Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 303 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 16
  • ~Zibi / 2021-09-20 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    brak jakiejkolwiek opieki ,brak rezydenta nic nie wiemy poprostu samopas ,nie tak to sobie wyobrażaliśmy,
    Zaletybrak
    Wadymało miejsca by o tym pisać
  • ~Nela / 2021-09-19 11:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Leciałam z TUI już trzeci raz 2017,2020,2021 i prawdę mówiąc nie mogę powiedzieć złego słowa, obsługa w biurze zawsze pomocna, na infolinii pomogli mi zmienić rezerwacje więc nie musiałam się fatygowac do biura kiedy nie było na to czasu, aplikacja na + , info o wylocie na czas. Co do rezydentów nie będę się wypowiadać bo nie mam na tym polu doświadczenia, zawsze sama organizuje wszelkie wycieczki. Ale w tym roku rzeczywiście w autobusie który rozwoził turystów po hotelach nie było obsługi TUI co powodowało lekki niepokój bo niewiadomo było kiedy będzie nasz hotel, ale od czego są mapy google? :)
  • ~Monika / 2021-09-17 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Tui nie odpowiada na reklamacje i maile. Jestem zawiedziona na tym biurze i już nigdy nie wykupię wycieczki od nich.
    Przestrzegam wszystkich
  • ~Karo / 2021-09-16 21:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjazd wrzesień 2021 byliśmy w TUI SUNEO Lagomonte na Majorce hotel uważam za względny chociaż pojawiło się sporo mankamentów. Zaraz po przyjeździe do hotelu obsługa recepcji meldowała wszystkich tj 10 os przez około godzinę recepcjoniści nie zbyt znają angielski trzeba było używać translatora. Do restauracji były gigantyczne kolejki więc jeśli nie zszedłeś na posiłek między 08-08.30 to potem stałeś z 20 min w kolejce na śniadanie. Następna kwestią jest korzystanie z napoi wysoko % po które czasem trzeba było czekać nawet 30 min. Co oznacza że na taką liczbę osób którą hotel przyjmuje jest stanowczo za mało obsługi. Jeśli chodzi o jedzenie względne ale szału nie zrobiło uwaga na nie dosmażone ryby, ale idzie coś wybrać kawa wyśmienita. Co do czystości pokoju wielki atut Panie solidnie sprzątały. Jeśli chodzi o basen w porównaniu co hotel pokazuje na zdjęciach jest zbyt mały na taką liczbę osób każdy na każdym był dlatego wybieraliśmy morze(fajnie bo był tam transfer)Plaża obłędna. Jeśli zechcecie kupić wycieczkę fakultatywną na Cala Formentor to miał zatrzymać się kapitan w trakcie trasy na 15 min i można było zejść ze statku i popływać co niestety nie wyszło. Jeśli chodzi o samą plażę średnia bardzo kamienista woda mętna i uwaga na ryby gryzące po stopach wiec 0 komfortu jak dla nas to było.
    Zaletyczystość pokoi , piękna plaża
    Wadykolejki do barów i restauracji śniadaniowej, jedzenie średniej jakości ,brak pilota nikt nie sprawdza ktoś wsiada do jakiego autokaru.
  • ~jaren68 / 2021-09-16 11:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy w Albanii w Hotelu Gloria Palace & Spa w terminie 6-13 września 2021r. Transfer z lotniska - bez zarzutów, TUI obecne przed lotniskiem, wystarczająca informacja. Spotkanie w hotelu z Przedstawicielem było. Wykupione w TUI wcześniej wycieczki z przewodnikiem super - Jino, Albańczyk mówiący po polsku, świetny facet i ciekawie opowiadający o Albanii. Odbiór z hotelu w drogę powrotną punktualny. Nie ma do czego się przyczepić.
    ZaletyPunktualność
  • ~Agnieszka / 2021-09-15 00:19
    Ocena: 2.67 / 5
    We wrześniu byliśmy na Teneryfie z biurem Tui w hotelu Royal Sun hotel zdecydowanie mogę polecić . Obsługa przemiła ,pokoje super wyposażone .Widok z tarasu na oceń , ale hotel nie zapewnił nam transferu na lotnisko po prostu nie przyjechał po nas po mimo tego że mieliśmy wykupiony transfer musieliśmy jechać na lotnisku taksówką.I to nie zdążyło się pierwszy raz z tego hotelu tak nam powiedział pan z recepcji opisała jeszcze to jedna pani w opinii o hotelu.Tui wcale nie wyciąga konsekwencji od kierowców skoro robią to często .Zawiodłam się na tym biurze .
  • ~Mire / 2021-09-14 07:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Byliśmy w lipcu na Zakynthos. Hotel (Aqua Bay) rewelacja, przepiękny, idealny dla rodzin z dziećmi. Obsługa na najwyższym poziomie! Z czystym sumieniem polecam, ale HOTEL, nie organizatora TUI. Ze względu na to, że jest to hotel przede wszystkim dla rodzin z dziećmi większość kierowała się godzinami przylotu i wylotu (my z rocznym maluchem). TUI zmieniło godzinę wylotu z 13:30 na 7 rano!!! Co oczywiście oznaczało to wybudzanie dzieci o 3:30 w nocy!!! Bez żadnego prowiantu, bez śniadania, bez możliwości przygotowania sobie czegokolwiek. Wszyscy byliśmy oburzeni, TUI nas totalnie olało pisząc, że "loty czarterowe zmieniły godziny odlotów". Nie piszę tego z braku niewiedzy dotyczącej ewentualnych zmian wylotu czy przylotu, ale prawie 7 godzin różnicy między odlotem to naprawdę przesada! Potraktowaliście nas wszystkich i nasze biedne, głodne i nieśpiące dzieci przede wszystkim bardzo nieładnie i nieprofesjonalnie. O tyle o ile powtarzam hotel był rewelacyjny, nie lećcie tam z TUI. Wybierzcie inne biuro podróży. Latamy po świecie na okrągło i takich cudów to nie widzieliśmy... Wstydźcie się!
  • ~Domi / 2021-09-14 02:55
    Ocena: 4.33 / 5
    Świetny wyjazd na Cypr ALE!!!
    Tui wprowadziło aplikacje, w której znajdziemy wycieczki, godzinę wylotu, ogólnie szczegóły na temat wyjazdu czy hotelu plus mamy mozliwosc kontaktu z biurem. Aplikacja może nie jest najbardziej intuicyjna, ale ogólnie pomysł dobry. Problem w tym, że aplikacja powinna być dodatkiem, a Tui próbuje zastąpić nią rezydentów. Nam się udo, że spotkanie z rezydentem się odbyło jednak jak Pani rezydentka podkreśla jest ona na Cyprze sama i spotkania odbywają się tylko w największych hotelach. Drugi minus to wycieczki. Przewodniczka po Nikozji czy Pafos jest rewelacyjna i opowiada naprawdę ciekawie, ale będąc na spotkaniu z rezydentem, zaraz po przylocie nie ma już miejsc na np Nikozje, ponieważ ludzie rezerwują wcześniej bilety przez aplikację, a biuro nie jest przygotowane na tyle miejsc. Niestety również nie do końca system działa, ponieważ rezydentce nie pokazało braku miejsc, a błąd w systemie przez co myślała, że bilety udało się kupić i o braku miejsc dowiedzieliśmy się wieczór przed planowanym wyjazdem na wycieczkę. Minusem jest też to, że z racji, że rezydentka jest jedna nie może ona zająć się klientem w 100% i gdy okazało się, że jest chora następnego dnia spotkała się z nami pani anglojęzyczna niestety mająca o Cyprze wiedzę 2 razy mniejszą niż my... Takze pomocy w organizacji samodzielnego wyjazdu do Nikozji nie otrzymaliśmy. Podsumowując polecam wycieczkę z Tui, wycieczki fakultatywne do Pafos czy Off-road jeepami po górach Trodos są naprawdę wzorcowo zorganizowane jednak polecam też szybkie bookowanie wycieczek, bo może się okazać na dzień dobry, że miejsc już nie ma. Fajny pomysł z aplikacja, ale zdecydowanie nie powinna ona zastępować rezydentów, a być pomocnym dodatkiem.
    Zalety-rewelacyjna Pani przewodnik
    -aplikacja
    Wady- proba zastąpienia rezydentów aplikacja (rezydenci obsługują tylko niektóre największe hotele)
    -wycieczki rezerwowane są także przez aplikację przez co na spotkaniu z rezydentem są one już niedostępne.
    - wycieczka do Nikozji mogłabym również obejmować pkt widokowy, z którego widać również Północna stronę, na którą w obecnym pandemicznym czasie jest utrudnione wejście
  • ~Małgorzata / 2021-09-12 23:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie mam uwag ani do Czarnogóry (cudowne miejsce) , ani do hotelu (cudownie położóny i czysty, dobre jedzenie). Mam potężne pretensje do organizatora czyli TUI o nieuczciwość i brak profesjonalizmu obsługi:

    1) TUI nie informuje o prawdziwych godzinach chack - in w hotelach . Wylądowaliśmy w Czarnogórze ok. 8:00 rano check-in w hotelu okazało się że jest o 17:00!!!! Żadnego wsparcia TUI.

    2) Prośba o pomoc wysłana podczas pobytu do TUI kanałami wskazanymi jako alarmowe - bez odzewu do dzisiaj :( (SMS, chat, infolinia w ogóle niedostępna - cały czas IVR)

    3) Prośba skierowana do TUI że prosimy o spokojny hotel zakończyła się tym że dostaliśmy co prawda bardzo łądny hotel ale położony obok dwóch najwiekszych dyskotek w mieście czynnych 24h - wyobraźcie sobie horror ludzi z małymi dziećmi (świadczy to o braku znajomości oferty hotelowej w TUI)

    4) widzieliśmy ludzi starszych zmagających się ze strachem przy kontakcie z anglojęzycznym rezydentem TUI :( kiepsko bo wyklucza to dość znaczną grupę klientów
    WadyCustomer Service - pozostawia wiele do życzenia . Nie polecam nikomu kto liczy na wsparcie Biura Podróży podczas wakacji.
  • ~Kwiatuszek / 2021-09-11 19:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel super polecam Fantasia Hotel de Lux ***** Turcja Egejskim niestety opieka Tui słabo już na lotnisku rezydenta brak stał pod lotniskiem w hotelu kontakt przez recepcję bodźców aplikacje na wycieczce rezydenta brak trzeba znać język inaczej bez rezydenta nic nie załatwisz sprzedać wczasy wycieczki potem radźcie sobie sami to opis Tui w Turcji Egejskiej
    ZaletyHotel super
    WadyBrak rezydenta
  • ~Xyz / 2021-09-10 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wakacji z Tui, placi człowiek jak za zboże a będzie siedział jak pies w hotelowym holu bo nic nie ogarnięte. Co mam zrobić teraz z walizkami? Czekać przed hotelem 5 godzin? Ha tfu, ostatni raz.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo
    Żenująca obsługa
    Personel pracuje za karę
  • ~Petr130 / 2021-09-10 08:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Wycieczka z Organizatorem TUI. Dwa razy zmieniono mi lot, za pierwszym razem po rozmowie telefonicznej z biurem obsługi dopłaciłem za zmianę godziny z popołudniowej na poranną, za zmianę lotu, teraz mam pisać reklamację o zwrot pieniędzy i co z tego, ja już mam 1 dzień urlopu zmarnowany :( teraz przylot o po 23 jak wiem będę po 24 w hotelu, mam nadzieję że nie zaspie na śniadanie, bo 2 posiłki mam w plecy, nie chce stracić 3go, więc meldunek w kolejnej dobie, myślę, że kolejna reklamacja. Mam nadzieję, że urlop i hotel będzie ok
  • ~Dorota / 2021-09-08 18:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Wielka niedogodność - brak rezydenta . W sytuacji krytycznej , gdy trzeba reagować szybko czat to o wiele za mało. W ten sposób straciłam drogi telefon , zostawiony w autobusie transferowym. Odjechał spod hotelu i już nie było jsk się skontaktować z kierowcą. A wiec - uwaga na brak opieki ze strony rezydenta! IKonieczna dobra znajomość języków obcych: w hotelu ( The Royal Blue) głownie j. angielski, natomiast na lotnisku zmianę autobusu transferowego zakomunikowano tylko po niemiecku . Wiadomości z TUI nie było…
    ZaletyHotel pueknue położony , ale na 5* nie zasługuje
    WadyBrak pomocy w sytuacji awaryjnej
  • ~zadowolony turysta / 2021-09-07 23:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z hotelu Elba SARA Fuertaventura. Rezerwację i opłatę pobytu all inclusive zrobiłem poprzez internet na stronie TUI. Dokumenty podróży wypełniłem - były dostępne instrukcje. Odprawa na lotnisku bez problemów. Lot punktualny. Na lotnisku pracownik TUI wskazał mi autokar. Transfer z lotniska autokarem TUI bez problemów. Pokój z widokiem na morze zgodnie z zamówieniem. Jedzenie super. Brak niestety dobrej kawy rano, ale dało się przeżyć. Na początku nie braliśmy wycieczek. Po kilku dniach zmieniliśmy zdanie i poprzez aplikację myTUI bez problemów ją zakupiliśmy. Wycieczka ok. Powrót do Polski bez problemów.
    ZaletyDobra jakość usługi. Wszystko zgodne z zamówieniem.
    WadyBrak dobrej porannej kawy w hotelu, ale to drobiazg. :) Brak kontaktu do rezydenta TUI, ale bez problemu załatwiałem np. rezerwację wycieczki poprzez aplikację myTUI i czat. Czat to za dużo powiedziane, ale odpowiedź na pytanie zawsze przychodziła. Trochę z opóźnieniem (kilkugodzinnym), ale przychodziła.
  • ~Agat / 2021-09-07 11:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytając opinie w internecie, mało nie pojechałam na wakacje. Szczęśliwie trafiłam na panią w oddziale na Ursynowie, która rzetelnie mi wszystko opowiedziała - było dokładnie tak jak mówiła, wypoczynek super, wszystko jak w zegarku (co chwila informacje, że mam wylot, o której, jaki transfer i gdzie, jak tam dojść itd). Opinie nt rezydentów są nieprawdziwe, pisze je konkurencka - TUI od 2021 roku nie ma oficjalnie rezydentów (choć po przylocie była pani rezydentka z Polski :), a ich aplikacja działa lepiej niż niejeden rezydent - sprawdziłam. Hotel super (na Zakynthos), wg opisu, nawet przed przylotem już wstawili nocnik dla dziecka. Cieszę się, że się odważyłam mimo tych opinii i teraz będzie to mój wybór nr 1 na wakacje z dzieckiem.
    ZaletyInformowanie na każdym etapie - od e-maili nt miejsc w samolocie, dokumentów podróżnych, po aplikację które dba, żeby wszystko wiedzieć, o wszystkim przypomnieć
    WadyDo ceny hotelu trzeba doliczyć różne rzeczy i jest to spora sumka, ale tu przynajmniej nie dopłaca się za podstawowy bagaż, jak w innych biurach.
  • ~Krzysztof / 2021-09-06 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Właśnie dowiedziałem się na 36 godzin przed wylotem iż samolot którym mieliśmy lecieć o 7:00 został skasowany z rozkładu lotów i zmieniono nam rezerwację na 18:45.
    Dodam iż wszystkie dokumenty podróży muszę wypełniać od nowa.
  • ~Roni / 2021-09-06 13:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie jesteśmy na Dominikane hotel Rio Macao. Sam hotel rewelacyjny, jedzenie wyśmienite. Ale jest jedno ale na całej długości plaży jeden wielki syf. Dotyczy wyrzucania z morza wodorostów które śmierdzą i gniją. Gdybym wiedział przed zamówieniem wycieczki czyli dwa dni przed wylotem nigdy bym się nie zdecydował na zakup tej wycieczki. Co to za wyjazd i to jeszcze na Dominikane jak nie można wejść do morza i się wykompać. Biuro Tui doskonale wie o tym od kilku miesięcy i perfidnie ukrywa tą informację przed klientami. Podobnie jest z pracownikami Tui na Dominikane, kupując wycieczkę objazdowe jest też wypad na plażę, na której jest jeszcze większy syf. Wodorostów jest tak dużo sięgają 80 cm wysokość. Nigdy więcej z TUI, oszustwo na wielką skalę.
    ZaletyHotel, jedzenie, basen, obsługa
    WadyWodorosty na plaży bardzo dużą ilość
  • ~Leszek / 2021-09-05 18:59
    Ocena: 2.33 / 5
    odwiedziliśmy Hotel Akbulut w Turcji Egejskiej TUI. Hotel ten nie zasługuje na 4 gwiazdki najwyżej na 3. Pokoje otrzymuje się nie zgodnie z zamówieniem, czyli te które są wolne, ponieważ szefostwo organizuje wesela Tureckie i dla nich są lepsze pokoje jak również są ważniejszymi klientami niż my którzy wykupiliśmy wczasy. Jedzenie monotonne zbyt mało kuchni europejskiej. Szefostwo oszczędza na wszystkim nawet na muzyce w ciągu dnia wyjątek jest dla gości weselnych. W dniu wyjazdu o godzinie 12 zabierają opaski ograniczając dostęp do baru. Nie polecam tego Hotelu.
    ZaletySPA
    WadyW ciągu dnia nic się nie dzieje, brak rozrywek ograniczanie nawet słuchania muzyki.
  • ~Trzy pokolenia wypoczywających / 2021-09-03 20:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Odwiedziliśmy w sierpniu 2021r hotel Atlantica Beach Resort na wyspie KOS. Hotel pięknie położony bo nad samym morzem.
    Niestety uważam, że zasługuje na 4*, a napewno nie na 5*. Za taką cenę (5100zł od osoby dorosłej) w Turcji mielibyśmy hotel z wszelkimi wygodami, a wiem o czym mówię bo byłam już tam 6 krotnie. Na wyspie KOS byłam po raz drugi i ostatni, ponieważ kamienie na plażach i w wodzie bardzo mnie zawiodły.
    Zaletypięknie zielony hotel, gratulacje dla ogrodników, którzy zajmują się zielenią. Bardzo miła obsługa i dobre jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje wystarczające do przespania się. Bardzo dobre animacje wieczorne jak na Grecję. W dzień animatorzy też próbują robić wszystko żeby się nie nudzić. Kiepskie animacje dla dzieci, więc jeżeli ktoś wybiera ten hotel żeby się dzieci na trochę pozbyć to musi wybrać inny.
























    Pięknie zielony hotel, gratulacje dla ogrodników, którzy zajmują się zielenią. Bardzo miła obsługa i dobre jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje wystarczające do przespania się. Bardzo dobre animacje wieczorne jak na Grecję. W dzień animatorzy też próbują robić wszystko żeby się nie nudzić. Kiepskie animacje dla dzieci, więc jeżeli ktoś wybiera ten hotel żeby się dzieci na trochę pozbyć i przez chwilę odpocząć, to musi wybrać inny.

    WadyNiedopuszczalne jest, aby w hotelu 5* walczyć o leżaki przy basenie lub na plaży. Teren jest naprawdę duży i miejsca na komplety leżaków z parasolami powinny być wystarczające dla wszystkich. Plaża i wejście do morza, to porażka, nie można pisać w ofercie o piaszczystej plaży skoro jest ona bardziej kamienista niż piaszczysta, a wejście do morza kamieniste. SPA i siłownia jest nieczynne, nie wiadomo tak naprawdę z jakiego powodu, w siostrzanych hotelach, które są położone obok, tej samej sieci Atlantica, to wszystko działa. Osoby wyjeżdżające z hotelu wieczorem, tak jak my 5 osób w tym dwójka dzieci nie mieliśmy możliwości skorzystania z prysznica przed podróżą po całym dniu pobytu na słońcu, a wiadomo pokój trzeba zdać do g.11.







    Niedopuszczalne jest, aby w hotelu 5* walczyć o leżaki przy basenie lub na plaży. Teren jest naprawdę duży i miejsca na komplety leżaków z parasolami jest wystarczający, wystarczyłoby miejsca dla wszystkich. Plaża i wejście do morza, to porażka, nie można pisać w ofercie o piaszczystej plaży skoro jest ona bardziej kamienista niż piaszczysta, a wejście do morza kamieniste. SPA i siłownia jest nieczynne, nie wiadomo tak naprawdę z jakiego powodu, w siostrzanych hotelach, które są położone obok, tej samej sieci Atlantica, to wszystko działa. W moim pokoju nie działała klimatyzacja, chłodziarka, w nocy było 26stopni, nie można było zasnąć. Po zgłoszeniu na recepcji czekałam dwa dni na naprawę, po czym znowu klimatyzacja się zepsuła. W hotelu 5* przyszłam z plaży i nie miałam ręcznika w pokoju, aby móc zażyć kąpieli, musiałam się prosić o ręcznik wśród gości z innych pokoi, naprawdę żenujące. Hotel sprzedaje chyba za dużo miejsc i się zwyczajnie nie wyrabia, ręczniki dopiero dostałam następnego dnia. W okolicy hotelu nic się nie dzieje, nie ma sklepów, ani żadnych rozrywek na miejscu. Do najbliższego miasta Kardameny jest ok. 4km. Przejazd autobusem kosztuje 1,80 od osoby w jedną stronę, uważam, że za przejazd 4km jest to dużo. Gdy jest się w większym gronie bardziej opłaca się wypożyczyć samochód. W restauracji włoskiej, z której raz na pobyt można skorzystać w ogóle nie warto iść, bo nie ma to nic wspólnego z wyborem z karty dań, obsługa jest jak w restauracji głównej (samoobsługa), natomiast do greckiej już tak, pyszne dania i bardzo miła obsługa. Osoby wylatujące z hotelu wieczorem, tak jak my (23.10), 5 osób w tym dwójka dzieci, nie mieliśmy możliwości skorzystania z prysznica przed podróżą po całym dniu pobytu na słońcu, a wiadomo pokój trzeba zdać do g.11.


















  • ~Goska / 2021-09-02 10:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam TUI , w wycieczce był uwzględniony darmowy parking a po przyjeździe okazło się ze trzeba zapłacić , reklamacji nie uwzględniono gdyz nie zgłaszałam uwag w trakcie pobytu , Przestali odpisywac na moje emaile .
strona 1 z 16
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.43, ilość opinii: 526
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 303
Rainbow Tours
Ocena: 2.55, ilość opinii: 146
Funclub
Ocena: 2.05, ilość opinii: 56
Grecos
Ocena: 4.11, ilość opinii: 3
Rego-Bis
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2625
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2438
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2360
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2142
Play
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1540
Orange
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1512