Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 112 opinii

2.51 / 5

  • Oferta
    2.90
  • Obsługa klienta
    2.19
  • Cena/Jakość
    2.55

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Michał / 2021-01-03 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Sprzedając nam wycieczkę napisane mieliśmy ze testy na COVID sa robione na lotnisku i wynik otrzymujemy maksymalnie do 12 godz. Na miejscu okazuje się ze cześć faktycznie tak je otrzymała ale nie wszyscy. Reszta musi czekać nawet do 48h. Na wynik, a ze moja żona już ma wynik a ja nie i jesteśmy w jednym pokoju musimy czekać razem. Czyli dwa dni z tygodniowego urlopu spędzimy w pokoju. Zostaliśmy odszukani i sprawę oddamy do sądu.
  • ~Małgorzata / 2020-12-31 11:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalny poziom obsługi, wymijające odpowiedzi na maile. W moim wypadku biuro dolożyło wszelkich starań, zeby uniemożliwić zmiany rezerwacji w terminie bezplatnym. Najgorsze doswiadczenie ever. Unikajcie!
  • ~Marza / 2020-12-13 16:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Side Alegria hotel super, wszystko na najwyższym poziomie, jedzenie pyszne,hotel bardzo ładny,czysty, alkoholu dużo i dobry.ludzie, którzy oceniają go negatywnie są rozkapryszeni.
  • ~Natalia / 2020-12-12 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel miał być 5-gwiazdkowy, okazał się zaniedbanym przytułkiem bez wody. Brak odpowiedzi na reklamacje. Sprawa w sądzie.
    ZaletyBrak
    WadyBezczelne oszustwo
  • ~Anna / 2020-12-09 07:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Wybrałam się do Hotelu w Turcji Side Alegria Hotel...14 noclegów i ani jedna noc nie przespana cała. W hotelu mnóstwo pijanych Rosjan (Polacy tez nie wylewali za kołnierz). Wrzaski od 6.00 rano, Rosjanki otwierały drzwi na korytarz i muzyka na full. Imprezy na balkonach kończyły się ok. 2.00 w nocy. W pokojach trwały nawet do 6.00.
    Ogromna akustyka, cienkie ściany i robili co chcieli. I tak 15 dni...MASAKRA
    chciałam wcześniej wrócić, ale się nie udało, bo podobno nie było miejsc w samolotach.
    Jestem po zawale i udarze mózgu, przyjechałam wypocząć. Nie udało się wypocząć. Stres, niewyspanie, ciągły ogromny hałas, walenie drzwiami (nie odkryli klamek), zero reakcji hotelu na pijackie imprezy, spowodowało, że dwukrotnie znalazłam się w szpitalu. NIKT NIE PANUJE nad gośćmi.
    Zaletyładna plaża, czystko, duża recepcja, uprzejma obsługa
    Wadywielki hotel, w środku miasta, druga linia zabudowy
  • ~Joanna / 2020-11-19 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!! Nic dodać, nic ująć! Za wszystko kasuja, gwarancja najniższej ceny itd... choć już było to raz opłacone!!
  • ~Inga / 2020-11-19 00:17
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! ZŁODZIEJE!!! Inaczej tego nazwać nie mogę. Biuro nie poradziło sobie z pandemią, w związku z tym trzeba okradać ludzi i nie zwracać im pełnych kosztów! Tłumaczą się proporcjonalną składką ubezp od rezygnacji. Od znajomej agentki allianz wiem, że nie mają prawa, że ubezpieczyciel wszystko oddaje! Nigdy więcej z tym biurem - jeśli uda się , by utrzymało się na rynku
  • ~Thomaswim / 2020-11-18 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści nie przestrzegający prawa i obowiązujacych regulacji. Całkowite lekceważenie konsumentów i skandaliczny poziom wiedzy konsultantów pokazuje całościowy obraz tego biura. Unikać jak ktoś nie chce mieć problemów.
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
  • ~Andrzej / 2020-11-07 18:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Pobyt 29 10 do 05 11 2020, hotel jardin tecina gomera. Hotel świetny,lecz biuro tui nie potrafi organizować transferów hotel -lotnisko. mieliśmy samolot o godz 15 ,z hotelu wyjechaliśmy o godz 5 30 na prom o godz 7,na lotnisku byliśmy o godz 8 30.Sami bez możliwości zjedzenia czegokolwiek bo w tej części lotniska nie było nic otwarte,a na ławkach trzeba siedzieć w maskach.Prowiantu z hotelu także nam biuro nie zapewniło ,musieliśmy sami zorganizować. Mieli różne możliwości naszego transferu,następny pro był o 11 więc na lotnisku bylibyśmy o 12 20, statystycznie prom na tej trasie nie spóżnił się w ciągu ostatnich 10 lat ani razu. Mogli też wysłać nas rano do innego hotelu na teneryfie na śniadanie a potem razem z grupą turystów na lotnisko,niestety najłatwiej było im wysłać nas abyśmy spędzili 6 godzin urlopu na ławce na lotnisku.Planista z tui który to zaplanował może powinien zmienić pracę lub nazwę tego co robi. Operator z tui który ze mną rozmawiał myślał że gomera leży na teneryfie.Polecam hotel odradzam biuro pełne pseudo fachowców
    ZaletyPIĘKNA WYSPA,
    WadyPlaniści biura nie mają pojęcia o planowaniu,nie wiem na jakich zasadach się ich zatrudnia
  • ~Justyna / 2020-11-05 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro, nie polecam. Po wyjeździe okazało się, że pokoje zupełnie różnią się od tych oferowanych i od tych których zdjęcia znajdują się na stronie, nie chodzi tu o drobne różnice, ale o całkowity standard. Okazało się, że hotel jest tylko częściowo wyremontowany , a stara część pokoi to dramat, brud, syf, strach tam przebywać. Po interwencji okazało się, że nie mają wolnych innych pokoi. Następnego dnia zmienili pokój dwóm parom, z czego tylko pokój jednej z par odpowiadał tym ze zdjęć. Trzecia para dostała pokój dopiero po 2 dobach, ale dodatkowo musiała opuścić ten stary z samego rana, żeby móc dostać trochę lepsze popołudniu. Okazało się, że on także nie odpowiadał temu co widzieliśmy na zdjęciach. Dodatkowo, okropne leżaki na plaży i parasole, stare, śmierdzące, basen zniszczony, brudny. Po powrocie napisaliśmy reklamację i co się okazuje, że zdjęcia to zdjęcia i to nie oferta, jest zastrzeżenie w umowie że pokoje mogą się różnić od tych na zdjęciu i nie ma w tym ich winy, nie ma podstaw do uznania reklamacji, jest im przykro, że nie byliśmy zadowoleni. No żena! Radzę omijać to biuro. Kilkukrotnie byliśmy z TUI, zawsze zadowoleni, ale jak widać jakoś się popsuła. Dlatego, aby nie psuć sobie kolejnego wyjazdu nigdy więcej nie skorzystamy w tego biura.
    Zaletybrak
  • ~Magdalena / 2020-10-24 11:05
    Ocena: 3.67 / 5
    W lipcu wykupilismy wycieczke z biura TUI na Kretę z Krakowa do Hersonisos . I na parę dni przed wylotem mąż wszedł na stronę my TUI i sprawdził czy lot się nie zmienił itp .. I wtedy nastąpiło nie miłe zaskoczenie ponieważ lot został zmieniony z Krakowa na Katowice bez informowania nas przez biuro dokładnie chodzi o biuro W Serenada . W tym momencie został wykonany telefon do Pan z biura i zostaliśmy poinformowani że nic nie zależy od nich i że możemy złożyć reklamację i biuro nam odda pieniądze za dojazd do Katowic tak też zrobiliśmy dzisiaj mamy koniec października i nadal nie było odzewu ogólnie jednak wielka żenada . Nie polecam Hotel na zdjęciach też wyglądał inaczej niż na żywo
  • ~katrin / 2020-09-25 12:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Brak rezydenta który niby miał być do dyspozycji.
    ZaletyPrzystępna cena wakacji
    WadyBrak rezydenta. Trudna obsługa biura
  • ~Polo / 2020-09-22 21:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak możliwości przełożenia wylotu na inny termin w sytuacji kryzysowej. Jedyna możliwość to przepisanie na innego uczestnika za opłatą 250zł inaczej pieniądze przepadają. Dziękuje nie skorzystam więcej z usług tego biura z takim podejściem w tych trudnych czasach.
  • ~Małgorzata / 2020-09-12 19:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za super zorganizowane wakacje w Grecji mimo ograniczeń związanych z pandemią. Biuro sprawnie przekierowało nasze środki z rezerwacji do Turcji na proponowany wyjazd w tym samym terminie do Grecji.Hotel w Grecji na Krecie spełniał bardzo rygorystyczne obostrzenia sanitarne dla nas ważne bo podróżowaliśmy z dziećmi.Pani w biurze poleciła pakiet ubezpieczenia obejmujący covid i ewentualną kwarantannę.Więc mieliśmy poczucie komfortu na wypadek choroby.Warunki w hotelu zgodne z przedstawionymi w biurze (dobre 4 gwiazdki)Jedzenie bardzo dobre urozmaicone pakowane w jednorazowe opakowania.Personel przemiły woda w basenach czysta i cieplutka.Ogromna dbałość o czystość i komfort gośći.Transwer punktualny sprawny.Cały wyjazd oceniam bardzo dobrze
  • ~Marcin / 2020-09-11 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny dramat!
    Wakacje wykupione rok wcześniej, a biuro je odwołuje ... Nie proponują pomocy, wyjścia z sytuacji, innego terminu z moją poprzednią cena - jedynie mogę zmienić termin i dopłacić 4500 zł :)

    Leciałem 3 razy z TUI, niestety ale kolejny nie polecę. Śmieszne jest to że w momencie gdybym to ja rezygnował to zabierają mi pieniądze i to ja jestem stratny, gdy Oni zawalają nie tracą nic...
  • ~Malka1234 / 2020-08-22 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Hmmm kupiłam ofertę 5 gwiazdkowego hotelu myśle ze dałabym ze 2. Jedzenie okropne zupy może świeże ale co z tego jak wszystko w nich rozgotowane? Mięsa rozgotowane. Kartofle zimne, ryż to już nawet nie wspomnę. Na deser nie było co zjeść były tylko jakieś sztuczne ciasta z masa z margaryny. Obsługa hotelu bardzo nie miła. A pokoje taki syf. Nie wspomnę jak były pomalowane. Dzwoniłam do TUI wiele razy o pomoc, niestety bez skutku. Dość ze mieliśmy wracać w przybliżeniu o 22:35 to lot powrotny zrobili na 6:10. Poprostu nie polecam.
  • ~Wojtek / 2020-08-11 13:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Zarezerwowaliśmy wycieczkę przez stronę www.tui.pl Nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia na email. Następnego dnia wykonałem telefon na infolinię biura (tragedia, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem od 10 do 20 minut) i pracownik poinformował, że rezerwacja się nie założyła w systemie (pomimo pobrania pieniędzy z konta) i w tej sytuacji chcąc jechać na wycieczkę muszę dopłacić różnicę, ponieważ wycieczka jest już droższa lub będzie zwrot wpłaconych pieniędzy. Podczas wylotu z wakacji wylot opóźniony ponad 3h, brak informacji ze strony biura, dwukrotna próba dodzwonienia się na infolinię biura, bez skutku (czas oczekiwania 10 i 20 minut). Lot opóźniony w miejscu docelowym ponad 5h (konieczność międzylądowania i wymiany załogi).
    Zaletyobługa hotelu bardzo pomocna
    Wadyobsługa (a raczej jej brak) ze strony biura podróży
  • ~Beata / 2020-08-09 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś nieporozumienie.... Wykupiliśmy urlop we wrześniu 2019 roku. Wylot na Majorkę miał być koniec sierpnia 2020. Od początku roku obserwowałam....na stronie hotelu była informacja że hotel jest zamknięty. W biurze Tui w galerii katowickiej dostałam informację że otwiera się z początkiem sezonu. Ok. Poczekałam...w maju...czerwcu ... lipcu...nadal zamknięty. W biurze zapewnienie że jest czynny, że oni nie mają informacji o zamknięciu. Wpłaciliśmy całość. W ostatnich dniach ( trzy tygodnie przed wylotem) zaczęłam głębiej sprawdzać. Pani w biurze potwierdziła mi informację że nie mają klientów w tym hotelu. Ani w Tui ani w innym biurze nie ma ofert do tego hotelu. Biuro nadal zapewniało nas że jest czynny i 23 sierpnia spokojnie polecimy. Napisałam maila z pytaniem o hotel do zarządu sieci hotelu na Majorce. Zarząd bardzo szybko odpowiedział że z powodu covid19 byli zmuszeni zdecydować o zamknięciu hotelu w sezonie 2020 i że nie ma możliwości aby ktokolwiek spędził urlop w tym hotelu bo najzwyczajniej w świecie jest ZAMKNIĘTY!!!! A Pani w biurze ....nadal twierdziła że hotel jest czynny.... ZGROZA.... Klientów nie mają tam, w żadnym biurze podróży w Polsce ( nawet w Tui) nie ma ofert do tego hotelu, zarząd hotelu mówi że mają zamknięte a Tui twierdzi że otwarte i że polecimy.... Po poruszeniu nieba i ziemi, po napisaniu maila do dyrektora Tui i opisaniu tematu dostałam maila że ...... hotel jest zamknięty!!!!!!!!! Przecież mówiłam im o tym od stycznia!!!!!!! Dostałam dwie propozycje zmiany hotelu w cenie którą wpłaciliśmy. Obie , dla naszej rodziny, po zarezerwowaniu ich dzisiaj zapłacilibyśmy 2000 zł mniej!!!!! Oczywiście zdecydowaliśmy się anulować rezerwację. Jakbym nie była tak uparta i zaufała im polecielibyśmy i wsadzili by nas gdziekolwiek.... A wszyscy mówią "wspomóż turystykę!!!!" Niby dlaczego???? Skoro oni chcą nas oszukać na każdym kroku
  • ~Zu / 2020-08-02 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    20 lipca 2020 r. rozpoczęłam swój zaplanowany i wykupiony już w styczniu
    2020 r. wyjazd na Fuerteventurę do hotelu H10 Tindaya. Planowo wyjazd miał się odbyć w kwietniu, ale z powodu Pandemii nie było to możliwe. Zdecydowałam się przełożyć wyjazd na lipiec. Zdawałam sobie sprawę z pewnych ograniczeń i nieudogodnień, ale nie sądziłam, że zostanę oszukana.
    Natomiast, po dotarciu na miejsce tj. do hotelu Tindaya, chcąc się zameldować, otrzymałam informację, że zostałam przeniesiona, bez mojej akceptacji, do innego hotelu, ze względu na pełne jego obłożenie.
    Pomimo moich protestów (ponieważ zakupiłam pobyt w hotelu Tindaya nie bez powodu i nie miałam zamiaru zmieniać miejsca) zostałam pozostawiona sama sobie (można uznać) z przymusowym przeniesieniem do innego hotelu, który wcześniej nie był przeze mnie zidentyfikowany i zaakceptowany jak moja destynacja.
    Zostałam odesłana, bez możliwości dyskusji (dosłownie, gdyż Pan z recepcji kazał mi się odsunąć i zaczął przyjmować osoby stojące za mną) do hotelu H10 Playa Esmeralda, tej samej sieci, w tym samym (teoretycznie) standardzie, a (wg. opinii pracowników) nawet lepszym, bo hotel przeznaczony jest tylko dla dorosłych.
    Czas trwania transferów między hotelami i wszystkich pozostałych formalności (takich jak zameldowanie) trwał ponad godzinę, przez co nie zdążyłam na obiad, który był serwowany do godziny 15:00. Bar nad basenem serwował jedynie napoje (co jest niezgodne z opisem w Państwa ofercie, gdzie wskazano, że powinny być serwowane przekąski), natomiast kawiarnia „Mike” również była zamknięta, podobnie druga hotelowa restauracja.
    Jedyną możliwością było oczekiwanie do 18:30 do kolacji. Przy czym wylot z Polski był o 8:20, więc przez ponad 10 godzin byłam pozbawiona możliwości jedzenia czegokolwiek.

    Zgodnie z warunkami umowy imprezy turystycznej hotel, po mimo opcji założeń „All Inclusive”, praktycznie nie funkcjonował, o czym nie zostałam poinformowana przed przeniesieniem.
    Z części gastronomicznej, otwarta była jedynie główna restauracja, oraz dwa bary przy basenie i na piętrze, tylko z napojami.
    Serwowane posiłki były katastrofalne, często wręcz niezjadliwe: zimne, suche, nieprzyprawione, czasem nawet surowe.
    Mały wybór i ciągle to samo:
     frytki, ziemniaki, puree, ryż, makaron, suche stare pieczywo,
     jeden gatunek najtańszej ryby,
     zawsze zimna sucha wieprzowina (właściwie kości, a nie mięso) (załączam zdjęcia),
     trochę rozgotowanych warzyw,
     brak baru sałatkowego, codziennie, zarówno na obiad, jak i na kolację był ten sam mały talerzyk deserowy, na którym leżały dwa listki sałaty, kawałek pomidora, odrobina kukurydzy i marchewki (załączam zdjęcia);
     słodycze = obrzydliwe, owoców niewiele.
    ,
    Śniadanie podobnie ubogie niedobre i praktycznie wszystko z podgrzewaczy, z wyjątkiem jajek sadzonych i omletów, które były robione na świeżo. Nawet jajecznica i naleśniki były z podgrzewaczy.
    Kawa, z automatu, nie nadawała się do picia.

    Po wszystko trzeba było stać nie kiedy w 20 osobowych kolejkach.

    Niestety w poniedziałek po przyjeździe nie udało mi się skontaktować z TUI, dopiero następnego dnia rano zgłosiłam zaistniałą sytuacją.
    Zapewniono mnie, że decyzja o przeniesieniu jest dla mojego komfortu i wygody, gdyż w Tindaya jest pełne obłożenie przez co w restauracji są tak duże kolejki, że wprowadzono dwie tury wydawania posiłków.
    Co jak później sama sprawdziłam okazało się nieprawdą, w restauracji było praktycznie pusto.
    Nie mniej jednak będąc jeszcze nie świadoma, ten argument do mnie przemówił, dlatego zaufałam TUI i zostałam w Esmeraldzie.
    Szkoda jednak, że nie wspomnieli również o tym, że hotel Tindaya jest w pełni otwarty (bary, restauracje, kawiarnia, animacje, sklep i inne atrakcje jakie hotele maja w ofercie). W przypadku Esmeraldy jak wcześniej wspomniałam praktycznie nic nie było otwarte i nie miało się to zmienić w ciągu tygodnia mojego pobytu.
    Ta informacja z pewnością zmieniła by moją decyzję o pozostaniu w Esmeraldzie.
    Wypożyczyłam, więc samochód i kolejne dwa dni spędziłam poza hotelem, zwiedzających wyspę i jedząc prawdziwe jedzenie, a nie to co oferowała Esmeralda.
    Po powrocie miałam nadzieję, że może hotel zaczął normalnie funkcjonować, dzięki czemu zwiększy się wybór i jakość potraw, a także zostaną otwarte pozostałe punkty gastronomiczne.
    Niestety poza większymi kolejkami, (teraz już i do windy i baru) wciąż czekało na mnie to samo zimne i niedobre jedzenie. Załamana postanowiłam pójść do hotelu Tindaya na kolację.
    Jak się okazało nie miałam żadnego problemu z dostaniem się do restauracji.
    Widok jaki zastałam wywołałam u mnie oburzenie.
    Zostałam oszukana.
    Rozpocznę od rzekomo tych tłumów, których jakoś nie było… Wręcz przeciwnie, podczas 2,5 godziny, jakie tam spędziłam było praktycznie pusto.
    Podobnie podczas następnego wieczoru.
    W przeciwieństwie do tego, co w tym samym czasie działo się w Esmeraldzie.
    Jakby to co mi wmawiano zarówno w recepcji hotelowej jak i przez TUI, było totalną odwrotnością.
    Tindaya = cisza, spokój, wszystko funkcjonuje bary, kawiarnia, restauracje, serwowane dania są świeże, robione na miejscu, duży wybór: mięsa, ryby, krewetki, owoce morza, sałatki, warzywa, owoce, słodycze, lody.
    Esmeralda = dużo ludzi, kolejki w restauracji, kolejki do baru, kolejki do windy, ta sama kawiarnia „Mike” co w Tindaya, zamknięta, brak przekąsek w barze przy basenie, sklepik zamknięty.
    Jedzenie z podgrzewaczy, zimne, suche, niedoprawione, mały wybór, nigdy nie było krewetek i owoców morza, raz jeden tylko były lody .
    W pokoju w lodówce nie było nawet wody mineralnej, która codziennie powinna być uzupełniana (w opcji All Inclucive jest to standard). Ponadto brak suszarki do włosów, ręcznik został mi zmieniony tylko raz, podobnie jak kosmetyki. Dobrze, że miałam swoje.
    Załączam zdjęcia z obydwu restauracji, które doskonale oddają różnicę.

    W międzyczasie, podczas pobytu, postanowiłam znowu interweniować
    i domagać się natychmiastowego przeniesienia mnie do hotelu, który wykupiłam i za który zapłaciłam 3740 zł. Ponieważ to co oferuje Esmeralda znacznie odbiega w standardzie i jakości od hotelu Tindaya. Niestety odmówiono mi, ze stwierdzeniem, że ewentualna możliwość zmiany hotelu minęła w momencie gdy nie protestowałam przy przeniesieniu zaraz po przyjeździe. Tak to prawda, nie uparłam się by zakwaterować się jednak w hotelu Tindaya, ponieważ zaufałam TUI i zapewnieniom, że hotel Esmeralda będzie dla mnie znacznie lepszy.
    Zostałam przez TUI oszukana. Zostałam przeniesiona do hotelu, który nie był wart nawet połowy tego co zapłaciłam.
    Jeśli sytuacja wywołana pandemią spowodowała ograniczenia w hotelu
    (i nie mam tu na myśli obowiązku noszenia maseczek, czy nakładania przez obsługę dań w restauracji, a funkcjonowanie hotelu, dostępność usług jakie hotel oferuje)
    obowiązkiem TUI było o tym uprzedzić i poinformować mnie w stosownym czasie.
    Również cena takiego pobytu powinna być znacznie niższa od kwoty jaka obowiązywałaby przy normalnym funkcjonowaniu hotelu.
    Jestem świadomym klientem, znam się na branży turystycznej oraz gastronomii i tym bardziej czuję się oszukana.
  • ~Pawel / 2020-08-01 13:39
    Ocena: 1.67 / 5
    TUI to tragedia. Zdecydowanie odradzamy współpracę z TUI. Wycieczka na Fuerteventura z TUI to gwarantowane zepsute wakacje. TUI w ostatniej chwili tj. jak wylądowaliśmy na Furteventura zmieniło nam hotel, który został otwarty po ograniczeniach związanych z COVID19 kilka godzin przed naszym przyjazdem. Brudno, KARALUCHY, bałagan, brak obsługi, brak posiłków, brak leżaków przy basenach, brak rezydenta, brak animacji czy innych obiecanych atrakcji, na klucze do pokoju czekaliśmy 2 godziny - miał być widok na może a dostaliśmy na ulicę i dach kuchni z informacją, że innych nie ma, co było kłamstwem. potem dowiedzieliśmy się że te lepsze pokoje są dla innej wycieczki, która okazała się grupą Niemców.
    Nie kupujcie wycieczek w TUI bo będziecie bardzo rozczarowani. Na infolinii kompletna olewka Klienta i oszukiwanie na każdym kroku. Jak udowodniliśmy że w hotelu do którego mieliśmy jechać są wolne miejsca to powiedziano nam że mają awarię sytemu i nic nie mogą poradzić.
    ZaletyBrak
    WadyTUI to biuro lekceważące Klientów, oszukujące i naprawdę potrafią zepsuć wakacje nawet w najfajniejszych miejscach
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.60, ilość opinii: 433
TUI
Ocena: 2.51, ilość opinii: 112
Rainbow Tours
Ocena: 2.54, ilość opinii: 63
Funclub
Ocena: 2.15, ilość opinii: 26
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2529
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2268
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2144
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1937
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1059
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1003