Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 119 opinii

2.90 / 5

  • Oferta
    3.22
  • Obsługa klienta
    2.65
  • Cena/Jakość
    2.86

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 12
  • ~Magdalena / 2018-10-16 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie dajcie się Państwo oszukiwać BP Itaka bierze pieniądze za wczasy w wybranym hotelu i nie dotrzymuje umowy. Zmieniono nam miejsce wybranych przeze mnie wakacji na miejsce oddalone o 40 km. wybrałam wczasy z BP ITAKA ostatni raz. Jestem bardzo niezadowolona. Napisałam reklamację. Złożyłam reklamację do rezydenta na miejscu. oraz drugą po powrocie. Moje 2 tygodnie wczasów to nie był czas relaksu w wymarzonym przeze mnie miejscu. BP ITAKA nie bierze na siebie odpowiedzialności za zepsute wakacje klientów! Zamienia Hotel na zastępczy, nie informując klientów. Nie wypłaca odszkodowania. Nie macie Państwo Żadnej gwarancji kupując wczasy, że dojedziecie do wybranego przez siebie miejsca. Zastępczy hotel, zastępcze miejsce to nie jest rozwiązanie dla klienta, który kupił wczasy miesiąc przed wylotem. Potwierdzałam dzień przed wylotem, czy coś w rezerwacji się nie zmieniło i otrzymałam informację,że wyjazd będzie bez zmian. Spokojnie podróżowałam do moment przybycia na lotnisko docelowe, gdzie okazało się, że dla mnie i dla córki nie ma Hotelu. Nie POlecam!!!!!
    ZaletyGrecja
    WadyStres oraz Brak odpowiedzialności organizatora za zmiany w rezerwacji bez wiedzy klienta!!! Szok!!!
  • ~Bogusława / 2018-10-14 12:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Dalmacki horyzont z Itaką we wrześniu 2018 byłby przygodą gdyby nie wiele niedociągnięć ze strony organizacyjnej biura. Hotele na trasie rozmieszczone bez przemyślenia co powodowało nadrabianie niepotrzebnych kilometrów i przedewszystkim stratę czasu. Hotel Zagrzeb pawilon Pinia to nieporozumienie niedomykające się drzwi ,woda wyciekająca na pokój z łazienki ,brak nawet jednego krzesła itd. , standard pozostałych hoteli jak i jedzenie zgodne z oczekiwaniami . Dzień 4 Jajce ,Bihać (godzina przerwy na obiad dla pilota i kierowcy to skandal) przejazd 450km na Jeziora Plitwickie i 2 godz na zwiedzanie tak urokliwego miejsca jak jeziora to jakieś nieporozumienie. Trudno się dziwić , że część uczestników wycieczki się zgubiła bo w takim tempie trudno było coś zobaczyć a pilot pan Lech nie był zainteresowany zupełnie grupą. Osoba pilota pozostawiała wiele do życzenia na każdym kroku ignorancja ,zdawkowa encyklopedyczna wiedza to trochę za mało droga Itako na wycieczkę objazdową .Gdyby nie wiedza ,doświadczenie lokalnych przewodników ( wielkie dzięki za to składam dla wszystkich) to niewiele byśmy wiedzieli o zwiedzanych miejscach, bo to że słońce zachodzi a księżyc wschodzi to wiemy wszyscy i nie musimy jechać do Dalmacji żeby to usłyszeć ( zresztą było jeszcze dużo więcej takich „ ciekawych „ informacji)
    Cała Dalmacja jest piękna każde miejsce warte zobaczenia .Pozostały miłe wspomnienia mimo różnych niedogodności. Grupa zorganizowana ,punktualna, z poczuciem humoru – pozdrawiam wszystkich.
    Droga Itako może warto byłoby wyciągnąć wnioski na przyszłość i brać pod uwagę sugestie uczestników imprez.
  • ~Karolina / 2018-10-13 10:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana lekceważącym podejściem do klienta oraz dramatyczną jakością wykonania usług. W ramach oferty ALL INCLUSIVE- codziennie to samo, czasem urozmaicenie w postaci makaronu z pieprzem na obiad albo pokrojoną parówką w pomidorach na kolację. (chętnie podzielę się zdjęciami ale tutaj nie mogłam dodać) W efekcie wszyscy musieliśmy żywić się na mieście, bo tego nie dało się zjeść.
    Po złożeniu reklamacji (oczywiście po dodatkowych prośbach o odpowiedź) po prawie dwóch miesiącach otrzymałam odpowiedź, że "przesłane zdjęcia nie potwierdzają nienależytego wykonania umówionych świadczeń, ani nie przedstawiają żadnych wad w wykonaniu umowy". Nigdy więcej nie skorzystam z tego biura podróży i szczerze nikomu nie polecam.

    Poniżej treść mojej reklamacji z dokładnym opisem:

    Reklamacja dotyczy
    WYŻYWIENIA W HOTELU - bardzo ubogie i w ogóle niezróżnicowane jedzenie jak na ofertę all inclusive.
    Śniadania - codziennie były podawane jajka na 5 sposobów (jajecznica, jajecznica z szynka, jajko sadzone, jajko na twardo i tost z jajkiem), do tego mleko, platki i pomidor.
    Obiady i obiadokolacje to dla mnie jedno wielkie nieporozumienie - kalafior, brokuły, poidor, ogórek, sałata - i to jako osobne dania w osobnych bemarach. Do tego frytki podawane na zimno i raz na jakiś czas danie mięsne, np. pokrojone w plasterki parówki zalane sosem pomidorowym.
    Jak na lunch były gotowane brokuły i kalafior, to na kolację można było się spodziewać tego samego tylko zapieczonego w piekarniku. Raz nawet zdarzył się makaron posypany pieprzem - jako danie. W efekcie zmuszeni byliśmy do żywienia się samodzielnie na mieście - jedzenie podawane w restauracji było nie do zaakceptowania. Załączam zdjęcia 'obiadu'.
    Przekąski przy barze: jedna miska z jabłkami i kilkoma winogronami (wystarczało tego dla pierwszych kilku osób, a czasem były w takim stanie że nikt nie chciał ich ruszyć), tosty, tzn chleb posmarowany masłem i z plasterkiem jakiegoś sera i krakersy. Raz się zdarzyły naleśniki - na sucho, samo ciasto.
    Drinki przy barze - alkohole niewiadomego pochodzenia przelewane do butelek po markowych alkoholoach - np Jim Beam - butelka ok, ale zawartość nigdy obok Jim Beama nie stała. Soki - przelewane do dyspozytora z 5 litrowych baniaków, które miały tylko kolor soków a smak nie wiem do czego podobny. Jak się chciało cokolwiek normalnej jakości (sok, cola, alkohol itp.) to trzeba było za niego dodatkowo zaplacić.
    Prowiant na wycieczki - planowaliśmy kolejnego dnia wycieczkę z samego rana, dlatego na dzień przed poprosiliśmy recepcję o przygotowanie śniadania na wynos. Oczywiście Pani powiedziała, że bez problemu i będzie gotowe rano o 7:00. Rano zaskoczenie, bo osoba która była na recepcji o niczym nie wiedziała, śniadanie nie zostało dla nas przygotowane i osoba ta goniła po kuchni żeby nam coś przygotować na szybko (musieliśmy czekać dobre 15 minut ryzykując spóźnienie sie na wycieczkę). W efekcie otrzymaliśmy wodę mineralną, kromkę chleba z plasterkiem sera i wrzucone w to nieświeże winogrona. W efekcie musieliśmy sobie kupić sami śniadanie, bo z tego co nam spakowaliśmy do spożycia nadawała się tylko woda.

    Wspomnę, że problem z wyżywieniem w hotelu był zgłaszany na spotkaniu z rezydentką (przez nas i inne osoby). Mimo interwencji nie zauważyliśmy żadnych zmian. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd z tego typu ofertą, ale pierwszy raz byliśmy zmuszeni żywić się poza hotelem.
  • ~Anip / 2018-10-12 22:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel super,w ofercie opisaty tak jak w rzeczywistosci. Problem polegal na tym ze kupilismy wycieczke 8 dni a mielismy 6. Itaka zastrzega sobie zmiane godzin wylotu. Takze na wakacje dotarlismy w niedziele o 3 w nocy a mielismy o 15-tej. A powrot mialbyc o 19-tej, a byl o 4 rano. Rezydentak niepomocna. Byla tylko po to żeby sprzedać wycieczki fakultatywne
    ZaletyFajny hotel
    WadySkrocenie terminu wycieczki
  • ~Joanna / 2018-10-08 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    po tegorocznych wakacjach rozczarowanie!
    wakacje na Cypr okres 4-11.10.2018r
    wszyscy którzy wykupili wycieczkę w hotelu Sentido Cypria Bay zostali zrobieni w "bambuko" .
    Pasażerowie z Katowic dostali już nawet opaski w/w hotelu po czym mieli je zdjęte i się okazało, że nie zostaną tam zakwaterowani.
    My natomiast ( lot z Warszawy)
    na lotnisku (już na Cyprze )usłyszeliśmy, że nastąpiła zmiana hotelu -mamy wsiąść do autokaru i jechać na miejsce.
    Po przybyciu do hotelu Leonardo Laura Beach& Splash Resort okazało się, że oszukanych Klientów jest więc.
    Pan rezydent Michał K.( nie polecam- zero pomocy! olewka totalna)
    ani słowem nie wytłumaczył nam co się stało?dlaczego miała miejsce taka sytuacja?
    i jak to w ogóle jest możliwe, że ok 20 osób wykupiło wycieczkę, której nie ma?
    Zostaliśmy poinformowani, że mamy zakwaterować się w tym hotelu, bo innego nie będzie.
    Następnie rezydent poinformował nas o spotkaniu organizacyjnym dnia następnego tj 5.10.2018r.
    Każdy z nas złożył jemu reklamację, którą Pan potwierdził i zrobił nam ksero.
    Największy minus " nowego hotelu " :
    brak plaży hotelowej na, który nam najbardziej zależało.
    Na piątkowym spotkaniu Pan przekazał nam informację co warto zwiedzić, jak się poruszać po Patos itp.
    jednakże odnoszę wrażenie, że Pana głównym zadaniem było sprzedanie nam wycieczek fakultatywnych organizowanych przez Itake.
    dodam:
    Pan Michał poinformował nas, że otrzymaliśmy
    " opaski " , które są Gold i będziemy mogli korzystać ze wszystkich możliwych atrakcji hotelowych oraz barowych jak Premium w ramach" rekompensaty".
    ( jedna Pani z Katowic wspominała o totalnym braku plaży Pan Michał odpowiedział jej, że może nadrobić w barze bo mamy "full wypas" Premium bransoletki- po czym Pani mu odpowiedziała, że jej zależy na plaży, bo takie wykupowała wczasy, a nie alkohol).
    W tym samym utwierdził nam jeden z barmanów, który sam nam powiedział, że w ramach naszych opasek możemy zamawiać co tylko chcemy.
    Niestety mieliśmy nieprzyjemną sytuację jeszcze tego samego dnia.
    Jedni kelnerzy super -elegancko, miło nas obsługiwali i obowiązywały nas każde trunki, a później zaczął się problem- nie obowiązują już nas.
    Pan zadzwonił po menadżera natomiast ja poprosiłam o pomoc Pana Michała.
    Między czasie Menadżer kazał kelnerowi pochować wszytkie trunki do szafy i po temacie.
    Pan Michał powiedział, tylko że Menadżer tak mówi i nie będzie się z nim kłócić.
    Gdy chciałam z nim porozmawiać powiedział, że "dziękuję i do widzenia"- obrócił się na pięcie i poszedł.....
    rezydent roku :)!
    cóż to tak "po krótce " naszych nie miłych doświadczeń z biurem Itaki dodam tylko, że jesteśmy wieloletnim Klientami Itaki i wcześniej zawsze byliśmy bardzo zadowoleni.
    pozdrawiam!
  • ~goga / 2018-10-02 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Itaka powinno się wstydzić,że oferuje ludziom wakacje marzeń, które w rzeczywistości są obozem przetrwania. Opinia ta dotyczy Grecji-Hotel Roda Garden Village. Hotel jak z czasów PRL, brud, jedzenie bardzo średniej jakości, kawa fatalna, przekąski przy barze to raczej ,,odgrzewane kotlety''wszelkie napoje podawane są w kubkach plastikowych. Polscy rezydenci zamiast służyć pomocą nie robią absolutnie nic, aby pomóc klientom biura Itaka. Zdecydowanie nie polecam tego biura podróży, które świadomie wprowadza swoich klientów w błąd
  • ~Czesława / 2018-09-28 20:49
    Ocena: 4.67 / 5
    Opinia dot. wycieczki "Na bałkańskim szlaku" ocena bardzo dobra. Jedyne zastrzeżenie to hotel i wyżywienie w Skopje. Hotel brudny a mięso na kolację surowe. Przewodnik Pan Irek i kierowca Pan Adam bardzo profesjonalni. Wiedza Pana Irka ogromna.
  • ~Leszek / 2018-09-21 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem wycieczkę 8 dniową na Kretę (hotel Elpidosw miejscowości Istron) z wylotem 16 września późnym wieczorem 2018. Przewidywany powrót był ustalony na 24 września - ale to się zmieniło już po zakupie biletu.
    Pani na inforlinii poinformowała że wszystko jest ok - bo przecież wylecielismy 16.09 a wrócimy do Warszawy 24.09 rno - znaczy 8 dób. W praktyce pobyt w hotelu zaczął się o godzinie 1;30 rano 17.09 a ma skończyć 23.09 o godź 3.30!!! To jest 6 dób i 2 godziny -nie mówiąc o tym, że brak snu itp. Generalnie - Itaka zachowuje się po "złodziejsku" i to jest moja ostatnia z nimi wycieczka.
    Zaletyw hotelu mili ludzie
    WadyGodziny przylotu i odotu - cłkowicie bez sensu. Jedzenie na miejscu - damatyczna jakosć (szczególnie dla wegetarian), ale za to dużo. Jakość hotelu - wyceniona na firme ITAKA na 4 gwiazdki - to jest "sabe 3". No i to oszukańskie podejście do klientow - to też denerwuje
  • ~Ewa / 2018-09-20 21:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Hotel Bodrum Imperial 5*. W ub. roku, wrzesień. Transfer i podróż zgodnie z umową. Hotel fajny, plaża też. jedzenie super. Rezydentki słabiutkie. Na dodatek aroganckie i pewne siebie, mimo ewidentnej wpadki organizacyjnej (wycieczka na Kos). Obsługa klienta na trójke ( w Turcji)
  • ~Turysta / 2018-09-20 09:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Standardowo podczas kupowania wycieczki atrakcyjne godziny wylotów, zmienione na beznadziejne przed samym wyjazdem. W praktyce płacisz conajmniej za 1 dzień wczasów więcej, niż korzystasz. O zwrocie pieniędzy oczywiście nie ma co marzyć, bo przybywając do hotelu o 3 w nocy, zamiast o 15 zmieściłeś się w dobie hotelowej, która trwa do 11 następnego dnia...
    Rezydent pojawia się tylko, gdy chce sprzedać wycieczki.
    Podsumowując: ostatni raz z tym biurem.
strona 1 z 12
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 119
Rainbow Tours
Ocena: 4.89, ilość opinii: 18
TUI
Ocena: 4.67, ilość opinii: 5
7islands
Ocena: 2.00, ilość opinii: 5
Funclub
Ocena: 3.33, ilość opinii: 4
Delta Travel
Ocena: 3.33, ilość opinii: 1
mBank
Ocena: 2.15, ilość opinii: 375
Link4
Ocena: 1.61, ilość opinii: 195
Flixbus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 190
nju mobile
Ocena: 3.45, ilość opinii: 86
Netflix
Ocena: 3.32, ilość opinii: 63
Virgin Mobile
Ocena: 2.84, ilość opinii: 41