - sierpień 2022, Tunezja, Hammamet, hotel Marco Polo. Biuro daje hotelowi 4,5 gwiazdki (pół od biura). W cenie m.in.sejf, Internet. Mimo zgłoszenia w recepcji i u rezydentki przez cały pobyt sejf nie działał, a Internet w holu nie zawsze. Pokój duży, ale łazienka pozostawia wiele do życzenia. Wanna z odpadającą emalią, prysznic uszkodzony. Dotkliwy brak klimatyzacji w holu i restauracji, zwłaszcza w tym czasie. Windy często nie działały. W restauracji brudne stoły, duże kolejki po posiłki, lody, kawę. Ciągły brak sztućców, kubków, filiżanek, talerzy. Podłogi korytarzy pokryte starą, brudną, pełną plam wykładziną. Piękny, duży basen, ale walka o leżaki od wczesnych godzin. Atutem hotelu jest równie piękna,ale i brudna plaża. Doprawdy trudno dopatrzeć się kryteriów, które mogłyby spełniać wymogi oceny hotelu dokonanej przez biuro. Bar przy plaży niedziałający. Pani Rezydent na spotkaniu zaprezentowała przede wszystkim to, czego nie będzie robić. Oceniając ogólne wrażenie, oferta niezgodna z rzeczywistością.
    ZaletySprawny transfer z lotniska.
    WadyPrzedstawiona oferta hotelu nierzetelna, daleka od zaistniałej rzeczywistości.
  • ~. / 2022-08-11 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka!!!! Niekompetentny rezydent, nie intersuje się turystami, brak opiekuna na wycieczce (jedynie czeskojęzyczny, który nie interesował się polskimi turystami), ciągłe odwołania od reklamacji w związku z dostawką, która nie nadawała się na "wypoczynek". Tragedia.
  • ~Kasia / 2022-08-06 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i nigdy więcej nic wspólnego z tym biurem ! Oszuści i naciągacze ….
    WadyKłamią ile się da
  • ~ewa / 2022-08-05 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura. Znaleźliśmy się w hotelu w Grecji , gdzie pokoje były obskurne, zupełnie inne niż na zdjęciach. Klimatyzacja nie działała. Mimo zgłoszeń, obsługa jej nie naprawiła. Reklamacja nie została przez Eximtours uwzględniona, bo hotel stwierdził, że jednak klima działała. Dodam, że brak kimy potwierdził rezydent. Nie polecam Eximtours.
    ZaletyBrak
    WadyBiuro wprowadza w błąd
  • ~madziara / 2022-08-05 12:09
    Ocena: 1.33 / 5
    porazka totalna!!! wykupilam pokoj z widokiem na basen czyli kilkaset zlotych drozej dostalam widok na jakis ogrod czyli 200m od basenu napislam reklamacje a dla nich to sie nie liczy bo nie zglosilam do rezydenta ... przyleciala wwe wtorek a rezydent byl w czwartek gdy bylismy na wycieczce . pozatym w recepcji odrazu mi powiedzile ze w sezonie nie ma szans na zamiane pokoi. suer byc kilkset zlotych w plecy!!!! nigdy wiecej. opinia dotyczy hotelu Cala Romani na Mojorce..
    Zaletynic
    Wadybezczelni
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.56, ilość opinii: 768
TUI
Ocena: 2.11, ilość opinii: 608
Rainbow Tours
Ocena: 2.30, ilość opinii: 299
Funclub
Ocena: 2.66, ilość opinii: 119
Eximtours
Ocena: 2.02, ilość opinii: 75
Grecos
Ocena: 2.98, ilość opinii: 18
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473