strona 3 z 3
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- nastepna »
-
~IWONA / 2021-09-09 09:01
Postanowiłam tu opisać swoją sprawę, bo to jak Grecos traktuje klientów to skandal!!! Dnia 22.07 złożyłam reklamację drogą mailową, do dzisiaj nikt nie skontaktował się ze mną w tej sprawie. Wykonałam kilka telefonów na infolinię- godzinami oczekując aż ktoś odbierze telefon. rozmawiałam z kilkoma osobami, przesyłałam ponownie maila i do dnia dzisiejszego cisza. Blisko dwa miesiące i nadal cisza! Zapłaciliśmy za wakacje 20 tyś dla dwóch osób i to są ostatnie pieniądze jakie wydaliśmy w Grecos. Oczywiście nie zostawię tak tej sprawy. -
-
~Katarzyna / 2021-07-09 09:54
Właśnie wróciliśmy z Krety z hotelu Gouves Water Park Holiday. Jesteśmy zadowoleni z opieki rezydenta Jakuba Stasica z biura Grecos. Po przylocie na wyspę, czekał na nas na lotnisku, wręczył koperty powitalne z wszystkimi niezbędnymi informacjami, np. z godzinami, kiedy pełnił dyżury i rzeczywiście w czasie dyżurów był dostępny i pomocny. Rezydent odbierał telefony. Pomógł nam w złożeniu reklamacji za zniszczony bagaż przez linie lonicze Enter Air, których nie polecam, traktują walizki jak worki ziemniaków. W czasie odlotu również był obecny do samego końca i pomagał w trudnych sytuacjach.
Na szczególną pochwałę zasługuje Pani Magda - animatorka Grecosa, instruktorka nauki pływania dla dzieci (darmowego),ciepła, serdeczna, pomocna,
z właściwym podejściem do dzieci, zaangażowana w to, co robi - mimo upałów; właściwa osoba na właściwym miejscu :) -
~Joanna / 2018-10-08 12:04
zdecydowanie polecam!
byłam kilka razy na wakacjach organizowanych przez Grecosa-
wszystko zawsze dopięte na ostatni guzik.
Polecam także osobom, które nie znają języka angielskiego- osobiście widziałam jak organizatorzy podchodzą pomagają na lotnisku itp.
Jeżeli ktoś planuje swoje pierwsze zagraniczne wakacje to Grecos jest dla niego :)Zaletybardzo dobra organizacja, bardzo pomocni przedstawiciele Grecosa
strona 3 z 3
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- nastepna »