Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 173 opinii

2.22 / 5

  • Cena/Jakość
    2.28
  • Obsługa klienta
    1.91
  • Oferta
    2.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2023-06-14 10:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Pobyt 14 -21 maj 2023 Nasza sytuacja po przylocie na lotnisko w Maladze była identyczna jak opisana przez Pana Stefana.
    Po przylocie do Malagi nie było żadnej osoby z tabliczka z naszymi nazwiskami z firmy Bravo ani kierowcy. Po wielu telefonach i poszukiwaniach dowiedzieliśmy się, ze należy czekać przy kiosku z pamiątkami; "czekac tyle ile trzeba", bo autobus nie będzie jechał z dwoma pasażerami. Jak się okazało musieliśmy czekać na pasażerów z innych lotów.
    Transfer dziesięciu kilometrów z lotniska do hotelu trwał 3,5 godziny od przylotu. Oczywiście nie zdążyliśmy na opłacony obiad.
    W drodze powrotnej nie ryzykowaliśmy i skorzystaliśmy z TAXI. Oferowany przez biuro Exim sposób transferu jest nie do przyjęcia.
    Wadytransfer lotnisko - hotel
  • ~Ala / 2023-06-08 18:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem aktualnie w hotelu. Sam obiekt piękny, jedzenie pyszne, ciepłe choć jednostajne. Hotel spełniający 5 gwiazdek ale tym samym przez wysoką jakość trochę nudny. Tutaj teraz podobno jest jest przed sezonem i może dlatego nie ma żadnych animatorów a może nie ma ich także w trakcie sezonu z racji rangi hotelu. Okolica przy plaży jest ok ale już poza nie specjalnie, brud, walające się śmieci. Woda w morzu cieplejsza od wody w basenie, trochę glonów na brzegu ale jest ok. Przy basenie jest mało leżaków, za to stolików dużo. Jest oczywiście restauracja hotelowa ( nie all inclusive) tam też stolików dużo tylko klientów dwóch, trzech na dzień. W tym momencie jest to hotel do wypoczynku umysłowego, cisza, spokój. Jesteśmy na półmetku wypoczynku więc zobaczymy co będzie dalej. Bar przy basenie ok, piwo, wino, drinki lokalne. W tym momencie nie ma przekąsek między obiadem a kolacją, tylko jakieś ciasteczka. Tego brakuje bo długi odstęp między obiadem a kolacją. Ale nie ma tragedii. Obsługa miła, hotel piękny. A i zagęszczenie hoteli jest ogromne. Jedne w budowie, drugie w remoncie. Jest jakieś 8 metrów między budynkami, także tego hotelu. Mamy pokoje z widokiem na morze ale z boku bo na wprost normalny blok a obok remonty i kupa gruzu. To tyle na tą chwilę, resztę opiszę jak skończę urlop????
    ZaletyCzystość
    WadyNuda
  • ~Patrycja / 2023-06-07 15:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro podróży ocenia się zazwyczaj wtedy, gdy w podróży pojawia się problem. W naszej podróży pojawił się jeden z najgorszych - odwołany lot. I choć wiem, że to nie jest wina biura podróży, to jesteśmy w szoku, że w takiej sytuacji biuro nie dało nam żadnej pomocy ani wsparcia. Lot powrotny organizowaliśmy na własną rękę nie mogąc doprosić się o potrzebne do tego informacje, które moglyby nam pomóc zrobić to szybcjej, kilka telefonów do rezydenta, który NIC !!! PODKREŚLĘ NIC NIE WIEDZIAŁ powtarzał zdawkowo "Proszę się o nic nie martwić" nie potrafił odpowiedzieć na żadne pytanie. Wrecz Pani byla oburzona, że stresuje się odwołanym lotem a 7 osobowej rodziny, w tym 2 dzieci i starszej osoby. Zero wsparcia, nawet maila z informacjami jak wygląda procedura przy odwołaniu lotu, jakie mamy prawa itd. Po to kupowalam wycieczkę przez biuro, a nie organizowałam jej na własną rękę, by w takich sytuacjach móc na kimś polegać. Dobrze, że rozmowy z infolinią są nagrwyane - Panie również niemiłe, niechętne do pomocy, wręcz obrażone, że dzwonię o coś dopytywać.
    DRAMAT. Nigdy więcej tego biura.
    Ostatnie 2 dni wakacji wycięcie z życia, wycieczkę fakultatywną kupioną na własną rękę za kupę kasy spędziłam na telefonowaniu na infolinie - agenta, biura i linii.
  • ~Monika / 2023-06-07 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem obecnie na Majorce z Eximem . Pierwszy i zdecydowanie ostatni raz. Wybrałam hotel na podstawie zdjęć i opisu. Zgadza się jedynie nazwa ponieważ zdjecia są z sąsiedniego hotelu i opis rowniez. Wybrałam butikowy hotel dla dorosłych a zastałam moloch dla rodzin z dziećmi. Rezydent stwierdził ze kod oferty się zgadza i nawet nie pofatygował się aby przyjechać do hotelu. Po powrocie składam reklamacje i mysle ze sprawa trafi do sądu. Przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Agnieszka / 2023-06-03 21:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam nie polecam tej firmy ,ponieważ po wylądowaniu na lotnisku w Barcelonie nie otrzymaliśmy bagażu, że wstępnych informacji dowiedzieliśmy że prawdopodobnie był strajk ale na drugi dzień sie okazało z innego źródła informacji że ponoć linie lotnicze nie opłaciły obsługi i na lotnisku nasze bagaże nie zostały wyładowane z samolotu poczym tym samym samolotem wróciły do Wrocławia, zostały złożone reklamacje i wszelkiego rodzaju dokumenty o zaginięcie bagażu, oczywiście po zadzwonieniu na różne numery telefonów, nikt nie był nam wstanie powiedzieć gdzie jest nasz bagaz ,a o rezydencie wycieczki nie było śladu, ani razu nie pojawił się w hotelu ,a numer nie odpowiadał, a już jak się dodzwoniliśmy do jakiś osób to nikt nie był w stanie nam powiedzieć gdzie bagaże i czy do nas dotrą ,zero pomocy ,wiec vzesc naszej grupy spędziła wakacje bez ubrań, tylko te w których przyjechali ,bez leków ,musieliśmy kupić szczotecki ,pasty ,ręczniki na plażę, klapki,sukienki ,spodenki ,bieliznę, oraz leki ,spędziliśmy tak 7 dni w Hiszpanii z trójką dzieci ,później po dalszych interwencjach nasze bagaże przyleciały do Barcelony, mieli 24g na dostarczenie nam bagaży do hotelu ,nie wiemy ile procent ludzi go otrzymało, ale my wróciliśmy bez nich do domu po 7 dniach ,poczym po wylądowaniu we Wrocławiu poszliśmy się dowiedzieć o nie, pan nas poinformował, że są w Barcelonie...także firma ta jest firmą nie dbającą o klienta ,to jest odbijanie piłeczki i zwalanie winy z jednego na drugiego vzyli exim Tours na linie lotnicze i odwrotnie,
  • ~Grzesiek. / 2023-06-03 11:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Pojechałem pierwszy i ostatni raz gdziekolwiek z Exim tours. Tragedia. Zaczeło sie przed wyjazdem, zadzwoniłem do nich z prosym pytaniem dot pobytu w Hiszpani. Odpowiedzieli, że nic mi nie powiedzą, bo wakacje.pl wzieli prowizję za wyjazd i do wyjazdu mi nic nie pomogą. Po przylocie zero obsługi rezydenta. Spacer 30 min na koniec lotniska, aby usłyszeć od wynajętej hiszpanskiej firmy, że mamy czekać na autobus 2 godziny. Przylecieliśmy do Barcelony o 19.00 i w hotelu 100 km przyjechaliśmy o 23.30. Gdyby na naszym miejscy byli starsi ludzie na znający angielskiego myślę, że mieliby wielkie problemy. Po dwóch dniach przybył oczywiście spóźniony na spotkanie Rezydent i co chwila patrząc na zegarek coś tam powiedział, po czym poinformował , że juz jest spóźniony i musi jechać. Jedyne na plus tego wyjazdu to hotel i samo miejsce oraz warunki, obsluga, jedzenie - naprawdę ok. itp. No ale to nie zasługa Exim Tours. Z tym biurem nigdy więcej. Nie polecam.
    ZaletyHotel warunki i okolica.
    WadyExim Tours nigdy więcej. Jw.
  • ~Bogusia / 2023-05-31 18:28
    Ocena: 4.33 / 5
    Wakacje udane. Kontakt z pracownikami rzeczowy i sympatyczny. Oferta zgodna z opisem . Powyżej oczekiwań.
    Destynacja Gran Canaria maj 2023
  • ~Jakub / 2023-05-29 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta niezgodna ze stanem faktycznym: nieaktualne zdjęcia, niezgodny opis infrastruktury hotelu jak również jego kategorii. Do tego brudne pokoje i zepsute jedzenie.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2023-05-29 12:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Przebywamy w Hotelu Sentido od 21.05 i niestety z plaży nie korzystamy. Od początku naszego przyjazdu plaża jest zasypana glonami, hotel twierdzi że to taka anomalia występująca raz na 20 lat i nie sprzątają bo nie widzą problemu. Dodatkowo od kilku dni są temperatury po 26+ i to wszystko śmierdzi. Rezydent z Eximu dnia 22.05 zapewnił nas że plaża będzie posprzatana, na słowach się skończyło.
  • ~AnnaM / 2023-05-17 11:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego biura i zgadzam się z wieloma opiniami w necie. Zakup wczasów poszedł sprawnie, ale realizacja gorzej. Dwa największe mankamenty:
    1. Rezydenci- niestety, dodzwonienie się pod jakikolwiek podany numer nie było możliwe, mimo wielokrotnych prób. Zatem płacisz za fikcję.
    2. Transfer na lotnisko- nikogo to nie obchodzi, że masz zapłacone śniadanie w ostatnim dniu pobytu przed wylotem, ale nie możesz go zjeść, bo transfer jest skoro świt, a potem czekasz x godzin na lotnisku... Słabe
    ZaletyNie zmienili nam hotelu 24 h przed wylotem, co ponoć nie jest rzadkie;)
  • ~Stefan. / 2023-05-15 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dzisiaj wysłałem pisemne zażalenie do turoperatora EximTours ( zobaczymy ile będę czekał na odpowiedź i czy wogóle otrzymam ) ale nie odpuszczę. Opieka tegoż biura nad jego klientami przebywającymi za granicą woła o pomstę do nieba. Wycieczka była zorganizowana do Andaluzji w Hiszpanii z przelotem liniami rejsowymi WizzAir i lądowaniem w Maladze. W informacji do kart pokładowych było z góry podane, że na lotnisku nie będzie przedstawiciela EximTours, a jedynie osoba z "firmy partnerskiej Grupo Bravo" z tabliczką z naszym nazwiskiem przy drzwiach wyjściowych z holu lotniska lub na zewnątrz będzie stał kierowca również z tabliczką z naszym nazwiskiem. Nic takiego nie miało miejsca i po ok. 20 minutach poszukiwań tych osób zjechaliśmy na poziom -1 na parking, gdzie jak podano miał stać samochód realizujący nasz tranfer z lotniska do hotelu. Na parkingu byliśmy ok. 40 minut od wylądowania samolotu ( w informacji było napisne, że kierowcy będą czekali do 60 minut od wylądowania samolotu ) i również samochodu tego nie było. Zaczęliśmy interweniować do pani rezydent ( której numer telefonu był podany w informacjach przed wylotem ) oraz na numer infolinii lotniskowej gdzie kazano dzwonić w przypadku opóźnień i przesunięcia godziny transferu. Żadne z naszych kilkakrotnych połączeń nie zostało odebrane. Musieliśmy zatem zorganizować sobie prywatny transport z lotniska do hotelu za dodatkową opłatą. Po interwencji nazajutrz w centrali w Polsce raczyła się odezwać pani rezydent i oznajmiła, że akurat w dniu wczorajszym tj. 03.05.2023 r. miała dzień wolny i ona nie pracuje 24 godziny na dobę a jedynie od 9.00 do 15.00. Jest niewyobrażalnym aby rezydent biura podróży nie była dostępna o każdej godzine dnia i nocy w nagłych przypadkach. Ponadto jak podano w informacji rezydent osobiście obsługuje część Andaluzji od Malagi w kierunku Gibraltaru natomiast kierunek od Malagi do Almerii ( my byliśmy w miejscowości Almunecar ) obsługiwany jest przez panią rezydent jedynie telefonicznie, który nie można się dodzwonić. Nie mieliśmy żadnych informacji bądź to o miejscowości i miejscowych atrakcjach jak również na temet organizowanych wycieczek.
    ZaletyBrak.
    WadyJak opisane powyżej ( na pewno w przyszłości będę omijał to biuro szerokim łukiem ).
  • ~Aleksandra M. / 2023-05-14 18:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Exim Tours wykazuje brak profesjonalizmu i dbałości o interesy swoich klientów. Udzielanie nieprawidłowych informacji na stronach hotelu oraz przez infolinię to niedopuszczalne zachowanie w branży turystycznej, gdzie uczciwość i rzetelność powinny być priorytetami.

    W tym konkretnym przypadku zostałam wprowadzona w błąd co do opłat za internet w hotelu i zdecydowała się na zakup karty sim, który okazał się zbędny. Niestety, Exim Tours nie poczuł się odpowiedzialny za błędną informację i nie zaoferował zwrotu kosztów, co wydawalo mi sie logiczne, ze po powrocie z urlopu dostane na 100% zwrot, bo to wina biura podrozy, bo polegam na informacjach przez nich dostarczanych.

    Dla klienta, który wydał ponad 30 K złotych na wakacje, oczekuje się pełnego wsparcia i pomocy ze strony biura podróży, zwłaszcza w przypadku błędów związanych z informacjami na stronach hotelu oraz infolini. W tym przypadku, Exim Tours nie wywiązał się z tej roli i doprowadził do niepotrzebnych kosztów i kłopotów.

    Mając na uwadze powyższe, nie polecam Exim Tours jako biura podróży, ze względu na ich nieprofesjonalizm i brak troski o interesy klientów oraz narazanie na niepotrzebne wydatki.
  • ~Damian / 2023-05-07 16:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Eximtour = oszuści i złodzieje. 40 dni przed wakacjami złożyłem rezygnację.
    Exim tours obciążył mnie na 65% kwoty całkowitej.
    Składały się na to koszty administracyjne i rezerwacja biletów rejsowych Kraków-Pafos.
    Chciałem cokolwiek odzyskać, więc poprosiłem o bilety lotnicze których nie da się anulować
    ale można zmienić datę lub uczestników. Odmówili mi. Jakby tego było mało oddano niezwłocznie
    sprawę do windykacji pomimo zapisu w OWU, że rozliczenie kosztów imprezy z przelotem rejsowym
    może nastąpić dopiero po terminie zakończenia imprezy. Zero empatii i jakiejkolwiek propozycji
    wyjścia z zaistniałej sytuacji. Przestrzegam. Uważajcie na siebie. Korzystajcie z rozszerzonych ubezpieczeń.
    Zaletybrak
  • ~Natalia / 2023-05-05 21:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Dwa tygodnie temu wróciłam z Egiptu, był to pierwszy wyjazd z biurem eximtours i jestem bardzo miło zaskoczona
    Opieka biura super na lotnisku w Hurghadzie osoby które reprezentowały biuro były wszędzie Transfer do hotelu odbył się bez problemu, na lotnisku witał nad przedstawiciel exim mówiący świetnie po polsku.
    Od razu w dniu przylotu spotkanie z rezydentką panią Grażynką z którą do końca pobytu byliśmy w stałym kontakcie na Whatsappie.
    Przewodnicy na wycieczkach cudowni
    Ahmed, Zigo... Robią świetną robotę
    Byliśmy dwa tygodnie i przeżyliśmy najlepsze wakacje w życiu
    Hotel mnie nie zaskoczył gdyż przed decyzją wystarczyło poczytać opinie
    Na pewno jeszcze skorzystamy z usług tego biura
    ZaletyOpieka na miejscu
    Stały kontakt z rezydentem
    Duży wybór wycieczek fakultatywnych
    WadyBrak wad
  • ~IM / 2023-05-05 13:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Wymarzona podróż poślubna stała się koszmarem za pośrednictwem biura Exim Tours.
    W dużym skrócie - Hiszpania, 11 dni, ok. 10 tyś. zł, ładny folder, przekonująca pani w biurze - za tę kwotę nie może się nie udać, a jednak... Trudność z odnalezieniem transportu do hotelu, na miejscu brud, smród i ubóstwo. 4 gwiazdki chyba dodane w photoshopie do broszury. Monotonne i niestety nieświeże jedzenie, które spowodowało problemy żołądkowe, uciekający recepcjoniści, brak kontaktu z rezydentem, niemiła obsługa, alarm ppoż. w środku nocy - bez słowa wyjaśnienia i bez powodu, jak się okazało, dwa pojedyncze łóżka (różnej wielkości) dla pary młodej :), zaśmiecony basen, całonocne imprezy przed hotelem z hiszpańskim disco polo, do którego bawiło się stado emerytów, którzy opanowują ten hotel, podobno na okrągło, choć miała być to "świeża" okolica, czyli ogółem - brak snu i głodówka z oczekiwaniem na powrót.

    W odpowiedzi na reklamację otrzymaliśmy bezczelne pismo, którego fragment zacytuję: "Skoro nie mogliście państwo spać w nocy, to mogliście spać w ciągu dnia, podczas siesty." Marzyliśmy o tym, by wydać 10 tyś., żeby spać w dzień, ale w Hiszpanii ;) Totalne chamstwo ze strony Exim Tours, zero odpowiedzialności i oczywiście, odrzucona reklamacja.
    Odradzamy stanowczo korzystania z usług Exim!
    WadyZa długo by wymieniać...
  • ~Krzysztof / 2023-05-04 17:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Niezgodność pokoju z ofertą Brak reakcji po zgłoszeniu problemów Traktują klienta z góry
    ZaletyBrak
    WadyNiezgodność z ofertą to jedno, ale brak wsparcia i chęci załatwienia sprawy jest jeszcze gorsze
  • ~bosyl / 2023-04-30 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Na Cyprze byliśmy od 12 do 19 kwietnia. Były trudności ze skontaktowaniem się z rezydentem a kiedy to sie już udało to usłyszałam poradę, żebym organizowała sobie wolny czas we własnym zakresie bo nie możemy liczyć na żadną wycieczkę z uwagi na okres świąteczny. Myślę, że dla takich rad nie ma potrzeby zatrudniać rezydenta - wystarczy poinformować,że jest się zdanym wyłącznie na siebie przed wykupem imprezy i dać szansę na decyzję czy to biuro jest dobrym wyborem. Z pewnością gdybym wiedziała wcześniej, że nie mogę liczyć na żadne wsparcie ze strony biura, wybrałabym wycieczkę indywidualną za niewątpliwie niższą cenę.
    WadyUtrudniony kontakt z rezydentem, brak profesjonalizmu i chęci zaspokojenia podstawowych oczekiwań klienta, jakim jest chęć poznania miejsca, do którego się przyjechało
  • ~Agnieszka / 2023-04-25 22:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro to oszuści. Dopłaty, brak wywiązania się z umowy czyli transfer lotnisko-hotel o 3 w nocy sama czekałam z dzieckiem na nikogo!!! Hotel na Zanzibarze miałam mieć widok na ocean nie było, doba zaczynała się o 14:00 dotarłam do hotelu 6 rano i zero zakwaterowania. Dotarłam na własna rękę! Narażając siebie i syna 4l
    ZaletyBrak!
    Wady Rak wywiązywania się z umowy, olewaja klientów
  • ~Agnieszka / 2023-04-25 22:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro to oszuści. Dopłaty, brak wywiązania się z umowy czyli transfer lotnisko-hotel o 3 w nocy sama czekałam z dzieckiem na nikogo!!! Hotel na Zanzibarze miałam mieć widok na ocean nie było, doba zaczynała się o 14:00 dotarłam do hotelu 6 rano i zero zakwaterowania. Dotarłam na własna rękę! Narażając siebie i syna 4l
    ZaletyBrak!
    Wady Rak wywiązywania się z umowy, olewaja klientów
  • ~Aniela / 2023-04-19 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam pytanie. Mam 34 dni do rozpoczęcia imprezy,która kosztuje 1399 zł , chcę zrezygnować z niej o czym poinformowałam ,dostałam zwrotną informację,że muszę zapłacić-UWAGA -3455 zł bo to jest lot nie czarterowy tylko Rejsowy Mam umowę ,gdzie jasno jest napisane jakie są koszty w wypadku rezygnacji w zależności od czasu jaki jest do imprezy mnie dotyczy 20 procent ceny imprezy do Bułgarii. Czy taka sytuacja jest możliwa? Pomóżcie proszę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1011
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 885
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 506
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 173
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770