Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 49
  • ~Marcin / 2025-10-16 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro podróży na rynku. Brak obiadokolacji w hotelu, za którą zapłaciłem. Reklamacja odrzucona, dlatego kieruje sprawę do sądu. Zepsuty urlop. Odradzam wszystkim to biuro. Rekompensata 300 złotych to jakaś kpina. Rez 74253493 pobyt w Albanii hotel Valza Butique - NIE POLECAM
  • ~Krzysztof / 2025-10-15 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Numer rezerwacji 77181700. Uważajcie!!!
    Oszustwo. Przy zakupie w salonie w Grudziądzu , Pan poinformował mnie, że jeśli wykupię ubezpieczenie to będę mógł zrezygnować w każdej chwili. Okazało się, gdy rezygnowałem z oferty że nie mogę zrezygnować. O zwrocie będzie decydował ubezpieczenie. Kazano mi podpisać pustą kartkę. Uważajcie na to. Mogą wpisać co chcą, a Ty rzekomo to podpisujesz. Arogancja i agresja. Cenzura przy opiniach. Żenada.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko.
  • ~Andrev / 2025-10-15 09:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Wyszukiwarka fatalna, typujesz swoje preferencje a tui tego nie filtruje. Podstawia kierunki które odfajkkwałem, datę widełki też nie trzyma. Dziadostwo doprowadzające do szału.
    ZaletyBrak zalet
    WadyFatalna apka, fatalna strona z opcją wyszukiwania. Skoro to niemiecka firma to dlaczego oferty np. egzotyka dwa razy drożej niż z Polski niż np.Berlina. Wiem bo latałem z Berlina ze 3 razy z tui a z Warszawy 2 razy drożej a ja z Poznania mam 300km do obu miast.
  • ~Ola / 2025-10-14 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety po raz kolejny, muszę wyrazić swoje rozczarowanie usługami TUI. Czuję się naprawdę oszukana, ponieważ wykupione wakacje miały trwać od 4.10 godz. 18:35 do 12.10 godz. 1:00, a ostatecznie dotarliśmy do hotelu dopiero 5.10, a wyjazd nastąpił już 11.10. To oznacza, że nasz pobyt był znacząco krótszy niż zapowiadano, co odbiło się na jakości i pełnym doświadczeniu wymarzonego urlopu. Dodatkowo doliczają koszty transferu oraz ubezpieczenia czyli atrakcyjna cenowo oferta po zakupie okazuje się nią nie być. Takie działanie jest dla mnie nieakceptowalne i na pewno nie polecę TUI nikomu.
    ZaletyBrak
  • ~Wojtek / 2025-10-13 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura najgorszemu wrogowi!
    Sprzedają usługi, których nie realizują- w moim przypadku zakup miejsc w samolocie.
    W hotelu nie otrzymałem pokoju za który zapłaciłem, nie pomogła nawet interwencja przedstawicielki TUI.
    Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź odmowną, która nie miała nic wspólnego z meritum sprawy, po czym całkowicie zrywają kontakt. Mnóstwo znajomych ostrzegało mnie przed TUI, nie posłuchałem i mam nauczkę.
    Nigdy więcej wycieczek z tym pseudo biurem!
  • ~Graxyna / 2025-10-06 01:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Tui nabija klientów w przysłowiową butelkę. Hotel w Alani Cleopatra Golden Bleach to najgorszy z hoteli w jakim byłam w przeciągu co najmniej dwóch dekad. Na stronie Tui oferta dotycząca tego hotelu jest jednym wielkim oszustwem za które ktoś powinien ponieść prawne konsekwencje za manipulowanie faktami. Wg Tui hotel jest 4 gwiazdkowy i oferuje on-inclusiv.
    Tymczasem - w hotelu jest po prostu tylko śniadanie, obiad i kolacja. Nie ma gwarantowanych - jako opcja on-inclusiiv - żadnych posiłków poza posiłkami podstawowymi.
    Dania główne nakłada turystom zza lady na talerz osoba z obsługi, także np. gotowane jajka.
    Hotel oferuje tylko jeden rodzaj pieczywa- bardzo słabej jakości jeden rodzaj chleba: nie ma bułek, nie ma pieczywa ciemnego, pieczywa na tosty. Codzienne serwowano ten sam rodzaj chleba, który leżał na półce przez cały dzień niezabezpieczony higienicznym przykryciem. Z taką praktyką się jeszcze nie spotkałam w żadnym z hoteli bez względu na to, w jakim byłam kraju i ile gwiazdek miał hotel. Podkreślam, hotel ten ma na stronie Tui 4 gwiazdki i 4 na 5 punktów w rankingu T. i tylko i wyłącznie -w wersji oninclusiv - jeden rodzaj tego samego pieczywa na śniadanie, obiad i kolację.
    Jedzenie niskiej jakości, często nieświeże, co skutkowało zatruciami żołądkowymi u wielu osób ( jaja, sałatki).
    W tym 4 gwiazdkowym i z wersją inclusive hotelu nie ma kuchni. Jedzenie było przywozone z cateringu o czym - na stronach Tui i w biurze podróży Tui nie było informacji.
    Najbardziej jednak karygodnym faktem jest bród w miejscu przeznaczonym do spożywania posiłków. Na stołach są bardzo brudne, z zaciekami i klejące się ceraty, bardzo brudne są wszystkie sprzęty typu mikrofala, ekspres do kawy ( egzemplarz bardzo stary), maszyna do soków i baniak z wodą czy herbatą. Szklanki znajdują się na gumowej macie,pod którą jest mokro i brudno. Szklanki są ustawiane tak, że miejsce które styka się z ustami znajduje się na tej okropnej macie.
    W pomieszczeniu przeznaczonym do spożywania posiłków -świadomie nie używam pojęcia restauracja - znajdują się jakieś szafki, lady, niepotrzebny sprzęt, a wszystko jest bardzo brudne, zardzewiałe i niebezpieczne.Juz na wejściu do hotelu panuje półmrok, stoją stare stoliki na których ustawiono nieestetyczne i okropne sztuczne kwiatki w brudnych, z zaciekami doniczkach. Po zmroku nie są zapalone lampy sufitowe, choć takie są, a jedynie po bokach małe kinkiety, stąd ten ponury wygląd.
    Ogólnie hotel jest w złym stanie. Niektóre z pokoi zapleśniałe i z fatalnymi łazienkami.
    Odradzam pobyt w tym hotelu przede wszystkim ze względu na bród i niskiej jakości posiłki.
    Tui manipuluje informacją o prawdziwym stanie hotelu, co jest karalne. Sądzę, że nikt z przedstawicieli Tui nie obejrzał hotelu, nie pokusił się by zjeść w nim posiłek, napić się kawy i sprawdzić, jakie drinki, jakie piwo jest serwowane. Skandal.
    Podczas mojego pobytu udało mi się namówić rezydenta - Pana Michała, by obejrzał lobby i pseudo restauracje. Sądzę że był zszokowany tym co zobaczył. Wiem,że na prosbę polskich turystów poinformował Tui o naszych spostrzeżeniach.
    Dodam, że wraz z członkami mojej rodziny, z którymi przebywam w hotelu przestaliśmy korzystać z posiłków, bo obawiamy się o swoje zdrowie ( jesteśmy osobami 60+ i 70+,) . W Turcji jestem czwarty raz, przed pobytem październikowym byłam w innym hotelu - też w Alani w czerwcu tego roku. Hotel był 4 gwiazdkowy, z inclusive i byliśmy z niego zadowoleni. Ten hotel powinien zniknąć z oferty tui dla naszych rodaków. Ale sądzę, że tui ma nas w bardzo głębokim poważaniu.
    Odradzam pobyt w tym hotelu.



    ZaletyBrak
    WadyNależy przeprowadzić gruntowne sprzątanie i zlikwidować wszystkie sprzęty, jakie znajdują się w miejscu, gdzie turyści spożywają posiłki. Niedopuszczalny jest catering w 4* hotelu i nakładanie zza lady posiłków przez obsługę.
  • ~Pani / 2025-10-05 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo negatywne doświadczenie z biurem podróży TUI.
    Byliśmy służbowo w grupie ok. 24 osób, wyjazd do Turcji na 5 dni, całość wykupiona z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Trzy dni przed wylotem otrzymaliśmy informację, że „hotel nie otworzy się w naszym terminie”. Zaproponowane alternatywy były dużo gorsze jakościowo, a do hotelu o podobnym standardzie oczekiwano od nas dodatkowej dopłaty rzędu ok. 15 tysięcy złotych. Cała sytuacja generowała ogromny stres – wszystko załatwiane praktycznie dzień przed wylotem.

    Po przylocie na miejsce ok. 22:00 usłyszeliśmy w lobby hotelowym, że… nie ma dla nas ani jednego pokoju. Próby kontaktu z TUI przez czat i telefon kończyły się brakiem odpowiedzi lub rozmową z osobami kompletnie niezorientowanymi. Hotel obarczał winą biuro podróży, a TUI przerzucało winę na hotel. Skończyło się na tym, że przez kilka godzin siedzieliśmy na walizkach w lobby, o północy wciąż bez noclegu. Dopiero dzięki naszej uporczywej interwencji (wielokrotne telefony i prośby) około 1:30 udało się nas zakwaterować w innym hotelu.

    Zero realnej pomocy ze strony biura, brak poczucia odpowiedzialności i zaangażowania. Gdyby nie nasza determinacja, moglibyśmy spędzić noc na ulicy. Nie wspominając już o miejscach w samolocie - mieliśmy siedzieć w grupie, a byliśmy zupełnie porozrzucani..


    Na dodatek brak jakichkolwiek informacji o późnym wymeldowaniu. Atrakcje na miejscu organizowaliśmy na własną rękę, a przez zmianę lokalizacji wszystko się posypało.

    Podsumowując: totalna tragedia. Brak profesjonalizmu, brak troski o klienta, ogromny stres i chaos. Absolutnie nie polecam tego biura podróży – zwłaszcza przy organizacji wyjazdów grupowych.
  • ~Uladzislau / 2025-10-03 11:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety nasz wyjazd okazał się ogromnym rozczarowaniem. Z 6 dni urlopu aż 3 dni spędziliśmy bez ciepłej wody w pokoju, a czwartego dnia do południa z kranu płynęła ciemna, brunatna ciecz, którą trudno nazwać wodą – raczej błotem.

    Informacje przedstawione w ofercie biura w żaden sposób nie odpowiadały rzeczywistości. Według opisu plaża miała być piaszczysta, tymczasem w rzeczywistości około 90% stanowiły kamienie. Wejście do morza było bardzo trudne i niebezpieczne bez specjalnego obuwia, a dodatkowo prowadziło przez ostre skały na odcinku około 200 metrów.

    Biuro podróży nie dysponuje rzetelną wiedzą na temat oferowanego hotelu. Obiekt obciążony jest wieloma dodatkowymi opłatami, bez których nie można liczyć na komfortowy wypoczynek. Co więcej, nie zostaliśmy poinformowani, że znaczna część restauracji dostępnych na terenie hotelu wymaga dopłat, mimo że w ofercie były one przedstawione jako ogólnodostępne.

    Całość wyjazdu pozostawiła bardzo złe wrażenie. Czuję się wprowadzony w błąd zarówno opisem oferty, jak i brakiem rzetelnej informacji o warunkach pobytu.

    Na zakończenie warto wspomnieć, że otrzymany od biura voucher o wartości 250 zł przy cenie wycieczki wynoszącej 7850 zł to zwykły żart i brak poważnego podejścia do klienta.
  • ~B.I / 2025-10-01 10:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejne wakacje dzięki P.Renatce z oddziału w Oświęcimiu w ubiegłym roku Kos w tym Fuertaventura bardzo udane wszystko zgodnie z umowa piękne miejsca ,hotele, żadnych problemów ,przemiła obsługa w biurze oraz opieka P.Renatki do momentu wylotu .Pozdrawiamy
    Zaletygłówna zaleta to to że wszystko było zgodne z ofertą żadnych nie miłych niespodzianek
    Wadyszkoda że jak człowiek chce obejrzeć czasem tv to stacje 90 niemieckie ale to już chyba standard i sprawa hotelu
  • ~Elzbieta / 2025-09-20 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam biura TUI oferta niezgodna z pobytem rezydentka nie osiągalna nawet na czacie .Doba hotelowa kończyła się o 10 rano lot 19:15 śniadaniem choć przylot był na kolację .Skorzystanie z napojów posiłków za opłatą 10 euro od osoby ..Biuro nic nie pomogło .Hotel Gardelli resort Zakynthos przy plaży opłata za leżaki 25 euro dzień w hotelu porażka bar przy basenie płatny pokoje malutkie bez szaf Tylko półki Max 12 m .
    ZaletyObsługa w restauracji barze na plus
    WadyZa małe pokoje i brak wyposażenia większego w pokoju .
  • ~Renata / 2025-09-19 15:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam ihotel Słoneczny Brzeg ,bardzo czysty, blisko morza, obsługa bardzo miła, zawsze służyła pomocą. Zajęcia prowadzone przez animatorki dla dzieci i dorosłych.
    ZaletyCodzienna wymiana ręczników. Sprzątanie pokoi.
    WadyBrak
  • ~Piotr / 2025-09-12 19:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta fajna: Anissaras Kreta - kompleks Annabelle Beach Resort (wrzesień 2025), w korzystnej cenie, choć na miejscu trzeba się upominać o odpowiedni standard pokoju (na samodzielną interwencję wymieniany).
    Jeśli chodzi o rezydentkę, to tragedia. Na spotkaniu po przyjeździe nie dowiedzieliśmy się nic co byłoby przydatne w czasie pobytu np. dostęp do lekarza i jakieś informacje odnośnie bezpieczeństwa. O problemach nie chce słyszeć. Jej odpowiedź to "co ja mogę".
    Natomiast całe spotkanie poświęcone było jej biznesom. Wycieczkom oferowanym odpłatnie przez nią i jej chłopaka.
    Tui powinno się przyjrzeć z kim współpracują, bo tracą na opiniach. Obsługa klienta to bardzo duży i ważny obszar o który powinniście dbać !!!
    ZaletyFajna oferta w przystępnej cenie
    WadyObsługa rezydenta, a raczej jej brak !
  • ~Małgorzata / 2025-09-10 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura. Dokupiliśmy dodatkowy dzień do naszej oferty okazało się,że ten dzień wyglądał tak,że do 12 musieliśmy opuścić pokój a lot mieliśmy o 2:15 w nocy więc dodatkowy dzień spędzaliśmy na plaży więc zapłaciliśmy tylko za przesunięcie lotu nie za pobyt. Uważajcie na to przy wybieraniu ofert w tym biurze.
  • ~DARIUSZ / 2025-09-07 23:06
    Ocena: 4.67 / 5
    jestem klientem biura TUI które znajduje się w M1 lódż przed wakacjami odwiedziłem kilka biur podróży z konkurencji ale to co zaoferowało mi biuro w M1 zaskoczyło mnie bardzo bardzo miła obsługa wysoki profesjonalizm i przede wszystkim bardzo duże za interesowanie klientem .PANI kierownik wyszukała kilka ofert zaproponowała mi je poświęciła dużo czasu przedstawiając mnie .Jestem bardzo zadowolony z oferty polecam wszystkim aby skorzystali inni klienci do odwiedzenia tego biura. DARIUSZ RADOMSKI
  • ~Waldek / 2025-09-02 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Zapłaciłem za pokój w Tunezji z widokiem na morze, a otrzymałem pokój z widokiem na piach i ruiny zabudowań. Złożyłem reklamację, minęło 70 dni , nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Wysłałem wezwanie do zapłaty i otrzymałem po kolejnych 14 dniach odpowiedź, że nie współpracowałem ;) i reklamacja nie została uznana. Opinie na temat TUI każdy może wyrobić sobie sam.
  • ~Mariusz / 2025-08-28 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak u poprzedniczki. Standardy z komuny lub z Mozambiku. Zadatkowałem na lot czarterowy z Warszawy do Larnaki i na powrót. Godziny wylotów i przylotów miesiąc temu były przyjazne że o cenie nie wspomnę. Wczoraj pozmieniali na skandaliczne godziny poranne czy nocne i niestety kasy nie oddadzą choć na moje miejsce klienta, czyli kolejnego frajera zgarną. Po prostu chamstwo do sześcianu.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ifcia17 / 2025-08-28 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    To, co zrobiło TUI, to JEST HAŃBA i kpina z klientów! Zmienili nam lot z Poznania na Warszawę – mimo że mieszkamy w Szczecinie. Czy ktoś tam w ogóle myśli?! Dodatkowe setki kilometrów, stracony czas, koszty, nerwy – wszystko zwalone na nas. Lecimy w grupie znajomych i tylko NAM zmieniono lot, reszta bez problemu startuje z Poznania. To jest jawne oszustwo i skandaliczny brak organizacji.

    A ich „rekompensata”? 100 zł na osobę – serio? To nie jest żaden gest, to plucie klientowi w twarz. TUI traktuje ludzi jak frajerów, którzy i tak przełkną każdą fuszerkę.

    Nigdy więcej TUI! Zero profesjonalizmu, zero odpowiedzialności, zero szacunku. Ostrzegam wszystkich – jeśli nie chcecie zostać wyrolowani i potraktowani jak śmieci, omijajcie TUI szerokim łukiem!
  • ~Małgorzata / 2025-08-27 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - proszę omijać to biuro szerokim łukiem. Warunki wyjazdu niezgodne z ofertą, ucięte 2 dni z wyjazdu, kontakt w sprawie reklamacji praktycznie niemożliwy, oczekiwanie na odpowiedź mailową przez kilka tygodni, totalne ignorowanie klienta po wpłacie zaliczki, obsługa na najniższym możliwym poziomie. Nigdy więcej wakacji z tym biurem podróży.
    Zaletybrak
    Wadywszystko co tylko możliwe począwszy od oferty po najgorszą na świecie obsługę klienta i zero reakcji na reklamację
  • ~Małgorzata / 2025-08-27 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - proszę omijać to biuro szerokim łukiem. Warunki wyjazdu niezgodne z ofertą, ucięte 2 dni z wyjazdu, kontakt w sprawie reklamacji praktycznie niemożliwy, oczekiwanie na odpowiedź mailową przez kilka tygodni, totalne ignorowanie klienta po wpłacie zaliczki, obsługa na najniższym możliwym poziomie. Nigdy więcej wakacji z tym biurem podróży.
    Zaletybrak
    Wadywszystko co tylko możliwe począwszy od oferty po najgorszą na świecie obsługę klienta i zero reakcji na reklamację
  • ~renatae / 2025-08-27 12:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Byłam na wczasach w Bułgarii w Słonecznym Brzegu. Rezydenta a raczej rezydentki oprócz 1 dnia nie widziałam. Nie można było się skontaktować z nią, brak telefonu jedynie co się zorientowałam później przez Whatsappa (dobrze że go mam). Podała złe informacje dotyczące odjazdu z przystanków na wycieczki.
    Trzeba było samemu szukać przystanka gdyż autokar nie podjeżdżał pod hotel.
    ZaletyHotel super
    WadyDezinformacja
strona 1 z 49
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1070
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 210
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4884
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4074
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152