Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 888 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 45
  • ~Marzena / 2024-04-20 11:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeszcze nie pojechałam a juz mam gule, z dzieckiem po nocy bo to czasy ze trudno o.wszystko, nie mazna jak w cywilizowanym swiecie, doba hotelowa od 14 a ja po nocy przyjade, doba hotelowa do 10-12 a jak na 9 na lotnisko parodia. Przy ofercie bylo chodziaz 13 wylot, powrot 17 trochę późno ale do zniesienia.
    ZaletyMoze będą
    WadySame wady do wyjazdu, po oplaceniu.
  • ~Marzena / 2024-04-20 10:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Klęska, wybierasz na ofercie godzine odlotow i przylotow, zmieniaja i jestes w plecy 2 dni, przyloty bo na 22 moze bedziesz w hotelu i wylotu bo o 9 z lotniska.
    WadyZmiana godzin odlotow i przylotów
  • ~Beta / 2024-04-02 16:13
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM!!!! Oszukują. Mieliśmy otrzymać określoną kwotę zwrotu za nieudaną wycieczkę fakultatywną, dopełniliśmy wszelkich formalności (wypełniliśmy przesłany przez TUI druk) i otrzymaliśmy tylko połowę obiecanej kwoty. Biuro nieudolnie tłumaczy się, że umowy zawarte na miejscu z rezydentem TUI nie stanowią części umowy o udziale w imprezie turystycznej. Zatrważające jest to, że najpierw przyznali pewną kwotę a potem się z niej wycofali - kompletny brak profesjonalizmu!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmy
  • ~BW / 2024-03-11 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Nie polecam tego biura nikomu. Ostatnie wyloty (z Warszawy) kończyły się skracaniem o 1 dzień pobytu - mieliśmy np. wylecieć o 9 rano i wrócić o 20(tak było w ofercie) a przed samym urlopem przysyłają zmianę godzin wylotu i wylatujesz o 20 a wracasz o 9! Dodatkowo Pani rezydent w Turcji (Bodrum) to masakra - nawet nie pofatygowała się o mapkę okolicy wraz z ofertami wycieczek fakultatywnych...
    Niestety żeby tego było mało to w tym roku wybraliśmy inny rejon Turcji oczywiście z hotelem przy samym morzu (rezerwacja we wrześniu). Otrzymałem w sobotę informację że firma TUI rozwiązała umowę z tym hotelem i jako alternatywny dostaliśmy hotel położony 2,5 km od plaży... Jak ja chciałbym zrezygnować z oferty to oczywiście straciłbym zaliczkę lecz w przypadku kiedy biuro zrywa umowę nie ponoszą żadnych konsekwencji!
  • ~BETI / 2024-03-11 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd organizowany przez Tui do 5 gwiazdkowego hotelu Paloma Foresta. W hotelu wszechobecny brud, martwe i żywe biegajace robactwo - karaluchy i nie wiem co jeszcze... materace, kapy, posciel, ręczniki brudne - pozalewane - ślady moczu. Kołtuny nieposprzatanych włosów, lepiące od brudu klamki, odpadające tynki, smród stechlizny. W lobby połamane, pozalewane krzesła, w restauracji brudne talerze i kocie odchody nieposprzatane przez kilka godzin. Hotel tragedia. TUI od godz. 23 nie reaguje, karze czekać do rana a rano odpowiada że rezydent pojawi się po 15 godzinie dnia nastepnego. Zero wsparcia, pomocy. Nasza 10 osobowa grupa spędza 24 godziny " wymarzonego urlopu " w lobby na krześle. Ostatecznie TUI informuje nas ok 19 ze hotelarz oranizuje przewiezienie do innego hotelu tej samej sieci. Dalej czekamy ponad godzine a okazuje sie ze hotelarz o niczym nie wie. Przewiezienie do innego hotelu dopiero dnia następnego o 22 w nocy. W wiekszosci wyjazdów organizatorem było TUI aktualnie nie polecam - brak jakiejkolwiek pomocy. Wymarzony urlop przerodził się w koszmar a Tui nie poczuwa się do odpowiedzialności - przecierz po dobie przewieźli nas do innego hotelu. TRAGEDIA - ODRADZAM !!! Reklamacje oczywiście negatywne pomimo dokumentacji fotograficznej i nagrań biegającego robactwa. Odpowiedz Tui - to goście noszą jedzenie do pokoi dlatego są karaluchy !!!
    ZaletyBrak
  • ~Przemek / 2024-03-09 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybko i na temat,wpisuje w konkretną ofertę liczbę osób, wiek dziecka datę wylotu i wszystko co mnie interesuje . Pokazuje się wartość za wszystkich(3 os.)11.000zł .Niby ok.kwota mi pasuje i klikam dalej przejdź do szczegółów. Tutaj niespodzianka, cena już nie 11 a 14 tysięcy.Dzbanek zwany konsultantem próbuje mi powiedzieć że to jest zależne od dnia,pokoju itd.To są zwykli oszuści. Ciekawe czy swoich Szkopów tak w balona robią.ODRADZAM TYCH CWANIAKÓW.Mam nadzieję że im też dokopią karę jak tym z wakacje.pl
    ZaletyBrak
    WadyBanda oszustów
  • ~Roman / 2024-03-05 14:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy w hotelu bramburi beach wszystko ok przelot hotel obsługa wszystko w porządku
  • ~Małgorzata / 2024-03-04 19:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety po kilku latach korzystania z ofert TUI muszę przyznać, że tym razem 2024, jestem bardzo rozczarowana. Przywykłam już do kontaktów przez aplikację, ale naiwnie sądziłam, że biuro tej klasy pomoże rozwiązać ewentualne problemy. Naiwność z mojej strony ogromną. Otrzymuję piękne przeprosiny i nic więcej....
  • ~Jarek / 2024-02-25 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo , chciałbym przestrzec przed tzw. promocjami pojawiającymi się na stronie TUI w postaci licznika odliczającego czas pozostały do końca promocji. Przeważnie są to 2-3 dni . Pani w agencji potwierdziła , że trzeba się spieszyć , gdyż po zakończeniu promocji cena może wzrosnąć . Dla pewności za namową agentki wykupiliśmy ubezpieczenie gwarantujące niezmienność ceny . Po dwóch tygodniach na stronie TUI nie było już licznika z promocją a cena dla dwóch osób spadła o 1.400 złotych. Sądząc po wpisach oczekujemy na wakacje pełne niespodzianek, o których nie omieszkamy napisać po naszym powrocie we wrześniu. Wielką nieuczciwością jest oferowanie klientowi promocji pod presją czasu a następnie tak znaczne obniżenie ceny po zakończeniu promocji. Czujemy się oszukani i nigdy już nie skorzystamy z oferty biura TUI. Odpowiedź na moją interwencję była lakoniczna , negatywna - / ceny są dynamiczne/.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane. Nieczytelna , wprowadzająca w błąd oferta cenowa .
  • ~Belarisa / 2024-02-25 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży sprzedaje ofertę skierowaną dla osoby z niepełnosprawnoscią a w rzeczywistości okazuje się, że łazienka nie ma żadnego przystosowania o jakim była mowa w ofercie. Dopiero o naszej interwencji zaczęli zamontowywać uchwyty. Nie poczuwają się do odpowiedzialności. Po kilku odwołaniach zaproponowali nam 100 zł jako adekwatnego odszkodowania, żenujące.
    ZaletyBrak
    WadyFałszywe przedstawienie oferty, brak empatii, zrozumienia
  • ~Zdzisław / 2024-02-24 11:06
    Ocena: 3.67 / 5
    W pierwszym dniu po przylocie o 7:00 mimo opłaconego pobytu bez śniadania, zaznaczam all inclusive. Mogę korzystać dopiero od 14.00. Szok. Do lotniska w Kolombo mamy 1godz 40 min. Wylot do kraju 9:45 a my mamy wyjechać z hotelu o 2:50.pytam,czy my nie zapłaciliśmy czy jesteśmy my jako Polacy napietnowani, a może tui ma umowę z NFZ żeby wykończyć starszych ludzi. Składamy protest. Na lotnisku mamy koczować jak cyganie. Nasza podróż będzie trwać 23 godziny. To nie jest lot dookoła ziemi. Nasza opinia jest negatywna i jeszcze raz negatywna.
  • ~pozdrowis / 2024-02-22 11:36
    Ocena: 4.33 / 5
    Nieźle! Kupiłem wyjazd a okazało się że atrakcje dla dorosłych mam w cenie :) Fajnie że współpracujecie z lnstagram: znieprawiona - kobieta idealna!!!
    Zaletysuper ekstra
  • ~Jolka_Jolka / 2024-02-15 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Z uporem maniaka walczę o to, aby co najmniej dwie osoby dorosłe uczestniczące w imprezie turystycznej organizowanej przez TUI, miały dostęp do aplikacji MY TUI. Podawałam przykład, jaki miał miejsce podczas naszego pobytu w 2023 roku, kiedy to moja teściowa zmarła, mąż musiał wrócić do kraju, a ja zostałam bez kontaktu z biurem TUI w Polsce. Nie miałam możliwości sprawdzenia aktualnej godziny odlotu, zbiórki odjazdu autokaru z hotelu itp..
    Jestem osobą dorosłą, nie ubezwłasnowolnioną, za wyjazd płacę tyle samo co mój mąż, a tymczasem ogranicza mi się dostęp do danych, które mnie też dotyczą. Żądam dostępu do aplikacji.
    Ponadto uważam, że dostęp do info na terenie hotelu w postaci papierowej (tak jak było i jest praktykowane przez inne biura) jest niezbędne chyba, że chcecie jako biuro wykluczyć osoby starsze, które niekoniecznie muszą umieć poruszać się w internecie.
    Podaję swój nr telefonu 693 457 277. Oczekuję interwencji i odpowiedzi.
    P.S.
    Proszę nie powoływać się na RODO, bo to nie ma nić z tym wspólnego. Wystarczy dać polecenie informatykom, oni już będą wiedzieli co z tym zrobić. Życzę owocnych przemyśleń.
    Pozdrawiam
    Jolanta Mielcarz Rezerwacja: 62358413

    Mam nadzieję, że nie będę ostatni raz uczestniczką imprezy organizowanej przez Wasze Biuro
  • ~Stan / 2024-02-11 17:08
    Ocena: 3.67 / 5
    wyjazd w styczniu 2024 bardzo udany,pogoda w turcji super hotel 5 gwiazdek rewelacja.Wszystko fajnie poza obsługą biura TUI.Rezydenta nie widzieliśmy na oczy przez cały pobyt.Na lotnisku trzymali nas w autobusie około godziny,gdzie wszyscy byli już w autobusie.TUI jedna wielka porażka,nigdy więcej z tym biurem.
    Wadyobsługa TUI
  • ~Jacek / 2024-02-09 20:53
    Ocena: 5.00 / 5
    do ~Błażej - TUI od roku 2019 nie ma lotów bezposrednich na Mauritius. Lataja tylko przelotami rejsowymi z przesiadką 1 lub 2. Więc tu nie lej wody
  • ~Daria / 2024-02-09 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1.02.2024 W Hotelu Meraki Hurghada , panuje uciązliwy remont o czym operatorzy biura TUI nie informują przy sprzedaży.
    Prace remontowe są prowadzone w dzień i w nocy , przy jedynym głownym basenie z podgrzewaną wodą . Huk i mnóstwo kurzu.
    WadyPrace remontowe
  • ~Błażej / 2024-02-08 23:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Wycieczkę na Mauritius zakupiłem przez aplikację TUI. Już po kilku tygodniach od zakupu wycieczki okazało się że TUI mataczy z przelotami. Z planowanego lotu bezpośredniego skończyło się lotem z dwoma przesiadkami. Na miejscu okazało się że TUI zupełnie nie ma kontroli nad jakością obsługi w hotelu i znacznie ona się różni od oferty. Na szczęście sytuację ratowały pobliskie restauracje. W czasie powrotu lot został zupełnie odwołany. TUI pozostawiło nas na lotnisku bez żadnego wsparcia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, wprowadzanie klienta w błąd. Strata czasu i pieniędzy.
  • ~jozeph / 2024-01-30 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui to najgorsze biuro turystyczne z jakim kiedykolwiek wyjechałem. Hotel w Bułgarii Bella Vista był fatalny tzn. jeden grzyb i brud. Mimo tego, że opinie miał dobre przed wyjazdem. Wysłaliśmy pełną korespondencję reklamacyjną zawierającą mnóstwo zdjęć tego zasyfiałego obiektu. Biuro Tui nas totalnie olało. Odpisali, że żadna reklamacja ani jakiekolwiek zadośćuczynienie nam się nie należy. Nigdy więcej TUI. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyKlient jest dla nich nikim
  • ~Izabela / 2024-01-25 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Zaproponowano mi ofertę hotelu a w nim pokoju przystosowanego rzekomo dla osoby z niepełnosprawnością ruchową. W ofercie były m.in.wymienione uchwyty przy toalecie i pod prysznicem. Tylko dlatego zdecydowałam się na zakup wycieczki. Po przyjeździe okazało się że taki pokój nie istnieje. Po interwencji po 2 dniach zamontowano uchwyty, ale nie zmienia to faktu, że sprzedali mi ofertę, która nie była zgodna z rzeczywistością. Nerwy i stres już do końca pobytu towarzyszyły mi. To były bardzo nieudane wakacje dla mnie. Biuro nie poczuwa się do odpowiedzialnosci, w pierwszej odpowiedzi na reklamację odpowiedzieli, ze nie odpowiadają za życzenia klientów. To niewiarygodne. Ostatecznie wypłacili mi 100 zł i uznali sprawe za załatwionà. Zero empatii i zrozumienia. Nigdy więcej.
    WadyOferta niezgodna z rzeczywistością, ludzie rozpatrujący reklamacje niekompetentni
  • ~Alicja / 2024-01-11 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat TUI nie jest dla ludzi , którzy chcą wyjechać spokojnie na wakacje i cieszyć się pobytem. Ich hasło przewodnie to powinno być: chcesz dużo zmartwień, jedź z nami.

    Zapomnieli wykupić dla mnie ubezpieczenia, które przed wyjazdem dodatkowo dokupiłam i z którego miałam potrzebę pilnie skorzystać. Obsługa na czacie niczym boty odpowiadające lakonicznie i przerzucające odpowiedzialność za zaistniałą sytuację na klienta. W momencie wyjaśnienia sprawy ( po dwóch dniach!!!) , nawet przepraszam nie napiszą. Dwa dni byłam zdana na siebie i musiałam sama sobie poradzić bo TUI do teraz udaje, że wszystko jest ok. Żal nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyNajwięcej
strona 1 z 45
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1016
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 888
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 175
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791