Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 517 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.18
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 26
  • ~Anna / 2024-07-08 18:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty.
    ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani Marta
    WadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos.
  • ~Anna / 2024-07-08 18:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty.
    ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani Marta
    WadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos.
  • ~dorcia / 2024-06-23 13:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Rainbow wprowadza w błąd klientów, sprzedając niezgodne z rzeczywistością zakwaterowanie, jako willa z widokiem na morze, okazała się starym pokojem z widokiem na drogę
    Zaletymiła obsługa w hotelu
    Wadybardzo zła jakość pokoju, mrówki, wylewająca się w łazience woda
  • ~Anita / 2024-06-23 11:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Mamy bardzooo mieszane uczucia zarówno do Hotelu jak i samego Rainbow.
    Warunki przyzwoite jednak w Europie są wyższe standardy.
    Nasz pobyt trwa od 16 do 24.06.2024 r.
    Samolot mamy 24.06 o 3.50 natomiast z pokoju MUSIMY się wymeldować już dziś o 12 w południe! Jesteśmy z małym dzieckiem nie zagwarantowano nam pobytu do momentu wylotu o czym dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu.
    Ponad to mieliśmy bardzooo nieprzyjemną i nerwową sytuację dziś w nocy ponieważ pomylili naszą datę powrotu i kazano nam się zbierać już dziś ok 1 w nocy na lotnisku! Nikt za tą sytuację nie chce wziąć odpowiedzialności poniewaz biuro zrzuca winę na Hotel a Hotel na Rainbow. Mega nie polecamy!
    Inne źle warunki:
    mała liczna leżaków
    rozcieńczany alkohol
    słabe animacje,
    nie integrują ludzi,
    pełno dzikich kotów,
    widok.z pokojów na nic
    plaża hotelowa oddalona o 15 min jazdy busem co nie wybrzemiewa na stronie ani w rozmowie przed zakupem wakacji. Do tego jest brudna a i tak mówią aby płacić za leżak.
    Masakra!

  • ~Beata / 2024-06-16 21:27
    Ocena: 3.33 / 5
    Szanowni Państwo,
    jestem klientką tego biura od wielu lat, ale to co spotkało nas w trakcie ostatniego wyjazdu zmieniło moją opinię z dobrej na negatywną. Wracałam z Turcji do Katowic w dniu 12 czerwca 2024 r, z Hotelu Lonicera World. Dzień wcześniej sprawdziłam godzinę transferu na wyznaczonej do Tego celu tablicy, Na kartce była zmiana godziny przelotu, przewoźnika oraz numeru lotu. W dniu wyjazdu czekałam z mężem i nowo poznanymi koleżankami z Krakowa na transfer na lotnisko w Antalya. Niestety nikt z biura nie przyjechał, po godzinie koleżanka zadzwoniła do rezydenta, który nerwowo zareagował i przysłał bus. Na lotniku czekała na nas kolejna niespodzianka, kiedy przyszła kolej naszej odprawy nie było nas na liście. I okazało się, iż dane z hotelu były nieprawdziwe i nasza odprawa się właśnie się zakończyła. Mieliśmy do wylotu 15 minut. Pomogła nam Pani z Biura Rainbow, która poprosiła pracowników o otwarcie stanowisk odprawy i biegiem dolecieliśmy do wyznaczonej bramki. W Katowicach mój mąż i ja czekaliśmy na walizki. I okazało się, że walizki męża nie ma.
    Mam jeszcze 2 rezerwacje w tym biurze i zastanawiam się, czy ich nie odwołać.
    ZaletyPogoda
    WadyRezydent
  • ~Turysta / 2024-06-16 16:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro które nie ma za grosz empatii dla klienta. Grupa ludzi obsługujących jest niby dla klienta, lecz są to ludzie którzy nic sami nie mogą odsyłając klienta do mitycznego kierownictwa z którym i tak nie można porozmawiać. Totalna porażka, nigdy więcej z ich usług nie skorzystam
    Ludzie trzymajcie się jak najdalej od biura podróży Rainbow.
    ZaletyZero
    WadyHotel Gradac - All inclusive- dżem, dżem i nic więcej. Przynajmniej tak wynikało z opinii o tym hotelu. Zmiana hotelu masakrycznie droga.A rezygnacja z wycieczki okupiona haraczem.
  • ~Tomasz / 2024-06-11 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba najgorsze biuro podróży w kraju. Kompletne ignorowanie klienta i ciągłe zmiany rezerwacji w zakresie lotu. Przy ostatniej rezerwacji zmieniono lot ze środy na czwartek nad ranem.... problem w tym, że w czwartek musiałem już być w pracy. Co gorsza o pokoju na okres jednego dodatkowego dnia można zapomnieć. Usłyszeliśmy że od około 10 rano (środa) do 2 w nocy (czwartek) z jednorocznym dzieckiem możemy siedzieć na recepcji w hotelu jak będą gdzieś wolne miejsca. Biuro nie chciało nawet słyszeć o zarezerwowaniu pokoju na dodatkowy dzień oczywiście nawet za dodatkową opłatą. Tragedia.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~michal / 2024-05-28 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    CINKCIARZ to prawidłowa nazwa dla tej firmy. Doliczono mi ponad 1700zl za przewalutowanie o którym nikt mnie nie poinformował. ZŁODZIEJSKA banda i kompletni ignoranci, zero odzewu na moje skargi. UNIKAĆ ich za wszystka cena
    ZaletyZADNE
    WadyBRAK odpowiedzi na skarge
  • ~MN / 2024-05-28 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz z tym biurem i ostatni. Trzy dni przed wylotem biuro przysyła zmianę opisu oferty hotelowej, żart? Hotel Olympios Zeus Riwiera Olimpijska. Po telefonie na infolinię otrzymałem informację, że mogę złożyć reklamację ale lecieć i tak muszę a czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni. Moze zaproponują nędzny voucher na kwotę 100 pln do wykorzystania w tej instytucji:). Lepsze od Barei. Pani na infolini recytuje cały czas regułkę z której nic nie wynika. Wyjazd nie jest może drogi, ale liczą się zasady. Sprawa zostaje skierowana do kancelarii prawnej, rzecznika praw konsumenta oraz do Europejskiego Centrum Konsumenckiego
    ZaletyNie wiem
    WadyNie wiem
  • ~Wiktor Czeszejko-Sochacki / 2024-05-27 12:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem osobą niepełnosprawną poruszającą się na wózku inwalidzkim, teraz po 2 tygodniach wróciłem.
    W Arkadii w Warszawie sprzedano mi hotel tikida dunas, jest totalnie nieprzystosowany, ciągle góra/dół, progi, toaleta nieprzystosowana, itd. Facet w Arkadii z rainbow - byłem, przystosowany, kłamca.
    Wycieczka wieczór Marokański - autokar ok dla zdrowyc,h tylko ja będąc na wózku musiałem za transport w jedną i drugą stronę zapłacić a za imprezę zapłaciłem wcześniej w aplikacji.
    Rezydenci niepomocni i nie odbierają telefonu.
    Maroko jest fajne ale rainbow to dramat.
  • ~Arkadiusz / 2024-04-09 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie.
    Nie wchodzcie z nia w interakcje.
    Tylko stracicie czas i kasę.
    Arek
  • ~Halina / 2024-03-24 20:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Dnia 24 września 2023 zawarłam umowę z organizatorem Rainbow za pośrednictwem Wakacje.pl na wyjazd na wczasy do Tunezji. Wpłaciłam zaliczkę i czekałam na zaplanowane wakacje, ale to było by zbyt proste. Dnia 21marca 2024 dostałam informację że odwołano loty w czwartki z Katowic i mam lecieć z Warszawy oddalonej o ponad 300km.Żadne negocjacje nie przyniosły efektu. Organizator Rainbow potraktował mnie jak bym to ja próbowała zmian w umowie i poinformował że jak zrezygnuję to rozpatrzą zwrot zaliczki. Finalnie musiałam zawrzeć umowę z innym biurem podróży ale zawierając umowę kilka miesięcy później musiałam zapłacić większą kwotę za mniejszą ilość dni. Myślę że podam ich do sądu już nawet nie za te pieniądze a za arogancje i bezczelność . Zdecydowanie odradzam.
  • ~Mmm / 2024-03-12 01:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Zakup wycieczki Hesperia Isla Margarita ( Wenezuela) ok, wycieczka mega slaba, tylko komercyjne miejsca, z ktorych przypuszczam rezydenci dostaja prowizje, rezydentow brak (tylko sms informacyjny)w jakim celu jechac do Ameryki płd. ogladac galerie handlowa. Jesli nie oczekujemy od hotelu gruszek na wierzbie ten jest ok.
    Kuchnia slaba, codziennie te same potrawy.
    Przed ostatniego dnia ludzie otrzymali wiadomosc o tym, ze o godz. 12:00 zostaja wymeldowani i zostana im zdjete opaski „all” i oczekuja do 18:00 w lobby chyba, ze wykupisz przedluzenie doby 20usd za glowe. Pozniej przyjedzie autokar, ktory po 40min podrozy zostawia Cie na lotnisku na kolejene 6h oczekiwania na samolot na lotnisku, ktory przypomina stary smierdzacy dworzec PKP
    ZaletyBardzo ladne widoki
    WadyOrganizacja na miejscu
  • ~maria / 2024-03-04 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    W lutym (7.02 do 21.02.) wybralismy sie na Kube. Postawilismy na wycieczke Kuba Wyspa Jak Wulkan Goraca i pobyt w 5* hotelu Iberostar Playa Alameda. Jesli ktos wybiera sie naszymi sladami, to goraco odradzamy.Ten wyjazd kojarzyl nam sie bedzie z brudem,smrodem,ubostwem, wyglodnialymi psami biegajacymi po ulicach, brakiem higieny, ktorego skutkiem byly zatrucia pokarmowe wsrod turystow.Wycieczki fakultatywne bardzo slabe,a wycieczka fakultatywna typu strzelanie z armaty,to byla kompletna porazka. Trynidad to tylko palac barona cukrowego i plac centralny. Reszta to zdewastowane postkolonialne budynki,brud i ubostwo.Probowalam sie czyms zachwycic, ale nie potrafilam. Byly tez mile akcenty wycieczki - piekna Rewia Tropicana, super muzyka w Buena Vista Social Club, przejazd zabytkowymi autami i kilka zabytkow Hawany.

    Chce zaznaczyc,ze bylismy juz w wielu miejscach na swiecie, mniej i bardziej przyjaznych, i wiemy czego mozemy sie spodziewac.Jednak w tym wypadku opis wycieczki i hotelu kompletnie odbiegal od realiow. Dlatego po raz pierwszy zdecydowalam sie napisac negatywna opinie o wycieczce i hotelu, bo czuje sie oszukana.
  • ~pidaros / 2024-02-22 11:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Nieźle! Kupiłem wyjazd a okazało się że atrakcje dla dorosłych mam w cenie :)) Fajnie że współpracujecie z lnstagram: znieprawiona - kobieta idealna!!
    Zaletybomba tromba
  • ~M.B. / 2024-01-11 20:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Wybrałyśmy w tym roku Rainbow, bo w poprzednich latach miałyśmy dobre doświadczenia. Nie wiem co się stało w 2023 roku, ze jakość tak dramatycznie spadla.
    Wybrałyśmy z moją mamą wycieczkę na Pukhet. Jednym z głównych kryteriów wyboru akurat tej wycieczki był bezpośredni lot dreamlinerem z dostępnym miejscem w klasie business, gdzie jest możliwość rozłożenia fotela do pozycji leżącej, ponieważ mama jest po skomplikowanym urazie barku i nie wytrzymałaby tak długiego (12-13 godzin) lotu w jednej siedzącej pozycji. Zarezerwowałyśmy wiec wycieczkę i w regulaminowym terminie 3 dni wpłaciłyśmy zaliczkę ponad 8 tys. zł (wymagane 30%). Dostałyśmy potwierdzenie wpłaty, podpisałyśmy umowe z biurem, zarezerwowałam urlop i cieszyłyśmy się na wyjazd.
    Niestety kilka dni później okazało się, ze z powodu bliżej nie określonego błędu w systemie sprzedano więcej miejsc w klasie business niż było dostępnych. Pomyślałyśmy: trudno, zdarza się, poszukamy innej wycieczki. Niestety okazało się, ze biuro wcale nie zamierza nam zwrócić wpłaconej zaliczki, pomimo, ze nie są w stanie wywiązać się z podpisanej umowy ani zaproponować alternatywy na podobnym poziomie. Dostałyśmy do podpisania zmieniona umowe z informacja, ze albo podpisujemy nową umowe albo rezygnujemy i tracimy zaliczkę. Wielokrotnie kontaktowałyśmy się z biurem, żeby wyjaśnić ta sytuacje, ponieważ zmiana standardu podróży na gorszy bez zgody klienta jest wbrew warunkom umowy . Niestety standard obsługi w biurze Rainbow Tours jest na absurdalnie żenującym poziomie, zostajemy za każdym razem zbywane w bezczelny sposób. Bardzo przestrzegam innych przed korzystaniem z tego biura i żałuję, ze nie sprawdziłyśmy aktualnych opinii o nim przed wpłaceniem jakichkolwiek pieniędzy.
    ZaletyJeszcze kilka lat temu było to jedno z lepszych biur podróży
    Wadykoszmarna obsługa klienta, niewywiązywanie się z warunków umowy, zmienianie warunków umowy w ostatniej chwili, po przyjęciu zaliczki i bez zgody klienta, brak jakiegokolwiek szacunku do klientów
  • ~Ewa / 2024-01-04 16:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Qyjazd all inclusive Domi ikana hotel 4 *. Oferta niezgodna z dostarczoną usługą. W pokojach brak ciepłej wwody przez cały pobyt- 7 dni. Nawet zmiana pokoju nie zmienila sytuacji. W calym kompleksie nie ma cieplej wody- Kompleks: Playa Bachata Resort w Puerto Plata. Z oferowanych 4 restauracji dzialala tylko 1 w dwoch pozostalych tylko snacki. Pobyt Grudzień2023 /styczeń 2024
    ZaletyŁadna plaża.
    WadyUtrudniony kontakt z rezydentem poza godzinami dyżuru. Brak interwencji po zgłoszonych brakach- brak cieplej wody od 4 dni. Trzeba interweniować w kazdej sprawie samemu w recepcji.
  • ~aaaa / 2024-01-04 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. Skandaliczne biuro , nigdy więcej , odwołany hotel zaplacony kilka miesięcy temu i zmieniony na taki , który im nie zszedł. Wybór na tydzień przed feriami albo pani jedzie gdzie my wskażemy albo do widzenia i co nam pani zrobi. NIGDY WIĘCEJ TEGO BIURA PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH.
  • ~Adam / 2024-01-02 20:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem. Odradzam biuro Rainbow wszystkim znajomym. Oferta do Wenezueli (Margarita) na stronie wygląda super jednak w rzeczywistości nie do końca tak jest. Po przyjeździe na miejsce okazuje się że mamy inny termin rezerwacji. Przygotowany w naprędce pokój poniżej krytyki. Nie do końca pełne informacje na temat sytuacji w regionie (bezpieczeństwo). Rezydent na miejscu nie dostępny wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny. Za tak wysoką cenę lepiej jechać do innego kraju regionu i z innym biurem.
    Biuro nie odpowiada na reklamację. Totalna "olewka" klienta.
    Zaletytrochę plaża, dużo zieleni na terenie hotelu
    Wadynierzetelne informacje, niski standard pokoi, w rejonie hotelu nie ma dosłownie nic oprócz dziesiątków opuszczonych ośrodków, niebezpiecznie po zmroku
  • ~Rozczarowany / 2024-01-01 21:11
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAŻAJCIE NA RAINBOW w przypadku anulowania wycieczki! Ostatnio chyba często je anulują. Jesteśmy rozczarowani i zbulwersowani. Zarezerwowaliśmy wycieczkę na 1 stycznia już w lipcu. W drugiej połowie listopada otrzymaliśmy informację, ze wycieczka jest anulowana i mamy do wyboru tę samą w innym terminie oraz kilka innych w podobnym przedziale cenowym z rabatem 250 zł. Wybraliśmy tę samą 2 tygodnie później (nie byliśmy zainteresowani innymi kierunkami, ponieważ wszędzie tam już byliśmy). Po otrzymaniu umowy okazało się, że jest to ta sama wycieczka, ale wylot z Warszawy a nie z Katowic! Nikt wcześniej o tym nie poinformował a dla nas to opcja nie do przyjęcia. Wybraliśmy więc wycieczkę inną ale ten sam kierunek w innym terminie. Tutaj nie dostaliśmy już prawie żadnych rabatów. Około miesiąc przed planowaną wycieczką znowu dostaliśmy informację, że wycieczka się nie odbędzie gdyż jest za mało chętnych. Obydwie wycieczki miały status „potwierdzona”. Tym razem dostaliśmy do wyboru 2 inne, czyli niewiele, do innych destynacji, którymi nie byliśmy zainteresowani (już tam byliśmy) lub zwrot pieniędzy. Zaproponowaliśmy Rainbow inny kierunek, droższą co prawda opcję, licząc na to, że jeżeli już 2 razy odwołali nam wycieczkę potraktują nas „szczególnie” i zaproponują duży rabat lub inne korzystne dla nas rozwiązanie. Pisaliśmy maile i dzwoniliśmy tłumacząc, że miesiąc przed urlopem nie mamy już wielu opcji, większość wycieczek jest już wykupiona. Poza tym rezerwując wycieczkę w lipcu po korzystnej cenie uważamy, że należy nam się satysfakcja w postaci innej korzystnej oferty. NIC Z TEGO. Dostaliśmy ofertę dokładnie taką, jaka widnieje na stronie. Poza tym spotkaliśmy się z mało empatycznym, wręcz oschłym traktowaniem nas przez biuro. Usłyszeliśmy, że „to nie nasza wina”. Finał jest taki, że staramy się o odzyskanie zaliczki i jedziemy z innym biurem podróży. Wydaje się, że Rainbow staje się niewiarygodnym i nierzetelnym touroperatorem.
strona 1 z 26
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1028
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 913
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 517
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 188
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 158
Grecos
Ocena: 2.72, ilość opinii: 47
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4333
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4259
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3801
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3473
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2842