Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 529 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MN / 2024-05-28 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz z tym biurem i ostatni. Trzy dni przed wylotem biuro przysyła zmianę opisu oferty hotelowej, żart? Hotel Olympios Zeus Riwiera Olimpijska. Po telefonie na infolinię otrzymałem informację, że mogę złożyć reklamację ale lecieć i tak muszę a czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni. Moze zaproponują nędzny voucher na kwotę 100 pln do wykorzystania w tej instytucji:). Lepsze od Barei. Pani na infolini recytuje cały czas regułkę z której nic nie wynika. Wyjazd nie jest może drogi, ale liczą się zasady. Sprawa zostaje skierowana do kancelarii prawnej, rzecznika praw konsumenta oraz do Europejskiego Centrum Konsumenckiego
    ZaletyNie wiem
    WadyNie wiem
  • ~Wiktor Czeszejko-Sochacki / 2024-05-27 12:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem osobą niepełnosprawną poruszającą się na wózku inwalidzkim, teraz po 2 tygodniach wróciłem.
    W Arkadii w Warszawie sprzedano mi hotel tikida dunas, jest totalnie nieprzystosowany, ciągle góra/dół, progi, toaleta nieprzystosowana, itd. Facet w Arkadii z rainbow - byłem, przystosowany, kłamca.
    Wycieczka wieczór Marokański - autokar ok dla zdrowyc,h tylko ja będąc na wózku musiałem za transport w jedną i drugą stronę zapłacić a za imprezę zapłaciłem wcześniej w aplikacji.
    Rezydenci niepomocni i nie odbierają telefonu.
    Maroko jest fajne ale rainbow to dramat.
  • ~Arkadiusz / 2024-04-09 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie.
    Nie wchodzcie z nia w interakcje.
    Tylko stracicie czas i kasę.
    Arek
  • ~Halina / 2024-03-24 20:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Dnia 24 września 2023 zawarłam umowę z organizatorem Rainbow za pośrednictwem Wakacje.pl na wyjazd na wczasy do Tunezji. Wpłaciłam zaliczkę i czekałam na zaplanowane wakacje, ale to było by zbyt proste. Dnia 21marca 2024 dostałam informację że odwołano loty w czwartki z Katowic i mam lecieć z Warszawy oddalonej o ponad 300km.Żadne negocjacje nie przyniosły efektu. Organizator Rainbow potraktował mnie jak bym to ja próbowała zmian w umowie i poinformował że jak zrezygnuję to rozpatrzą zwrot zaliczki. Finalnie musiałam zawrzeć umowę z innym biurem podróży ale zawierając umowę kilka miesięcy później musiałam zapłacić większą kwotę za mniejszą ilość dni. Myślę że podam ich do sądu już nawet nie za te pieniądze a za arogancje i bezczelność . Zdecydowanie odradzam.
  • ~Mmm / 2024-03-12 01:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Zakup wycieczki Hesperia Isla Margarita ( Wenezuela) ok, wycieczka mega slaba, tylko komercyjne miejsca, z ktorych przypuszczam rezydenci dostaja prowizje, rezydentow brak (tylko sms informacyjny)w jakim celu jechac do Ameryki płd. ogladac galerie handlowa. Jesli nie oczekujemy od hotelu gruszek na wierzbie ten jest ok.
    Kuchnia slaba, codziennie te same potrawy.
    Przed ostatniego dnia ludzie otrzymali wiadomosc o tym, ze o godz. 12:00 zostaja wymeldowani i zostana im zdjete opaski „all” i oczekuja do 18:00 w lobby chyba, ze wykupisz przedluzenie doby 20usd za glowe. Pozniej przyjedzie autokar, ktory po 40min podrozy zostawia Cie na lotnisku na kolejene 6h oczekiwania na samolot na lotnisku, ktory przypomina stary smierdzacy dworzec PKP
    ZaletyBardzo ladne widoki
    WadyOrganizacja na miejscu
  • ~maria / 2024-03-04 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    W lutym (7.02 do 21.02.) wybralismy sie na Kube. Postawilismy na wycieczke Kuba Wyspa Jak Wulkan Goraca i pobyt w 5* hotelu Iberostar Playa Alameda. Jesli ktos wybiera sie naszymi sladami, to goraco odradzamy.Ten wyjazd kojarzyl nam sie bedzie z brudem,smrodem,ubostwem, wyglodnialymi psami biegajacymi po ulicach, brakiem higieny, ktorego skutkiem byly zatrucia pokarmowe wsrod turystow.Wycieczki fakultatywne bardzo slabe,a wycieczka fakultatywna typu strzelanie z armaty,to byla kompletna porazka. Trynidad to tylko palac barona cukrowego i plac centralny. Reszta to zdewastowane postkolonialne budynki,brud i ubostwo.Probowalam sie czyms zachwycic, ale nie potrafilam. Byly tez mile akcenty wycieczki - piekna Rewia Tropicana, super muzyka w Buena Vista Social Club, przejazd zabytkowymi autami i kilka zabytkow Hawany.

    Chce zaznaczyc,ze bylismy juz w wielu miejscach na swiecie, mniej i bardziej przyjaznych, i wiemy czego mozemy sie spodziewac.Jednak w tym wypadku opis wycieczki i hotelu kompletnie odbiegal od realiow. Dlatego po raz pierwszy zdecydowalam sie napisac negatywna opinie o wycieczce i hotelu, bo czuje sie oszukana.
  • ~pidaros / 2024-02-22 11:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Nieźle! Kupiłem wyjazd a okazało się że atrakcje dla dorosłych mam w cenie :)) Fajnie że współpracujecie z lnstagram: znieprawiona - kobieta idealna!!
    Zaletybomba tromba
  • ~M.B. / 2024-01-11 20:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Wybrałyśmy w tym roku Rainbow, bo w poprzednich latach miałyśmy dobre doświadczenia. Nie wiem co się stało w 2023 roku, ze jakość tak dramatycznie spadla.
    Wybrałyśmy z moją mamą wycieczkę na Pukhet. Jednym z głównych kryteriów wyboru akurat tej wycieczki był bezpośredni lot dreamlinerem z dostępnym miejscem w klasie business, gdzie jest możliwość rozłożenia fotela do pozycji leżącej, ponieważ mama jest po skomplikowanym urazie barku i nie wytrzymałaby tak długiego (12-13 godzin) lotu w jednej siedzącej pozycji. Zarezerwowałyśmy wiec wycieczkę i w regulaminowym terminie 3 dni wpłaciłyśmy zaliczkę ponad 8 tys. zł (wymagane 30%). Dostałyśmy potwierdzenie wpłaty, podpisałyśmy umowe z biurem, zarezerwowałam urlop i cieszyłyśmy się na wyjazd.
    Niestety kilka dni później okazało się, ze z powodu bliżej nie określonego błędu w systemie sprzedano więcej miejsc w klasie business niż było dostępnych. Pomyślałyśmy: trudno, zdarza się, poszukamy innej wycieczki. Niestety okazało się, ze biuro wcale nie zamierza nam zwrócić wpłaconej zaliczki, pomimo, ze nie są w stanie wywiązać się z podpisanej umowy ani zaproponować alternatywy na podobnym poziomie. Dostałyśmy do podpisania zmieniona umowe z informacja, ze albo podpisujemy nową umowe albo rezygnujemy i tracimy zaliczkę. Wielokrotnie kontaktowałyśmy się z biurem, żeby wyjaśnić ta sytuacje, ponieważ zmiana standardu podróży na gorszy bez zgody klienta jest wbrew warunkom umowy . Niestety standard obsługi w biurze Rainbow Tours jest na absurdalnie żenującym poziomie, zostajemy za każdym razem zbywane w bezczelny sposób. Bardzo przestrzegam innych przed korzystaniem z tego biura i żałuję, ze nie sprawdziłyśmy aktualnych opinii o nim przed wpłaceniem jakichkolwiek pieniędzy.
    ZaletyJeszcze kilka lat temu było to jedno z lepszych biur podróży
    Wadykoszmarna obsługa klienta, niewywiązywanie się z warunków umowy, zmienianie warunków umowy w ostatniej chwili, po przyjęciu zaliczki i bez zgody klienta, brak jakiegokolwiek szacunku do klientów
  • ~Ewa / 2024-01-04 16:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Qyjazd all inclusive Domi ikana hotel 4 *. Oferta niezgodna z dostarczoną usługą. W pokojach brak ciepłej wwody przez cały pobyt- 7 dni. Nawet zmiana pokoju nie zmienila sytuacji. W calym kompleksie nie ma cieplej wody- Kompleks: Playa Bachata Resort w Puerto Plata. Z oferowanych 4 restauracji dzialala tylko 1 w dwoch pozostalych tylko snacki. Pobyt Grudzień2023 /styczeń 2024
    ZaletyŁadna plaża.
    WadyUtrudniony kontakt z rezydentem poza godzinami dyżuru. Brak interwencji po zgłoszonych brakach- brak cieplej wody od 4 dni. Trzeba interweniować w kazdej sprawie samemu w recepcji.
  • ~aaaa / 2024-01-04 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. Skandaliczne biuro , nigdy więcej , odwołany hotel zaplacony kilka miesięcy temu i zmieniony na taki , który im nie zszedł. Wybór na tydzień przed feriami albo pani jedzie gdzie my wskażemy albo do widzenia i co nam pani zrobi. NIGDY WIĘCEJ TEGO BIURA PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH.
  • ~Adam / 2024-01-02 20:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem. Odradzam biuro Rainbow wszystkim znajomym. Oferta do Wenezueli (Margarita) na stronie wygląda super jednak w rzeczywistości nie do końca tak jest. Po przyjeździe na miejsce okazuje się że mamy inny termin rezerwacji. Przygotowany w naprędce pokój poniżej krytyki. Nie do końca pełne informacje na temat sytuacji w regionie (bezpieczeństwo). Rezydent na miejscu nie dostępny wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny. Za tak wysoką cenę lepiej jechać do innego kraju regionu i z innym biurem.
    Biuro nie odpowiada na reklamację. Totalna "olewka" klienta.
    Zaletytrochę plaża, dużo zieleni na terenie hotelu
    Wadynierzetelne informacje, niski standard pokoi, w rejonie hotelu nie ma dosłownie nic oprócz dziesiątków opuszczonych ośrodków, niebezpiecznie po zmroku
  • ~Rozczarowany / 2024-01-01 21:11
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAŻAJCIE NA RAINBOW w przypadku anulowania wycieczki! Ostatnio chyba często je anulują. Jesteśmy rozczarowani i zbulwersowani. Zarezerwowaliśmy wycieczkę na 1 stycznia już w lipcu. W drugiej połowie listopada otrzymaliśmy informację, ze wycieczka jest anulowana i mamy do wyboru tę samą w innym terminie oraz kilka innych w podobnym przedziale cenowym z rabatem 250 zł. Wybraliśmy tę samą 2 tygodnie później (nie byliśmy zainteresowani innymi kierunkami, ponieważ wszędzie tam już byliśmy). Po otrzymaniu umowy okazało się, że jest to ta sama wycieczka, ale wylot z Warszawy a nie z Katowic! Nikt wcześniej o tym nie poinformował a dla nas to opcja nie do przyjęcia. Wybraliśmy więc wycieczkę inną ale ten sam kierunek w innym terminie. Tutaj nie dostaliśmy już prawie żadnych rabatów. Około miesiąc przed planowaną wycieczką znowu dostaliśmy informację, że wycieczka się nie odbędzie gdyż jest za mało chętnych. Obydwie wycieczki miały status „potwierdzona”. Tym razem dostaliśmy do wyboru 2 inne, czyli niewiele, do innych destynacji, którymi nie byliśmy zainteresowani (już tam byliśmy) lub zwrot pieniędzy. Zaproponowaliśmy Rainbow inny kierunek, droższą co prawda opcję, licząc na to, że jeżeli już 2 razy odwołali nam wycieczkę potraktują nas „szczególnie” i zaproponują duży rabat lub inne korzystne dla nas rozwiązanie. Pisaliśmy maile i dzwoniliśmy tłumacząc, że miesiąc przed urlopem nie mamy już wielu opcji, większość wycieczek jest już wykupiona. Poza tym rezerwując wycieczkę w lipcu po korzystnej cenie uważamy, że należy nam się satysfakcja w postaci innej korzystnej oferty. NIC Z TEGO. Dostaliśmy ofertę dokładnie taką, jaka widnieje na stronie. Poza tym spotkaliśmy się z mało empatycznym, wręcz oschłym traktowaniem nas przez biuro. Usłyszeliśmy, że „to nie nasza wina”. Finał jest taki, że staramy się o odzyskanie zaliczki i jedziemy z innym biurem podróży. Wydaje się, że Rainbow staje się niewiarygodnym i nierzetelnym touroperatorem.
  • ~Adam / 2023-12-05 00:02
    Ocena: 2.33 / 5
    straszny! kazano nam zapłacić 50 dolarów za taksówkę i odbiór zagubionej walizki z lotniska. a najgorszy był agresywny przedstawiciel w hotelu. Zgłosiłem to e-mailem, a oni po prostu powiedzieli: „To nie nasza wina, że ​​torba została zgubiona i nie wierzymy, że nasz przedstawiciel był niegrzeczny”. unikać!
  • ~Rysiek / 2023-11-14 11:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam to biuro Odwoluja lot tydzien przed pytalismy o zamiane to strasza karami Sami nie wywiazuja sie z programu i daja 400 zl na otarcie lez A urlop zaplanowany itd to juz nie biora pod uwage Omijac sxerokim lukiek to juz kilka razy sie przytafilo Najgorsze biuro uda sie albo nie uda
    ZaletyBrak
    WadyOdwoluja loty tuz przed brak wyjazdow w podobnym terminie
  • ~Jacek / 2023-11-02 22:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Uczestniczyłem w wycieczce "Rzymskie wakacje" w dniach 06.-12.10.2023 wraz ze znajomymi, łącznie 9 osób. Umowę podpisałem 10 stycznia! Na 2 miesiące przed wylotem poprosiłem o nazwy dwóch hoteli , w których mieliśmy być zakwaterowani. Odpowiedź: "niestety nie podajemy nazwy i adresu hotelu przed wylotem, gdyż zakwaterowanie może ulec zmianie." (???). Na 4 dni przed odlotem poprosiłem, aby chociaż podano mi ulice, bądź dzielnicę, abyśmy mogli zorientować się w jakiej okolicy będziemy. Odpowiedź biura była identyczna. (???). Lot był opóźniony 8 godzin, które spędziliśmy uwięzieni w strefie odlotów po odprawie. Inni pasażerowie zostali powiadomieni przez Wizz Air w przeddzień, że lot będzie opóźniony o 6 godzin. Widziałem takie smsy w ich telefonach. Takiej informacji nie otrzymaliśmy z RAINBOW. W związku z opóźnieniem lotu jeden dzień pobytu w Rzymie praktycznie nam przepadł. Nie będę narzekał na hotele, poziom przewodników, inne czynniki nie do końca zależne od biura podróży, ale trzy punkty programu wycieczki nie zostały zrealizowane ewidentnie z powodu zaniedbań biura: 1. ZWIEDZANIE KOLOSEUM, KTÓRE JEST SYMBOLEM POTĘGI ANTYCZNEGO RZYMU (ZWIEDZANIE TAKŻE WEWNĄTRZ) 2. WIECZÓR WŁOSKI Z RZYMSKIM MENU 3. WIECZÓR WŁOSKI W STYLOWEJ RZYMSKIEJ RESTAURACJI Z FRAGMENTEM PRZEDSTAWIENIA OPERETKOWEGO Taka była oferta biura RAINBOW, za które zdecydowaliśmy się zapłacić określone pieniądze. Jacek
    ZaletyNie mamy żadnych zastrzeżeń do pracy pilota, który był zawsze pomocny i pomagał nam ponadprzeciętnie.
  • ~Dariusz / 2023-10-27 23:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Wycieczka objazdowa "włoski niezbędnik",pilot Kuba na bardzo wysokim poziomie, bardzo dobrzy kierowcy,jeden z hoteli (hotel Attico )beznadziejny.
    ZaletyObsługa pilota i przewodniczek
    WadyZakwaterowanie
  • ~darek / 2023-10-27 23:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Obsługa pilota na bardzo wysokim poziomie, jeden z hoteli nie miał nawet jednej gwiazdki(lata świetności to 1980 ) , bardzo dobrzy kierowcy
  • ~Ate / 2023-10-24 16:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Skorzystam z wycieczki sahara 2 dni w Tunezji, obecny rezydent w hotelu z rainbow p. Kacper to porażka brak profesjonalizmu i wiedzy, takie info to ja mogę opowiadać z folderu, żałuję wycieczki nieadekwatnej do ceny i wrażeń. Przestrzegam przed p. Kacprem braku rzetelnej wiedzy jest chyba z łaski i od pobierania pieniędzy, to nie jest fachowiec, służę rzetelna pomocą i opinią
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu rezydenta miejscowego Tunezja p. Kacper
  • ~oburzona / 2023-10-24 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam wycieczkę do Izraela "Nie tylko dla pielgrzymów" - biuro Rainbow Tours nadal twierdzi,że na początku stycznia 2024 w/w WYCIECZKA OBJAZDOWA PO KRAJU OGARNIĘTYM WOJNĄ będzie realizowana. Nie ma możliwości zmiany kierunku (mimo trwającej regularnej wojny w tym rejonie), propozycja konsultanta - "jesli na tydzień przed wylotem nic się nie zmieni wtedy zaproponujemy alternatywną opcję".
    Jak można proponować wylot na objazd do kraju ogarniętego wojną? Brak propozycji alternatywnych.
    Biuro - OSZUŚCI I ZŁODZIEJE - aby tylko naciągnąc klienta, pobrać pieniądze a o resztę niech zadba sam Klient,
    NIE POLECAM!!!! ODRADZAM WSZYSTKIM!!!
    ZaletyŻADNE
    WadyBrak jakichkolwiek inormacji zwrotnych Z BOK.Przełączanie do osób "decyzyjnych" po czym całkowite rozłączanie rozmowy telefonicznej.Traktowanie klieta, który już zapłacił jako "zła koniecznego"
  • ~Hania / 2023-10-09 22:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcieliśmy bardzo serdecznie podziękować za pełny profesjonalizm zaangażowanie
    iopanowanie trudnej sytuacji w przeprowadzeniu ewakuację z Izraea do Egiptu. Panu pilotowi Jackowi R Mielismy szczęście ze Pan Jacek był naszym opiekunem któremu zaufaliśmy i jesteśmy wdzięczni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4422
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3875
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907