Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 22 opinii

2.08 / 5

  • Cena/Jakość
    2.18
  • Obsługa klienta
    1.71
  • Oferta
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Piotr / 2022-05-17 10:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma reklamując swoje produkty podaje nieprawdę. Np. oferta ma maju na Djerbę 8 dni/7 nocy - dużym drukiem na stronie głównej. Jednak z góry wie że będzie 7 dni i 6 nocy. Na zwróconą uwagę z mojej strony, firma odpowiada "tak możemy". Mam czytać wszystko drobnym drukiem przed podpisaniem umowy. Nie będę czytał, bo nie będę korzystał z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyDługi transfer z lotniska - ponad 1,5 godziny. Skusiłem się "reklamowanymi" 30 km od lotniska.
  • ~Marta / 2022-05-16 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam Wszystkich przed tym biurem podróży!!3 tygodnie temu byliśmy z mężem i dziećmi na Majorce. Podczas transferu autokarem z lotniska do hotelu został zagubiony lub skradziony nasz 20 kg bagaż. Biuro podróży ani przerwożnik nie chce wziąć żadnej odpowiedzialności za zagubione/skradzione rzeczy. Na miejscu z dwóją małych dzieci zostaliśmy bez niczego-bez ubrań, środków higieny, bez leków, bez pomocy-zdani tylko na siebie! Musieliśmy ponieść wszystkie koszty zakupu ubrań , kosmetyków, dojazdu na policję- jednym słowem zmarnowany urlop!!
    Na miejscu zachowanie rezydentki Majorki- Eweliny Lachowskiej było skandaliczne, olewcze i lekceważące cała sytuącję
    Nie polecam i przestrzegam Wszytskih !!!
    Zaletybrak
  • ~slawek / 2022-05-16 14:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Poziom rozmowy telefonicznej dramatyczny. Pani bardzo niemiła, i nie urzela informacji na temat wycieczki odsyla do reagenta . biuro samo zmienia terminy i nie powiadamia uczestnikow . nie polecam tego biura .
  • ~Anka / 2022-05-13 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom rozmowy telefonicznej dramatyczny. Pani bardzo niemiła, zarzuciła mi że nie może rozmawiać bo u mnie płacze dziecko i się rozłączyła
  • ~Czupakabra / 2022-05-04 18:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam wylotu na Cypr z tym biurem podróży. Rezydent Adrian wyzywa ludzi jak o coś pytają. Facet jest agresywny. Nie miałam kontaktu realnie, ale jakby mógł to przez telefon by mi sprzedał bombę. Polecam uważać, albo poćwiczyć boks przed wylotem.
  • ~Szymon / 2022-05-04 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, biuro nic nie zapewnia, źle zarezerwowany parking przez biuro przez co nie chciano nas na niego wpuścić, skrócono nasz wyjazd i wprowadzono nas w błąd zmieniając godziny lotów, nie zapewniono nam jakiegokolwiek prowiantu przez cały dzień, biuro nie ma nic wspólnego z biurem turystycznym, kompletny brak wskazówek na lotniskach, czy hotelach. Biuro specjalnie nie informuje o godzinach wylotów sprzedając je później z ogromną marżą. NIE POLECAM - ŻENADA
    Zaletybrak
  • ~Ania / 2022-05-02 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem przed wyjazdem do Egiptu za 2wa tygodnie, a już żałuję wyboru tego biura. Dlaczego? Dowiem się dopiero o godzinie lotu...24 godziny przed! Nie ma mowy o żadnej informacji typu rano, wieczorem itp. A moi znajomi, którzy wybrali inne biuro podróży i razem jedziemy w to samo miejsce - mają taką informację, uwaga: od 2ch tygodni!!! Można.
    ZaletyNarazie żadne
    WadyJuż mi podnieśli ciśnienie
  • ~Tomasz / 2022-04-26 09:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Nie ma żadnej wartości dodanej kupując wycieczkę przez Exim w porównaniu z booking.com + lot, samemu wychodzi sporo taniej. Natomiast praktyką biura jest zmiana lokalizacji hotelu w ostatniej chwili na dużo tańszy o gorszym standardzie. Rzekomo hotel który wybraliśmy jest nieczynny co okazalo się nieprawdą. Dziecko się pochorowało od starego jedzenia - pleśń w sałatce, stara wędlina, owoce z puszki ?!!!! Hotel nie był w pierwszej linii brzegowej z widokiem na morze tylko w drugiej z częściowym widokiem. Stan techniczny hotelu pozostawia wiele do życzenia - notorycznie zalewało nam pokoj. W pokoju nie ma nawet suszarki - to się nie zdarza w standardzie 5*
    ZaletyDla leniwych lubiących przepłacać
    WadyBrak jakiejkolwiek wartości dodanej z wyboru tego tour operatora.
  • ~Aga. / 2022-04-18 10:31
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam tego biura podróży.
    Klient pozostawiony sam sobie.
    Opieka rezydenta tylko przez telefon . O wszystko trzeba się samemu dopytać.
    Na lotnisku po przylocie czekaliśmy 2 godziny na transfer do hotelu.
    Wycieczki trzeba sobie samemu zorganizować.
    Wyjazd wygląda tak jakby nie był organizowany przez biuro podróży tylko klient sam sobie radzi.
    ZaletyDobry hotel.
    Tylko tyle.
    WadyBrak komunikacji z rezydentem.
    Słabo zorganizowany transfer z lotniska do hotelu.
  • ~Martyna i Krzysiek / 2022-03-18 10:03
    Ocena: 5.00 / 5
    W lutym wróciliśmy z biurem Exim Tours z wyjazdu na Malediwy. Była to nasza podróż poślubna. Rajskie wyspy. Wypoczywaliśmy w Hotelu Sun Siyam Olhuveli Beach & SPA Resort 4* - super standard, serwis. Lot mieliśmy z przesiadką w Dubaju. Polecamy! Martyna i Krzysiek
  • ~Tomek / 2022-03-18 09:56
    Ocena: 5.00 / 5
    W styczniu byliśmy na Sri Lance. Piękny kierunek. Lot mieliśmy bezpośrednio liniami LOT. Na miejscu brak rezydenta ale wiedzieliśmy, że obsługa jest anglojęzyczna. Wyjazd super. Organizacja bez zastrzeżeń.
  • ~Marta / 2022-03-17 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    W lutym byłam na Malcie. Hotel Bella Vista 4*. Pokoje wymagają odświeżenia, jedzenie ok. Super lokalizacja. Polecam biuro oraz samą wyspę.
  • ~Jolanta / 2022-03-08 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak transferu z lotniska, biuro nie zabookowało, 2 godziny spędzone na lotnisku w Barcelonie, żeby po dwukrotnym połączeniu się z operatorem (40 minut muzyczki w tle wcześniej) usłyszeć że mam wziąć taksówkę a oni mi zwrócą po powrocie, tylko prześlę zdjęcie paragonu... HAHAHA, myślicie że zwrot nastąpił? nic podobnego, wmawiają mi że mnie nie było na miejscu zbiórki, gdybyście byli w podobnej sytuacji nagrywajcie filmik komórką to jedyny sposób, inaczej czekają Was Maile do organizatora transferu i czekanie na odpowiedź... Wszystko w ogóle nagrywajcie, niczego się nie nałeży bać, to bagno a nie firma, szkoda gadać.
    W informacjach ogólnych podane są kwoty do uregulowania na miejscu w hotelu, zupełnie od czapy, żeby tanio wyglądało, zamiast zaplanowanych 17 euro zapłaciliśmy 46 euro.
    Dezinformacja i traktowanie z buta...
    Nigdzie z nimi nie jedźcie, trzeba ich traktować jakby tego biura w ogóle nie było, lepiej dać zarobić solodnemu operatorowi niż takim oszustom!!!
    Wadyjak wyżej
  • ~lolos / 2022-03-01 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam w razie zmiany zasad wjazdu do kraju do którego się wybieracie oraz po powrocie zapomnijcie o bez kosztowej rezygnacji.
    Wadysame nigdy więcej!!!!!!!!!!!
  • ~Jac04 / 2022-02-11 13:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam wycieczki wykupowane przez Exim Tour,
    Po przybyciu na Lanzarote nikt nie czekał na lotnisku na nas(stanowisku autobusów nie jest tam gdzie w opisie miało być(.gdy je znaleźliśmy busa już idjechal-nikt nawet nie zadzwonił.na następnego busa czekaliśmy półtorej godziny.
    W hotelu nie ma żadnej informacji i rezydencje .generalnie i wiele gorzej niż przez booking...dodam że samolot też easy Jet więc odradzam Ewxim z pełną idpowiedzialnoscia
  • ~Dorota / 2022-01-18 16:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam nie będę i wszystkim odradzam załatwiania wycieczek w tym biurze .
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Kam / 2022-01-11 16:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Pozytywy:
    Dolecieliśmy i wróciliśmy.
    Negatywy:
    - Po zakupie wycieczki oczywiście dopłacamy dodatkowe 800 zł za bagaż
    - Po przylocie na miejsce wycieczki spotykamy rezydenta, pokazuje nam palcem gdzie mamy czekać na autokar i znika, czekamy na autokar około 2 godziny, rezydenta już więcej w trakcie trwania wyjazdu nie spotkaliśmy, nie odbyło się żadne spotkanie, nikt nie pytał nas czy w ogóle żyjemy, o informację na temat autokaru powrotnego musieliśmy się dopominać sami
    - W hotelu na wstępie musimy wszystko załatwiać sami (gdyby nie znajomość angielskiego - mielibyśmy problem), dowiadujemy się że jest pobierane zabezpieczenie z karty w kwocie 200 EURO - to które mieliśmy przeznaczone na wynajem samochodu (oczywiście nie byliśmy o tym wcześniej informowani, przy telefonie do rezydenta stwierdza on, że jest taka opłata od około 2 lat, ale zapomnieli wspomnieć), biuro w momencie reklamacji za brak informacji - DZIĘKUJE NAM za informację o tej opłacie dodatkowej
    Ogólnie przy takim zainteresowaniu żałowaliśmy iż nie wybraliśmy wyjazdu na własną rękę
  • ~Tomasz / 2021-11-09 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro to tragedia.Wyjechalem z rodzina,małymi dziećmi na wakacje.Na miejscu okazało ze hotel zamknięty.Jakis czas temu widziałem w internecie że ten hotel jest zmakniety.Wyslalismy maila do biura. W odpowiedzi dostaliśmy,że wszystko będzie w porządku.Na miejscu dostaliśmy info o busie(którego tez nie bylo) ze jedziemy do hotelu.kiedy w końcu po długim oczekiwaniu bus podjechał,zawiózł pod hotel,to okazało się że wciąż jest zamknięty.Kompletnie nieogarniali wszystkiego.
    ZaletyBrak
    WadyKompletny haos,zero organizacji,nerwówka z tym biurem.Odradzam bo to są jakieś kpiny z ich strony
  • ~Andrzej z Zielonej Góry / 2021-10-04 12:44
    Ocena: 1.67 / 5
    31.07.2021 r. po przylocie na Majorkę i transferze pod hotel JS Horitzo okazało się, że hotel jest nieczynny - zamknięty na cztery spusty. Pani rezydent telefonów nie odbiera, więc napisałem sms do Pani z wakacji.pl gdzie rezerwowaliśmy wczasy. Odzew był natychmiastowy, a dopiero po pół godzinie oddzwoniła nasza Pani rezydent informując, że hotel jest zamknięty i mamy udać się do hotelu 200 m dalej. Na telefonie żadnej informacji, ale jak przyszliśmy do tego "nowego" hotelu po jakimś czasie otworzyłem swoją pocztę i wyobraźcie sobie że bezczelny pracownik Exim Tours Pan Marcin B....gdy byliśmy DOSŁOWNIE już przed hotelem wysłał informację o zmianie hotelu "wstrzelił się idealnie" i jeszcze straszył, że MY nic nie możemy, a oni mogą nam zmieniać hotel kiedy chcą. Dzisiaj jest 04.10.2021 r. i do teraz nie mam od Exim Tours żadnych przeprosin lub propozycji rekompensaty. Pisałem do nich w różne miejsca, pod róże adresy - mają klientów głęboko w d...ie. Robią sobie to co chcą, a trafiła kosa na kamień i ja tak szybko nie odpuszczę dopóki nie przyznają się do swojego błędu, przeproszą i zaproponują jakąś rekompensatę za TE EMOCJE i PRZEŻYCIE STOJĄC PRZED ZAMKNIĘTYM HOTELEM.
    WadyBrak komunikacji z Exim Tours. Pracownik Exim Tours Marcin B .... do zwolnienia i do zwolnienia Pani rezydent z Majorki - oboje bardzo chamscy.
  • ~Ala / 2021-09-25 10:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Na dwa dni przez wylotem zostałam poinformowana, ze będę wypoczywać w innym hotelu niż pierwotnie zarezerwowałam, z powodu rzekomego zamknięcia hotelu w trakcie pobytu. Ostatecznie zostałam zakwaterowana w beznadziejnym hotelu na peryferiach miasta, w miejscu mało atrakcyjnym turystycznie. Pojechałam jednak z ciekawości zobaczyć hotel pierwotnie zarezerwowany. I co się okazało. Hotel jest czynny i ma mnóstwo gości hotelowych. Przestrzegam przed wyborem oferty z biura Exim.
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 594
TUI
Ocena: 2.05, ilość opinii: 421
Rainbow Tours
Ocena: 2.45, ilość opinii: 202
Funclub
Ocena: 2.67, ilość opinii: 82
Eximtours
Ocena: 2.08, ilość opinii: 22
Regent
Ocena: 3.89, ilość opinii: 6
VECTRA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 2915
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.08, ilość opinii: 2795
UPC Internet
Ocena: 1.89, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2438
Play
Ocena: 1.41, ilość opinii: 2221
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2098