Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

2.90 / 5

  • Oferta
    3.23
  • Obsługa klienta
    2.54
  • Cena/Jakość
    2.87

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Lena / 2020-03-20 21:18
    Ocena: 2.00 / 5


    Jestem w wyjątkowej sytuacji. Przestraszona, zestresowana. I oczekuję, że turystyczny operator zrobi dla gości trochę więcej, niż zwykłe. Ale nie, nic.

    ​ ​ Nie mogłam znaleźć nikogo, kto by ze mną porozmawiał.​ Od 13 marca do dnia dzisiejszego, (17 marca). Podany numer TUI nie działa, "nie możemy zrealizować połączenia" lub w nocy "już nie pracujemy". Wysłałam 7 SMSow, prosiłam o kontakt, dostałam tylko jedno - "Sz. P. Przepraszamy za późną odpowiedź. Niestety nie jesteśmy w stanie znaleźć Państwa rezerwacji." Dziwne, bo podany numer istnieje w systemie, zainstalowałam sobie apke, znalazłam swoje rezerwacje i nagle zauważyłam, że mam dziś lot, przeniesiony 2 dni wcześniej. Nikt mnie o tym nie poinformował.

    ​ W drodze na lotnisko znalazłam w aplikacji czat, ósmy raz poprosiłam o kontakt. I​ cudownie, ktoś do mnie zadzwonił i powiedział, że nigdzie nie lecę, bo jestem obywatelką Rosji.​ "Niech Pani dzwoni do ambasady rosyjskiej". Mieszkam w Polsce już parę ładnych lat, ale na ten moment nie posiadam karty pobytu.​ Ale wiem, że podstawą przekraczania granicy jest​ zezwolenie na pracę, które posiadam.

    Przyjechałam na lotnisko, nikt nie wie nic.

    ​ ​ Znalazłam jakąś osobę, która mi pomogła. Ona wyszukała podstawę prawną, przetłumaczyła to pracownikom. Przeczytałam prosto z mojego telefonu moje zezwolenie na pracę, zapytała mnie, dlaczego to nie jest wydrukowane i nie jest przetłumaczone?

    Dopóki nie powiedziałam o tym, że mogę lecieć, bo mam zezwolenie na pracę, nikt o tym nie wiedział na lotnisku. Pracownicy TUI też nie mieli żadnego pojęcia o tym. Wszyscy mówili - niech pani dzwoni do ambasady rosyjskiej.

    Mam wywód: nie mogę liczyć na TUI, tylko na siebie. TUI sprzedają bilety, i to wszystko. W razie czego - nic nie będzie zrobione dla klientów, oni zapominają o klientach jak tylko dostaną pieniądze. W samolocie było dużo ludzi, którzy też nie wiedzieli nic o tym, że rejs był przeniesiony, dostali informacje przypadkiem od sąsiadów.

    ​ Rozumiem, że ograniczenia przy przekroczeniu granicy nie mają w sobie celu dyskryminacji ludzi po kolorze paszportu. Jedynym celem było niedopuszczanie turystów.​ Wszyscy rozumiemy, że nie jest to najlepszy czas na zwiedzanie pięknej Starówki i innych ciekawostek Polski. Więc spokojnie mogłabym wracać do syna, który mieszka ze mną w Warszawie i chodzi do szkoły. Ale TUI to nie obchodzi. "Wyjątkowa sytuacja" - magiczne słowa, które pozwalają nie robić nic dla swoich klientów.

    ​ ​ A po co? Pieniądze już dostali. Myślę że pójdę do sądu. Cztery godziny nauki zrobione przez mnie dla managerów TUI oraz pracowników muszą być opłacone.

    --
  • ~Dorota / 2020-03-10 10:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy z całą rodziną w Egipcie ( Marsa Alam, hotel Suneo Club). Godzina wylotu i powrotu zgodna z umową, dobra opieka rezydenta Hasana, super obsługa i pyszne jedzenie. Polecam.
    ZaletyJ.w.
    WadyBrak.
  • ~Janusz / 2020-03-08 19:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Hotel jaz samaya. Wg istniejacych opini mieszkajac w hotelu jaz samaya można korzystać z infrastruktury innych hoteli. To jest nieprawda. Potwierdzil to nam rezydent TUI jak powiedzielismy ze nas wyprosili z basenu z dziećmi. Dlatego nie polecamy.
    ZaletyBrak
    WadyZgodnie z opinia
  • ~Mariusz / 2020-03-08 15:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Za zgodą TUI (tak twierdzi lotnisko) zostałem okradziony przez Straż Graniczną lotniska w Hurgadzie. Strażnik trzymający tabliczkę TUI kazał sobie płacić 28$, kiedy VIZA kosztuje 25$. Dodatkowo złodziej nie chciał wydać reszty z 60$ za dwie osoby. Szkoda, że złodziejstwo za przyzwoleniem biura podróży
    ZaletyHotel Three Corners Sunny Beach - polecam.
    WadyZłodziejstwo za przyzwoleniem I pod szyldem TUI.
  • ~Tom / 2020-03-06 18:02
    Ocena: 2.00 / 5
    TUI traktuje swoich klientów jak przedmioty - fabryka wycieczek, gdzie klient jest taśmowo obsługiwany. Klient ma prawa i obowiązki określone w regulaminie i niech zapomni o jakimkolwiek korzystnym dla niego rozwiązaniu problemu, który wystąpi po drodze. Taktyka TUI to wziąć pieniądze, zapakować klienta w samolot, wyładować w miejscu docelowym, tam wziąć od klienta jeszcze trochę kasy, za dodatkowe usługi i przywieźć z powrotem mając gdzieś, czy jest zadowolony. Proste... Tyle możesz się spodziewać po TUI. Zmiana zaplanowanych godzin wylotu czy powrotu, to standard w tym biurze. Natomiast zmiana miejsca wylotu, do której doszło w mojej podróży i z tego, co czytam, było takich zmian dużo więcej, gdzie TUI po uzyskaniu od klientow pełnej płatności za usługę, likwiduje połączenie z Poznania i proponuje połączenie z Warszawy, miesiąc przed wylotem, z tzw. przyczyn technicznych (co może oznaczać wszystko np.działanie w celu cięcia kosztów biura, kosztem klientów), jest posunięciem niedopuszczalnym. Postawili w ten sposób wielu klientów przed wyborem wyrażenia zgody na taką zmianę lub rezygnacji z wczasów. Wiedząc dobrze, że miesiąc przed wyjazdem człowiek nie znajdzie już wycieczki w korzystnej cenie i w wybranym hotelu. Poza tym wybierając miejsce wylotu, klient robi to świadomie, żeby mieć możliwie najbliżej ze swojego miejsca zamieszkania, a tu nagle okazuje się, że musi jechać 600 km do zmienionego miejsca wylotu, ponieść dodatkowe koszty przejazdu, stracić czas na drogę i wynająć nocleg, bo gdy wylot jest rano, to nocą nie ma sensu męczyć się jazdą. Złożyłem reklamację, a TUI rozpatruje reklamacje, na zasadzie: przyjąć pismo, wysłać krótką negatywną odpowiedź i po sprawie. Odwołanie się od negatywnej odpowiedzi, skutkowało, że ta sama pani specjalistka ds. sprzedaży ponownie odpowiedziała krótko, że TUI podtrzymuje swoją decyzję. Klient może sobie pisać i pisać. Jak chcesz cokolwiek w TUI uzyskać, to kieruj od razu sprawę do sądu, bo system jednoosobowego rozpatrywania reklamacji to kpina. Jak tak dalej TUI będzie traktowało klienta, zmieniało warunki w trakcie gry, to można się spodziewać wszystkiego, łącznie z pozostawieniem klientów w trakcie podróży, na łaskę funduszu gwarancyjnego.
    Do tej pory byłem na 6 wczasach organizowanych przez TUI i po ostatnim, wyżej opisanym incydencie zmieniam sposób planowania swoich urlopów, tak żeby w tych planach nie było TUI. Tomasz.
    WadyJ.W.
  • ~Stokrotka1 / 2020-03-06 17:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj opuszczamy hotel Dream Of Zanzibar w Tanzania na wyspie Zanzibar . Nie mamy żadnych zastrzeżeń po za Panią rezydentka . Bardzo niemiła , niegrzeczna . Na zadane pytania odpowiada arogancko . Wycieczki ,które nam zaproponowała 3 krotnie przewyższały cena dostępne oferty innych organizatorów .
  • ~Lekarz / 2020-03-03 21:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako lekarz izby przyjęć po kontakcie z pacjentami podejrzanym o infekcję koronawirusem 10 dni przed wyjazdem skontaktowałam się z Biurem Podróży Tui - biuro podróży nie widzi przeciwwskazań do podróży, narażania innych turystów na infekcję. Zasugerowano mi rezygnację - "powinna Pani wiedzieć, co zrobić", ale z poniesieniem kosztów rezygnacji - Tak wygląda wsparcie Tui w walce z koronawirusem - odradzam. Do weryfikacji- rezerwacja 43966427
  • ~Marcin / 2020-02-26 06:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam. Pierwszy raz był na 1+ natomiast do drugiego nawet nie doszło, 3 razy zmieniali godzinę wylotu a za czwartym miejsce. Z Gdańska na Warszawę. Nasz urlop majowy przepadł a teraz już nie ma nic w tym terminie, tak nas Tui wyrolowało. Już nigdy, my jak i nasi znajomi, rodziny nie zaufają oszustom. Tui WY OSZUŚCI. Co z tego że zarządaliśmy zwrotu pieniędzy... jak po waksach.
  • ~Adrian / 2020-02-17 10:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiłem wyjazd do Hurghady zapłaciłem 11 000 zł. Na miejscu okazało się, że kompleks hotelowy jest w remoncie. Hałas ciężkich robót budowlanych od 8-20. Opieka rezydenta praktycznie zerowa. Monitorowałem całość i przekazywałem informacje do TUI BOK. Po przyjeździe zero skruchy i rekompensaty. Odradzam każdemu korzystanie z tego operatora. Pazerność, nieuczciwość i bezczelność. Sprawę właśnie kieruje do sądu. Odradzam. Mogę przesłać fotki z mojego pobytu jak TUI dba o klienta. Mogę również przesłać pliki audio z decybelami hałasu. Wysłano nas na plac budowy.
    ZaletyUprzejmość do momentu zapłaty za rezerwację
    WadyKupiłem wyjazd do Hurghady zapłaciłem 11 000 zł. Na miejscu okazało się, że kompleks hotelowy jest w remoncie. Hałas ciężkich robót budowlanych od 8-20. Opieka rezydenta praktycznie zerowa. Monitorowałem całość i przekazywałem informacje do TUI BOK. Po przyjeździe zero skruchy i rekompensaty. Odradzam każdemu korzystanie z tego operatora. Pazerność, nieuczciwość i bezczelność. Sprawę właśnie kieruje do sądu. Odradzam. Mogę przesłać fotki z mojego pobytu jak TUI dba o klienta. Mogę również przesłać pliki audio z decybelami hałasu. Wysłano nas na plac budowy.
  • ~Andrzej / 2020-02-12 19:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak opieki rezydenta w hotelu. Jedyny kontakt z rezydentem był na początku, gdy przyjechał by sprzedać wycieczki. Żadnych innych informacji. Tui zostawia swoim klientom tylko numery do Polski i e-mail. Gdy nie przyjechali po nas na wykupioną wycieczkę, informację o jej anulowaniu dostaliśmy SMS-em dopiero po dwóch dniach pomimo licznych prób kontaktu z TUI.
    ZaletyDuży wybór ofert.
    WadyNie interesują się klientem. Brak kontaktu z rezydentem. W przypadku potrzeby pilnej pomocy, jedynie można się kontaktować z biurem w Polsce i liczyć, że ktoś zareaguje. Nie polecam tego biura.
  • ~Artur / 2020-02-12 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Proponuje przed rezerwacją kolejnego wyjazdu wakacyjnego z biurem podrózy TUI o zapoznanie sie z poniższym tekstem:
    Ja nie zrobiłem tego przed "ostatnią"rezerwacja First Minute i jestem stratny tylko jeden dzień dzięki praktykom tej organizacji TUI( zmiana godzin wylotów/przylotów)
    Miało być tak pięknie ,wylot 02.:55 dzieciaki śpią w samolocie.....przylatujemy na lotnisko,transfer do hotelu i relaks przy śniadaniu
    Powrót /wylot 22:55 -wiec "cały"dzień na zabawy i odpoczynek , odpoczynek /sen w samolocie -)))
    Poniżej aktualne dane do wylotu -JUZ NI JEST TAK PIEKNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    W nawiązaniu do Państwa rezerwacji 44170363 informuję, że aktualne godziny przelotu to:

    2020-06-27 11:25 z Katowice do Heraklion 15:20, Ryanair Sun RR6603
    2020-07-04 15:55 z Heraklion do Katowice 17:50, Ryanair Sun RR6604
    Proszę pamiętać, że zgodnie z Warunkami Imprez Turystycznych zalecamy, aby sprawdzić godziny przelotu na 48 godzin przed planowaną podróżą w strefie Klienta https://my.tui.pl.

    Fajny artykuł:
    TUI Poland wprowadza klientów w błąd? UOKiK bada sprawę
    ostatnia aktualizacja:
    14.06.2017 18:29

    Wczasowicze czują się oszukani. - Straciliśmy przez nich 2 dni wakacji - mówi nam jedna z klientek biura. Postępowanie dotyczące kontrowersyjnej praktyki wszczął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - dowiedział się portal Polskiego Radia. O co chodzi?
    Zdj. ilustracyjne
    Zdj. ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/Elena Rudakova
    Klienci skarżą się, że TUI Poland przy sprzedaży wczasów stosuje praktykę celowo wprowadzającą w błąd i mającą znaczny wpływ na decyzje dotyczące wyboru oferty. Zarzut konsumentów dotyczy czasu wylotów i przylotów. W swoich ofertach biuro podaje atrakcyjne dla klientów godziny, które po zakupie wycieczki ulegają zmianie, oczywiście na niekorzyść turystów. W wielu przypadkach odbywa się to na kilka dni przed wylotem.

    W ten sposób oszukana została pani Magda, która z TUI wybrała się do Egiptu. – W ofercie było napisana, że wylot jest o godzinie 6, ale po zarezerwowaniu i zapłaceniu godzina została zmieniona na 18. Identyczna sytuacja dotyczyła powrotu. Lot został zmieniony z godziny 21 na 8 – skarży się rozmówczyni portalu Polskiego Radia, której wczasy zostały w ten sposób skrócone z 7 dni do 5.

    - Biuro twierdzi, że to wina linii lotniczych i jak się komuś nie podoba, to może nie lecieć. Na dodatek o zmianach dowiedziałam się kilka dni przed wylotem i przez co nie mieliśmy zbyt wielkiego pola do manewru - tłumaczy pani Magda. I dodaje, że prezentowanie w ofercie tak korzystnych godzin lotów jest wprowadzeniem klientów w błąd. Rozmówczyni portalu Polskiego Radia nie ukrywa, że gdyby wcześniej wiedziała, że będzie wylatywać wieczorem, a wracać rano, w efekcie czego jej wczasy skrócą się o 2 dni, to nie zdecydowałaby się na daną ofertę.

    Przypadek pani Magdy nie jest odosobniony. Na jednym z portali społecznościowych powstała nawet grupa zrzeszająca klientów oszukanych przez TUI. Jest w niej kilkaset osób. Najwięcej członków skarży się właśnie na niekorzystną dla klientów zmianę godzin wylotów i przylotów. Na portalu publikowane są skargi konsumentów.

    "Drogie TUI czy to częsta praktyka, że przesuwacie lot z 6:00 (ok. 12:00 na miejscu) na 16:00 (ok. 23:00 na miejscu), bez powiadomienia (tego dowiedziałem się z portalu myTUI, bo po co wysyłać maila), co w rezultacie oznacza urwany praktycznie dzień wakacji? Tak tylko pytam, ciekawy gdzie jeszcze spotka mnie niemiła niespodzianka" pisze pan Bartłomiej. "Drogie TUI. Miło, że robicie Klientów w balona, przesuwając wylot z godz. 7 na 19. Dzięki Wam, będziemy mieli dzień wakacji mniej. Tak, wiem, pierwszy dzień na podróż, tylko pytam się po co podajecie godzinę wylotu, skoro (jak się okazuje) później zmieniacie godzinę wylotu na wieczorną? Według mnie to celowe naciąganie Klientów" skarży się pan Paweł.

    "Może pan anulować rezerwację, ale koszt takiej operacji to kwota zaliczki"

    Co ciekawe niektórym klientom biura odmawia rozwiązania umowy. - Zauważyliśmy z narzeczonym niekorzystną zmianę godzin. Chcieliśmy złożyć reklamację, zrezygnować z wyjazdu, ale biuro powiedziało nam, że jest to niemożliwe, bo w umowie jest informacja, że godziny lotów mogą ulec zmianie. Poza tym w regulaminie TUI jest zapis, że pierwszy i ostatni dzień jest przeznaczony na podróż – tłumaczy Olga. I dodaje, że biuro poinformowało ją, że może zrezygnować z wycieczki, ale przepadnie jej wpłacona kaucja. Olga twierdzi, że nie miała wyjścia, została zmuszona do akceptacji zmienionych warunków, ponieważ nie chciała stracić pieniędzy.

    Portal Polskiego Radia sprawdził, czy TUI rzeczywiście w ten sposób odmawia klientom odstąpienia od zawartej umowy. Zadzwoniliśmy na infolinię biura podając się za klienta, który chce zrezygnować z wczasów ze względu na niekorzystną zmianę godzin. Oto co usłyszeliśmy od konsultantki.

    - Jeśli chodzi o aktualizację godzin, to na umowie jest informacja, że godziny zostaną potwierdzone na 48 godzin przed wylotem, jak również, że pierwszy dzień jest przeznaczony na podróż. Może pan anulować rezerwację, ale koszt takiej operacji to kwota zaliczki – powiedziała nam konsultantka. Czy klient rzeczywiście nie może odstąpić od umowy, jeśli podane w niej godziny wylotu i powrotu zostają zmienione?

    Klient może bezpłatnie odstąpić od umowy?

    - W takiej sytuacji konsumentowi przysługuje prawo przyjęcia nowej propozycji umowy, czyli zgodzenia się na zmienione godziny wylotu i powrotu lub poproszenia o to, aby zostały mu zwrócone pieniądze. Klient nie musi zgodzić się na nowe warunki – tłumaczy portalowi Polskiego Radia Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK podpowiada również, co należy zrobić, jeśli biuro stwarza problemy.

    - Najpierw na podstawie artykułu 14. Ustawy o świadczeniu usług turystycznych na papierze odstępujemy od umowy w związku z tym, że biuro zmieniło jej istotny warunek, czyli godzinę wyjazdu i powrotu i tym samym wystąpić o zwrot wszystkich pieniędzy. Jeśli biuro nie poinformowało nas o zmianach, nie chce zwrócić środków, to oczywiście kierujemy zawiadomienie do UOKIK, a jednocześnie powinniśmy natychmiast wystąpić z prośbą do Federacji Konsumentów o pomoc w dochodzeniu prawa - tłumaczy Cieloch. I dodaje, że biuro które w takiej sytuacji nie pozwala klientowi odstąpić od umowy łamie prawa, a urząd może nałożyć na niego karę w wysokości 10 proc. jego obrotów.

    TUI pod lupą UOKiK

    Jak dowiedział się portal Polskiego Radia UOKIK właśnie prowadzi dwa postępowanie wyjaśniające wobec TUI. Jednym ze sprawdzanych czynników jest praktyka na którą skarżą się klienci, z którymi rozmawiał portal Polskiego Radia. Urząd ustala, czy biuro wiedziało wcześniej o zmienionych godzinach i błędnie informowało o tym, że są one korzystne, aby tworzyć iluzoryczne wrażenie, że jego oferta na tle innych, w podobnej cenie, jest atrakcyjniejsza ze względu na godziny wylotu i powrotu.

    Oprócz tego UOKiK sprawdza również czy przedsiębiorca dokonuje zmian godzin lotów powrotnych po rozpoczęciu imprezy turystycznej, tzn. w czasie pobytu konsumentów w miejscu wypoczynku oraz czy dokonując zmian godzin lotów przedsiębiorca spełnia wymagania wynikające z ustawy o usługach turystycznych. Urząd ustala również, w jaki sposób rozpatrywane są ewentualne reklamacje konsumentów w tym zakresie. Co ważne, postępowania UOKiK dotyczą również kilku innych biur podróży.

    "Sprawdzamy czy przedsiębiorca wie wcześnie o zmianach"

    - Nie podobają nam się praktyki mogące być zamierzonymi zmianami dotyczącymi godzin wylotu, które powodują, że konsument może mieć skrócony urlop czy wyjazd nawet o 2 dni. Sprawdzamy, czy rzeczywiście biuro dowiaduje się o zmianach w ostatniej chwili, czy czasem nie jest tak, że przedsiębiorca wie wcześniej, a oferta kierowana do konsumentów jest wprowadzeniem w błąd - tłumaczy rzecznik prasowy UOKIK.

    Magda jest przekonana, że działania biura TUI są celowe i ma na to dowód. – Biuro informowało mnie, że to przewoźnik zmienił godziny lotu, a w rzeczywistości przerzucono mnie na inny rejs. Okazało się, że pierwotny lot, ten z 21, który miał zostać zmieniony, odbył się – mówi kobieta. I dodaje, że w ofercie jej wczasów na kolejne miesiące dalej zamieszczone są korzystne godziny lotów. To samo zaobserwowała Olga. - W ofertach na październik dalej widnieją niekorzystne godziny - tłumaczy. Obie kobiety przekonują, że nigdy więcej nie skorzystają z usług biura, które stosuje takie chwyty podczas sprzedaży.

    Portal Polskiego Radia przesłał do działu prasowego TUI pytania dotyczące zmian godzin lotów. Niestety, nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Nawiązaliśmy natomiast kontakt z byłym pracownikiem koncernu, który nie był zaskoczony postawą biura. – Standardowe podejście do klienta, jak nie ten to następny. Tak to wygląda przy rozpatrywaniu reklamacji. Dopóki ktoś naprawdę nie narobi szumu, np. na FB TUI, to nie może na nic liczyć, nawet jeżeli są ku temu wyraźne podstawy - tłumaczy nasz rozmówca pragnący zachować anonimowość. Zapytaliśmy TUI, czy firma rzeczywiście ma takie podejście do polskich klientów, ale i w tej kwestii nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

    TUI Poland jest częścią niemieckiego koncernu turystycznego TUI Group AG z siedzibą w Hannowerze i Berlinie. Na stronie internetowej firma pisze o sobie: "wszystkie nasze działania determinuje najwyższa troska o klienta, a najwspanialszą nagrodą jest jego uśmiech". Czy na pewno?

    (imiona klientek zostały zmienione)

    Michał Fabisiak, PolskieRadio.pl
  • ~Ewelina / 2020-01-25 10:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Wraz z partnerem spędziliśmy tygodniową pobytową wycieczkę w ekskluzywnym hotelu Kempinski Soma Bay.
    Obiecany orientacyjny czas przejazdu, który braliśmy pod uwagę wybierając hotel miał wynosić 60 minut na trasie lotnisko - hotel.
    Odbywał się w porze nocnej i był bardzo uciążliwy ze względu na: czas (2,5 godziny!!!) i jakość busika, który obwiózł pasażerów kilku innych hoteli zanim trafił w końcu do naszego.
    Biuro oszczędza, pakując pasażerów kilku oddalonych od siebie w sporej odległości hoteli - do jednego środka transportu, nic sobie nie robiąc z komfortu podróżowania.
    Przed powrotem do Polski zdecydowaliśmy więc o wynajęciu prywatnego busa. Po przylocie do domu złożyliśmy reklamację.
    TUI odparło, że za organizację przejazdu jest odpowiedzialna lokalna agencja i ma nasze pretensje z bezpodstawne.
    Uważajcie na to biuro, nie wywiązuje się z przyrzeczonych warunków.
  • ~Irena / 2020-01-23 19:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam z koleżanką na Gran Canaria w hotelu Bull Escorial 14 - 21.01.2020.Hotelidealny, żadnych zastrzeżeń, obsługa przemiła, jedzenie doskonałe i przesympatyczna rezydentka Agata. Wyjazd bardzo udany.napewno jeszcze tam wrócę
    WadyBrak
  • ~Joanna / 2020-01-17 18:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Wróciłam właśnie z Tuurcjo, byłam w
    w hotelu Side Alegria Hotel&spa, chciałam pochealić rezydenta p. Kasię, która jest bardzo pomocna i zaangażowana w swoją pracę, potrafi błyskawicznie rozwiązać problemy, które się pojawiają, zasługuje na 5 z plusem, dziękuję jeszcze raz p. Kasiu za całokształt,
    ZaletyP. Kasia super reezydent
  • ~Magda / 2019-12-31 18:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałabym przestrzec przed parkingiem START parking polecanym przez TUI. To jest parking „bezobsługowy” co oznacza na przykład ze nie można tam zadzwonić bezpośrednio ( tyko do biura od 8 do 16) nie można po przylocie zadzwonic na parking i poprosić od odbiór z lotniska. Trzeba czekać na przystanku, bo ich busy/autobusy jeżdżą co 40 minut. My tak właśnie nieszczęśliwie trafiliśmy , że po 12 godzinach lotu musieliśmy czekać 40 minut na przystanku .... Nigdy więcej !
  • ~Ajznecer / 2019-12-30 07:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Był to nasz kolejny wyjazd z tym biurem. Zasadniczo wszystko było ok, ale bez szału, jeśli chodzi o polecone miejsce pobytu (warunki hotelowe, okolica).
    ZaletyObsługa klienta
  • ~były klient / 2019-12-29 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam biura podróży TUI. Przywołują te same artykuły w każdej reklamacji, której nie uwzględniają. Wakacje przedłużyły się o kolejny dzień ze względu na zmianę godzin wylotu. Zmiana lotu nie z winy klienta, a klient wg opinii biura ma we własnym zakresie organizować sobie nocleg (oczywiście odpłatnie). Koczowanie na walizkach, brak dostępu do łazienki, 0 kontaktu z rezydentem... i śmieszny voucher, którego nawet nie da się odsprzedać. PORAŻKA!
    Wadyzmiana godzin wylotów, fatalne podejście do klienta
  • ~Karol / 2019-12-29 13:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczasy wykupione przez internet, pierwszy kontakt z infolinią i .... zrobiło się bardzo nieprzyjemnie Pan nastawiony negatywnie do Klienta, arogancki i odpychający. Jak „ już kupiłeś, to teraz zobaczysz”????. Pierwszy raz spotkałam się z takim negatywnym nastawieniem do Klienta, a podróżujemy ponad 25 lat! TUI nie sięga ITACE do pięt!!! Urlop ma być przyjemnością, a z TUI staje się udręką.
    Zaletynie zauważyłam, jak do tej pory
    Wadyarogancja, brak empatii,
  • ~baldo / 2019-12-12 10:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa klienta w kraju przy wyborze wakacji bez zarzutu, miła obsługa, dokumenty dostarczone przed wyjazdem o czasie. Opieka rezydenta w miejscu wybranych wakacji żadna.
    WadyKontaktowanie się z biurem będąc na wakacjach mając jakiś problem telefonicznie z infolinią w Polsce to jakiś absurd, informacje o transferach trzeba uzyskać ze strony internetowej TUI, czy problemem jest przyjazd rezydenta do hotelu i pozostawienie informacji pisemnej w teczce TUI, starsi ludzie nie czują się komfortowo nie mając na miejscu żadnej opieki rezydenta nie mówiąc już o tym że nie każdy jest biegły w obsłudze komputera czy smartfona. Przy pierwszym spotkaniu z rezydentem otrzymujemy przede wszystkim informacje jak kontaktować się w razie problemów telefonicznie lub internetowo z infolinią.
  • ~Zawiedziona / 2019-12-05 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zakupu gwarancji ,,najtaniej w First minute," nie ma możliwości odzyskania różnicy ceny,pomimo tańszej oferty.Nie można doprosić się o żaden telefon,infolinia odsyła do obsługi klienta ,a obsługa klienta do infolinii.W odpowiedzi uzyskuję informację,że dzisiaj cena jest inna-pomimo,że w regulaminie promocji jest napisane,że mam na to 24 godziny(nadmienię,że zrobiłam to w ciągu godziny)Nie polecam tego biura.Jest to ewidentne wyłudzanie pieniędzy.Myślałam,że TUI szanuje klienta.Bardzo się rozczarowałam
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.72, ilość opinii: 380
TUI
Ocena: 2.90, ilość opinii: 71
Rainbow Tours
Ocena: 2.88, ilość opinii: 45
Funclub
Ocena: 2.67, ilość opinii: 14
Regent
Ocena: 1.83, ilość opinii: 2
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 858
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 679
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 346
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 224
nju mobile
Ocena: 3.11, ilość opinii: 153
Virgin Mobile
Ocena: 2.46, ilość opinii: 129