Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 57 opinii

2.94 / 5

  • Oferta
    3.16
  • Obsługa klienta
    2.65
  • Cena/Jakość
    2.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Joanna / 2020-01-17 18:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Wróciłam właśnie z Tuurcjo, byłam w
    w hotelu Side Alegria Hotel&spa, chciałam pochealić rezydenta p. Kasię, która jest bardzo pomocna i zaangażowana w swoją pracę, potrafi błyskawicznie rozwiązać problemy, które się pojawiają, zasługuje na 5 z plusem, dziękuję jeszcze raz p. Kasiu za całokształt,
    ZaletyP. Kasia super reezydent
  • ~Magda / 2019-12-31 18:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałabym przestrzec przed parkingiem START parking polecanym przez TUI. To jest parking „bezobsługowy” co oznacza na przykład ze nie można tam zadzwonić bezpośrednio ( tyko do biura od 8 do 16) nie można po przylocie zadzwonic na parking i poprosić od odbiór z lotniska. Trzeba czekać na przystanku, bo ich busy/autobusy jeżdżą co 40 minut. My tak właśnie nieszczęśliwie trafiliśmy , że po 12 godzinach lotu musieliśmy czekać 40 minut na przystanku .... Nigdy więcej !
  • ~Ajznecer / 2019-12-30 07:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Był to nasz kolejny wyjazd z tym biurem. Zasadniczo wszystko było ok, ale bez szału, jeśli chodzi o polecone miejsce pobytu (warunki hotelowe, okolica).
    ZaletyObsługa klienta
  • ~były klient / 2019-12-29 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam biura podróży TUI. Przywołują te same artykuły w każdej reklamacji, której nie uwzględniają. Wakacje przedłużyły się o kolejny dzień ze względu na zmianę godzin wylotu. Zmiana lotu nie z winy klienta, a klient wg opinii biura ma we własnym zakresie organizować sobie nocleg (oczywiście odpłatnie). Koczowanie na walizkach, brak dostępu do łazienki, 0 kontaktu z rezydentem... i śmieszny voucher, którego nawet nie da się odsprzedać. PORAŻKA!
    Wadyzmiana godzin wylotów, fatalne podejście do klienta
  • ~Karol / 2019-12-29 13:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczasy wykupione przez internet, pierwszy kontakt z infolinią i .... zrobiło się bardzo nieprzyjemnie Pan nastawiony negatywnie do Klienta, arogancki i odpychający. Jak „ już kupiłeś, to teraz zobaczysz”????. Pierwszy raz spotkałam się z takim negatywnym nastawieniem do Klienta, a podróżujemy ponad 25 lat! TUI nie sięga ITACE do pięt!!! Urlop ma być przyjemnością, a z TUI staje się udręką.
    Zaletynie zauważyłam, jak do tej pory
    Wadyarogancja, brak empatii,
  • ~baldo / 2019-12-12 10:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa klienta w kraju przy wyborze wakacji bez zarzutu, miła obsługa, dokumenty dostarczone przed wyjazdem o czasie. Opieka rezydenta w miejscu wybranych wakacji żadna.
    WadyKontaktowanie się z biurem będąc na wakacjach mając jakiś problem telefonicznie z infolinią w Polsce to jakiś absurd, informacje o transferach trzeba uzyskać ze strony internetowej TUI, czy problemem jest przyjazd rezydenta do hotelu i pozostawienie informacji pisemnej w teczce TUI, starsi ludzie nie czują się komfortowo nie mając na miejscu żadnej opieki rezydenta nie mówiąc już o tym że nie każdy jest biegły w obsłudze komputera czy smartfona. Przy pierwszym spotkaniu z rezydentem otrzymujemy przede wszystkim informacje jak kontaktować się w razie problemów telefonicznie lub internetowo z infolinią.
  • ~Zawiedziona / 2019-12-05 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zakupu gwarancji ,,najtaniej w First minute," nie ma możliwości odzyskania różnicy ceny,pomimo tańszej oferty.Nie można doprosić się o żaden telefon,infolinia odsyła do obsługi klienta ,a obsługa klienta do infolinii.W odpowiedzi uzyskuję informację,że dzisiaj cena jest inna-pomimo,że w regulaminie promocji jest napisane,że mam na to 24 godziny(nadmienię,że zrobiłam to w ciągu godziny)Nie polecam tego biura.Jest to ewidentne wyłudzanie pieniędzy.Myślałam,że TUI szanuje klienta.Bardzo się rozczarowałam
  • ~iwona / 2019-11-17 10:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Byliśmy w Listopadzie 2019 roku w Hotelu DREAMS BEACH RESORT MARSA ALAM 5 "GWIAZDEK " Hotel stary , pokoje lata świetności mają już za sobą , ale czyste i przestronne to tyle z zalet .Do negatywów zaliczyć należy zagrzybiona śmierdząca klimatyzację, więc nie mogliśmy używać jej w temperaturze 30 c. Śmierdząca wilgocią łazienka bez ciepłej wody. Baseny hmmm .... z 9 działające tylko 2. Jedzenie totalna porażka , śniadanie .....jaja ,omlet i tak w kółko , brak innego wyboru .Obiad codziennie kurczak i spagetti .Kolację tak zwane tematyczne to resztki z obiadów np. kolacja włoska to KURCZAK Z FRYTKAMI , ZUPA POMIDOROWA . Obsługa była wprost "NIESAMOWITA " kelnerzy w adidasach i trzy dni w białej koszuli z tą samą plamą na brzuchu .Napoje podawane w miniaturowych plastikowych kubeczkach , bo szklanek zabrakło .Zamówione drinki w barze otrzymywaliśmy dopiero po obsłużeniu wszystkich Niemców , czyli jakoś około 30-40 min . Animatorzy brak organizacji , animacje nudne . Odradzam każdemu ten hotel , bo w taki sposób zrazić się można do Egiptu .
    Zaletybrak
    Wadydużo , podane w opinii
  • ~aj / 2019-11-08 18:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Latałam z różnymi biurami. Ostatnie lata korzystam z ofert TUI. Najtańsze i nie najgorsze. Raz lepiej, raz gorzej, ale stosownie do ceny. Robię rezerwacje sobie i znajomym, przeważnie jest dobrze.
    ZaletyTaniej niż gdzie indziej, całkiem dobra, sprawna organizacja.
    WadyRezydent musi podawać numery swego telefonu na miejscu. Dzwonienie do Warszawy żeby mieć kontakt z rezydentem to absurd.
  • ~Hizel / 2019-11-07 18:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzegam przed zakupem wyjazdu z TUI! Po raz pierwszy i ostatni wybrałem to biuro. Sprzedają hotele, o których nie mają zielonego pojęcia. Rezydenci beznadziejni ( o tym uprzedzało nas już biuro pośredniczące) więc coś w tym chyba jest. Najgorsze jest chyba to, że nie uznają żadnych reklamacji. W naszym przypadku dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na morze, okazało się ze nasz pokój znajduje się w piwnicy, metr poniżej poziomu gruntu. TUI odrzuciło moją reklamację argumentując, że w czasie pobytu nie zgłosiliśmy reklamacji tylko po powrocie. W hotelu dostałem informację, że nie ma możliwości zamiany pokoju bo wszystkie są zajęte a pokoje w standardzie które sprzedało mi TUI są tylko i wyłącznie na tym poziomie. Jaki miało sens wojowanie w czasie pobytu, pojechaliśmy odpoczywać a nie dochodzić swoich racji i tak nie było możliwości zmiany pokoju. Co do rezydentki to najbardziej zainteresowana była swoim telefonem a nie tym jakie mamy problemy. Dwukrotnie wprowadziła nas w błąd, dzięki niej miedzy innym nie pojechaliśmy na żadną wycieczkę. Zastanów się 2 razy zanim kupisz coś w TUI i na reklamację nie licz!
    ZaletyBrak
  • ~Jolka / 2019-11-05 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brud, smród i ubóstwo. Zzzzzzzzzzzżzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzsszzzzsszzzssssssssssssssss
  • ~Denis / 2019-11-02 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    W wakacje byłem z Narzeczoną w Turcji organizowana przez TUI i już więcej nie skorzystam z usług tego biura.
    Oferta nie była zgodna z tym co nam oferowano. W pokoju nie było warunków do życia i nawet zero prywatności. Jeden dzień wakacji spędziliśmy na tym żeby sami załatwić sobie lepszy pokój za dopłatą. Rezydentka miała problem żeby w ogóle coś załatwić w tej sprawie. Bagaże miały być zamknięte w specjalnym pokoju A pokój ten wyglądał jak szopa na narzędzia ogrodnicze i otwierały się nożyczkami. Więcej można by było pisać o tym co nam oferowano A nie dotrzymano słowa. Osoby pracujące w biurze nie mają pojęcia co oferują A jak się zgłasza reklamację to potraktowali nas jak śmieci i stwierdzili że to dla osób nic nie oczekujących z wakacji . Po prostu porażka. W złożonej reklamacji po otrzymaniu odpowiedzi biuro nie umie się przyznać do popełnienia błędu i nawet nie jest skłonne oddać pieniędzy jakie zapłaciliśmy za pokój żeby móc spędzić jakoś wakacje. Dlatego w następne wakacje skorzystamy z oferty w innym biurze w którym będziemy traktowani odpowiednio.
  • ~Remawera / 2019-11-01 13:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam, w październiku wykupilismy wycieczkę z biurem Tui na Fuerteventura. Hotel w którym byliśmy to Hotel Club Drago Park. Za tą cene jaką zapłaciliśmy jak na 4 gwiazdkowy hotel w takim standardzie jaki zastalismy to drogo.Hotel 4 gwiazdkowy, chodź osobiście dałabym 2 gwiazdki. Hotel stanął w miejscu ładne kilkanaście lat temu. Jeśli chodzi o pokoje to byly w miare czyste. Sejf w pokoju płatny, brak lodówki. Jesli chodzi o obsługę hotelu to kelnerzy są pracowici, zwinni, szybcy i uśmiechnięci. Śniadania dobre, obiady żadna rewelacja, najbardziej dało sie najeść dopiero na kolacji. Jeśli chodzi o rezydnetke naszego hotelu p. Liliane to niestety ale dobrego słowa nie mogę o tej pani powiedzieć. Wykupilismy dwie wycieczki. Jedna odbyła sie w fajnej atmosferze i wszystko odbylo sie zgodnie z planem. Niestety druga wycieczka z p. Jarkiem który mial nam pokazać całą zachodnią strone wyspy sie nie odbyła ponieważ rezydentka p. Liliana wprowadzila nas w błąd mowiac, że mamy czekać przed hotelem o 8:55 na pana Jarka. Czekając od tej godziny po 20 minutach poszliśmy do recepcji zadzwonić do rezydentki z zapytaniem czy wycieczka sie odbędzie czy nie. Nie odebrała ani telefonu ani nie odpisała na sms. W końcu p. Jarek przyjechał po 40 minutach, zwróciliśmy mu uwage grzecznie i kulturalnie że czekaliśmy na niego od 8:55 tak jak kazała nam rezydentka i dlaczego przyjechał dopiero teraz. A Pan Jarek stwierdził ze on na swoim harmonogramie ma godz 9:20 a w rzeczywistości przyjechał o 9:35 i powiedzial "albo wsiadacie i oglądacie wyspe albo nie". Po czym poprosiliśmy go o wspólny telefon do rezydentki w celu wyjaśnienia tej sytuacji ale p. Jarek stwierdził że nie ma obowiązku nigdzie dzwonić i nie ma już ochoty pokazywać nam wyspy. Wsiadł w auto i odjechał. P. Jarek okazal sie osoba bezczelna która traktuję turystów jak mu czapka leży. Zamiast polubownie załatwić sytuację zachował sie gorzej niż dziecko. Nie dość że sam sie spóźnił to zero profesjonalizmu z jego strony. Na zwrócenie mu grzecznie uwagi strzelił focha i odjechal. Wycieczka była zapłacona a sie nie odbyła. Bylismy stratni moralnie i nie zobaczylismy tej wyspy. A sama rezydentka p. Liliana nie jest nic lepsza. Nie da sie dodzwonić do rezydentów ani drogą sms-ową ani telefonicznie. Oddzwonila dopiero po 5 godz. Gdyby stalo sie cos poważniejszego to z rezydentami nie ma żadnego kontaktu.! Obsluga tui a zwłaszcza rezydenci pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Mareck. / 2019-10-29 11:14
    Ocena: 3.00 / 5
    W trakcie pobytu na Cyprze, zmieniono godziny powrotu, z 17:30 na 09:20( 9 godzin ! ) Praktycznie skróciło to pobyt z 7 do 6 dni (przylot na Cypr - późnym wieczorem). Na naszą reklamację, słowną u rezydenta i pisemną do Centrali, nikt nie był łaskawie odpowiedzieć.
    ZaletyDobry hotel, jedzenie, położenie. B. dobry miejscowy pilot wycieczek, Polka z Cypru.
    WadyZmiany godzin wylotu w trakcie pobytu, zmieniające plany pobytu.
  • ~Andi78 / 2019-10-26 13:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie bardzo profesjonalne biuro począwszy od oferty, a na jej realizacji kończąc. Pracuje na tym sztab ludzi doświadczonych i wykwalifikowanych co daje bardzo dobry efekt końcowy. z mojego doświadczenia ocena 5+.
    ZaletyBardzo szeroka oferta przyciągająca wielu klientów i gwarancja 100% realizacji swoich produktów turystycznych.
    Wadybrak
  • ~Patrycja / 2019-10-08 22:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Treść: Jeśli wybierają Państwo wakacje to z całego serca odradzam TUI. Potrzebowaliśmy pilnie konsultacji z lekarzem ( oczywiście mieliśmy wykupione pełne ubezpieczenie Allianz) Dzwoniąc na infolinię TUI jak najbardziej dostałam nr telefonu do firmy ubezpieczeniowej gdzie Pani poinformowała mnie, że czas oczekiwania na jakiekolwiek informacje to do 2 godzin- totalny absurd.. Postanowiłam więc raz jeszcze zadzwonić na infolinię żeby dowiedzieć się gdzie są najbliższe przychodnie i co usłyszałam? Że Pani nie może w żadnym wypadku poinformować Rezydenta o zaistniałej sytuacji. Po czym zaczęła krzyczeć na mnie, że pani rezydent nie jest stomatologiem ani żadnym innym lekarzem i nie ma obowiązku informowania o tej sytuacji rezydenta. Na drugi dzień prosiłam Panią rezydent o adres mailowy w celu poinformowania jak się mają sprawy, czy dalej potrzebujemy pomocy lekarza. Po czym powiedziała, że ani telefonów ani adresów mailowych nie podają, ponieważ byłby to dla nich krok w tył. - Wygląda to, że pani rezydent nie jest tam w pracy a na wakacjach i przyjeżdża sobie do hotelu na godzinkę i ma wolne. Jestem zażenowana tym biurem podróży. Była to moja pierwsza i z pewnością ostatnia podróż z tym biurem podróży. Oczywiście samo biuro TUI również zostanie poinformowane o całej sytuacji
    ZaletyZaletą jedynie może być ładna pogoda i przepiękne widoki.
  • ~Asia / 2019-10-08 21:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Biuro podróży oszukuje klientów. Wybrałam nowy hotel z 2018, pokój w ofercie miał być w nowoczesnym standardzie. Po przyjeździe zakwaterowano nas w części hotelu należącej do starego, upadłego hotelu, który został przejęty przez ten który wybierałam. Pokój był stary,nieodremontowany a nawet nieposprzątany. Zglosilismy ten fakt w recepcji. Pokój wymieniono nam dopiero po 2 dniach. Po przyjeździe złożyliśmy reklamację do biura. Biuro w mailu zwrotnym nawet nas nie przeprosiło,a co więcej zrobiło z nas brzydko mówiąc idiotow. Stwierdzili, że nigdzie w ofercie nie jest napisane, że pokój ma być w nowej części hotelu... Tylko, że wybierając hotel nigdzie nie było napisane, że jest stara i nowa część. Poza tym klikając w podgląd zarerwowanego pokoju wystwietlil nam się komfortowe, nowoczesne pomieszczenie. W ofercie na żadnym zdjęciu nie było starej części. Inni turyści z Polski też zostali potraktowani podobnie. Podsumowując zwykłe oszukiwanie i wprowadzanie konsumenta w błąd.
  • ~Iluzjonista / 2019-10-06 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI odwołało dwie (zaplanowane dzień po dniu) wycieczki fakultatywne, przy czym o odwołaniu pierwszej z nich poinformowało sms-em dzień wcześniej o godzinie 22, a o odwołaniu kolejnej NIE POINFORMOWAŁO WCALE. Czekaliśmy o świcie na przystanku i sami dzwoniliśmy do centrum obsługi żeby dowiedzieć się co się dzieje. Brak jakiegokolwiek kontaktu z rezydentem (rezydent na spotkaniu organizacyjnym nie podaje numeru telefonu do siebie, tylko do centrum obsługi, które z kolei niezależnie od tego jak nagła i kryzysowa byłaby sytuacja absolutnie nie godzi się na połączenie z rezydentem). Brak jakiejkolwiek chęci pomocy w alternatywnym wykorzystaniu dwóch zmarnowanych dni z rzędu, brak choćby pomocy w pośrednictwie przy np. zarezerwowaniu samochodu. Po powrocie do kraju ignorowanie pism wnioskujących o odszkodowanie za złamanie regulaminu świadczonych usług (brak informacji o odwołaniu wycieczki fakultatywnej). Brak odpowiedzi na reklamację. Najlepszym podsumowaniem pracy tego biura niech będzie to, że w ich punkcie konsultantka radzi nam… zgłosić sprawę do UOKiKu lub wchodzić na drogę sądową.
  • ~Karolina / 2019-10-05 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam korzystania z tego biura podróży. Całkowite lekceważenie klienta od momentu, w którym zapłaci. Byliśmy na Rodos, po przylocie na miejsce okazało się, że nasza walizka jest uszkodzona. Zgłosiliśmy to przy stanowisku TUI, powiedziano nam, że mamy zgłosić ten fakt u rezydenta i on wszystkim się zajmie. Następnego dnia zmarnowaliśmy cały dzień czekając na rezydenta, który miał być w hotelu o 15:00, jednak nie dotarł wcale. Pojawił się dopiero w 5 dniu pobytu i po rozmowie z nami uznał że rezydent nie zajmuje się takimi sprawami, jednak jeśli chcemy sporządzi protokół, jednak napisze w nim że zgłaszamy fakt uszkodzenia walizki na lotnisku dopiero 5 dni po lądowaniu (gdzie tu logika i sens?). Walizka to jednak mały problem. Większym był zerowy kontakt z kimkolwiek z TUI na miejscu. Nie mieliśmy numeru telefonu, ani żadnego kontaktu, a na wakacje wybraliśmy się z 15 miesięcznym dzieckiem. Nie chcę nawet myśleć co byłoby gdybyśmy potrzebowali pomocy np. lekarskiej. Większość osób korzysta z biur podróży własnie po to, by czuć się pewnie i bezpiecznie i mieć kontakt z kimś kto potrafi załatwiać sprawy na miejscu- TUI nie zapewnia niczego z tej listy. Raz jeszcze odradzam.
    Wadybrak kontaktu
    lekceważenie klienta
  • ~Miniu / 2019-10-03 19:11
    Ocena: 3.67 / 5
    Tragiczne biuro podróży. Mogą się uczyć od TUI Deutschland, z którym latamy od lat jak traktować klientów. Jest to nasza ostatnia wycieczka z tym biurem. Brak kontaktu z rezydentem. Kontakt tylko z infolinią. W dzień powrotu do Polski z Turcji nie zostaliśmy zabrani na lotnisko z hotelu. Informacja o transferze i miejscu oczekiwania na kierowcę była jasna i czytelna 19:05 w recepcji hotelu. Po 40 minutach czekania przed hotelem okazało się że kierowca niby był a nas nie było a w ogóle Pani na infolinii powiedziała ze mieliśmy oczekiwać na kierowcę za terenem hotelu, za szlabanem, przy głównej ulicy. Jest to jakaś kpina. Inni turyści czekali w lobby na kierowców, którzy podjeżdżali po nich pod sam hotel a następni szli z lista pasażerów do lobby. Po rozmowie z Panem z infolinii dowiedzieliśmy się ze kierowca pojechał i mamy sobie zamówić taksówkę na własny koszt. Na lotnisku od innych turystów którzy jechali z nami w pierwsza stronę do hotelu i z którymi mieliśmy wracać dowiedzieliśmy ze kierowca w ogóle nie zajechał po nas do naszego hotelu. Biuro to należy omijać szerokim łukiem ponieważ w przypadku jakiegoś problemu nie można liczyć na pomoc biura i jego pracowników. Na infolinii odmówiono nam podania numeru telefonu do rezydenta. TUI POLAND olewa swoich klientów i nie jest w stanie załatwić najprostszej sprawy. Turyści tego biura musza liczyć na samych siebie. Jednym słowem brak profesjonalizmu i odpowiedzialności po stronie tego biura za swoich turystów.
    WadyBrak kontaktu z rezydentem. Opryskliwa, nieprofesjonalna i beznadziejna obsługa klienta przez infolinie.
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
TUI
Ocena: 2.94, ilość opinii: 57
Rainbow Tours
Ocena: 4.00, ilość opinii: 35
Funclub
Ocena: 2.86, ilość opinii: 12
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 807
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 647
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 114