Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 308 opinii

2.77 / 5

  • Oferta
    3.05
  • Obsługa klienta
    2.55
  • Cena/Jakość
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 16
  • ~Art / 2019-11-12 11:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam! Kilka refleksji z pobytu w El Wekkala Taba Heights .Hotel jak to hotel w Egipcie...kto był w Egipcie ten wie...standard adekwatny do ceny, okolica Taba Heights robi nieco przygnębiające wrażenie (strefa zmilitaryzowana - granica z Izraelem,Jordanią…) takie luksusowe więzienie...nie ma co liczyc na wypady na własną rękę - pozostają drogie fakultety...okolica po której można spacerować razi sztucznością ...plaża-bida, rafa-bida..no chyba że rejs snurkowy za 100$ ...ale 30 stopni w listopadzie warte tej ceny...generalnie nie ma się do czego przyczepić...nadchodzi ostatni dzień urlopu i tu zdziwko!- zbiórka na transfer na lotnisko 17.30 ,wymeldowanie z hotelu najpierw 11.00 póżniej 12.00 ,wymeldowanie łaczy się z utratą all incl. czyli za lunch płacisz ok 10$,przedłużenie doby do 17.00 -25$-wybór należy do ciebie...(nieźle bo w Mosaic -100$),oczywiście z rezydentką brak kontaktu, zbiórka w lobby 17.30,planowy wylot z Taby o 21.30, o 19.00 pakujemy się do autokaru i jedziemy po resztę grupy do hotelu Mosaic, bałagan się powiększa, wkurw rosnie… zero informacji..od 19.00 06.11 do ok 4.00 07.11 koczowanie w hotelu Mosaic, nadal brak jakiejkolwiek informacji...ludzie(ok20%) próbują dodzwonić się do rezydentki-zero, konsula polskiego w Egipcie- ogólniki,czekać na info,linii lotniczych (Smartwings)-zero konkretów..reszta śpi w autokarach(3 szt) albo zalega w lobby, albo włóczy się jak zombie .w końcu o 4.00 wyruszamy na lotnisko-HURRA!!!, na lotnisku w miarę szybka odprawa ( kupiłem sobie darbukę ,taki bębenek kielichowy(mieszczący się w podręcznym) i po odprawie podchodzi do mnie jakiś Janusz z obsługi lotniska i zaczyna mi grzebać w podręcznym przy bębenku, próbuje wcisnąć kit że muszę go nadac jako rejestrowany(oczywista za opłatą) robi się zamieszanie, przychodzi jeden mundurowy, po chwili drugi mundurowy i zaczyna się debata, mówię typom że w razie zniszczenia zażądam gigantycznego odszkodowania i oprotestuje ich praktyki w Egipskim ministerstwie lotnictwa, typy odpuszczają... i koczujemy dalej...wylot z Taby 8.30...w Katowicach ladujemy o 11.00 07.11 czyli 12 godzin po planowanej godz przylotu...info od Smartwings -przyczyna opóźnienia-problemy techniczne....taka historia...
    PS. Oczywiście wnosimy do linii lotniczych wniosek o odszkodowanie
    Zaletyklimat
    Wadyrezydentka Itaki
  • ~milka / 2019-11-10 15:58
    Ocena: 2.67 / 5
    tak jak pisałam poprzednio - Itaka steruje opiniami, nagrody otrzymują tylko osoby"znajomy króliczka" - oczywiście moja opinia nie pojawiła się na stronach Itaki choć minęło 30 dni od oceny.
  • ~Ania / 2019-11-04 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zakwaterowanie w hotelu o dwukrotnie niższym standardzie niż prezentowany na zdjęciach. Reklamacja zgłoszona I nieuznana tłumaczenie pracownika biura" pokoje na stronie są poglądowe klienci mogą zostać zakwaterowani do innych pokoju niż te prezentowane w ofercie" biuro zostało zgłoszone do uokik.
  • ~Daniel / 2019-11-04 11:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Generalnie wszystko było bardzo dobre. Nie mam zastrzeżeń ani co do podróży, hotelu, rezydenta czy realizacji programu wycieczki. Wszystko odbyło się porządnie. Jestem zadowolony.
  • ~EdytaZ / 2019-11-03 19:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Od samego początku podróży było miło i przyjemnie. Bardzo fajna rezydentka z poczuciem humoru. Hotel był dokładnie taki, jak w ofercie. Bardzo przyjemny. Wokół piękna okolica. Miło się zwiedzało piękną Tunezję. Cena do jakości ogólnej wycieczki wypadłą super.
  • ~LUKASZ / 2019-10-30 20:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Itaka ma w nosie klienta, kupiliśmy wycieczkę osmiodniowa do Taby i ok wszysko się zgadza osiem dni było tylko szkoda że siedem dni w hotelu, resztę czasu spędziliśmy na walizkach czekając na samolot
  • ~gringo / 2019-10-30 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy wycieczki na Fuerteventurę- lipiec 2019r- zgłosiliśmy reklamacje dotyczącą daty wylotu z Fuertenventury i zatem czasu trwania wycieczki. W momencie rezerwacji dnia 21-go lutego 2019r w ofercie był powrót 30.07.2019r, a nie jak biuro Itaka podała nam w swojej odpowiedzi na reklamację -29.07.2019r ( tego dnia musieliśmy opuścić hotel już o 10:00). Zatem skrócili nam czas pobytu o przynajmniej całą dobę. Podkreślę, że zmieniali tą ofertę kilka razy od lutego (kiedy opłata już poszła) i tak wchodząc w link -"pobierz rezerwację"- widniała tam za każdym razem inna data powrotu- początkowo- 30.07.2019r, następnie - 29/30 a w końcu 29.07.2019r. Decydując się na tą ofertę ufaliśmy, że dotyczy ona pobytu 12 dniowego, a okazał się niespełna 11-dniowy i nie jest to zgodne z zawarta umową, czyli termin 18.07.2019-30.07.2019.Mam na to dowody, bo zaraz po opłaceniu zadatku wysłali mi maila z potwierdzeniem terminu. W odpowiedzi nas reklamację napisali,że że nie dopatrzyli się
    okoliczności, które uzasadniałyby przyznanie rekompensaty.Uważam, że długość oferty została skrócona i czujemy się skrzywdzeni, dlatego nie zostawiamy tego i idziemy z tym instancję wyżej.
    Zaletysama wyspa dostarczyła atrakcji i fajny hotel
    Wadywszystko co związane z Itaką, począwszy od podejścia do sprawy rezydenta jak i innego rezydenta,który oprowadzał po wyspie- niesympatyczny i niekompetentny
  • ~wojciech / 2019-10-29 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    zdecydowanie nie polecam. oferta itaki w portugalii calkowicie niezgodna z warunkami w hotelu. pokój, który dostaliśmy w żaden sposób nie był pokojem rodzinnym, jak było napisane w umowie. miały być dwa pokoje, był pokój i kuchnia. dzieci spały w kuchni. wszystkie sprzęty stare, poniszczone. sprzątanie raz na parę dni, tak samo wymiana ręczników. hotel to w zasadzie motel na godziny lub pojedyncze dni. żadnej pomocy ze strony rezydenta. unikajcie hotelu golden cabana clube w portugalii z wyjazdem z itaki.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady- brud, poniszczone, stare meble, brak sprzątania, kiepskie jedzenie.
  • ~Maria / 2019-10-28 09:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobrze zorganizowana wycieczka do Turcji. Przyjemny i wygadany rezydent. Hotel też przyjemny i czysty. Miła okolica. Sporo zwiedziliśmy. Piękne miejsca, zabytki zachwycające. Rezydent miała dla nas codziennie bardzo ciekawe dygresje. Było świetnie.
    Zaletyogólnie wszystko
    Wadynie było
  • ~ingaa929 / 2019-10-27 11:01
    Ocena: 5.00 / 5
    To moja czwarta wycieczka z tym biurem podróży i jestem bardzo zadowolona. oferta w pełni zgodna z opisem, na miejscu zastaliśmy cudowny hotel tak jak zostało nam to przedstawione. Ceny wycieczek mają bardzo zachęcające więc nie ma na co czekać tylko kupować :)
  • ~Oliv / 2019-10-26 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Cudna wycieczka na Maderę. Przepiękne miejsce. Mieliśmy fajny hotel, który mieścił się w dobrej lokalizacji. Rezydent opowiedział nam wiele ciekawostek. Program wycieczki był też bardzo ciekawy. Piękny i przyjemy czas.
  • ~Teresa / 2019-10-24 18:07
    Ocena: 4.00 / 5
    Wycieczka "W Pogoni za słońcem Ligurii" marzec 2019 wszystko super, nawet awaria autokaru niczego nie zepsuła,oby więcej takich dni z Itaką. Małgorzata czy to Ty miałaś najwygodniejsze miejsce w autokarze.
  • ~Teresa / 2019-10-24 18:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Wycieczka "W Pogoni za słońcem Ligurii" marzec 2019 wszystko super, nawet awaria autokaru niczego nie zepsuła,oby więcej takich dni z Itaką.
  • ~Iwona B. / 2019-10-23 19:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Miejsce: Rodos Faliraki
    Czas: październik 2019
    Typ: hotel 4 gwiazdki, all inclusive

    Opinia: oferta lekko przekoloryzowana. Zarówno agent jak i rezydent mocno niezorientowani w lokalnych atrakcjach i dostępności usług.
    ZaletyHotel blisko plaży, zgodnie z ofertą
    WadyBrak wifi (miało być), niska jakość jedzenia i napojów. Pokoje nie były sprzątane codziennie.
  • ~Łukasz / 2019-10-22 16:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty przekoloryzowane, nie odzwierciedlające rzeczywistości. Zdecydowałem się na jedną, gdyż miała bardzo wysoką opinię. Okazała się dnem. Po powrocie napisałem negatywną opinię dot. hotelu i opisałem całe wakacje. Minęły 3 miesiące a opinii dalej nie ma. Wpływają tylko te pozytywne, a negatywne nie są publikowane, stąd takie wysokie oceny.
    ZaletyBrak
    WadyOferty mocno przekoloryzowane
    Zawyżone oceny lokalizacji, gdyż negatywne nie są publikowane.
    Rezydenci nie zawsze są zainteresowani grupami.
  • ~Daria / 2019-10-21 19:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Oferta rzeczywiście byłą zgodna z programem wycieczki i innymi kwestiami. Za to szacunek. Bardzo ładny hotel do dyspozycji w dobrej lokalizacji. Rezydent miły i wygadany. Wycieczka do Turcji bardzo udana. Polecam serdecznie.
  • ~Klient / 2019-10-19 07:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed tym biurem!!! Byliśmy z nimi tylko na jednym wyjeździe i nigdy więcej!!! Warunki, w jakich spędziliśmy urlop, to tragedia. Na wakacje od wielu lat jeździmy z różnymi biurami podróży, ale z takim chamstwem, bezczelnością i niewywiązywaniem się z umowy, nie spotkaliśmy się jeszcze nigdy. Zdewastowany pokój, koszmarna obsługa, brak restauracji, posiłki na obiadokolacje dowożone z zewnątrz w podejrzanych warunkach i rezydentka, która nie była zainteresowana, żeby nam pomóc. Złożyliśmy reklamację - zgodnie z warunkami umowy, tabelą frankfurcką itp. Biuro zaproponowało 500 zł voucher! Nie pozostaje nam nic innego, jak wkroczyć na drogę sądową.
  • ~DARIA / 2019-10-18 22:53
    Ocena: 5.00 / 5
    DLa mnie super biuro. Ceny w porządku, oferty na żywo zgodne z opisem. Hotel w Egipcie okazał się na bardzo wysokim poziomie być. Miał super strefę SPA no i ja generalnie spodziewałam się niższego standardu. Myślę, że to powody dla których warto polecić Itakę innym.
    Zaletyceny, wygoda, komfort, brak spóźnień w lotach
  • ~MARIAN / 2019-10-15 00:08
    Ocena: 3.67 / 5
    ALBANIA 13-20,09,2019
    MIEJSCOWOŚĆ SPILLE Hotel Blumare Resort (GRUPA 6 OSÓB)
    HOTEL OK ,BEZ ZATRZEŻEN, CZYSTO I NOWO, JEST NAPRAWDE DOBRZE
    OBSŁUGA OK ( JEDYNIE PAN PRZY BASENOWYM-PLAŻOWYM BARZE PUSZCZA MUZYKE KRÓRĄ CHYBA TYLKO ON SŁUCHA I WYDAJE MU SIE ŻE TO JEDYNA SŁUSZNA JAKA ISTNIEJE)
    WYŻYWIENIE - OJ STANDARD TO TU JESZCZE NIE ZAWITAŁ, GŁODNY TO NIKT NIE BEDZIE CHODZIŁ ALE WYBÓR ŻADEN
    NAPOJE I ALKOHOL -TO CO OFERUJE ALL INCLUSIVE TO ŻENADA, COCA COLI,FANTI,SPITI TO CHYBA W 3 ŻYCIU,SOKI Z KONCENTRATU I MIEJSKA WODA,
    ALKOHOLE CAŁE :BRENDY I RACIJA- BRRR....,
    PIWO JAKO TAKO
    JEDNO CO NAM SMAKOWAŁO TO KAWA -NAPRAWDE DOBRA
    PLAŻA - CZYSTA , PRZESTRONNA, I RZECZYWIŚCIE TO CO W OFERCIE - BLISKO, LEŻAKI,PARASOLE , STOLIKI ITP.
    ZA HOTEL DAJE W SKALI 1/5 - CAŁE 4-4,3 ;OPANOWANY PRZEZ POLAKÓW W 4/5 CZĘŚĆI


    UWAGA TERAZ "RODZYNKI"
    SZANOWNE BIURO ITAKA :

    MACIE DUŻO DO POPRAWY I DO ZMIAN (DECYZJA NASZEJ CAŁE GRUPY )
    PRZYJAZD DO HOTELU O GODZINIE 00,30-45, 14.09.2019 TO SŁABE BRAK JAKEGO KOLWIEK WYŻYWIENIA-NAPOJU DLA NAS A OFERTA BYŁA ŻE POBYT ROZPOCZYNA SIE OD 13.09.2019
    DZIEŃ KOLEJNY 15.09.2019
    SPOTKANIE Z PANEM REZYDENTEM PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI WYCIECZEK
    MAŁAY PROFESJONALIZM, CZYSTE DZIAŁANIE "ZAPISUJ SIE, DAWAJ KASE I SPADAJ"
    TE INFORMACJE JAKIE PRZEDTAWIAŁ PAN NAPEWNO NIE SĄ ZACHĘCAJĄCE.
    DZIEŃ WYJAZDU NA WYCIECZKE :
    WYJAZD 07:40 SNIADANIE OD 07:30 CZYLI SŁABE MOŻLIWOŚCI NA NORMALNY POSIŁEK
    POWRÓT OKOŁO 18:30-19 KOLACJA OK ZALICZONA (CZY NA TEN DZIEŃ NIE POWINIEN NAM SIĘ NALĘŻEĆ JAKIŚ LUNCHBOX)
    KOLEJNY DZIEŃ
    TYM RAZEM BYŁA PANI REZYDENT:
    PRZY ROZMOWIE I PRZEDSTAWIENIU NACZEGO DNIA POPRZEDNIEGO PROBLEMU STWIERDZIŁA, CYTUJE:
    -TO NIE MOJA WINA ŻE PAŃSTWO SOBIE CHCĄ GDZIEŚ JECHAĆ, JAK MACIE DODATKOWE PYTANIE I NIEJASNOŚCI TO Z SZEFOSTWEM HOTELU ,PYTANIE O LUNCHBOX :
    PRZECIEŻ JEDLIŚCIE OBIED NA WYJEŹDZIE,?
    TAK ALE SAMI ZA NIEGO PŁACILIŚMY-TAKA PRAWDA;
    MIAŁA CHYBA BARDZO SŁABY DZIEŃ
    I TERAZ WISIENKA JAKA W FILMCH MOŻE SIE CHYBA TYLKO ZDAŻYĆ:
    DZIEŃ WYJADU DO DOMU-POLSKI
    WYKWATEROWANIE Z POKOJU O GODZINIE 11
    AUTOKAR ZABIERA NAS O 12, SNIADANIE ZJEDLIŚMY I NA TYM DZIĘKUJE
    BRAK REZYDENTA
    WSIADAMY DO AUTOKARU I JEDZIEMY W STRONE LOTNISKA, AUTOKAR ZALICZA ILEŚ MIEJSC ZBIERAJĄC TURYSTÓW
    GDY JUŻ JESTEŚMY NA LOTNISKU SPOTYKAMY ZNAJOMYCH KTÓRZY OPOWIADAJĄ NAM HISTORIE:
    AUTOKAR NA MIEJSCE W DURES PRZYJEŻDŻA ZA SZYBKO O 15 MIN. PODJEŻDZAJĄC NA WSKAZANY PUNKT ZBIÓRKI STWIERDZA Ż NIE MA TU NIKOGO I RUSZA DALEJ( 15 MIN ZA SZYBKO)
    BRAK REZYDENTA
    JESZCZE JEDNO
    BĘDĄC NA LOTNISKU I DOKONUJĄC ODPRAWY WIDZIMY TAKĄ SYTUACJE:
    STARSZY PAN W WIEKU 70+
    STWIERDZA ŻE NIE WIE GDZIE PODZIAŁ SIE JEGO DOKUMENT-DOW. OSOBISTY-PASZPORT
    BRAK ZNAJOMOŚCI JĘZYKA -PANIKA ZACZYNA GO POCHŁANIAĆ, ZACZYNA WSZYSTKO Z WALIZKI WKŁADAC PRZESZUKIWAĆ WPROWADZAJĄC ZŁĄ ATMOSFERE UDZIELAJĄCĄ SIE WSZYSTKIM CO TO WIDZIELI, BYLI ŚWIADKAMI.
    DZIĘKI TEMU ŻE SAMOLOT MIAŁ POŚLIZG W STARCIE MYŚLE UDAŁO MU SIE Z NAMI WRÓCIĆ DO KRAJU


    SZANOWNE BIURO CO O TYM MYŚLICIE , CZY TAK POWINNO SIE DZIAŁAĆ , MI OSOBIŚCIE NASÓWA SIE DUŻO POMYSŁOÓW-NIEJASNOŚCI
    OJ NIE CHYBA TĘDY DROGA ZEBY ..............................................


  • ~kasia / 2019-10-13 02:40
    Ocena: 1.00 / 5
    standardy duzo nizsze niz opisane w umowie. niezgodnosc oferty z opisem. beznadziezjny rezydent bez checi pomocy. oferta ultra all inclusive za niemale pieniadze i prozba jednego z gosci o poinformowanie ubslugi hotelu o powaznej alergii pokarmowej zostala zignorowana i skwitowana slowami no przeciez chyba pani wie co pani moze jesc.... dramatyczna obsluga klienta, nigdy wiecej nie skorzystam. nie polecam.
    Zaletynie ma zadnych zalet
    Wadystandardy hotelu niezgodne z opisem, beznadziejny rezydent i obsluga klienta.
strona 1 z 16
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 308
TUI
Ocena: 2.95, ilość opinii: 49
Rainbow Tours
Ocena: 4.11, ilość opinii: 27
Neckermann
Ocena: 2.60, ilość opinii: 14
Funclub
Ocena: 2.89, ilość opinii: 9
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 748
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 317
Netflix
Ocena: 2.78, ilość opinii: 164
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 101