Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 359 opinii

2.27 / 5

  • Cena/Jakość
    2.24
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.56
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 18
  • ~Marcin / 2023-01-30 19:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Tajlandia, objazd "Bangkok, Phuket i perły morza Andamańskiego" 06.01.-21.01.2023r. Pilot P. Agnieszka posiada znikomą wiedzę na temat kraju! W jej wypowiedziach panował jeden wielki chaos przeplatany z organizacyjnym nieładem. Już na początku wycieczki poinformowała nas, że „jest na wczasach i nie będzie się dwa razy powtarzała”. Przez to, że wprowadziła wręcz „reżimową” atmosferę baliśmy się zadawać pytania czy to temat kraju, czy zwykłych informacji organizacyjnych. Najczęstszymi odpowiedziami jakie słyszeliśmy od Pani Agnieszki to „nie wiem”, „nie używam” i „ale po co Wy do mnie przychodzicie?”. Zakwaterowanie w dwóch hotelach poniżej krytyki! Hotele zagrzybione, z karaluchami i ich odchodami, cieknącymi brodzikami. Jedzenie jakie było zepsute i tak ostre , że nie dało się tego zjeść. Brak ciepłej wody w pokojach! Nie zamykające się drzwi wejściowe! Rainbow nastawione jest tylko na kasę! Jeździliśmy już kilka razy z Rainbow, ale to co zrobili w Tajlandii jest nie do przyjęcia!
    WadyPilot, niektóre hotele
  • ~Barbara / 2023-01-30 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Malediwy 1-10 marca 2023. Kupione 2.12.2022. Wpłacone 100% ceny. W dniu 30.01.2023 informacja, że wycieczka nie odbędzie się. Tłumaczenie, że za mało osób kupiło ten wyjazd. Tylko, że to miały być loty rejsowe Warszawa-Dubaj i Dubaj-Male. Air Emirates. Powrót w ten sam sposób. Nie rozumiem tłumaczenia o zbyt małej liczbie chętnych...
    Propozycja w zamian Zanzibar...
    Ewentualnie tydzień później Malediwy, oczywiście droższe o ok. 10.000 zł za 2 osoby i też bez gwarancji, że lot się odbędzie.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Alba / 2023-01-29 18:13
    Ocena: 1.33 / 5
    I ja nie polecam tego biura. Byliśmy w Turcji Licyjskiej 12/2022. Hotele i wyżywienie fatalne- jedzenie zimne, gdy poprosiłam o wymianę frytek na ciepłe, to kelnerka odpowiedziała, że nie ma. W innym hotelu nie było noży, jedzenie wydzielane po 3 maleńkie kotleciki mielone na osobę. Zgłosiliśmy brak noży pilotce.Jej odpowiedź to w Turcji noże są uważane za broń, stąd ich brak. Przy śniadaniu kawa podawana w kartonowym kubku. Rozumiałabym taki kubek w przydrożnym barze, ale nie w hotelu. Pokoje brudne, maleńkie, bez możliwości rozłożenia walizki, ręczniki podarte. Prysznic nie miał odpowiedniego systemu odpływu wody, która zalewała łazienkę i pokój. Do łazienki prowadziły drzwi jak w saloonie !!!
    WAŻNE
    PILOTKA NIE ROZLICZAŁA PAKIETU W EURO. Wiem od osoby, która krótko pracowała dla Rainbow, że biuro zabrania pilotom zwrotu niewydanych pieniędzy i KAŻE przekazać biuru. Biuro wytłumaczyło,ze zebrane pieniądze oddaje lokalnej firmie i to ona nimi zarządza. Jest to nieprawda, gdyż zawsze bilety kupowała pilotka. Patrzyliśmy na ceny wstępu, były bardzo niskie.
    W wyjeździe do Maroka pilotka bez konsultacji z grupą, kupując bilety do ogrodu Majorelle nie wykupiła biletów do maleńkiego muzeum berberyjskiego. To cena raptem 3 Euro, ALE 3 Euro pomnożone przez liczbę turystów - 49 osób to już 143,00Euro dla Rainbow. Na moje pytanie do pilotki, dlaczego nie wykupiła, odpowiedziała, że nikogo muzeum nie interesowała. Niestety to nieprawda, gdyż nie pytała, a my byliśmy przekonani, że możemy wejść wszędzie.
    Podróżowaliśmy z biurami np.Horyzontami, z Logos Tours i tam zawsze piloci rozliczali się z pakietów dewizowych pokazując dokładne rozliczenia.
    ZaletyDobrze przygotowane pilotki Turcja i Maroko, chętnie dzielące się posiadaną wiedzą.
    WadyNie rozumiem obecności lokalnego i tu trudność w określeniu roli mężczyzny. Nic nie robił.Uwaga dotyczy Turcji.
  • ~NIEZADOWOLONA / 2023-01-27 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro powinno zamknąć działalność. Nie dopuszczalne jest tak pomiatać klientami biura. Rezerwujesz wycieczkę i za chwilę dostajesz telefon że wylot anulowany i kierują Cię na inne miasto bez porozumienia z zainteresowanym. Co z tego że wykupisz niezmienność ceny i do tego ubezpieczenia które w ogóle nic nie dają. W grudniu 2022 zainteresowania byłam wyjazdem do Meksyku 8 lutego ale okazało się że na pobycie po objeżdzie nie ma miejsca w wybranym hotelu. Wykupiliśmy 15 lutego chociaż oferta była droższa. Po tygodniu telefon że od 15 lutego wszystkie wyjazdy są odwołane i kierują nas do Katowic. Napisaliśmy do biura że na nowo jest oferta na 8 lutego i prosimy o przeniesienie - ale okazało się że muszę dopłacić i na nowo wykupić miejsca w samolocie.To co było pare dni temu tańsze teraz jest droższe??? jakaś kołomuja.
    Kto kasuje za miejsca w samolocie - nie linie lotnicze tylko biuro. Podróżuje bardzo często i nie płacę za miejsca.Po co ubezpieczenie od niezmienności ceny jako ona co chwilę jest drożśza a pożniej z tej droższej jest trochę tańsza poto żeby na drugi dzień była droższa.Czy ekonomiśći biura Raibouw są nieukami i nie umieją kalkulować kosztów .Dolar spadł ., inflacja żekomo też pawiwo stoi w miejscu . O co tu chodzi czy wpłaty które dokonują klienci są na pokrycie kosztów tych co rezygnują bo płynności finansowej biuro nie ma!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadySKANDAL
  • ~Karola / 2023-01-25 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Bydgoszcz focus. Nie polecam tego biura,po raz kolejny nie uzyskałam żadnej oferty na każde moje zapytanie - słyszałam, że nie. Naprawdę zdziwiło mnie,wspomnę,że to samo biuro znajdowało się na ul. Gdańskiej i naprawdę obsługa była rewelacyjna. Państwa podane które mnie interesują: Grecja, Włochy oraz Egipt w przekonaniu Pana żaden hotel nie posiada zjeżdżalni basenowych. Po raz kolejny wyszłam z biura bez propozycji oferty. Pan który tam pracuje raczej nie ma pojęcia o swoich ofertach.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji
  • ~Elka / 2023-01-13 15:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Dobra komunikacja i sporo ofert, jestem zadowolona z pobytu na Dominikanie, często też można załapać jakąś promocję i bezpośredni lot to innego kraju. :)
    Zaletykomunikacja, promocje, wybór
  • ~Halina / 2023-01-12 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro masakra szczuje ludzi wyjazdami przez bilbordy i reklamy . To nie są małe pieniądze za objazd i pobyt do Meksyku. Po długich przemyśleniach podjęliśmy decyzję o wyjeżdzie zabukowalismy wyjazd o tydzień później niż planowaliśmy bo nie było miejsc na pobycie w wybranym hotelu. Pani z biura wydzwaniła i nic nie załatwiła.Wpłacilismy zaliczkè z wszystkimi ubezpieczeniami i opłscilißmy miejsca w samolocie. Po 4 dniach telefon że jesteśmy przekierowani z Poznania do Katowic bo wyjazd nie dojdzie do skutku z uwagi na odwołanie lotów . Gdy chciałam przenieść wyjazd o tydzień wcześniej bo znowu miejsca były z Poznania to okazało się że muszę dopłacić i na nowo opłacić miejsca w samolocie. W rezultacie zrezygnowaliśmy ponieważ to jest nabijanie ludzi w butelkę A nie profesjonalne podejście do klienta który może tylko się pożalić i ostrzec pozostałych potencjalnych klientów na co mogą liczyć z tego biura.
    ZaletyPanie w punktach sprzedaży są przemiłe Ale powinny mieć zajęcia z psychologiem bo ludzie tylko się na nich wyładowują.
    WadyZachęcanie do wcześniejszych rezerwacji i ubezpieczeń oraz wykup miejsc w samolocie . Inne biura wigule tego nie proponują A latam doś dużo
  • ~wro-ona / 2023-01-10 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Organizacja woła o pomstę do nieba. Firma wykazuje minimum wysiłku organizacyjnego i finansowego, zapewniając absolutne minimum , nic ponad to, co było w umowie, nawet jeśli to by jej nic nie kosztowało, jak np. ryba na kolację wigilijną. Za najmniejszy drobiazg trzeba było płacić dodatkowo. Pilot od razu wykluczył możliwość uczestniczenia w niektórych wycieczkach fakult., bo w jego opinii, nie były atrakcyjne, np. do Tulum, która nas interesowała. Spacer po kolorowych miastach Meksyku tylko w nocy, kiedy są tłumy i nic nie widać, za to w czasie dnia mnóstwo aranżowanych odwiedzin w sklepach, np. z pamiątkami, alkoholem x3, obsydianem, srebrem, dewocjonaliami, wyrobami skórzanymi, magnesami. Pilot od pierwszych minut kreował poczucie zagrożenia w Meksyku, że wszyscy chcą nas oszukać, łącznie z bankomatami i bankami, nie mówiąc o kantorach i tylko u niego można bezpiecznie wymienić pieniądze. I wszyscy wymieniali, przynajmniej do połowy wyjazdu, choć kurs był najgorszy z możliwych, tj. 17 peso za dolara, nawet w sklepach i hotelach najczęściej wynosił 18 lub więcej. Mamy też pisemne potwierdzenie, że firma rezerwowała dla nas pokoje w „standardzie Rainbow”, o obniżonej jakości, np. z fatalnym widokiem, itd. Do lepszego widoku dopłata 80 $/noc. Do tego niemal w każdym hotelu nie zmieniali pościeli po poprzednich gościach.
    Zaletykraj, przyroda, szybkie wydawanie kluczy do pokoi hotelowych
    WadyMnóstwo, ale największa to egocentryczny pilot, który z byle drobiazgu (uwagę, prośbę, propozycję) robił awantury, a potem przed całą wycieczką potępiał delikwenta. Jego gniew wzbudziły np. dwa pytania na temat Meksyku (np. o nazwisko prezydenta kraju), na które nie znał odpowiedzi i po których oskarżył nas o spisek przeciwko niemu, a następnego dnia całą wycieczkę nazwał niebywale agresywną. Innym razem rozgniewał się, że, gdy spał, poprosiliśmy kierowcę, o zwiększenie głośności filmu. Grzmiał wtedy (według świadków), że to on rządzi głośnością. Takich przypadków było wiele, ale najgorsze było to, że namówił świadka do zmiany zeznań co do przebiegu kradzieży naszego aparatu w ten sposób, żeby wykazać moje zaniedbanie. Gdy świadek opowiadał nam zaraz po kradzieży, jak inny uczestnik wycieczki wyjął go z luku i porzucił na jakimś siedzeniu, skąd zniknął później, długo nie mógł zrozumieć, jak można wyjąć cudzą rzecz z luku i nie odłożyć na miejsce i bardzo nas wspierał. Po rozmowie z pilotem zmienił zdanie o 180 stopni. Bardzo nas to wtedy zastanowiło, bo wydawało nam się, że okoliczności kradzieży nie będą miały wpływu na ewentualne odszkodowanie od firm ubezpieczeniowych. Zaczęliśmy więc się dowiadywać o odpowiedzialność firmy i okazało się, że w przypadku kradzieży w samolocie Rainbow może za nią odpowiadać finansowo. I tak, dzięki panu pilotowi, wiemy do kogo zwrócić się o rekompensatę.
  • ~Zen / 2023-01-09 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym biurem. Nie biorą odpowiedzialności za nic. Kliencie, zapłaciłeś to idź w swoją stronę i nie przeszkadzaj.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności
  • ~Grzegorz / 2023-01-06 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojutrze mieliśmy wylecieć na wycieczkę życia do Australii i Nowej Zelandii. Niestety BP RAINBOW odwołało ten wyjazd bez podania przyczyny. Grupa liczyła 14 osób a w umowie była klauzula gwarancji ceny i właśnie ten zapis mógł spowodować odwołanie imprezy. Dzisiaj ta wycieczka kosztuje kilkanaście tysięcy złotych więcej i podobno są chętni. Dziwne. Nie polecam tego biura ponieważ zdarzyło się to drugi raz.
  • ~Jan / 2023-01-03 19:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Po zakupie wczasów po kilku dniach kazali nam dopłacać bo sprzedali nam pokój którego nie mają.
  • ~Magda / 2023-01-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, poszukuję również oszukanych osób przez biuro Rainbow - wykupione wakacje first minute, odwołanie wycieczki ze względu na małą ilość uczestników i pojawienie się tej samej oferty za 100% więcej! Chce zobaczyć skale tego oszustwa i powziąć kroki prawne Magda.zawionka@o2.pl
  • ~Patryk / 2023-01-03 05:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd z rainbow do Meksyku (urlop od 28 grudnia do 4 stycznia 2023) to totalna porażka. Rezydenci nie interesują się klientami, nie maja żadnej wiedzy o sprzedawanych usługach. Jedyne na czym im zależy do sprzedać wycieczkę i dalej niech się klient martwi. Rezydenci rainbow w Meksyku to jakiś zart. Jedyne co potrafią powiedzieć to przepraszam. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie wady
  • ~ZŁA / 2022-12-30 02:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz korzystałam z oferty tego biura.Zakupiłam bilety w biznes klasie do Phu Qonc Za 2 osoby prawie 27 tys zł (cena tak jak przelotem rejsowym np.Qatarem) I co sie okazało Serwis jak w ekonomicznej płaci sie tylko za rozkładany fotel.Nawet tego co piszą na stronie nie ma np skarpetek.Wiem to drobnostka ale przed odlotem trzymali nas 20 min w autobusie nie ogrzewanym na płycie lotniska.Ludzie w bluzach bo leca do ciepłego kraju.Ocxzywiscie skończyło sie przeziebieniem.Mało tego awaria samolotu .Samolot nie wylądował na phu Qonc po 2 próbach i polecieliśmy do Saigonu .Tam zamknięci na kawałku lotniska 14 godzin bez informacji i zainteresowania ze strony biura.TRAGEDIA NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyJ/W
  • ~Stokrotka / 2022-12-26 18:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna oferta, jesteśmy z mężem naprawdę zadowoleni z urlopu. Warto wybrać to biuro.
    Zaletycena
    hotel
  • ~Mac / 2022-12-22 19:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Po wyprawie do Indochin, odwołanej wyprawie do Afryki i jako były VIP TUI proponuję władzom spółki zmienić nazwę z Rainbow na Chaos Tours. I tylko tyle. Żadnego planowania, przewidywalności, terminów, ustalonych cen, fundusze łapówkowe, niedotrzymywanie obietnic i umów. To nie wina pracowników tylko fatalnego zarządzania firmą, która jest moim faworytem wśród firm turystycznych do szybkiego ogłoszenia upadłości.
    ZaletyDobrzy przewodnicy i rezydenci pogodzeni z amatorszczyzną firmy
    WadyTotalny chaos
  • ~michalek / 2022-12-22 00:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyjazd bardzo udany. Świetny rezydent na miejscu i ze strony biura wszystko zapewnione tak jak miało być!
  • ~Marcin / 2022-12-21 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym tj. 20.12.2022r rezerwowaliśmy wyjazd do Kenii last minute wraz z małżonką. Moja małżonka otrzymała w dniu dzisiejszym wizę, moja natomiast jest rozpatrywana.
    W związku z tym faktem kontaktowałem się dziś o godzinie 13:00 z działem ubsługi klienta aby uzyskać informację odnośnie naszego wyjazdu. Dostałem informację, że nie ma co się martwić i należy na spokojnie czekać na wizę a po jej otrzymaniu podpisać umowę. Na mailu mieliśmy informację z prośbą o podpisanie umowy jednak w mailu nie było informacji odnośnie konkretnego czasu do kiedy należy podpisać umowę.
    O godzinie 15:30 zadzwonił dopiero przedstawiciel który przygotował umowę, że do godziny 17 koniecznie musimy podpisać umowę bo inaczej nasza oferta nie będzie aktualna i będziemy musieli dopłacić po jego przedstawionej nowej ofercie około 1500zł - 2000zł o ile oferta którą wykupiliśmy będzie jeszcze aktualna. W związku z czym chciałem zadzwonić do ambasady w celu uzyskania informacji odnośnie wizy, jednak możliwość kontaktu jest jedynie do godziny 15:00. Ów przedstawiciel tłumaczył, że jest w pracy dopiero od godziny 14 choć mail z umową trafił do nas chwilę po 12.
    Rzeczą niemożliwą stało się przedłużenie terminu podpisania umowy do godziny 7 dnia następnego co umożliwiłoby wyjaśnienie sytuacji, przez co popełnione przez owych pracowników nieprawidłowości/przekazywanie błędnych/nieprecyzyjnych informacji mogłyby załagodzić zaistniałą sytuację.
  • ~Dvdek / 2022-12-19 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. Planowany wylot z Wietnamu o 9:15, mamy godzinę 14:00 i dalej żadnej informacji. „Uchodźcy” z bliskiego wschodu przekraczający granicę z Białorusią, są poważniej traktowani niż ponad 300 Polaków. Ponoć samolot dzień wcześniej musiał lądować awaryjnie na innym lotnisku. W momencie kiedy przez prawie dobę firma nie potrafi określić co się dzieje z jej maszyną i zobowiązaniami wobec klientów to tylko pokazuje jaki kompletny „bałagan” panuje w firmie i w jak głębokim poważaniu mają klientów.
    WadyIstnienie tak niepoważnej firmy
  • ~Natalia / 2022-12-16 18:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Już 2 razy korzystałam z ofert, organizacja wszystkiego na medal - znają się na rzeczy. Cenowo jest okej, często też trafiają się jakieś rabaty, teraz właśnie zarezerwowałam na ferie, według mnie są godni polecenia
strona 1 z 18
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.54, ilość opinii: 805
TUI
Ocena: 2.12, ilość opinii: 651
Rainbow Tours
Ocena: 2.27, ilość opinii: 359
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 129
Eximtours
Ocena: 2.32, ilość opinii: 100
Grecos
Ocena: 2.88, ilość opinii: 19
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3406
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 2994
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2957
UPC Internet
Ocena: 1.85, ilość opinii: 2904
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2867
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2492