Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 529 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 27
  • ~Anna / 2024-10-14 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ale oferta dotyczaca hotelu Seaphoria Beach Resort w Turcji jaką otrzymaliśmy przez biuro podróży Rainbow nie pokrywała się ze stanem faktycznym. Decydujac sie na ofertę Ultra All Inclusive w moim przekonaniu ma ona zawierać coś ekstra, coś co nie jest dostępne w niższych pakietach. Niestety ale po przyjezdzie podczas otrzymywania opasek Pan na recepcji powiedział że nie oferuja czegos takiego jak Ultra All Inclusive tylko All Inclusive co rowniez w mojej opinii nie miało miejsca (dania były w wiekszosci te same, dodatkwoo jeżeli np na kolacje przyszlo sie godzine później to większości dań juz brakowało, na co biuro odpowiedziało, że najprawdopodnbiej były juz przygotowywane nowe- nie prawda, ponieważ do końca kolacji nowe, ciepłe dania się nie pojawiły, alkohole/drinki to również pomyłka, chyba że dopłaciło się w dolarach- raczej nie po to wybiera się pełny pakiet aby jeszcze dopłacać,koty spacerujace po restauracji). Ponadto (sytuacja ktora najbardziej nami wstrząsnęła) na miejscu podczas zameldowania
    otrzymaliśmy kartę do pokoju w którym ktoś spał (było ok. 4.30 czasu polskiego), czyli równie dobrze do (nastepnego) pokoju który otrzymaliśmy w każdym momencie ktoś inny mógł dostać kartę. Biuro oczywiście odrzuciło reklamacje, m.in. odpowiadając że przecież nic takiego się nie stało. Zdecydowanie nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyOpisane powyżej
  • ~Ania / 2024-10-08 01:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja wycieczki objazdowej, brudne hotele, bez klimatyzacji, jedzenie zimne, niesmaczne , małe ilości, nieprofesjonalna p. pilot. Brak możliwości dokładnego rozliczenia na co biuro wydało pakiet gotówkowy pobrany od klienta. Nie polecam. Biuro odrzuca reklamację i próbę mediacji. Nieprofesjonalnie
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu
  • ~Aga / 2024-10-07 19:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka Bliżej Bogów, Grecja, wrzesień 2024. Bardzo złą baza hotelowa
    Gburowaty przewodnik. Kolejność programu wymyślana na bieżąco- pełna improwizacja.
    Największa atrakcją czyli oglądanie małych żłówi okazała się tylko chwytem reklamowym.Żłówie odpłynęły kilka tygodni wcześniej.
    ZaletyWspaniałe miejsca w Grecji, przewodnik Paweł z ogromną wiedzą i pasją
    WadyCena za którą kupiłam wycieczkę była dużo wyższa niż ta jaką zapłacili inni uczestnicy. Hotele których sama nigdy bym nie wybrała.
  • ~Iwona / 2024-09-27 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka do Tunezji sierpień 2024, miał być pokój z widokiem na morze a dostaliśmy pokój w glinianych bungalowach i tak wszyscy nie tylko my. Złożona reklamacja przez rezydenta i wszystkich gości, dziś dostałam odp po 28dniach ze mogą mi zwróci w formie kodu rabatowego na przyszłość 350zl, to są chyba żarty ze ktoś tam pomyślał że ja jeszcze kiedykolwiek będę chciała jechać z Rainbow ???????????? pierwszy i ostatni raz z tym biurem, obsługa klienta masakra
    ZaletyBrak!!!!!!
    WadyWszystko!!!!
  • ~Andrzej / 2024-09-26 18:00
    Ocena: 2.33 / 5
    przełęcze Indie, odradzam, prawie nic zgodnego z umową, pilot to gemeralnie milczek z brakiem jakichkolwiek informacji o miastach w których byliśmy.
    Zaletygóry
    Wadyoszusztwo dotyvzące klimatyzacji
  • ~Zofia / 2024-09-06 09:07
    Ocena: 3.67 / 5
    Wycieczka Kopenhaga Express.
    Dobry hotel , dobra organizacja.
    W trakcie wycieczki w sierpniu 2024 r niepotrzebne zwiedzanie Christiani- to również opinia innych uczestników. Zamiast tego powinno być zwiedzanie zamku Rosenborg.
    Oprócz tego zwiedzanie Tivoli jest tylko interesujące dla osób chcących skorzystać z atrakcji w parku rozrywki.
  • ~MONIKA / 2024-08-22 23:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezerwacja była na 3 osoby,po przybyciu do Hotelu w godzinach nocnych nikt nie oczekiwał na nas w recepcji.Biegałam po hotelu poszukując personelu który wyda nam klucz do pokoju.Kiedy wreszcie dostaliśmy klucz okazało się że brakuje w pokoju łóżka dla dziecka.Hotel 4× okazał się być na poziomie max 2x.Jedzenie nie smaczne..mało..śniadania wydawane do 9.Wakacje koszmarne.Po złożeniu reklamacji biuro odpisało że wszystko jest w jak najlepszym porządku z tym hotelem.Moje pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem.Nie polecam.
    ZaletyCzyste pokoje dokładnie sprzątane.
    WadyŚniadania wydawane do 9.Jak poszłam o 8:30 to nie było co jeść bo nic już nie dokładali.
  • ~Tomasz / 2024-08-21 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo! Nie polecam!
    Na miesiąc przed wycieczką odmówili zmiany terminu. Złamałem nogę a jedyna opcja była rezygnacja czyli 30 procent w plecy z 10 tys.
    Żadnego podejścia do klienta. Albo jedź połamany albo zakosimy 30 procent czyli 3100 zł za rezygnację.
    Dziadostwo nie firma !
    ZaletyBrak. Zero elastycznego podejścia do klienta.
    WadyPowinni zniknąć z polskiego rynku
  • ~Kasiuleek842 / 2024-08-19 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat to mało powiedziane.
    Zarezerwowaliśmy i płaciliśmy wycieczkę. Wieczorny noc z ładowaniem w Maldze o godzinie 1.00.Odbior walizek, wyjście do stanowiska operatora i nagle jako jedyni jesteśmy kierowani na bok, żeby przekazać nam informację, że nie pojedziemy do naszego hotelu Parasol w Torremolinos, ale wywiozą nas do hotelu Playacalida 90km dalej.
    Żadnych informacji wcześniej, żadnego maila, wiadomości, telefonu, że następuje zmiana. Na lotnisku słyszymy, że bardzo przepraszają, ale że hotel jest podobny.

    O ile to podobieństwo to odległość od miasta na którym nam zależało Malaga, która wzrosła z 6 do 90 km. Podobieństwem miała też być plaża, która z tej pięknej, piaszczyste, złotej, szerokiej oddalone od hotelu o 200m została nam zamieniona bez konsultacji na małą, z czarnym piachem, oddaloą o prawie 8 mi pieszo ze schodzeniem ze skarpy i wchodzeniem spowrotem.

    Po naszym przyjeździe i zakwaterowaniu około 2.30 w nocy w pokoju hotelu playacalida nie było nawet wody, co dopiero mówić o jedzeniu, a doba hotelowa liczyła się od 15.00 dnia poprzedniego.

    Rezydentka twierdziła, że to nie jej sprawa, że no przykro jej i słyszała o tym, ale no cóż... Nie ma możliwości zakwaterowania nas w wybranym przez nas hotelu, bo jest over booking i żebyśmy sobie dnia następnego dzwonili na infolinię, do biura, w którym kupiliśmy wycieczkę i napisali skargę.

    Oczywiście wydzwoniłam wszystkich dnia następnego i odesłali mnie do rezydentki. Rozmowa z rezydentką wyglądała już zupełnie inaczej i w mało kulturalnych słowach dowiedziała się, że to jej obowiązek wyciągnąć nas z tego bagna i żeby zabrała się do roboty.

    I jak się okazało załatwione nam hotel znów w Torremolinos, tylko takim, w którym rainbow nie organizuje na co dzień wycieczek. Ale jak się okazuje dało się.

    Co nie zmienia faktu, że czas stracony na dojazd w nocy, i potem w ciągu dnia powrotem do Torremolinos (razem ponad 3h) to był nasz czas odpoczynku. O nerwach, stresie i kłopotach zdrowotnych, bo dwa dni później wszystko od chorowałam nawet nie wspomnę.

    Nie mniej na tym nie koniec.

    W pierwotnym hotelu Parasol na piśmie zagwarantowane mi mailowo, że w dzień wyjazdu do samego końca będzie obowiązywała opcja all inclusive. Swoją drogą dla mnie to normalne, skoro zapłaciłam za całą pierwsza dobę hotelową, a korzystałam z niej dopiero od 2.30 w nocy.

    Nie mniej rainbow stwierdziło że w naszym nowym hotelu tak nie ma i że możemy się dogadywać z hotelem. Oczywiście wyśmiałam rezydentkę, bo takie zapewnienia miałam na piśmie i należało się to nam jak psu miska. Zatem ostatecznie po kolejnych utarczakch z mało kompetentną rezydentką, napisałam, że tak czy inaczej będę korzystać ze wszystkiego, natomiast do rozliczeń po tam jej wszystkie dane.

    Sprawa się ruszyła i dzięki temu rainbow zapłacił hotelowy za to, za co i tak płaciliśmy czyli all inclusive ostatniego dnia.

    Nie mniej nie obyło się bez próby posunięcia ugody, która mogłaby zamknąć nam usta, abyśmy nie dochodzili dalej odszkodowania i rekompensaty, ponieważ w zamian za wykupienie opcji wyżywienia all ostatniego dnia, dano mi do podpisania świstek, że to rekompensata za zmianę hotelu i niedogodności.

    Oczywiście świstka nie podpisałam nie wiem, co będzie dalej. Ale naprawdę brak profesjonalizmu, uważanie klientów na głupków totalnych i próba wyłudzania oraz działania prowadzone wbrew zasadom, to sprawa co najmniej dla UOKiK i tam się też znajdzie.

    Nie polecam. Pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej z takim biurem podróży.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko zostało wymienione wyżej: organizacja, rezydenci, spychologia
  • ~Maciej / 2024-08-07 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej z tym biurem podróży . Zostaliśmy potraktowani przez rezydenta , obsługę tego syfiastego hotelu na Zakynthos jak i przez całe biuro . Do dnia dzisiejszego na reklamacje nikt nie opowiedział a minął już miesiąc prawie . Z daleka od tego pseudo biura !!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyObsuga , traktowanie klienta jak śmiecia i wciskanie nędznych hoteli i wprowadzanie ludzi w błąd opisem oferty
  • ~Barbara / 2024-08-02 08:08
    Ocena: 4.67 / 5
    Właśnie wróciłam z tygodniowego pobytu w Albanii. Pobyt okazał się strzałem w dziesiątkę. Albania zachwyciła mnie przepięknymi widokami, smacznym jedzonkiem. Hotel Rafaelo Exekutive spełniał prawie wszystkie moje oczekiwania. Nowoczesny wystrój , blisko do plaży i promenady. Jednak najważniejsza w tym wszystkim była opieka pani rezydent. Pani rezydentka okazała się przesympatyczną osobą, profesjonalistką w swojej dziedzinie, służąco rada i pomocą w każdej chwili. Do tego wycieczki fakultatywne zorganizowane na wysokim poziomie. Polecam z całego serca Albanie ,biuro Rainbow Tours oraz hotel Rafaelo Executive. Pozdrawiam panią Kasię.
    Zaletyhotel, pyszne jedzenie, widoki, opieka rezydenta
    Wadytrochę za wysokie temperatury
  • ~jatrzy / 2024-07-23 23:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Po 20 latach jeżdżenia z Rainbow zostałem wykorzystany na maksa.Zrobiłem rezerwację jak zwykle z 6 miesięcznym wyprzedzeniem i ostateczne zapłaciłem za objazdówkę 2xdrożej niż ci uczestnicy którzy wykupili ją trochę pózniej .Różnica kolosalna ja zostałem frajerem.Nie kupujcie objazdówek dużo wcześniej, czekajcie a zapłacicie za imprezę tyle ile jest warta bez gigantycznej marży dla biura.
    Zaletypilot Kuba (Sardynia)
    Wadyautokar bez klimatyzacji ,kiepskie hotele nawet jak na objazdówkę,
  • ~Anna / 2024-07-08 18:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty.
    ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani Marta
    WadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos.
  • ~Anna / 2024-07-08 18:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty.
    ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani Marta
    WadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos.
  • ~dorcia / 2024-06-23 13:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Rainbow wprowadza w błąd klientów, sprzedając niezgodne z rzeczywistością zakwaterowanie, jako willa z widokiem na morze, okazała się starym pokojem z widokiem na drogę
    Zaletymiła obsługa w hotelu
    Wadybardzo zła jakość pokoju, mrówki, wylewająca się w łazience woda
  • ~Anita / 2024-06-23 11:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Mamy bardzooo mieszane uczucia zarówno do Hotelu jak i samego Rainbow.
    Warunki przyzwoite jednak w Europie są wyższe standardy.
    Nasz pobyt trwa od 16 do 24.06.2024 r.
    Samolot mamy 24.06 o 3.50 natomiast z pokoju MUSIMY się wymeldować już dziś o 12 w południe! Jesteśmy z małym dzieckiem nie zagwarantowano nam pobytu do momentu wylotu o czym dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu.
    Ponad to mieliśmy bardzooo nieprzyjemną i nerwową sytuację dziś w nocy ponieważ pomylili naszą datę powrotu i kazano nam się zbierać już dziś ok 1 w nocy na lotnisku! Nikt za tą sytuację nie chce wziąć odpowiedzialności poniewaz biuro zrzuca winę na Hotel a Hotel na Rainbow. Mega nie polecamy!
    Inne źle warunki:
    mała liczna leżaków
    rozcieńczany alkohol
    słabe animacje,
    nie integrują ludzi,
    pełno dzikich kotów,
    widok.z pokojów na nic
    plaża hotelowa oddalona o 15 min jazdy busem co nie wybrzemiewa na stronie ani w rozmowie przed zakupem wakacji. Do tego jest brudna a i tak mówią aby płacić za leżak.
    Masakra!

  • ~Beata / 2024-06-16 21:27
    Ocena: 3.33 / 5
    Szanowni Państwo,
    jestem klientką tego biura od wielu lat, ale to co spotkało nas w trakcie ostatniego wyjazdu zmieniło moją opinię z dobrej na negatywną. Wracałam z Turcji do Katowic w dniu 12 czerwca 2024 r, z Hotelu Lonicera World. Dzień wcześniej sprawdziłam godzinę transferu na wyznaczonej do Tego celu tablicy, Na kartce była zmiana godziny przelotu, przewoźnika oraz numeru lotu. W dniu wyjazdu czekałam z mężem i nowo poznanymi koleżankami z Krakowa na transfer na lotnisko w Antalya. Niestety nikt z biura nie przyjechał, po godzinie koleżanka zadzwoniła do rezydenta, który nerwowo zareagował i przysłał bus. Na lotniku czekała na nas kolejna niespodzianka, kiedy przyszła kolej naszej odprawy nie było nas na liście. I okazało się, iż dane z hotelu były nieprawdziwe i nasza odprawa się właśnie się zakończyła. Mieliśmy do wylotu 15 minut. Pomogła nam Pani z Biura Rainbow, która poprosiła pracowników o otwarcie stanowisk odprawy i biegiem dolecieliśmy do wyznaczonej bramki. W Katowicach mój mąż i ja czekaliśmy na walizki. I okazało się, że walizki męża nie ma.
    Mam jeszcze 2 rezerwacje w tym biurze i zastanawiam się, czy ich nie odwołać.
    ZaletyPogoda
    WadyRezydent
  • ~Turysta / 2024-06-16 16:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro które nie ma za grosz empatii dla klienta. Grupa ludzi obsługujących jest niby dla klienta, lecz są to ludzie którzy nic sami nie mogą odsyłając klienta do mitycznego kierownictwa z którym i tak nie można porozmawiać. Totalna porażka, nigdy więcej z ich usług nie skorzystam
    Ludzie trzymajcie się jak najdalej od biura podróży Rainbow.
    ZaletyZero
    WadyHotel Gradac - All inclusive- dżem, dżem i nic więcej. Przynajmniej tak wynikało z opinii o tym hotelu. Zmiana hotelu masakrycznie droga.A rezygnacja z wycieczki okupiona haraczem.
  • ~Tomasz / 2024-06-11 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba najgorsze biuro podróży w kraju. Kompletne ignorowanie klienta i ciągłe zmiany rezerwacji w zakresie lotu. Przy ostatniej rezerwacji zmieniono lot ze środy na czwartek nad ranem.... problem w tym, że w czwartek musiałem już być w pracy. Co gorsza o pokoju na okres jednego dodatkowego dnia można zapomnieć. Usłyszeliśmy że od około 10 rano (środa) do 2 w nocy (czwartek) z jednorocznym dzieckiem możemy siedzieć na recepcji w hotelu jak będą gdzieś wolne miejsca. Biuro nie chciało nawet słyszeć o zarezerwowaniu pokoju na dodatkowy dzień oczywiście nawet za dodatkową opłatą. Tragedia.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~michal / 2024-05-28 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    CINKCIARZ to prawidłowa nazwa dla tej firmy. Doliczono mi ponad 1700zl za przewalutowanie o którym nikt mnie nie poinformował. ZŁODZIEJSKA banda i kompletni ignoranci, zero odzewu na moje skargi. UNIKAĆ ich za wszystka cena
    ZaletyZADNE
    WadyBRAK odpowiedzi na skarge
strona 1 z 27
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1038
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 926
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4384
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4375
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3855
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3487
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3196
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2891