Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 880 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~czytajwarunki / 2023-08-26 14:25
    Ocena: 5.00 / 5
    do ~Aleksis / czego oczekujesz od hotelu z oceną 3,6 na 5,00 ? oponie wsyatwiło 573 gości na portalu google.....
  • ~Aleksis / 2023-08-26 11:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam jechać z Ty biurem do hotelu Corall Hills w Egipcie w Marsa Adam Obsługa na barze wyciąga dodatkowe dolary od wczasowiczów. Pierwszego dnia znalazłam mrówki w pieczywie. Do awarii zgłoszonej nie podchodzą profesjonalnie. Dopiero jak zgłosialam za 3 razem do jednego z menadżerów,że w pokoju wysiadła klimą pokój został zmieniony wcześniej że zgłaszanych awarii Obsługa nie robiła nic a zgłaszalyśmy już na początku pobytu, że prysznic nam przecieka. Barmani przy opcji all inclusive nie dają drinków choć mają produkty do nich. W sklepiku hotelowym sprzedają wadliwe towary i oszukują na pieniądze. Napoje często dają w brudnych kubkach. Klimatyzacja w holu hotelowym była cały czas wyłączona że nie da się tam odpoczywać. Wiza miała kosztować 25 dolarów a przy stoiskach Tui biorą 28 dolarów. BARMANI NIE RÓWNO TRAKTUJA WCZOSOWICZÓW.... Animacje w hotelu są słabe. I zaczynają się z opóźnieniem.
    ZaletyZ hotelu jest blisko do plaży
    WadyNie polecam tego hotelu wiele osób ma problemy z brzuchem i zatrucia przez brud w hotelu i brudne lub niedomyte naczynia. No i mrówki w jedzeniu to duży problem
  • ~Yack / 2023-08-26 10:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Największy problem jest z tym, że tui nic nie wie. Proponują aby to klient sam „dogadał się z hotelarzem” co może a czego już nie, jeśli od wymeldowania do transferu na lotnisko jest akurat 6 godzin różnicy.
    Zdziwiło mnie, że tui nawet nie zna godziny wymeldowania (w ofercie jest 12 a faktycznie 11).
    WadyNie wiele wiedzą. Nie wybrałbym się raczej z nimi gdzieś w egzotyczne miejsce!
  • ~alek / 2023-08-26 06:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Biuro podróży Tui w tym roku niestety bardzo mnie rozczarowało. Wszystko jest w porządku dopóki nie pojawi się problem. W przypadku jego pojawienia się nie otrzymaliśmy żadnej pomocy. Procedury okazały się ważniejsze aniżeli człowiek. Zero elastyczności i ludzkiego podejścia do sytuacji. Polityka zarządzania absolutnie nieprzychylna klientowi.
  • ~wkurzona / 2023-08-23 14:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Co sie ta tego rezydenta wszyscy uczepiliście? Od roku 2020 w opisie każdego hotelu jest informacja, że TUI Rezydentów nie ma - opieka przez aplikację! Czasem w jakimś hotelu trafia się dyżurujący WAKACYJNY DORADCA. Ludzie zacznijcie czytać oferty jaki sobie znajdujecie i warunki umów.
  • ~DARCIA / 2023-08-22 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Lot opozniony. Brak kontaktu z Tui, brak rezydentów na lotnisku. Pasażerowie zostawieni samym sobie.
  • ~Blanka / 2023-08-21 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o obsługę Tui nie polecam jak zaczyna być problem to ich nie ma ,tylko zwodzą mailami
    ZaletyTylko info przypominające o zbliżającej się wyciczce
    WadyNieprofesjonalni w każdym calu
  • ~olek / 2023-08-21 16:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszyscy narzekają na Biuro Tui jak rowniez na inne biura taka nasza specjalnosc. Zastanawia mnie dlaczego jest problem ze nie ma rezydenta i to jest dla wielu klopot to pytanie PO CO JEDZIECIE Z TUI przeciez wiadomo od dawna ze tui nie ma rezydentow? OTO JEST PYTANIE? jezdze z tui od kilki lat jakos nie mialem probemu nigdy zawsze poczytam wczesniej o hotelach jakie mnie interesuja gdzie sa jak daleho od lotniska i nic mnie jeszcze zlego nie spotkalo loty planowe hotel jak w opisie cena hmmmmm zalezy jaki standard sie wybierze. Kazdemu polecam poczytac przez zakupem i wybrac odpowiednie biuro jesli zalezy na rezydencie to TUI ODPADA ale samemu zarezerwowac hotel i lot i jesli cos nie wyjdzie to miec pretensje do siebie....Mimo wszystko zycze kazdemu udanych wyjazdow i odpoczynku nie wazne z jakim biurem sie wybierze....
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Szczepan Biały / 2023-08-21 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno określenie TRAGEDIA, wylot z W-wy brak rezydenta przylot 0;20 Gran Canaria brak rezydenta ludzie szukają autobusu kto nie zna angielskiego lub hiszpańskiego czuje się zagubiony. opłacona wycieczka dla czteroosobowej rodziny pozostawiona na ulicy w upale , nie przyjeżdża autokar nie ma możliwości się dowiedzieć braku przyjazdu.Pokoje bez klimatyzacji wiatrak pod sufitem miesza powietrze o temp 38C. Jedzenie bardzo dobre , napoje bez ograniczeń . Wylot 23;30 brak rezydenta nic nie można się dowiedzieć w żadnej sprawie. Wszystko oparte o kontakt z biurem w Warszawie które ma trudności z szybką informacją i rozwiązywania problemów. Odradzam z korzystania z tego biura !!!!!!!!!
    ZaletyDOBRE JEDZENIE
    WadyWymienione wyżej .
  • ~xxx / 2023-08-20 20:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Moja opinia o biurze podróży TUI po tegorocznym urlopie w skali od 1 do 10, to zero. Od kilkunastu lat spędzamy urlopy za granicą, także mamy porównanie, jeśli chodzi o traktowanie klienta przez różne biura podróży i o zgodność oferty z opisem. W tym roku wybraliśmy się ze znajomymi do Turcji, konkretnie do Alanyi. Wycieczkę wykupiliśmy już w lutym. Hotel Kleopatra Atlas, doskonałe położenie jeśli chodzi o plażę i centrum miasta. No i tyle plusów. Mieliśmy wykupione trzy pokoje dwuosobowe o wyższym standardzie, czyli tzw. DZX1. Po przybyciu do hotelu okazało się, że dwie osoby z naszego towarzystwa otrzymały pokój w innej części hotelu i w dodatku o niższym standardzie. Sami musieliśmy ,,walczyć” z obsługą hotelową, aby otrzymać standard, za jaki zapłaciliśmy .Przez trzy dni, bez przerwy przypominaliśmy się w recepcji. Wreszcie otrzymaliśmy pokój , jaki nam się należał. Podczas naszego pobytu okazało się, że nie tylko nam przytrafiła się taka sytuacja. Pewna para po jednej dobie spędzonej w pokoju niezgodnym ze standardem opłaconym, otrzymała ten właściwy. Nie mogli liczyć na pomoc Pani ekspert( kiedyś rezydent), więc sami podjęli działania. Złożyli reklamację do TUI i po pertraktacjach, za jedną dobę niedogodności i stresu otrzymali 500 zł zwrotu gotówką. My również złożyliśmy reklamację, gdzie za trzy doby pobytu w ,, klitce” zaproponowano nam bon wakacyjny o wartości 200 zł. Po dalszej korespondencji zaproponowano ostatecznie 400 zł w bonie wakacyjnym. Nie przyjęliśmy go oczywiście tłumacząc, że nie wiemy, czy będziemy mieli okazję go wykorzystać. To jednak ostateczne stanowisko TUI. Tak więc po powrocie sprawy ciąg dalszy. Jeśli chcecie mieć wspaniałe wakacje, to nie wybierajcie TUI.
  • ~zdzich / 2023-08-19 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprostowanie ..nie miałem na myśli hotelu Marriott miało być tam słowo mieliśmy...
  • ~Zdzich / 2023-08-19 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wczasów z biurem Tui, problemy zaczęły się już przed wylotem tzn. na lotnisku w Katowicach okazało się że nie ma na pokładzie samolotu wpisanego jednego z moich dzieci oferta która miałem opłaconą była ok tylko że Tui podało o jedną osobę mniej...czekanie z małym dzieckiem na wyjaśnienie sprawy jakoś się udało tylko dlatego że jest to dziecko które trzymałem na kolanach w innym wypadku wrócilibyśmy do domu???? Brak rezydenta...ale daliśmy radę bez niego. W hotelu Marriott elismy zarezerwowane w umowie że ma być pokój na parterze albo z windą a tu dostajemy pokój bez windy i na 4 piętrze. Po negocjacjach które trwały 2 godziny dali nam pokój z windą ale za dodatkową opłatą. Powrót na lotnisko po wakacjach to masakra..kierowca Tui zawiózł nas nie na ten terminal po odprawie i uzyskaniu informacji że musimy się udać pieszo na terminal z którego lecimy...40 min...pozostała taxi zdążyliśmy na styk...A zapomniałem dodać że w Turcji również nie było jednego dziecka na pokładzie samolotu tam trochę wszystko dłużej załatwialiśmy aby wrócić cała rodzina do domu. Pierwszy i ostatni raz z tym pseudo biurem. Dodam że cena wakacji nie była niska w porównaniu z innymi ofertami.
    ZaletyBrak
    WadyBrak rezydenta nie było zgłoszone dziecko na pokład samolotu kierowca w Turcji z Tui nie był poinformowany z jakiego terminala lecimy..
  • ~M. / 2023-08-18 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka!!! Nigdy więcej TUI!!! Proponują oferty, których nikt nie sprawdza. Na miejscu zastaliśmy ruderę, bo hotelem tego nie idzie nazwać...ba nawet motelem.. Brak pomocy ze strony Tui. Brak rezydenta na miejscu wycieczki.
    Kontakt tylko i wyłącznie przez infolinię
    Za każdym razem na infolinii inny operator, każdy mówi co innego. (Zaproponowaliśmy zmianę hotelu-oczywiście się zgodzili... tylko musimy sami sobie za niego zapłacić + za koszta anulacji obecnego hotelu+ opłatę manipulacyjną+ transwer do hotelu)
    Yyy czyli opłacone 2 hotele na jednym pobycie). Dno! Odradzam tą pseudo "firmę turystyczną"
    ZaletyZniesmaczony klient
    WadyBrak rezydenta podróży- człowiek zostawiony sam sobie.
  • ~Roman / 2023-08-18 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego szlamu,wykwaterowania mnie z hotelu i TUI ma wyjeb.ne ,(nie z mojej winy) naprawdę trzy razy się zastanówcie zanim wybierzecie się z tym biurem gdziekolwiek na wakacje
  • ~Piotr / 2023-08-17 13:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwszy raz z TUI mimo niepochlebnych opinii. Zaryzykowaliśmy i jesteśmy zadowoleni. Super obsługa w TUI Centrum Podróży Galeria Łódzka, Pani Karolina pomogła nam w doborze oferty w wyborze wycieczek. Byliśmy w super hotelu ATLANTICA SANCTA NAPA (CYPR) pokój z widokiem na morze za dodatkową opłatą. Hotel super, jedzenie super, warunki super, pokój troszkę mały ale czysty i przytulny. Na 100% niezadowolenie wynika z braku czytania umów i braku rezydenta. Nam rezydent nie był potrzebny. Na pewno wrócę do TUI bo warto
    ZaletyMiła profesjonalna obsługa w biurze
  • ~brak / 2023-08-15 20:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak czytam niektóre opinie to mysle ze wiekszosc to analfabeci ktorzy nie czytaja warunkow umowy.. Ktos napisal narzekanie na hotel podajcie nazwe hotelu to zobaczymy ile kosztowal..Rezydenta brak i dobrze mi do niczego nie potrzebny wlasnie wrocielem z Majorki hotel jak w opisie lot z Poznania bez problemu transfer rowniez wystarczy sobie spradzic na mapach jaka jest odeglosc lotniska od hotelu i sie wie ile sie jedzie. Kazdy tylko ma pretensje niech sam zoorganizuje sobie wycieczke mi sie nie chce i nie mam na to czasu wiec juz kolejny raz bylem z rodzina z Tui i zero problemow ale niestety za rok bede zmuszony zmienic biuro poniewaz brak w ofercie Wloch Kalabri a na Sycyli juz bylismy.
    Polecam czytac umowy wszystkie
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Jacek Grzelka / 2023-08-14 17:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam biuro TUI. Byliśmy w hotelu Cullinan Belek - SZTOS! dawno tak super dobrego hotelu nie widzieliśmy. Organizacja ok, przeloty o czasie: Wroclaw (2023-08-03 01:55)- Antalya (2023-08-03 05:55) i
    Antalya (2023-08-10 21:10) Wroclaw (2023-08-10 23:05). Kontakt przez myTUI bez problemu. Na dzień przed wylotem do Turcji informacja jaki numer autokaru na nas będzie czekał. Tak samo na 2 dni przed wylotem do domu.
    Zaletywysoki poziom obsługi, super hotel, dobra organizacja, super godziny lotów.
    Wadybrak
  • ~Annna / 2023-08-14 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Do ~alicja23112
    Owszem czytałam i zdawałam sobie sprawę, że rezydenta nie będzie, co nie zmienia faktu, że powinien być i pomagać w różnych sytuacjach. W TUI jak widać, rezydent jest tylko po to aby sprzedać wycieczkę fakultatywną - w tej sprawie rezydent potrafił dwukrotnie się przypominać o spotkaniu.
    Tak samo jak w ofercie transfer miał trwać około 1h, a trwał przeszło 2h i nie, nie było korków i na przykład sprawa pokoju - otrzymaliśmy początkowo nie taki za jaki zapłaciliśmy - w takich przypadkach rezydent powinien na miejscu pomagać.
  • ~alicja23112 / 2023-08-14 16:16
    Ocena: 5.00 / 5
    do Anna. Czyli kupiła Pani wakacje nie czytając informacji? w opisie każdego hotelu jest informacja ze w TUI REZYDENTÓW NIE MA !
  • ~Ann / 2023-08-14 14:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy kupiłam wycieczkę w TUI no i po raz ostatni. Przede wszystkim brak rezydenta na miejscu - człowiek po wylądowaniu jest zdany tylko na siebie. Osoby, które nie potrafią rozmawiać w języku angielskim mają ogromny problem. Po wylądowaniu w Antalyi i czekaniu 2.5h na bagaż szukanie tego autobusu, który Nas zawiesie do hotelu (trwali to jakies 20 minut). Ponadto w ofercie wycieczki transfer miał trwać około 1h trwał 2h20minut! Totalne nieporozumienie. Oczywiście obowiązkowa przerwa na zakupy! Transfer powrotny 2h z czego 1h ściągnie ludzi z Hoteli i 1h do lotniska. Nie polecam tego biura! Brak pomocy na miejscu w hotelu przy meldunku.
    ZaletyBrak
    Wady- zły opis hotelu
    - zakłamany czas transferu
    - brak rezydenta na lotnisku
    - brak rezydenta w hotelu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1008
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 880
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 503
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 171
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 151
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 44
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4165
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4006
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3705
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3437
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720