Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 27
  • ~Ewa / 2025-02-14 00:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Wczasy Kenia hotel Diamonds Malindi luty 2025r. Oferta podaje nieprawdziwe dane o odległości od lotniska w Mombasie. Hotel jest odległy nie o 120 km i 2,5 godziny drogi, a o 160 km i 4 godziny drogi. Biuro na tej trasie organizuje transfer małym, ciasnym, afrykańskim busikiem bez klimatyzacji, w którym bagaże jadą na dachu lub wewnątrz pojazdu na kolanach lub pod nogami pasażerów. Auto było w środku brudne. Przewiew powietrza przez otwarte okna spowodował schorzenia zatok i katar. Oferta opisuje plażę hotelową jako piękną i posprzątaną, ale nie wspomina o plaży nad oceanem, która znajduje się poniżej hotelowej i jest pełna wodorostów nanoszonych przez pływy. Ocean w tym miejscu nie nadaje się do kąpieli z uwagi na naturalnie zanieczyszczoną wodę przez glony, wodorosty i muł rzeczny (nieopodal mają ujście 2 rzeki). Oferta sama w sobie zachęca opisem hotelu, ale w realiach okazuje się bardzo męcząca z wyżej wymienionych powodów. Osoby wyjeżdżające do Keni pierwszy raz nie znają realiów dróg w tym państwie. 120 km można przejechać np. w Turcji w 2 godziny. W Keni będą to 4 godziny. Czuję się oszukana z powodu na brak rzetelnych danych podczas zakupu tej oferty. Teraz wiem, że trzeba czytać opinie a nie ofertę.
    ZaletyTylko hotel był dobry i zgodny z opisem w ofercie.
    WadyKłamstwo na temat odległości (hotel oddalony o 40 km w Watamu też ma podaną odległość od lotniska 120 km), czasu przejazdu, najgorszy z możliwych środek lokomocji podczas transferu lotniskowego w obie strony oraz na safari. Brak informacji o specyfice zanieczyszczenia plaży i wód oceanicznych w tym rejonie. Zakup ofert tego biura wymaga przeczytania wszystkich opinii na różnych dostępnych stronach, żeby poznać prawdę na temat gdzie się wybieramy. Czemy więc służy oferta i zawarty w niej opis atrakcji?
  • ~Osttrry / 2025-02-08 06:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Wybrałem wycieczkę w Azji / Indie „Dzikie i zmysłowe” . Można wiele powiedzieć o tym co było nie tak. Lecz zacznę od „dzikie” - to były hotele które w tej cenie nie wiem czy dochodziły do dwóch gwiazdek. Patrząc na brudne pokoje. Karaluszek w restauracji i pokojach to nic strasznego, człowiek mógł się spodziewać wszystkiego. Dziki był też plan, kilka rzeczy było na szybko a potem zbędne przestoje po 40 min. Na masaże bo zwykłej kawy człowiek tam na parkingach nie uraczy i stoi i czeka w wybieranych parkingach gdzie wszystko jest dość wysokich cenach do zakupu. Przypadek? Hmm ? nie sądzę!
    „Zmysłowe” był jeden park bo tylko to zobaczyliśmy niby dzikie a jednak sądzę że tamtejsze sarenki, antylopy i kopytne aż takie
    dzikie nie są. O Tygrysie można zapomnieć chyba ze się zagubi bo jak 4 grupy w innym kierunku go nie widziały to znaczy że po większym zainteresowaniu dowiadujemy się że jeździ się do granic tego dzikiego parku bo dalej nie można wjechać ???? „Zmysłowa” była podróż pociągiem gdzie wyjazd był opóźniony o 5 godzin chyba a jazda pociągiem który miał dojechać w godzinach porannych dojechał po 16 godzinach i na stacji był 19.30. Bez jedzenia od 16 wyjazd z hotelu dzień wcześniej ????
    Objazdówka dla wytrwałych ????
    ZaletyPilot miał wiedzę o miastach, świątyniach. Wiedza o Indiach i kulturze na prawdę wielka.
    WadyLogistyka zawiodła w ostatnim dniu czas na zakupy a wszystko zamknięte przez wybory. W trakcie za dużo nie można było kupić bo był lot wewnętrzny z Varsnasi do New Dhali.
  • ~Janusz / 2025-02-04 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Kolory Pustynnych Miast Indie Listopad 2024 - Hotel Grand w Agrze - stan wentylacji w stanie zagrażającym zdrowiu, wentylator sufitowy wraz z kanałami wentylacyjnymi ze znacznym brudem, kable elektryczne na wierzchu przy kontakcie, w lodówce włosy, brudne baterie prysznicowe i umywalkowe, brak ciepłej wody, zacieki i brud na suficie i ścianach, przy recepcji miejsce do spania dla obsługi- widać brudną pościel, posiadam dokumentację zdjęciową ,pilot bez przygotowania o kraju w którym przebywaliśmy......
    ZaletyCiekawy kraj
    Wadycena wycieczki fakultatywnej w Deli do świątyń wykalkulowana lichwiarsko 40$ za wstęp do ogólnie dostępnych świątyń, transport TukTukiem to kota około 300 rupii. Pilot beznadziejny
  • ~Roman / 2025-02-03 20:01
    Ocena: 1.33 / 5
    formalności przerzucane są na klienta, sporo z nich trzeba sobie samemu załatiwać
    Zaletyoferta
    Wadywymagany wkład pracy klienta
  • ~Jan / 2025-01-09 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Rainbow oszukuje na wycieczkach premium na przykład azjatycka przygoda zarezerwowałem w październiku a w grudniu napisali,że nie ma chętnych i zaoferowali zwykłą azjatycką przygodę,ale w cenie tej premium ok 3000PLN więcj od osoby
    zdarzyło mi się to już drugi raz dlatego uważam że te premium to zwykła ściema biuro kosi kasę od naiwnych.
    Są to gangsterskie metody powinien zainteresować się tym rzecznik praw konsumenta
    Zaletydroższa wycieczka
    Wadyokłamują na potęgę
  • ~Dominika / 2024-12-12 15:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wycieczka objazdowa - Cesarskie miasta -po Maroku 1-8 listopada 2024. Pierwszy dzień to totalna porażka: jadąc do hotelu w Agadirze z lotniska okazało się, że brakuje nam jednej uczestniczki w autokarze i po godzinnej podróży z lotniska wracaliśmy po tą osobę. Okazało się też, że jesteśmy rozlokowani w 5 hotelach i uczestników naszego autokaru ,trzeba rozwieść do ich miejsc rezerwacji. Podjeżdżaliśmy pod kolejne hotele; gdzie pilot wysiadał z kilkoma uczestnikami, a my czekaliśmy w autokarze. Tak trwało przy kolejnych hotelach -2,3,4 pilot wysiadał z kilkoma osobami, pozostawiając nas w autokarze. Przy piątym hotelu kierowca nie mógł znaleźć adresu - błądziliśmy po mieście, rozpytując o wskazany hotel. Po godzinie 18,00 dojechałyśmy do swojego miejsca zameldowania - zmęczone, brudne i spragnione. Pragnę nadmienić, że to plan organizatora przewidywał , pierwszego dnia - dojazd do hotelu, wypoczynek po podróży i aklimatyzacje. No niestety nic z tego nie doświadczyliśmy. Wydawałoby się, że biuro podróży, które działa na rynku polskim od lat; radzi sobie lepiej z planowaniem i logistyką. Polacy lecący do Maroka stanowią naprawdę dużą grupę zwiedzających. Czy nie można było inaczej rozlokować uczestników ?( z nami z lotniska wyruszały jeszcze 2 autokary Polaków). Płaciliśmy za pierwszy dzień, a nic z niego nie zostało w mojej głowie - tylko ciągnąca się wielogodzinna podróż i zmęczenia. A wiadomo jak wyglądają dni na wycieczce objazdowej. Kolejna uwaga to pilot - niekompetentny, nieprzygotowany , który czytał z kartki informacje oraz przewodnicy, którzy znali tylko język angielski i w tym języku przekazywali nam informacje o zabytkach. Będę się długo zastanawiać nad kolejnymi podróżami z biurem Rainbow.
  • ~Anna / 2024-10-14 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ale oferta dotyczaca hotelu Seaphoria Beach Resort w Turcji jaką otrzymaliśmy przez biuro podróży Rainbow nie pokrywała się ze stanem faktycznym. Decydujac sie na ofertę Ultra All Inclusive w moim przekonaniu ma ona zawierać coś ekstra, coś co nie jest dostępne w niższych pakietach. Niestety ale po przyjezdzie podczas otrzymywania opasek Pan na recepcji powiedział że nie oferuja czegos takiego jak Ultra All Inclusive tylko All Inclusive co rowniez w mojej opinii nie miało miejsca (dania były w wiekszosci te same, dodatkwoo jeżeli np na kolacje przyszlo sie godzine później to większości dań juz brakowało, na co biuro odpowiedziało, że najprawdopodnbiej były juz przygotowywane nowe- nie prawda, ponieważ do końca kolacji nowe, ciepłe dania się nie pojawiły, alkohole/drinki to również pomyłka, chyba że dopłaciło się w dolarach- raczej nie po to wybiera się pełny pakiet aby jeszcze dopłacać,koty spacerujace po restauracji). Ponadto (sytuacja ktora najbardziej nami wstrząsnęła) na miejscu podczas zameldowania
    otrzymaliśmy kartę do pokoju w którym ktoś spał (było ok. 4.30 czasu polskiego), czyli równie dobrze do (nastepnego) pokoju który otrzymaliśmy w każdym momencie ktoś inny mógł dostać kartę. Biuro oczywiście odrzuciło reklamacje, m.in. odpowiadając że przecież nic takiego się nie stało. Zdecydowanie nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyOpisane powyżej
  • ~Ania / 2024-10-08 01:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja wycieczki objazdowej, brudne hotele, bez klimatyzacji, jedzenie zimne, niesmaczne , małe ilości, nieprofesjonalna p. pilot. Brak możliwości dokładnego rozliczenia na co biuro wydało pakiet gotówkowy pobrany od klienta. Nie polecam. Biuro odrzuca reklamację i próbę mediacji. Nieprofesjonalnie
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu
  • ~Aga / 2024-10-07 19:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka Bliżej Bogów, Grecja, wrzesień 2024. Bardzo złą baza hotelowa
    Gburowaty przewodnik. Kolejność programu wymyślana na bieżąco- pełna improwizacja.
    Największa atrakcją czyli oglądanie małych żłówi okazała się tylko chwytem reklamowym.Żłówie odpłynęły kilka tygodni wcześniej.
    ZaletyWspaniałe miejsca w Grecji, przewodnik Paweł z ogromną wiedzą i pasją
    WadyCena za którą kupiłam wycieczkę była dużo wyższa niż ta jaką zapłacili inni uczestnicy. Hotele których sama nigdy bym nie wybrała.
  • ~Iwona / 2024-09-27 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka do Tunezji sierpień 2024, miał być pokój z widokiem na morze a dostaliśmy pokój w glinianych bungalowach i tak wszyscy nie tylko my. Złożona reklamacja przez rezydenta i wszystkich gości, dziś dostałam odp po 28dniach ze mogą mi zwróci w formie kodu rabatowego na przyszłość 350zl, to są chyba żarty ze ktoś tam pomyślał że ja jeszcze kiedykolwiek będę chciała jechać z Rainbow ???????????? pierwszy i ostatni raz z tym biurem, obsługa klienta masakra
    ZaletyBrak!!!!!!
    WadyWszystko!!!!
  • ~Andrzej / 2024-09-26 18:00
    Ocena: 2.33 / 5
    przełęcze Indie, odradzam, prawie nic zgodnego z umową, pilot to gemeralnie milczek z brakiem jakichkolwiek informacji o miastach w których byliśmy.
    Zaletygóry
    Wadyoszusztwo dotyvzące klimatyzacji
  • ~Zofia / 2024-09-06 09:07
    Ocena: 3.67 / 5
    Wycieczka Kopenhaga Express.
    Dobry hotel , dobra organizacja.
    W trakcie wycieczki w sierpniu 2024 r niepotrzebne zwiedzanie Christiani- to również opinia innych uczestników. Zamiast tego powinno być zwiedzanie zamku Rosenborg.
    Oprócz tego zwiedzanie Tivoli jest tylko interesujące dla osób chcących skorzystać z atrakcji w parku rozrywki.
  • ~MONIKA / 2024-08-22 23:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezerwacja była na 3 osoby,po przybyciu do Hotelu w godzinach nocnych nikt nie oczekiwał na nas w recepcji.Biegałam po hotelu poszukując personelu który wyda nam klucz do pokoju.Kiedy wreszcie dostaliśmy klucz okazało się że brakuje w pokoju łóżka dla dziecka.Hotel 4× okazał się być na poziomie max 2x.Jedzenie nie smaczne..mało..śniadania wydawane do 9.Wakacje koszmarne.Po złożeniu reklamacji biuro odpisało że wszystko jest w jak najlepszym porządku z tym hotelem.Moje pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem.Nie polecam.
    ZaletyCzyste pokoje dokładnie sprzątane.
    WadyŚniadania wydawane do 9.Jak poszłam o 8:30 to nie było co jeść bo nic już nie dokładali.
  • ~Tomasz / 2024-08-21 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo! Nie polecam!
    Na miesiąc przed wycieczką odmówili zmiany terminu. Złamałem nogę a jedyna opcja była rezygnacja czyli 30 procent w plecy z 10 tys.
    Żadnego podejścia do klienta. Albo jedź połamany albo zakosimy 30 procent czyli 3100 zł za rezygnację.
    Dziadostwo nie firma !
    ZaletyBrak. Zero elastycznego podejścia do klienta.
    WadyPowinni zniknąć z polskiego rynku
  • ~Kasiuleek842 / 2024-08-19 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat to mało powiedziane.
    Zarezerwowaliśmy i płaciliśmy wycieczkę. Wieczorny noc z ładowaniem w Maldze o godzinie 1.00.Odbior walizek, wyjście do stanowiska operatora i nagle jako jedyni jesteśmy kierowani na bok, żeby przekazać nam informację, że nie pojedziemy do naszego hotelu Parasol w Torremolinos, ale wywiozą nas do hotelu Playacalida 90km dalej.
    Żadnych informacji wcześniej, żadnego maila, wiadomości, telefonu, że następuje zmiana. Na lotnisku słyszymy, że bardzo przepraszają, ale że hotel jest podobny.

    O ile to podobieństwo to odległość od miasta na którym nam zależało Malaga, która wzrosła z 6 do 90 km. Podobieństwem miała też być plaża, która z tej pięknej, piaszczyste, złotej, szerokiej oddalone od hotelu o 200m została nam zamieniona bez konsultacji na małą, z czarnym piachem, oddaloą o prawie 8 mi pieszo ze schodzeniem ze skarpy i wchodzeniem spowrotem.

    Po naszym przyjeździe i zakwaterowaniu około 2.30 w nocy w pokoju hotelu playacalida nie było nawet wody, co dopiero mówić o jedzeniu, a doba hotelowa liczyła się od 15.00 dnia poprzedniego.

    Rezydentka twierdziła, że to nie jej sprawa, że no przykro jej i słyszała o tym, ale no cóż... Nie ma możliwości zakwaterowania nas w wybranym przez nas hotelu, bo jest over booking i żebyśmy sobie dnia następnego dzwonili na infolinię, do biura, w którym kupiliśmy wycieczkę i napisali skargę.

    Oczywiście wydzwoniłam wszystkich dnia następnego i odesłali mnie do rezydentki. Rozmowa z rezydentką wyglądała już zupełnie inaczej i w mało kulturalnych słowach dowiedziała się, że to jej obowiązek wyciągnąć nas z tego bagna i żeby zabrała się do roboty.

    I jak się okazało załatwione nam hotel znów w Torremolinos, tylko takim, w którym rainbow nie organizuje na co dzień wycieczek. Ale jak się okazuje dało się.

    Co nie zmienia faktu, że czas stracony na dojazd w nocy, i potem w ciągu dnia powrotem do Torremolinos (razem ponad 3h) to był nasz czas odpoczynku. O nerwach, stresie i kłopotach zdrowotnych, bo dwa dni później wszystko od chorowałam nawet nie wspomnę.

    Nie mniej na tym nie koniec.

    W pierwotnym hotelu Parasol na piśmie zagwarantowane mi mailowo, że w dzień wyjazdu do samego końca będzie obowiązywała opcja all inclusive. Swoją drogą dla mnie to normalne, skoro zapłaciłam za całą pierwsza dobę hotelową, a korzystałam z niej dopiero od 2.30 w nocy.

    Nie mniej rainbow stwierdziło że w naszym nowym hotelu tak nie ma i że możemy się dogadywać z hotelem. Oczywiście wyśmiałam rezydentkę, bo takie zapewnienia miałam na piśmie i należało się to nam jak psu miska. Zatem ostatecznie po kolejnych utarczakch z mało kompetentną rezydentką, napisałam, że tak czy inaczej będę korzystać ze wszystkiego, natomiast do rozliczeń po tam jej wszystkie dane.

    Sprawa się ruszyła i dzięki temu rainbow zapłacił hotelowy za to, za co i tak płaciliśmy czyli all inclusive ostatniego dnia.

    Nie mniej nie obyło się bez próby posunięcia ugody, która mogłaby zamknąć nam usta, abyśmy nie dochodzili dalej odszkodowania i rekompensaty, ponieważ w zamian za wykupienie opcji wyżywienia all ostatniego dnia, dano mi do podpisania świstek, że to rekompensata za zmianę hotelu i niedogodności.

    Oczywiście świstka nie podpisałam nie wiem, co będzie dalej. Ale naprawdę brak profesjonalizmu, uważanie klientów na głupków totalnych i próba wyłudzania oraz działania prowadzone wbrew zasadom, to sprawa co najmniej dla UOKiK i tam się też znajdzie.

    Nie polecam. Pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej z takim biurem podróży.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko zostało wymienione wyżej: organizacja, rezydenci, spychologia
  • ~Maciej / 2024-08-07 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej z tym biurem podróży . Zostaliśmy potraktowani przez rezydenta , obsługę tego syfiastego hotelu na Zakynthos jak i przez całe biuro . Do dnia dzisiejszego na reklamacje nikt nie opowiedział a minął już miesiąc prawie . Z daleka od tego pseudo biura !!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyObsuga , traktowanie klienta jak śmiecia i wciskanie nędznych hoteli i wprowadzanie ludzi w błąd opisem oferty
  • ~Barbara / 2024-08-02 08:08
    Ocena: 4.67 / 5
    Właśnie wróciłam z tygodniowego pobytu w Albanii. Pobyt okazał się strzałem w dziesiątkę. Albania zachwyciła mnie przepięknymi widokami, smacznym jedzonkiem. Hotel Rafaelo Exekutive spełniał prawie wszystkie moje oczekiwania. Nowoczesny wystrój , blisko do plaży i promenady. Jednak najważniejsza w tym wszystkim była opieka pani rezydent. Pani rezydentka okazała się przesympatyczną osobą, profesjonalistką w swojej dziedzinie, służąco rada i pomocą w każdej chwili. Do tego wycieczki fakultatywne zorganizowane na wysokim poziomie. Polecam z całego serca Albanie ,biuro Rainbow Tours oraz hotel Rafaelo Executive. Pozdrawiam panią Kasię.
    Zaletyhotel, pyszne jedzenie, widoki, opieka rezydenta
    Wadytrochę za wysokie temperatury
  • ~jatrzy / 2024-07-23 23:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Po 20 latach jeżdżenia z Rainbow zostałem wykorzystany na maksa.Zrobiłem rezerwację jak zwykle z 6 miesięcznym wyprzedzeniem i ostateczne zapłaciłem za objazdówkę 2xdrożej niż ci uczestnicy którzy wykupili ją trochę pózniej .Różnica kolosalna ja zostałem frajerem.Nie kupujcie objazdówek dużo wcześniej, czekajcie a zapłacicie za imprezę tyle ile jest warta bez gigantycznej marży dla biura.
    Zaletypilot Kuba (Sardynia)
    Wadyautokar bez klimatyzacji ,kiepskie hotele nawet jak na objazdówkę,
  • ~Anna / 2024-07-08 18:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty.
    ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani Marta
    WadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos.
  • ~Anna / 2024-07-08 18:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty.
    ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani Marta
    WadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos.
strona 1 z 27
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1042
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 535
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 38
Ecco Travel
Ocena: 3.04, ilość opinii: 18
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4513
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4426
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3901
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2943