Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 68 opinii

2.55 / 5

  • Cena/Jakość
    2.44
  • Obsługa klienta
    2.24
  • Oferta
    2.98
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~agta / 2020-02-16 11:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem mega fanka wyjazdow rodzinnych z Rainbow, opcja FIgloklubow to naprawde cudowny pomysl! Serdeczne dzieki dla Rainbow za animatorow :)
  • ~Antek / 2019-07-05 19:06
    Ocena: 5.00 / 5
    wycieczka autokarowa 22.06 do 5.07- Klasyczna Hellada…..pilotem jest świetna dziewczyna. Miła, ma wiedzę trzymała nas w ryzach , nikt się nie zgubił- było poczucie bezpieczeństwa , pełen luz i odpoczynek.Kierowcy to świetna ekipa….
    Pokoje czyste a jedzenie super ( nie schudłam)…A Wieczór Grecki to świetna zabawa - nasza grupa zgrała się szybko i przez całą wycieczkę była fajna atmosfera. Zakyntos jest piękny. Mieliśmy bardzo ładny hotel, pokoje OK, jedzenie super, basen i leżaczki na terenie, a do plaży może 300 m.Wyspa Kefallina też piękna….
    I wszystko było by super gdyby nie - autokar…..ciasno między siedzeniami, twarde te siedzenia jak w komunikacji miejskiej, nie można odchylić oparcia bo pasażer z tyłu się nie mieści…..nogi szybko cierpły i puchły ludziom… źle wyprofilowane i bolały plecy .Autokar nadaje się na wycieczki szkolne po kraju a nie na 4500 km …….
    ZaletyDobry pomysł na Zakyntos
    Wadyautokar-
  • ~elitka / 2021-01-28 18:41
    Ocena: 5.00 / 5
    POlecam serdecznie objazdówkę po Szwajcarii. Cudowne widoki i wspomnienia.
    Zaletypilot, program
  • ~gość / 2019-08-22 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Pojechałam w tym roku na wczasy do Grecji środkowej do miejscowosci Kokkino Nero. Miejsce jest popularne wsrod polakow, obsluga w miejscu posilków - Aqua Rosa - mowi po polsku. Te wczasy oceniam b pozytywnie: miejsce, jedzenie , rezydentów, wycieczki objazdowe oraz transfer z lotniska do hotelu. Wycieczka Dwykupiona osobno do Aten i na Meteory super! Przewodnik Pan Krzysztof super gość. Jak usłyszycie że z nim jest wycieczka - bierzcie ją w ciemno z Panem Krzysztofem Komorowskim. Jedynie czego moglo brakować ale nie zawsze było jedzenie: z All inclusive nie zabrakło jedynie wtedy, gdy na czas posiłku przyszło się te 5-10 min wcześniej, później zostały tylko resztki ale nie na tyle aby kompletnie nic nie zostało. Posiłki pyszne: lokalne potrawy, urozmaicone obiady i kolacje, śniadania również dobre: sałatka grecka, osobno każde warzywo jak: ogórek, pomidor, cebula a do sałatki osobno kawałki pysznego sera feta, obok oliwa i ocet winny aby indywidualnie sobie doprawić po "swojemu" sałatkę. Do tego zawsze kiełbaski, ciepła jajecznica, chleb, ser żółty, szynka, czasem do standardowego sniadania pojawiał się placek,pokrojony na małe kawałeczki, codziennie było ciasto również w małych kawałkach, na b dużej blaszce więc nie mogło go zabraknąć. Dużo czytałam o greckich złych sniadaniach a tu było co pojeść. Napoje wydawane dla 1 osoby po 1 sztuce, czasem po 2 sztuki, W małych kubeczkach. Herbata W dużym termosie z kawą obok, do.kawy mleko W szklanych butelkach. W posiłkach minusem była kawa ale w Grecji chyba po prostu lubią taką rozwodnioną i bez aromatu. Niemniej jednak za niską cene robią b dużo, aby z ich strony było jak najlepiej. Biuro nie odpowiada za dużo rzeczy np za nieposprzatane pokoje które należą do właścicieli hotelu, lub właśnie wspomniane posiłki ale to NIE JEST WINA BIURA PODRÓŻY. Calą organizację oceniam na plus. Jedynym minusem było to że rezydent źle wskazał pokój który de facto nie był nasz. Przez to o 8 rano miałam "niespodziankę" w postaci wydzierajacej się na mnie Greczynki która oczywiście krzyczała w swoim języku wyganiajac mnie z pokoju. Oceniam pobyt na miły. Miejsce: Kokkino Nero
    Zaletyorganizacja, brak ukrytych kosztow
    Wadybrak porozumienia biura podróży z właścicielami hotelu i miejsca spozywania posiłków
  • ~Joluszka / 2019-11-10 16:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja jest pozytywna dzięki rezydentce z Marco Pani Agnieszce Dziemiamczuk
    Przemiła, pomocna, profesjonalna no i erudytka pięknie mówiąca o Marco.
    Organizacja imprezy, hotel, lokalizacja hotelu naprawdę B. Dobre. Wszystko wg. Planu bez opóźnień i przykrych niespodzianek.
  • ~Kasiaaa / 2020-06-13 03:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Po bankructwie biura Neckermann obawialiśmy się jak będzie wyglądać nasza wycieczka do Grecji z biura Rainbow. Na miejscu byliśmy zaskoczeni wiadomością, że dostaniemy lepszy, 5gwiazdkowy hotel ze względu na dalsze zakwaterowanie poprzedniego turnusu w naszym hotelu. Rainbow zadbało aby Nasz wyjazd mimo bankructwa dużego biura był udany. Hotel, który dostaliśmy w zamian był tak cudowny, że myślimy o tym aby znów do niego wrócić :)
    Zaletyprofesjonalizm
  • ~lorraine / 2021-02-22 14:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Objazd Włochy Klasyczne dla wygodnych. Po nim mam zamiar odkrywać kolejne regiony Włoch, tez z Rainbow :)
  • ~m / 2020-02-16 11:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczki objazdowe to to, za co najbardziej cenie biuro Rainbow. Maja tak duzo pomyslow na konstruowanie tych objazdow, tyle opcji do wyboru, ze kazdy znajdzie cos milego i wroci pelen wrazen i wiedzy dzieki pilotom Rainbow :) moim najnowszym odkryciem jest ich prapremiera egzotyki, tym objazdowki po Brazylii :)
  • ~Monica / 2015-08-25 18:24
    Ocena: 5.00 / 5
    No, jak dla mnie bomba. Zawsze wiem czego mogę się po tym biurze spodziewać. Odkąd mam dzieci nie możemy już za bardzo pozwolić sobie na organizowanie samodzielnych wyjazdów zagranicznych, jak wiadomo, ze względów bezpieczeńśtwa. A z Rainbow jest nie tylko przyjemnie i wygodnie, ale też stosunkowo tanio. Nigdy się nie zawiedliśmy.
    Zaletywysoka jakość elementów składowych oferty
    Wadynie ma
    -
  • ~Randalf / 2015-08-30 14:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Biuro jest przejrzyste, zarówno finansowo, jak i pod względem ofert. W biurze wszystko na spokojnie tłumaczą, nie ma mowy o ukrytych kosztach. Bardzo pozytywnie. Wyjazd w porządku, jestem zadowolony z urlopu.
    ZaletyPrzejrzystość, ciekawe oferty, ceny
    Wadybrak
    raz
  • ~Agatka1976 / 2020-02-20 10:15
    Ocena: 4.67 / 5
    Obsługa miła, fachową, rezydentka pani Kasia bardzo pomocna w każdej sprawie.
  • ~Andrzej / 2018-09-18 08:36
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam z usług od 7 lat. Pomimo kilku zastrzeżeń biuro spełnia moje oczekiwania, zarówno pod względem oferty jak i obsługi. Polecam.
    Andrzej
    ZaletyOferta, obsługa.
    Wady'First minute'...lekko naciągana.
  • ~Agata / 2020-03-12 22:13
    Ocena: 4.00 / 5
    W styczniu 2020 wykupiłam wycieczkę na początku marca do Emiratów -Orientalny eliksir. Wycieczka pierwszego dnia rzuciła nas na kolana. Fantastycznie zorganizowana, miejsca piękne. W drugi dzień pojechaliśmy do Abu Zabi, wycieczka również fajna lecz zdecydowanie więcej jazdy autobusem niż zwiedzania-jest to zrozumiałe ze względu na odległość. W trzeci dzień wycieczka zakończyła się o godz. 14:30.
    Całość oceniam bardzo dobrze, świetny Przewodnik z ogromną wiedzą. Nowiusieńki hotel, pyszne śniadania.Szybki transfer.
    I wreszcie na końcu rzecz, która mnie totalnie zaskoczyła w negatywny sposób. Zróżnicowanie cen za wycieczkę wyniosła ponad 700 zł/osoba.Uważajcie jak kupujecie bo ja uważam że zostałam okradziona w sposób perfidny. Ta sama wycieczka, to samo lotnisko a różnica cen kolosalna. To był mój pierwszy i ostatni wyjazd z Rainbow. Jestem bardzo zawiedziona....
    Zaletywszystko
    Wadycena, różnica ponad 700 zł za taka samą wycieczkę. Wstyd!!!!!!!
  • ~Joanna / 2020-08-08 00:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Wczasy w Grecji w lipcu 2020 r. Wykupione za pośrednictwem tour operatora, więc to z nim się kontaktowałam.Miałam wykupioną wycieczkę fakultatywną - rejs po zatokach. Na miejscu okazało się, że rejs się nie odbędzie.Zapewniała o tym rezydentka. A oferta cały czas "wisiała" na stronie Rainbow... Wpłacone pieniądze "przeszły" na wycieczkę objazdową po Rodos. Polecam przewodniczkę, jest świetna! Kolejne daty spotkań z rezydentką były wyznaczone na czwartek i sobotę. Poszłam w sobotę, ale rezydentka nie dotarła... Właściwie nie mogę nic napisać o samym biurze podróży Rainbow, ale ich rezydentka nie zrobiła na mnie najlepszego wrażenia.
    Zaletyprzewodniczka Rainbow na wycieczce objazdowej
    Wadyrezydentka na Rodos
  • ~blue / 2020-04-07 15:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Odpowiadam na opinię którą wystawił pan poniżej. Właśnie jestem po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta i zapewniam że jeżeli biuro ogłosi upadłość to żądne pieniądze do nas nie wrócą - ani te z vouchera , ani te przeniesione na inny wyjazd ani te które Rainbow obiecuje zwrócić. Do firmy wkracza syndyk a on w pierwszej kolejności spłaca ZUS , urzad Skarbowy , banki a na końcu szare myszki czyli klientów.

    A co do biura Rainbow to owszem odezwali się żeby odwołać mój wyjazd a potem zapadła cisza.
    Owszem biuro posiada bogatą ofertę , duże doświadczenie , miłych pracowników ale to wszystko na nic w przypadku sytuacji kryzysowych.
    Bardzo chciałabym żeby przetrwali ale uważam że ich obecne podejście do klientów zwłaszcza tych którzy chcą dostać pieniądze z powrotem jest poniżej krytyki
    Zaletybogata oferta
    Wadyw przypadku problemów biuro nie liczy się z klientem
  • ~GT / 2020-10-03 18:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Chciałbym podziękować BARDZO Pani Zuzannie (niestety nie pamiętam nazwiska) za pomoc na lotnisku w Salonikach 19.09.2020 , w powrocie do kraju. SKARB.
    Zalety10
  • ~Roksana-de-Rocks / 2020-06-04 02:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wycieczce objazdowej bardzo dużo zależy od pilota, a pilotów ma Rainbow niezłych, chyba tylko raz czy dwa na kilkanaście wyjazdów trafiłam na nienajlepszego pilota, co też nie oznacza, że był beznadziejny, po prostu słabszy niż inni, trochę leniwiec, trochę nie lubił turystów i nie chciał dla nich różnych rzeczy zrobić. Natomiast rezydenci są beznadziejni, czyli tacy jak w większości biur i hoteli, obiboki bez kultury osobistej i wiedzy uważające turystów za śmieci. Wycieczki fakultatywne są nieopłacalne, bardzo drogie i co najwyżej średnio atrakcyjne, bardzo rzadko zdarza się coś świetnego, a podczas objazdówek jedyna opcja alternatywna dla fakultetu to hotel na peryferiach (zwykle), nie ma co robić, dokąd iść. Programy układane ciekawie, ale mogłyby zawierać trochę więcej punktów i być bardziej różnorodne. Hotele wg mnie do przyjęcia, chociaż ostatnio na pobycie trafił mi się denny i nie chodzi o pękniętą umywalkę, tylko o obiadokolacje, których kuchnia nie chciała wydać twierdząc, że nic nie wie o tym, że ma mnie karmić (ale po większej i niestety długotrwałej interwencji przynajmniej nie musiałam za to co zjadłam zapłacić rachunków).
    ZaletyCiekawe destynacje, niezłe programy zwiedzania, w większości dobrzy i profesjonalni piloci.
    WadyChartery z wylotami opóźniającymi się o 4-7 godzin (reguła!), nocne przeloty na krótkich trasach. Beznadziejni rezydenci w hotelach. W połowie przypadków kiepscy opiekunowie rezerwacji nie odpowiadający na próby kontaktu, pytania, sprawy. Niezbyt interesujące i drogie wycieczki fakultatywne.
  • ~Roksana-de-Rocks / 2020-11-17 03:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Przez wiele lat korzystałam z oferty objazdowej Rainbow. Doceniam bogactwo oferty, jest fajna. I nawet godzę się na miejscami kulejącą realizację wyjazdów (wielogodzinne opóźnienia lotów, zdarzające się omijanie punktów programu z powodu widzimisię pilota, a nawet karanie grupy przez pilota brakiem przystanku na posiłek w środku dnia za to, że jakaś parka zaspała rano i wyjazd z hotelu opóźnił się o ponad godzinę). Powiedzmy, że nic nie działa idealnie, sama organizuję rodzinne podróże i wiem, że czasem coś nie zagra. Ale obsługa klienta w Rainbow leży i kwiczy. Zawsze coś było z tym nie tak, najczęściej chamscy (tak!) lub niekompetentni (bardzo!) pracownicy POK. Przeszłam na załatwianie spraw wyłącznie online. I znów trafiałam na kiepskich opiekunów rezerwacji, którzy np. nie odpowiadali na moje maile z pytaniami, nie korygowali błędnie przygotowanych (przez nich) umów, nie informowali zawczasu o tym, że wycieczka prawdopodobnie nie dojdzie do skutku, a jedno co im wychodziło świetnie to przypominanie, że właśnie nadchodzi termin uiszczenia ostatecznej sumy za wyjazd. Oczywiście nie zawsze, ale w 50% przypadków było źle. Jednak to, co dzieje się w czasach COVID-19 każe mi ostatecznie zrezygnować z wyjazdów z Rainbow. Nie odpowiadają tygodniami na maile, nie podnoszą telefonu, nie mogę się dowiedzieć, co z moimi pieniędzmi, czy mogę dostać voucher albo wejść w procedurę zwrotu (wiem, że będę czekać pół roku, ale trudno, bylebym się doczekała). Tymczasem ciągle od kogoś słyszę, że minęło 190 dni i pieniędzy nie dostał. Podejrzewam, że moje środki przepadły - a to wkurza, może nie z powodu wielkiej sumy (bo nie była to suma wielka), tylko dlatego, że zaufałam Rainbow i gdy odwołali jeden wyjazd, zarezerwowałam inny, a gdy ten inny też odwołali, zastanawiałam się nad kolejnym, ale tu już kontakt się urwał, nie można się niczego dowiedzieć, telefonu w BOK nikt nie odbiera, a gdy raz się zawzięłam i czekałam przyklejona do słuchawki 20 min, wreszcie odebrała jakaś osoba - niestety, chyba nietrzeźwa, bo bełkotała nie do zrozumienia i w dodatku była chamska. Wszystko się nagrało, można sprawdzić, że nie zmyślam. A ostatnio, m.in. dziś (połowa listopada 2020) w ogóle nie działa strona biura, tzn. niby jest katalog online, ale w żadną ofertę nie można wejść, ani rezerwacji założyć. Pisałam do BOK, pani odpisała, że zgłosiła to i powinno już być okej, ale okej nie jest i pewnie nie będzie. Szepty coraz głośniejsze słyszę, że Rainbow padło (czy właśnie pada) i chce to ukryć przed światem tak długo jak się da, żeby wyssać z klientów wszystko co tam mają powpłacane na wyjazdy, których nie będzie - a kasa idzie dla Sz.P. Prezesa i jego najładniejszej sekretarki. Potem sobie ogłoszą upadłość i tyle ich widzieli. Nie żałuję wyjazdów z nimi, ale więcej nie będę ryzykować. Dodam jeszcze, że Itaka działa w miarę normalnie, oczywiście z ograniczeniami, ale można się dodzwonić, zapytać, coś zaplanować. Opole to Opole. A ŁÓdź... to Łódź, wiadomo.
    ZaletyCiekawa i bogata oferta, w większości dobrzy czy nawet świetni piloci wycieczek.
    WadyKulejąca (a w tej chwili - listopad 2020) po prostu skandaliczna obsługa klienta. Fatalni, chamscy, leniwi rezydenci. Złodziejska niechęć do oddania ludziom pieniędzy wpłaconych na wyjazdy, które się nie odbędą.
  • ~Antoni / 2019-10-11 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Byliśmy z biurem na wycieczce w Egipcie Hurgada hotel Desert Rose hotel bardzo ładny fajnie położony i godny polecenia.Natomiast biuro podróży Rainbow to jakas totalna porażka.W recepcji brak informacji o biurze brak książki informacyjnej wszystkie biura mają Reinbow nie.W recepcji niewiedzą nawet o takim biurze.Osoba która rozwoziła wczasowiczów ani słowa po polsku na koniec pobytu nawet na dzień przed wylotem do Polski brak informacji o której godz.zbiórka.Dopiero po wykonaniu kilku telefonów do rezydenta w godzinach popołudniowych pani rezydent oświadczyła,że jutro rano o godz 6.00.Tym samym biuro podróży skróciło nam pobyt o jeden dzień mimo ,że na umowie powrót był dopiero dnia następnego.Rezydenci dwie pnie z Polski mają klienta daleko-daleko w nosie.Brak zupełny zainteresowania osobami powierzonymi opiece jako rezydentowi .Krótko mówiąc wielkie dziawostwo.
  • ~Henryka / 2021-01-08 08:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Biuro w momencie pandemii zostawiło swoich klientów. Brak kompetencji pracowników, kłamstwa od samego początku po odwołaniu wycieczki z powodu pandemii. Termin wycieczki to 13.03.2020 a do tej pory nie odzyskałam pieniedzy, Biuro jest niewiarygodne.
    ZaletyW czasie zakupu wycieczki wszystko przebiega bez zarzutu. Dobra organizacja, miła obsługa.
    WadyOkres pandemii uniemożliwił wyjazd do Kenii. Koszt wycieczki ok. 6000zl. Dzień przed wyjazdem o godz. 19,00 biuro odwołało wyjazd. I zaczęło się. Najpierw czekałam 194 dni na wypłatę pieniędzy. Biuro tak długo zwlekało z wypłatą, aż Fundusz Gwarancyjny przejął zadłużenia. 1.10.2020 złożyłam wniosek do Funduszu o zwrot kosztów. Mój wniosek "dotarł" do Funduszu w listopadzie. Rainbow w swoim wniosku popełnił błędy a wpłatę 7,5% na rzecz Funduszu uiścił dopiero w grudniu. 30 grudnia do Funduszu dotarł też drugi ( wypełniony przed Swietam przez mnie) wniosek. Te wszystkie błędy "kosztują" kolejne 30 dni zwłoki w oczekiwaniu na zwrot. Ze strony Biura nie usłyszałam słowa przepraszam. Pracownicy wykazali się totalnym brakiem kompetencji,malo tego kłamali od samego początku, zapewniając, że BIURO robi wszystko, żeby pomóc. Ta pomoc skutkuje tym, że do tej pory, czyli 8.01.2021 dalej nie mam pieniedzy. Czekam na nie od 13.03.2020. Kiedy wszystko przebiega bez problemów, jest dobrze, ale w momencie wystąpienia kłopotów, Biuro pokazuje klientom środkowy palec. Brak pieniędzy, brak winnych.
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.57, ilość opinii: 441
TUI
Ocena: 2.45, ilość opinii: 121
Rainbow Tours
Ocena: 2.55, ilość opinii: 68
Funclub
Ocena: 2.15, ilość opinii: 26
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2554
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2298
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2217
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1979
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1122
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1070