Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 340 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    3.03
  • Obsługa klienta
    2.56
  • Cena/Jakość
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~milka / 2019-10-05 12:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Biuro Itaka steruje opiniami z imprez, z zastrzeżeniem, że pojawi się w ciągu 30 dni. Przy wystawianiu opinii nie ma możliwości oceniać punktowo - dlatego ostatnio są same opinie pozytywne i oceniane na 6 pkt. W biurze poinformowano, że szybkość chodzenia będzie dostosowane do wieku uczestników, a tak nie było.
  • ~Joanna / 2019-10-05 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki.
    Bardzo monotonne jedzenie, brudne naczynia, stoliki na stołówce brudne i lepkie obrusy, brak szklanek -kolejki nawet 15-20 minut. Brak możliwości zjedzenia w spokoju, ciasno cały czas ktoś szturcha.A na dodatek wydzielane jedzenie.W opcji All .. !!!!? Basen i leżaki brudne, łącznie z płytkami na basenie. Wszystko takie lepkie ze klapki z nóg spadały. Wydzielanie picia totalne nieporozumienie. Plaża brudna- odchody zwierząt. Brak basenu krytego w opcji standardowej-tylko za odpłatnością. Zdjęcia z oferty biura odbiegają od rzeczywistości !!! Smród papierosów w pokojach przeniesiony przez klimatyzację z baru. Naprawdę nie polecam jeden wielki koszmar! Tragedia !! To nie pierwsze moje wczasy ale pierwsza porażka. Zawsze czytałam opinie i patrzyłam na nie przez palce. Tym razem trzeba patrzeć na pozytywne opinie przez palce. Wystawił je chyba ktoś w zamian za coś!!!! Bo nie wierzę, że te pozytywne opinie pochodzą od osób które były w tym hotelu.
  • ~Honorata / 2019-10-04 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    W kwietniu 2019 roku wykupiliśmy wakacje "marzeń" z itaką na Wyspy Zielonego Przylądka. Miejsce cudowne. Pobyt miał być 2 tygodniowy ze względu na długi przelot z 2 dzieci. 2 dni po przylocie zastaliśmy w pokoju ręcznie pisaną informację że w związku z odwołanym lotem mamy się następnego dnia stawić u rezydentki.
    Rano dowiedzieliśmy się ze ( oczywiście informacja została przekazana bez empatii) w związku z brakiem samolotów wracamy po tygodniu pobytu.
    Pomimo listów i odwołań Itaka zwróciła nam kwotę- różnicę katalogową pomiędzy ceną za 1 i za 2 tygodnie pobytu, oraz oferowano nam bon w wysokości 600zł do wykorzystania na następne wakacje z tym biurem.
    Po dokładniejszym przebadaniu sprawy okazało się że itaka miała podpisaną umowę z samolotami max 8 których loty zostały wstrzymane już 10 marca 2019r. Wnioskujemy że już wiedziano wcześniej że nie będziemy mogli zostać na 2 tygodnie a mimo to wycieczkę zrealizowali.
    Pomimo pięknego miejsca, to już po 2 dniach została nam odebrana radość z korzystania z wakacji, oraz wykorzystany urlop którego już nie odzyskaliśmy.
    Absolutnie nie polecam biura!!!!
    Wadylekceważenie klienta
  • ~J / 2019-10-03 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobyt w sierpniu 2019 w hotelu Pizzo Calabro Resort w południowych Włoszech. Hotel godny polecenia, dobrze położony, posiłki bardzo dobre. Tyle tylko, że z własną rezerwacja. Itaka jako organizator pobytu zupełnie się nie sprawdziła. Wycieczki fakultatywne na bardzo słabym poziomie, minimalny poziom informacji i atrakcji. Rezydent wyraznie sobie nie radził w sytuacjach wymagających wsparcia podróżnych. Mimo wylotu o 4.00 rano Itaka gwarantowała pokoje tylko do 10.00 w dzień przed nocnym wylotem. Nie było możliwości przedłużenia na własny koszt doby hotelowej dłużej niż do godziny 14.00, mimo, że kolejna grupa z Itaki kwaterowania w opuszczonych pokojach pojawiła się w hotelu po godzinie 24.00 (wystarczyło, by Itaka partycypowała w kosztach późnego sprzątania). Tu dodam, że w momencie decyzji o wyjeździe plan lotów do i z powrotem byl zupełnie inny, dużo bardziej atrakcyjny. Zmienił się na ca miesiąc przed terminem urlopu w okresie w którym z braku czasu i mnogości chętnych trudno było szukać alternatywnych wyjazdów. Itaka nie zadbała również o pokój w którym w dzień wylotu jej klienci mogliby się umyć i spokojnie zostawić bagaże. Showerroom zagwarantowano do godziny 14.00 przy wylocie o 4.00 i wyjeździe z hotelu o 1.00 w nocy!!! Z uwagi na brak wydzielonego miejsca na bagaże, bagaże stały bez opieki w holu obleganej w tym dniu przez zmiany turnusów recepcji, gdzie bawiły się nimi dzieci czekających na meldunek Włochów. Interwencja u rezydentki nic nie dała. Uznała ona, że jest to zwyczajowa praktyka.
    ZaletyHotel sam w sobie, ale bez udziału i pośrednictwa w rezerwacji pobytu biura podróży Itaka.
    WadyItaka jako touroperator.
  • ~Karolina / 2019-10-03 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana obsługa w tym salonie. Poprosiłam o ofertę hotelu dla rodzin z dziećmi zależało mi żeby nie było hałasu i dyskotek do białego rana w Hiszpanii. Dostałam kilka ofert wśród nich hotel który podczas rozmowy telefonicznej Panie szczególnie zachęcały do kupna wypoczynku w tym hotel spokój cisza blisko plaży.Jak większość z nas nie wiedziałam jak sprawdzić w internecie hotel dlatego poprosiłam znajomych. I ku mojemu zaskoczeniu okazało się że każda opinia zawiera informację np tripadvisor : Minusem tego hotelu jest rozrywka nocna, która trwa od 21:00 do północy, piosenki są powtarzalne i jest jak jedna płyta z powtarzającymi się tymi samymi utworami, co po tygodniu jest trochę nudne. Jest również bardzo głośny i trudny do uniknięcia, nasz balkon znajduje się bezpośrednio nad barem i parkietem tanecznym, podobnie jak większość innych. W niektóre noce chcieliśmy wcześniejszej nocy, ale nawet przy zamkniętych drzwiach jest tak, jakby muzyka wybuchała w naszym pokoju. Byliśmy zaskoczeni, widząc parę z małym dzieckiem w pokoju obok, zakładaliśmy, że umieszczą ich w bardziej rozważnym miejscu, jednak druga strona balkonów wychodzi na główną drogę i inny hotel z rozrywką. Czy takie hotele proponuje się dla rodzin z dzieckiem które chcą spokoju. A jeśli chodzi o Itakę jako firma wpłaty dokonałam w piątek wieczorem w poniedziałek rano wypowiedziałam umowę i okazało się że firma pobiera opłatę za rezygnację w wysokości 250zł za osobę. Udałam się do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że zapis jest niezgodny z prawem i firma nie ma prawa z góry narzucać kosztów. Dodatkowo ubezpieczenie jak to Panie nazywają od rezygnacji i do którego strasznie zachęcają także jest niezgodne z prawem ponieważ wmawiają klientom że może odstąpić tylko wtedy kiedy przedstawi dokument od lekarza lub z policji co Rzecznik Praw określiła jako bzdura. Przesłałam pismo z rezygnacją do Itaki i dostała odpowiedz e-mail że W załączniku przesyłamy potwierdzenie anulacji rezerwacji Koszt rezygnacji wyniósł 250 PLN/os. zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa. Dokonano zwrotu nadpłaty w wysokości 297 PLN na wskazany numer rachunku bankowego.
    Czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Ale najbardziej rozbawiło mnie to Jeśli w najbliższym czasie podejmą Państwo decyzję o zakupie innej oferty prosimy o kontakt z biurem sprzedaży, wówczas rozważymy anulowanie kosztów rezygnacji. To jest kpina


    Bardzo dziękuje za dobór hotelu

    Zaletybrak
  • ~Iwo / 2019-10-01 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje wrzesień 2019 Turcja. Itaka to biuro nastawione tylko na zysk. W ostatni dzień zostaliśmy wymeldowani z pokoju o godz. 12:00 a.m. wylot północy. Itaka zostawiła nas bez opieki bez All Inclusive - chcecie to sobie dopłaćcie. Na wycieczce fakultatywnej do Pamukkale do jedzenia picie trzeba dokupić, nadmienię również że "restauracja" do której zabrano nas na obiad, co tu dużo mówić u nas sanepid zamkną by na progu. A jeszcze dodam, że w drodze powrotnej zabrano nas na prezentację sprzedażową i do centrum handlowego w którym ceny zabijały. Bardzo się zawiodłam na "wielkiej" Itace i będę ją raczej omijać z daleka.
  • ~qwerty / 2019-09-29 21:12
    Ocena: 2.67 / 5
    To bp przechodzi samo siebie... na kolejnym wyjeździe przekonujemy się, że zależy im na zysku a zadowolenie klientów to inna bajka. Byle jak najwięcej zarobić. Płacimy ciężkie pieniądze za wyjazd i dostajemy najgorszej jakości usługę. No to ju kpina... Ostatni wyjazd to kropla, która przelała czarę. Pora na zmianę biura podróży.
    Zaletyprzewodnik
    Wadyautokar, jedzenie, hotele, organizacja
  • ~Beata / 2019-09-29 15:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Beata włochy klasyczne 21 09 2019 super polecam kazdemu pani przewodnik p Beatka z lublina super [premia] hotele, ,wyzywienie bardzo dobre wielki szacunek dla kierowcow p Adam i Krzysio
    Zaletydoskonale zorganizowani
    Wadybrak
  • ~Ewa / 2019-09-26 22:23
    Ocena: 3.67 / 5
    Lipiec 2019 wycieczka objazdowa po Portugalii. Fajna, ale nie sposób pozbyć się wrażenia, że naciągnięto nas na koszty za wersje, z których nie skorzystaliśmy. Rozkład lotów zaplanowany w taki sposób, że nie ma możliwości zjedzenia obiadokolacji pierwszego dnia i śniadania ostatniego dnia (dotarcie do hotelu około 1 w nocy, następnego dnia pobudka i śniadanie o 7, dalej zwiedzanie Lizbony. Ostatniego dnia pobudka przed 3 w nocy, wylot około 7 rano). Drogie wycieczki sprzedawane przez miejscowe biura podróży. Jeśli nie chce ktoś spędzić czasu w hotelu na peryferiach miasta, powinien je wykupić bo innej alternatywy nie ma, ale są w ofercie i można to przemyśleć. Hotel w Lizbonie (Brna) pozbawiony strefy restauracyjno - barowej, w dzielnicy peryferyjnej. Wersja - albo wykupimy za 50 E wieczór z Fado, albo nie mamy co jeść.Hotel Nave w Porto położony przy ulicy w przebudowie, turyści muszą ciągnąć bagaże 500 m pod górę, bo autokar nie ma możliwości dojazdu. Pokoje zaniedbane, z widokiem na obskurny dach. Zwyczaj w hotelach - robią kserokopie dokumentów tożsamości, bo jest za mało obsługi na recepcji.
    ZaletyBardzo kompetenta pilotka, ciekawy program.
    WadyNiski standard i nieatrakcyjne położenie hoteli w Lizbonie Brna i Porto Nave. Dokonanie kserokopii dokumentów tożsamości. Bardzo niedogodne terminy lotów dla grupy z Warszawy, a świetne dla grupy z Katowic - ta sama wycieczka, za identyczne pieniądze!
  • ~Ryszard / 2019-09-26 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Napiszę krótko, wszystim będę odradzał to biuro. W hotelu 5* ( z żaglem Itaki) był syf, bród, psy, koty drapiące o posiłek oraz trup w basenie, gdzie nie było ratowników. Odpowiedź Itaki była na piśmie : "...naszym zdaniem wszystko było w porządku..." A i jeszcze alkohole odpowiedź ..." alkohole importowane były dostępne w wyznaczonym barze..." 200 osób nie znalazło tego baru , tyle ich było ;)
    Zaletyhotel z dużym potencjałem
    Wadyz pięciu gwiazdek, jedna i cztery łzy
  • ~Matka / 2019-09-26 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zniszczone wakacje. Szkoda pieniędzy i czasu, syf w pokoju, brodzik śmierdzących.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Mariola / 2019-09-25 13:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka Wietrznie i słonecznie
    Trudno opisać po prostu gonitwa można było popatrzeć z zewnątrz na zabytki wyjątek Watykan.
    O jedzeniu śmierdzącym w niby 3*hotelu bez kuchni z kateringiem i przewodniczce Sabrinie która na nic nie reagowała nie wspomnę.
    ZaletyMiałam szczęście trafiłam na super ludzi
    WadyMasówka bez zainteresowania ludżmi byle po kosztach
  • ~K / 2019-09-23 22:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysyłają ludzi do hoteli w których strajkuja pracownicy którym się nie płaci. Poczytajcie o kompleksie Roxy Luxory...jak można tak traktować Polaków...brak animacji, Brutus, zniszczony pensjonat słona woda w kranach i basenach. Brak pomocy i oklamywanie turystów.
    ZaletyNigdy więcej z Itaką
    WadyPiszą 5 gwiazdek A 2 bym nie dała
  • ~Romana / 2019-09-22 21:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Cóż, dla mnie Itaka to jest bardzo dobre i solidne biuro podróży. Mają świetną ofertę jeśli chodzi np. o samą ilość krajów, a same hotele stoją na wysokim poziomie. Nasz był świetny, a do tego rezydenci zainteresowani klientami. Nie mogę złego słowa powiedzieć, lot się nie spóźnił, nie było niespodziewanych przesunieć, a całe wakacje zgodne z planem i katalogiem.
    Zaletyhotel
    transport
    lot
    czystość
    plaża
  • ~Jakub / 2019-09-22 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, niezgodność usługi z umową. Hotel o niższym standardzie, bez wielu udogodnień
    ZaletyŻadne
    WadyNiezgodnośc umowy z usługą.
  • ~Jakub / 2019-09-22 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziekujemy za zniszczone wakacje.
    UNIKAC JAK TYLKO SIE DA!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko. Organizacja. Samolot. Obsługa. Pora samolotów. Zakwaterowanie. Jedzenie. W sumie wszystko co itaka robiła na tej wycieczce.
  • ~W.A. / 2019-09-21 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel Uniwersal Castell Royal Majorka lipiec 2019.Podróż do hotelu 2,5 godziny,posiłek podano bez picia,pokój opłaciłem z widokiem na morze a dostaliśmy z widokiem na bar, basen i stołówkę.Po trzech dniach dostaliśmy prawidłowy.Sniadania dobre ,obiady w normie, podczas kontroli super, kolacje słabe, Uwaga brak napojów do obiadu i kolacji.W ofercie wino słabiudkie i butelka schłodzonej wody o smaku kranówki.Plaża publiczna ,w 1/3 podczas przypływu zanieczyszczona brunatno zieloną roślinnością morze także,o nieprzyjemnym zapachu.Nie polecam wacieczki -nietypowy objazd wyspy-spęd czasowy brak czasu na posiłek, na statku brak napojów oprócz wina.Podczas jazdy pociągiem mieliśmy jechać przez plantacje cytrusów a były tunele, krzaki ,godzina jazdy na ceratowych siedzeniach.
  • ~Trelawny / 2019-09-20 09:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety skorzystanie z oferty tego punktu było największym błędem jaki popełniłem. Potrzebowałem urlopu z małym dzieckiem, w spokojnym miejscu, o przyzwoitym standardzie. Na folderach tak to wyglądało. W rzeczywistości - jeden wielki moloch, przepełniony hotel, w ŻADEN sposób nie dostosowany do wypoczynku z maluchem. (Hotel KOTVA w Bułgarii)

    UWAGA!!! Itaka sprzedaje pobyt w hotelu 3-gwiazdkowym jako 4-gwiazdkowym. Nawet Google twierdzi że hotel jest 3-gwiazdkowy ale wg. Itaki OFICJALNA kategoria jest 4-gwiazdkowa. Nie dajcie się oszukać.

    Na reklamację oczywiście odpisali grzecznie że moich roszczeń nie uznają i mnóstwo PR-owego gadania. Dorzucam jeszcze fotkę kolejki po jedzenie chociaż zastrzeżeń miałem o wiele więcej. Pokoje brudne, wiekowe, z wieloma uszkodzeniami. W moim przypadku - dziurawe drzwi. Kiedy znajdę chwilę pozbieram fotki i wszytko tutaj i w innych miejscach powrzucam.
    Zaletyjedna rezydentka w miarę pomocna
    Wadycała reszta.
  • ~edek / 2019-09-18 18:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wycieczka klasyczne Włochy 7 09 2019 wycieczka ciekawa
    ZaletyPani kasia jako przewodnik wykazała się dużą wiedzą i zaangażowaniem
    WadyBardzo nie sympatyczny kierowca zachowywal sie berdzo obcesowo wprowadzajac swoje zasady dotyczące korzystania z toalety i spożywania posiłków
  • ~Ania / 2019-09-11 00:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Rodos Palace
    Hotel pięknie prezentujący się na zdjęciach, odnosimy 5 gwiazdkowym zaprezentowany w ofercie na miejscu okazał się starym smieradzacym brudnym pokojem z lat 80. Itaka na swojej stronie oferty nie zamieściła takiego zdjęcia pokoju tylko te które są odnowione . Wszelkie próby zmiany pokoju kończyły się na niczym bo brak pokoi superior. Tłumaczenia Pan i rezydnetki że zdjęcia na stronie są pokazowe i ogladowe i wcale nie musza tak wygladac w rzeczywistoaci wszytsko o tym biurze. NIGDY nie zdecydowaliabysmy się na taką ofertę gdyby Itaka zamieściła pokoje w jakich lokuje swoich klientów . Zmarnowane wakacje złość i niedowierzaniem. Zapłaciliśmy kupe kasy za coś co było zaprezentowane w ofercie na stronie a dostaliśmy najtańszy z możliwych pokoi w całym hotelu i rozciąganie całej sytuacji w czasie że może na drugi dzień coś się zwolni pokazuje niekompetencje i brak organizacji. NIGDY WIĘCEJ wakacji z tymi oszustami.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
TUI
Ocena: 2.90, ilość opinii: 56
Rainbow Tours
Ocena: 4.00, ilość opinii: 35
Funclub
Ocena: 2.86, ilość opinii: 12
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 801
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 645
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144
Virgin Mobile
Ocena: 2.55, ilość opinii: 112