W okresie od 06.09.byłam na wczasach na Krecie w hotelu Malia Bay w Mali, opcja all inclusiwe w pokoju superior. Generalnie jestem bardzo zadowolona z pobytu. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone, pokoje czyściutkie i codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane. Położenie hotelu - przy samej plaży, cudownej do spacerów, przy basenach dużo leżaków, na plaży również.
Mam zastrzeżenia do pokoju: miałyśmy wykupiony superior ( dodatkowa opłata) w którym nie było nawet jednego krzesełka, o suszarkę do włosów prosiłam trzy dni, zrobiła to również ze mną pani rezydent. Prosiłam o zmianę pokoju nr 119, który przylegał do kuchni, a więc były głośne odgłosy uderzenia naczyń, lodówek itp. Zrobiła to również Pani rezydent - odpowiedź nie ma możliwości. Uważam, że biuro zawierając umowę z hotelem powinno zadbać o odpowiednie pokoje dla swoich klientów, gdyż uiszczamy wcale nie małe kwoty za pobyt. Inne pokoje typu superior miały wyższy stanadard, a ceny tych pokoi były takie same. Proszę w przyszłości o branie pod uwagę jakie pokoje są przeznaczane dla klientów biura Grecos. Może Pani Rezydent powinna być bardziej stanowcza w prośbie o zmianę pokoju, bo zna zasady i na pewno każdy hotel ma jakies rezerwowe pokoje
Zaletypołożenie hotelu, jakość posiłków, czystość
Wadynieodpowiednie warunki w pokoju nr 119