Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Funclub opinie

Ocena na podstawie 23 opinii

2.30 / 5

  • Cena/Jakość
    2.45
  • Obsługa klienta
    2.13
  • Oferta
    2.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Zatroskany rodzic / 2020-08-14 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Syn wrócił ze Złotych Piasków z obozu młodzieżowego 5.08.2020 na dzień dzisiejszy 24 ma pozytywny test na covid-19. Kolejny turnus już wrócił,a następny jest na miejscu. Inną rzeczą jest, że młodzież piła w pokojach alkohol, dwie dziewczyny zrobiły sobie tatuaże. Jest to młodzież nieletnia, gdzie byli wychowawcy? A biuro nie robi nic, aby chronić kolejnych obozowiczów. Zaznaczam, że wiedzą o Koronowirusie, ponieważ podawali dane do sanepidu. Zdecydowanie nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Monika / 2020-07-21 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wykupiłam opcje kup sobie spokój A i tak mają mi potrafić 80 zł. Zrezygnowałam z wyjazdu córki do Hiszpanii z powodów osobistych A oni i tak wszystko pod covit pociągają i każą czekać 180 dni na zwrot gotówki. Niestety ale takim zachowaniem zniechęcają klientów. Ja już nigdy nie skorzystam z tego biura. Niestety ale jest to mało profesjonalne.
    ZaletyBrak
    WadySame .
  • ~Karolina / 2020-07-20 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę to opinię po latach bo dalej nie uporałam się psychicznie z tym jak zostałam przez to biuro potraktowana. Byłam na obozie w złotych piaskach, pierwszy wieczór wyjścia był typowo żeby poznać miasto, czasu wolnego mieliśmy wtedy około godziny. Ja miałam wtedy bardzo poważną anemię. Już ok 10 minut od rozłąki z opiekunem, zemdlałam na mieście. Byłam trzeźwa, nie piłam, nie paliłam, nic nie brałam, takie rzeczy już się wcześniej zdarzały. Cucili mnie kelnerzy z pobliskiej restauracji. Przez prawie godzinę byłam tak zamroczona że nie umiałam wstać (upadając uderzyłam się w głowę). Mój przyjaciel dzwonił do opiekunki na numer który nam podała przez cały ten czas, 0 odzewu. Spóźniliśmy się przez tą sytuację na zbiórkę, od razu powiedzieliśmy opiekunce co się stało i pokazaliśmy dziesiątki wykonanych do niej połączeń których nie odebrała. Ona stwierdziła że nikt do niej nie dzwonił, że ja kłamię i kazała mi robić karne pajacyki. Tak, po tym jak dowiedziała się że zemdlałam i zobaczyła ranę na mojej głowie. Do tego powiedziała całej grupie, że przeze mnie mają następnego dnia ograniczony czas, co sprawiło że do końca wyjazdu byłam przez wszystkich gnojona. Nigdy nie posyłajcie swoich dzieci na wyjazdy z tego biura!!
    ZaletyBrak
  • ~Krystyna / 2020-07-10 14:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Podobnie jak wielu innych klientów jestem oburzona zachowaniem firmy wobec kryzysu.Miałam jechać do Szwajcarii na początku maja, ale jak wiadomo termin był nierealny, zaproponowałam pozostawienie zaliczki na inną wycieczkę kiedy się wszystko unormuje ponieważ często wyjeżdżam i chętnie korzystam (a właściwie korzystałam ) z ofert biur podróży.Powiedziano mi,że rozmowa o innej ofercie będzie możliwa po uiszczeniu przeze mnie całkowitej opłaty za imprezę, która się nie odbędzie (!)W tej chwili sytuacja wygląda tak,że dostanę zwrot zaliczki po potrąceniu opłaty za rezygnację w terminie 180 +14 dni od czasu rezygnacji.Cóż z tego,że rezygnację złożyłam przed wejściem Spec -ustawy?Ponoć biuro już organizuje nowe wyjazdy,których czuję się sponsorem.Przykre jest to ,że biuro,które organizowało niezłe imprezy (byłam na jednej) okazało się takim nieprofesjonalizmem.Ot zwykły naciągacz. Dlatego radzę omijać to biuro, zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyFajne oferty
    WadyBrak profesjonalizmu, naciągacz
  • ~Stanisław / 2020-06-05 20:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Porządne biuro. Byłem w Paryżu na Sylwestra i na wycieczce we Włoszech. Super kierowcy i super autokary.
  • ~Bartek / 2020-06-01 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    pomimo opłaconego kup sobie spokój nie chcieli zwrócić wpłaconych pieniędzy.zrezygnowalem długo przed ogłoszeniem spec ustawa a oni najpierw zwlekali że zwrotem a później zaczęli powoływać się na tą ustawę i kazali czekać 180 dni jednocześnie potracając 80 zł (gdzie ustawa na którą się powoływali wyraźnie mówi o zwrocie całości) dopiero interwencja instytucji papaństwowej przyspieszyła zwrot
    Zaletybrak
    Wadyprzemieszczanie cudzych pieniędzy
  • ~Jan P. / 2020-05-04 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawdziwe oblicze firmy widać w sytuacjach kryzysowych. Tak się stało w przypadku tego biura podróży. Na miesiąc przed uchwaleniem tzw. specustawy dokonaliśmy rezygnacji z wycieczki do Paryża. Najpierw Biuro określiło termin zwrotu części zaliczki na 30 dni co już było niezgodne z Ogólnymi warunkami (14 dni ) a potem powołując się na specustawę odmówiło zwrotu. Wystąpiliśmy w tej sprawie o opinię do UOKIK , który całkowicie przyznawał nam rację i radził skierować sprawę zwrotu zaliczki do Sądu, co też uczynimy. Ale biuro zlekceważyło całkowicie przesłaną opinię, w końcu instytucji rządowej.
    Epidemia minie, a wtedy usłyszymy zapewnienia FUNCLUBU jak to bardzo stara się dbać o klienta i jak bardzo im zależy na dobrej opinii. NIE DAJMY SIĘ WIĘCEJ NABIERAĆ. Firma która nie szanuje klienta, bez zgody korzysta z cudzej własności i sama sobie ustala prawa, nie zasługuje na dalsze zaufanie!
  • ~Rozczarowana / 2020-05-03 09:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Stanowczo przestrzegam Was przed tym biurem podróży, bo do inkasowania od nas pieniędzy byli bardzo szybcy, a do oddania bardzo niechętni.Mieliśmy zarezerwowaną wycieczkę do Włoch na 29 kwietnia, z wiadomych względów odwołaliśmy pisemnie wyjazd 29 lutego. Otrzymaliśmy odpowiedź o przyjęciu rezygnacji i decyzji zwrotu zaliczki z potrąceniem kwoty 150 zł od osoby w terminie 14 dni. Następnie przełożono termin na 30 dni. Oczywiście zwrotu nie otrzymaliśmy. Po interwencji biuro ustaliło nowy termin na 180 dni, powołując się na specustawę. Rezygnacja została zgłoszona miesiąc przed specustawą, a dwa terminy zwrotu biuro ustaliło samo przed wejściem w życie specustawy. W chwili obecnej biuro podróży nie odpowiada na żadne pisma. Czujemy się oszukani i manipulowani przez to biuro.
    ZaletyNie pojechaliśmy więc trudno powiedzieć
    WadyTragiczna obsługa posprzedażowa
  • ~Zniecierpliwiona / 2020-04-30 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę omijać te biuro z daleka. Wykupiłam ubezpieczenie "kup sobie spokój" i zrezygnowałam z wyjazdu jeszcze przed ustawą o covid. Nie chcą oddać pieniędzy, chociaż jest to niezgodne z prawem!!!! Nie polecam, szkoda czasu i pieniędzy!
    ZaletyBrak
    WadyOkłamują ludzi, nie miła obsługa
  • ~sek / 2020-04-10 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    zrezygnowałem z wycieczki do Włoch pomimo wykupienia "kup sobie spokój" nie chcą oddać wpłaconej zaliczki. Zrezygnowałem 4 marca przed tzw. spec ustawą odpisują w koło to samo, że ustawa działa wstecz i mają 180 dni.Za pół roku to po tej firmie śladu może nie być. A przecież moje pieniądze są u nich na koncie.
  • ~ana / 2020-01-31 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam podroze z tym biurem.Problemy zaczely sie jeszcze przed wyjazdem.Mianowicie kilkukrotnie bylo zmieniane miejsce i godzina odjazdu.W autobusie wykupione miejsca,pani ma zaznaczone które ale nie powie.Wiec siadasz gdzie chcesz a potem się przesiadasz bo to wlasnie te wykupione.Przewodnik sie spoznil a jak juz przybyl to zamiast oprowadzić jedna wycieczkę a potem druga jak mialo byc polaczyl sobie dwie.Plan wycieczki nie zostal zrealizowany bi nie starczyli na wszystko czasu a Sylwester jak nieśliśmy spędzimy pod brama wraz z Dj to nie spędziliśmy bo już nie wpuszczali przewodnik nie byl doinformowany ze do którejś godziny można wejść.Tak wiec Sylwester spędziliśmy na chodzeniu w kolko zeby wejść jakimś wesjciem a na koniec poszliśmy do restauracji.Mielismy w autokarze osobę pod wplywem narkotyków zglaszalismy wielekrotnie ze boimy sie o swoje życie i ze osoba zakloca porządek a Pani stwierdzila ze rozumie i juz.Przezylismy horror.Potem osoba pod wplywem zgubila sie i nasz powrót sie opuznil znacznie ponieważ nasza pani pilot szukala go po calym mieście i wydzwaniala do niego.Taka osobę przekazuje sie w ręce policji zwlaszcza ze byla powiadamiana o tym i nke trudno bylo to udowodnić.No coz moze to normalne z tym biurem.
    WadyNie zrealizowany program,brak zapewnienia bezpieczenstwa
  • ~Waldemar / 2020-01-01 13:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia Niger wiecej. Zaplacilem za transport 30 euro A tu z busta w Paryzu.Autokar sie spoznial. My musielismy czekac na kierowcow.13 Rodin hardy powrotnej dwa przystanki .Koszmar .Vede domagal sei zwrotu cresci pieniedzy.
    WadyChamskie traktowanie .5 km z butano po Paryzu tragedia.Nie pisalem sie na maraton zaplacilem za transport.
  • ~beta / 2019-12-24 10:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Zniżka na obozy młodzieżowe oraz inne wyjazdy z kodem promującym 4330. Masz ochotę - skorzystaj i zaoszczędź!
  • ~Maciej / 2019-12-15 12:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Stanowczo ODRADZAM korzystanie z usług tego biura podróży. Miałem nieprzyjemność skorzystać z usługi jednodniowej wycieczki na Jarmark Bożonarodzeniowy do Wiednia. Problemy zaczęły się jeszcze przed wyjazdem, 2 dni przed planowanym wyjazdem z Poznania dostałem wiadomość, że czas wyjazdu został opóźniony o 3 godziny (co dla mnie oznaczało, rzecz jasna, 3 godziny krócej zwiedzania - jeżeli chodzi o wycieczkę jednodniową - dramat). Kolejny problem nastąpił przy odprawie - pilot rozsadził mnie i dziewczynę osobno, mimo, że rezerwację mieliśmy wspólną, po czym powiedział, że możemy sobie i tak usiąść razem. Tak też zrobiliśmy po czym przyszła kolejna grupa osób, z której jedna osoba miała wyznaczone miejsce na którym siedziała moja dziewczyna, doprowadziło to do niepotrzebnego zamieszania (Wystarczyłoby żeby pilot przypsał miejsce mojej dziewczyny obok mnie tak jak sugerowaliśmy, na co zresztą się zgodził), ale koniec końców dogadaliśmy się i był OK. Mimo i tak już znacznego opóźnienia organizowano zbyt wiele przerw (kolejna strata czasu). W trakcie jednej z nich, jeden z kierowców dał popis swojego chamskiego, nieprofesjonalnego zachowania. Moja narzeczona, bazując na doświadczeniach z poprzednich tego typu wycieczek, chciała skorzystać z tzw. cafe baru mieszczącego się przy toalecie w autokarze, myśląc, że jest on wliczony w cenę usługi. Ledwo zdążyła otworzyć drzwi szafki kiedy jeden z kierowców naskoczył na nią z podniesionym, lekceważącym tonem: "Pewnie! Jeszcze mi i mojemu koledze Pani od razu pić zrobi jak już Pani robi sobie. Każda za 4 złote. Czy ja Pani przychodzę do domu i grzebie w Pani prywatnych rzeczach?". Dodam, że ani nikt wcześniej nas nie uprzedził o konieczności uiszczenia opłaty, ani przestrzeń w cafe barze nie była oznaczona jako 'prywatna'. Dojechaliśmy do Wiednia i myślałem, że od tej pory będzie już tylko lepiej. Niestety myliłem się. Na miejscu dołączyła do nas przewodniczka i zaczęliśmy wycieczkę objazdową. Przewodniczka baaardzo sympatyczna, ż dużą wiedzą, mająca umiejętność przekazywania wiedzy w ciekawy sposób (Jedyny plus całej wycieczki). Myślałem, że to właśnie ona wynagrodzi nam wcześniejsze problemy. Wysiedliśmy na jednym z placów i spod katedry św.Szczepana zaczęliśmy pieszą wycieczkę z przewodniczką. Po 20 minutach przewodniczka z przykrością zakomunikowała, że jej czas już minął i z powodu naszego opóźnienia jest zmuszona się z nami rozstać, bo zaraz ma kolejną grupę... TRAGEDIA. Z uwagi na obiecane w umowie oprowadzanie po licznych wiedeńskich obiektach inicjatywę powinien przejąć pilot wycieczki. Niestety jego inicjatywa polegała jedynie na doprowadzeniu nas do punktu informacji turystycznej i zasugerowaniu nam, że na ten moment możemy pobrać sobie darmowe mapy Wiednia i rozpocząć zwiedzanie na własną rękę. DRAMAT. Pierwszy raz spotkaliśmy się z takim podejściem do klienta. Sporo podróżujemy, czasami przez biura, czasami organizujemy sobie wyjazdy sami. W tym przypadku żałuję, że nie zdecydowaliśmy się na samodzielne zwiedzanie - Przynajmniej odpowiednio wcześnie byśmy się przygotowali - punkty wycieczki, wydrukowane opisy obiektów itd. Niestety postawiliśmy na wygodę myśląć, że wszystko zapewni nam biuro FUNCLUB. Nic bardziej mylnego. STANOWCZO ODRADZAM ZARÓWNO POCZĄTKUJĄCYM PODRÓŻNIKOM (BO BĘDĄ ZDANI NA SIEBIE) JAK I ZAAWANSOWANYM (BO ŻADNEJ WARTOŚCI DODANEJ Z WŁOŻONYCH W TO PIENIĄDZE NIE MA. A jeżeli chodzi o sam Jarmark Bożonarodzeniowy w Wiedniu - Gorąco polecamy rodzimy Wrocław. Bliżej, smaczniej, ładniej, bardziej różnorodnie.
  • ~Aga / 2019-10-16 11:18
    Ocena: 5.00 / 5



    “Witam.Oceniliśmy firmę FC na 10 ponieważ nie mamy nic do zarzucenia wszystko było zgodnie z opisem.Chodzi konkretnie o wyjazd do Włoch od 26.09 do 07.10 była to objazdówka Rzym,Wenecja,Siena,Watykan....plus wycieczki dodatkowe oczywiście za opłatą Piza,Florencja,Asyż,winiarnia...same perełki tego pięknego kraju.Co do jedzenia byliśmy w kraju espresso,capuccino,makaronu...i zwyczajów Włochów. Było naprawdę super słońce, plaża...piękne widoki.Pani Monika nasza pilotka super babka ze stalowymi nerwami no i kierowcy, chłopcy na medal, wasza kawa to mistrzowstwo nie zdradzajcie tylko sposobu zaparzania bo Włosi będą zazdrośni.Co do wyżywienia, śniadania składające się z 2 plasterkow sera,2 plasterków szynki,salami,dżemy,jogurty,płatki,ciasto,słodki rogalik,jajko,chleb,masło, oczywiście kawa i herbata.Obiadokolacje to makaron lub zupa,drugie danie to mięso,ryby,kurczak,frytki.purre,sałata...no i deser ciasta,owoce,panna cotta.Dla normalnego człowieka wypas.Teraz przejdę do mniej miłych spraw a konkretnie chodzi mi o nas Polaków wiecznie nie zadowolonych a to chleb za grubo pokrojony lub mrożony,jajko wczoraj ugotowane,brak cytryny do herbaty,mięso jak podeszwa,makaron rozgotowany...Za dużo chodzenia podczas wycieczek,za szybko ,za gorąco za,za,za,jedna z mało inteligentnych osób powiedziała że francy trzeba związać nogi żeby za szybko nie chodziła.To było odnośnie naszej pani pilot...MASAKRA.Nie wszyscy tacy byli, jednak ta część światowych ludzi jeżdżących po Europie a nie wiedzących do czego służy ser parmezan zatruwała nam życie.Nie pozdrawiamy osób rzucających pety,kubeczki po kawie,kartonu po wyciągniętym winie na czystym parkingach lub trawnikach.Swoje niezadowolenie załatwiajcie w cztery oczy chodzi konkretnie o panią z winnicy ,której od samego początku nic nie pasowało,jak szkoda pieniędzy to się nie wykupuje takich wycieczek, oraz państwa z recepcji w Czechach...wstyd,wstyd,wstyd Polacy. Mimo wszystko będziemy korzystać z państwa ofert.Adam i Agnieszka ”





    ZaletySuper wyjazd
    WadyBrak
  • ~Konrad / 2019-08-12 10:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety wypoczynek w Makarskiej należy zaliczyć do nieudanych. W umowie obiecano zakwaterowanie w obiekcie *** za to zakwaterowano nas w norze, która nie widziała remontu od 20 lat. Ponadto dziwne opłaty dodatkowe "klimatyczno-kwaterunkowe" i odległość od plaży 600 m, kiedy w ofercie obiecano 300m. Na zgłoszenie mailowe i na miejscu ani biuro ani rezydent nas nie przekwaterowali bo stwierdzili że warunki zakwaterowania to "kwestia gustu". Skandal! Zgłoszona reklamacja.
    ZaletyWidoki,dobra flota autobusowa
    WadyOpieka na miejscu, nizgodność z ofertą
  • ~Rafał / 2019-07-21 15:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Dziś o godz 9.00 córka dojechała do Lloret de Mar po 24 h, okazało sie ze dostała hotel nie ten ci trzeba, mało tego to jest 2 zmiana hotelu, zapłacony byl hotel Goya po czyn 2 tyg przed wyjazdem biuro informuje ze jest zmiana hotelu na Don Juan,zgadzamy się na to,a teraz okazuje się ze dostają hotel Sunny Beach bez informacji ze strony biura.
    Od godziny 9.00 do 15.00 czekają na pokoje w holu hotelu bez jedzenia i picia pi 24 h podróży,to jest zgroza i brak poszanowania klientów,oraz złamanie warunków umowy.
    Przestrzegam przed tym biurem.
    Napewno sprawa trafi wyżej jedli nie otrzymamy rekompensaty z tytułu strat moralnych
  • ~ewa / 2019-05-06 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA TO OSZUŚCI!!!!!! UWAŻAJCIE Z PRZEDPŁATAMI!!!!!!! Moi rodzice mieli pojechać do Indii w listopadzie 2018 roku, zapłacili 7200 zł. przedpłaty. Niestety jedno z nich bardzo poważnie się rozchorowało i musieli zrezygnować z wyjazdu. Biuro wyliczyło, że należy się rodzicom zwrot w wys. 5300 zł, mieli tylko podać numer konta do zwrotu, po czym nagle biuro wyparło się, że w ogóle była jakakolwiek przedpłata(!!!) Po kilku próbach dogadania się drogą mailowa i wystawianiem wezwań do zapłaty rodzice kierują sprawę do prawników i dalej do sądu. OMIJAJCIE Z DALEKA TO OSZUŚCI!!!!!!!
  • ~Balbina / 2019-04-25 22:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Zdawało by się, że wycieczka autokarowa do bliskiego Grodna na Białorusi, to bułka z masłem dla organizatora, który takich wycieczek zorganizował już sporo. No niestety wrażenia z przejazdu nie są dobre, ba nawet dostateczne. Otóż zaplanować wyjazd z Łodzi o godzinie 3,00 wiedząc, że pogranicznicy białoruscy mogą nie być zbyt entuzjastycznie nastawieni do "intruzów", to kpina. W rezultacie na miejsce dotarliśmy dopiero przed 13,00. I cały plan zwiedzania się sypnął, bo pośpiech zniweczył wiele zamierzeń.
    Mieliśmy mieszane uczucia już w trakcie przejazdu bowiem autokar zatrzymywał się na parkingach z jedną toaletą dla panów i jedną dla pań. Dla 60 osób!!! Nie trzeba tłumaczyć ile czasu postój trwał.
    W drogę powrotną wszyscy zameldowali się w autokarze już przed 20,00. Niestety zmęczeni i wkurzeni musieli jeszcze dwie godziny czekać aż pan kierowca zgodnie z przepisami i normami sobie odpocznie te 9 godzin (właśnie przez długość przejazdu).
    Wycieczka była niedroga ale pobrano dodatkowe opłaty w wysokości 20 euro od osoby, których rozliczenia nie dopatrzyliśmy się. Na co poszły nie wiadomo. I te śmieszne 20 zł za wyjazd autokaru z Łodzi skąd i tak startował.
    Jednym słowem kpina z ludzi.
    ZaletyPrzewodniczka po Grodnie spełniła oczekiwania - nie jej wina, że na wszystko nie było czasu.
    WadyBrak drugiego kierowcy, ale to 60 osób x 20 euro daje ok. 5100,00 zł - chyba starczyłoby na zmiennika.
  • ~Ewa / 2018-10-15 21:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Ciekawy program wycieczki Liguria i Lazurowe wybrzeże, ale w hotelu Rivera pogryzły nas pluskwy. Biuro uznało, że to nie powód do reklamacji, bo pokój został wymieniony, ale już po fakcie.
    Biuro stwierdziło, że zdjęcia pogryzień nie są dowodem, choć pogryzienia widziała również pilotka i recepcjonista. Dezynfekcja została zrobiona w pokoju, ale już po pogryzieniu przez pluskwy. Praktycznie cały wyjazd był zmarnowany (dyskomfort psychiczny i fizyczny).
    Zaletyciekawy program
    Wadypluskwy w hotelu Rivera
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.65, ilość opinii: 414
TUI
Ocena: 2.54, ilość opinii: 101
Rainbow Tours
Ocena: 2.64, ilość opinii: 62
Funclub
Ocena: 2.30, ilość opinii: 23
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2505
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2222
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2081
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1867
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1043
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 865