Oferta fajna: Anissaras Kreta - kompleks Annabelle Beach Resort (wrzesień 2025), w korzystnej cenie, choć na miejscu trzeba się upominać o odpowiedni standard pokoju (na samodzielną interwencję wymieniany).
Jeśli chodzi o rezydentkę, to tragedia. Na spotkaniu po przyjeździe nie dowiedzieliśmy się nic co byłoby przydatne w czasie pobytu np. dostęp do lekarza i jakieś informacje odnośnie bezpieczeństwa. O problemach nie chce słyszeć. Jej odpowiedź to "co ja mogę".
Natomiast całe spotkanie poświęcone było jej biznesom. Wycieczkom oferowanym odpłatnie przez nią i jej chłopaka.
Tui powinno się przyjrzeć z kim współpracują, bo tracą na opiniach. Obsługa klienta to bardzo duży i ważny obszar o który powinniście dbać !!!
ZaletyFajna oferta w przystępnej cenie
WadyObsługa rezydenta, a raczej jej brak !
~Małgorzata / 2025-09-10 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego biura. Dokupiliśmy dodatkowy dzień do naszej oferty okazało się,że ten dzień wyglądał tak,że do 12 musieliśmy opuścić pokój a lot mieliśmy o 2:15 w nocy więc dodatkowy dzień spędzaliśmy na plaży więc zapłaciliśmy tylko za przesunięcie lotu nie za pobyt. Uważajcie na to przy wybieraniu ofert w tym biurze.
~DARIUSZ / 2025-09-07 23:06
Ocena: 4.67 / 5
jestem klientem biura TUI które znajduje się w M1 lódż przed wakacjami odwiedziłem kilka biur podróży z konkurencji ale to co zaoferowało mi biuro w M1 zaskoczyło mnie bardzo bardzo miła obsługa wysoki profesjonalizm i przede wszystkim bardzo duże za interesowanie klientem .PANI kierownik wyszukała kilka ofert zaproponowała mi je poświęciła dużo czasu przedstawiając mnie .Jestem bardzo zadowolony z oferty polecam wszystkim aby skorzystali inni klienci do odwiedzenia tego biura. DARIUSZ RADOMSKI
~Waldek / 2025-09-02 19:04
Ocena: 1.50 / 5
Zapłaciłem za pokój w Tunezji z widokiem na morze, a otrzymałem pokój z widokiem na piach i ruiny zabudowań. Złożyłem reklamację, minęło 70 dni , nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Wysłałem wezwanie do zapłaty i otrzymałem po kolejnych 14 dniach odpowiedź, że nie współpracowałem ;) i reklamacja nie została uznana. Opinie na temat TUI każdy może wyrobić sobie sam.
~Mariusz / 2025-08-28 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Podobnie jak u poprzedniczki. Standardy z komuny lub z Mozambiku. Zadatkowałem na lot czarterowy z Warszawy do Larnaki i na powrót. Godziny wylotów i przylotów miesiąc temu były przyjazne że o cenie nie wspomnę. Wczoraj pozmieniali na skandaliczne godziny poranne czy nocne i niestety kasy nie oddadzą choć na moje miejsce klienta, czyli kolejnego frajera zgarną. Po prostu chamstwo do sześcianu.
ZaletyBrak
WadySame
~Ifcia17 / 2025-08-28 17:01
Ocena: 1.00 / 5
To, co zrobiło TUI, to JEST HAŃBA i kpina z klientów! Zmienili nam lot z Poznania na Warszawę – mimo że mieszkamy w Szczecinie. Czy ktoś tam w ogóle myśli?! Dodatkowe setki kilometrów, stracony czas, koszty, nerwy – wszystko zwalone na nas. Lecimy w grupie znajomych i tylko NAM zmieniono lot, reszta bez problemu startuje z Poznania. To jest jawne oszustwo i skandaliczny brak organizacji.
A ich „rekompensata”? 100 zł na osobę – serio? To nie jest żaden gest, to plucie klientowi w twarz. TUI traktuje ludzi jak frajerów, którzy i tak przełkną każdą fuszerkę.
Nigdy więcej TUI! Zero profesjonalizmu, zero odpowiedzialności, zero szacunku. Ostrzegam wszystkich – jeśli nie chcecie zostać wyrolowani i potraktowani jak śmieci, omijajcie TUI szerokim łukiem!
~Małgorzata / 2025-08-27 23:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia - proszę omijać to biuro szerokim łukiem. Warunki wyjazdu niezgodne z ofertą, ucięte 2 dni z wyjazdu, kontakt w sprawie reklamacji praktycznie niemożliwy, oczekiwanie na odpowiedź mailową przez kilka tygodni, totalne ignorowanie klienta po wpłacie zaliczki, obsługa na najniższym możliwym poziomie. Nigdy więcej wakacji z tym biurem podróży.
Zaletybrak
Wadywszystko co tylko możliwe począwszy od oferty po najgorszą na świecie obsługę klienta i zero reakcji na reklamację
~Małgorzata / 2025-08-27 23:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia - proszę omijać to biuro szerokim łukiem. Warunki wyjazdu niezgodne z ofertą, ucięte 2 dni z wyjazdu, kontakt w sprawie reklamacji praktycznie niemożliwy, oczekiwanie na odpowiedź mailową przez kilka tygodni, totalne ignorowanie klienta po wpłacie zaliczki, obsługa na najniższym możliwym poziomie. Nigdy więcej wakacji z tym biurem podróży.
Zaletybrak
Wadywszystko co tylko możliwe począwszy od oferty po najgorszą na świecie obsługę klienta i zero reakcji na reklamację
~renatae / 2025-08-27 12:02
Ocena: 3.67 / 5
Byłam na wczasach w Bułgarii w Słonecznym Brzegu. Rezydenta a raczej rezydentki oprócz 1 dnia nie widziałam. Nie można było się skontaktować z nią, brak telefonu jedynie co się zorientowałam później przez Whatsappa (dobrze że go mam). Podała złe informacje dotyczące odjazdu z przystanków na wycieczki.
Trzeba było samemu szukać przystanka gdyż autokar nie podjeżdżał pod hotel.
ZaletyHotel super
WadyDezinformacja
~Małgorzata / 2025-08-18 20:19
Ocena: 5.00 / 5
11 dni cudownego wypoczynku. Widoki przepiękne, mieliśmy wspaniały apartament na 4 piętrze z przepięknym widokiem na ocean. Wyposażenie na najwyższym poziomie. Przepiękne trasy widokowe. Obsługa w hotelu przemiła. Żal było wyjeżdżać. Pięknie dziękujemy za tak mile spędzony czas. Dziękujemy zarówno obsłudze hotelu, jak i obsłudze klienta w biurze podróży TUI. Pełen profesjonalizm. Pozdrawiamy serdecznie:)
ZaletyWszystko w jak najlepszym porządku
Wadybrak
~MAGDA / 2025-08-12 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Do hotelu dotarliśmy o 6 rano ,teraz koczowanie pokój o 15 jakiś żart ale pomocna Pani z biura serwis twierdzi że powinnam to wiedzieć bo jest mikro drukiem w warunkach imprezy turystycznej, szkoda że przy sprzedaży o tym nikt nie mówi w sprawie wycieczek 10 telefonów, biuro Tui masakra
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta
~Wiki / 2025-08-08 13:35
Ocena: 1.33 / 5
Nie wiem kto pracuje w tym biurze. Ostatni raz zarezerwowałam wakacje w Tui. Dopoki wszystko jest ok, to ok, ale jak pojawia sie problem, to konsultanci rozmawiaja jak roboty, czytaja regulki, i przelaczaja rozmowe kilkukrotnie. Zrobilam rezerwacje przez strone. Dostalam potwierdzenie i link do platnosci. Oplacilam. Pieniadze zeszly z konta. Po kilku minutach dostalam informacje ze rezerwacja z powodu bledow technicznych zostala anulowana. Po dwoch godzinach tlumaczenia, rozmowach, podawania swoich danych, sluchania muzyczki, i ponownym tlumaczeniu, dostalam informacje ze pieniadze wroca na moje konto w ciagu 14 dni!!!!Z nerwow nie uslyszlam, ale pewnie chodzilo im o dni o robocze!!!! Kupowalam lasta, przelalam im praiwie 20 tys, a oni anulowali rezerwacje i przetrzumuja pieniadze. Mam podejrzenie, ze to ich sposob dzialania. Zupelnie nie rozumiem dlaczego ja moge zrobic szybki przelew, a oni zwrot robia dwa tygodnie. Konsultanci powoluja sie na regulamin. Przeczyatalm caly. Jest mowa o rozwiazaniu umowy, owszem, ale co jezeli do zawarcia umowy nie doszlo? O tym nie ma w regulaminie. Poprosilam zeby zachowali sie poprostu po ludzku, przelalam pieniadze, nie mam wakacji, chce zeby oddali bo zarezerwuje inne. Nie. Ewnwtulanie Pani mi zaproponowala ze moge zarezrwowac u nich telefonicznie, ale juz inny pokoj bo tamtego nie ma. Nigdy w zyciu nikt mnie tak nie oszukal. Zglosilam juz mozliwosc popelnienia przestepstwa, ale co z tego skoro pieniedzy ani odpowiedzi od nich nadal nie mam. NIE POLECAM!!!!!! Napewno nie zakup przez internet!!! Kupujac musisz zaplacic, a nie masz pewnosci ze rezrwacja sie udala, Potem to juz tylko czekanie....
ZaletyMozliwosc doplaty za wybor miejsca w samolocie , podczas rezerwacji
WadyCzuje sie oszukana, przyjeli przelew za rezrwacje ktora odwolali, a pieniedzy nie oddali
~JoannaK / 2025-08-01 22:06
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa koszmarna. Dopłaciliśmy 3k za pokoje 2x 2 osobowe, a na rezerwacji dostaliśmy 4 osobowy pokój. Po licznych próbach kontaktu dostaliśmy odpowiedź że nikt nam nie jest w stanie pomóc mimo że w hotelu są wolne dwa takie pokoje w tym terminie. Zapłaciliśmy 18k łącznie, a za naprawienie ich błędu żądają dodatkowej zapłaty 6k. To jakiś koszmar. Staramy się odsprzedać wakacje last minute. Nigdy więcej.
WadyObsługa klienta
~Ewelina / 2025-08-01 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym ostrzec wszystkich wybierających się do hotelu Summer Garden w Turcji. To co wypisuje firma Tui, odbiega od rzeczywistości. Hotel nie spełnia oczekiwań, pokoje rodzinne - tylko w jednym pomieszczeniu działa klimatyzacja!!!!!! Pokoje standard lata 80 te. Basen mały. Po przyjezdzie do hotelu około godz.8:00 czekaliśmy w lobby - w którym nie ma klimatyzacji !!!! do godz. 14:40, oczywiście śniadanie i obiad można było zjeść i to jeden pozytyw. Na basenie nie ma reczników !!!!! Trzeba mieć swoje. Plaża .... rownież swoje reczniki i za wszystko trzeba zapłacic mimo opcji all ????. Jesteśmy bardzo rozczarowani i to są ostatnie nasze wakacje z biurem Tui. Pani rezydentka przekrzykuje gości hotelowych, twierdząc , ze ona jest tylko od sprzedawania wycieczek, a nie od wysłuchiwania narzekań. Hotel jest oczywiscie w opłakanym stanie, ale niestety biuro tego nie pisze na swojej stronie. Nie mamy pretensji do hotelu , tylko do biura Tui, ze tak oszukuje ludzi swoich klientów.
~Piotr / 2025-07-23 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Z ogromnym żalem i frustracją piszę tę opinię na temat biura podróży TUI. Nasz długo wyczekiwany wyjazd okazał się niestety wielkim rozczarowaniem – a sposób, w jaki potraktowano nasz problem przez "dział obsługi klienta", tylko pogłębił naszą frustrację.
Już na miejscu spotkaliśmy się z rażącymi niezgodnościami w stosunku do tego, co obiecywano w ofercie. Warunki hotelowe, infrastruktura i obsługa znacznie odbiegały od zapewnień – wszystko było poniżej jakichkolwiek standardów. Zgłosiliśmy sprawę, mając nadzieję na zrozumienie i pomoc. Tymczasem otrzymaliśmy suchą, bezduszną odpowiedź: "nie odnajdujemy niezgodności z ofertą". Serio? Tyle znaczy klient dla takiego „renomowanego” biura?
Zostaliśmy potraktowani jak petenci, których należy spławić szablonową formułką i odesłać do formularza reklamacyjnego. Żadnego kontaktu telefonicznego, próby wyjaśnienia czy choćby empatii. Zero.
Z takim podejściem TUI udowadnia, że nie zależy im na kliencie, tylko na szybkim zysku. Jeśli cokolwiek pójdzie nie tak – zostajecie Państwo sami z problemem. I nikt się nim nie zainteresuje.
ZaletyPeterZychowski@gmail.com
WadyPeterZychowski@gmail.com
~Justyna / 2025-07-16 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Moja opinia o TUI – zdecydowanie odradzam!
Chciałabym przestrzec wszystkich przed korzystaniem z usług biura podróży TUI. W moim przypadku oferta, którą zaproponowali, znacząco odbiegała od rzeczywistości, a ich podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia.
Zarezerwowałam hotel na Gran Canarii, który według opisu miał być wyremontowany i gotowy na sezon. Tymczasem, jeszcze przed wyjazdem, przeglądając opinie w internecie, zauważyłam wzmianki o trwających pracach remontowych. Skontaktowałam się z menadżerem hotelu – potwierdził, że obiekt jest w trakcie remontu. Niedługo później otrzymałam od TUI maila, że rzeczywiście remonty będą prowadzone codziennie w godzinach 8:00–18:00, mogą zakłócać spokój, ale “hotelarz dołoży wszelkich starań”, aby hałas był zminimalizowany.
To całkowicie sprzeczne z ofertą, na którą się zdecydowałam – wybrałam ten hotel właśnie z myślą o komforcie i spokoju. Uważam, że TUI wprowadziło mnie w błąd. Złożyłam reklamację – do dziś nie dostałam żadnej odpowiedzi. Złożyłam wypowiedzenie umowy z ich winy, a mimo to TUI potrąciło mi 1700 zł, zupełnie bezpodstawnie.
Nie polecam tej firmy nikomu. Dla mnie to nieprofesjonalna obsługa, brak odpowiedzialności i działania na granicy oszustwa. Nigdy więcej z TUI – jeśli szanujecie swoje pieniądze, nerwy i urlop, omijajcie ich szerokim łukiem.
~malgorzata / 2025-07-09 00:26
Ocena: 4.33 / 5
Sporo podróżuję indywidualnie(na własną rękę) i samotnie, bez żadnych Biur Podróży. Byłam 6 razy na wczasach z TUI i z każdego wyjazdu wróciłam zadowolona. Biuro dla osób ze średnim portfelem i takich, które nie potrzebują indywidualnego opiekuna-przewodnika i tłumacza przez 24 godziny w każdym dniu pobytu. Oferty trzeba czytać ze zrozumieniem i zapoznać się z kulturą i warunkami zakwaterowania, historią i tradycjami w kraju do którego się Państwo wybieracie. Można skorzystać z dodatkowych wycieczek nie zawartych w cenie. Odwiedziłam ponad 20 krajów (wiele z nich na "własną rękę" i zauważyłam że większość z nas Polaków nie mówi nigdy dzień dobry. Proszę nie bać się uśmiechu i pozdrawiania ludzi w jakimkowlwiek języku. Polski też jest o.k. Wakacyjny pobyt będzie udany i z miłymi wspomnieniami:)
ZaletyCena, autentyczne zdjęcia obiektów, możliwość kontaktu z konsultantem
WadyNie zauważyłam (w tym przedziale cenowym)
~Piotr / 2025-06-23 22:57
Ocena: 2.00 / 5
Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.
~Piotr / 2025-06-23 22:54
Ocena: 2.33 / 5
Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.
~Monika / 2025-06-13 08:42
Ocena: 4.67 / 5
Mój pobyt od 4 czerwca do 12 czerwca. Grecja-Kreta, hotel Kalypso Cretan Village, gwiazdek 4. Miejsce piękne. Co prawda droga z hotelu na lotnisko bardzo wydłużona z racji tego, że trzeba było zebrać wszystkich uczestników wczasów po drodze i trwała niecałe 4 godziny z Plakias, a jechało z nami 17 miesięczne dziecko. No ale niestety takie są procedury. Hotel jak najbardziej zasługuje na 4 gwiazdki z całym pobytem, miejscem w kanionach, górach i widokiem na morze. Kuchnia dobra. Jedzenie na 8/10. Opieka w hotelu na 10. Sprzątanie codziennie. Tui cały czas opiekowało się nami gdy potrzebowaliśmy pomocy. Działali szybko i sprawnie, i oby tak dalej