Nie polecam Saint George Palace w sierpniu.
Pokój słabo sprzątany. Balkon nie był zamiatany, gdzie piasek był wnoszony do pokoju.
Smierdziało szambem. Basen nie był czyszczony.
Mały wybór posiłków, dosłownie.
Brak ciepłego mleka do płatków.
Brak wyboru pieczywa, tylko białe.
Hotel ma 4 gwiazdki, zasługuje na 2,5.
ZaletyPołożenie hotelu z widokiem na góry.
Animacje polskie na 6.
WadySmierdziało szambem. Basen nie był czyszczony.
Mały wybór posiłków, dosłownie.
~Olga / 2025-08-22 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam uwag odnośnie hotelu , natomiast jeśli chodzi o biuro podróży Grecos niestety moja opinia jest negatywna . Oferta wycieczki obejmowała daty od 08.08 do 16.08 . Na miejscu będąc już w hotelu okazało się że nasza doba hotelowa kończy się 15.08 o godzinie 11:00 . Wylot 16.08 o godzinie 06:30 , także noc pod chmurką . Rezydentka Joanna w hotelu Careta Beach na Zakynthos zero pomocy , gdzie na spotkaniu zapewniała że hotel na tą jedną noc na pewno przedłuży nam pobyt . W hotelu brak wolnych pokoji więc musieliśmy się wynieść po negocjacjach z menadżerem i straszeniem nas policją . Nie polecam tego biura podróży nikomu !!!
ZaletyJeśli chodzi o biuro podróży zalet brak
~Krzysztof / 2025-08-21 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze nie polecam. Hotel miał być po kompleksowej renowacji. Nic takiego nie było. W pokojach karaluchy. W drugi dzień po zakupie sejfu okradli nas. W hotelu brak wsparcia od obsługi ani od rezydenta. Totalna porażka.
Zaletybrak
WadyCałe wakacje
~Zuzanna / 2025-08-14 00:22
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz leciałam z tym biurem i szczerze NIE POLECAM, gdyż mnie oraz inne osoby jadące do tego samego hotelu spotkało sporo zawodu i nieprzyjemności. Nigdy więcej już nie polecę z tego biura, nie poleciłam bym go nawet najgorszemu wrogowi, więc radzę przeczytać to co nas spotkało, zanim zdecydujesz się na zakup wycieczki z Grecosem. Na wakacjach, szczególnie tych z biurem, nie chcesz się o nic martwić, tylko zrelaksować, a to było niemiłych niespodzianek co nie miara. Poniżej spis punktów w skrócie i jeszcze niżej ich rozwinięcie.
1. Oferta kłamała w żywe oczy - przekoloryzowana.
2. All inclusive w hotelu Akti Ouranopoli Beach Resort na Chalkidiki to parodia tej formy wyżywienia - brak informacji o zasadach panujących w tym hotelu w ofercie przy zakupie.
3. Wycieczka fakultatywna na Błękitną Lagunę - ponownie zostaliśmy okłamani co do tego, co nas tam czeka (jak miało miejsce z hotelem).
4. Transfer na lotnisko bez rezydenta.
5. Overbooking lotu - Grecos nie zgłosił jednego swojego gościa biura na lot powrotny....
1. Oferta kłamała w żywe oczy - standard hotelu zapewniania vs rzeczywistość.
W ofercie, którą wykupiliśmy było napisane, że wszystkie pokoje hotelowe zostały zmodernizowane już na sezon 2024 + załączono zdjęcia ładnego pokoju. Co poszło nie tak? Okazało się to totalną bzdurą i w rzeczywistości tylko niektóre pokoje były wyremontowane. My czy inni goście dostaliśmy stary, śmierdzący i zniszczony od czasu i wody pokój. Nie mogliśmy go wymienić na taki jaki kupiliśmy - Pani rezydentka nic nie wskórała. My mocno nalegaliśmy na zmianę pokoju na recepcji, wręcz musieliśmy o to walczyć na recepcji, nie dopuszczaliśmy i jakimś cudem udało się, ale i tak dostaliśmy pokój ponownie nie w takim standardzie jak zakupiliśmy, tylko ponownie taki stary.
Potem Pani z recepcji jak byliśmy z nią sami (nie było Rezydentki) mówiła nam, że cały czas ich to spotyka, że ktoś ma takie pretensje jak my. Dziwiła się, że przed zakupem oferty widzieliśmy zdjęcia pokoju i że jest przekonana, że biuro w naszym imieniu opłaciło taki brzydki, stary pokój. Ja naprawdę nie jestem wybredną osobą, ale poczułam się wtedy mocno oszukana przez biuro podróży, gdyż nawet sama Pani rezydentka z Grecosa, jak i Pani z hotelu przyznawali nam racje, że zdjęcia pokoju z strony Grecosa, a nasz pokój to totalnie inny standard - oferta mówiła totalnie co innego. Od innej pary z Polski, która miała pokój obok "naszego", pierwszego pokoju dowiedzieliśmy się, że po naszej wyprowadzce robili tam jakiś remont - wyciągnęli np. klimatyzację, która tam była. Wcale się nie dziwię, bo ona była tak stara, żżółknięta, nie działała dobrze i mega zakurzona, w życiu nie widziałam tak obrzydliwej klimatyzacji.
Inną parę z Polski spotkało to samo. Hotel nie wymienił im pokoju na taki, jak kupili, a ta para kupiła jeszcze pokój z widokiem na morze (dostali widok na parking), obsługa hotelu nic nie zrobiła w tej sprawie. Nielicznym parom z Polski udało się dostać ładny pokój, taki z ekspresem do kawy, nawet mieli i prysznic i wannę w swojej łazience itp., a w naszym nawet nie było dwóch szklanek, a w pokoju tej drugiej pary to nawet kurtyny pod prysznicem nie było, więc codziennie całą łazienkę mieli zalaną od wody. Także parodia - loteria z pokojami.
2. Akti Ouranopoli Beach Resort vs all inclusive - to nie istnieje.
Goście z opaskami all inclusive otrzymywali napoje tylko w plastikowych kubkach jak na jakimś festynie - nawet kawa czy wino było tak podawane. Jak chciałeś napić się czegoś w szkle to musiałeś sobie to ekstra kupić. Jeśli chodzi o wodę to jak chciałeś wodę w butelce to ją także musiałeś ekstra kupić (nie wchodziła w pakiet "all in"). Wodę mogli ci dać tylko w tym plastikowym kubeczku i była to woda prosto z kranu, więc bez sensu totalnie. Takiej informacji oczywiście w ofercie przy zakupie nie było, na spotkaniu organizacyjnym z Panią Rezydentką wszyscy goście Grecosa zgłosili swoje zażalenia i prośby, aby Pani coś z tym zrobiła, ale dostaliśmy odpowiedź, że takie są zasady hotelu i że kiedyś o tym mówiła zarządowi hotelu, ale to nie nie zmieniło, czyli mamy się z tym pogodzić i tyle.
3. Fakultatywna wycieczka - zapewnienia vs rzeczywistość ponownie okazały się nieprawdą.
Na dodatkowej, wykupionej wycieczce na Błękitną Lagunę obiecano nam leżaki z parasolem dla każdego uczestnika i prywatną plażę - co poszło nie tak? Musieliśmy leżeć na ręcznikach, a na plaży były osoby spoza rejsu. Pani Rezydentka kilkukrotnie mówiła na statku, że jak tylko zjemy obiad to te wszystkie osoby, które aktualnie leżą na leżakach na plaży, odpłyną i one (leżaki) będą dla nas dostępne. Mówiła, że plaża jest prywatna dla nas (naprawdę co chwilę to mówiła przez mikrofon) i że tam cumują tylko dwa statki i że jak jeden podpływa, to goście którzy aktualnie już są na plaży, pakują się i opuszczają to miejsce, więc zawsze dla każdego takiego "rejsu" plaża jest na wyłączność i leżaki są zawsze dostępne, bo kursują na wymianę. Pani Rezydentka zapewniała nas też o tym zanim kupiliśmy wycieczkę (na spotkaniu organizacyjym), bo nie byliśmy przekonani czy to prawda, bo wtedy już czuliśmy się oszukani co do pokoju, więc dopytywaliśmy, ale zostaliśmy zapewnieni o tym, że nie musimy się o to martwić.
Więc:
- Przy plaży nie było innego statku, te osoby które już tam były na miejscu, to były osoby prywatne, spoza naszej wycieczki z biura - obok plaży był parking i stały auta na rejestracjach np. z Rumunii czy z Serbii, więc to nie była obsługa beach baru.
- Te osoby, które już były na plaży jak dopływaliśmy, to w ogóle nie wyglądały jakby zaraz miały się pakować i odpływać (jak nas zapewniano kilkukrotnie) i tak też pozostało do końca naszego pobytu na tej plaży (spędziliśmy tam 2 godziny, więc tym bardziej jesteśmy rozczarowani), nie dostaliśmy leżaków, jak i połowa uczestników naszego rejsu - niektórym się udało jej dorwać, ale to nie były osoby, które wykupiły wycieczkę od Grecosa. Pani Rezydentka obecna na tej wycieczce powiedziała, że nie wiedziała, że tak to będzie wyglądać i że może nas tylko przeprosić, no ale Pani Rezydentka nie była pierwszy raz na tej wycieczce, bo pokazywała nam swoje prywatne zdjęcia z tego rejsu.
- Myśleliśmy, że wycieczka będzie tylko dla gości Grecosa, a okazało się, że nic bardziej miłego. Na całym rejsie byli obecni goście Grecosa + strasznie dużo innych osób, niezwiązanych z tym biurem, którzy na własną rękę sobie kupili rejs. Grecos nie organizował tej wycieczki specjalnie dla swoich gości, tylko wykupywał już bilety u organizatora, który standardowo w dane dni w tygodniu robił takie rejsy i każdy może na taki rejs wejść. Zatem czy to na plaży czy to na Błękitnej Lagunie było na na spokojnie ze 100 osób.
4. Transfer na lotnisko bez rezydenta.
Z naszego hotelu na lot Wrocławski jechaliśmy sami w dwie pary z panem z taksówki, który nas tylko wysadził na parkingu i odjechał - radźcie sobie sami. My akurat znamy język angielski i nie raz lecieliśmy juzt samolotem, więc to dla nas nie był jakiś ogromny problem, ale dla osoby która np.
nie zna języka, nie wie jak się poruszać po lotnisku i co gorsza pieszy raz leci i właśnie po to wybrała biuro, aby się nie martwić o takie rzeczy, to mogłoby być bardzo stresujące. Także to także oceniam na duży minus.
5. Overbooking lotu - pominęli w zgłoszeniu do lotu jednego pasażera.
Na lotnisku Pan z linii lotniczych Aegean powiedział nam, że biuro nie zgłosiło wszystkich pasażerów na dany lot (dokładnie zapomniało zgłosić jakieś jednej osoby) i że nie ma dla niej miejsca aktualnie w samolocie do Polski i szukają chętną osobę, która może chciałabym zrezygnować ze swojego miejsca i siedzieć cały lot na miejscu załogi samolotu, bo tamta Pani nie chce tam siedzieć, bo rzekomo pierwszy raz leci samolotem i chce siedzieć obok męża. No to naprawdę jakiś już żart.
Zarezerwowaliśmy wyjazd do Chanii z wylotem 13.07.2025 r. o godz. 12:20 (zgodnie z umową). Godzina ta została zmieniona, ostatecznie samolot wystartował po 19:30, a zakwaterowanie nastąpiło po godz. 2:00 w nocy następnego dnia. Pomimo to pobrano pełną opłatę klimatyczną za dzień, w którym nie skorzystaliśmy z żadnych świadczeń. Reklamacja została odrzucona. Biuro nie wykazało dobrej woli rekompensaty. Sprawa została zgłoszona do rzecznika konsumentów.
ZaletyHotel, który sobie sam wybrałem Rethymno Palace
WadyGrecos nie stanął na wysokości zadania
~Антоніна / 2025-06-18 21:32
Ocena: 5.00 / 5
Właśnie wróciłem z wakacji w Grecji. Hotel Daphne Plus w mieście Leptokaria. Bardzo przytulny, z małym basenem. Personel hotelu jest bardzo uprzejmy. Właśnie wróciłem z wakacji w Grecji. Hotel Daphne Plus w mieście Leptokaria. Bardzo przytulny, z małym basenem. Personel hotelu jest bardzo uprzejmy. Pokoje są czyste. Brawo dla szefa kuchni. Jedzenie jest po prostu fantastyczne. Morze jest blisko. Naprawdę podobały mi się wakacje w tym hotelu. Polecam. są czyste. Brawo dla szefa kuchni. Jedzenie jest po prostu fantastyczne. Morze jest blisko. Naprawdę podobały mi się wakacje w tym hotelu. Polecam.
ZaletyКухня
~Klara / 2025-06-08 16:41
Ocena: 1.67 / 5
Rezydent na Evii to jakiś żart. Słaba wiedza i pretensje o jakąkolwiek sprawę. Lepiej w ogóle nie pytać o nic nawet na spotkaniu, które było mega słabe porównując do Itaki:)
Hotel Miramare Eretria na plusik, przyjemny jedyne co to dość stare meble i mały wybór posiłków na all.
Zalety- duży wybór napojów
- mili pracownicy hotelu
Wady- REZYDENT
- mały wybór posiłków
~Jadwiga / 2025-06-07 16:08
Ocena: 5.00 / 5
Hotel Blue Waters oraz Ninos Grand Beach Resort w Kanali ( rejonj Preweza) - Pobyt- 30.06 - 06.06.2025.
Pobyt udany- hotele ( póki co powiązane ze sobą - spaliśmy w Blue Waters, stołowaliśmy się w Ninos..) świetnie położone - w pierwszej linii brzegowej ( Hotel Ninos) bardzo czyste , świetnie wyposażone. Położone w spokojnej okolicy, na dużej działce, pięknie zagospodarowanej zielenią, basenami ze zjeżdżalniami, z licznymi leżakami i miejscami rekreacyjnymi.
Świetne jedzenie. Obsługa miła i bardzo pomocna- począwszy od menadżerów , na sprzatających kończąc.
Rejon dopiero inwestuje w turystykę na większa skalę.
ZaletyBardzo dobre warunki mieszkaniowe i wyżywienie na wysokim poziomie. Bogata infrastruktura ( baseny, leżaki, rekreacja.)
Bardzo uprzejma obsługa. Piękne widoki. Morze i plaża czysta, ale niezbędne obuwie do wody i na plaże)( piasek i żwirek ostry ) Bezpieczne, spokojne miejsce na rodzinny urlop- szczególnie z dziećmi.
WadyTeren pozbawiony komunikacji publicznej ( dla mobilnych- taxi, wypożyczenie samochodu lub wycieczki zorganizowane przez touroperatora)
~Zuzanna / 2025-05-29 07:28
Ocena: 4.67 / 5
Witam wszystkich ,właśnie wróciliśmy wczoraj (28.05.25) z Grecji, byliśmy w miejscowości Retimno hotel Minos Mare,jesteśmy mega zadowoleni ,przepiękny hotel, obsługa przemiła pomocna pod kazdym wzgledem , hotel z basenem dostęp do morza max 200 metrow ,poprostu przepięknie. Nasza Pani rezydent super babka,zawsze o każdej porze dnia i nawet nocy była dla nas.
Po przylocie do Chania,na początku naszego pobytu ,transfer z lotniska do hotelu nie był ciekawy ,dlatego gdyż autobus właściwie chodzi mi o kierowcę, ktory nas wszystkich zabierał do różnych hoteli ,pomylil hotel i wysadził nas pod złym hotelem po czym poorostu odjechał. Po interwencji Pani rezydent, która w nocy wsiadła w samochod i pojechała kierowcę ochrzanić, wszystko już było naprawdę super. Wycieczki organizowane przez Grecos były przepiękne, następna Pani która była naszym przewodnikiem ,opowiadała cudownie o miejscach które zwiedziliśmy.Przepiekne laguny,woda błękitna, w zasadzie różne kolory wody.Hotel w którym byliśmy, był również piękny, co prawda parę małych rzeczy mogli by już wymienić, chodzi mi tutaj o rzeczy typu ,prysznic,ale ogólny całokształt hotelu mogę ocenić na 4.5 , pokoje wystarczającej wielkości. Jedzenie cudne ,wybór strasznie duży, dziennie coś innego można było znaleźć dla siebie. Obsługa ,strasznie miła, kelnerzy ,kelnerki ,jestem przemile zaskoczona. I w końcu powrót czyli wczorajszy dzień,znowu kierowca autobusu przyjechał później, 20 minut kręcił autobusem pod hotelem ,gdyż miał problem z nawróceniem tym dużym pojazdem, ale tu znowu Pani rezydent pojawiła się praktycznie po 5 minutach,gdyż mieliśmy już opóźnienie jakieś pół godziny. Poprostu lokalni kierowcy autobusów oraz różnych środków transportu powini troszkę bardziej patrzeć na to że ktoś może jest zmęczony po locie czy też może ktoś nie zdarzyć na samolot. Ale Bogu dzięki zdarzyliśmy oraz dolecieliśmy szczęśliwie. Na koniec powtarzam,hotel godny polecenia ,nasza Pani rezydent przemiła i pomocna zawsze. Polecam gorąco Grecos oraz Grecję, cudne miejsca ...
Mogłabym jeszcze milion pozytywnych słów napisać ...
ZaletyPrywatna plaża hotelowa ...piękna
Hotel piękny
Jedzenie przepyszne
WadyTransfer z oraz na lotnisko Chania
~Turystka* / 2025-05-14 12:09
Ocena: 3.67 / 5
Wylot z Wa-wy 04 luty po 21.00, dotarliśmy do Hotelu Mitsis Cretan Vilage przed godz. drugą w nocy dla dzieci szok!!!
Trzeba było przedłużyć pobyt w pokojach do 22.00 dnia 11.05.2025r. jak sie potem okazało na 15 osób jeden pokój przedłużony tylko!!! i to do 20godziny!!!!! powinniście nad tym pomyśleć!!!!! Potem czekanie na kanapach do godziny 1.50 żeby autokar odwiózł nas na lotnisko!!! Lot powrotny 4.30!!!!
Hotel sam w sobie super! Wyżywienie i obsługa super!!! tylko żeby nie ten smród na stołówce podkładek i serwetek, które śmierdziały!!!!! Kocim moczem!!!!!!
Rezydent W.U.na taki tłum turystów masakra!!! Z trzech wycieczek planowanych pojechaliśmy na jedną!!!! Człowiek mało gramotny!!! Lowelas!!!
ZaletyŁadny hotel
WadySmród na stołówce podkładek i serwetek na stołach kocim moczem!!!!!
~Wieslaw / 2024-10-10 14:58
Ocena: 2.00 / 5
Oferta wydawała się atrakcyjna. Hotel Carretta Paradise na wyspie Zakynthos dla rodzin z małymi dziećmi. Rozsądna cena i cztery gwiazdki wydawały się kuszące.
ZaletySympatyczni animatorzy, niezłe jedzenie i fajne zjeżdżalnie i baseny dla dzieci
WadyBród w pokoju. Zero wody butelkowanej. Zero mydła w pokoju i zero żelu pod prysznic
~Karla / 2024-10-09 11:18
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z biura Grecos. Po raz już kolejny raz biuro nie zawiodło naszych oczekiwań. Polecieliśmy drugi raz na Kretę Zachodnią do tego samego hotelu Geraniotis Beach. Pierwszy dzień zostaliśmy zakwaterowani w pokoju na parterze z widokiem na ulicę. Jednak z samego rana poprosiliśmy recepcje hotelu o zmianę pokoju na inny i dostaliśmy pokój na piętrze. Trzeba tylko znać podstawy języka angielskiego miły uśmiech i wszystko można załatwić.
Mieliśmy wykupioną wycieczkę na Santorini. Jednaka trzy dni przed wyjazdem musieliśmy zrezygnować z wycieczki ze względów zdrowotnych żony. Rezydent został poinformowany i biuro zwróciło całość kwoty za opłaconą wycieczkę.
Nadmienię ,że to nie były małe pieniądze 215 Euro od osoby. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni, że biuro tak dobrze się spisało.
ZaletyWszystko zgodne z ofertą biura Grecos.
Wadybrak
~Gosia / 2024-09-10 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejne biuro jeśli chodzi o organizację wycieczek fakultatywnych, fatalna logistyka, drętwy przewodnik, który ledwo kilka zdań powiedział. Nie sprawdzają prognoz pogody jeśli chodzi o warunki na morzu i nie odwołali rejsu chociaż fale rano były wysokie na 1- 1,5m i kilkanaście osób wymiotowało na statku. Super relaks :/
~Artur / 2024-09-09 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Poza jedzeniem hotel Blue Sea Island (standard Aqua) na Rodos to tragedia. Zakwaterowano mnie z rodziną w baraku który wyglądał jak tymczasowy ośrodek dla imigrantów i to nie w europie tylko w Pakistanie . Z okna widok na śmietnik po budowie i odrapany mur. O ścianę pokoju baraku oparte brudne mopy , szczotki i wiadra do sprzątania oraz papier toaletowy. Reszta okolicy zamaskowana plandeką budowlaną żeby nie było widać syfu i prowizorki . W pokoju pełno diod świecących tak w nocy że nie idzie zasnąć (część zaklejona plastrem opatrunkowym). W pokojach pełno mrówek (w nocy wchodzą na ciało i skutecznie budzą). Prysznic bez drzwi zalewający łazienkę i pokój w przypadku dłuższej kąpieli . Stanowczo odradzam wielkie wakacje z Grecos. Za nerwy i awantury z recepcją Grecos zaproponował najpierw 300zl rekompensaty a potem 400zl i stwierdził że mrówki atakujące w nocy to wypadek incydentalny nie zawiniony przez hotel . Tragedia. Uwaga na oferty tygodniowe skrócone w ostatniej chwili (wylot na Rodos mial być o 8:00 a odbył się o 18:00).
ZaletyW miarę dobre jedzenie
WadyGrecos klientom którym zmarnował
Czas i pieniądze naciągając ich na kiepskiej jakości wakacje proponuję rekompensatę w wysokości 300zl
~Bożena / 2024-08-12 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo nie polecam biura podróży Grecos. Zostaliśmy oszukani i okradzeni. Wykupiliśmy wycieczkę i nas nie zabrano. Uważajcie !!!!!!!
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~Halina / 2024-06-09 19:02
Ocena: 5.00 / 5
Świetne biura z którego korzystam od wielu lat,w tym roku już byłam na Cyprze a w pażdzierniku na Kos.Wszystko odbywa się bezproblemowo,zgodnie z ofertą I świetną organizacją za co b.dziękuję całemu zespołowi.
ZaletyKompetetni,konkretnie,b.pomocni.
WadyŻadnych.
~Marta / 2024-06-01 14:34
Ocena: 3.67 / 5
Nie polecam Grecos!Impreza wykupiona w lutym na Korfu. Skrócony pobyt-wylot planowany na 11:15- zmieniono na 5:05, w związku z tym pakowanie poprzedniego dnia, wcześniejsze położeniem się spać , zbiórka w recepcji hotelu o godz. 2:00. Stawiliśmy się 5 min przed 2:00, autobus na lotnisko już odjechał! Rezydentka P. Barbara K. nie dopilnowała żeby autokar zabrał wszystkich, zabrano nas godzinę później, ale początkowo zaproponowała dojazd taxi na własny koszt. W końcu załatwiła transport- jazda na lotnisko groziła śmiercią-po greckich drogach z taką szybkością- nerwy i choroba lokomocyjna!
WadySkracanie pobytów- bardzo powszechne. Godziny lotów zmuszają na oczekiwanie na pokoje w recepcji , bo zameldowanie od 14:00. Nie widziałam turystów innych narodowości oczekujących na swoje pokoje.
~Teresa / 2024-05-22 08:56
Ocena: 1.00 / 5
Rezerwacja w lutym 2 raty wyjazd 5 maja 2024.Hotel Panorama na Krecie zachodniej.Na lotnisku rezydent przywitał nas słowami ..Do was rezydent nie przyjedzie ,proszę dzwonić jak chcecie jechać na wycieczkę objazdową.Rezydent przyjechał bo na miejscu nie było na plaży obiecanych bezpłatnych leżaków a kladka przez ulicę zamknięta..Wykupiony z biura rejs na Balos to porażka a nawet zagrożenie bezpieczenstwa.Ludzi wiecej niż miejsc siedzących na statku.Odradzam
WadyPraktycznie nie było plazowania nad morzem biuro nie daje szans na zmianę miejsca wypoczynku nie sprawdza aktualnosci oferty i nie informuje Rejs na Balos brak miejsc siedzacych dla wszystkich oasażerów
~Sławomir / 2024-05-21 09:41
Ocena: 1.00 / 5
Witam to Biuro Grcos to totalna pomyłka brak organizacji w Hotelu jesteśmy od 07:00 i musimy czekać na korytarzu z bagażem przed recepcją, pokoje mają być gotowe po 14
ZaletyBrak
WadyZła organizacja
~Podróżnik / 2023-12-29 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Przylecieliśmy w środku nocy z dziećmi, autobus zawiózł nas do hotelu, wypełniliśmy meldunek po czym szybko zamówiono nam taksówkę i zostaliśmy zawiezieni do innego hotelu. Oczywiście dużo gorszego. Dodam że za wycieczkę zapłaciliśmy dużo, a hotel który rezerwowaliśmy był praktycznie na plaży. Ten do którego nas przenieśli ( podobno overbooking) nie miał nawet widoku na morze tylko na ulicę, jeżdżące auta i budynki ???? Pobyt był na 11 dni. Historia długa. Mnóstwo telefonów, do biura, rezydenta który nas totalnie zignorował, nie pomogło nawet to że chcieliśmy z tym pójść na policję. Skargi do menagera hotelu też nic nie pomogły. Rezydent nie chciał nawet z nami się spotkać, przestał odbierać telefony. Złożone reklamacje po powrocie też nie pomogły. Złożyłam sprawę do sądu. Potraktowałam sprawę honorowo, ponieważ czułam że biuro celowo nas oszukało. Wystawiają piękne ofert , wywożą ludzi a na miejscu lokują byle gdzie. To jest oszustwo. Sprawę wygrałam:) Długo to trwało ale udowodniłam że mieliśmy do czynienia z oszustami.