Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 237 opinii

2.09 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.72
  • Cena/Jakość
    2.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2021-07-16 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry. Mam wyjechać do Grecji za dwa dni i nie mogę się zarejestrować na portalu greckim travel.gov.pl.
    W TUI kolejka na Infolinii 79 osób czas oczekiwania 1h 50 min. W końcu jak się udało dodzwonić to TUI poinformowało mnie, że to jest mój problem i mam sobie go sam rozwiązań. Nie muszę pisać, że bez rejestracji i QR kodu nie wpuszczą mnie do samolotu.
    Zachowanie TUI można w tym przypadku określić mianem KATASTROFA! - omijajcie to biuro jak tylko możecie!!!
    Rozwiązanie problemu: zadzwoniłem do Ambasady Greckiej w Polsce gdzie dostałem nr tel na infolinię strony: Please contact helpdesk on +30 215 560 51 51. Tam dowiedziałem się, że najlepiej mieć konto na Yahoo lub Gmail to rejestracja będzie bezproblemowa. Jeśli komuś pomogłem to powodzenia.
  • ~Jacek / 2021-07-15 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, podejście do klienta super do momentu kiedy nie wpłaci się zaliczki. Potem zmieniają daty, godziny i miejsce wylotu. Po rezygnacji nie oddają całej kwoty za ubezpieczenie i zaliczki. Nie polecam
    ZaletyDuża oferta
    WadyUbogi kontakt z konsultantem, nie zwracają pieniędzy, zmieniają termin wylotu
  • ~Nikola / 2021-07-15 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wakacji z tui nie dość, ze nie da się do nich w ogóle dodzwonić to jak się udało po godzinie to kobieta przy słuchawce wydarła się na druga, ze ona nie będzie z moim narzeczonym rozmawiała i się rozłączyła :) Nigdy więcej!
    ZaletyŻadne
  • ~Michał / 2021-07-14 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem tutaj podróż ,ale nie dostałem numeru rezerwacji i dla tego zadzwoniłem na info, czekałem na połączenia 40 minut a kiedy udało się dowiedziałem się że niestety nie zostało wolnych miejsc w samolocie i że oni zrobią zwrot pieniędzy ale to trochę potrwa (okazało się że trochę to 14 dnie ,teraz już mam koniec urlopu i nie mam a nie podróży a nie kasy ) .
    NIE POLECAM TEGO BIURA NIE KOMU !!!
  • ~Ewa / 2021-07-14 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam właśnie wróciliśmy z Hiszpanii i dzięki Bogu ostatni raz z tym pseudo biurem podróży. Kontakt w kraju tragiczny godzina na infolinii to minimum a po wpłaceniu kasy- żaden.Do samego końca nie mogłam się doprosić o żadne informacje były wysyłane maile 100 telefonów i nic. Na miejscu w Hiszpanii (Malaga) opieka rezydentki świetna pokazała się raz i tyle ja widzieli.Mielismy problem zadzwoniliśmy na infolinię wybierając opcję nagła pomoc medyczna po ponad godzinie oczekiwania automatycznie odrzuciło połączenie kolejne podejście po około 50 minutach daliśmy sobie spokój.Gratulacje dla biura można spokojne umrzeć. Zostawiliśmy informacje na czacie z prośbą o pilny kontakt do tej pory nikt nie zadzwonił. Wszyscy Polacy którzy byli z nami mieli ten sam problem z Tui. Nigdy więcej wakacji z biurem CH....UI.Dalam ocenę po 1 bo nie można dać zera????
    ZaletyStaram się ale jakoś nie mogę żadnych znaleźć
    WadyJedyną wadą jest istnienie tego biura
  • ~ZAWIEDZIONY / 2021-07-13 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam nadzieje ze przeczyta to duza ilosc osob niestety ja mam zle wspomnienia z tym biurem podrozy przez pandemie wszysto trzeba bylo zmieniac teraz wiem ze zle zrobilem moglem wziasc spowrotem zaliczke 1000zl i bylby spokoj to nie dalem sie naciagnac pracownikowi zeby zmienic termin i co teraz zamiast leciec to i nie bedzie wakacji i strace zaliczke bo zostalem oszukany bestialsko nie maja skrupolow wazne ze oni zarobili na mnie napewno nie jestem jedyny NIE POLECAM NIKOMU TEGO BIURA WRECZ PRZESTRZEGAM PRZED NIM
  • ~marek / 2021-07-12 15:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Pierwsze wczasy w TUI wykupiłem w styczniu 2020, a potem wiadomo lockdown etc., więc przeniosłem wczasy z lato 2020 na lato 2021 (26czerwca-7lipca), zmieniając przy tym hotel oraz wydłużając pobyt.
    Im bliżej wyjazdu, biuro TUI informowało mnie na bieżąco o zmianach w warunkach podróżowania w związku z COVID-19.
    2 dni przed wylotem zadzwoniła Pani, że mój hotel nie jest dostępny (nie został otwarty) i mogą zmienić mi destynację na inny (narzucony przez nich bez dopłaty z mojej strony, bo niby droższy) lub mogę sobie sam poszukać innego po aktualnych cenach (tylko to już był początek wakacji i ceny był o 30% wyższe w porównaniu do tych kiedy dokonywałem rezerwacji).
    Nie miałbym pretensji gdyby to co Pani powiedziała o otwarciu hotelu było prawdą. Oferta hotelu w tym terminie była dostępna m.in. na Bookingu, u innych touroperatorów a nawet na stronie TUI. Wychodzi więc na to, że TUI nie chciało mnie tam po prostu zawieść (90km od Antali) bo za mało miała klientów w tym hotelu, a za transport trzeba zapłacić, za dojazd rezydenta też, albo po prostu w "swoim" hotelu (po narzucono mi hotel TUI) chcieli zrobić większy obrót....
    To tylko moje domysły, faktem pozostaje, że zdecydowałem się pojechać mimo wszystko (ciężko było powiedzieć dzieciakom, że w tym roku też nie jedziemy), ale na następny raz mocno się zastanowię czy korzystać z TUI, choć reszta obsługi mojej imprezy turystycznej była super. Albo po prostu będę wyczekiwał na oferty last minute, wtedy na pewno pojadę do hotelu, który sam wybrałem...
    Gdyby nie ta sytuacja, z czystym sumieniem dałbym 5 gwiazdek, jednak moje rozczarowanie podejściem 2 gwiazdki zabrało.
    Zaletyubezpieczenie allianz (niestety korzystałem z wizyty w szpitalu, jeden telefon na infolinię i miałem załatwiony i transport i wizytę u ortopedy i prześwietlenie i delikatne usztywnienie, wszystko załatwione w 4h od momentu wykonania telefonu na infolinie do momentu powrotu do hotelu).
    Wadyzmiana miejsca zakwaterowania dwa dni przed wylotem
  • ~GieS / 2021-07-11 21:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Wakacje kupione w kwietniu. Najpierw zmiana godziny wylotu z 5.00 na 15.10 (a to był jedyny powód, że nie wybraliśmy oferty Itaki). Potem okazało się, że brak rezydenta, kontakt tylko poprzez czat lub telefonicznie. Na koniec okazało się, że wycieczki fakultatywne w języku francuskim, pomimo, że w chwili zakupu z polskim przewodnikiem jest dostępna. Na szczęście nie było problemów zakupienia wycieczki w Itace. Ostatni raz wakacje TUI
    ZaletyŚwietny kontakt z rezydentem Itaki:)
    WadyOprócz świetnego hotelu brak zalet
  • ~Beta / 2021-07-11 12:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Zero pomocy ze strony TUI. Wszystko trzeba samemu załatwiać ale duże pieniądze biorą za wszystko. Nie polecam podróży z tym biurem.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt organizacyjny.
  • ~Glob / 2021-07-09 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To już nie te same TUI co dawniej Mają wszystko w nosie Pracownicy z przypadku Doliczają za każdą możliwą rzecz.Nie są członkiem Polskiej Izby Turystki od pewnego czasu.Płaci się poteżne pieniądze a nic w zamian
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~jcwoj / 2021-07-08 19:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówienie nie doszło do skutku z powodu pandemii. Nie oddało TUI zaliczki, nie odpowiedziało na reklamacje
    ZaletyZalety były ale teraz to już nie ta sama firma
    WadyChęć zysku lub pomniejszenie strat przysłoniły firmie Chęć zatrzymania starych klientów
  • ~Maria / 2021-07-08 00:15
    Ocena: 3.33 / 5
    Korzystam zTui ponad 15 lat i sama się dziwię że tyle wytrzymałam ale teraz już będzie czas aby zwinąć żagle bo jest coraz gorzej i klient dla biura to po wpłacie pieniędzy to śmieć.wpłaty dokonałam 2 lata temu z uwagi na covid nie poleciałam w 2020r zachorowalam w miesiącu w którym miałam lecieć.przenioslam pieniadze na 2021 licząc ze w ty roku się wybiorę ale już nie mam siły zaglądac na my tui co to biuro podróży wyprawia godzin wylotu podano mi już czterokrotnie ostatnie oczywiście na niekorzyść a jeszcze po drodze dopłaciłam 100 za lepszą godzinę wylotu stówka poszła a ja znowu lecę w niedobrym czasie co skutkuje biorac pod uwagę wylot z wakacji 12 dni pobytu a nie 14 za które trzeba płacić.To jest proceder uprawiany od lat i nie ma na to bata.
    ZaletyTo były dawne lata byli rezydenci,były gadżety od biura dla takich długoletnich klientów jak ja teraz to totalne olewanie ale ostrzegam karma wraca i to długo nie potrwa.
    WadyCzara goryczy z mojej strony się przelała pozdrawiam i zyczę sukcesów ale już bezemnie
  • ~Marek / 2021-07-07 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Odrazam zdecydowanie. Wykupiłem ofertę z porannym lotem, droższą przez to o 600 zł od tej z lotem wieczornym. TUI na tydzień przed wylotem zmieniło mi lot na wieczorny bez możliwości odwołania.
  • ~Basia / 2021-07-07 09:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Cześć, właśnie zostaliśmy nabici w trąbę. Zamiast w opłaconym malym i cichym obiekcie na uboczu spędzamy wakacje w centrum Złotych Piasków. W hałasie, dudnieniu głośników z każdej strony, tłumie młodzieży balangującej. Rezydentów nie da się ocenić, bo ich nie ma. Biuro nie poinformowalo nas o zmianie, nie dało wyboru, za co bardzo duży minus. Kontakt przez aplikację Tui beznadziejny. Wszyscy rozkladają ręce. NIE POLECAM !!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, nie poinformowanie o zmianie przed wylotem.
  • ~Aldona / 2021-07-06 21:57
    Ocena: 1.67 / 5
    TUI Polska uwaga na informacje podawane o danym hotelu.Sa niepełne, bardzo sprytnie opisane ,żeby nie zniechęcić.Np.my byliśmy w Toskanii w hotelu Versilia Lido UNA Esperiense W opisie Tui ,zdjęcie ,że wyglądało jak hotel przy morzu ,a okazało się ze to zdjęcie panoramiczne basenu ,bez jego krawędzi, Pisali że do plaży 50 m ,( to też kłamstwo ) ,bo 50 m było do bramy wychodzącej z terenu hotelu,potem przez ruchliwą drogę , przez parking należący do plaży i dopiero cała plaża ,która okazała się prywatna ,jak zresztą wszystkie inne na długości ok 4 km.UWAGA płatna 43 eu za dzień za całe stanowisko ,czyli 2 leżaki, 2 łóżka ,2 krrzesła , 1 stolik - tego to w ogóle nie napisali. Proszę sobie wyobrazić jak na miejscu rodzina 4 osobowa dowiaduje się ze z budżetu wakacyjnego musi dopłacič 7 x 43 eu . I teraz hit - wzięliśmy opcję HB - dostaliśmy menu w 1 dzień do wyboru 3 Dania na przystawkę nr 1 , 3 Dania na przystawkę nr 2 ,3 Dania główne do wyboru . Na następny dzień było to samo to jeszcze jakoś uszło choć już byłam wzburzona ze hotel 4 * i to samo menu, szczyt wszystkiego był na 3 dzień znowu to samo menu. Ja nie jadam owoców morza i już nie wytrzymałam i zrobiłam awanturę .Przynieśli ogólne menu - Dania inne z glrilla - zamówiliśmy ale uwaga dostaliśmy rachunek na 180 eu.Po naszej negacji ,ze niby sie pomylił kelner i korekta była na 60 eu. Od 4 dnia znowu menu dla HB to samo na 3 dni. Źenada ,żeby w hotelu 4* nie było wyboru . Poza tym basen tylko dla dorosłych ,głęboki ,i jeszcze trzeba było kupić czepek do pływania bo bez niego nie wejdziesz do basenu. Z dziećmi to tylko plaża została - nie ma placu zabaw, nie ma brodzika, nie ma płytkiego basenu . Już więcej do tego hotelu nie pojedziemy.
    ZaletyRowery gratis i duża ilośč,na terenie hotelu ,ale ich stan opłakany.
    WadyNieuczciwa informacja o danym hotelu,
  • ~Aga / 2021-07-05 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam Tui. Bezszczelelni traktują klienta jakby dawali wszystko za darmo a w rzeczywistości płaci się niemałe pieniądze za wakacje. Dwa dni przed wylotem z hotelu przysłali smsa ze Lot został przeniesiony z Warszawy do Gdańska na 6 rano, a mieliśmy wracac do Warszawy o 20 i tam Samochód został zostawiony na parkingu. Na czacie odpowiadają z kilku godzinnymi opóźnieniami . Także dość ze odcięli nam 1 dzień to mieliśmy chyba przefrunąć do Warszawy.wychodzą chyba z założenia zapłaciłeś to radź sobie sam polaczku ???? oszuści nie kupujcie żadnych wakacji z tui
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co związane z transportem przelotem rezydentką całe biuro podróży tui to jedna wielka porażka.
  • ~I.O.A / 2021-07-05 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd z TUI na Dominikanę, czerwiec 2021r. Brak w hotelu jakichkolwiek informacji, książkowej, chociażby kartki powieszonej na tablicy z informacjami wylotu, nie wspomnę o Rezydencie takiego brak, ale jest czat 24/7, gdzie można pisać i nie zawsze odpowiadają, tylko wprowadzają błąd. Przy wylocie był potrzebny kod QR z wypełnieniem miałam problem, infolinia czynna jest tylko do godziny 18.00, więc zadzwoniłam do biura stacjonarnego do dziś ta Pani z którą rozmawiałam nie oddzwoniła, pomoc uzyskałam od konkurencji. Drugi przykład na powrót, też był potrzebny kod QR, Pani z czat myTUI, twierdziła odwrotnie i w tym się myliła, naraziła mnie na nieprzyjemności. Lekceważą klienta, brak opieki i informacji, biuro TUI chyba jest tego zdania, zapłaciłeś więc martw się sam o siebie. Reklamacja złożona ciekawe czy będzie odpowiedz. Nie polecam i to był mój ostatni wyjazd z tym biurem.
    Zaletybrak
    Wadydużo wad
  • ~Andziula / 2021-07-05 13:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Lekceważenie klienta. Wykupilam pobyt na Zakyntos z biura podróży poniewaz liczylam na ich opiekę w razie gdyby cos się stało. Okazało się po wylądowaniu, że nie ma polskiego rezydenta i aby się dowiedzieć jaki samochód zawiezie nas do hotelu trzeba było znac język angielski bo byli tylko angielsko języczni rezydenci. Potem już nikogo z TUI nie było. Przez caly pobyt oraz przy wylocie musieliśmy radzić sobie sami. W razie nagłego zdarzenia nie było z nikim kontaktu. Aby dodzwonić się na infolinię zajmuje to około godziny.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klienta.
  • ~Gonzo / 2021-07-05 09:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Przede wszystkim totalne oszustwo!!!!! Wszystko dobrze, dopóki nie wpłaciliśmy pieniędzy.Momentalni po po przelaniu pieniędzy zmieniono nam termin i obcięto jeden dzień z wypoczynku.Na miejscu bajzel do kwadratu, numer autobusu który miał na odwieźć na lotnisko inny niż nam podano, rezydentka to kompletne beztalencie a do tego bezczelna baba, która na pytanie " co może Pani nam polecić do zobaczenia" z kretyńskim uśmiechem odpowiada": to co może mam jeszcze zrobić plan wycieczki". Oszuści, niekompetentni naciągacze a przecież żyją z naszych pieniędzy. Z całego serca odradzam korzystanie z usług tego biura!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    WadyTotalne lekceważenie klienta
  • ~Sima / 2021-07-04 15:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Nonszalancja i olewka. Nikt nie odpowiadał na moje smsy (zapewniaja, ze odpisza w pól godziny). Dodzwonic sie na infolinię graniczy z cudem. NIe dostałem smsa o godzinie transferu z hotelu na lotnisko (powrot). Wiedzialem kiedy od innego turysty. Olali mnie, kiedy oceniłem ich w ankiecie negatywnie. Przykro bylo jak innych turystow obslugiwali rezydenci. TUI Polska ma turystow gdzieś. Przykro!!! Pisanie do nich skarg nie ma sensu. Rechocza z nas.
    ZaletyWykupione super hotele
    WadyOlewka i brak polskiego rezydenta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.43, ilość opinii: 493
TUI
Ocena: 2.09, ilość opinii: 237
Rainbow Tours
Ocena: 2.48, ilość opinii: 118
Funclub
Ocena: 1.99, ilość opinii: 37
Grecos
Ocena: 4.67, ilość opinii: 2
Best Reisen
Ocena: 3.00, ilość opinii: 1
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2610
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2387
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2350
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2113
Play
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1426
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1402