Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 47
  • ~Halina / 2024-11-20 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny nie idą w parze z ofertą.
    Korzystam już 4 raz i za każdym razem coraz gorzej przylot o północy odlot tuż po północy czyli 2 dni do tyłu.
    Chotele oferowane to porażka.

    ZaletyNie ma
  • ~Magdalena / 2024-11-08 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie i kategorycznie odradzam jakąkolwiek styczność z tym biurem podróży. Biuro obsługi klienta to jakaś kompletna pomyłka. Każdy z konsultantów mówi co innego, mam wrażenie, że kryją jeden drugiego. Po wysłaniu czterech maili reklamacyjnych, dziś otrzymałam kolejną informację, że muszę wysłać KOLEJNĄ REKLAMACJĘ!!! bo poprzednie nie dotarły, gdzie konsultant mi powiedział, że jest widoczna w systemie! Na zwrot pieniędzy czekam już dwa miesiące a dowiedziałam się, że będę czekać kolejne 45 dni!!! Omijać to biuro podróży szerokim łukiem!!! nr.mojej rezerwacji: MUS 9182675
    WadyBiuro obsługi klienta
  • ~Konrad / 2024-10-16 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech wszyscy czytają opinie przed zakupem wakacji z TUI ! Nigdy nie korzystajcie z tego ! Wycieczka na wyspie Zakynthos, zakupiona przez telefon, wszystko potwierdzone i opłacone, a odwołują kiedy chcą, bez żadnych informacji ! Czeka się jak głupek na autokar, dzwoni do nich, oni nie mogą się połączyć z innymi działami żeby udzielić informacji, po czym okazuje się że odwołali bez powodu i nie dali informacji. Na zwrot pieniędzy nie wiadomo ile trzeba czekać ! Lepiej bezproblemowo i dużo atrakcyjniej kupić w innym biurze
    ZaletyBrak
  • ~Dawid / 2024-10-05 23:23
    Ocena: 1.00 / 5

    Hotel tragedia zwisające na kablach żarówki,szafie wystający nie zabezpieczony kabel grozi porażeniem prądem zgłoszone nie naprawione przez cały pobyt.Wybijslo wodę toalecie i łazience.Sprawa zgłoszona do hotelu i TUI.Zglisilem ,że grozi wypatkiem .Córka się pośliznęła stłukła kolano i zraniła.Zglosxone oczywiście do hotelu i Tui codzien byłem zwodzony ,że Wachowicz już idzie do chwili wymeldowania nie naprawiono.Hotel na pewno nie 4*.Jak bym mógł bym dał minusy Hotel miał mi wystawić zaświadczenie z wypadku .Do końca byłem zwodzony przez hotel i Tui.Ostatni dzień hotel i Tui wszystkiego się wyparły ,że nie było takiego zajścia z wypadkiem itp.Mam rozmowy z Tui i nagrane z personelem . TUI spotkamy się w sądzie.Odradzam ten hotel i Wakacje z Tui.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Rafał / 2024-10-01 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeździłem z nimi przez wiele lat ale ostatnie dwa lata jest coraz gorzej a ostatni wyjazd przelał czarę goryczy. Zmiana lotu tak że skrócone mój pobyt o ponad 1,5 doby. Cena nie adekwatna do standardu. Brak reakcji obsługi na miejscu na zgłaszane problemy. Zresztą rezydenta miało nie być, był ale interesował się tylko sprzedażą wycieczek a nie rozwiązywanie problemów. Złożona ponad 2 miesiące temu reklamacja nadal jest bez rozpatrzenia. Brak podania od razu kwoty w totalu tylko po rozbijania na składowe, które znacząco podwyższają zaplanowany budżet wydatków. Mimo wykupienia gwarancji pakietu elastycznego zmiany hotelu nikt nie poinformował że można dokonać tego tylko raz!!! w trakcie sezonu!!! Naciąganie na ubezpieczenie po alkoholu itd itp
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta, nastawienie na wyciągnięcie jak najwięcej od klienta, po podpisaniu umowy totalna olewka i zostaje się samym z problemami. Brak reakcji na złożona reklamację. Totalna olewka
  • ~Maja / 2024-10-01 16:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura Tui,wcześniej jeździłam za jego pośrednictwem i było ok,w tym roku,to porażka, zmienili politykę na obsługę tylko przez aplikację, w której czat to poprostu automat, zero pomocy.w ostatniej chwili zorientowałam się że w cenie ok 6 tys za osobę za tydzień nie mamy transferu z i na lotnisko. Trzeba było dopłacić, Pani rezydentka tylko się przyeitala i tyle ja widzieliśmy, nawet nie zostawiła nr telefonu. Myśleliśmy że będzie na miejscu możliwość wykupienia wycieczki ,niestety,tylko przez aplikację, trzeba było poprosić ludzi na recepcji o wydrukowanie biletów,bo podobno były niezbędne, których ostatecznie nikt nie sprawdzał. Jest się w obcojęzycznym kraju i nie ma możliwości by zapytać o cokolwiek,trzeba sobie radzić w 100 procentach samemu.
    ZaletyNie ma
    WadyTego biura właściwie nie ma w naszej podróży, ich byt kończy się na zapłaceniu pieniędzy
  • ~Diana / 2024-09-28 09:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam wylot z Gdańska a samowolnie zmienili mi na Łódź, już nigdy z nimi nie pojadę więc stracili stałą klientkę.zrezygnowalam i taką samą ale tańszą ofertę kupiłam w rainbow.
    ZaletyDuży wybór drogich ciekawych ofert
    WadyNiesolidni
  • ~wyjechałem z TUI / 2024-08-21 21:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Za wybrane miejsca w samolocie specjalnie dopłaciłem, miejsca miałem przydzielone nie te co zamówiłem. Lecieliśmy we dwoje, zamiast jedno miejsce przy oknie drugie obok, mieliśmy miejsca obok siebie, ale przedzielone korytarzem. Brawo TUI.
    Może jeszcze ktoś uwierzy że zamiast wykupionego w hotelu posiłku dostanie lanchbox gdy wykupi z TUI wycieczkę fakultatywną. Mam nadzieję że nie, całe szczęście że przewodnik doskonale wie gdzie można wykupić doskonałe posiłki. Ogólnie wycieczki faklultatywne z TUI tylko dla tych co uprawiają sporty ekstremalne. Brodznie do pasa w lodowatej wodzie to dla TUI standard
    Zaletybrak. standard dla niskiej klasy dowolnego biura. Dobrze że było miejsce w hotelu.
    Wadyjak wyżej
  • ~Dawid / 2024-08-19 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI cały czas mnie zwodzili.Zglaszalem i awarie hotelu Tui miało takie samo podejście co hotel .Stan hotelu do remontu nie miał 4*Zwodzili mnie przez cały wyjazd to rano będzie fachowiec to wieczorem i tak w kółko.Przez jedna z zgłoszonych awarie ale nie naprawionych moja córka stłukła i zraniła kolano.Tui nic sobie z tego nie zrobił .Tui nawet na moją prośbę nie interweniował w hotelu bo prosiłem by przechowania insulinę w lodówce żony i córki bo chorują na Cukrzycę typu I .Musieliśmy opuścić pokój o 11 rano a transport na lotnisko była o 23:45 .Nie odpowiedziało nawet miało gdzieś niepełnosprawne dziecko.Od 11 pozostawaliśmy bez posiłku i wody.Nie chodzi o moja osobę ale żonę i córki.Nie można było opuścić hotelu bo zdjęto opaski a ochrona by nie wpuściła z powrotem do hotelu Tui nic sobie z tego nie robiło .Za cierpienia mojej niepełnosprawnej córki odpowiedzą przed sądem nie odpuszczę im tego.Dla Tui liczą się tylko pieniądze co tam 9 letnie niepełnosprawne dziecko w tym samym momencie zawiadomiłem o tym całym zajściu Ambasadę RP w Tunisie i Europejskie Centrum Konsumenckie .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Bea / 2024-08-12 08:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo zawiodłam się na biurze TUI .Wykupiłam.oferte wpłaciłam zaliczkę za 2 godz anulowano mi wyjazd bez podania przyczyn .Brak kontaktu na infolinii z konsultantami linia telefoniczną nieczynna . Czat to.lakoniczne informacje typu skladac reklamacje zwrot zaliczki muszę czekać 14 dni .Nieprofesjonalne podejście irytuje podejście do klienta a raczej brak kontaktu .Nie polecam .
    ZaletyBeak
    WadyNieprofesjonalna obsługa brak szacunku dla klientów lakoniczny czat bez wyjaśnień
  • ~Anka / 2024-08-04 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podrózy Tui. Wyłudzili od nas pieniądze na samolot, który miał lecieć z Polski do Bułgarii o 8.15. Przy podpisaniu u
    Umowy, Pani powiedziała, że aby polecieć tym samolotem trzeba dopłacić 100 zł za każdą osobę (lecieliśmy 9 osobową grupą, w tym 5 dzieci), czyli wyłudzili od nas 900 zł do pełnowymiarowej wycieczki. Kilka dni przed wylotem okazało się, że wylatujemy o 15.40. W hotelu tego dnia kwaterowaliśmy się ok. 21.00, czyli nie załapaliśmy się na kolację. Musieliśmy z własnych kosztów zaplavic za kolację w restauracji w Słonecznego Brzegu- dobrze, że były knajpy i restauracje, gdzie można było coś zjeść. W tym hotelu doba zaczyna się od godz. 12.00, czyli mieliśmy zapłacone za obiad i kolację. A my nic nie dostaliśmy. Składaliśmy reklamację do biura Tui - i nic. Oni regulaminu nie złamali, bo te 900 zł, które od nas wyłudzili nawet w umowie nie ma. Piszę po to, aby innych przestrzec. Oni - sami twierdzia, że nie mają wpływu na godzinę wylotu, dlatego nie nabierajcie się na samolot wczesnym rankiem. Naszego samolotu o godz. 8.15 po prostu nie było. A pieniądze sobie przygarnęli. Oszuści, którzy wyłudzają pieniądze.
    ZaletyBiuro podróży Tui nie ma żadnych zalet.
    WadyOszuści i złodzieje oraz wyłudzają pieniądze os klientów.
    Brak podejścia proklieckiego.
  • ~Łukasz / 2024-07-31 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nachalność wciskania dodatkowych opcji przekracza granice przyzwoitości! Opamiętajcie się! dodatkowe ubezpieczenia, miejsca w samolocie, a nawet transfer dodatkowo płatny i jeszcze kilka innych prób wyssania klienta z pieniędzy! Szał i niesmak, dziękuję.
  • ~RAFAŁ / 2024-07-28 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    oferta niezgodna z katalogowa nie mozna sie z nikim dogadac wypisuja bzdury na czacie nie wiedza co sprzedaja i jaka jest oferta pokoje nie adekwatne ze sprzedanmi w ofercie zero pomocy poł nocy na korytarzu
    Zaletybrak
    Wadyzamiast łóżek leżaki robactwo brudne materace grubosc 5 cm
  • ~ZŁA WCZASOWICZKA / 2024-07-19 14:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam korzystałam 2 raz z oferty biura Tui jeśli chodzi o sama ofertę wycieczki było ok ale brak opieki rezydenta to jest totalna porażka , mieliśmy sytuacje iż na lotnisku zostały pomylone bagaże (taka sama walizka plus identyczna zawieszka ) zorientowaliśmy się dopiero w hotelu , udało się nam skontaktować z osobą która miała nasza walizkę okazało się że jest w hotelu oddalonym o 120km od nas , Pani na czacie kazała zawieść walizkę na lotnisko tak też zrobiliśmy pracownicy Tui powiedzieli nam w jakim hotelu jest dana osoba , poł dnia spędziliśmy na telefonie podając wszelkie informacje na infolinii oraz czacie Tui prosiliśmy o kontakt z rezydentem żeby wyjaśnić sprawę oczywiście nikt nam nie podał żadnego numeru kontaktowego sugerując że takiego nie mają , Najlepsze jest to że odwieźli walizkę tego Pana a naszej od niego nie wzięli mimo tego że wiedzieli że tam jest Pani na infolinii uspokajała nas że robią co w ich mocy ale nie potrafili załatwić prostej sprawy , więc z mężem wynajęliśmy auto i załatwiliśmy to sami , wiem że to nie wina biura ze walizki zostały pomylone ale chodzi o brak kontaktu z rezydentem na miejscu żeby podali jaki kolwiek kontakt sami byśmy to załatwili bez ich pomocy . Druga sprawa wykupiliśmy wycieczkę również przez biuro Tui na miejscu czekaliśmy pod hotelem o ustalonym czasie jednak nikt po nas nie przyjechał (wycieczka opłacona ) mąż się zorientował że jakieś dziwne miejsce jest na bilecie więc poszedł do Pani z Tui z Anglii która byłam tam cały czas na miejscu chodź Tui Polska i Anglia to co innego i nam pomogła okazało się że pseudo rezydent pomylił hotele do odbioru mimo tego że był przecież w naszym hotelu jak wykupowaliśmy wycieczkę dla mnie to porażka oni sprzedają wakacje a w dupie maja swoich klientów na miejscu , w zeszłym roku byliśmy z Coral Travel i kontakt był super nasz opiekun dał nam swój numer w razie problemów na wycieczki jeździł z nami czuliśmy się za opiekowanii . Nigdy więcej nie skorzystam już z tego biura i każdemu również odradzam bo nikt nie wie jakie przygody mogą każdego spotkać ,
    Wadybrak jakiej kolwiek opieki na miejscu przez przedstawicieli biura Tui
  • ~Ink / 2024-07-19 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem że biura podróży podają jakaś tam cenę wycieczki a jak przychodzi do rezerwacji to w kolejnych krokach cos tam jeszcze dochodzi.
    Ale TUI to już przegina, i to bardzo.
    Wszystko jest teraz jako dodatek, i transfer, i miejsca w samolocie. I to nachalne wciskanie tych wszystkich produktów z dodatkowym ubezp na czele, opowiadanie bajek jak by to pani z TUI zginęła marnie bez tego ubezp ( będąc na wczasach w UE i posiadając kartę EKUZ)
  • ~HW / 2024-07-17 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Psują urlop swoją niekompetencją / otrzymujesz pokoje niezgodne z zawartą z TUI umową/odpowiedź reklamacyjna to kpina z klienta. Jestem bardzo zawiedziona i czuję się oszukana.
  • ~Sławek / 2024-07-08 13:41
    Ocena: 2.33 / 5
    TUI to jakaś porażka. Nikt niczego nie ogarnia. Wyjechałem na Kręte żeby zwiedzić wąwóz Samaria. Wyjazd do wąwozu odwołano nam 12 godzin przed wyjazdem około 17.30 gdzie nie mieliśmy możliwości załatwić miejscowego przewoźnika. Prawie pół roku wcześniej mieli zapłacone za wycieczkę a oni 12 godzin przed wyjazdem zorientowali się że nie ma wystarczającej liczby osób żeby wycieczka się odbyła. Zgloszona reklamacja nic nie dała. Straciłem 10000zl. Tak TUI robi ludzi w chu...i. patologia, omijać!!
    ZaletyPatologia i niekompetencja
    WadyOlewanie klienta i zasłanianie się regulaminem. Narażanie klientów na straty finansowe.
  • ~A.Z. / 2024-07-07 06:18
    Ocena: 1.00 / 5

    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był …Więcej
    John Doe
    24 opinie·8 zdjęć
    5 dni temu
    NOWA
    Niestety nie mogę polecić tego biura. Złożyłem 3 reklamacje, które standardowym pismem są odrzucane jako bezzasadne bo zawsze inna wymówka. TUI sprzedało nam wycieczkę do Turcji. Na zdjęciach
    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był w autobusie , na ławkach na lotnisku i samolocie.Lot był realizowany 14 h wcześniej i w efekcie o godzinie 7 rano byliśmy już w Polsce.

    2.Doplacilem za pokój z bocznym widokiem na morze.
    Dostałem z widokiem na inny osrodek, ogród i stary taras.Sam pokój jak w latach 80tych ubiegłego wieku.
    Recepcja twierdzi ze od agencji dostała informacje o pokoju standardowym.

    3 Sam proces złożenia reklamacji w biurze turystycznym po powrocie pozostawia wiele do życzenia.
    Pani sporządziła go odręcznie na kartce papieru niechlujnie I bez szczegółowych informacji które przekazałem, była bardziej zainteresowana sprzedażą mi oferty na przyszły sezon niż samym bieżącym problem.
    Pozniej sam sporzadzilem nowa reklamacje i złożyłem dwa dni później.
    4.Zaplokowano mi też możliwość wystawienia opini w apce.

    Porażka sprzeczne informacje nawet na długość rozpatrywania reklamacji.Jedna pani twierdzi ze 30 dni a druga w tym samym biurze ze 45 dni
    WadyNiekompetentni recepcjinisci i pracownicy biura turystycznego
  • ~Jack / 2024-07-06 18:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Sprzedam wycieczkę do Turcji. 3 osoby dorosłe, można zamienić na dorosłego na dziecko Hotel Gardenia Alanya. Termin 10.07.24 - 17.07.24. Wylot z Gdańska o godz 11.20 , powrót Antalya -16.35. Cena okazyjna. Kontakt: Tel: 536 164 776 lub e-mail: johnydora@poczta.fm
  • ~Piotr / 2024-07-05 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Hotel Terrace Turcja w którym obecnie jesteśmy wypadły duże szklane drzwi łazienkowe które były w Moim apartamencie. Szkło mnie pokaleczylo ( szpital, szycie itd) odłamki poleciały na moje 7 letnią córeczkę MASAKRA( na szczęście byla ubrana i nic jej się nie stało) Poprosiłem Panią rezydent o wyjaśnienie i załatwienie jakoś tej sprawy z właścicielem Hotelu Terrace i otrzymałem informację że ona nie zna języka Tureckiego i nie za bardzo może pomóc.Sprawą zajmie się mój adwokat
strona 1 z 47
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904