Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Funclub opinie

Ocena na podstawie 119 opinii

2.66 / 5

  • Cena/Jakość
    2.59
  • Obsługa klienta
    2.47
  • Oferta
    2.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Maria / 2022-09-28 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro na polskim rynku. Autokary stare, piloci amatorzy, noclegi karygodne. A żeby było mało to nie rozliczają pobranych opłat dodatkowych od podróżnych. Z taką nieuczciwością spotkałam się pierwszy raz.
    ZaletyBrak
    WadyPiloci
    Noclegi
    Autokary
    Brak możliwości odzyskania pieniędzy
  • ~Ola / 2022-09-28 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu wyjazdy z biurem Funclub. Traktują klienta w sposób bezczelny i arogancki. Jeśli złożycie na cokolwiek zasadną reklamację i tak jej nie uwzględnią, nawet jeśli wykaże się uczynioną przez pilota wycieczki krzywdę.
    WadyNa wycieczce człowiek boi się o własne życie i zdrowie
  • ~VIOLETTA / 2022-09-28 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed korzystaniem z biura podróży FUNCLUB. Nierzetelni, nieuzanjący reklamacji oraz odpierający od siebie wszelkie zasadne zarzuty na temat organizacji imprezy. Wyjazd z nimi to stracony czas i pieniądze!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Dorota / 2022-09-01 10:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Obóz młodzieżowy sierpień Hiszpania Paryż Disneyland w 100%polecam obsługa i organizacja na medal
    ZaletyWszystko zorganizowane na100%
  • ~Justyna z mężem / 2022-08-30 10:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka objazdowa Szwajcaria, Włochy, Austria 21-27-2022 autokar A31 Wszystko zgodnie z ofertą. Wielkie uznanie i podziękowanie dla pilota p. Janusza za ogromny profesjonalizm i opiekę oraz przesłane prywatne zdjęcia z wycieczki.
    Polecam wszystkim wycieczki z Funckubem i na pokładzie p. Janusza
    ZaletyDuży profesjonalizm pilota wycieczki
  • ~Ang / 2022-08-28 12:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Albania,Vlora, Hotel Aglon
    Wszystko zgodne z opisem. Pokoje czyste, klimatyzowane, Wi-Fi. Śniadania smaczne, wystarczające.
    Rezydent -chłopak na medal;-) pomocny w każdej sprawie. Z ogromną wiedzą o kraju i zwyczajach miejscowych .
    Polecam serdecznie
    ZaletyBlisko plaża i piękne widoki
    WadyBrak
  • ~Łukasz / 2022-08-28 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz z tym biurem podróży. Oferta niezgodna z rzeczywistością.
  • ~Urszula / 2022-08-17 09:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Albania , hotel Aglon , Vlora .Dla mnie wszystko zgodne. Wybierając ofertę miałam swoje kryteria których oczekiwałam.
    Jestem mile zaskoczona życzliwością właścicieli. Chętni do rozmowy, do zabawy.
    Na nasz hotel i rezydenta nie możemy narzekać. Kris to człowiek bardzo pomocny, przynajmniej dla nas. Kontakt natychmiastowy, opieka na miejscu super.
    Balkon- nie ma. Ale liczyliśmy się z tym ,że nie będzie. Hotele mają okna i balkony dookoła budynku, więc nawet dobrze ,że go nie mamy.
    Do plaży mega blisko, leżaki darmowe, napoje i owoce w cenie.
    Hotel Aglon, Vlora, Albania
    ZaletyBlisko plaży, darmowe leżaki, napoje do śniadania, kawa, sok, woda. Życzliwi właściciele, super zabawa, rezydent kontaktowy i pomocny
    WadyBrak półek w szafach
  • ~M / 2022-08-14 00:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłam w 2021r. na obozie młodzieżowym w Bułgarii (dla osób poniżej 18 r.ż) w Złotych Piaskach. Wyjazd z Warszawy Zachodniej do Złotych Piasków odbył się bez zarzutów. Wyjechaliśmy o ustalonej godzinie, w tym autokarze jaki miał być, aczkolwiek nie polecam kupować rezerwacji miejsc. Może to zależy od ludzi z jakimi jedziesz, ale generalnie każdy siadał gdzie popadnie i organizator nie pilnował rezerwacji miejsc. Przy wchodzeniu do autokaru panował kompletny chaos, ale to i tak nie największy problem. Postoi moim zdaniem było wystarczająco, toaleta w autokarze była dostępna, ale nie polecam jej nadużywać. Były gniazdka do ładowania. Problemy zaczęły się, gdy dotarliśmy na miejsce. Przyjechaliśmy rano, ok godz. 9 pod hotel, a zakwaterowali nas o porze obiadowej, około godz. 15.30. Więc czekaliśmy kilka godzin przed hotelem (lub ewentualnie w holu hotelu) na mocnym słońcu, po tylu godzinach podróży, na łaskawe zakwaterowanie, które powinno się odbyć od razu po przyjeździe. To co teraz napiszę, nie dotyczyło bezpośrednio mnie, ale zdecydowanie nie chciałabym żeby mi się przytrafiło. Chodzi o to, że ludzie którzy kupili rezerwacje w hotelu Elena, zostali poinformowani o przeniesieniu do hotelu Sunrise, dopiero po przyjeździe na miejsce. Więc oni nie dość, że czekali tyle godzin na pokój, to jeszcze w innym hotelu niż kupili! Podkreślam tutaj, że hotel Elena był do kupienia droższy niż hotel Sunrise. Zakwaterowania w owym hotelu nie było, ale zapłacić za niego na stronie fun clubu już się dało, kpina. Po prostu żenujące zachowanie w stosunku do klienta. Sam pobyt w Bułgarii generalnie odbył się bez zarzutów. Kolejny problem nadszedł w dniu wyjazdu. Ledwo po zjedzeniu śniadania w hotelu musieliśmy zabrać manatki i opuścić pokoje. Cały dzień musieliśmy sobie zagospodarować sami. Obiadu i kolacji tego dnia nie było. Jedzenie trzeba było sobie kupić na własną rękę w pobliskich sklepach lub na mieście, tak samo na podróż. Można było ewentualnie pójść jeszcze na basen hotelowy bądź na miasto w oczekiwaniu na wyjazd, ale to i tak był naprawdę długi dzień, czekania na autokar nie było końca. Tymbardziej, że jak przyszło co do czego, wyjazd autokaru a8 (tym samym, którym przyjechaliśmy) miał być o godz. 20 a spóźnił się o ponad 2 godz. więc wyjechaliśmy po 22. Dodatkowo zmienili nam autokar na inny niż ten który miał być - zamieniony autokar nie miał gniazdek do ładowania, więc przez ponad dobę podróży trzeba było oszczędzać baterię w telefonie. Ogólnie obóz ten wspominam dobrze, ale te biuro podróży to mocni kombinatorzy. Ja od siebie generalnie nie polecam, nie pojechałabym z nimi nigdzie drugi raz. Naprawdę warto włożyć swoję ważne pieniądze w coś lepszego.
    Zalety-opiekunowie
    Wady-ORGANIZACJA
  • ~Torro / 2022-08-12 18:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Również jestem aktualnie na wczasach w Albanii. Potwierdzam, że rezydent jest kłamcą i w żaden sposób nie rozwiązuje problemów klientów. Także mam wykupiony pokój z widokiem na morze i pomimo, że hotel takie pokoje oferuje na booking to ja nie mogę go otrzymać. Po kilku dniach zaproponował zmianę pokoju, ale po podpisaniu oświadczenia, że nie mam roszczeń do biura funclub. Jest to ochydny szantaż, ponieważ bez tego papierka nie dostałbym pokoju. Zobaczymy czy w ogóle ten pokój będzie, bo rezydentowi nie można ufać. Omijajcie to biuro jeśli nie chcecie mieć straconego urlopu.
    P. S. Podejrzewam, że pozytywną ocenę pracy rezydenta napisał on sam.
  • ~Aglon / 2022-08-12 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem na tej samej wycieczce co osoba o ksywie loki. To co czytam to totalna bzdura. Rezydent jest wyjątkowo pomocny, w naszym hotelu Aglon wszystko gra. Szkoda ze przez jedna panią z problemami psychicznymi rezydent musi poświęcać czas na wyjaśnieniach jakie są procedury. Nikt z hotelu Aglon ani Leon nie zgłasza żadnych zastrzeżeń. Tak to już jest z tymi co w domu nic nie maja a na wczasach udają gwiazdy. Szkoda słów. My ze swojej strony polecamy 100 procent.
  • ~Loki / 2022-08-12 09:45
    Ocena: 2.67 / 5
    ostrzegam przed biurem funclub.wlasnie jestem w albanii wlora.rezerwacja imprezy zamówiona i opłacona we wrześniu 2021. przyjazd sierpień 2022 i okazuje się że mój i innych ludzi pokoje zostały sprzedane albanskim włochom po cenie kilkukrotnie wyższej. nam dano nory brudne śmierdzące walące grzybem. biuro po intrwencj nie zrobiło nic. zamiast balkonu z widokiem na morze za który zapłaciliśmy widok na śmietniki i parking.szok...rezyxent krzysztof grzelczak ma wszystko w dupie. nic nie zrobił żeby nam pomóc. lata tylko i wciaz powtarza że jest prawnikiem. obłęd zmarnowany urlop i pieniądze. funclubu to dziadostwo
    ZaletyPrawda
    WadyMały zasieg
  • ~Oszukana / 2022-08-11 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja dziecko właśnie przebywa na obozie młodzieżowym z FunClubem w Hiszpanii. Chcę przestrzec wszystkim rodziców przed powierzeniem dzieci „tym ludziom”. Kompletny brak organizacji, jeden wielki chaos. Praktycznie nic co było podane jako program pobytu nie zostało zrealizowane. Jedyne czego młodzież ma pod dostatkiem to tzw. czas wolny, który polega na samotnym „włóczeniu„ się po obcym mieście do godziny 23.00 a dla tych którzy mają lat 16+ to i dłużej (nocne kluby). To jest kompletnie nieodpowiedzialne zachowanie ze strony opiekunów, wręcz karygodne.
    Nawet plaża jest tu pod wydziałem, 2-3 godziny dziennie.
    Próba kontaktu z biurem aby wyjaśnić sytuację spełzła na niczym (ale tak właśnie to biuro działa, ignorując klienta).
    Nie pozwólmy się dłużej oszukiwać, zgłaszajmy takie sytuacje do rzecznika konsumentów. Informujmy urzędy marszałkowskie, w których znajduje się siedziba biura o jego praktykach (marszałek województwa jest odpowiedzialny za wydawanie odnawianej co roku koncesji na prowadzenie usług turystycznych). Eliminujmy z rynku nieuczciwe biura podróży.
    Żałuję, iż nie przejrzałam opinii o tym biurze przed dokonaniem zakupu. Ustrzegłoby mnie to przed wyrzuceniem pieniędzy w błoto
    ZaletyBrak
  • ~Wojtek / 2022-08-08 09:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiedy trzy lata temu pojechaliśmy z tą firmą do Makarskiej (Chorwacja), przeboleliśmy ciasnotę w autokarze i przymrużone oko na picie alkoholu jak również już na kwaterze widok na ścianę, dosłownie pół metra od tarasiku była wysoka na trzy piętra ściana. Widok był ciemny i ponury... Ale piękno morza i okolicy pozwoliły nam zaakceptować taką sytuację...
    W grudniu 2021 zarezerwowaliśmy ponownie turnus w Makarskiej.. Turnus dla Seniora w terminie 31.08-12.09 Wzięliśmy urlopy na ten termin, co nie było łatwe.... W lipcu dopłaciłem zgodnie z regulaminem resztę kwoty a za trzy tygodnie dostaliśmy wiadomość że wyjazd odwołany z powodu sytuacji międzynarodowej. Jednocześnie zaproponowano nam wyjazd do Hiszpanii, Grecji lub następny turnuc Chorwacja... A więc argumentacja sytuacją międzynarodową okazała się śmieszna i urągająca logice i inteligencji klijentów...
    Nie polecam tą firmę i na wszystkich możliwych portalach będę wysyłał swoją opinię, aby ustrzec ludzi przed podobną sytuacją... Chcieliśmy jechać do Chorwacji, nie do innego kraju i urlopu w firmie nie dają nam na nasze widzi mi się... Jesteśmy odpowiedzialnymi ludźmi i szanujemy pracę i pracodawcę... Fun club natomiast nie szanuje Klienta...
  • ~Kika / 2022-08-07 02:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Byliśmy w tym roku, weekend czerwcowy, w Szwajcarii na imprezie "ogromne piękno". Koszt imprezy 1490+90 ubezpieczenie+20 opłata + 150 franków ceny wstępów, opłaty drogowe itp. W cenie tylko śniadanie. Impreza 4-dniowa a w praktyce 1 dzień cały w trasie, drugi cały w kolejach z przystankiem w St. Moritz, trzeci Zurich i wodospad a po południu powrót do Polski. Przyjechaliśmy czwartego dnia rano. Czyli 2 dni pobytu. Cena kolejki to ok. 64 franków, wstęp na wodospad 2 franki. Dlaczego wpłacaliśmy 150? Cena nieadekwatna do oferty. Ponad 2300 od osoby za dwa dni? I jeszcze wyżywienie we własnym zakresie. Odległości między siedzeniami małe. Jedynie pilot i kierowcy spoko.
    ZaletyPilot
    WadyZbyt wygórowana cena w stosunku do oferty. Bardzo duża opłata we frankach i nie wiadomo na co.
  • ~uczestnik wycieczki z żona plus opinie / 2022-07-25 09:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzień dobry. Jesteśmy bardzo zawiedzeni tym biurem , brakiem rzetelności ,mijaniem się
    z prawdą - nigdy już nie skorzystamy z tego biura i odradzamy innym.
    Decydując się na wyjazd do Szwajcarii upewniałem się jaki będzie autokar .
    Uzyskana informacja ze strony Fanklubu , że stawiają na komfort i bezpieczeństwo podróżnych , że posiadają tylko najnowocześniejszych i najwygodniejszych autokary ,duże przestrzenie miedzy wygodnymi skórzanymi fotelami , ekskluzywne wnętrze - przekonała nas o podjęciu decyzji skorzystania z oferty Fan klubu - wyjazd do Szwajcarii wycieczka „ogromne piękno w miniaturze”
    Jakież było nasze i nie tylko nasze rozczarowanie , gdy ujrzeliśmy toporny autokar z PKS , który przeznaczony jest do jazdy po kraju , który nie posiada podstawowych parametrów i wyposażenia ; zagłówki ,WIFI , klimatyzacja - gdy wróciliśmy po zwiedzaniu
    do autokaru to jak do sauny , smród i temperatura wyższa niż na zewnątrz .
    Na kłamstwie nie dojedzie się za daleko - wszystkim i wszędzie będziemy przekazywali informacje , że Fanklub wprowadza celowo w błąd swoich podróżnych .
    Zaletyhotel , pilot
    WadyDzień dobry. Jesteśmy bardzo zawiedzeni tym biurem , brakiem rzetelności ,mijaniem się
    z prawdą - nigdy już nie skorzystamy z tego biura i odradzamy innym.
    Decydując się na wyjazd do Szwajcarii upewniałem się jaki będzie autokar .
    Uzyskana informacja ze strony Fanklubu , że stawiają na komfort i bezpieczeństwo podróżnych , że posiadają tylko najnowocześniejszych i najwygodniejszych autokary ,duże przestrzenie miedzy wygodnymi skórzanymi fotelami , ekskluzywne wnętrze - przekonała nas o podjęciu decyzji skorzystania z oferty Fan klubu - wyjazd do Szwajcarii wycieczka „ogromne piękno w miniaturze”
    Jakież było nasze i nie tylko nasze rozczarowanie , gdy ujrzeliśmy toporny autokar z PKS , który przeznaczony jest do jazdy po kraju , który nie posiada podstawowych parametrów i wyposażenia ; zagłówki ,WIFI , klimatyzacja - gdy wróciliśmy po zwiedzaniu
    do autokaru to jak do sauny , smród i temperatura wyższa niż na zewnątrz .
    Na kłamstwie nie dojedzie się za daleko - wszystkim i wszędzie będziemy przekazywali informacje , że Fanklub wprowadza celowo w błąd swoich podróżnych .
  • ~Marek / 2022-07-24 18:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Wróciliśmy z wczasów i objazdówki z Funclubem. Paryż, Hiszpania i Cinque Terre we Włoszech. Uczucia mam mieszane co do organizatora jak i uczestników wczasów. Wielki grzech Funclubu to min. ten, że w moim przypadku zmieniono mi hotel nie informując mnie o tym. Pani rezydentka powiedziała mi jedynie, że,"będzie pan zadowolony".Gdybym chciał wybrać ten hotel, to pewnie bym go zaznaczył jako mój wybór, ale wybrałem inny z dwóch niemal bliźniaczych hoteli. Zwiedzanie Paryża to jeden organizacyjny chaos. Częste zmiany decyzji opiekunki grupy co do kierunku zwiedzania, doprowadzają do niepotrzebnych kłótni. W opisie oferty był wpis, że w cenie jest wjazd na wieżę Eiffla. Prawda jest taka, że wjazd kosztuje 17 euro, a zwracano nam 10 euro. Niby niewiele, ale znów kłótnie.Hotele na objazdówce marne, ale służą jedynie do noclegu. Śnadania cieniutkie, kontynentalne, bo takie nam organizator zamówił. W sali obok podawano śniadanie Bułgarom i znacznie różniło się od naszego. Czy nie lepiej dopłacić i dać ludziom konkretne jedzonko? Wyjazd z Hiszpanii do Włoch niby w opisie brzmi fajnie, ale trzeba mieć świadomość tego, że to kolejne kilkanaście godzin w autokarze. Nie wiem czy jest sens tłuc się tyle godzin tylko po to, żeby zobaczyć 3 wioski-miasteczka na skałach. Fakt są wyjątkowe w swojej urodzie, ale ten punkt programu może lepiej zostawić na wyjazd po Włoszech Północnych. Na ich zwiedzanie jest aż 9 godzin.Co robić tyle czasu? Powrót z Włoch przec Niemcy. Kolejne długie godziny w autokarze. Może zamiast Włoch lepiej by było ten dzień przeznaczyć na zwiedzanie Niemiec. Bliski nasz sąsiad, ale mało znany turystycznie. Może warto zmienić program tej oferty i zamiast Włoch zwiedzać Niemcy? Zawsze to bliżej domu w drodze powrotnej. Samo zwiedzanie odbywa się tylko z zewnątrz. Może warto by pomyśleć o wejściu do jakiegoś muzeum.np.Luwru? Autokar klasy lux. Jak w ofercie. Kierowcy naprawdę super! Szacun panowie. Klasa sama w sobie. Jedynie odwieczny problem z WC w autokarze. Kiedy jest już pełna, zamyka się ten przybytek na klucz. Wystarczy częściej ją opróżniać. Wiem, że nie można tego robić na każdym postoju. Uczestnicy wycieczki też muszą być bardziej zdyscyplinowani. Jeżeli wybieramy się na wczasy autokarowe, trzeba zdawać sobie sprawę, że dupska bolą, nogi puchną i przerwy co 4 godziny, a nie drzeć się co jakiś czas, że się jest głodnym. Trzeba pomyśleć o kanapkach na drogę. Nie może tak być, że kilka osób, czy jakaś rodzinka ustawia pod siebie cały autokar. Jak przerwa na stacji ma trwać 30 minut, to tyle ma być. Fakt, że w kolejce do toalety na stacjach zawsze tłok, zwłaszcza w damskich i te 30 minut to za mało.Tylko, że w toalecie trzeba szybko to robić, nie rozkładać się z makijażem i kąpielą. Każdy chce skorzystać. Podczas zwiedzania jedni idą za pilotem, drudzy rezygnują bo już to widzieli. Jedni w prawo, drudzy w lewo. To opiekun musi trzymać grupę w ryzach bo za nią odpowiada. Jak się pozwala ludziom rządzić, to trzeba zbierać potem cięgi od niezadowolonych. Ogólnie gdyby organizator i uczestnicy trzymali się umowy, wszystko byłoby ok.
    ZaletyPanowie kierowcy, przynajmniej ci, o których myślę.
    WadyLudzie oczekują więcej niż jest w umowie. Organizator mógłby pomyśleć o zmianach tras, hoteli na objazdówce i nie skąpić na jedzeniu. Przecież my na to się zrzucamy, a nikt z tych pieniędzy się nie rozlicza z ludźmi.
  • ~Natalia / 2022-07-19 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam jakiejkolwiek współpracy z tym „biurem podróży”. Skrajnie nieuczciwi ludzie. Kręcą i oszukują. Świetny kontakt dopóki nie przyjdzie czas, kiedy biuro powinno wywiązać się z obietnic, wtedy cisza. Biuro jest mi winne ponad 12 tysięcy złoty. Od 2 lat zasłaniają się pandemią, po czym teraz odmawiają zwrotu pieniędzy. Sprawę kieruję do sądu, ponieważ nie dostaję nawet sensownych odpowiedzi na moje maile. Byłam cierpliwa i wyrozumiała, ale to jak mnie po raz kolejny potraktowano sprawia, że nie będę czekać dłużej. Piszę to, aby przestrzec innych przed wchodzeniem z tym biurem we współpracę.
  • ~Olga / 2022-07-19 00:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Obozowicze: 10000/10
    Kadra: 6/10
    Zorganizowane: -10000/10

    Kolonie w Bułgarii hotel riva , Kolonie w porządku, dużo wyjść na miasto i fajne imprezy, dużo rekreacji i zabaw, tylko jest jeden wielki minus…. Co się dzieje po 00:00. Płacimy ca kolonie 3000 za siedzenie w pokojach ://. Kadra każe nam chodzić do pokoj i odrazu iść spać po powrocie z miasta czyli około 00:00. Nie można nawet chodzić po pokojach i spotykać się z innymi, czepiają się o najmniejsza rzecz i karają za to wszystkich. Osoby czasem tez są nie traktowane równo ( zależy to od wychowawcy) jedni pozwala na wszystko, a drudzy na nic, postępowanie jest to bardzo nie fer do uczestników ://. Osobiście
  • ~Kasia / 2022-07-12 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Moja córka pojechała w wieku 13 lat sama do Mielna bo koleżanka w ostatniej chwili nie mogła. Porażka nie polecam osobom młodszym na obozie jest większość osób w w wieku 15 16 niektóre są niemiłe a niektóre gnębią córka też miała zapisane że chce mieć domek murowany a kierownicy dali pierwszym lepszym osobom które poprostu ich poprosily i została przydzielona do 9 latki która przez cały czas płakała porażka ale to nie wszystko na ich stronie nic nie pisze o tym że imprezy są od jakiegoś wieku a córka własnie pojechała bardziej na te koncerty a się okazuje że od 15 lub 16 czasami 17 wyżywienie jest okej córka się nie skarżyła na nie. Za cenę 2300 złotych jedyne co robili to chodzili codziennie na plażę i na miasto i to wszystko i chodzili w te same miejsca poprostu tragedia nie opłaca się i te obozy nie są napewno dla dzieci. Córka mówiła że tydzień dla niej to było piekło i że nic jej się nie podobało
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.56, ilość opinii: 768
TUI
Ocena: 2.11, ilość opinii: 608
Rainbow Tours
Ocena: 2.30, ilość opinii: 299
Funclub
Ocena: 2.66, ilość opinii: 119
Eximtours
Ocena: 2.02, ilość opinii: 75
Grecos
Ocena: 2.98, ilość opinii: 18
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473