Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 146 opinii

2.55 / 5

  • Cena/Jakość
    2.48
  • Obsługa klienta
    2.27
  • Oferta
    2.95
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~Dorota / 2021-09-19 14:45
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłam od 5.09-12.09.21 na Krecie i Santorini(Egejskie Perły) Fantastyczna objazdówka,niesamowite miejsca,dużo zobaczyłam i przeżyłam ,czułam się tam doskonale - żal było wracać. Nasza Pani pilot - Dorota doskonale się sprawdziła - pełen profesjonalizm ,przekazała w sposób ciekawy mnóstwo wiedzy z historii,kultury i zwyczajów kreteńskich .Opiekowała się nami jak mama,czułam się bezpiecznie i komfortowo . Jedyny minus - hotel kavros beach - kiepskie jedzenie i w stosunku do ceny imprezy zbyt niski standard
    .
  • ~Aneta / 2021-09-17 11:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Wracamy z wycieczki po Grecji + 1 dzień Macedonia ( po zmianie programu) od 04-17.09.2021. Wycieczka wydawała się ciekawa, niestety fatalnie przeprowadzona przez pilotkę p.Edytę. Zupełnie nie poczuliśmy klimatu Grecji(jedzenie w pośpiechu w knajpach wskazanych przez przewodnika), informacje podawane z internetu bez polotu i zaangażowania. Miałam wrażenie, że jedziemy z wycieczką zoologów gdyż najważniejsze obiekty, na które p. Edyta zwracała nam uwagę to napotkane po drodze zwierzęta...no i jeszcze tory kolejowe...Jednym słowem żenada. Wyżywienie monotonne, ale adekwatne do ceny, którą płaciliśmy. Pokoje bardzo zróżnicowane. Na Zakyntos część grupy była zakwaterowana w nowym ośrodku przy basenie, a część w nie do końca wykończonych apartamentach bez windy i klimatyzacji, gdzie podczas burzy woda lała się do pokoi drzwiami, oknami( jeżeli ktoś je miał) oraz gniazdkami elektrycznymi. Grupa nie otrzymała żadnej pomocy ani wsparcia od pilotki, która nie chciała podać nawet telefonu do rezydenta. Jej arogancja, buta i lekceważenie uczestników przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Z wymianą pokoi np.pomogły nam panie recepcjonistki. Grecja z p. Edytą to ogólnie dramat! Nie polecam nikomu. Do tego dochodzą późne powroty do hoteli, po bezsensownych długich przystankach po drodze i zmianie planów wycieczki w ramach tzw. bonusów, o które nikt nie prosił. Skutkowało to brakiem możliwości zrealizowania wycieczek fakultatywnych, na które już nie mieliśmy nawet ochoty. Tę wycieczkę uratowała jedynie Macedonia. Co prawda to tylko jeden dzień, ale wrażeń więcej jak w poprzednie kilka. Rewelacyjny przewodnik Dawid-pomocny, zaangażowany z olbrzymią wiedzą i pasją. Hotel w Skopje też najlepszy z dotychczasowych.
    ZaletyZdecydowanie Macedonia i fantastyczny przewodnik Dawid
    WadyFatalny przewodnik p.Edyta. Zero zainteresowania grupą i pomocy w najdrobniejszych sprawach, aż nie chciało się brać fakultetów. Ludzie, jeżeli mogli bez utraty pieniędzy,rezygnowali z tych, na które zapisali się pierwszego dnia.
  • ~Maria / 2021-09-13 18:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Wróciłam z pobytu na Santorini 5-12 września 2021,Impreza zorganizowana wzorowo. Od momentu wylotu do samego powrotu żadnych problemów. Opiekowała się grupą p. Ewelina osoba energiczna, konkretna, zorganizowana, kompetentna. dzięki niej cały wyjazd był bardzo udany. przez cały pobyt czułam się zaopiekowana. Można się było zrelaksować wszystko działało sprawnie. Z własnej inicjatywy zapewniła nam dodatkowe atrakcje nie będące ujęte w programie. Dodam jeszcze , że obsługa biura na miejscu zawsze była uprzejma i pomocna. Korzystam po raz kolejny z usług tego operatora i nigdy nie miałam problemów, co więcej zamierzam nadal zwiedzać z nimi świat. Polecam , w imprezach objazdowych są moim zdaniem świetni.
  • ~Tere / 2021-09-12 17:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Gruzja czerwiec 2021 r - pluskwy w hotelowym łóżku ; duze, małe, młode, stare. Dotkliwe pogryzienia, pilot wycieczki nie wsparł zupełnie w kontakcie z placówką medyczną.
    W Polsce biuro odcięło się od sprawy mimo zdjęc insektów, zdjec pogryzien. Pilotka była informowana na miejscu o sytuacji, widziała skutki pogryzien.

    Kohorty pluskiew z Rainbow.
    Zaletynie pamiętam
    WadyPluskwy
  • ~Małgorzata / 2021-09-11 17:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Korfu spiesz się powoli od 25.08-01.09.2021
    A. Organizacja Wycieczki fakultatywne 1. Albania - od początku sezonu wycieczka ta nie jest realizowana. 2. Parga-Sivota-Błękitna Laguna - rejs odbywa się w czwartki, grupa przylatuje w środę i wylatuje w środę praktycznie nikt nie może z tej wyprawy skorzystać.
    Uważam,że brak informacji i korekty umów ze strony biura jest nieprofesjonalne.
    B. Hotel Hellinis 1.położenie - przy wąskiej,ruchliwej drodze i około 800 metrów od pasa startowego. samoloty lądują i starują od godziny 6:15 do 0:45. z częstotliwością co 5-6 minut. Wypoczynek raczej kiepski.2. Łazienki - kabiny prysznicowe o wymiarach 45 na 45 cm przeznaczone chyba dla dzieci.Dobrze zbudowany mężczyzna nie jest w stanie skorzystać z prysznica,chyba że zaleje łazienkę i pokój. Koszmar
    3- Obsługa- przy zmianie hotelu nie należy nic zostawić, nie odzyskacie nawet korzystając z pomocy pilota. Obsługa przywłaszcza sobie te rzeczy.4. Czystość , średnio 5. Jedzenie - dobre,duży wybór, sporo lokalnych smakołyków, owoce, ciasta.
    C- Pilot Pani Anita- odniosłam wrażenie, że nie lubi swojej pracy.Informacje o Korfu, Grecji raczej ubogie. Dużo więcej dowiedziałam się podczas rejsu do Pargi( skorzystałam w czasie pobytu) niż przez kilka dni od Pani Anity. Brak tej Pani empatii i zrozumienia innych osób. plus za zorganizowanie wieczoru greckiego.
    Wycieczka- Korfu jest piękną wyspą zielną, różnorodną.warto zobaczyć,spróbować pysznego jedzenia,odbyć rejsy na Paxos i do uroczej Pargi.
    Kilka razy korzystałam z usług Rainbow, po raz pierwszy jestem rozczarowana i zawiedziona i organizacją i reakcją pilota na zgłaszane uwagi. Małgorzata
    ZaletyDobre jedzenie, ciekawa wyspa.
    WadyHotel,Pilot,Organizacja
  • ~Katris / 2021-09-08 12:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Lot opóźniony 21h, zero opieki organizatora w trakcie opóźnienia pozostawiono nas samym sobie bez zakwaterowania i transferu, informacja o nowym locie dopiero po przypomnieniu się. Nie wykupię już żadnej wycieczki z tym biurem
    Zaletycena
    Wadyopieka, warunki oferty
  • ~RAFAŁ / 2021-09-05 22:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Sycylia - wyspa niezwykła. Wycieczka objazdowa okazała się klapą. Hotel na tzw. zadupiu. Brak rozliczenia zebranych pieniędzy na wstępy (240 €).
    Pilotka - dramat. Wyuczone teksty z Intetnetu, przerywane stękaniem lub mlaskaniem. Niekompetentna i niedbająca o dobre samopoczucie grupy. Najczęstsza odpowiedź: Nie wiem.
    To byla moja ostatnia wycieczka z Rainbow.
    Jeszcze niesamowita praktyka podwyżs?ania ceny w miarę zbliżania się terminu wyjazdu. Zapłaciłam o 1000 zł wiecej niz inni uczestnicy. Przykre, co to biuro zrobiło ze swoją dobrą marką.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej, ale głównie zla pilotka.
  • ~Katarzyna / 2021-09-01 23:03
    Ocena: 4.33 / 5
    W dniach 18-25.08.2021 uczestniczyliśmy w wycieczce objazdowej po Turcji- Smak Orientu. Był to fantastycznie spędzony czas.Trasa ciekawa i urozmaicona, pilotka Klaudia to super osoba. SERDECZNA, PROFESJONALNA, MAJĄCA NIESAMOWITĄ WIEDZĘ. Niestety drugi tydzień urlopu to już gorzej. Hotel Oba Star nawet Ok, ale mały basen, duźo ludzi. W ofercie hotel polecany dla par. W rzeczywistości mnóstwo Rosjan, Serbów z dziećmi. Ale prawdziwy koszmar to plaża. Połamane leżaki, brud i nikt się tym nie przejmuje. Jedzenie Ok, pokoje w miarę, rezydenci też.
    ZaletyPilotka Klaudia i program objazdówki.
    WadyMały basen, dużo ludzi w hotelu Oba Star. Brud na plaży należcej do hotelu, połamane leżaki
  • ~Ryszard / 2021-08-30 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam wyjazd z firmą RAINBOW.W tym roku byliśmy z rodziną w Chorwacji, gdzie zostaliśmy zakwaterowani w skrajnie koszmarnych warunkach noclegowych. Firma w żaden sposób nie reagowała na wnioski uczestników wycieczki dotyczące zmiany miejsca zakwaterowania. W hotelu panowały warunki opisane poniżej:
    1)Na łączeniu wanny z położonymi kafelkami na ścianie występowała bardzo mocno widoczna czarna pleśń.
    2)W umywalce łazienki nie było wody.
    3)Lampa założona w łazience była częściowo zbita.
    4)Wykładzina podłogowa w całym pomieszczeniu była brudna i częściowo porwana.
    5)Okna, firany i zasłony były brudne. Rolety założone w oknach były brudu, a położona na nich farba łuszczyła się w każdym miejscu.
    6)Półki usytuowane przy łóżkach były brudne i częściowo obdrapane z farby.
    7)Drewniane elementy łóżek były brudne i częściowo odrapane z farby.
    8)Krzesła były bardzo brudne, a położona na nich tapicerka porwana i dziurawa.
    9)W pokoju znajdowała się szafa, z której wypadały drzwi.
    10)Telewizor znajdujący się w pokoju nie działał.
    11)W pokoju panował ciągły hałas pochodzący z urządzeń portowych służących do rozładowania/załadowania statków towarowych w pobliskim porcie handlowym.
    12)Na śniadanie podano płatki czekoladowe do mleka, w których chodziły robaki. W płatkach znajdowały się również białe jaja/kokony złożone przez owady.
    Oczywiście firma RAINBOW nie uznała złożonej reklamacji. Na robaki w jedzeniu firma RAINBOW odpowiedziała w następujący sposób - cytat z ich pisma reklamacyjnego "W odniesieniu do Państwa uwag dotyczących obecności insektów w hotelu objaśniamy, że szczególnie cieplejszych strefach klimatycznych dość powszechnie występują różnego rodzaju organizmy, które niekiedy przedostają się na teren hoteli. Mogą one pojawiać się we wszystkich obiektach, niezależnie od ich kategorii" - koniec cytatu. Tym samym jadąc na wycieczkę z firmą RAINBOW można spodziewać się insektów w hotelach i nic w tym nie powinno być nadzwyczajnego. Należy się z tym liczyć i to akceptować.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOpisane powyżej
  • ~Bartek / 2021-08-30 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo! W tym sezonie pierwszy raz korzystaliśmy z usług biura Rainbow i jesteśmy przekonaniu, że był to pierwszy i ostatni raz. Po zarezerwowaniu imprezy turystycznej przystąpiliśmy do planowania urlopu, tj. które miejsca i kiedy chcemy odwiedzić, skąd wynająć samochód itd. Na miesiąc przed wylotem dowiedzieliśmy się, że zmianie uległo lotnisko z Wrocławia na Warszawę. Termin urlopu już zaplanowany, więc nie było opcji rezygnacji z wczasów. Dodatkowe 4h w trasie na/z lotnisko z małymi dziećmi, zwłaszcza w trasie powrotnej (po 8 godzinach w podróży licząc od transferu z hotelu) nie należą do przyjemności. To jednak nie koniec atrakcji zafundowanych przez Rainbow. Na 4 dni przed planowanym wylotem dowiedzieliśmy się, że hotel, który wybraliśmy nie zostanie otwarty, a Rainbow proponuje hotel na innym wybrzeżu, znacznie oddalony od lotniska. Z oczywistych względów nie było możliwości rezygnacji z wczasów. Jednak cały wyjazd nie był już udany. Musieliśmy zrezygnować z miejsc, które chcieliśmy odwiedzić, z uwagi na znaczną odległość od "nowego" hotelu (prawie cały dzień spędzilibyśmy na podróży samochodem do wybranych miejsc). Dodatkowo komunikacja z biurem Rainbow była tragiczna, brak odpowiedzi na miale, sprzeczne informacje itp. Po powrocie biuro Rainbow pyta mnie o opinię na temat hotelu, w którym w ogóle nie byłem - co świadczy o "porządku" panującym w tym biurze. Szczerze odradzam.
  • ~Maja / 2021-08-29 16:16
    Ocena: 3.67 / 5
    Byłam z Rainbow na Kos w hotelu Apollon Windmill. Największym atutem wyjazdu był Figloklub prowadzony przez cudowne, serdeczne panie animatorki (pani Daria i pani Natalia), do których dziecko biegło zawsze z uśmiechem. Oczywiście miejsce samo w sobie również było cudowne. Hotel jednak był przeciętny jak za mocno wywindowaną mimo obietnic zniżek pandemicznych cenę. Czysty i oferował przyzwoite pokoje, ale niestety jedzenie mocno średnie. Duży wybór, tylko jakość potraw beznadziejna, wszystko rozgotowane i bez smaku. Organizacja wycieczki przebiegła bez zarzutu, ale warto sprawdzić godzinę wylotu, bo nasza, bardzo wczesna w obie strony trochę popsuła pierwszy dzień pobytu i utrudniła wyjazd. Nie polecam też wycieczki fakultatywnej "rejs 3 wyspy" - koszmarnie głośne disco non stop na statku jest trudne do wytrzymania, a postój na obiad wręcz nieprzyjemny, turyści przegnaniani, aby tylko szybko zjedli obiad, zostawili jak najwięcej pieniędzy za napoje i sobie wreszcie poszli.
    Zaletybardzo miłe animatorki, zajęcia dla dzieci, organizacja transferów
    Wadywygórowana cena, bardzo wczesny wylot
  • ~Remi / 2021-08-27 17:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Rainbow - Najgorsze wakacje ! Nie polecam!
    Witam.
    Bylismy z Rainbow Tours na wakacjach w Egipcie, hotel Albatros Sea World. Od pierwszego dnia byla katastrofa. Obiecany hotel pieciogwiazdkowy byl pieciogwiazdkowy tylko dla nich. Ogolnie higiena na poziomie -1, mydlo do pokoju dostalismy dopiero drugiego dnia, w toaletach zewnetrznych o mydlach to mozna zapomniec, nie mowiac juz o srodkach do dezynfekcji. Jedzenie non stop takie same, ale to nic. kelner nakladajac pizze najpierw wycieral czolo cale mokre od potu, a potem tymi rekami nakladal pizze ludziom, Nasza corka jak to zobaczyla, od 3 dnia juz tam nie jadla. Takich przypadkow bylo cale mnostwo: Na koniec zostal nam ukradziony w pokoju zegarek i oczywiscie Rainbow umywa rece, dostalismy maila z hotelu, ze znalezli zegarek i jak zadzwonilem do Rainbow pani mi powiedziala, ze oni nie moga nic zrobic, wogole to miala to gdzies, nawet nie chciala widziec tego maila i teraz nam powiedzieli, ze to ich nie interesuje i mamy sobie zegarek sciagnac we wlasnym zakresie.
    Firma Rainbow byla wielokrotnie informowana przez nas o tym, nawet prosilismy, zeby nas juz zabrali do Polski, na 7 e-maili z naszej strony, odpowiedzieli tylko na jeden i od razu pokazali nam gdzie maja klientow. Zaplacilismy za wycieczka ponad 16'000pln, do dzisiaj juz 3 tydzien nie mozemy sie z nikim skontaktowac. Takie firmy nie powinny istniec. Ludzie uwazajcie na nich, naciagaja i oszukuja klientow!
    ZaletyTa firma nie ma zadnych zalet!
    WadyBardzo trudny kontakt!
    Traktowanie klientow podmiotowo!
    Nie odpowiadaja na skargi i nie publikuja zlych recenzji na temat swoich hoteli!
    Naciagacze i oszusci!
  • ~Maks / 2021-08-25 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja wakacji Rainbow w hotelu Las ! Po zakupie wycieczki na 7dni ( Pokuj 2 łóżka oraz 2 rozkładane sofy, śniadanie I obiadokolacja ) kwota wakacji 3900zl 2 doroslych oraz 2 małych dzieci ! Po 2 tygodniach dostaje e.mail że doszło do pomyłki i w tej cenie nie będzie obiadokolacji !!! :( Pierwsze naciągnięcie klienta !!! A koszta wycieczki się nie zmieniły Dzień wakacji przybywamy do Hotelu las i zastajemy maleńki pokoik z dwoma małymi pryczkami i dwiema PRLOwymi dostawkami Z ramy okiennej wydostawały się miliony robaków jakie zajmowały 1metr kwadratowy pokoju ! Łazienka: prysznic sie nie zamyka a ciepła woda ma temperaturę maxymalnie 20° a z sedesu cieknie Ochyda ! Sofy z oferty okazały się dostawkami a łazienka jak na stacji paliw Śniadanie przychodzimy z rodziną na śniadanko 9:30 śniadanie podaja do godziny 10 W koszu z pieczywem kilka skrawków końcówki chleba Prosimy kelnera o chleb a kelner nie ma skończył się ??? W pojemniku 1 jajko i zero parówek dla dzieciakow pytamy czy możemy prosić o jajko i parówki jakie się skończyły a kelner nie ma skończyły się WYMELDOWALISMY SIE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM A KONSULTANTKA STWIERDZILA ZE JEST WSZYSTKO OK Kompletna kpina zero profesjonalizmu i dbałości o klienta NIE POLECAM NIE POLECAM I RAZ JESZCZE NIE POLECAM
    WadySame wady zero zalet
  • ~Monika / 2021-08-23 14:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Byłam na wycieczce objazdowej po Gruzji i jestem zadowolona. Hotele na dobrym poziomie, jedzenie urozmaicone i typowe dla tego kraju (przysmaki gruzińskie). Przewodnik z ogromną wiedzą o tym kraju, komunikatywny i pomocny.
  • ~Figa / 2021-08-23 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Wykupiona wycieczka fakultatywna nie doszła do skutku. Wstawanie o 4.30, oczekiwanie na autobus, który nie przyjechał. Pieniądze wzięli, ale nie wpisali na listę i kierowca nie wiedział, że ma przyjechać. Mimo dość szybkiej reakcji - ok. 20 min od wyznaczonej godziny odjazdu, telefonu do rezydenta - nie dało się zawrócić autobusu, czy jakoś inaczej dołączyć. Rainbow tłumaczy, że to NIE ONI, to firma współpracująca (ale to w końcu ONI z nią współpracują!), nic się nie da zrobić. Tylko złożyć reklamację na piśmie - do rezydenta, który sprawę zawalił. Oczywiście napiszemy. Szkoda nerwów i zepsutego urlopu
  • ~Katarzyna / 2021-08-23 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Wycieczka wykupiona na Apollon Windmill Hotel KOS (hotel sąsiadujący z Apollon - Kos).
    Jest to jakby jeden kompleks hotelowy ale hotel Apollon Windmill Hotel różnił się pod względem ceny oraz standardu hotelu był droższy o 150zł/os.
    Tydzień przed planowanym wylotem, znajoma która znajdowała się na KOS poinformowała nas o tym, że hotel Windmill jest nieczynny od dawna i wszystkich kierują do sąsiedniego hotelu który był tańszy, co faktycznie okazało się prawdą i nas również umieścili w hotelu obok.
    Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że różnicy w cenie biuro nie chce nam oddać, pomimo tego iż jest to jeden kompleks biuro RAINBOW wiedziało o tym iż Hotel Apollon Windmill jest zamknięty dla turystów z POLSKI !!!!!
    Szkoda, dla mnie to po prostu oszustwo, w odpowiedzi na reklamację otrzymaliśmy inf. iż nie mamy prawda do roszczenia o zwrot.
  • ~Michudo / 2021-08-22 12:55
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo przemyślany plan zwiedzania.
    Dość częste przerwy przeznaczone na skorzystanie z WC. Pani pilot Dagna to osoba kompetentna i niezwykle sympatyczna.
    Warunki zakwaterowania podczas wycieczki Szwajcarski horyzont korespondują z ceną wycieczki.



  • ~Grzegorz / 2021-08-22 08:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam wszystkich. Dzisiaj dnia 22.08.2021 niemiła sytuacja. Przebywamy w Turcji dokładnie Side hotel Side star Beach. Rezydentem i zarazem opiekunem jest Pani Agnieszka osoba nieodpowiedzialna. A dlaczego ponieważ pobrała kasę z wycieczkę którą miała potwierdzić że względu na niedostateczną ilość osób. Pisałem do niej dzień wcześniej o potwierdzenie lecz beż odpowiedzi. W dniu dzisiejszym zadzwoniła 4 min przed wyjazdem informując mnie ze autokar czeka na nas pod recepcją. Brak odpowiedzialności z jaj strony .Nie polecam i to jest nasz ostatni wyjazd z tego Biura Turystycznego.
  • ~Ira / 2021-08-14 20:49
    Ocena: 4.33 / 5
    Wycieczka objazdowa SZWAJCARSKI HORYZONT okazała się spełnieniem oczekiwań pod względem krajobrazowym i organizacyjnym. Jednak zabrakło lokalnych przewodników w poszczególnych miastach. Byłam z biurem już kilka razy i nigdy to się wcześniej nie zdarzyło. Oprowadzanie z przewodnikiem jest niezbędne, żeby rzetelnie poznać miasta.
    ZaletyDobra organizacja. Ciekawie opracowany różnorodny program.
    Hotel we Włoszech świetnie wybrany zarówno pod względem lokalizacji jak i warunków mieszkaniowych.
    WadyHotel w sieci B&B w Miluzie o bardzo niskim standardzie (brudno, brak ręczników).
  • ~Przemysław / 2021-08-13 19:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Hasta la Vista Mexico Przewodnik Artur, mistrz w swoim rzemiośle
    , hotele na objeździe Economic;), ale w mniejszych miejscowościach nawet dla prezydenta USA nic lepszego by nie było, wypoczynek Bluebay Grand Esmeralda, pięknie usytuwany jeśli chodzi o przyrodę, jednak w standardzie europejskim to 3 gwiazdki za pokój, jedzenie 5 gwiazdek. Plaża niestety zanieczyszczona.
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.43, ilość opinii: 526
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 303
Rainbow Tours
Ocena: 2.55, ilość opinii: 146
Funclub
Ocena: 2.05, ilość opinii: 56
Grecos
Ocena: 4.11, ilość opinii: 3
Rego-Bis
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2625
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2438
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2360
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2142
Play
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1540
Orange
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1512