Dno i 3 metry mułu. Ostani raz zakupiłam wycieczkę z biura podróży!!!
Oszuści, ukryte informacje, obsługa dramat, zakup bardzo szybki - każda zmiana i próba kontaktu dramat/ wiszenie na linii po 20x , pisanie kilkunastu maili , zmiana ceny o kilkanaście procent co chwila.
Odsyłanie w sprawie zmian na mail , z którego przychodzi informacja zwrotna z brakiem telefonu do kontaktu co świadczy o zbyt małej ilości ludzi do pracy w tym bagnie !!!
Od następnego urlopu wszystko osobiście załatwię bo z tymi oszustami tylko traci się zdrowie.
ZaletyBrak
WadyWszystko! Obsługa, ceny, kontakt
~Heniek / 2022-04-30 09:16
Ocena: 1.00 / 5
W „Ogólnych warunkach uczestnictwa w imprezach turystycznych i usługach turystycznych organizowanych przez biuro podróży Itaka oraz wyjazdach” jest taki rozdział: „V. ROZPOCZĘCIE IMPREZY, PRZELOT I DOBA HOTELOWA”- który mówi, że „… Pierwszy i ostatni dzień imprezy samolotowej przewidziany jest na transport, a nie na rzeczywisty wypoczynek.” Z tego zapisu korzysta biuro podróży odpowiadając odmownie na reklamacje w sprawie zmiany na niekorzystne godzin wakacyjnych wylotów i powrotów. Ostatecznie w ten sposób biuro podróży ma do tego prawo. Ale skoro tak, to wystarczy aby uczestnik imprezy samolotowej takiego biura nie dotarł do miejsca docelowego (nie tylko na lotnisko w kraju przeznaczenia) a do hotelu w którym ma być zakwaterowany – do godziny 24.00 pierwszego dnia imprezy i wtedy to klient ma prawo złożyć reklamację i żądać zadośćuczynienia z powodu niedotrzymania przez biuro podróży warunków umowy. Należy zaznaczyć, że pojęcie dzień i doba hotelowa to odrębne zagadnienia. Otóż dzień to: „czas między wschodem a zachodem Słońca” (dla uproszczenia przyjęto, że dzień trwa 24 godziny – od 00.01 do godziny 24.00 w nocy tego samego dnia) a doba hotelowa to termin od chwili zameldowania do wymeldowania gościa hotelowego. Oba te pojęcia i terminy nie są zamienne. Ponadto jeśli wykupiona impreza trwa 8 dni w tym 7 noclegów a jej uczestnik nie dociera do hotelu do godzinie 24.00 to biuro podróży nie wywiązuje się z kolejnego punktu umowy ponieważ mamy o jeden nocleg mniej. Na stronie Itaki w zakładce FAQ w temacie: „W jaki sposób liczone są dni prezentowane na stronie?” istnieje zapis: „W przypadku wyjazdów tygodniowych, gwarantujemy 7 noclegów, a w przypadku 2-tygodniowych - 14 noclegów.”. Reklamację w takim przypadku należy złożyć po powrocie z imprezy i poczekać na odpowiedź do maksymalnie ustawowych 30 dni. W reklamacji należy wskazać konkretne żądania odszkodowawcze, w tym ewentualną wysokość zadośćuczynienia finansowego. W przypadku braku odpowiedzi w ustawowym terminie najlepiej złożyć pozew do sądu. Możliwie zbierać jak najwięcej dowodów.
~Gorki / 2022-04-28 21:15
Ocena: 1.00 / 5
zenada hotele 2 dni okazuje sie ze 20 godzin na odpowiedz itaka odpisuje pierwszy i ostatni dzien jest na transport wiec jak ktos chce kupic cokolwiek z itaki na dwa dni to niech stuknie sie w glowe
~Natalia / 2022-04-27 17:56
Ocena: 2.00 / 5
Oferty są korzystne, jednak uważam że sprzedawanie wyjazdu 8dniowego to Kpina z Klienta gdy
1. Wylot godzina 21 więc godzina przylotu do kraju docelowego to 1 w nocy czyli w hotelu ok 3 a w pokojach kole 4 i to w najlepszym wypadku
TO JEST NOCLEG? A zapłacone od dnia poprzedniego
2. Powrót o 11 czyli wyjazd z hotelu kole 7....
Czyli w zasadzie 6 dni pobytu w cenie 8. To chyba powinno być powiedziane przy sprzedaży oferty.
Wykupiłam w styczniu... Jestem bardzo rozczarowana
Gdy chciałam dokupić jeden dzień to policzyli po cenie obecnej czyli za 1 dobę ponad 2 tysiące więcej wyszło. Nie opłaca się....
ZaletyZniżki na dziecko
WadyGodziny wylotów drastycznie skracające pobyt
~Iza / 2022-04-27 13:41
Ocena: 5.00 / 5
Nie dziwię się, że są liderami na rynku, bo w porównaniu do innych biur, z którymi miałam okazję wyjeżdżać są bardzo rzetelni i zależy im na kliencie i jego zadowoleniu. To od razu się czuje i widać po ilości zadowolonych klientów.
~Malwina / 2022-04-27 13:34
Ocena: 5.00 / 5
Planuję z nimi spędzić już kolejne wakacje, bo zawsze byłam zadowolona z podróży z Itaką. Mają bardzo miłą i rzeczową obsługę, dobre ceny i potrafią świetnie organizować wszystko. Szczerze polecam.
~Paula / 2022-04-27 13:08
Ocena: 5.00 / 5
Miałam okazję niedawno być z nimi na Last Minute. Jestem miło zaskoczona jak to wszystko profesjonalnie i sprawnie przebiegało, takie podróżowanie to przyjemność.
~Wiktor / 2022-04-27 13:07
Ocena: 5.00 / 5
Każda podróż z nimi jest udana. Dobra organizacja, atrakcyjne ceny i ciekawe wycieczki.
~Sonia / 2022-04-27 13:06
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo profesjonalna firma, która ma duże doświadczenie w tym co robi i widać to między innymi w tym, że nie zawodzą i mają wszystko dopięte na ostatni guzik.
~Ania / 2022-04-27 12:44
Ocena: 5.00 / 5
Naszą podróż poślubną zaplanowaliśmy z Itaką i to był dobry wybór. Są niezawodni i zadbali o każdy szczegół i my już nie musieliśmy się o to martwić. To była wspaniała przygoda, której nigdy nie zapomnimy.
~Kamila / 2022-04-27 12:24
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z wycieczki z nimi. To był mój pierwszy wyjazd za granicę, a oni wszystko świetnie zorganizowali i nie musiałam się niczym stresować. Polecam!
~Karol / 2022-04-27 12:12
Ocena: 5.00 / 5
Zawsze mają obsługę na najwyższym poziomie, nawet w razie problemu nie zostawiają nigdy klienta samego i pomagają w każdej sprawie. Widać, że zależy im na naszym zadowoleniu i udaje im się to od kilku lat, bo już nie jeździmy z żadnym innym biurem na wakacje.
~Jacek / 2022-04-27 11:36
Ocena: 5.00 / 5
Pani z biura była bardzo uprzejma i pomocna. Dzięki niej wybraliśmy świetną wycieczkę, podczas której spaliśmy w bardzo dobrych warunkach i dużo zwiedziliśmy. Cała rodzina była bardzo zadowolona, więc możemy szczerze polecić.
~Agnieszka / 2022-04-27 10:48
Ocena: 5.00 / 5
Niezawodne biuro podróży. Zawsze pamiętają o wszystkim i dbają o klienta w każdy możliwy sposób. Widać ich wieloletnie doświadczenie podczas organizacji wycieczek, bo mają wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach, przez co nigdy nie spotkały nas żadne problemy.
~Kasia / 2022-04-27 10:09
Ocena: 5.00 / 5
Workation z Itaką to dla mnie najlepsze rozwiązanie jakie może istnieć. Pracuję zdalnie, więc mogę dzięki temu w zasadzie wyjeżdżać kiedy chce i rzeczywiście na miejscu czekały na mnie idealne warunki do pracy i mogłam się skupić i wykonać swoje obowiązki, a wieczorem cieszyć się zwiedzaniem.
~Bartek / 2022-04-27 09:20
Ocena: 5.00 / 5
Od lat wyjeżdżam tylko z tym biurem. Nigdy nie zawodzą i nawet podczas najbardziej skomplikowanej sytuacji potrafią pomóc swoim klientom, którzy widać, że są dla nich priorytetem.
~Anita / 2022-04-27 08:58
Ocena: 5.00 / 5
Właśnie wróciłam z Hiszpanii i jestem zachwycona wycieczką. Od początku wszystko przebiegało sprawnie i tak jak zapowiedziano. Hotel całkowicie spełniał nasze oczekiwania i wyglądał jak na zdjęciach. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno następnym razem skorzystamy z usług Itaki.
~Sisi / 2022-04-26 09:45
Ocena: 3.00 / 5
Wykupiłam wycieczkę 7-14 mają .Wczoraj dopatrzyłam się że wylot z Grecji mam 15 maj . Dzwonię do biura i pytam co się dzieje że moja wycieczka trwa do 14 a oni no będzie pani sobie musiała jedną dobę opłacić w hotelu na miejscu .Masakra jakaś ja mam dopłacać a oni nawet nie raczyli poinformować o takiej sytuacji .dziś tam jadę
ZaletyMasakra
WadyCała gama
~Marek / 2022-04-21 12:11
Ocena: 3.00 / 5
Zwróćcie uwagę jak obecnie ITAKA kombinuje wyjazdy do Turcji już nie pseudo 8 dni a 7 dni. Więc po tylu latach pa pa Itako!!!
~Jaroslaw / 2022-04-18 19:06
Ocena: 1.00 / 5
Po dokładnie dwóch latach ruszyły wreszcie loty z Polski do Taby na Synaju w Egipcie.
Nasz lot z Katowic do Taba international airport był pierwszym.
Z lotniska do resortów jedzie się od 40 minut do godziny.
Uwaga jednak na biuro podróży Itaka.
Szanowni Państwo,
W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Personel i zespół Egipcjan jest na medal.
Obsługa Itaki okrada gości wymuszając na nich wykupywanie wycieczek fakultatywnych w złodziejskich cenach, jest to jedyna szansa, by wyjść za bramę hotelu.
Nasza redakcja ma dziesiątki imion i nazwisk pokrzywdzonych.
Sami wróciliśmy właśnie z tego ,,więzienia' w Tabie.
Prosimy o szybką odpowiedź i interwencję.
Itaka co tydzień wysyła do Taby do tego miejsca setki nic nie podejrzewających Turystów.
To kryminogenne sprzeczne z prawem działania.
Setki pokrzywdzonych przez Itakę ludzi czekają na sprawiedliwość. Zamykają ludzi w hotelu! W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Egipcjanie są fair i bardzo pomagają jak tylko potrafią.
Winna jest Itaka i jej perfidne kłamstwa