Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

2.21 / 5

  • Cena/Jakość
    2.25
  • Obsługa klienta
    1.90
  • Oferta
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Monika / 2024-09-25 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełnie odradzam to biuro, jeśli chcecie Państwo wypocząć bez problemów to zachęcam do skorzystania z innego biura. Oferty są tak opisane, że nawet agentka nie wiedziała o co chodzi. Pokoje mają znacznie gorsze niż inni w ofercie, dla rodziny 3-osobowej jest pokój z dostawką wciśniętą a przejście do wyjścia albo toalety jest przez dostawkę. EXIM otrzymało od nas pieniądze w celu zapewnienia nam miejsc w samolocie obok siebie, ale usługi nie wykonali a pieniądze przetrzymują i nimi obracają ponad miesiąc. Wycieczki fakultatywne z tym biurem to koszmar, bieganina i ciągle sapiąca przewodniczka, odpuście sobie jeśli chcecie mieć udane wakacje.
    Wadyzły opis oferty, mniejsze pokoje niż u konkurencji, brak zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę
  • ~Ewelina / 2024-09-19 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Exim-Tours to najgorsze z funkcjonujących biur. Przedstawiają oferty zawierające kłamstwa, nieaktualne zdjęcia i opis hotelu. Hotel w ofercie zakwalifikowany do hotelu 4-gwiazdkowego w rzeczywistości nie zasługiwał nawet na 2 (opinia wyrażona na podstawie ogólnych wytycznych co do przyznawania gwiazdek hotelom).
    Fatalny kontakt z rezydentem, który nie był nastawiony na pomoc i rozwiązanie problemu, tylko zakładający od razu złą wolę klientów. Niesprawną klimatyzację w pokoju w szczycie sezonu letniego na Majorce i zły stan techniczny pokoju skwitował stwierdzeniem, że „w tym hotelu lepiej nie będzie i nic z tym nie zrobi, bo innego dostępnego hotelu nie ma”.
    Zaniedbania ze strony biura dotyczą również nierzetelności w przypadku rozpatrywania reklamacji. Biuro w odpowiedzi na reklamację nie odniosło się do wszystkich zarzutów, ponadto przekręcając to co zostało w niej napisane. Dział reklamacji tak samo jak rezydent zbagatelizowało wszystkie problemy dodatkowo zarzucając klientowi krętactwo. Osoby pracujące w tym biurze podróży mają bardzo poważne problemy z czytaniem ze zrozumieniem i widzą w pismach do nich kierowanych to co chcą zobaczyć, a nie to co rzeczywiście jest w nich zawarte. Całkowity brak szacunku do swoich klientów, ich czasu i pieniędzy.
    Z całego serca odradzam korzystanie z usług tego biura podróży, a wszystkich oszukanych klientów zachęcam do działania poprzez zgłaszanie się do odpowiednich rzeczników (np. praw konsumenta).
  • ~Rafal / 2024-09-06 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba bankrutuja-wakacje zallacone przed wyjazdem biuro nie opłacilo mojego hotelu,musiałem po przybyciu zapłacić kaucję na poczet wpłaty, 9 dni mija a ja bez kasy
    ZaletyBrak
    WadyUtrudniony kontakt z Exim,infolinia brak słów-klient wróg
  • ~Agi119 / 2024-09-06 09:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam zdecydowanie korzystanie z usług tego biura. Oferują wczasy 8-dniowe, które okazują się być finalnie 6-o dniowe. Zmieniają jednostronnie istotne warunki umowy na tydzień przed wylotem.
    Mieliśmy wykupione w opcji first minute wczasy w Marsa ALam. Na kilka dni przed wylotem informacja o zmianie linii lotniczej i zmiana godzin wylotu o 18h. W dniu wylotu w drodze na lotnisko SMS, że lot jest opóźniony. Finalnie spędziliśmy z dziećmi noc na hali odlotów i wylecieliśmy 30h później w stosunku do oferty jaką zakupiliśmy. Straciliśmy dwa dni wypoczynku oraz świadczenia hotelowe, o stresie i nocy na hali odlotów z dziećmi nie wspominając. Reklamacja odrzucona, sprawę skierowaliśmy na drogę prawną. Ich praktyka sądząc po wielu opiniach w internecie jest taka, że z pełną świadomością manipulują ofertami, w których oferują europejskie linie lotnicze i dogodne godziny wylotów, aby po wpłacie całości poinformować klienta, że zmianie uległ przewoźnik lotniczy (w naszym przypadku na orientalne linie Fly Egypt), oraz radykalnie zmieniły się godziny przelotów, skutkujące utratą przez klienta co najmniej jednej doby hotelowej. Oszuści.
    WadyOszukują w ofertach, wczasy 8-dniowe okazują się być finalnie 6-o dniowe, reklamacje są odrzucane. Biuro jest przy tym aroganckie i prezentuje postawę: no i co nam zrobisz. Dział reklamacji bezosobowy, wiadomości nie podpisane z imienia i nazwiska, brak kontaktu telefonicznego, aby maksymalnie utrudnić kontakt z nimi.
  • ~Madzix / 2024-08-30 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Gdybysmy nie mieli wsparcia biura podrozy z Wroclawia, ktore okazywalo zrozumienie I probowalo nam pomoc to ich rola jest zadna. Olewaja nawet bezpieczeństwo I zycie podroznych. Biora tylko Pieniadze a potem klient sie nie Liczy. Nigdy wiecej z nimi!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Tomek / 2024-08-29 11:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym podzielić się moimi wrażeniami z pobytu w Turcji zorganizowanego przez biuro podróży Exim Tours. Cały wyjazd był doskonale zorganizowany, a hotel, w którym się zatrzymaliśmy, przerósł nasze oczekiwania. Był to kameralny, bardzo czysty obiekt, idealnie nadający się na relaksujący wypoczynek. Pokoje były komfortowe, a obsługa dbała o każdy detal, aby goście czuli się jak najlepiej.

    Jedzenie w hotelu było naprawdę smaczne i różnorodne. Codziennie mogliśmy próbować nowych potraw, zarówno lokalnych specjałów, jak i dań międzynarodowych, które były przygotowane z wielką starannością.

    Szczególne podziękowania chciałbym złożyć Panu Michałowi, który zajął się organizacją naszej wycieczki. Jego profesjonalizm i zaangażowanie sprawiły, że każdy dzień spędzony na zwiedzaniu był pełen niezapomnianych wrażeń.

    Serdecznie polecam Exim Tours każdemu, kto marzy o dobrze zorganizowanym wypoczynku. Dziękujemy za wspaniałe wakacje!
  • ~Ilona / 2024-07-20 11:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Exim Tours- rezydent Ahmed jest bardzo miły, uczynny, pomocny dla każdego. Można na niego liczyc w kazdej sytuacji, chętnie opowiada o panującej kulturze i zwyczajach. Nie ma trudności w komunikacji-" Goście z hotelu Jaz Grand Marsa":)
  • ~Daria / 2024-07-16 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    24 godziny czekania na lotnisku we Wrocławiu samolot. Dzień urlopu stacony a potem 5 gwiazdkowy hotel w Tunezji piękny na zdjęciach w realu pozostawia dużo do życzenua co do czystości.
  • ~Niezadowolenie / 2024-07-16 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze urlop się nie rozpoczął a już niemiła niespodzinka ,przebukowany hotel z informacją 12 godzin przed wylotem,gdzie kwota, niejaki Marcin z działu tejże firmy powiedział mi że jak nie pasuje mogę nie lecieć,sprawa będzie miała ciąg dalszy w mniej miłych okolicznisciach
    ZaletyBrak
    WadyNieposzanowanie klienta, brak empatii,kadra nie spełniająca oczekiwania
  • ~Podróże rodzinne / 2024-07-16 07:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego biura dla osób planujących wyjazd rodzinny z dzieckiem. Brak możliwości wyboru miejsca w samolocie. Dziecko posadzone z dala od rodziców. Cała rodzina w innym miejscu samolotu. Rezydent istnieje tylko w teorii, nie odbiera telefonu nie oddzwania. Podróż do Hiszpanii z tym biurem to porażka. Lepiej samemu ogarnąć hotel przez internet i zabudować bilet na samolot- wyjdzie taniej i szybciej.
    ZaletyDla biura brak
    WadySame wady
  • ~Tomasz / 2024-07-11 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy ewidentnym złamaniu umowy przez exim nie poczówają się do reklamacji. Sprawa zostaje skierowana do sądu.NIE POLECAM
    ZaletyŻadnych
    WadyNiekompetentni
  • ~Jan / 2024-07-11 06:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie poważnie biuro podróży w umowie jest tyle żeczy a na miejscu okazuje się że to jest PORAŻKA
    ZaletyNIE ZNALAZŁEM
    WadySAME
  • ~Agnieszka / 2024-07-05 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo serdecznie przestrzegam przed rezerwacją u nich wczasów. Kontakt z nimi jest chaotyczny i utrudniony. Nikt nic nie wie, doradcy przekazują sprzeczne informacje i za każdym razem odpisuje lub rozmawia że mną ktoś inny. Nie mówię już o bardzo nie uprzejmych pracownikach którzy odbierają telefony oraz o odpowiedziach na pytania w formie szczątkowych informacji.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko nie tak
  • ~Agi119 / 2024-07-05 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym biurem. Oszukują w ofertach, żeby łapać klientów. Zmieniają radykalnie godziny wylotów skracając pobyt, a nawet datę wylotu na dzień później (my tak trafiliśmy niestety). Zapewniają w umowie, że polecisz europejskim przewoźnikiem, a przylatuje po Ciebie orientalny przewoźnik z opóźnieniemn 10 godzin. Reklamacja za skrócony w Egipcie pobyt, noc spędzoną z dziećmi na hali odlotów w Katowicach, ogromne opóźnienie wylotu - nieuznana. Klienta mają za nic. Czytajcie Umowę z nimi, zawiera wiele haczyków a nawet klauzule niedozwolone. Sprawa będzie miała finał w sądzie. Póki co zgłoszenie o nieuczciwych praktykach tego pseudo biura poszły do DKPiT, Inspekcji Handlowej oraz UOKikK i rzecznika praw konsumenta. Sprawdźcie, co o nich piszą na forach internetowych i nie dajcie się oszukać, jak my.
    Zaletyżadnych
    Wadyniezgodność oferty i umowy ze realizowaną usługą
  • ~Tom / 2024-06-23 14:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam. miałem przynemnosc przebywac w ostatnim czasie w Bułgarii z biurem podróży eximtours.
    Pobyt uważam za bardzo fajny.
    Największe niezadowolenie wzbudził rezydent - pan Artur, którego wiarygodność jest bliska zeru. Kontakt telefoniczny że wspomniany Panem również zasługuje na wiele do życzenia.
    Z pewnością będę korzystał z biura podróży eximtours, jednak oby jak najmniej takich rezydentów. Dwie gwiazdki obsługa klienta tylko i wyłącznie że względu na rezydenta.
    ZaletyPobyt
    WadyRezydent
  • ~Małgorzata / 2024-06-11 22:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyjazd do Tunezji z Exim Tours bardzo udany. Opieka rezydenta, obsługa hotelu profesjonalna. Pokoje czyste, ręczniki wymieniane codziennie. Super jedzenie, bardzo urozmaicone, smaczne i w dużej ilości. Od początku do końca pobytu brak jakichkolwiek problemów. Animacje dla maluchów i dorosłych. Plaża czysta, bar przy plaży bardzo dobry. Pobyt w hotelu Marhaba Beach petarda. A wycieczka dwudniowa na Saharę i opieka Pani Małgosi przewodniczki nie oceniona. Polecam srdecznie.
    ZaletyWszystko 100%
    Wady7 dni to za mało
  • ~Bogdan / 2024-06-10 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Marsa Alam maj 2024: wyjazd z biurem Exim Tour pośrednictwo biuro w Piotrkowie Trubnalskim Grand Travel absolutnie nie polecam oferta przedstawiona w samych superlatywach na miejscu okazało się, ze w 90 % odbiega od rzeczywistosci . W pokoju w hotelu pięciogwiazdkowym smród wydobywający się z toalety, popsute drzwi tarasowe, brak cieplej wody, zepsuty sej, jedzenie w pakcie all inclusive - jedno danie mięsne, jedno rybne i prze 12 dni taka sama zupa. Brak jakiekolwiek relakcji rezydenta na 7 skarg w ciągu 12 dniowego pobytu. Wprowadzenie w błąd przez pośrednika sprzedającego oferty. Nie polecam w 100 %. Nigdy więcej z biurem Eim Tour .Złożyłem reklamacje do biura czekam na odpowiedz. Powiadomię Państwa o jej wyniku.
  • ~Ag / 2024-05-11 16:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Bułgaria callypso kwiecień 2024, taki city break, łazienka z pleśnią i brudnym prysznicem, oraz miejsca za dopłata rezerwowane przez biuro- na przeciwko siebie z przejściem w środku, to ja się pytam po co dopłacałam za takie miejsca??? Każdy kto dopłaca za siedzenie Razem chce miejsca jak najbliżej siebie a nie żeby ludzie o obsługa ciągle latała pomiędzy, dla mnie to kpina! Nie uznali reklamacji odnośnie pokoju i tych miejsc, tłumaczą że nie zgłosiłam rezydentowi na miejscu a miejsca na przeciwko to miejsca obok siebie, no zesz kur…wa!
  • ~Agi12129 / 2024-05-05 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczasy do Marsa Alam zakupione first minute pół roku wcześniej. Na ofercie podane godziny wylotów (wylot nad ranem, powrót wieczorem) i linie lotnicze (EnterAir). Pracownik biura zapewnia, że godziny mogą ulec nieznacznej zmianie rzędu 2-3 godziny max. Kilka dni przed wylotem informacja, że wylot będzie nocą (19:15) liniami FlyEgipt, dzień przed wylotem, że wylot o 21:15, a w dniu wylotu (!), że lot jest opóźniony i PRAWDOPODOBNIE wylecimy o 1:15 kolejnego dnia. Samolot po nas nie przyleciał! Przed północą informacja od obsługo lotniska, że nie wiedzą dlaczego, i że samolot ma być podstawiony o 6:40 rano! Całą noc koczowaliśmy z dziećmi na lotnisku wraz z innymi pasażerami. Infolinia Exim to kpina, w weekendy nie pracują. Na lotnisku nie było rezydenta. Straciliśmy ponad dobę hotelową, w hotelu byliśmy na 14:30 drugiego dnia. Exim zwalił winę na przewoźnika, oni nie widzą problemu ani konieczności zadośćuczynienia. Przestrzegam przed tym biurem! To kombinatorzy, oszukujący w ofertach i manipulujący klientami.
    WadyWyjazdy 7 dniowe okazują się być krótsze o dzień lub dwa, biuro nie ponosi za nic odpowiedzialności
  • ~Małgorzata / 2024-05-01 23:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziś Majorka,czekaliśmy na transfer po pół godzinie zaczęliśmy się zaczęliśmy martwic więc po wykonaniu paru telefonów alarmowych których nikt nie odebrał ,dodzwoniliśmy się do pani rezydentki że czekamy już godzinę . Ta krzykiem że dla tego tak późno dzwonimy?? Ja pierwsze słyszę że mam gdzieś dzwonić ! Siedzę na recepcji i czekam. Autobus nie przyjechał a my za 100 euro musieliśmy wziasc taxi Masakra, napisz reklamacje i do sądu się do nadaje. Oszustwo i nerwy. Zepsuty urlop na koniec . Złodzieje
    ZaletyHotel i obsługa.
    WadyOrganizacja turystyczna exim tour. Nieszczelność i nie wywiązanie się z umowy zawartej w biurze w Krakowie
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1034
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 924
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 526
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 195
Funclub
Ocena: 2.78, ilość opinii: 167
Grecos
Ocena: 2.62, ilość opinii: 50
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4363
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3851
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3486
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3194
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2884