Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 915 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.85
  • Cena/Jakość
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 46
  • ~ZŁA WCZASOWICZKA / 2024-07-19 14:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam korzystałam 2 raz z oferty biura Tui jeśli chodzi o sama ofertę wycieczki było ok ale brak opieki rezydenta to jest totalna porażka , mieliśmy sytuacje iż na lotnisku zostały pomylone bagaże (taka sama walizka plus identyczna zawieszka ) zorientowaliśmy się dopiero w hotelu , udało się nam skontaktować z osobą która miała nasza walizkę okazało się że jest w hotelu oddalonym o 120km od nas , Pani na czacie kazała zawieść walizkę na lotnisko tak też zrobiliśmy pracownicy Tui powiedzieli nam w jakim hotelu jest dana osoba , poł dnia spędziliśmy na telefonie podając wszelkie informacje na infolinii oraz czacie Tui prosiliśmy o kontakt z rezydentem żeby wyjaśnić sprawę oczywiście nikt nam nie podał żadnego numeru kontaktowego sugerując że takiego nie mają , Najlepsze jest to że odwieźli walizkę tego Pana a naszej od niego nie wzięli mimo tego że wiedzieli że tam jest Pani na infolinii uspokajała nas że robią co w ich mocy ale nie potrafili załatwić prostej sprawy , więc z mężem wynajęliśmy auto i załatwiliśmy to sami , wiem że to nie wina biura ze walizki zostały pomylone ale chodzi o brak kontaktu z rezydentem na miejscu żeby podali jaki kolwiek kontakt sami byśmy to załatwili bez ich pomocy . Druga sprawa wykupiliśmy wycieczkę również przez biuro Tui na miejscu czekaliśmy pod hotelem o ustalonym czasie jednak nikt po nas nie przyjechał (wycieczka opłacona ) mąż się zorientował że jakieś dziwne miejsce jest na bilecie więc poszedł do Pani z Tui z Anglii która byłam tam cały czas na miejscu chodź Tui Polska i Anglia to co innego i nam pomogła okazało się że pseudo rezydent pomylił hotele do odbioru mimo tego że był przecież w naszym hotelu jak wykupowaliśmy wycieczkę dla mnie to porażka oni sprzedają wakacje a w dupie maja swoich klientów na miejscu , w zeszłym roku byliśmy z Coral Travel i kontakt był super nasz opiekun dał nam swój numer w razie problemów na wycieczki jeździł z nami czuliśmy się za opiekowanii . Nigdy więcej nie skorzystam już z tego biura i każdemu również odradzam bo nikt nie wie jakie przygody mogą każdego spotkać ,
    Wadybrak jakiej kolwiek opieki na miejscu przez przedstawicieli biura Tui
  • ~Ink / 2024-07-19 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem że biura podróży podają jakaś tam cenę wycieczki a jak przychodzi do rezerwacji to w kolejnych krokach cos tam jeszcze dochodzi.
    Ale TUI to już przegina, i to bardzo.
    Wszystko jest teraz jako dodatek, i transfer, i miejsca w samolocie. I to nachalne wciskanie tych wszystkich produktów z dodatkowym ubezp na czele, opowiadanie bajek jak by to pani z TUI zginęła marnie bez tego ubezp ( będąc na wczasach w UE i posiadając kartę EKUZ)
  • ~HW / 2024-07-17 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Psują urlop swoją niekompetencją / otrzymujesz pokoje niezgodne z zawartą z TUI umową/odpowiedź reklamacyjna to kpina z klienta. Jestem bardzo zawiedziona i czuję się oszukana.
  • ~Sławek / 2024-07-08 13:41
    Ocena: 2.33 / 5
    TUI to jakaś porażka. Nikt niczego nie ogarnia. Wyjechałem na Kręte żeby zwiedzić wąwóz Samaria. Wyjazd do wąwozu odwołano nam 12 godzin przed wyjazdem około 17.30 gdzie nie mieliśmy możliwości załatwić miejscowego przewoźnika. Prawie pół roku wcześniej mieli zapłacone za wycieczkę a oni 12 godzin przed wyjazdem zorientowali się że nie ma wystarczającej liczby osób żeby wycieczka się odbyła. Zgloszona reklamacja nic nie dała. Straciłem 10000zl. Tak TUI robi ludzi w chu...i. patologia, omijać!!
    ZaletyPatologia i niekompetencja
    WadyOlewanie klienta i zasłanianie się regulaminem. Narażanie klientów na straty finansowe.
  • ~A.Z. / 2024-07-07 06:18
    Ocena: 1.00 / 5

    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był …Więcej
    John Doe
    24 opinie·8 zdjęć
    5 dni temu
    NOWA
    Niestety nie mogę polecić tego biura. Złożyłem 3 reklamacje, które standardowym pismem są odrzucane jako bezzasadne bo zawsze inna wymówka. TUI sprzedało nam wycieczkę do Turcji. Na zdjęciach
    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był w autobusie , na ławkach na lotnisku i samolocie.Lot był realizowany 14 h wcześniej i w efekcie o godzinie 7 rano byliśmy już w Polsce.

    2.Doplacilem za pokój z bocznym widokiem na morze.
    Dostałem z widokiem na inny osrodek, ogród i stary taras.Sam pokój jak w latach 80tych ubiegłego wieku.
    Recepcja twierdzi ze od agencji dostała informacje o pokoju standardowym.

    3 Sam proces złożenia reklamacji w biurze turystycznym po powrocie pozostawia wiele do życzenia.
    Pani sporządziła go odręcznie na kartce papieru niechlujnie I bez szczegółowych informacji które przekazałem, była bardziej zainteresowana sprzedażą mi oferty na przyszły sezon niż samym bieżącym problem.
    Pozniej sam sporzadzilem nowa reklamacje i złożyłem dwa dni później.
    4.Zaplokowano mi też możliwość wystawienia opini w apce.

    Porażka sprzeczne informacje nawet na długość rozpatrywania reklamacji.Jedna pani twierdzi ze 30 dni a druga w tym samym biurze ze 45 dni
    WadyNiekompetentni recepcjinisci i pracownicy biura turystycznego
  • ~Jack / 2024-07-06 18:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Sprzedam wycieczkę do Turcji. 3 osoby dorosłe, można zamienić na dorosłego na dziecko Hotel Gardenia Alanya. Termin 10.07.24 - 17.07.24. Wylot z Gdańska o godz 11.20 , powrót Antalya -16.35. Cena okazyjna. Kontakt: Tel: 536 164 776 lub e-mail: johnydora@poczta.fm
  • ~Piotr / 2024-07-05 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Hotel Terrace Turcja w którym obecnie jesteśmy wypadły duże szklane drzwi łazienkowe które były w Moim apartamencie. Szkło mnie pokaleczylo ( szpital, szycie itd) odłamki poleciały na moje 7 letnią córeczkę MASAKRA( na szczęście byla ubrana i nic jej się nie stało) Poprosiłem Panią rezydent o wyjaśnienie i załatwienie jakoś tej sprawy z właścicielem Hotelu Terrace i otrzymałem informację że ona nie zna języka Tureckiego i nie za bardzo może pomóc.Sprawą zajmie się mój adwokat
  • ~Damian / 2024-07-01 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI, w dniu powrotu nie został zapewniony nam transfer z hotelu na lotnisko, dodam że opcja ta jest dodatkowo płatna .Biuro z problemem zostawiło nas samych sobie , a teraz nie chce zwrócić środków pieniężnych za nie wykonanie usługi transferu, kpina jakich mało. Wszystkich z państwa przestrzegam przed tym biurem , omijajcie z daleka szkoda czasu i nerwów, ja byłem stałym klientem od przeszło 6 lat i co mi z tego zaufania którym obdarzyłem biuro przyszło. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, klient się nie liczy
  • ~K / 2024-06-26 15:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeżeli decydujesz się na wakacje to omijaj TUI szerokim łukiem! W dniu wczorajszym zakupiliśmy wakacje przez stronę TUI.pl, pieniądze zapłacone od razu, ściągnięte z konta, wiadomość po wpłacie: Gratulacje, Twoja rezerwacja została potwierdzona. Po kilku minutach mail od TUI, z informacją, że : "Wystąpił problemy techniczne i rezerwacja nie została założona. W sprawie skontaktuje się z Państwem nasz konsultant". Pieniądze wpłacone, wakacji nie ma! Po kilkudziesięciu rozmowach z konsultantami okazało się, że pieniądze zostaną zwrócone do...14 dni. Można złożyć reklamację, czas rozpatrywania do...45 dni. Zaproponowano też możliwość wybrania innej wycieczki z oferty, natomiast w "cudowny" sposób oferowane przez konsultanta wycieczki z minuty na minutę potrafiły podrożeć o kilkaset złotych! Sprawa zgłoszona do UOKiK, okazuje się, że firma TUI w takim przypadku powinna niezwłocznie zwrócić pieniądze bo w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych nie obowiązuje regulaminowe 14 dni na zwrot środków. Dobrą praktyką jest też zaproponowanie rabatu dla klientów na inne wycieczki z oferty. Sprawa jest rozwojowa, na tę chwilę nie mamy ani pieniędzy ani zarezerwowanej wycieczki a urlop ucieka...
    Zaletyładne zdjęcia i opis oferty
    WadyInfolinia to dno i kupa mułu, wszystko do załatwienia mailowo, zero propozycji rozwiązania problemu i zrozumienia w zaistniałej sytuacji!
  • ~Natalia / 2024-06-25 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasze doświadczenie z TUI było bardzo złe. Zmienili hotel na trzy dni przed wylotem, mimo że zależało nam na piaszczystej plaży. Na miejscu była żwirowa plaża z kamieniami, co było niebezpieczne dla mojej ciężarnej żony. Hotel miał wiele schodów, co było dodatkowym problemem. Zostawiliśmy plecak w autobusie, a TUI nie miało kontaktu do swoich autobusów i nie zapewniło lokalnego przedstawiciela. Obsługa klienta była niegrzeczna i niepomocna.
    ZaletyNie ma
    WadyCałe TUI, ich serwis, podejdźcie do klienta
  • ~Olka / 2024-06-24 12:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Miejscowość Bali na Krecie, hotel Sunset Bali. Piękny, zadbany, na wysokim poziomie; opieka i zainteresowanie turystami super, infrastruktura hotelowa super, pokój z zejściem do basenu z tarasu - super, jedzenie dobre, okolica typowo wakacyjna port, 5 plaż - przepięknie.
    ZaletyTui - wszystko bez zastrzeżeń, pobyt, transfery, wykupiona wycieczka. Na czas i zawsze w kontakcie.
    WadyBrak. Tylko za krótkie wakacje:-)
  • ~agat / 2024-06-20 22:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem akurat w hotelu locanda beach na zakhyntos. Nie duży hotel czysty 4 gwiazdkowy. I na tym koniec dobrych informacji. Wyżywienie paskudne nie smaczne z owoców dostajemy jabłka krojone na ósemki arbuz też krojony na malutkie kawałki. Woda ma posmak słony nie da się pić ani kawy ani herbaty. Kupujemy w pociskiem makecie zgrzewki wody. Dozywiamy się na mieście. TEN HOTEL TO PORAZKA NIE POLECAM
    ZaletyCzystość, przy morzu.
    WadyWyżywienie
  • ~Japs / 2024-06-16 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Latam z TUI już jakiś czas i jeszcze się nie zawiodłam z czego bardzo się cieszę
    ZaletyWszystko na tak
    WadyNie ma
  • ~Turysta / 2024-06-15 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jestem rozczarowany biurem Tui.
    Podczas zakupu w biurze Pani ładnie zachwalała że można w aplikacji zamówić sobie wcześniej wybrana wycieczkę fakultatywną bo będzie taniej niż po przylocie. Jak się okazało dziwnym trafem żadne wycieczki nie były dostępne. Po prostu nie było możliwości zakupu. Dodam że wyjazd wykupiony prawie pół roku wczesniej.
    Teraz o pobycie.
    Po wylądowaniu Pani z biura Tui jak szybko wpadła do autokaru tak szybko z niego wyskoczyła. Na odczepnego podała informacje że autokar jedzie do tych hoteli i koniec. Jednym słowem nara ludzie bawcie się, nie mam dla was czasu.
    W hotelu kolejna niemiła sytuacja mianowicie w miejscu gdzie były informacje z różnych biur podróży odnośnie wycieczek itd u nas w biurze TUI informacje tylko po angielsku trochę lipa skoro przyjeżdżają Polacy bo nie każdy musi znać angielski no ale dobra mniejsza o to. Ogólnie u innych touroperatorów były informacje po polsku i po angielsku nawet była podana godzina i data wylotu w przypadku TUI nic, cisza, echo. Dowiedziałem się że wszystko w aplikacji i tyle. A jak ktoś by miał np problem z internetem albo zepsuł by mu się telefon, to jak taka osoba ma się dowiedzieć o której jest wylot?
    Teraz tak transfer na lotnisko (wylot do Polski) wchodzi przedstawiciel z Tui do autokaru i oczywiście przekazuje informacje po angielsku, który nr lotu gdzie się udać itd. a dlaczego nie po polsku? Gdzie była rezydentka polka w tym czasie? Równie dobrze mógł ktoś wejść i przekazać te informacje np po szwedzku a czemu nie.
    Pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem ze strony biura podróży.
    Nie polecam tego biura.
    ZaletyBrak
    WadyKiepska obsługa podróżnego. Kiepski kontakt z rezydentem. Brak informacji odnośnie wylotu.
  • ~Krystian / 2024-06-09 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    "Witam. Wczasy w Algarve 6 czerwiec do 17 czerwiec 2024 .W styczniu 2024 wykupiłem z TUI Polska 3 wycieczki fakultatywne na 8 czerwca 2024 do Faro, Olhao i Tavira , na 9 czerwca 2024 do Lagos, Sagres i przylądek i na 14 czerwca 2024 do Lizbony. Wycieczki z TUI są droższe od innych biur, ale wykupiłem bo przewodnik w każdej z tych wycieczek miał być w języku polskim. 2 tygodnie przed wycieczką do Lagos zmienili datę wycieczki na 11 czerwca 2024 i ja na to się zgodziłem. Później 6 czerwca przysłali mi email że ta wycieczka odbędzie się w języku angielskim i jak chce to mogą mi anulować i oddać pieniądze. Następnie 7 czerwca przysłali mi e-maila że wycieczka do Faro 8 czerwca może być tylko w języku angielskim ( dzień przed wycieczką ) DRAMAT. I też przysłali czy chce zostawić czy anulować . Tylko z innych biur wycieczki w tym terminie były zarezerwowane. Pewnie tak samo zrobią w przypadku wycieczki do Lizbony i zmienią na język angielski. Dlatego nie polecam i ostrzegam przed kupnem wycieczek fakultatywnych przez biuro TUI . Banda oszustów . Dużo podróżuje ale coś takiego pierwszy raz doświadczam . Po prostu ludzi mają w du..e !!!!!!!!!!!! NIGDY WIECEJ TUI POLSKA !!!!!!!!!!!! OSZUŚCI !!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo i oszustwo
  • ~Marta / 2024-06-07 21:52
    Ocena: 5.00 / 5
    To były najpiękniejsze wakacje. Pan Szymon jest najlepszy. Profesjonalizm na najwyższym poziomie! Idealnie trafił w nasz gust. Hotel pięknie położony, spokój, cisza, przepiękne widoki z balkonu. Do tego wyjazdu mieliśmy zasadę że nie jeździmy dwa razy w to samo miejsce...to zmieniło się po powrocie. Mamy już rezerwację na następny rok. Panie Szymonie! You are simply the best!Dziękujemy z całego serca i do zobaczenia.
    ZaletyWszystko było perfect????
    Wadyżadnych
  • ~Roman / 2024-06-04 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta, wbrew temu co się później okazało, była jednym wielkim oszustwem!!! Wyjazd o 02.30 niedzielę powrót o 23.50 w następną niedzielę, w rzeczywistości na dwa dni przed odlotem przełożono wylot na 20.30 a że samolot się dodatkowo opóźnił opóźnił to w Palma de Mallorca wylądowaliśmy w poniedziałek, gdyby tego było mało to nawalił autobus transferowy TUI i w hotelu znaleźliśmy się około 05,00 w poniedziałek. Oczywiście biuro TUI nie bierze żadnej odpowiedzialności, bo wylecieliśmy przed północą, a że w ofercie była prawie doba różnicy to mogliśmy na dwa dni przed wylotem zrezygnować, tak poinformowała pani z biura w Warszawie. Dodatkowo zero kontaktu z rezydentem. Ale najlepsze na koniec- w dniu wylotu musieliśmy oddać opaski o 12.00 a wiązało się to z opuszczeniem hotelu i pozbawieniem all inclusiv, czyli jedzenia i picia do 23.55. W rzeczywistości oferta była na 8 dni i 7 nocy, co nas zachęciło do skorzystania, a wyszło 6 dni i 6 nocy bo ostatni dzień musieliśmy koczować na własny koszt. Próbowałem zareklamować ale formularz nie chce przyjąć reklamacji twierdząc, że jestem jeszcze na wakacjach, a kontakt z biurem TUI to rozmowa z bootem, w jednym przypadku konsultantka zaproponował w ramach rekompensaty voucher po 75 zł na przyszłoroczny wyjazd z ich biurem, kpina, nigdy więcej, ani ja, ani moja rodzina nie skorzystamy z TUI!!!!!
  • ~Halina / 2024-06-03 23:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety wycieczka odwołana w ostatniej chwili mimo tego że rano był doradca tui na miejscu, pytaliśmy go jeszcze o konkretną wycieczkę objazdowa na następny dzień i słowem nie zajaknal że może warto by się było przepisać na inną bo ta się nie odbędzie z powodu za małej ilości osób. Dowiedzieliśmy się po południu jak już niczego nie można było w zamian zamówić.
    Udało nam się u konkurencji w Itace bez problemu załapać na wycieczkę.
    Aplikacja to niestety nieśmieszny żart. Długo się ładuje. Trzeba ileś razy odświeżać. Jeżeli w hotelu będziecie mieli słabe WiFi albo przerywany internet a swojego brak to życzę powodzenia.
    Czat na którym pojawiają się automatyczne formułki a na każde pytanie odpowiada ktoś inny, pytają np o nr rezerwacji wycieczki co mają widoczne na pewno bo są przypisane do konta...
    Do dziś nie wiem jak odzyskać te kasę bo jedna osoba na czacie napisała że do 7 dni zwrócą a druga że trzeba się z kimś kontaktować ale nie wiadomo z kim i jak to zrobić bo na czacie są automatyczne odpowiedzi czy jesteśmy zadowoleni z obsługi...
    WadyZa późne informowanie o odwołaniu wycieczki
    Brak dobrej komunikacji na czacie
  • ~Rafels / 2024-06-03 11:39
    Ocena: 2.67 / 5
    TUI to tragedia. Kontakt podczas wyjazdu z ich przedstawicielem praktycznie nie możliwy. Infolinia żyje własnym życiem tzn. kupić wycieczkę TAK, ale już załatwić problem w czasie jej trwania NIE. Czat generalnie to jakiś boot, który odpowiada zapisanymi formułkami. Na lotnisku docelowym przedstawiciel TUI (Polak) skacze wokół turystów z Niemiec i wszystko mówi w ich języku i z wielką łaską odpowiada po polsku. Wycieczka fakultatywna odwołana w ostatniej chwili i w zamian nic do zaoferowania... jak chcesz to sobie radź sam. W hotelu nie ma nawet żadnego segregatora z informacjami o hotelu, destynacji w języku polskim... wszystko przez czat TUI, który co chwilę przestaje działać. Po kilku próbach łączenia człowiek ma dosyć. Na koniec dodatkowa atrakcja na lotnisku - pomimo wykupionej rezerwacji miejsc w samolocie nie otrzymaliśmy ich. Po kilku próbach połączenia z infolinią usłyszeliśmy, że możemy złożyć reklamację po przylocie...super. Najciekawsze jest to, że turyści z Niemiec mają zapewnioną opiekę przez przedstawiciela TUI na miejscu. Ewidentnie jesteśmy dla nich klientami 5 kategorii. Generalnie nigdy więcej TUI.
  • ~Jakub / 2024-05-31 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z biurem przed i po okresie wycieczki ZEROWY. Infolinie tylko po to aby złożyć reklamację i zapłacić NIC WIĘCEJ. Proszę emailowo 6 raz o wystawienie faktury mimo że mineło ponad 20 dni od zakończenia usługi. OSTATNI RAZ Z TUI. Oferta również bez szału, rezydenta na oczy nie widziałem.
strona 1 z 46
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1029
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 915
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 518
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 189
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 158
Grecos
Ocena: 2.72, ilość opinii: 47
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851