Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 880 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wilczur49 / 2023-11-29 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem kilkunastoletnią, wiekową, niepełnosprawną klientką Tui, robiłam sobie i innym mnóstwo rezerwacji. Zwykle rezerwuję rok wcześniej z opcji first minute, dla singla. Tak było rok temu. W czasie pobytu w Turcji Egejskiej zarezerwaowałam pobyt w tym roku. Poprosiłam Tui o cichy pokój /wada słuchu/ i prysznic nie wannę, bo mam dwukrotnie złamany kręgosłup. Obiecano, ale na voucherze nie zaznaczono, z hotelem nie ustalono. Rok temu było podobnie,ale gdy zastałam w pokoju wannę żeszłam do recepcji z legitymacją i dali mi pokój z prysznicem. Tym razem recepcja powołała się na voucher i zażądała kontaktu z Tui. To, co wyrabiano na czacie, jaki kłamstwa wymyślano, nie mieści się w głowie. Od 6.10 do popołudnia 11.10 myłam się szmatką w umywalce, a to ciepły kraj, mycie jest konieczne co rusz. Zaproponowano mi zwrot 250 zł. Zakpili, tydzień stracony, warowanie na terenie hotelu na jakąś pomoc, walizka nierozpakowana. Zachowanie tych na czacie przypominało stado analfabetów, bo kolejni xmiennicy nie czytali o co chodzi, jeden zaprzeczał drugiemu, każdy bredził co innego. Błędem z mojej strony było to, że nie zrobiłam skanu czatu ale do tej pory czaty były dostępne. Kiedy wydawało się, że przez drugi tydzień mi się uda odpocząć, doszło do zatrucia pokarmowego. Hotel podawał w innej postaci jedzenie z poprzednich dni. Ja i moi znajomi, a też przypadkowy gość z Warszawy dostaliśmy biegunki,atakowały wymioty przez kilka dni. Ci na czacie, co to niby jest opieką za granicą używali jednej formułki: przepraszamy, przykro nam, proszę złożyć reklamację. Złożyłam. W tym czasie hsunięto podstawowy dowód, czyli czat. Ponad miesiąc trwało przygotowanie cynicznej, kłamliwej, bezczelnej odpowiedzi. Nic się nie stało, pokój był od 11, ale dadzą mi UWAGA! 103 zł. Szybko napisałam, że sobie nie życzę szpecenia mojego konta kpiną, niech sobie te 103 zł wsadzą i napisałam gdzie... .Tym razem jednak Tui zadziałało błyskawicznie, dziś ta szydercza kwota trafiła o zgrozo na moje konto. Nie ma znaczenia dla tych stworów stały lojalny klient, wczesne rezerwacje, gdzie mają z głowy miejsca, zaliczkę a często i gotówkę, bo jak dorwę grosz, to płacę duuużo wcześniej. Słońce jest dla mnie życiem, bo silna osteoporoza, w 2 miejscach złamany kręgosłup. Nie piję alkoholu, nie jem mięsa, nie uczestniczę w imprezach, bo nie mogę ale nie da się tym leniwym, aroganckim stworom zadbać o względne warunki swojemu chlebodawcy, bo żyją za nasze pieniądze. Nie, tak, nie zachuwuje się człowiek. Wyrafinowane cwaniactwo i silne poczucie bezkarności, a do tego bezmyślność. Kiedyś skrzywdziła mnie rezydentka Neckermana. Potem kłamała, a ja im powiedziałam, że tak wykończą operatora. Tui czeka to samo, bo banda cyników nie utrzyma firmy. 90 % tej oferty za ponad 3500 zł, wstyd przed znajomymi, których nakłoniłam do tego wyjazdu, wyczerpanie psychiczne, strata słońca przez warowanie w hotelu z nadzieją na pomoc, wreszcie straszliwe zatrucie kosztuje te stwory 103 zł. Jak im nie wstyd?Jestem pewna, że w Niemczech takie osoby już stałyby w kolejce do biur dla bezrobotnych. Trudno się dziwić, że Polacy są źle traktowani dostają najgorsze pokojee, bo takie typy odecydują o nas, za nasze pieniądze. A inne narodowości są szanowane, poważane, bo dbają o nich ci, którzy zarabiają tak na chleb.
    Zaletybez zalet jakichkolwiek
    Wadytylko wady, strata zdrowia, stres, zatrucie / wymioty, biegunka/, niemożliwość umycia się przez prawie połowę pobytu, gdzie w ogromnym hotelu mnóstwo pokoi z prysznicem
  • ~Jerzy / 2023-11-28 11:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem uczestnikiem wycieczki na Dominikanę w hotelu Whala!Bavaro 10-22.11.2023 r. Oferta całkowicie niezgodna z rzeczywistością. TUI wstawiło do oferty zdjęcia innego hotelu na swojej stronie a sprzedało wycieczkę do innego hotelu. Basen infinity na dachu pokazywany w folderze jest w hotelu HM Bavaro i osoby mieszkające w hotelu whala Bavaro nie mogą z niego korzystać . Inne atrakcje również nie są do dyspozycji. Pokój po interwencji został mi przydzielony taki jaki kupiłem i za który robiłem dopłatę. Pierwsza noc w małym pokoiku. Cała oferta TUI jest fałszywa i całkowicie pozbawia człowieka radości z wakacji. TUI zaproponowało rekompensatę za wakacje za 15 tyś zł w kwocie 200 zł. To po prostu kpina.
    Niestety mam już wykupiony wyjazd w czerwcu 2024 do innej destynacji z tym biurem i będę musiał pojechać , ale jest to mój ostatni wyjazd z biurem TUI.
    ZaletyHotel Whala Bavaro jest jak na te trzy gwiazdki OK.
    WadyInny hotel sprzedany , inny przydzielony.
  • ~Maciej / 2023-11-26 23:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Opis oferty nie zgadzał się z rzeczywistością. Pomimo tego biuro nie przyznało się do błędu. Beznadziejna obsługa i niekompetentna pomoc telefoniczna, nie polecam!
    WadyKłamstwa, oszukiwanie i zupełne lekceważenie klienta.
  • ~Maja / 2023-11-19 09:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Wycieczka broni się jedynie jakością hotelu i krajobrazami. Organizacji i opieki nad praktycznie brak. Bardzo słaby kontakt, możliwy był własciwie tylko przez rodzinę w Polsce. Wykupiona wycieczka fakultatywna nie odbyła się, bo nie przyjechał po nas autobus, zwrot pieniędzy nastapił dopiero po dwóch reklamacjach, kilku telefonach, trzy miesiące ponwycieczce. Słowo "przepraszam" usłyszałam 2 razy i to wcale nie wtedy, kiedy czekaliśmy na autobus 1,5 godziny w 35 stopniowym upale. Wg TUi wycieczka sie nie odbyła, bo staliśmy w złym miejscu (takie było podane na voucherze). Nie polecam,nastepnym razem skorzystam z innego biura.
    ZaletyW Polsce pracownicy odbierają telefony raczej bez problemów. Aczkolwiek to chyba nie zaleta, tylko tak powinno być bez łaski. Innych zalet nie widzę. Bo hotel, samolot, jedzenie i krajobrazy to nie zasługa TUi.
    WadySłaby i bezproduktywny kontakt z obsługą w czasie wycieczki.
    Trzy miesiące oczekiwania na zwrot pieniedzy za wycieczkę fakultatywną. W regulaminie jest zapis o 45 dniach roboczych na rozpatrzenie sprawy. Od strony klienta deamat po prostu.
  • ~Mariola / 2023-10-27 16:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Super wycieczka. Lecz minus za przewodnika. Człowiek porażka. Uważam że ten pan powinien być już dawno na emeryturze. Nic nie wiem z dwudniowej wycieczki na sahare.nie wyraźnie mówił bo to nie Polak. A miał być przewodnik Polsko jezyczny. Ciągał nas po sklepach gdzie dostawał profity. Czułam się jak mięso rzucone na pożarcie. Mylił słowa musieliśmy się domyśleć co on miał na myśli mówiąc np. Uwaga będzie wysypka (czyli wysepka) albo zerżnąć barana ????i wiele innych słów. Jak będziecie kupować wycieczki na miejscu zapytajcie kto jest przewodnikiem. Ten pan ledwo szedł wszyscy go zostawili z tyłu nie dało się go słuchać.plus to kupe śmiechu.
    ZaletyPolecam wycieczkę dwudniowa na sahare
    WadyWada to wycieczka 1500km męczarnia w autokarze
  • ~Tomasz / 2023-10-25 20:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Grecja, Kreta, Semiramis Village
    Chcę podzielić się opinią na temat naszych wakacji które miały miejsce na początku października 2023r i trwały 10 dni.
    Byliśmy pięcioosobową rodziną. Z uwagi na to że nasze odczucia bywały skrajnie różne, ja przedstawię moją subiektywną opinię.
    Nie chciałbym skrzywdzić Hotelu, a już napewno go gloryfikować.
    Pięć gwiazdek!!! Zacznę od tego.
    Zgodnie z zasadami przyznawania tego wyznacznika komfortu Semiramiss spełnia je wszystkie.
    Ale!!!
    Wystrój hotelu przypomina wczesne lata 80 w Polsce czyli epokę Gierkowską.
    Zaznaczam że dobiegam pięćdziesiątki i doskonale pamiętam tę szczęśliwie minioną epokę. Niesądzę aby jakikolwiek hotel w Polsce przy takim standardzie odważył się powiesić na szyldzie 2 gwiazdki.
    Pozatym bardzo czysto schludnie, pokoje utrzymywane mega!!!!
    Obsługa hotelowa we wszystkich wymiarach wymaga pochwał, I komplementów.
    Obawialiśmy się że z uwagi na końcówkę sezonu, w naturalny sposób ludzie będą zmęczeni wykonywaniem, przez 7 miesięcy tych samych czynności. Nic bardziej mylnego!!! Uśmiech naturalny nie wymuszony, serdeczność, I pozytywne nastawienie, zawsze i w każdej sytuacji.
    Taki stan rzeczy moim zdaniem, może wynikać tylko z wrodzonych cech harakteru i usposobienia Greków. Potwierdza to stosunek Greków napotkanych poza hotelem na ulicach. W restauracjach czy na plażach.
    Słabym punktem Semiramis Village jest basen. Zawiera on słoną wodę w tęperatuże bałtyku to jest ok 20 stopni Celsjusza. Tęperatura powietrza w dzień wynosiła 28-30 , a w nocy 22-23 stopnie. Więc wchodzenie do basenu było mało przyjemnym uczuciem. Jestem pewien że nie tylko ja tak uważam, czego dowodem było to iż basen świecił pustkami przez większość czasu. Po wyjściu ze słonego basenu była możliwość spłukania z siebie słonej wody pod dwoma natryskami. Miało by to sęs gdyby woda w natryskach była słodka!!! Niestety nikt nie potrafił wytłumaczyć dlaczego jest słona, wywoływało to zdziwienie wszystkich, któży mimo wszystko zdecydowali się na kąpiel w basenie i po wyjściu chcieli zmyć z siebie sól.
    Kolejną mało fajną żecza była dostępność napoi. W foldeże napisane było że w ramach pakietu all inclusive goście mogą korzystać z napoi i lokalnych alkoholi.
    Na próżno jednak szukać kolorowych koktajli z parasolka, tak z jak i bez alkoholu.
    Dostępne były, woda, lemoniada, fanta oraz kola. A z alkoholi , lokalna wódka, uzo, whisky, jeśli prosiło się o koktajl to alkohole mieszano tylko z w/w napojami.
    Oczywiście za opłatą dostępne były wszelkiego rodzaju i maści finezyjne drinki,
    Które w moim przypadku podczas poprzednich wycieczek do innych krajów, zawsze serwowane były goście w cenie pobytu.
    Aby dopełnić obrazu dodam że w cenie wycieczki dostępne były beż ograniczeń białe i czerwone wino, oraz lokalne piwo.
    Na szustką+ zasługuje kuchnia!!!
    Fenomenalne lokalne dania. Bardzo urozmaicone, I bardzo smaczne. Owoce morza, ważywa, owoce mięsa których nie sposób wymienić i wychwalić. Dodając do tego fantastyczną obsługę szefa kuchni, kucharzy, kelnerów i kelnerek mamy FANTASTYCZNE POŁĄCZENIE!!!! 6+
    Niestety każdą róża ma kolce.
    W broszurę informacyjnej napisano że do dyspozycji jest plaża publiczna. Niestety informacji o tym że znajduje się ona półtora km od chotelu i aby z niej korzystać należy wykupić leżak i parasol na próżno szukać. Dla mnie i mojej rodziny to było największą niedogodnością.
    Cudowne morze o tęperatuze 26-28 stopni, do którego tak na dobrą sprawę dostęp był bardzo ograniczony. Znaleźliśmy miejsce 650m od hotelu w którym wchodziliśmy do wody, tyle że opruch umiejętności pływania, wymagało podstaw wspinaczki.
    Ogólnie hotel przypominał bardziej senatorium niż kurort wypoczynkowy.
    Po kolacji do 23.00 bar zewnętrzne był czynny, ale ludzie zabijali czas grą w karty lub planszówki. Żal rodzin z dziećmi które dostawały kota, bo plac zabaw jest tak mikroskopijny i niebezpieczny, że lepiej tego nie komętować, woda w basenie zimna, a na żadne animacje czy rozrywki, że strony hotelu nie ma co liczyć.
    Senatorium w którym wieczorem nie odbywa się liczenie pacjentów.
    Sama kreta to przepiękne miejsce, choć brudne ze starą nie remontowaną infrastrukturą, mam na myśli choćby lotnisko w stolicy Heraklionie.
    Mnóstwo śmieci wzdłuż drug i ulic, nawet centra miasteczek turystycznych w zaułkach klimatycznych Greckich uliczek zatok czy jezior są skalane mnóstwem foliowych toreb , butelek, I opakowań.... straszne. Wiem że dużą winę ponosimy tutaj my turyści. Ale po wizycie gości w domu każdy użądza sprzątanie.
    Podsumowując, Kreta jest piękna, ma wspaniałą chistorię, zabytki, I cudownych ludzi. Koniecznie trzeba tam być.
    Niekoniecznie jednak w Semiramis Village Hotel.
    Wycieczkę kupowaliśmy poprzez infolinię, gdzie nie zostaliśmy poinformowani o żadnych z w/w sytuacjach. Pani która dopinaĵa jej sprzedaż była tak zaangażowana w sprzedanie nam wycieczek fakultatywnych, że zabrakło jej Energi na przekazanie podstawowych informacji, nawet o tym że na miejscu musimy dodatkowo dokonać opłaty za każdy dzień pobytu. W Polsce to tzw opłata klimatyczna.
    ZaletyPiękny kraj
    Cudowni ludzie
    Pyszna kuchnia
    WadyW/w dekalog
  • ~Magdalena / 2023-10-20 00:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam na urlopie z TUI od 11 - 18 października 2023 na Cyprze w hotelu Evabelle Napa. Nie będę się rozpisywać, bo w pełni zgadzam się z krytycznymi opiniami dla biura TUI.
    Hotel był skromny, ale na taki się nastawiliśmy, i za taki zapłaciliśmy. Posiłki bardzo smaczne choć wybór niewielki, obsługa hotelu rewelacyjna! - zawsze gotowa do pomocy, wszyscy pracownicy uśmiechnięci, w żywym, sympatycznym kontakcie. I to byłoby na tyle. Gdyby nie obsługa hotelowa bylibyśmy bardzo biedni, bo z rezydentem nie było żadnego kontaktu. Nie było kogo spytać o różne sprawy, np wycieczki czy dojazdu w ciekawe miejsca, ponieważ rezydenta nie zobaczyliśmy w ogóle, rezydent nie zostawił do siebie telefonu i ani biuro ani hotel go nie posiadału. A miły pan w telefonie z aplikacji TUI zapewnił, że poda w krótkim czasie choć telefon do rezydenta i już nie oddzwonił w ogóle. Nikt nas też nie poinformował o godzinie transferu na lotnisko, a kilkakrotne smsy i telefony w tej sprawie poskutkowały dopiero późną nocą (koło 23:00), na kilka godzin przed odjazdem.
    Wg mnie takie zachowanie pracowników można nazwać brakiem szacunku dla klienta i kompletną ignorancją, jak ktoś wcześniej napisał - pieniądze skasowane, więc spadaj!
    Więcej z TUI nie pojadę nigdzie.
  • ~Eva / 2023-10-17 16:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Drodzy Państwo.Ostrzegam przed wyjazdem na Lanzarote z biurem TUI i przewoźnikiem firmą Enter.Wracałam 14 pazdziernika2023 roku.Na lotnisku w Warszawie, po wylądowaniu,grupa kilkudziesięciu osób dowiedziała się,ze ich bagaże nie przyleciały.Kiedy przylecą do Polski???….Nie wiadomo!!!!To nie jest odosobniony przypadek.Jak się okazało podobna sytuacja miała miejsce 22 pazdziernika2022.Bagaże tych osób dotarły pompona dwóch tygodniach.Ja wciąż czekam i nie ma żadnej informacji ze strony TUI lub Entera.Odsyłam do https://turystyka.wp.pl/polacy-wrocili-z-wakacji-na-lanzarote-na-lotnisku-przezyli-szok-6822116908534592a
    WadyPrzelot
  • ~Anna / 2023-10-14 20:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam TUI od paru lat korzystam z usług i zawsze wszystko jest bardzo dobrze zorganizowane .
    ZaletyObsługa
    WadyCzasami loty są opóźnione
  • ~Iwona / 2023-10-14 14:45
    Ocena: 3.33 / 5

    Przelot Dzień dobry. Pierwszy raz skorzystaliśmy z biura TUI i niestety będzie to ostatni raz. W innych biurach podróży takie rzeczy nigdy nam się nie zdarzyły. Wykupiliśmy wczasy w Turcji grupa 6 osób. 7 noclegów. Wylot 30.09.2023 4,30, powrót 7.10.2023 23,15, przylot do Katowic 8.10.2023 godz. 01.05. W Umowie o Udział W Imprezie Turystycznej mamy kupiony czas trwania imprezy turystycznej 30.09.2023 do 08.10.2023. Ja rozumiem, że godziny przelotu są orientacyjne ale za to, żeby powrót był tak późno dodatkowo dopłaciliśmy. Ostatecznie okazało się, że powrót z Antalyi mamy o 7.10.2023 o 4,30. Wyjazd z hotelu był o godz. 00,15, a wcześnie trzeba się wymeldować. Dlatego z naszego siódmego wykupionego i zapłaconego noclegu nie mogliśmy skorzystać w ogóle. Uważam, że to nie w porządku, że zostaliśmy pozbawieni ostatniego noclegu, za który zapłaciliśmy. Proszę o ustosunkowanie się do tego problemu, bo zmiany spowodowane przez Biuro Podróży TUI działały na naszą szkodę.
    WadyZabranie jednego noclegu
  • ~Jk / 2023-10-12 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana cen rezerwacji nawet w trakcie zakładania. Personel w plunkcie bezradny
  • ~czytającaWarunkiUmowę / 2023-10-11 11:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Ludzie czytam te Wasze wypociny i ręce opadają.
    - musieliśmy koczować w hotelu bo przylot był rano a pokoje dopiero 15:00
    - musiałem koczować do wymeldowanie o 12:00 a lot o 20:00
    - nie było rezydenta
    Jak Wy te wycieczki kupujecie? z zamkniętymi oczami? nie czytacie warunków, opisów, opinii hoteli?
    Każda oferta ma zapis: "W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI."
    Na stronie www https://www.tui.pl/podroz-z-tui/wakacje-samolotem TUI i w WIT znajdziecie zapis: Międzynarodowa doba hotelowa rozpoczyna się przeważnie o godzinie 15:00 czasu lokalnego w dniu przyjazdu, zaś kończy się w dniu wyjazdu przeważnie około godziny 12:00 czasu lokalnego. Czas pomiędzy zakończeniem a rozpoczęciem doby hotelowej tj. pomiędzy 12:00 a 15:00 przeznaczony jest na posprzątanie pokoju po poprzednich Gościach i przygotowanie go dla nowych Gości.
    Zaletyprofesjonalizm
    Wadybrak
  • ~Paulina / 2023-10-10 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    to biuro to jedna wielka porażka.byliśmy w Turcji, hotel Akbulut- oferta do rzeczywistości to ściema. Obsługa biura- ściema. Wywalili nas z pokoju o 12:00 i siezieliśmy jak debile w holu hotelu, czekając na transfer na lotnisko do 18:50.
    linie lotnicze, jakimi się z nim leci ENTER AIR- następna tania żenada. Generalnie TUI ja już podziękuję.
  • ~Marcin P / 2023-10-07 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda degeneratów, odwołują wycięczkę 2 dni przed wylotem "bo hotel się wtedy nie utworzy" chyba dla was sie nie otworzy idioci z TUI.
    Byłem na miejscu i hotel normalnie otwarty, troglodyci z TUI sprzedali pewnie za dużo biletów i strach im było się przyznać, jeszcze próbowali wcisnąć gorszy hotel za te same pieniądze wypisując do tego jakieś idiotyczne maile "HOTEL WSPANIAŁY DLA OSÓB Z DZIEĆMI" "DUŻO ZABAWY DLA DZIECI" a co ja kur*a dzieckiem jestem? jakbym chciał pojechać do cyrku to nie kupowałbym wycieczki do grecji... nigdy więcej ani grosza nie wydam w TUI.
    Zaletybrak
    Wadydebile z biura obsługi klienta odbierają smak życia
  • ~Ika162 / 2023-10-04 20:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka bez rewelacji brak kontaktu z rezydentem bo niby chory zmiana spotkania info na czacie !! Wg broszury hotel 15 min od lotniska a realnie jechaliśmy prawie h ‚ kto da większy napiwek ten pierwszy do hotelu ! Wylot 3:30 a transport z hotelu 23:35 na lotnisko czekanie na samolot z małymi dziećmi 4 h masakra !!!!! Na lotnisku w Egipcie przebierańcy w koszulkach TUI naciągają na droższe wizy zwołując ludzi do siebie ! Niedopuszczalne
  • ~Zbyszek / 2023-10-04 14:38
    Ocena: 3.67 / 5
    Zakupiliśmy wycieczkę z wylotem o godzinie 11 z Gdańska. Po czym jak doszło do wylotu to start był o 18:25 ,Czas dojazdu w ofercie około 100 min a w rzeczywistości ponad 200 w związku z czym w hotelu pylismy po 2 w nocy zmęczeni o głodni bo oczywiście o tej godzinie już nic nie zjemy.
    W rzeczywistości wycieczka z 8 dni zrobiła się szescio dyniowa.
    ZaletyHotel super
    WadyOferta nie ma nic wspólnego z rzeczywistością
  • ~Nestor / 2023-10-04 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Lądowanie o 0415. Pokój o 1400. Nikt podczas przedstawiania oferty o tym nawet nie wspomniał. Pani z obsługi TUI powiedziała bezczelnie że trzeba było czytać regulamin. Oczywiście trudno się z nią nie zgodzić ale dobra firma uprzedziłaby o takim fakcie i dała wybór klientowi czy ma chęć spędzić w lobby prawie 10 godzin.
    ZaletySzczerze mówiąc brak.
    WadyTotalny zlew ze strony TUI.
  • ~Robert / 2023-10-02 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Na wycieczce do Kairu opiekun oszukuje na biletach w kasie 80 funtów u niego 150 czas pod piramidami 40 min za to w zaprzyjaźnionym sklepie z olejkami zapachowymi 2,5 godziny plus jazda w korkach słamsiw Kairu
  • ~Andrzej / 2023-10-02 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy pobyt w 5* hotelu na Rodos, nocny przelot i transfer organizowało też TUI, nad ranem po nieprzespanej nocy z dziećmi poinformowano nas w recepcji że nie ma dla nas pok0i, mamy czekać, spaliśmy na fotelach w recepcji kilka godzin wzbudzając sensację wśród gości, to skandal że hotel wiedząc że przyjeżdżają goście "nocni" nie przygotował choćby jednego zastępczego pokoju żeby położyć dzieci. I jeszcze - nikt z recepcji nie użył słowa PRZEPRASZAMY, i jeszcze drobiazg - w ofercie były napoje bezalkoholowe przez cały pobyt w cenie, przez tydzień mimo interwencji lodówka była pusta. Byliśmy z TUI trzy razy -pierwszy, ostatni i nigdy więcej.
  • ~Robert / 2023-10-02 15:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Rewelacyjne biuro podrózy, byłem z nimi drugi teraz we wrześniu 2023. Opis oferty w pełni zgodny ze stanem faktycznym na terenie hotelu, nawet było więcej niż w ofercie. Już na samym początku byłem bardzo zadowolony bo otrzymałem pokój o wyższym standardzie niż ten który rezerwowałem z dostępem do prywatnego basenu (basen tylko dla 10 pokoi, każdy pokój miał parasol i lezaki z numerem pokoju) o czym nic nie było w ofercie, mini barek uzupełniany co dziennie (2 piwa, 2 wina, 2 napoje, 2 soczki, woda mineralna), na powitanie w pokoju czekała butelka wina (dobrej jakości). Pokoje sprzątane dokłądanie co dziennie z myciem na mokro podłóg, spory wybór alkoholi importowanych w barach. Pokój był czysty. Bylem 14 dni, w 7 dniu pani sprzątajaća wymieniła nam pościel, Ośrodek hotelowy (3 hotele) w ogromnym ogrodzie. Hotelowy bus od rana do wieczora woził do najbliższej miejscowości w cenie. Rewelacja. Jedzenie wyśmienite. Serwis rewelacyjny po zgloszeniu awarii klimatyzacji w godzinę problem został usunięty. Znowu dokonałem rezerwacji tego samego Hotelu na 2024.
    ZaletyOferta zgodna ze stanem faktycznym.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1008
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 880
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 503
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 172
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 151
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 44
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4012
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3711
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3439
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2721