Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 293 opinii

2.77 / 5

  • Oferta
    3.06
  • Obsługa klienta
    2.53
  • Cena/Jakość
    2.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 15
  • ~kasia / 2019-10-13 02:40
    Ocena: 1.00 / 5
    standardy duzo nizsze niz opisane w umowie. niezgodnosc oferty z opisem. beznadziezjny rezydent bez checi pomocy. oferta ultra all inclusive za niemale pieniadze i prozba jednego z gosci o poinformowanie ubslugi hotelu o powaznej alergii pokarmowej zostala zignorowana i skwitowana slowami no przeciez chyba pani wie co pani moze jesc.... dramatyczna obsluga klienta, nigdy wiecej nie skorzystam. nie polecam.
    Zaletynie ma zadnych zalet
    Wadystandardy hotelu niezgodne z opisem, beznadziejny rezydent i obsluga klienta.
  • ~Zenpar / 2019-10-10 23:08
    Ocena: 4.00 / 5
    Wrzesień 2019, pobyt 7 dni w hotelu Strand w Tabie. Naprawdę to pełne 6 dni, przynajmniej dla nas lecących z Warszawy.... Ale zapłacone za 7!
    Hotel ok, cudownie położony, piękne zadbane otoczenie, miła obsługa, dobre jedzenie...
    Wycieczki fakultatywne ok, niestety czasem przewodnik może wiele zepsuć. Wycieczka do Izraela, warto było. ale p. Milena przewodniczka musi trochę popracować nad swoim warsztatem, no i brak tej wiedzy...
    ZaletyŚwietny hotel i cała oprawa na 5.
    WadyOkrojony pobyt i mało profesjonalna przewodniczka p. Milena.
  • ~Zbigniew / 2019-10-10 22:36
    Ocena: 4.00 / 5
    Pani Magdalena A. - rezydentka i przewodniczka na Zakynthos to rewelacyjna osoba. Kompetentna, uprzejma, zawsze pomocna. Wycieczka po Zakynthos pod jej przewodnictwem była czystą przyjemnością. Brawo ITAKA.
    ZaletySwietna wycieczka po Zakynthos dzięki rewelacyjnej pracy przewodniczki pani Magdaleny.
  • ~Nie zadowolona / 2019-10-08 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka - szczerze nie polecam. Zapłaciłam spora sumę za coś czego później nie było ( widok na basen), w hotelu masakra mianowicie zepsute drzwi od łazienki i nie działające drzwi balkonowe( strach w nocy gdzyz nie dało się ich zamknąć). W reklamacji usłyszałam tylko ze basen „gdzies w oddali było widać”- tak następnym razem będę wiedzieć ze trzeba zabrać lornetkę aby widzieć basen..... masakra byłam pierwszy i ostatni raz z ta firma na wakacjach. Szczerze nie polecam gdzyz dla firmy liczy się tylko kasa a nie warunki i dobro klientów ....szkoda ze tak duża i renomowana firma ma takie podejście do klientów
  • ~irek / 2019-10-08 15:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Podoba mi się ilość ofert oferowanych przez Itakę. Nigdy nie miałem problemu ze znalezieniem odpowiedniej dla siebie wycieczki. Cenowo tez bardo fajnie, czesto jakieś akcje i promocje. warto, naprawdę warto.
  • ~Cris / 2019-10-08 00:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Byly to moje pierwsze a zarazem ostatnie wakacje z tym biurem podróży. W Hotelu wszystko w porządku. Najwiekszy cyrk zaczął sie w dzien wyjazdu. Dostalismy informacje ze autobus odbierze nas o 21 z pod hotelu ( prosba o przybycie 10 minut wczesniej) gdy sie zjawilismy o 20:42 zauwazylismy ze nasz autobus juz jest pod hotelem szybko pobieglismy po bagaze i tu niespodzianka nr jeden autobus odjezdza i nie reaguje nawet na próbę zatrzymania go. Szybki telefon do rezydentki co sie dzieje, czemu on odjechał tak szybko dostalem info ze wyjazd z naszego hotelu byl o 20:45 i inni pasazerowie tez tak mieli kiedy zaproponowalem pani rezydent ze wyślę jej zdjecie z tablicy informacyjnej gdzie jest podana godzina 21 natychmiast rzuciła ze autobus odwiedzi dwa hotele i wroci po nas.
    Gdy wrócił porozmawiałem chwile z kierowcą i o zgrozo wedlug jego planu ktory otrzymał od itaki miał byc w naszym hotelu 20:35!. Ale to nie koniec niespodzianek podróży. Gdy wylądowaliśmy w Warszawie okazało sie ze ponad 100 walizek zostało na Lanzorecie (oficjalny komunikat byl taki ze waga przekraczała mozliwosci samolotu) po rozmowie z kilkoma osobami okazało sie ze itaka chciała zaoszczedzic i postanowiła zabrac pasazerów z Tui. Gdy postanowilem sie skontaktowac z Itaka na infolini dowiedzialem sie że Itaka nie odpowiada za wycieczke, że sa tylko organizatorami nic więcej i mamy sie kontaktowac z liniami lotniczymi ( albo ja sie nie znam albo z nimi jest cos nie w porządku. Płaciłem Itace a nie Enterair).
    NIE POLECAM!!!
    ZaletyDobre hotele
    WadySlaba obsluga klienta. Drogo
  • ~Julka / 2019-10-06 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    W tym roku byliśmy z Itaki w Albanii w hotelu Royal G w Durres. Od lat wyjeżdżamy z biur podróży za granicę, jesteśmy w stanie przymknąć oko na wiele mniejszych lub większych niedogodności, ale tym razem miarka się przebrała. Długo by pisać o tym, co nas wszystkich spotkało na wczasach, bo byliśmy w grupie 10 znajomych (brudy i smrody kuchenne pod balkonem, otwieranie drzwi na kopnięcie nogą, monotonne i pół zimne posiłki, rezydent powtarzający wszystkim: "Musi to pani sama sobie załatwić w recepcji" itd... Najdziwniejsze jednak jest to, że po złożeniu naszego odwołania biuro nie przyjmuje w ogóle naszych argumentów, a pani "specjalista ds. turystyki" odpisuje, że jest jej po prostu przykro.
    Nie dajcie się nabrać! Są lepsze biura!
  • ~piotr / 2019-10-06 16:25
    Ocena: 4.33 / 5
    Piotr skoczek z VIESTE na plw.GARGANO. Bylem teraz we wrzesniu na wyjezdzie do Toscani. / Toscania na zamowienie /. Wycieczka byla piekna. Toscania bajkowa. Chcialbym podziekowac Pani pilot Sylwi Wysockiej. Jej kultura i wiedza a takze troska o uczestnikow wycieczki spowodowaly ze atmosfera byla rodzinna. Pani Sylwi Wysockiej sie chce. A juz myslalem ze takie wspaniale osoby juz wyginely jak Dinozaury. Dziekuje Pani Sylwio.
  • ~kristof / 2019-10-05 19:16
    Ocena: 2.00 / 5
    wykupiłem wycieczkę do Norwegii [Uwaga Na Trole]Program podczas wycieczki został zmieniony przez panią przewodniczkę i zamiast podróż kolejką którą mieliśmy w programie popłynęliśmy dwa razy po tym samym fiordzie.Druga sprawa to posiłki.Jadąc jedną grupą jednym autobusem i nocując w tym samym hotelu jedni mogli jeść kolację a drudzy musieli szukać jedzenia w mieście.Kompletne jaja.
    Zaletykierowcy i autobus był ok.
    Wadymiało być ok. a było jak zawsze kompletne nie liczenie się biura ITAKA z ludżmi którzy płacą za wycieczki.
  • ~milka / 2019-10-05 12:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Biuro Itaka steruje opiniami z imprez, z zastrzeżeniem, że pojawi się w ciągu 30 dni. Przy wystawianiu opinii nie ma możliwości oceniać punktowo - dlatego ostatnio są same opinie pozytywne i oceniane na 6 pkt. W biurze poinformowano, że szybkość chodzenia będzie dostosowane do wieku uczestników, a tak nie było.
  • ~Joanna / 2019-10-05 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki.
    Bardzo monotonne jedzenie, brudne naczynia, stoliki na stołówce brudne i lepkie obrusy, brak szklanek -kolejki nawet 15-20 minut. Brak możliwości zjedzenia w spokoju, ciasno cały czas ktoś szturcha.A na dodatek wydzielane jedzenie.W opcji All .. !!!!? Basen i leżaki brudne, łącznie z płytkami na basenie. Wszystko takie lepkie ze klapki z nóg spadały. Wydzielanie picia totalne nieporozumienie. Plaża brudna- odchody zwierząt. Brak basenu krytego w opcji standardowej-tylko za odpłatnością. Zdjęcia z oferty biura odbiegają od rzeczywistości !!! Smród papierosów w pokojach przeniesiony przez klimatyzację z baru. Naprawdę nie polecam jeden wielki koszmar! Tragedia !! To nie pierwsze moje wczasy ale pierwsza porażka. Zawsze czytałam opinie i patrzyłam na nie przez palce. Tym razem trzeba patrzeć na pozytywne opinie przez palce. Wystawił je chyba ktoś w zamian za coś!!!! Bo nie wierzę, że te pozytywne opinie pochodzą od osób które były w tym hotelu.
  • ~Honorata / 2019-10-04 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    W kwietniu 2019 roku wykupiliśmy wakacje "marzeń" z itaką na Wyspy Zielonego Przylądka. Miejsce cudowne. Pobyt miał być 2 tygodniowy ze względu na długi przelot z 2 dzieci. 2 dni po przylocie zastaliśmy w pokoju ręcznie pisaną informację że w związku z odwołanym lotem mamy się następnego dnia stawić u rezydentki.
    Rano dowiedzieliśmy się ze ( oczywiście informacja została przekazana bez empatii) w związku z brakiem samolotów wracamy po tygodniu pobytu.
    Pomimo listów i odwołań Itaka zwróciła nam kwotę- różnicę katalogową pomiędzy ceną za 1 i za 2 tygodnie pobytu, oraz oferowano nam bon w wysokości 600zł do wykorzystania na następne wakacje z tym biurem.
    Po dokładniejszym przebadaniu sprawy okazało się że itaka miała podpisaną umowę z samolotami max 8 których loty zostały wstrzymane już 10 marca 2019r. Wnioskujemy że już wiedziano wcześniej że nie będziemy mogli zostać na 2 tygodnie a mimo to wycieczkę zrealizowali.
    Pomimo pięknego miejsca, to już po 2 dniach została nam odebrana radość z korzystania z wakacji, oraz wykorzystany urlop którego już nie odzyskaliśmy.
    Absolutnie nie polecam biura!!!!
    Wadylekceważenie klienta
  • ~J / 2019-10-03 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobyt w sierpniu 2019 w hotelu Pizzo Calabro Resort w południowych Włoszech. Hotel godny polecenia, dobrze położony, posiłki bardzo dobre. Tyle tylko, że z własną rezerwacja. Itaka jako organizator pobytu zupełnie się nie sprawdziła. Wycieczki fakultatywne na bardzo słabym poziomie, minimalny poziom informacji i atrakcji. Rezydent wyraznie sobie nie radził w sytuacjach wymagających wsparcia podróżnych. Mimo wylotu o 4.00 rano Itaka gwarantowała pokoje tylko do 10.00 w dzień przed nocnym wylotem. Nie było możliwości przedłużenia na własny koszt doby hotelowej dłużej niż do godziny 14.00, mimo, że kolejna grupa z Itaki kwaterowania w opuszczonych pokojach pojawiła się w hotelu po godzinie 24.00 (wystarczyło, by Itaka partycypowała w kosztach późnego sprzątania). Tu dodam, że w momencie decyzji o wyjeździe plan lotów do i z powrotem byl zupełnie inny, dużo bardziej atrakcyjny. Zmienił się na ca miesiąc przed terminem urlopu w okresie w którym z braku czasu i mnogości chętnych trudno było szukać alternatywnych wyjazdów. Itaka nie zadbała również o pokój w którym w dzień wylotu jej klienci mogliby się umyć i spokojnie zostawić bagaże. Showerroom zagwarantowano do godziny 14.00 przy wylocie o 4.00 i wyjeździe z hotelu o 1.00 w nocy!!! Z uwagi na brak wydzielonego miejsca na bagaże, bagaże stały bez opieki w holu obleganej w tym dniu przez zmiany turnusów recepcji, gdzie bawiły się nimi dzieci czekających na meldunek Włochów. Interwencja u rezydentki nic nie dała. Uznała ona, że jest to zwyczajowa praktyka.
    ZaletyHotel sam w sobie, ale bez udziału i pośrednictwa w rezerwacji pobytu biura podróży Itaka.
    WadyItaka jako touroperator.
  • ~Karolina / 2019-10-03 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana obsługa w tym salonie. Poprosiłam o ofertę hotelu dla rodzin z dziećmi zależało mi żeby nie było hałasu i dyskotek do białego rana w Hiszpanii. Dostałam kilka ofert wśród nich hotel który podczas rozmowy telefonicznej Panie szczególnie zachęcały do kupna wypoczynku w tym hotel spokój cisza blisko plaży.Jak większość z nas nie wiedziałam jak sprawdzić w internecie hotel dlatego poprosiłam znajomych. I ku mojemu zaskoczeniu okazało się że każda opinia zawiera informację np tripadvisor : Minusem tego hotelu jest rozrywka nocna, która trwa od 21:00 do północy, piosenki są powtarzalne i jest jak jedna płyta z powtarzającymi się tymi samymi utworami, co po tygodniu jest trochę nudne. Jest również bardzo głośny i trudny do uniknięcia, nasz balkon znajduje się bezpośrednio nad barem i parkietem tanecznym, podobnie jak większość innych. W niektóre noce chcieliśmy wcześniejszej nocy, ale nawet przy zamkniętych drzwiach jest tak, jakby muzyka wybuchała w naszym pokoju. Byliśmy zaskoczeni, widząc parę z małym dzieckiem w pokoju obok, zakładaliśmy, że umieszczą ich w bardziej rozważnym miejscu, jednak druga strona balkonów wychodzi na główną drogę i inny hotel z rozrywką. Czy takie hotele proponuje się dla rodzin z dzieckiem które chcą spokoju. A jeśli chodzi o Itakę jako firma wpłaty dokonałam w piątek wieczorem w poniedziałek rano wypowiedziałam umowę i okazało się że firma pobiera opłatę za rezygnację w wysokości 250zł za osobę. Udałam się do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że zapis jest niezgodny z prawem i firma nie ma prawa z góry narzucać kosztów. Dodatkowo ubezpieczenie jak to Panie nazywają od rezygnacji i do którego strasznie zachęcają także jest niezgodne z prawem ponieważ wmawiają klientom że może odstąpić tylko wtedy kiedy przedstawi dokument od lekarza lub z policji co Rzecznik Praw określiła jako bzdura. Przesłałam pismo z rezygnacją do Itaki i dostała odpowiedz e-mail że W załączniku przesyłamy potwierdzenie anulacji rezerwacji Koszt rezygnacji wyniósł 250 PLN/os. zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa. Dokonano zwrotu nadpłaty w wysokości 297 PLN na wskazany numer rachunku bankowego.
    Czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Ale najbardziej rozbawiło mnie to Jeśli w najbliższym czasie podejmą Państwo decyzję o zakupie innej oferty prosimy o kontakt z biurem sprzedaży, wówczas rozważymy anulowanie kosztów rezygnacji. To jest kpina


    Bardzo dziękuje za dobór hotelu

    Zaletybrak
  • ~Aniela / 2019-10-03 12:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Biuro podróży, które nigdy mnie nie rozczarowało. Bardzo ciekawe i dobrze zorganizowane wycieczki. Rezydenci zawsze bardzo dobrze wyszkoleni, z niemałą wiedzą. Wszystko na 5!
  • ~Iwo / 2019-10-01 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje wrzesień 2019 Turcja. Itaka to biuro nastawione tylko na zysk. W ostatni dzień zostaliśmy wymeldowani z pokoju o godz. 12:00 a.m. wylot północy. Itaka zostawiła nas bez opieki bez All Inclusive - chcecie to sobie dopłaćcie. Na wycieczce fakultatywnej do Pamukkale do jedzenia picie trzeba dokupić, nadmienię również że "restauracja" do której zabrano nas na obiad, co tu dużo mówić u nas sanepid zamkną by na progu. A jeszcze dodam, że w drodze powrotnej zabrano nas na prezentację sprzedażową i do centrum handlowego w którym ceny zabijały. Bardzo się zawiodłam na "wielkiej" Itace i będę ją raczej omijać z daleka.
  • ~qwerty / 2019-09-29 21:12
    Ocena: 2.67 / 5
    To bp przechodzi samo siebie... na kolejnym wyjeździe przekonujemy się, że zależy im na zysku a zadowolenie klientów to inna bajka. Byle jak najwięcej zarobić. Płacimy ciężkie pieniądze za wyjazd i dostajemy najgorszej jakości usługę. No to ju kpina... Ostatni wyjazd to kropla, która przelała czarę. Pora na zmianę biura podróży.
    Zaletyprzewodnik
    Wadyautokar, jedzenie, hotele, organizacja
  • ~Beata / 2019-09-29 15:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Beata włochy klasyczne 21 09 2019 super polecam kazdemu pani przewodnik p Beatka z lublina super [premia] hotele, ,wyzywienie bardzo dobre wielki szacunek dla kierowcow p Adam i Krzysio
    Zaletydoskonale zorganizowani
    Wadybrak
  • ~Ewa / 2019-09-26 22:23
    Ocena: 3.67 / 5
    Lipiec 2019 wycieczka objazdowa po Portugalii. Fajna, ale nie sposób pozbyć się wrażenia, że naciągnięto nas na koszty za wersje, z których nie skorzystaliśmy. Rozkład lotów zaplanowany w taki sposób, że nie ma możliwości zjedzenia obiadokolacji pierwszego dnia i śniadania ostatniego dnia (dotarcie do hotelu około 1 w nocy, następnego dnia pobudka i śniadanie o 7, dalej zwiedzanie Lizbony. Ostatniego dnia pobudka przed 3 w nocy, wylot około 7 rano). Drogie wycieczki sprzedawane przez miejscowe biura podróży. Jeśli nie chce ktoś spędzić czasu w hotelu na peryferiach miasta, powinien je wykupić bo innej alternatywy nie ma, ale są w ofercie i można to przemyśleć. Hotel w Lizbonie (Brna) pozbawiony strefy restauracyjno - barowej, w dzielnicy peryferyjnej. Wersja - albo wykupimy za 50 E wieczór z Fado, albo nie mamy co jeść.Hotel Nave w Porto położony przy ulicy w przebudowie, turyści muszą ciągnąć bagaże 500 m pod górę, bo autokar nie ma możliwości dojazdu. Pokoje zaniedbane, z widokiem na obskurny dach. Zwyczaj w hotelach - robią kserokopie dokumentów tożsamości, bo jest za mało obsługi na recepcji.
    ZaletyBardzo kompetenta pilotka, ciekawy program.
    WadyNiski standard i nieatrakcyjne położenie hoteli w Lizbonie Brna i Porto Nave. Dokonanie kserokopii dokumentów tożsamości. Bardzo niedogodne terminy lotów dla grupy z Warszawy, a świetne dla grupy z Katowic - ta sama wycieczka, za identyczne pieniądze!
  • ~Ryszard / 2019-09-26 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Napiszę krótko, wszystim będę odradzał to biuro. W hotelu 5* ( z żaglem Itaki) był syf, bród, psy, koty drapiące o posiłek oraz trup w basenie, gdzie nie było ratowników. Odpowiedź Itaki była na piśmie : "...naszym zdaniem wszystko było w porządku..." A i jeszcze alkohole odpowiedź ..." alkohole importowane były dostępne w wyznaczonym barze..." 200 osób nie znalazło tego baru , tyle ich było ;)
    Zaletyhotel z dużym potencjałem
    Wadyz pięciu gwiazdek, jedna i cztery łzy
strona 1 z 15
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 293
TUI
Ocena: 2.99, ilość opinii: 42
Rainbow Tours
Ocena: 3.85, ilość opinii: 24
Neckermann
Ocena: 2.60, ilość opinii: 14
Funclub
Ocena: 2.63, ilość opinii: 8
7islands
Ocena: 1.89, ilość opinii: 6
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 691
mBank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 568
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 309
Netflix
Ocena: 2.85, ilość opinii: 145
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 130
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 97