Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 174 opinii

2.21 / 5

  • Cena/Jakość
    2.27
  • Obsługa klienta
    1.91
  • Oferta
    2.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aniela / 2023-04-19 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam pytanie. Mam 34 dni do rozpoczęcia imprezy,która kosztuje 1399 zł , chcę zrezygnować z niej o czym poinformowałam ,dostałam zwrotną informację,że muszę zapłacić-UWAGA -3455 zł bo to jest lot nie czarterowy tylko Rejsowy Mam umowę ,gdzie jasno jest napisane jakie są koszty w wypadku rezygnacji w zależności od czasu jaki jest do imprezy mnie dotyczy 20 procent ceny imprezy do Bułgarii. Czy taka sytuacja jest możliwa? Pomóżcie proszę
  • ~Bartek / 2023-04-17 13:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciliśmy z Malty. Czytając opinie o Exim miałem spore obawy.... zwłaszcza ze już w dniu zakupu wycieczki godzina odlotu na stronie ryanair była inna niż ta przez którę podejmowaliśmy decyzję o akurat tej ofercie - miał być wylot o 21 a było 6 rano więc jakby dzień w plecy ale...
    już sam wyjazd od początku wszystko jak należy
    Bilety na czas na mailu z dokłądnym opisem co i jak i gdzie znajdziemy na miejscu
    na lotnisku dobrze oznaczone miejsce spotkania wraz z panią wyłapującą klientów z logo firmy.
    transfer porządnym autokarem
    sam hotel zgodnie z oczekiwniami, jedzenie dobre dużo różnorodnych alko w cenie. Sama obsługa hotelu pomocna, w ostatnim dniu sami do pokoju przynieśli bilety na samolot i tranfer. Wyjazd uważam za udany.

    Zaletywszystko na czas i wyczerpująco opisane
    Wadyw dniu zakupu wycieczki godziny znacząco różniły się od tego co otrzymaliśmy na umowie, firma nie zaktualizowała sobie godzin odlotów.
  • ~Rafał / 2023-04-16 21:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Eximtours to troche takie Biuro Podróży widmo. Wykupiłem wycieczkę z rodziną na Kretę, na miejscu nie było polskiego rezydenta, na lotnisku nie dostaliśmy koperty z informacjami potrzebnymi w hotelu. O informację na temat godziny transferu z hotelu do lotniska musiałem wypraszać wręcz przez emiale, gdzie odsyłali mnie do "koperty" której nie dostałem albo do jakiegoś linku do niemieckiej strony. Totalny brak informacji, traktowanie klienta lekceważąco i totalnie niepomocny costumer service to powinien być nowy slogan Exima.
    Swoją drogą widziałem jak turyści z niemieckiego biura byli traktowani całkowicie inaczej...
    Zaletybrak
    Wadyniski poziom obsługi klienta, brak informacji, lekceważenie klienta, nie dotrzymanie umowy (brak polskiego rezydenta na miejscu)
  • ~Damian / 2023-04-13 18:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Ponad miesiąc przed wyjazdem musiałem z niego zrezygnować. Obciążyli mnie na 65% kwoty całkowitej.
    Składowe to koszty administracyjne i bilety lotnicze na Ryanaira. Nie ma możliwości anulowania biletów lotniczych
    ale jest opcja zmiany nazwiska i daty podróży. Chciałem z tej opcji skorzystać ale odesłano mnie do reklamacji gdzie
    obowiązuje termin 30 dni na rozpatrzenie wniosku. Dodam tylko że nie otrzymałem ułamka empatii ze względu na zaistniałą sytuację. Przestrzegam wszystkich.
  • ~Darek / 2023-04-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    rezydent masakra, obsługa Exim Tours masakra. Olewatorskie podejście podczas składania reklamacji. My napisaliśmy 2 strony, a oni jednym zdaniem odrzucili reklamację dwukrotnie. Jeśli ktokolwiek ma okazję do pojechania z tym biurem podróży, to odradzam w 100%.
  • ~Lukasz / 2023-04-03 21:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Wybrałem się (sam!) na Teneryfę z EximTours - trochę się obawiałem bo nie znam języka ale zupełnie niepotrzebnie. Wszystko dograne i jak nie umiałem czegoś to pomógł mi rezydent. Dobra robota!
    ZaletyPomocna obsługa
    WadySłaba strona internetowa
  • ~Anna / 2023-03-31 08:43
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem zadowolona z wakacji z Malce co prawda wybrałem dosyć tani hotel nie był najlepszy ale za to pieniądze uważam że było warto
    ZaletyCana
  • ~Kasia / 2023-03-29 23:30
    Ocena: 4.33 / 5
    Jesteśmy zadowoleni - tygodniowe wakacje w Barcelonie z tym biurem były w porządku i nie mamy uwag. Po prostu dobrze zorganizowany wyjazd
    WadyNie mamy
  • ~angwo / 2023-03-22 13:16
    Ocena: 1.33 / 5
    zmiana hotelu na 24 przed wylotem,
    hotel 500 m od plazy , zamiast 50 m- na infolini Pani odpowiada- przezciez nie bedie Pan pływał i tak w zimnej wodzie
    odp na reklamacje jest z automatu - odp jest ,ze przeciez dzien przed wylotem powiedzieli ,ze zmieniają hotel .
    transfer z lotniska 30 km, 2,5 h - wykupiony bus , który objezdza wszystkie inne hotele
    zero kontaktu z opiekunem
    transfer na lotnisko w dniu wylotu - 4 h przed wylotem
    Odradzam!!!
    Zaletyżadnych
    Wadydrogo , oferta niezgodna z zakupioną, chamskie zachowanie i obsługa na infolini
  • ~Łukasz Budakowski / 2023-03-21 12:57
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko zgodnie z planem, organizacja sprawna, obsługa kompetentna i bez zastrzeżeń. wakacje na Cyprze, hotel Constantinos, Marze 2023
    Zaletywszystko okej
    Wadynie ma
  • ~Wojtaszek / 2023-03-20 22:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Zacznę od tego ze podeszliśmy z dość duża niepewnością do zakupu wakacji w tym biurze. Jednak po pierwsze obsługa w biurze w Katowicach na świetnym poziomie. Wspólnie wybraliśmy hotel który nam odpowiadał i wylecieliśmy na wakacje do Tunezji na Djerbe. Sprawnie przeslismy odprawę i lot do Tunezji. Na miejscu czekała na nas rezydentka biura - Agnieszka. Następnego dnia spotkanie informacyjne i wykupiliśmy wycieczki. Hotel Palm Azur - nie mogę powiedzieć złego słowa - fakt nie jest to najnowszy hotel ale miał dobre jedzenie, wieczorem animacje w krytym amfiteatrze, obsługa sprawna. transfery z lotniska bez zarzutu. Zamawialiśmy fakturę na nasz wyjazd i zgodnie z obietnica złożona jeszce w dniu zakupu otrzymaliśmy dokument po powrocie do polski. Nie ma żadnych zastrzeżeń i już mamy zarezerwowany kolejny urlop z tym biurem w Turcji :-)
    ZaletyObsługa kompetencje i uprzejmość
    WadyNie ma
  • ~Marcin / 2023-03-20 00:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Wakacje w Egipcie bardzo udane - hotel Amarina. Sprawna obsługa i organizacja
    ZaletyObsluga
    WadyNic
  • ~Wiol / 2023-03-17 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozbieznosci miedzy oferta a stanem faktcznym. Obsługa reklamacji to dno. Firma ma taka polityke, żeby każdą reklamację odrzucać bez wzgledu na to czy jest zasadna czy nie. O ile oczywiscie doprosisz się o odpowiedź, bo olewanie i nieodpowiadanie na maile to standard. Czują się bezkarnie. Podejscie: jak ci sie nie podoba to mozesz isc do sądu. Nie sądziłam, że w czasach kiedy większość firm dba o dobry PR, ktoś jeszcze celowo stosuje takie praktyki. Dodatkowo niekompetentną rezydentka.
  • ~Tadeusz / 2023-03-15 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem pokój ekonomiczny bez światła dziennego zamiast standardowego
  • ~Tomek / 2023-03-09 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem oferty EXIM Tours - już któryś raz odwołali mi wycieczkę!!!! Zaproponowano że mogę wybrać ofertę lecz z wysoką dopłatą!!! Dodatkowo za ubezpieczenie dodatkowe pieniądze mi przepadły. NIE POLECAM operatora EXIM TOURS!!!
    Zaletybrak
    WadyWszystko - odwołana wycieczka pomimo zapłaty!
  • ~Michał / 2023-02-27 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje,pl i ''biuro'' Exim Tours to największe OSZUSTWO na jakie można się naciąć podczas rezerwacji wyczekiwanego urlopu! Chcę Państwa przestrzec przed nimi. Naprawdę trzeba się przed nimi bronić, jak przed chorobą. A teraz do rzeczy. Postaram się w skrócie.
    Moja sprawa miała miejsce 11.07.2021r. Kiedy to wybrałem i zarezerwowałem wycieczkę do Grecji. Niestety nie byłem wtedy przy mojej dziewczynie i na odległość zarezerwowałem wycieczkę z linku podesłanego przez nią - już wszystko było skrupulatnie przez nią sprawdzone.
    I wtedy pierwszym oszustem z, z którym potem przez miesiąc walczyłem był fakt, iż AUTOMATYCZNIE WYBRAŁO MI INNĄ DATĘ WYCIECZKI ZA TĘ SAMĄ KWOTĘ. Taki mają system, że pokazuje ci najniższy koszt wycieczki i każdorazowo po kliknięciu ich tfu system zmienia sobie datę wylotu.
    Rezerwację trzeba było od razu opłacić i przelałem 612,70zł do pośrednika, którym jest Wakacje.pl. Jeszcze tego samego dnia moja dziewczyna uświadomiła mnie, że na potwierdzeniu rezerwacji widnieje inna data. Szybko zacząłem działać. Pomyślałem, że to się da jakoś odkręcić, zwłaszcza, że wybrało mi wycieczkę na październik (a był lipiec). Już nawet miałem wizję, że trudno, najwyżej stracę 612.70zł i pojedziemy gdzie indziej. Ale myliłem się....
    Miesiąc męczyłem się z infolinią Wakacje.pl. Konsultanci byli mili, ale co z tego!? Za każdym razem jak dzwoniłem ktoś inny zajmował się moją sprawą... Exim Tours - biuro, które było odpowiedzialne za nasz wyjazd było już bardziej stanowcze i opryskliwe. Od razu mi powiedzieli, że to się będzie wiązało z dużymi kosztami w przypadku rezygnacji. I, że oni nie mogą nic zrobić, a jedynie pośrednik, bo to ich sprawa. I byłem więc odsyłany od jednych do drugich. Pisałem maile.
    Głównym problemem był fakt, iż zamówiłem lot samolotem rejsowym. To znaczy, ze biuro nie ma wykupionego całego samolotu, a jedynie pojedyncze miejsca w samolocie dostępnym także dla ludzi z poza wycieczki. Poprosiłem zatem, o przeniesienie/przekierowanie poniesionych kosztów rezerwacji na jakąkolwiek wycieczkę, ale w lipcu - bo na tym nam najbardziej zależało. Usłyszałem, że jest taka możliwość! Od konsultantki Wakacje.pl, i że już działa z mojej sprawie. Niestety okłamała mnie. Nie było możliwości przekierowania środków.
    Poprosiłem zatem o to, żebyśmy ponieśli jak najmniejsze koszty rezygnacji z biletów samolotowych. Że możemy dopłacić, ale polecieć wcześniej i oczywiście zapłacić resztę kosztów. (czyli 3245,30zł, bo cała wycieczka miała kosztować 3858zł) Dalej byłem zwodzony i słyszałem od konsultantek: nadal czekamy na odpowiedź od Exim Tours. Walczyłem miesiąc odbijając się od ściany. Ciężko mnie wyprowadzić z równowagi, ale tym razem byłem zły przez telefon jak nigdy. Dostałem odpowiedź, że Eixim Tours wycenił rezygnację z naszej wycieczki na: 1542zł.....
    A potem mogę wykupić sobie nową wycieczkę w bliskim terminie i to najlepsze rozwiązanie... Niech Państwo sobie wyobrażą moja złość.
    Nie miałem sił już z tymi kretynami, oszustami i złodziejami walczyć. Mailowo potwierdziłem i pisemnie potwierdziłem rezygnację.
    Nie chciałem mieć z nimi już nic wspólnego NIGDY. Wybrałem na Bookingu apartamet w Chorwacji. Spakowałem nas w samochód i jeszcze w te same wakacje, w sierpniu 2021r. pojechaliśmy na zasłużony odpoczynek.
    Właśnie. ODPOCZYNEK - bo z tym powinno kojarzyć się zajmowanie się, szukanie , rezerwowanie i zakup wycieczki. A Wakacje.pl i Exim Tours nie mają z tym NIC wspólnego. Przyczynili się jedynie do skrócenia mi życia. Pewnie o parę lat.
    PRZESTRZEGAM, OSKARŻAM, NIE POLECAM
    Bądźcie mądrzejsi ode mnie i nie dajcie złodziejom zarobić.
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI
  • ~Agnieszka / 2023-01-30 12:50
    Ocena: 5.00 / 5
    W styczniu wybraliśmy się z Exim na Maltę. Mino tak wielu negatywnych opinii postanowiliśmy zaryzykować.
    Wszystko od początku odbyło się zgodnie z tym co było w ofercie. Wylot, transfer, pobyt na Malcie i powrót. Wszystko idealnie. Wyjazd na ferie zaliczony jako jeden z najbardziej udanych. Polecam :)
  • ~Ryszard / 2023-01-23 13:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Wybraliśmy się z żoną na wakacje na Teneryfę. Sam pobyt w hotelu nawet w porządku, ale na końcu nie mieliśmy transferu na lotnisko. Autobus zamiast podjechać pod hotel tak jak mieliśmy w instrukcji podjechał sobie gdzie w okolicy hotelu na przystanek taxi. Nikt nas nie poinformował, że mamy gdziekolwiek podejść, więc oczekiwaliśmy na transport przed wejściem do hotelu. Rezydent stwierdził, że nie widzi uchybień i że możemy składać reklamację. Na moje pytanie co mamy zrobić w tej sytuacji (chwilę przed wylotem) powiedział, że mamy sobie sami radzić.
    Pojechaliśmy na własny koszt taksówką na lotnisko. Organizator nie chce zwrócić kosztów transportu.
    Oczywiście organizator odrzuca naszą reklamację nie podając żadnej rozsądnej argumentacji do naszego uzasadnienia.
    WadyObsługa Klienta - tragedia, arogancja i brak wsparcia w trudnej sytuacji
  • ~Łukasz / 2023-01-17 22:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Wakacje na Cyprze północnym, styczeń 2023
    Wybraliśmy hotel Salamis Bay Conti 5* - bardzo polecam! Świetnie się bawiliśmy i dobrze wypoczęliśmy. Pyszne jedzenie, spoko pokoje, dobra obsługa. Widok na morze z pokoju - bajka. Po stornie biura fajna rezydentka Basia która odpowiadała na wszystkie pytania.
    ZaletyPolecamy
    WadyOpóźniony o godzine samolot
  • ~Artur / 2023-01-16 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    WAK143040025 i WAK143040017 Cypr Północny. Rozbieżności w ofercie ze stanem faktycznym: Plaża publiczna okazała się plażą płatną, brak hammamu, brak jaccuzzi.
    Jestem w stanie zrozumieć rozbieżności z ofertą, ale nie rozumiem podejścia do klienta. Zawalili sprawę, nie wywiązali się z umowy i nie potrafią tego zwyczajnie wziąć na klatę, przeprosić. Polityka firmy jest taka, by wszystkie reklamacje odrzucać, nawet te zasadne, a ich stanowisko jest takie, że jak się nie podoba, to można iść do sądu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1013
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 886
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 174
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4258
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4136
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2787