Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 207 opinii

2.18 / 5

  • Cena/Jakość
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.85
  • Oferta
    2.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 11
  • ~Wandy / 2025-06-28 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Właśnie wracamy z Bułgarii z Hotelu Regatta Palace. Pomoc rezydenta - oferta n z wycieczkami. W sytuacji trudnych w hotelu pan rezydent był bezradny. Nie potrafił udzielić rzeczowych informacji np.czy po wymeldowaniu się z hotelu będziemy mogli zjeść posiłek. Samolot mieliśmy o 21.55. Zapłaciliśmy za pobyt siedmiodniowy a z baru mogliśmy skorzystać tylko przez 5 dni. Z Panią w recepcji się nie można było porozumieć po angielsku. W hotelu żadnych zasad Bezczelnie traktowano turystów przez czeską obsługę. Nie polecam ani Biura podróży ani tego hotelu.
    ZaletySłoneczna pogoda
    WadyBrak kultury i osób obsługujących. W recepcji osoby nie znające angielskiego
  • ~Maja / 2025-06-23 19:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Wybraliśmy się z rodziną, łącznie 8 osób, na wakacje z EXIM Tours do hotelu Tonicello Hotel Resort & Spa w Kalabrii we Włoszech. Już po przylocie zaczęły się problemy - na lotnisku nie było żadnej osoby do kontaktu, rezydenta ani obsługi biura. Na miejscu czekał na nas tylko 9-osobowy bus z kierowcą, który posługiwał się tylko włoskim - trudno, zdarza się. Przybyliśmy do hotelu około godziny 1 w nocy, a tam zamknięte drzwi recepcji i brak jakiejkolwiek reakcji ze strony biura. Dopiero po telefonie od taksówkarza do hotelu, który czekał z nami 40 minut, pojawiła się pani z recepcji. Z małymi dziećmi czekanie na otwarcie recepcji nie było komfortowe, mimo że dostaliśmy informacje od biura że zameldowanie jest możliwe o każdej porze.

    Podczas check-in okazało się, że zarezerwowano dla nas tylko 2 z 3 pokoi, ponieważ trzeci pokój miał być dostępny dopiero od następnego dnia (co było sprzeczne z potwierdzeniem rezerwacji, które otrzymaliśmy z prawidłową liczbą osób i pokoi). Na pytanie o powód tego zamieszania, pani recepcjonistka powiedziała, że od tygodnia prosiła biuro o potwierdzenie naszego przyjazdu, ale biura EXIM nawet nie zna, ponieważ jak sie okazało jedynie pośredniczyło, a rezerwacje wykonywało biuro w Szwajcarii (co jest kompletnie niezrozumiałe).

    Sam proces zameldowania trwał godzinę (na szczęście ktoś z nas mówił po włosku, bo w przeciwnym razie komunikacja byłaby niemożliwa). Kiedy ostatecznie otrzymaliśmy klucze do pokoi, okazało się, że nie było wystarczającej liczby łóżek ani odpowiedniej pościeli (zgodnie z naszymi wymaganiami potwierdzonymi przez biuro, których hotel nie otrzymał).

    Warto podkreślić, że jest to opinia dotycząca obsługi klienta i niekompetencji biura EXIM Tours, a nie samego hotelu. Przez cały pobyt nie mieliśmy żadnego kontaktu z rezydentem ani osobą, która mogłaby pomóc w razie problemów. Jeśli nie mówi się po włosku, załatwienie nawet podstawowych spraw, takich jak dodatkowy ręcznik czy czajnik, jest niemożliwe.

    Moim zdaniem szkoda nerwów i stresu. Jeden wielki SCAM. Nie wiadomo, za co płacimy prowizję temu biuru, które jedynie potrafi (i to z kiepskim skutkiem) zarezerwować bilety na Ryanair, nie biorąc pod uwagę, że podróżujemy z małymi dziećmi, które powinny siedzieć obok rodziców.

    Rezerwacja była niekompletna, a na miejscu brakowało jakiejkolwiek pomocy czy informacji. ODRADZAM! Lepiej samodzielnie zorganizować wakacje lub wybrać sprawdzone biuro.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta żadna, błedna i niekompletna rezerwacja ze strony biura, wsparcie na miejscu żadne
  • ~Ania / 2025-05-28 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przylocie do Hurghady w nocy z 1 na 2 maja (ok. 1:00 w nocy), nasza rodzina została poinformowana, że nasz zarezerwowany i opłacony hotel (Serry Beach Resort) jest objęty overbookingiem. Zaproponowano nam alternatywny hotel – Pickalbatros White Beach – o niższym standardzie, nieporównywalnie innej specyfice (hotel rodzinny z dużym natężeniem hałasu, nastawiony na dzieci) oraz niższej wartości rynkowej . Oferta została przez nas odrzucona. Pod przymusem i po wielu godzinach stresujących rozmów (w tym z wyjątkowo nieuprzejmą przedstawicielką biura), zostaliśmy zakwaterowani w Serry Beach, jednakże w pokoju typu suite przystosowanym dla dwóch osób, w którym dwójka dorosłych dzieci w tym jedno już pełnoletnie zmuszona była spać na jednej rozkładanej kanapie. Taki układ nie odpowiadał standardowi pierwotnie zarezerwowanego pokoju typu Chalet Two Bedroom Sea view , który miał oferować:  2 łóżka małżeńskie,  2 łazienki,  pełen komfort 4-osobowej rodziny. Co więcej – hotel zażądał od nas dodatkowego depozytu w wysokości 1000 USD, co wprowadziło nas w dodatkowy stres i dezorientację, mimo że wycieczka została w całości opłacona z góry. Reklamacja została odrzucona. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego biura , proszę czytać opinie, bo to nagminna taktyka tego biura.
    ZaletyProszę czytać negatywne opinie , ponieważ są prawdziwe teraz już wiem
    Wadynie polecam tego biura
  • ~Tessa / 2025-05-12 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwsze w cenie 4,600 za 7 dni nie było na obiado-kolację żadnego napoju w tej cenie,jeżeli się zapchałeś to trzeba było sobie kupić w hotelu za wygórowana cenę.te zmiany lotu przed wylotem.nie ma szansy rezygnacji bo zabiorą 3/4 ceny.robią sobie regulamin pod siebie żeby to klient tracił.
    .jedzenie ok ,bo nie było owoców morza, co na Cyprze powinno być podstawą wyrzywienia.
    ZaletySłońce, piękna pogoda ,pokój czysty ,słoneczny .świetny podarunek przywitalny.wyrzywienie dobre,różne dodatki ,ciasta.
  • ~Aleksandra / 2025-05-06 20:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Zastanówcie się dobrze, nim wybierzecie to biuro podróży Exim Tours. Porażka.
    Od wielu lat wyjeżdżam z różnymi biurami podróży, nigdy nie spotkałam się z takim lekceważeniem klienta.
    Nie należę do osób które narzekają. Jestem szczęśliwa ze jest słońce, smaczne posiłki, nic nie leje się na głowę
    Nie przypuszczałam, że będę zmuszona napisać o wadach. Myślałam, że ludzie przesadzają. Dzisiaj myślę inaczej.
    Byłam na Malcie w dniach 22-29 V 2025r Hotel Qawra Palace Resort & SPA.
    Transfer "z" i "na" lotnisko bez zarzutu.
    Warto być na tej wyspie
    ZaletyPiękna pogoda, świetnie jedzenie (wykupiłam opcje śniadanie z obiadokolacjami). Hotel bez zarzutu; czysto, czajnik, lodówka, miła obsługa.
    Polecam zwiedzanie Malty.
    Szczególne podziękowania dla przewodnika Pana Michała- to człowiek pełen profesjonalizmu, charyzmy, ogromnej wiedzy, poczucia humoru i zaangażowanie. Dzięki Panu, dzień spędzony na zwiedzaniu Valletty i Birgu był pełen niezapomnianych wrażeń. Dziękuję! Wielki szacun.
    WadyRezydentka spóźniła się 20 min. Praca z ludźmi to nie najmocniejsza strona tej pani. Zebrała kasę na wycieczki i tyle.
    Wycieczka "Gozo" to porażka. Pani nie ogarniała grupy i nie dlatego że każdy robił co chciał. Nie miała pojęcia o pracy pilota. Gdy na osobności rozmawiałam z p. Agatą, że w tłumie zgubią się ludzie. Tłumaczyła, że nie jest pilotką tylko tłumaczką - sama przyznała, że jest nierozgarnięta. Nie miała pojęcia, że należy przeliczyć grupę. Zapomniała zabrać z sobą "chorągiewki", dzięki której byłaby widoczna wśród tłumów i wąskich uliczek. Ale czy to Jej wina? NIE! Ktoś ją posłał na wycieczkę. Jestem bardzo rozczarowana i brakowało mi poczucia bezpieczeństwa. Było bardzo nerwowo. Zastanawiałam się kto tu wypoczywa.
    Oferta cenowa na wycieczki przed wyjazdem w jednym przypadku była droższa.
    UWAGA! Nie płać kartą za wycieczki!
  • ~M / 2025-04-18 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na płatne miejsca- one są tylko w teorii z możliwością wyboru, nas z dzieckiem rozdzielono na skrajne miejsca (dziecko 2 lata i 3 mce) choć prośbę o rząd kierowaliśmy już tydzień przed powrotem bo w pierwszą stronę dokładnie ta sama sytuacja, dodatkowo opłacone. Na infoliniach spychologia wakacje pl na exim a exim na wakacje pl i linie lotniczą. Transfer dramat w pierwszą stronę czekaliśmy ponad godzine na osobę której nie było w samolocie! Jednym słowem porażka
    ZaletyNie ma
    WadyCałe to biuro to wada
  • ~DamianC / 2025-04-18 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Skończeni oszuści. Wykupione płatne miejsca obok siebie rodzina 2+1. Uwaga zona siedzi w rzędzie sprzodu a ja miejsce C syn dwuletni miejsce D czyli między nami korytarz. Oczywiście sytuacja miała miejsce w obie strony. I to jest wg agenta i exim Tour normalna sytuacja. Szczerze nie polecam tego Touroperatora jak i wakacje.pl na których kupiłem nieszczęsne wakacje.
    ZaletyNic
    WadyUmywają ręce i przy próbie reklamacji odsyłają do agenta.
  • ~Kamil / 2025-04-14 23:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety pokój hotelowy poniżej standardu, bez remontu od dziesięcioleci a obiecali elegancki.
    ZaletyTransfer
    WadyJakość
  • ~Daria / 2025-04-02 19:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Do wyboru były dwie wycieczki: o godzinie 5.45 i o 18.45. Wybrałam opcję poranną w wyższej cenie żeby mieć cały dzień za zwiedzanie. Kilka dni przed wycieczką organizator zmienił lot na 18.45 twierdząc, że to linia lotnicza zmieniła lot. Natomiast lot poranny się odbył i były dostępne bilety do kupienia. Za zmianę godziny na początkową życzyli sobie ponad 1600zł. Po przylocie firma przewozowa nie była poinformowana, że będziemy wieczorem zamiast rano. Czekaliśmy w autokarze 40 minut zanim zejdą się ludzie z innych lotów. Na miejscu okazało się, że autokar nie podjeżdża pod hotel i trzeba było do niego pójść na piechotę. Na szczęście nie było to daleko, ale idąc z bagażami i dzieckiem o tak późnej porze byliśmy bardzo zniesmaczeni tą sytuacją. W hotelu byliśmy przed 24. Infolinia to jakaś porażka nic się nie można dowiedzieć. Transfer powrotny był opóźniony o pół h( nikt nas o tym nie poinformował). Ogólnie nie polecam, może i tanio, ale lepiej dopłacić i się niczym nie martwić. Najgorsze biuro podróży z jakiego korzystaliśmy.
    ZaletyTanio
    WadyWyżej wymienione
  • ~sławomir / 2025-02-26 09:11
    Ocena: 2.33 / 5
    zostawiaja klieta jak tylko sie pojawi problem a pozniej robia wszystko abyś to ty byl winny. Doprowadzili do sytuacji ze zmuszony jestem isc do sadi i na pewno wygram ale spieprzonych wakacji juz nikt nie wroci.
    NIE POLECAM NIGDY NIE SKORZYSTAM
    Zaletynie ma
    Wadyolewaja klienta jak juz tylko kupi produkt to zapomonaja o opiece nad nim
  • ~TOMASZ / 2024-10-20 20:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostrzegam przed biurem Exim Tours traktowanie klienta jak w PRL-u.Kupił wycieczkę i niech się odwali.Ze względów osobistych chciałem przełożyć wycieczkę wykupioną w terminie 5-15 października do Egiptu na 9dni,nie było możliwości zmiany terminu a to ze względu na zmianę sezonu(miałem wykupiony Październik, a Listopad do już inny sezon :),a to nie było oferty na 9 dni,na mniej lub więcej też nie mogłem zmienić.Kontakt telefoniczny i mailowy bardzo utrudniony nie będę już tego komentował.Z otrzymaniem faktury za straconą zaliczkę ponad 1600zł też jest problem,Tylko jak się kupuje wycieczkę to wszystko odbywa się w miłej atmosferze.Nie polecam tego biura,kupcie w innych biurach a Exim Tours lepiej omijać szerokim łukiem!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Paweł / 2024-10-11 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przylocie do Tunezji okazało się, że nie ma mojej rezerwacji w hotelu, infolinia exim stwierdziła, że nic nie pomoże bo jest za daleko, rezydent całą noc nie zjawił się w hotelu, od 1 w nocy do 8:30 zostaliśmy sami sobie bez pomocy., bez noclegu… koszmar. W ramach reklamacji dali bon 200 zł na kolejne wakacje u nich, nigdy nikomu tej firmy krzak nie polecę
    ZaletyBrak
    WadyCała firma to wada
  • ~Monika / 2024-09-25 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełnie odradzam to biuro, jeśli chcecie Państwo wypocząć bez problemów to zachęcam do skorzystania z innego biura. Oferty są tak opisane, że nawet agentka nie wiedziała o co chodzi. Pokoje mają znacznie gorsze niż inni w ofercie, dla rodziny 3-osobowej jest pokój z dostawką wciśniętą a przejście do wyjścia albo toalety jest przez dostawkę. EXIM otrzymało od nas pieniądze w celu zapewnienia nam miejsc w samolocie obok siebie, ale usługi nie wykonali a pieniądze przetrzymują i nimi obracają ponad miesiąc. Wycieczki fakultatywne z tym biurem to koszmar, bieganina i ciągle sapiąca przewodniczka, odpuście sobie jeśli chcecie mieć udane wakacje.
    Wadyzły opis oferty, mniejsze pokoje niż u konkurencji, brak zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę
  • ~Ewelina / 2024-09-19 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Exim-Tours to najgorsze z funkcjonujących biur. Przedstawiają oferty zawierające kłamstwa, nieaktualne zdjęcia i opis hotelu. Hotel w ofercie zakwalifikowany do hotelu 4-gwiazdkowego w rzeczywistości nie zasługiwał nawet na 2 (opinia wyrażona na podstawie ogólnych wytycznych co do przyznawania gwiazdek hotelom).
    Fatalny kontakt z rezydentem, który nie był nastawiony na pomoc i rozwiązanie problemu, tylko zakładający od razu złą wolę klientów. Niesprawną klimatyzację w pokoju w szczycie sezonu letniego na Majorce i zły stan techniczny pokoju skwitował stwierdzeniem, że „w tym hotelu lepiej nie będzie i nic z tym nie zrobi, bo innego dostępnego hotelu nie ma”.
    Zaniedbania ze strony biura dotyczą również nierzetelności w przypadku rozpatrywania reklamacji. Biuro w odpowiedzi na reklamację nie odniosło się do wszystkich zarzutów, ponadto przekręcając to co zostało w niej napisane. Dział reklamacji tak samo jak rezydent zbagatelizowało wszystkie problemy dodatkowo zarzucając klientowi krętactwo. Osoby pracujące w tym biurze podróży mają bardzo poważne problemy z czytaniem ze zrozumieniem i widzą w pismach do nich kierowanych to co chcą zobaczyć, a nie to co rzeczywiście jest w nich zawarte. Całkowity brak szacunku do swoich klientów, ich czasu i pieniędzy.
    Z całego serca odradzam korzystanie z usług tego biura podróży, a wszystkich oszukanych klientów zachęcam do działania poprzez zgłaszanie się do odpowiednich rzeczników (np. praw konsumenta).
  • ~Rafal / 2024-09-06 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba bankrutuja-wakacje zallacone przed wyjazdem biuro nie opłacilo mojego hotelu,musiałem po przybyciu zapłacić kaucję na poczet wpłaty, 9 dni mija a ja bez kasy
    ZaletyBrak
    WadyUtrudniony kontakt z Exim,infolinia brak słów-klient wróg
  • ~Agi119 / 2024-09-06 09:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam zdecydowanie korzystanie z usług tego biura. Oferują wczasy 8-dniowe, które okazują się być finalnie 6-o dniowe. Zmieniają jednostronnie istotne warunki umowy na tydzień przed wylotem.
    Mieliśmy wykupione w opcji first minute wczasy w Marsa ALam. Na kilka dni przed wylotem informacja o zmianie linii lotniczej i zmiana godzin wylotu o 18h. W dniu wylotu w drodze na lotnisko SMS, że lot jest opóźniony. Finalnie spędziliśmy z dziećmi noc na hali odlotów i wylecieliśmy 30h później w stosunku do oferty jaką zakupiliśmy. Straciliśmy dwa dni wypoczynku oraz świadczenia hotelowe, o stresie i nocy na hali odlotów z dziećmi nie wspominając. Reklamacja odrzucona, sprawę skierowaliśmy na drogę prawną. Ich praktyka sądząc po wielu opiniach w internecie jest taka, że z pełną świadomością manipulują ofertami, w których oferują europejskie linie lotnicze i dogodne godziny wylotów, aby po wpłacie całości poinformować klienta, że zmianie uległ przewoźnik lotniczy (w naszym przypadku na orientalne linie Fly Egypt), oraz radykalnie zmieniły się godziny przelotów, skutkujące utratą przez klienta co najmniej jednej doby hotelowej. Oszuści.
    WadyOszukują w ofertach, wczasy 8-dniowe okazują się być finalnie 6-o dniowe, reklamacje są odrzucane. Biuro jest przy tym aroganckie i prezentuje postawę: no i co nam zrobisz. Dział reklamacji bezosobowy, wiadomości nie podpisane z imienia i nazwiska, brak kontaktu telefonicznego, aby maksymalnie utrudnić kontakt z nimi.
  • ~Madzix / 2024-08-30 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Gdybysmy nie mieli wsparcia biura podrozy z Wroclawia, ktore okazywalo zrozumienie I probowalo nam pomoc to ich rola jest zadna. Olewaja nawet bezpieczeństwo I zycie podroznych. Biora tylko Pieniadze a potem klient sie nie Liczy. Nigdy wiecej z nimi!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Tomek / 2024-08-29 11:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym podzielić się moimi wrażeniami z pobytu w Turcji zorganizowanego przez biuro podróży Exim Tours. Cały wyjazd był doskonale zorganizowany, a hotel, w którym się zatrzymaliśmy, przerósł nasze oczekiwania. Był to kameralny, bardzo czysty obiekt, idealnie nadający się na relaksujący wypoczynek. Pokoje były komfortowe, a obsługa dbała o każdy detal, aby goście czuli się jak najlepiej.

    Jedzenie w hotelu było naprawdę smaczne i różnorodne. Codziennie mogliśmy próbować nowych potraw, zarówno lokalnych specjałów, jak i dań międzynarodowych, które były przygotowane z wielką starannością.

    Szczególne podziękowania chciałbym złożyć Panu Michałowi, który zajął się organizacją naszej wycieczki. Jego profesjonalizm i zaangażowanie sprawiły, że każdy dzień spędzony na zwiedzaniu był pełen niezapomnianych wrażeń.

    Serdecznie polecam Exim Tours każdemu, kto marzy o dobrze zorganizowanym wypoczynku. Dziękujemy za wspaniałe wakacje!
  • ~Ilona / 2024-07-20 11:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Exim Tours- rezydent Ahmed jest bardzo miły, uczynny, pomocny dla każdego. Można na niego liczyc w kazdej sytuacji, chętnie opowiada o panującej kulturze i zwyczajach. Nie ma trudności w komunikacji-" Goście z hotelu Jaz Grand Marsa":)
  • ~Daria / 2024-07-16 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    24 godziny czekania na lotnisku we Wrocławiu samolot. Dzień urlopu stacony a potem 5 gwiazdkowy hotel w Tunezji piękny na zdjęciach w realu pozostawia dużo do życzenua co do czystości.
strona 1 z 11
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024