Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 936 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 47
  • ~Slovik / 2025-05-13 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewoźnik zgubiły walizkę ze wszystkimi ubraniami, kosmetykami i lekami. Biuro uważa że to nie ich problem, tylko wina przewoźnika i radź sobie sam. Niestety niepoważne Biuro, booking.com wykazuje sie większą empatią.
    ZaletyBrak
    WadyFakt istnienia
  • ~Irek / 2025-05-12 17:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Wróciliśmy z wakacji wczoraj. O ile hotel i jego obsługa nie budzi żadnych zastrzeżeń to biuro podróży TUI pozostawia naprawdę wiele do życzenia. Podróżuję od lat z różnymi biurami podróży i w tym roku ze względu na ciekawą ofertę postanowiłem zrobić to z TUI i po gehennie jaką z nimi przeszedłem mogę powiedzieć tylko tyle - NIGDY WIĘCEJ!!!
    Mieliśmy sześciokrotnie zmieniane godziny wylotu i finalnie z godziny wylotu 7 rano, którą mieliśmy w zawartej umowie zrobiła się 21 wieczór, co skutkowało tym że do hotelu przybyliśmy o 3 nad ranem następnego dnia zamiast o 14 dzień wcześniej. Tym samym straciliśmy półtorej dnia pobytu, bo kładąc się spać o 4 nad ranem po podróży człowiek na drugi dzień jest totalnie wypompowany i nie jest w stanie funkcjonować normalnie od rana. Na nasz wniosek o rekompensatę finansową z powodu straty całego dnia TUI nie wyraziło zainteresowania swoim klientem, mimo tego że przybyliśmy do hotelu w następnej dobie niż przewidywała umowa.
    Druga sprawa, to fakt że pomimo tego, że w ofercie przedstawionej przez TUI była zagwarantowana bezpłatna dostępność do strefy SPA, to TUI zaraz po wpłaceniu przez nas pieniędzy poinformowało nas o wykluczeniu bezpłatnej dostępności do strefy SPA. Na naszą prośbę o rekompensatę finansową z powodu niewywiązania się w tej kwestii z podpisanej umowy TUI nie było po raz kolejny zainteresowane dobrem swojego klienta.
    Trzecia sprawa dotyczy ubezpieczenia dodatkowego, na które zdecydowaliśmy się po rozmowie z konsultantem. Dostaliśmy link z przekierowaniem do płatności, płatność dokonaliśmy a na naszym koncie klienta nie pojawiła się dodatkowa opłacona opcja ubezpieczenia. Telefony do konsultantów skutkowały tym, że TUI chciało nas odesłać nas do Allianza żebyśmy to sobie z nimi sami wyjaśniali. Ale przecież myśmy nie zawierali umowy z Allianzem tylko z TUI, więc nie rozumiem skąd ten dziwny pomysł?! Finalnie sprawa się nie wyjaśniła przed naszym wylotem i polecieliśmy nie wiedząc czy mamy to ubezpieczenie, czy nie mamy. Ale to nie koniec niespodzianek, bo po powrocie do polski dostaliśmy maila od TUI, że w związku ze zmianami w rezerwacji (tak nazwali naszą wpłatę za dodatkowe ubezpieczenie i próbę jej wyegzekwowania) naliczą nam dodatkowe koszty manipulacyjne w wysokości UWAGA! 3718zł. Po przepychance mailowej wycofali się z tego pomysłu.
    Czwarta sprawa, to brak rezydenta w hotelu. Normą do tej pory było dla nas, że w pierwszych dniach pobytu były organizowane spotkania informacyjne z rezydentem w hotelu. W TUI zobaczyłem rezydenta tylko jak wsiadałem do autobusu na lotnisku. Dał nam kartkę z zagranicznym nr telefonu i tyle go widzieli.
    Piąta sprawa o której chciałbym wspomnieć, to wycieczkę wykupiliśmy niezależnie jako 2 małżeństwa, czyli 4 osoby. Umowy jakie dostaliśmy do podpisu i jakie opłaciliśmy miały te same godziny wylotu i przylotu. Ale TUI tak pokombinowało, że znajomi wylecieli z Polski o 16.30 a my o 21. Na naszą prośbę o wspólną godzinę wylotu TUI zareagowało całkowitą jej ignorancją. Znów nie byli zainteresowani dobrem swojego klienta.
    Reasumując, nerwy jakich najedliśmy się z powodu TUI nie jest nam w stanie nic zrekompensować. Jedyne co możemy zrobić to przestrzec innych przed tym biurem podróży. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA!!
    Na koniec chcielibyśmy dodać, że nie jesteśmy jak to się teraz często zdarza ludźmi zepsutymi i roszczeniowymi, którzy wymyślają niestworzone historie, żeby dopiec komuś bo mu się naraził. Na wszystkie przedstawione zdarzenia mamy dowody w postaci korespondencji mailowej i chętnie je udostępnimy niedowiarkom. Niestety nie mamy nagrań rozmów z konsultantami. Ale tutaj też można wrzucić kamyczek do ogródka, bo dzwoniąc do TUI za każdym razem rozmawiamy z inną osobą. Nie ma przydzielonego opiekuna indywidualnego wycieczki jak to mają inne biura w zwyczaju, więc jako to w życiu bywa odpowiedzialność zbiorowa jest żadną odpowiedzialnością.
    Serdecznie wszystkich pozdrawiamy a w szczególności tych którzy mieli cierpliwość przeczytać naszą opinię do końca.
    Dorota i Irek
    ZaletyHotel na wysokim poziomie
    Wadyfatalna Obsługa klienta, brak empatii, naciągacze.
  • ~Rafal / 2025-04-25 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam, właśnie kupiłem tygodniowe wczasy w TUI. Hotel wygląda OK, cena OK, ale gdy dostaliśmy dokumenty, pojawiła się informacja, że w hotelu prowadzony jest remont w czasie, gdy mamy wczasy. Natomiast na stronie TUI, gdy wybieraliśmy hotel, nie było tam żadnej informacji o tym. Jak dla mnie, jest to nieuczciwe. Informacja o remoncie wpłynęłaby na mój wybór.
  • ~Krzysztof / 2025-04-25 07:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tui nie polecam kierunku poza Unię europejską z biura Tui pełna olewka ludzi tylko kasa się liczy a przekładanie wylotu to już standard okradanie z urlopu i ogólnie szkoda gadania OSZUSCI
    ZaletyNie ma
    WadyNie polecam
  • ~Klient / 2025-04-04 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo często korzystałem z usług TUI i jest konflikt. Do wyjazdu jeszcze 5 miesięcy jest poważna zmiana wylotu i powrotu. Wylot wg ofert wstępnej 13 .00 powrot 11..00 Obecnie wylot 2.05 powrót 5.00 Dwie noce zarwane. Prosiłem operatorkę o zmianę lotniska z Wrocławia na Katowice gdzie godz wylotu i przylotu są bardziej dogodne. Operatorka bardzo miła Pani nie przewidywała żadnego problemu do czasu kiedy jakiś dysponent (….)nastawiony na uzyskanie nieuzasadnioneych korzyści zażądał za zmianę 600 zł. Za zmianę w systemie zażądać 600 zł to niezwykła odwaga w stosunku do długoletniego klienta. Oby tego gościa życie doświadczyło równie dotkliwie. TUI to biuro z którym się żegnam.
    ZaletyBrak empatii
    WadyNastawienie na nieuzasadniony zysk
  • ~Iw / 2025-03-22 08:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Zakupiona wycieczka w 2024 na 05/2025 z Warszawy, wylot wykupiony na godzinie 5.30 był to pierwszy lot i trochę droższy od pozostałych, teraz zmiana na 14.20 to jest kpina, a zaraz okaże się, że będzie nocny lot i z 8 dni zrobi się 6. Zamiast z godzin pierwszych dać pasażerów na następną najbliższą. A w ofercie na stronie można kupić wczasy na godzinę 5.55. Pani z infolinii proponowała, że mogę wykorzystać pakiet elastyczny, który mam na zmianę godziny, nie wiem czy ktoś tu jest chory. Rada do wszystkich w ten sposób oszukanych , dzwonić na infolinię ile się da, pisać e-mail i opisywać sytuacje na forach, na FB niestety nie są wyświetlane zapytania na temat lotu.
    Jak narazie nie polecam biura TUI co roku jest coraz gorzej.
  • ~A,K / 2025-03-02 18:43
    Ocena: 1.33 / 5
    TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 2025r
    TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 05/2025 druga rezerwacja na 10/2025 wylot Warszawa w obydwu rezerwacjach 5:55 po trzech miesiącach zmiana godzin wylotu maj na 13:10 do przyjęcia ale pażdziernik 14:30 na miejscu o 20 czyli cały dzień do tyłu . Ja rozumiem przewożnik zmienił godziny ale tego samego dnia jest lot o godz 6:10 i są miejsca wolne w samolocie a konsultant twierdzi że ni mam takiej opcji zmiany godzin w mojej rezerwacji ! to są jaja
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie klientów
  • ~Sylwia / 2024-12-18 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI oszukuje klientów. podpisuje umowy z klientami na hotele, których de facto rezerwacja nie jest potwierdzona z właścicielem, i na krótko przed wyjazdem, proponuje inny hotel, niespełniający kryteriów.
    ZaletyOdradzam biuro TUI
    WadyAbsolutnie odradzam TUI, wykupiłam 26.10.24 wyjazd narciarski na styczeń 25 do Włoch. Po 2 miesiącach, 18.12 TUI poinformowało mnie, że wybrany wcześniej przeze mnie hotel nie potwierdził mojej rezerwacji i proponują mi nowy hotel, który jest znacznie oddalony od stoku i nie spełnia innych moich kryteriów.
  • ~Halina / 2024-11-20 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny nie idą w parze z ofertą.
    Korzystam już 4 raz i za każdym razem coraz gorzej przylot o północy odlot tuż po północy czyli 2 dni do tyłu.
    Chotele oferowane to porażka.

    ZaletyNie ma
  • ~Magdalena / 2024-11-08 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie i kategorycznie odradzam jakąkolwiek styczność z tym biurem podróży. Biuro obsługi klienta to jakaś kompletna pomyłka. Każdy z konsultantów mówi co innego, mam wrażenie, że kryją jeden drugiego. Po wysłaniu czterech maili reklamacyjnych, dziś otrzymałam kolejną informację, że muszę wysłać KOLEJNĄ REKLAMACJĘ!!! bo poprzednie nie dotarły, gdzie konsultant mi powiedział, że jest widoczna w systemie! Na zwrot pieniędzy czekam już dwa miesiące a dowiedziałam się, że będę czekać kolejne 45 dni!!! Omijać to biuro podróży szerokim łukiem!!! nr.mojej rezerwacji: MUS 9182675
    WadyBiuro obsługi klienta
  • ~Konrad / 2024-10-16 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech wszyscy czytają opinie przed zakupem wakacji z TUI ! Nigdy nie korzystajcie z tego ! Wycieczka na wyspie Zakynthos, zakupiona przez telefon, wszystko potwierdzone i opłacone, a odwołują kiedy chcą, bez żadnych informacji ! Czeka się jak głupek na autokar, dzwoni do nich, oni nie mogą się połączyć z innymi działami żeby udzielić informacji, po czym okazuje się że odwołali bez powodu i nie dali informacji. Na zwrot pieniędzy nie wiadomo ile trzeba czekać ! Lepiej bezproblemowo i dużo atrakcyjniej kupić w innym biurze
    ZaletyBrak
  • ~Dawid / 2024-10-05 23:23
    Ocena: 1.00 / 5

    Hotel tragedia zwisające na kablach żarówki,szafie wystający nie zabezpieczony kabel grozi porażeniem prądem zgłoszone nie naprawione przez cały pobyt.Wybijslo wodę toalecie i łazience.Sprawa zgłoszona do hotelu i TUI.Zglisilem ,że grozi wypatkiem .Córka się pośliznęła stłukła kolano i zraniła.Zglosxone oczywiście do hotelu i Tui codzien byłem zwodzony ,że Wachowicz już idzie do chwili wymeldowania nie naprawiono.Hotel na pewno nie 4*.Jak bym mógł bym dał minusy Hotel miał mi wystawić zaświadczenie z wypadku .Do końca byłem zwodzony przez hotel i Tui.Ostatni dzień hotel i Tui wszystkiego się wyparły ,że nie było takiego zajścia z wypadkiem itp.Mam rozmowy z Tui i nagrane z personelem . TUI spotkamy się w sądzie.Odradzam ten hotel i Wakacje z Tui.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Rafał / 2024-10-01 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeździłem z nimi przez wiele lat ale ostatnie dwa lata jest coraz gorzej a ostatni wyjazd przelał czarę goryczy. Zmiana lotu tak że skrócone mój pobyt o ponad 1,5 doby. Cena nie adekwatna do standardu. Brak reakcji obsługi na miejscu na zgłaszane problemy. Zresztą rezydenta miało nie być, był ale interesował się tylko sprzedażą wycieczek a nie rozwiązywanie problemów. Złożona ponad 2 miesiące temu reklamacja nadal jest bez rozpatrzenia. Brak podania od razu kwoty w totalu tylko po rozbijania na składowe, które znacząco podwyższają zaplanowany budżet wydatków. Mimo wykupienia gwarancji pakietu elastycznego zmiany hotelu nikt nie poinformował że można dokonać tego tylko raz!!! w trakcie sezonu!!! Naciąganie na ubezpieczenie po alkoholu itd itp
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta, nastawienie na wyciągnięcie jak najwięcej od klienta, po podpisaniu umowy totalna olewka i zostaje się samym z problemami. Brak reakcji na złożona reklamację. Totalna olewka
  • ~Maja / 2024-10-01 16:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura Tui,wcześniej jeździłam za jego pośrednictwem i było ok,w tym roku,to porażka, zmienili politykę na obsługę tylko przez aplikację, w której czat to poprostu automat, zero pomocy.w ostatniej chwili zorientowałam się że w cenie ok 6 tys za osobę za tydzień nie mamy transferu z i na lotnisko. Trzeba było dopłacić, Pani rezydentka tylko się przyeitala i tyle ja widzieliśmy, nawet nie zostawiła nr telefonu. Myśleliśmy że będzie na miejscu możliwość wykupienia wycieczki ,niestety,tylko przez aplikację, trzeba było poprosić ludzi na recepcji o wydrukowanie biletów,bo podobno były niezbędne, których ostatecznie nikt nie sprawdzał. Jest się w obcojęzycznym kraju i nie ma możliwości by zapytać o cokolwiek,trzeba sobie radzić w 100 procentach samemu.
    ZaletyNie ma
    WadyTego biura właściwie nie ma w naszej podróży, ich byt kończy się na zapłaceniu pieniędzy
  • ~Diana / 2024-09-28 09:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam wylot z Gdańska a samowolnie zmienili mi na Łódź, już nigdy z nimi nie pojadę więc stracili stałą klientkę.zrezygnowalam i taką samą ale tańszą ofertę kupiłam w rainbow.
    ZaletyDuży wybór drogich ciekawych ofert
    WadyNiesolidni
  • ~wyjechałem z TUI / 2024-08-21 21:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Za wybrane miejsca w samolocie specjalnie dopłaciłem, miejsca miałem przydzielone nie te co zamówiłem. Lecieliśmy we dwoje, zamiast jedno miejsce przy oknie drugie obok, mieliśmy miejsca obok siebie, ale przedzielone korytarzem. Brawo TUI.
    Może jeszcze ktoś uwierzy że zamiast wykupionego w hotelu posiłku dostanie lanchbox gdy wykupi z TUI wycieczkę fakultatywną. Mam nadzieję że nie, całe szczęście że przewodnik doskonale wie gdzie można wykupić doskonałe posiłki. Ogólnie wycieczki faklultatywne z TUI tylko dla tych co uprawiają sporty ekstremalne. Brodznie do pasa w lodowatej wodzie to dla TUI standard
    Zaletybrak. standard dla niskiej klasy dowolnego biura. Dobrze że było miejsce w hotelu.
    Wadyjak wyżej
  • ~Dawid / 2024-08-19 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI cały czas mnie zwodzili.Zglaszalem i awarie hotelu Tui miało takie samo podejście co hotel .Stan hotelu do remontu nie miał 4*Zwodzili mnie przez cały wyjazd to rano będzie fachowiec to wieczorem i tak w kółko.Przez jedna z zgłoszonych awarie ale nie naprawionych moja córka stłukła i zraniła kolano.Tui nic sobie z tego nie zrobił .Tui nawet na moją prośbę nie interweniował w hotelu bo prosiłem by przechowania insulinę w lodówce żony i córki bo chorują na Cukrzycę typu I .Musieliśmy opuścić pokój o 11 rano a transport na lotnisko była o 23:45 .Nie odpowiedziało nawet miało gdzieś niepełnosprawne dziecko.Od 11 pozostawaliśmy bez posiłku i wody.Nie chodzi o moja osobę ale żonę i córki.Nie można było opuścić hotelu bo zdjęto opaski a ochrona by nie wpuściła z powrotem do hotelu Tui nic sobie z tego nie robiło .Za cierpienia mojej niepełnosprawnej córki odpowiedzą przed sądem nie odpuszczę im tego.Dla Tui liczą się tylko pieniądze co tam 9 letnie niepełnosprawne dziecko w tym samym momencie zawiadomiłem o tym całym zajściu Ambasadę RP w Tunisie i Europejskie Centrum Konsumenckie .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Bea / 2024-08-12 08:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo zawiodłam się na biurze TUI .Wykupiłam.oferte wpłaciłam zaliczkę za 2 godz anulowano mi wyjazd bez podania przyczyn .Brak kontaktu na infolinii z konsultantami linia telefoniczną nieczynna . Czat to.lakoniczne informacje typu skladac reklamacje zwrot zaliczki muszę czekać 14 dni .Nieprofesjonalne podejście irytuje podejście do klienta a raczej brak kontaktu .Nie polecam .
    ZaletyBeak
    WadyNieprofesjonalna obsługa brak szacunku dla klientów lakoniczny czat bez wyjaśnień
  • ~Anka / 2024-08-04 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podrózy Tui. Wyłudzili od nas pieniądze na samolot, który miał lecieć z Polski do Bułgarii o 8.15. Przy podpisaniu u
    Umowy, Pani powiedziała, że aby polecieć tym samolotem trzeba dopłacić 100 zł za każdą osobę (lecieliśmy 9 osobową grupą, w tym 5 dzieci), czyli wyłudzili od nas 900 zł do pełnowymiarowej wycieczki. Kilka dni przed wylotem okazało się, że wylatujemy o 15.40. W hotelu tego dnia kwaterowaliśmy się ok. 21.00, czyli nie załapaliśmy się na kolację. Musieliśmy z własnych kosztów zaplavic za kolację w restauracji w Słonecznego Brzegu- dobrze, że były knajpy i restauracje, gdzie można było coś zjeść. W tym hotelu doba zaczyna się od godz. 12.00, czyli mieliśmy zapłacone za obiad i kolację. A my nic nie dostaliśmy. Składaliśmy reklamację do biura Tui - i nic. Oni regulaminu nie złamali, bo te 900 zł, które od nas wyłudzili nawet w umowie nie ma. Piszę po to, aby innych przestrzec. Oni - sami twierdzia, że nie mają wpływu na godzinę wylotu, dlatego nie nabierajcie się na samolot wczesnym rankiem. Naszego samolotu o godz. 8.15 po prostu nie było. A pieniądze sobie przygarnęli. Oszuści, którzy wyłudzają pieniądze.
    ZaletyBiuro podróży Tui nie ma żadnych zalet.
    WadyOszuści i złodzieje oraz wyłudzają pieniądze os klientów.
    Brak podejścia proklieckiego.
  • ~Łukasz / 2024-07-31 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nachalność wciskania dodatkowych opcji przekracza granice przyzwoitości! Opamiętajcie się! dodatkowe ubezpieczenia, miejsca w samolocie, a nawet transfer dodatkowo płatny i jeszcze kilka innych prób wyssania klienta z pieniędzy! Szał i niesmak, dziękuję.
strona 1 z 47
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1048
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 936
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 204
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4619
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992