Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 651 opinii

2.12 / 5

  • Oferta
    2.42
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 33
  • ~Patrycja J / 2023-02-06 16:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta TUI jest bardzo droga. Zmiana nazwiska uczestnika wycieczki ( i mówimy tu o hotelu, dojeździe własnym, bez przelotów) kosztuje 500 pln. Jeśli chodzi o hotel to jest mu wszystko jedno kto przyjedzie, byleby główna osoba się zgadzała i ogólnie liczba uczestników. Dojazd jest własny. Jedyne miejsce gdzie figuruje nazwisko uczestnika to wewnętrzne dokumenty Tui. I to kosztuje 500 PLN. Za co jest to opłata? Za nic. Bo mogą. Ja zamiast lecieć na Maurituis z nimi polecę z innym biurem podróży. Bo mogę. Nie spotkałam się z tak idiotycznym podejściem do klienta. Życzę odpływu klientów; nie zasługujecie na lojalność.
    ZaletyDobre hotele
    Wadybrak rozsądnego podejścia do klienta. Dodatkowe koszty niewspółmierne do całości kosztów.
  • ~Inki / 2023-01-29 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja first minute w sierpniu 2022 na czerwiec 2023 ( 10 osób) . właśnie mnie TUI poinformowało że jednak tego hotelu nie będą mieć w ofercie i proponują mi inny ( ale tego ich proponowanego absolutnie nie chce) lub zwrócą mi zaliczkę (zobaczymy jak będzie z tym zwrotem).
    W ofercie first minute dają hotele z którymi jeszcze nie mają podpisanych umów, potem różnie może być.
    Efekt jest taki że jest koniec stycznia czyli pół roku po wypuszczeniu first minute przez biura i ceny odpowiednio wyzsze. Życzyłabym sobie przy rezerwacji aby z danym hotelem biuro jednak miało podpisana umowę!
    Już wiele razy rezerwowalam hotele w first minute z TUI i innych biur, ale TUI faktycznie zeszło na psy. I potwierdzam po wcześniejszym wyjeździe ze rezydentów już nie ma.
  • ~Tomas / 2023-01-28 10:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Trudno opisać co się stało z tym kiedyś renomowanym biurem. Brak jakiej kolwiek pomocy opieki rezydenta informacji. Telefony do konsultacji obsługują osoby bez wiedzy co się dzieje z autokarem, samolotem. Odpowiedzi są ; chyba, może, zobaczymy, okaże się. Masakra!
    Zalety?
    Wady100%
  • ~Sara / 2023-01-27 14:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalna żenada. Biuro spada totalnie na psy.Rownie dobrze można sobie we własnym zakresie zorganizować podróż. Rezydent nie pofatygował się do naszego hotelu, na chacie odpisują po dwóch dniach, wycieczka z przewodnikiem polskojęzycznym 2000. Oszczędzajcie nadal na jakości obsługi i pracownikach to nikt nie będzie z wami podróżował.
    ZaletyŚwietny hotel
    WadyBrak obsługi klienta, brak rezydenta, omówienia wycieczek, beznadziejnie działający czat, cztery godziny przed wylotem na lotnisku!!!!!!
  • ~Andrzej / 2023-01-26 11:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Tajlandia- wyjazd grudniowy- w ostatniej chwili zmiana hotelu bez podania przyczyny z informacja ze w przypadku rezygnacji tracimy 3000PLN. Lot w klasie premiom w jedna stronę na połamanym fotelu . Hotel Graceland w regionie Krabi max. 2 gwiazdki a nie jak podano 5!!!. Tabuny Rosjan i poranne wyścigi po leżaki . Wszędzie fetor kanalizacji. Reklamacja w TUI oczywiście odrzucona . Nigdy więcej z tym biurem - a wszystko za 44 000 za 2 osoby. Pliszka Andrzej
    ZaletyPlaża - Ocean
    WadyStary hotel, brak znajomosci jez. angielskiego .
  • ~Mariush / 2023-01-24 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena wycieczki na stronie TUI 6565 zł. Przechodzimy do zakupu a tu już 7223 zł. Na dzień dobry TUI dyma klienta na 658 zł. Cena oczywiście nie zawiera transferu z lotniska do hotelu ani turystycznego funduszu gwarancyjnego. Dalsze brnięcie w ten złodziejski proces zakupu wycieczki podbija nam cenę do 7493 zł. Patrzcie dobrze na cyferki bo zostaniecie wydymani.To biuro ma poważne kłopoty finansowe.W TUI płaczą po ruskim oligarsze Mordaszowie. Szukają nowego inwestora. https://www.rp.pl/biznes/art37818351-w-tui-placza-po-mordaszowie-szukaja-nowego-inwestora
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje,naciągacze,oszuści itp.
  • ~Karolina / 2023-01-23 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam okradziona przez rezydenta w Egipcie a biuro (konkretnie Pani Monika Surmak) po ponad 3 miesiącach od złożonej przeze mnie reklamacji odpowiedziała tak jakby wcale nie przeczytała treści reklamacji ze zrozumieniem!
    W skrócie rezydent wziął od nas gotówkę za wycieczkę fakultatywną. Zrezygnowaliśmy z niej jednak zgodnie z regulaminem ale rezydent powiedział, że zwrot możliwy jest wyłącznie na kartę. Wydrukował nam jako potwierdzenie nic nie warty świstek jedynie kwota przelewu się zgadzała. Do dziś czyli 4 miesiące od wycieczki nie otrzymaliśmy naszych pieniędzy a reakcja biura jest skandaliczna, właściwie żadna! Znamy imię, nr telefonu tego rezydenta mimo to biuro nie kiwnęło palcem... Przestrzegam przed rezydentami TUI!!!
    ZaletyCałe to wydarzenie przysłoniło wszelkie zalety...
    WadyBrak jakiejkolwiek pomocy po tym jak rezydent TUI zwyczajnie ukradł nam 210 euro za wycieczkę fakultatywną (dokonał niby zwrotu na konto ale w banku nie ma po nim ani śladu...) Wystawił też fałszywe potwierdzenie zwrotu... Biuro od 4 miesięcy milczy...
  • ~Agata / 2023-01-20 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Podczas rezerwacji zrobiłam literówkę w nazwisku ,co wywołało niemały kłopot podczas odprawy. Mimo 4 nad ranem pracownik infolinii pan Arkadiusz lub Artur albo inne imię na A :) Sikora bardzo mi pomógł ,nie zostawił ,oddzwaniał i sprawił ,że mogłam wylecieć na wakacje. Dziękuję mu za to :)
  • ~Andrzej / 2023-01-17 08:33
    Ocena: 2.00 / 5
    TUI - biuro beznadziejne.
    Wykupiłem wyjazd na narty i na miejscu okazało się, ze pokój był bez ogrzewania. Dzwoniłem do TUI ale nic nie pomogli w tej sprawie. Po za tym trudno się z nimi rozmawia, na nic się nie chcą zgodzić (zmiany danych w umowie) Tragiczne biuro.
    Wszyscy tylko nie TUI !!!!
    Zaletybrak
    Wadynajgorsze biuro z jakim podróżowałem a mało nie podróżuję.
  • ~Ag / 2023-01-16 14:15
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel Regina e Fassa Mazzin, pobyt 7-14.01.2023, wycieczka samolotowa (Enter Air).
    Hotel stary, nieremontowany od wielu lat ( byłam tam 6 lat temu). Pokój z balkonem dość wygodny z oddzielną garderobą. Pościel w pokojach czysta, ręczniki zmieniane codziennie ( choć ostatniego dnia niestety nie i musieliśmy się o to upomnieć). Podłoga wycierania tylko na środku-za drzwiami w garderobie kłaki kurzu. Kabina prysznicowa malutka, niewygodna z pseudo deszczownicą, jak z czasów komuny. Plus-bidet w łazience. Internet w pokojach na III piętrze nie działa. W recepcji bardzo słabo. Apres ski w wersji z TUI mega słaby- rozwodniona herbata (litrowy dzbanek chyba parzony z jednej torebki , albo z połowy) plus kawałek kupnego ciasta). 6 lat temu z Itaką były przekąski słone i słodkie, kawa, herbata, grzane wino, woda itp.
    Na lotnisku zapomnieli podstawić nam autokar do transferu do hotelu, po interwencji w końcu podstawiono, ale w sumie czekaliśmy dwie godziny na odjazd, bo jeszcze inna grupa miała do nas dołączyć ( czyli nas dokoptowali do innej grupy).
    Plusem były bezpłatne busy hotelowe do wyciągów w Campitello i Pozza, ale ostatni mógłby być później niż o 16:30, bo trzeba było się spieszyć, a potem czekać w hotelu na kolację do 19:30.
    Wyżywienie HB smaczne, dość urozmaicone, minusem jest brak jakichkolwiek warzyw do śniadania i sztywna jajecznica. Kawa z automatu, ale o dziwnym smaku. Soków naturalnych brak-jedynie sztuczne napoje i woda. Codziennie owoce do kolacji i dużo gatunków ciast (spokojnie połowa z nich mogłaby być serwowana jako apres ski).
    Duże zamieszanie z bagażem narciarskim. Wykupiliśmy jako dodatkowy, ale TUI tu kombinuje na swoją korzyść, ponieważ normalnie w Enter Air limit bagażu rejestrowanego to 20 kg i 5 kg podręcznego . TUI pozwala na 15 kg rejestrowanego (ucinając ( kg z rejestrowanego), a za narciarski każe sobie dopłacać. Do tego mylnie informuje, że bagaż narciarski może być tylko jedną sztuką ( czyli narty lub deska, a ciężkie buty narciarskie trzeba spakować do walizki do bagażu rejestrowanego). To znacznie uszczupla ilość bagażu głównego i stwarza konieczność zabrania dużej walizki, która sama w sobie pusta waży o kilka kg więcej niż mała. Z tego powodu musieliśmy zapłacić na Okęciu za nadbagaż. Przy czym inni uczestnicy nie pytając nikogo mieli buty j narty w oddzielnych torbach, zdali je na bagaż narciarski i nie musieli dopłacać. W drodze powrotnej zrobiliśmy tak samo i nie było problemu. Więc wynika z tego, że TUI wprowadziło nas w błąd i sami wprowadzili ograniczenia wykupując w Ener Air zbyt małą ilość bagażu
    ZaletyWyżywienie ogólnie Ok.
    Sprawny serwis restauracyjny
    Darmowe busy do sąsiednich wyciągów
    Animacje dla dzieci
    Miła obsługa
    Narciarnia
    Wypożyczalnia sprzętu na miejscu
    Balkon
    Możliwość zrobienia kanapki na wynos podczas śniadania
    WadyStary, nieremontowanych budynek z bardzo starą, nieszczelną stolarką okienną.
    Stara łazienka z bardzo małym brodzikiem i starymi, brudnymi uszczelkami
    Nierzetelna informacja o bagażach
    Ponad 2-godzinne oczekiwanie na lotnisku w Weronie na autokar transferowy - nie było nas i kilkunastu innych osób na liście w żadnym z oczekujących autokarów
    Brak warzyw do śniadania
    Ostatni powrót busów do hotelu mógłby być później, co dałoby możliwość zwiedzenia miasteczka i ewentualnych zakupów
    Bardzo słaby apres ski z rozwodnioną herbatą
    Zimno w pomieszczeniach ogólnodostępnych-bar, restauracja, recepcja
    Brak Wi-fi w pokojach i bardzo słabe Wi-fi przy recepcji i w barze

  • ~Chris / 2023-01-12 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągactwo / chamstwo i na koniec matactwo.
    Nie wróżę z takim podejściem długiej przyszłości.
    Odradzam i polecam bezpośrednio i samemu szukać wakacji by uniknąć przykrych niespodzianek.
    Nie można zaufać, ani polegać na TFUI
    ZaletyNie posiada
    WadyPosiada same
  • ~Bożena / 2023-01-08 16:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Byliśmy w ostatnim tygodniu przed świętami W Turcji. Hotel W porządku, codziennie sprzatane pokoje. Jak chciałam co wiedzieć odnośnie pobytu to bardzo szybko mi odpisywało tui W aplikacji. Polecam o na pewno wrócę do tego biura W tym roku.
  • ~Karolina / 2022-12-26 13:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Przy zakupie wycieczki kupiliśmy także 2 wycieczki fakultatywne. Jedną z nich postanowiliśmy rozszerzyć bo były dwie wersje. Więc rezydent doradził nam żeby tą wersję którą kupiliśmy wcześniej anulować(tak zrobiłam) a u niego wykupić tą wersję co chcieliśmy. Ale pieniądze za pierwszą nie zostały oddane bo stwierdzili że na wycieczce byliśmy. Owszem, tyle że została opłacona dwukrotnie :(
  • ~Emi / 2022-12-20 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie jestem w hotelu bluebay esmeralda w Meksyku, jutro wylatuje i mam problem z odprawa. Nikt z tui nie chce pomoc, tragedia. Hotel nie ma za wiele wspolnego ze zdjeciami ze strony. Rezydenci to aroganci bez szacunku do klienta. TUI MOWIE NIE!!! NIGDY WIĘCEJ!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy informacji w zamian aroganckie nastawienie rezydenta
  • ~Justyna / 2022-12-20 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI-Najgorsze biuro jakie istnieje. Kupiliśmy wycieczkę 7miesięcy wcześniej. Wszyscy w jednym biurze łącznie 7osób. Znajomi na 7dni. Ja z mężem na 10dni. Niespełna 30dni przed wylotem nasza rezerwacja została odwołana. Opcje jakie dostałam; zwrot zaliczki lub zmiana terminu na całkowicie inny. Prosiłam o skrócenie pobytu i wylot w terminie w którym lecieli nasi znajomi. Była taka opcja; krótszy pobyt i wysoka dopłata. Nie ponoszą się nawet do zwróceniu mi kosztów za ubezpieczenie, które zapłaciłam.
    Zaletybrak
    WadyNie ponoszą odpowiedzialności za swoją nierzetelność. (Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z 1997 roku organizator wycieczki odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.)
  • ~Ktoś / 2022-12-02 19:52
    Ocena: 2.33 / 5
    TUI nie szanuje klientów. Rozpatrywanie reklamacji trwa powyżej ustalonych 45 dni.
  • ~Goszs6 / 2022-11-26 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w Empire Hotel Albania ostatni tydz. 9.2022. Największy koszmar turystyczny mojego życia. Jedzenie okropne mimo all, w pokojach smród z kanalizacji, service room zna angielskiego poza, ręczniki na basen dostaliśmy brudne, materace na basenie brudne, woda nadawała się na mordowanie, w barze przy basenie ciągle brak obsługi.
    ZaletyWygląd zewnętrzny hotelu, wystrój recepcji, miłe Panie w recepcji.
    WadyJak wyżej.
  • ~Kasia / 2022-11-23 18:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Wczasy w Turcji dwutygodniowe,okazało się,że nie odezwał się rezydent polski,nie było takiego na miejscu ani pod telefonem.Wycieczke na Pamukalle musieliśmy sobie kupić na własna rękę na targu tureckim.
  • ~ZuzaM / 2022-11-21 10:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie TUI ma tańsze oferty niż inne biura, ale niestety nie zawsze opis oferty jest zgodny z rzeczywistością. Polecam przed zakupem wakacji sprawdzić warunki w hotelu oraz opinie o wybranym hotelu na innych stronach.
    W przypadku reklamacji jest wielki problem, nie trafiają do TUI żadne argumenty, zdarzyło nam się, że zmienili nam hotel i dowiedzieliśmy się o tym dopiero na lotnisku, że w wybranym hotelu z opcją All inclusive nie była czynna restauracja i musieliśmy chodzić do hotelu oddalonego o 800m na posiłki (nie było o tym słowa w opisie oferty), w opcji All inclusive po śniadaniu do godz. 15 nie było nic do picia i jedzenia, bo barman rozpoczynał pracę o godz. 15. Na reklamacje złożone zgodnie z procedurą TUI, czyli od razu jeszcze podczas wyjazdu, otrzymywaliśmy absurdalne wyjaśnienia. Kilka razy udało nam się otrzymać jakieś minimalne zwroty, ale niestety nie były one adekwatne do popsutych wakacji.
    Na kilkanaście wyjazdów z biurem TUI były też super wakacje w fajnych hotelach zarówno 3-gwiazdkowych jak również 4 i 5 gwiazdkowych.
    ZaletyW mojej ocenie zaletą Biura TUI jest jednak relatywnie niższa cena wakacji, nigdy nie mieliśmy problemu z transferem z i na lotnisko. Strona internetowa dobrze funkcjonuje.
    WadyW mojej ocenie największą wadą jest niezgodność oferty ze stanem faktycznym, niestety zdarza się to bardzo często, trzeba przed podjęciem decyzji o zakupie danej oferty przejrzeć inne strony internetowe i poczytać opinie, zobaczyć gdzie dokładnie jest umiejscowiony dany hotel, bo odległości są często nieprawdziwe (mierzone może w linii prostej, a nie tak jak faktycznie można dojść). Niektóre fakty są celowo pomijane w opisie oferty, np. brak restauracji, dojście do plaży to ponad 150 stopni w dół i nie ma innej drogi, hotel niby tuż przy plaży, której wcale nie ma, lub ma 2 metry szerokości lub jednak jest to kilkaset metrów.
  • ~M. Rom / 2022-11-20 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem stratny na TUI dużo pieniędzy.. Brak jakiejkolwiek pomocy kiedy coś się zadzieje… Najgorsze biuro z jakim miałem do czynienia. Serdecznie odradzam, prawdą jest jednak stwierdzenie ze skoro udziały w tej firmie ma rusek to jest po rusku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości porozumienia, konsultanci kłamią, brak nadzoru podczas pobytu, reklamacje są staranniej odrzucane albo w ogóle nie ma odpowiedzi. Ostrzegam !
strona 1 z 33
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.53, ilość opinii: 806
TUI
Ocena: 2.12, ilość opinii: 651
Rainbow Tours
Ocena: 2.27, ilość opinii: 359
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 129
Eximtours
Ocena: 2.32, ilość opinii: 100
Grecos
Ocena: 2.88, ilość opinii: 19
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3408
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 2997
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2961
UPC Internet
Ocena: 1.85, ilość opinii: 2905
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2868
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2492