Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.90 / 5

  • Oferta
    3.20
  • Obsługa klienta
    2.65
  • Cena/Jakość
    2.87

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~Krystyna / 2019-04-24 15:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia jest o BOK i generalnie o ITACE. Wyjazd jeszcze się nie odbył, więc samego wyjazdu jeszcze nie opiniuję.

    Wykupiłam wycieczkę, z godziną wylotu o 6:35. Dwa i pół tygodnia przed wylotem zmieniono godzinę wylotu, oczywiście na późniejszą, by półtora tygodnia przed wylotem zmienić ją na jeszcze późniejszą.

    Na chwilę obecną wylot jest opóźniony o 8 godzin, co w praktyce oznacza, że stracimy cały jeden dzień pobytu na miejscu (według planu wycieczki mieliśmy być na miejscu o 9:55, obecnie mowa jest o 17:15). Mogę się założyć, że kilka dni przed wylotem ponownie zmienią, na jeszcze późniejszą, a ITAKA będzie miała ten fakt głęboko w poważaniu.

    Na moje pytanie, czy czują się chociażby trochę zobowiązani zrekompensować klientom utratę tych godzin, nie usłyszałam nawet cienia "jest nam przykro z tego powodu". No to droga ITAKO, mnie też, następnym razem pozostanę przy TUI.
  • ~Wiktor / 2019-04-24 10:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejny urlop z Itaką i kolejny raz jestem bardzo zadowolony. Świetna organizacja, żadnych niemiłych niespodzianek. Hotel w dobry standardach, fajny pokój, smaczne śniadania. Przepiękna okolica. Odpocząłem i zrelaksowałem sie na maksa. Polecam - najlepsze biuro podróży!
  • ~Kir21 / 2019-04-13 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W dn. 02.02.2018r. zawarłem z Itaką umowę o świadczenie usług w ramach której zakupiłem wakacje w Hiszpanii w hotelu Sol Don Pedrow cenie 8.828zł . Była to moja czwarta rezerwacja z oferty biura Itaka. Do tej pory zawsze byłem bardzo zadowolony dlatego kolejne moje wakacje wybierałem się z Itaką. To co wydarzyło się tym razem było dla mnie totalnym szokiem. Po przybyciu na miejsce już w recepcji podczas zakwaterowania zaskoczyło mnie pytanie „Czy chce Pan ładny pokój?” A co to za pytanie? Czy moja odpowiedź miała brzmieć, że chcę brzydki pokój? Okazuje się, że ładny pokój wymaga dopłaty! Czyli rezerwując wakacje w Itace rezerwuję brzydki a więc najgorszy pokój w hotelu. Okazało się, że w tej sytuacji byli też inni klienci Itaki którzy kwaterowali się w tym samym czasie. Jako, że nie wyraziłem zainteresowania żadną dopłatą odesłano mnie do siostrzanego hotelu Sol Don Pablo. Z pokoju jaki mi zaproponowano roztaczał się widok na dach niższego budynku z częścią gospodarczą oraz parking z kontenerami na śmieci.
    Nie trudno się domyślić, że budziły nas o świcie hałasy śmieciarki, która podjeżdżała pod hotel. Pragnę zauważyć, że w opisie oferty pokoje w hotelu Sol Don Pablo mają boczny widok na morze. Takiego pokoju w tym hotelu nie otrzymałem. W umowie nie ma wzmianki, że rezerwuję pokój ekonomiczny o gorszej lokalizacji. faktem jest, że nie otrzymałem pokoju i hotelu który wybrałem i za który zapłaciłem nie małe pieniądze
  • ~K / 2019-04-13 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! W listopadzie zamówiłam hotel Sentido Iixian Grand na Rodos od 3 maja. Na 21 dni (ustawa zabrania zmian na 20 dni przed wycieczką) został nam anulowany hotel z możliwością noclegu w hotelu obok- Itaka nie widzi problemu w zamianie hotelu na niższy standard, oraz brak dopasowania oferty (zdecydowaliśmy się na hotel dla osób dorosłych, a zaproponowano nam idealny hotel dla rodzin z dziećmi!). Każdy inny wybór- inny hotel spełniający podobne kryteria (standard i brak dzieci) wiązał się z obowiązkową dopłatą. Tak samo jak wakacje do wybranego hotelu w innym terminie. Generalnie to że anulowali mi hotel to jest mój problem, a nie ich. Infolinia masakryczna, żadnej pomocy. Ciążgle "nie zajmuję się tym, już przełączam do osoby która pani pomoże", mailowo pani sypie artykułami z ustawy, żadnej normalnej rozmowy. Nawet nie napisała choćby "przepraszam za zaistniałą sytuację". Generalnie PORAŻKA, chociaż z tego co tu czytam, cieszę się, że dali znać przed wyjazdem a nie już w trakcie.
    Na prawdę życzę upadłości tej firmie.
    Zaletyładne obrazki na stronie
    Wadybrak pomocy ze strony centrum obsługi klienta
    brak kultury osobistej mailowo i telefonicznie ze strony konsultantów
    niedopełnienie przez nich warunków umowy jest moim problemem nie ich
  • ~Sonia / 2019-04-09 17:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetne biuro podróży. Bardzo dobra organizacja. Ciekawe i tanie oferty. Lot do Tunezji przebiegł spokojnie i był całkiem przyjemny. Na miejscu dostaliśmy zakwaterowanie w fajnym hotelu, gdzie pokoje były duże i czyste i każdy miał swoją łazienką. Okolica bardzo przyjemna i malownicza. Bardzo udany urlop.
  • ~Romuald / 2019-03-29 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd na narty do Marmolady (Dolomity),planowany odlot 09.03.2019 godz.5,35-odlecieliśmy 7,05 (opóżnienie 90 minut),powrót 16.03.2019 opóżnienie startu o 60 minut.Hotel Princepe -w jednym pokoju kołdry,w innym stare koce nie powleczone,rodziny trzy osobowe dostawały pokój dwuosobowy z dostawką a rodzina dwuosobowa pokój czteroosobowy.Kolacja zaczynała się o godz.19.30.Za te "luksusy" 2200zł od osoby.Podsumowanie ; CAŁOŚĆ JEDNA WIELKA MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzero
    WadyW opisie.
  • ~Filo / 2019-03-28 07:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam. Proszę o opinie o wycieczkach objazdowych a konkretnie do Włoch z Itaką. Czy macie zdanie na temat przewodników,całej organizacji i podróży.
  • ~Bozena / 2019-03-15 11:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Mnie się bardzo podobała wycieczka z Itaką. Wszystko było, tak jak być powinno, bez żadnych problemów, czy niedopatrzeń. Wyciecczka super zorganizowana. Rezydent zabawny, wygadany i ogromną wiedzą. Podróż warta swej ceny.
  • ~Marta / 2019-03-13 22:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Kilkakrotnie korzystałam z usług tego biura, ostatnio rok temu w hotelu na rodos, Avra Beach Resort Hotel, wszystko było super zorganizowane, wylot, przylot i opieka rezydenta.

    Tanio zbytnio nie było, no ale wiadomo, jak chce się coś zobacyzć to trzeba zapłacić.
    Zalety-kontakt z biurem
    - opieka rezydenta
  • ~Iwa / 2019-03-06 20:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Basnie 1000 i 7 nocy-porazka tak pod wzgledem pilotki -zadnych ciekawostek'czytala z internetu-jak i autokaru,zepsuta klima,jedzenie to same kurczaki nic tradycyjnego,po atrakcjach-3 mediny- zostalismy przeciagnieci bo trzeba bylo dotrzec do wybranych sklepow zeby przewodnicy dostali lapowki.najlepszy byl hotel JASMINA brud w lazience brudne ,reczniki i najlepsze gniazdka ktore kiedys spowoduja jakis wypadek oby nie smiertelny a fo tego nyli tam tylko ciemnoskorzy moze imigranci wiec polaczki tez tam trafili bo my to gorszy sort w E uropie i biurze ITAKA
    ZaletyBrak
    WadyWtyczki reczniki pilotka autokar
  • ~M / 2019-03-06 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Autokar odjechał przed czasem, zostawiając 2 z 4 osób w hotelu. Rezydentka poinformowała o konieczności zebrania przez kierowcę pieczątek z recepcji w momencie, w którym kierowca odjeżdża bez wszystkich. Oczywiście po powrocie na reklamację zero odpowiedzi merytorycznej, tylko kopiuj wklej, brak odpowiedzi na zarzuty, olewactwo. Stracone 500 zł za transport na lotnisko i mnóstwo nerwów. Najgorsze biuro podróży, nie polecam.
    WadyObsługa klienta
  • ~Marcin / 2019-02-26 17:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak opieki rezydenta - rezydent może tylko odbierać połączenia, nie może oddzwaniać ani odpisywać. Hotel niezgodny z ofertą, olewactwo i brak odniesienia się do konkretów zawartych w reklamacji. Ogólnie bardzo nie polecam, sam byłem pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko to co związane z działalnością biura podróży.
  • ~SebiS / 2019-02-09 10:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wybrana w wyszukiwarce. Po zakupie żadnego kontaktu ze strony Itaki. Po zakupie oferty wyszły ukryte koszty które należało opłacić na miejscu, przez co cena zrosła. Domki bungalow zamienione na pokoje w piętrowych barakach, gdzie było słychać sąsiadów na pietrze oraz baraki usytuowane na samym końcu ośrodka obok ruchliwej drogi.taka ofertę zaakceptował itaka dla swoich klientów.
    ZaletySzybkość zawarcia umowy
    WadyRozbieżność w ofercie, ukryte dodatkowe koszty
  • ~Andżelika / 2019-02-08 12:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam z waszym biurem juz na kolejnym urlopie jestem bardzo zadowolona tym razem był to hotel otium amphoras bardzo dobry hotel chcem także pochwalić panią rezydent waszego biura panią SYBILLE.tz
  • ~Sined / 2019-01-31 09:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie podpisuje się pod opiniami innych. Byliśmy na maderze, Itaka była profesjonalniejsza nawet niż TUI (część ludzi była z TUI w tym samym hotelu). Brak uwag, wszystko dopięte w 100%, rezydent ogarnięty, pomocny, podpowiedział nam co i gdzie zobaczyć, pomógł w rezerwacji auta, podczas spotkania poczęstunek z regionalnych trunków. Zapytaliśmy skąd aż takie złe opinie Itaki .... odpowiedział, że niszczy je pewna grupa ludzi głównie latających do egiptu za niewielkie pieniądze i częściowo do Turcji - później polecą w inne miejsca świata i wymagają za 2x większą cenę 2x więcej w hotelu niż w Egipcie.... Pewnie są i przypadki problemów jak opisywali ludzie, ale my na Maderze byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni.
  • ~Anna / 2019-01-27 21:15
    Ocena: 2.67 / 5
    WYSPY ZIELONEGO PRZYLĄDKA opinia nie opublikowana przez Itakę:
    Brak informacji o trudności fakultetów. O ile w przypadku dwóch pierwszych łatwiejszych można było przejechać trasę busem to trzeci był do pokonania dla osób dość sprawnych a nie było o tym żadnej informacji.
    Pilot przekazywał informacje tylko o planie dnia, nie był zorientowany nawet w obowiązującej strefie czasowej, po wszelkie informacje odsyłał do przewodnika lokalnego (nawet w sprawie tego czy herbata do obiadu jest wliczona w cenę).
    Wyżywienie w programie nieadekwatne do ceny. Ostatniego dnia na śniadanie nie było ani dżemu ani jajek tylko chleb, żółty ser i mortadela.
    Hotele z wyjątkiem pierwszego bardzo niski standard nawet jak na Afrykę, ostatniego dnia pokoje nie były gotowe gdy przyjechaliśmy natomiast do łazienki nie dawało się wejść bo śmierdziała kanalizacją.
    Brakło informacji o transferach/przejazdach - podobno organizował je pośrednik - w ostatnim dniu nie zmieścilibyśmy się do podstawionego busa, część osób pojechała taksówką. Na fakultecie po SAL nie zmieścilibyśmy się wszyscy do środka do samochodów, na szczęście młodzież zdecydowała się na jazdę "na pace".
    Nie było rozliczenia wpłaconych obowiązkowo napiwków, kto je otrzymał.
    Podobno pilot przekazał je pośrednikowi. Skoro wpłata na napiwki była obowiązkowa to powinna być rozliczona. Nie potrzebuję pośrednictwa ani Itaki ani zatrudnionych przez nią firm bo to ja wiem, czyja praca zasługiwała na napiwek. Brak informacji na temat tego, które osoby otrzymały napiwki spowodował, że uczestnicy poczuwali się do dawania napiwków. Zwykle na wycieczkach Itaki pilot informował które osobom przekazał napiwki ze wspólnej składki, napiwki były skrupulatnie rozliczane i to grupa decydowała komu dać resztę, która zwykle zostawała. Uważam, że brak rozliczenia oznacza, że napiwki nie były wykorzystane w celu na jaki zostały wpłacone i powinien nastąpić ich zwrot.
    Zaletyopłata za wyjazd w jedną osobę i zgodę na dokwaterowanie taka sama jak przy dwóch osobach. Przyznam, że na innych wyjazdach z Itaką obsługa była bardzo w porządku.
    Wadypilot - gdy na dzień dobry podał nam błędny czas miejscowy co grupa sprostowała zażartowałam, że z nami Pan nie zginie. To były prorocze słowa.
  • ~barbara / 2019-01-19 22:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Madagaskar jak z bajki
    Wycieczka dość dobrze zorganizowana, bardzo dobry pilot-p.Magda, dobra znajomość j. angielskiego i francuskiego. Dobry kontakt ze wszystkimi.
    Hotel Royal Beach bardzo dobry, ale woda w basenie za ciepła.
    Hotel na "objeżdzie"-Baobab TRee-nie zawsze swieże jedzenie, za duże porcje i b,długie czekanie (3 dania na obiad i na kolację)-ok.2 godz.
    ZaletyDobry pilot, dobry hotel na wyspie Nosy Be
    Bardzo miła obsługa i piloci miejscowi.
    WadyNie zawsze Swieże jedzenie, czasem sfermentowany sok.
  • ~Wojciech / 2019-01-17 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści oszukujący i świadczący fatalne warunki w swoich hotelach, autokarach. Przewodnik Cham.
    Fekalia, grzyby w hotelach gdzie mieszkaliśmy. Autokar szrot nie sprzątany od nowości. Jedzenie masakra. Brak wody do mycia się nawet i zimnej. W skrucie jak Itaka oszukuje klientów i naciąga ich.
    ZaletyUnikaj Itaki
    WadyBród, syf, oszustwo, nie wywiązanie się z programu
  • ~Karo / 2019-01-04 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z wycieczki na Dominikanę. Wszystko zgodne z opisem, czuliśmy się jak w raju. Itaka o wszystko zadbała, nie było żadnych komplikacji.
  • ~Itaka / 2019-01-03 21:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści. Narażają zdrowie i życienientów. Pry reklamacjach proponują 300 zl voucher.
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 168
Neckermann
Ocena: 3.67, ilość opinii: 3
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 440
Flixbus
Ocena: 2.11, ilość opinii: 335
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 249
nju mobile
Ocena: 3.27, ilość opinii: 111
Netflix
Ocena: 2.97, ilość opinii: 107
Virgin Mobile
Ocena: 2.64, ilość opinii: 66