Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 65 opinii

2.57 / 5

  • Cena/Jakość
    2.42
  • Obsługa klienta
    2.21
  • Oferta
    3.02
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ted / 2020-04-16 19:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem, który zrezygnował na początku marca. Ustawa z 31 marca 2020 przewiduje prolongatę zwrotów za wycieczki odwołane przez klientów lub przez biuro dnia 13 marca lub później. Ustawa mówi wyraźnie o dniu złożenia rezygnacji lub poinformowania o odwołaniu wycieczki. Dostałem z Biura informację, że rezygnacja została przyjęta i przekazana do księgowości do zwrotu kasy - wszystko przed 13 marca. Od tego dnia brak jest możliwości kontaktu na maile i telefony. Konsultant poradził, aby pisać do sekretariatu Prezesa. Pisałem, od miesiąca brak reakcji. Firma pokazuje "środkowy palec" klientom i pewnie za pieniądze klientów wypłaca prezesom pensje. Firma nie przestrzega przepisów obowiązującego prawa. Nie odpowiada klientom na maile. Jest to zwykłe złodziejstwo i oszustwo, które powinno być ścigane na podstawie kodeksu karnego. Czy na początku września ogłoszą upadłość i będzie tak, jak w jednym z poniższych komentarzy. Skandalem jest ustawa, która pieniądze prywatne klientów firmy zablokowano, aby zarząd Rainbow Tours mógł sobie wypłacać sowite premie. Wstyd także dla Polskiej Izby Turystyki, która złożyła właśnie taką propozycję ustawową. Polska Izba Turystyki nie dba o klientów, a interesuje się się tylko, jak położyć "łapę" na pieniądze ludzi.
    ZaletySzeroka oferta, ale to już było.
    WadyKlient to "dojna krowa", której nigdy nie przyznaje się racji, to osoba, którą firma zawsze chce "oskubać".
  • ~Viola / 2020-04-14 15:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Poza informacją o odwołaniu wylotu otrzymałam zapytanie o nr rachunku do dokonania zwrotu. Od tamtej pory cisza. Sytuacja mojej rodziny stała się w międzyczasie dramatyczna, zwrot tej bezprawnie przetrzymywanej kwoty pomógłby nam przetrwać ten trudny czas.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna komunikacja, brak odpowiedzi na maile, ignorowanie klienta.
  • ~blue / 2020-04-07 15:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Odpowiadam na opinię którą wystawił pan poniżej. Właśnie jestem po rozmowie z rzecznikiem praw konsumenta i zapewniam że jeżeli biuro ogłosi upadłość to żądne pieniądze do nas nie wrócą - ani te z vouchera , ani te przeniesione na inny wyjazd ani te które Rainbow obiecuje zwrócić. Do firmy wkracza syndyk a on w pierwszej kolejności spłaca ZUS , urzad Skarbowy , banki a na końcu szare myszki czyli klientów.

    A co do biura Rainbow to owszem odezwali się żeby odwołać mój wyjazd a potem zapadła cisza.
    Owszem biuro posiada bogatą ofertę , duże doświadczenie , miłych pracowników ale to wszystko na nic w przypadku sytuacji kryzysowych.
    Bardzo chciałabym żeby przetrwali ale uważam że ich obecne podejście do klientów zwłaszcza tych którzy chcą dostać pieniądze z powrotem jest poniżej krytyki
    Zaletybogata oferta
    Wadyw przypadku problemów biuro nie liczy się z klientem
  • ~E / 2020-04-01 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM NADZIEJĘ, ŻE TO BIURO RAINBOW UPADNIE. SETKI KLIENTÓW ZREZYGNOWAŁO JEDEN CZY DWA DNI PRZED 13 03. 2020 POWOŁUJĄC SIĘ NA ART.47 UST.4. I TRACĄC SWOJE PIENIĄDZE,BO BIURO TWIERDZI, ŻE NIE BYŁO SYTUACJI WYJĄTKOWEJ. TO SKANDAL!!!!!! TERAZ MY KLIENCI POWINNIŚMY SKARŻYĆ BIURO ZA TO, ŻE ŚWIADOMIE CHCIAŁO NAS NARAZIĆ NA UTRATĘ ZDROWIA I ŻYCIA KIERUJĄC SIĘ WYŁĄCZNIE CHĘCIĄ ZYSKU.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!
    WadyRAŻĄCE POGWAŁCENIE BEZPIECZEŃSTWA KLIENTÓW.
  • ~Ewa / 2020-03-29 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    16.03 miałam wylecieć do Dubaju. Śledziłem sytuację odnośnie koronawirusa. Dzwoniłam do biura by uzyskać wiarygodne informacje. Według Rainbow wszystko było dobrze, nie widżą niebezpieczeństwa.
    Na świecie WHO 11.03 ogłasza stan pandemii, umierają tysiące ludzi. W ZEA każdego dnia wzrasta liczba zakażonych, zamykają szkoły, niektóre plaże.
    Wobec tak nadzwyczajnej i niebezpiecznej sytuacji w dniu 12.03 wieczorem zrezygnowałam z wylotu powołując się
    Zalety..Na Art.47 ust 4.I nie godząc się na poniesienie kosztów w wysokości 80%.
    Biuro oczywiście mnie zignorowało, nie odpowiedziało na moje argumenty i anulowało wycieczkę ale na swoich warunkach.
    Biuro rażąco chciało narazić mnie na utratę zdrowia A nawet życia. Dodam iż osobą, która że mną leciała ma 72 l, tak 72 lata i w obliczu tak niebezpiecznej sytuacji biuro chciało nas tam wysłać.
    Zaledwie za kilka godzin zamknięto granice ZEA też zamknęły granice.
    WSZYSTKIE PAŃSTWA PO KOLEI ZAMYKAJA SWOJE GRANICECHRONIĄ SWOICH OBYWATELI, NAKAZUJĄ SIEDZIEĆ W DOMU A BIURO TWIERDZI, ŻE TO NIE JEST SYTUACJA NADZWYCZAJNA.
    SETKI PASAŻERÓW W OBAWIE O UTRATĘ WŁASNEGO ZDRÓWKA I ŻYCIA ZREZYGNOWAŁO W OSTATNIEJ CHWILI Z WYLOTÓW BO BIURO NIE ZROBIŁO DOSŁOWNIE NIC BY NAD CHRONIĆ.
    DLA BIURA RAINBOW LICZY SIĘ WYŁĄCZNIE KASA.
    TO JEST KARYGODNE.
    ŚWIADOME NARAŻANIE TYLU LUDZI NA REALNE NIEBEZPIECZEŃSTWO JEST KARALNE.
    WadyUWAŻAJCIE NA BIURO RAINBOW.SA NASTAWIENI TYLKO I WYŁĄCZNIE NA KASĘ.
  • ~mały / 2020-03-21 13:21
    Ocena: 2.67 / 5
    W styczniu 2020 byliśmy na wycieczce ,, Wielka konkwista de lux" . I niech nikt nie liczy na jakieś luksusy. Wycieczka jest droga hotele słabe, brak klimatyzacji czy brudna pościel , towarzystwo insektów. Biuro zgodnie z umową zapewnia wysokiej klasy hotele 4 i 5*.Wycieczka trwała 14 a przyzwoitych hoteli było pięć.W trakcie wycieczki zaplanowane dwa dni wypoczynku w połowie i na zakończenie z opcją all inclusive , jeden z nich był w Acapulco. Stary hotel , którego świetność minęła dawno temu, wyżywienie bardzo marne. Na zakończenie był hotel w Cancun trochę lepszy a wyżywienie przyzwoite. Na wycieczki objazdowe z Rainbow jeżdżę od 2008 roku i stwierdzam, że jest coraz gorzej . Nie będę już nigdy korzystał u usług tego biura bo w moim przypadku to nie pierwsza tak beznadziejna impreza.
    ZaletyMała grupa ,ciekawy program.
    WadyKiepskie hotele i słabe wyżywienie
  • ~ewa / 2020-03-18 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei wykorzystując sytuację z wirusem i wiedząc że wycieczka nie dojdzie do skutku potrafią jeszcze zdzierać prowizję przy wykupionym ubezpieczeniu od kosztów rezygnacji, twierdząc że jak wpłacę całość kwoty i wycieczka nie dojdzie to może odzyskam wszystko. Kredyty to są dostępne w banku lub w parabankach drodzy Państwo!!
    NIGDY WIĘCEJ NIC OD NICH...
    Zaletyżadnych
  • ~Agata / 2020-03-12 22:13
    Ocena: 4.00 / 5
    W styczniu 2020 wykupiłam wycieczkę na początku marca do Emiratów -Orientalny eliksir. Wycieczka pierwszego dnia rzuciła nas na kolana. Fantastycznie zorganizowana, miejsca piękne. W drugi dzień pojechaliśmy do Abu Zabi, wycieczka również fajna lecz zdecydowanie więcej jazdy autobusem niż zwiedzania-jest to zrozumiałe ze względu na odległość. W trzeci dzień wycieczka zakończyła się o godz. 14:30.
    Całość oceniam bardzo dobrze, świetny Przewodnik z ogromną wiedzą. Nowiusieńki hotel, pyszne śniadania.Szybki transfer.
    I wreszcie na końcu rzecz, która mnie totalnie zaskoczyła w negatywny sposób. Zróżnicowanie cen za wycieczkę wyniosła ponad 700 zł/osoba.Uważajcie jak kupujecie bo ja uważam że zostałam okradziona w sposób perfidny. Ta sama wycieczka, to samo lotnisko a różnica cen kolosalna. To był mój pierwszy i ostatni wyjazd z Rainbow. Jestem bardzo zawiedziona....
    Zaletywszystko
    Wadycena, różnica ponad 700 zł za taka samą wycieczkę. Wstyd!!!!!!!
  • ~Witold / 2020-03-12 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka Złoty Trójkąt i plaże Goa, Indie+Indie, Goa, Longuinhos Beach Resort, a że w tym czasie odbywało się kilka wycieczek podaję kod imprezy INV0223.
    Już pierwszy dzień wycieczki rozczarował przez 8 godzinowe czekanie na lotnisku w Goa na lot wewnętrzny do Delhi w warunkach okropnych , bez podania turystom niczego do jedzenia i picia , Pani pilot wycieczki ulotniła się po wprowadzeniu grupy na lotnisko . Dodam że organizator był świadomy godzin lotów w Indiach i celowo oszukał turystów nie podając czasu oczekiwania na lotnisku w Goa pomimo zapytania które zadałem w biurze Rainbow . New Delhi, Jaipur, Agra - wycieczki do zabytków w tych miastach, nawet słynna Taj Mahal nie przyprawiają o zawrót głowy. Trzeba mieć różowe okulary i nie widzieć wszem obecnej biedy i brudu co odbierało jakości wycieczki. Autobus w czasie objazdówki był ok. Pani pilot A.K. Posiadała nie tylko dużą wiedzę, ale jak również doświadczenie biznesowe, co nie usprawiedliwia organizowania dodatkowych wycieczek (dodatkowo płatnych) dla części turystów , a dla niebiorących udziału zafundowała 1,5 godziny czekania w nagrzanym autokarze, nie można moim zdaniem robić z autokaru bazaru i między innymi sprzedawać alkohol , korzystając z dużej różnicy cen o czym pani pilot poinformowała (rum Old Monk na objezdzie w autokarze 700 rupi , a na Goa już od 190 rupi)
    Na koniec hotel do którego trafiliśmy ok. 2 w nocy, otrzymaliśmy pokój standard
    ,,deluxe” na piętrze, w pokoju 28C stopni klimatyzacja uszkodzona lodówki brak, wszędzie bród , w łazience kurki uszkodzone i wszechobecny smród i to będąc od 7 rano na nogach ,czyli 19 godzin w drodze. Po mojej interwencji w recepcji zaoferowano nam podobny pokój , gdyż inne pokoje nie były dostępne. Po spotkaniu następnego dnia po południu z rezydentem panią M.K zostałem oświecony że właśnie taki pokój typu ,, deluxe” miałem opłacony. Nadmieniam że w biurze Rainbow w Handlowym Centrum Riwiera w Gdyni dopłaciłem do hotelu zeby mieć godziwe warunki . Zaoferowano mi inny hotel w odległości ok . 60 km i dopłatą ok.350$ , lub od następnego dnia w tym samym hotelu - tylko na parterze za dopłatą 2500 rupi (ok.125 zł) wybrałem tą drugą opcję i pokój moim zdaniem ładny w miarę czysty z wyjściem do ogrodu z klimą i lodówką. Musieliśmy spędzić dwie noce w obskurnych warunkach które zaoferowali nam pracownicy biura podróży Rainbow.
    Nasuwają się pytania : dlaczego pracownicy biura tak żle traktują swoich obywateli oferując tak podłe warunki hotelowe urągające Ich godności? Dlaczego inne nacje np. Rosjanie potrafią szanować swoich obywateli zapewniając im godziwe (normalne) warunki hotelowe, czyli lepsze pokoje na parterze hotelu Longuinhos Beach Resort?
    Nie polecam wycieczki Złoty Trójkąt i plaże Goa , warunki hotelowe i podróży, wybrane przez pracowników biura podróży Rainbow wpłynęły na moją ocenę.
    Dokumentacja fotograficzna jak i dodatkowy rachunek dostępny w bezpośrednim kontakcie.
    ZaletyBrak
    WadyW opisie
  • ~Thomas / 2020-03-05 10:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Po tym jak zostałam zaatakowana i prawie zgwałcona na wakacjach w Egipcie , zostawiona samej sobie na pastwę przez organizatora i opiekuna wycieczki Rainbow, przestrzegam wszystkie osoby które podróżują przez ten portal wycieczkowy aby zastanowiły się nad wyborem biura podróży.
    WadyBrak pomocy ,zainteresowania , narzucenie abym podpisała papiery które miały zaprzeczyć ,że mam jakieś roszczenia i że nic się nie stało .
  • ~Mal / 2020-03-02 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Poszukuję osób które mają problem z bezkosztową rezygnacją z wakacji na Teneryfie - temat kwaranranna na wyspie i koronawirus. Jeśli są osoby, które rownież zostały po chamsku potraktowane przez biuro i chciałyby wspólnie powalczyć o swoje prawa zapraszam do kontaktu - odwolane_wakacje@onet.pl Nie polecam tego biura, podkładkaja przy rezygnacji oświadczenie o pokryciu kosztów do podpisania, manipulują, wszystko jest miło i przyjemnie do czasu kiedy nie pojawiają się problemy. Wtedy klient mało ich interesuje. Liczy się tylko zysk.
    WadyDobro klienta dla tej firmy nie istnieje, tylko zysk.
  • ~milly / 2020-02-26 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W 2016r.wykupiłam objazdówkę po Turcji .
    Po licznych atakach terrorystycznych w Istanbule i Ankarze ,postanowiłam zadzwonić by zmienić kierunek wycieczki.
    Agent chyba naoglądał się za dużo filmów
    szpiegowskich.Dowiedziałam się ,że mogę spać spokojnie bo Rainbow ma na miejscu swoich ludzi ,i oni wiedzą gdzie wybuchnie kolejny samochód pułapka.Po wyraźnym komunikacie specjalisty od terroryzmu w Polsce aby zrezygnować z wyjazdu do Turcji bo to tzw strefa czerwona.Postanowiłam zrezygnować tym bardziej ,że byłam ubezpieczona na 100% zwrot kosztów.Niestety ,zwrócone koszta okrojono o 600zł.Uważam ,że takie postępowanie jest bezprawne ,powiedziano mi ,że to koszta manipulacyjne.
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Olena Ars / 2020-02-20 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Płakałem jak nigdy wcześniej. Przede wszystkim zadzwoniłem do biura podróży z prośbą o odroczenie lotu, ponieważ mam chorobę zaskarżalna . ale biuro podróży odmówiło mi i konsultant powiedziała : nic strasznego, może pani lecieć , miałyśmy sto raz takie sytuacji , na pytanie a co z tymi ludzi którzy mogą zrazić się , ona nic nie powiedziała . A przecież ta choroba dla dorosłych może być śmiertelna .Wyjaśniłem im, że nie mogę zagrażać życiu ludziom, którzy będą w samolocie, w hotelu i ogólnie. Byłam zaskoczona ,że biuro podróży nie martwiło się o swoich klientach i pracownikach , ponieważ jeden z konsultantów biura podróży miał lecieć samolotem ziemna . Dzwoniłam sto razy ze łzami i prosiłam o zmianę terminu mojej podróży. ale odmówili mi, i zabrali mi wszystkich pieniędzy. Miałam potem trudny okres , depresja . nie tylko ukradli mi wszystkie pieniądze , Tak i po raz pierwszy spotkałam się z takim podejściem
    Nie polecam , oszustwo , ukradli mi 5000. Miałam chorobę zaskarżalna , a obi kazali mi jechać . Maja gdzieś swoich klientów . Jestem w szoku od takiego podejścia do klientów . Zastanów się przed tym jak oddać im swoją ciężko zarobioną kasę !!!!!!!!
    Wadywszystko
  • ~Agatka1976 / 2020-02-20 10:15
    Ocena: 4.67 / 5
    Obsługa miła, fachową, rezydentka pani Kasia bardzo pomocna w każdej sprawie.
  • ~m / 2020-02-16 11:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczki objazdowe to to, za co najbardziej cenie biuro Rainbow. Maja tak duzo pomyslow na konstruowanie tych objazdow, tyle opcji do wyboru, ze kazdy znajdzie cos milego i wroci pelen wrazen i wiedzy dzieki pilotom Rainbow :) moim najnowszym odkryciem jest ich prapremiera egzotyki, tym objazdowki po Brazylii :)
  • ~agta / 2020-02-16 11:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem mega fanka wyjazdow rodzinnych z Rainbow, opcja FIgloklubow to naprawde cudowny pomysl! Serdeczne dzieki dla Rainbow za animatorow :)
  • ~Stanisław / 2020-02-02 10:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłęm z wnukami w styczniu i jestem mocno rozczarowany usługami w hotelu Club Calimera Akassia Swiss Resort w Marsa Alam. Nieprzygotowany pokój wg zamówienia (brak dostawek dla dzieci, brak ręczników). Nieczynne bary przy basenach dla dzieci ( trzeba było przynosić coś do picia z odległych barów). Drak animacji dla dzieci, oferowany mini club nieczynny, znudzone animatorki zajmowały się sobą siedząc w barach. Fatalne jedzenie ,nic dla dzieci, trzeba było się mocno nagłowić żeby coś zjadły. Trwający remont i budowa nowej części kompleksu nie dodawały uroku w czasie pobytu (wszędzie pył, hałas). Jak na All inclusive i 5-cio gwiazdkowy hotel to zbyt mało. Cena pobyty zupełnie nieadekwatna do oferowanych usług. Nie polecam nikomu. Organizatorem był Rainbow Tours S.A.
    ZaletyPogoda
    Wadyfatalne posiłki, brak animacji dla dzieci, bardzo duża odległość z zakwaterowania do baru obiadowego jak dla małych dzieci,
  • ~Asia / 2020-01-20 20:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Co do pracowników jest ok. Ale NIE ROZUMIE POJĘCIA LATO 2020 PAZDZIERNIK...LATO 2020 LISTOPAD...LATO 2020 MAJ.. TO KIEDY MAMY LATO W POLSCE ???NASTĄPIŁA JAKAŚ ZMIANA W KALENDARZU SZKOLNYM...GLOBALNE OCIEPLENIE...JEŚLI CHODZI O MNIE TO WPROWADZACIE KLIENTA W BŁĄD I ZAKLOPOTANIE.. MAM DZECIOM POWIEDZIEC JEDZIEMY W MAJU LUB W PAZDZIERNIKU -JESIENIĄ A SZKOLE MIEJCIE W NOSIE...OKRESLLCIE SIE CO TO TERMINU LATO...☹☹☹
    Zalety----
    WadyTERMINY WAKACJE
  • ~RainbowWuokik / 2019-12-14 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal !!! oszustwo !!! Zakupiłam z Partnerem bilety lotnicze z wiekszą ilością miejsca na nogi przez strone Rainbow. Na lotnisku okazało się, że dostaliśmy inne miejsca niż zarezerwowane. Firma dopuszcza jedynie reklamacje listowna, niestety nie dopuszczają możliwości zgłoszenia przez mail, aby dodatkowo zniechecić Klienta żądają kart pokładowych pomimo że podaliśmy swoje dane, a transakcja przeprowadzona była online. Po spełnieniu ich zachcianek, od 2 miesiecy cisza. Sprawa oddana do UOKIK, zachecamy pozostałych do wyegzekwowania swoich należności, im nas wiecej tym większe szanse. Nigdy wiecej
    Wadyjw.
  • ~Zawiedziona / 2019-12-10 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Horror.
    Zachwycona zaszło rocznym wyjazdem do Maroka, w tym roku złożyłam 3 rezerwacje na egzotykę, pokój z dokwaterowanie.Mimo, że na 1-ej z ofert w necie było last minut, w umowie naliczono mi 2% zniżki, a na kartę KSK powinno być 5%. Konsultant wyjaśnił, że ta promocja dopiero za 2 dni obowiązuje, ale na ich stronie wisiała już 3 dni.
    Oferta i info o poszukiwaniu pani na dokwaterowanie zniknęła ze strony już kilka dni temu, choć konsultantka tel. poinformowała wczoraj, że brakuje im jeszcze 2 osoby. A wylot dopiero za ponad 2 tygodnie. Nie chcą znaleźć turystów? Wola ponieść straty?
    Kolejna rezerwacja na luty... Też nikt nie zgłasza się na dokwaterowanie, ale w innym terminie również poszukiwana jest pani. Chciałam zmienić termin, żeby dołączyc do innej pani. Nie można, bo ktoś już zablokował wyjazd, ale nie wiadomo, czy poleci. A info o poszukiwaniu pani na dokwaterowanie nadal wisi na stronie.
    Przeliczyłam. Mniej stracę, jeśli zrezygnuję z lutowego wyjazdu w odpowiednim terminie, bo tylko ok. 700 zł, niż gdybym miała dopłacić do dokwaterowanie ponad 2000 zł.
    Nigdy więcej z Rainbow!!!
    ZaletyNa etapie załatwiania rezerwacji i wyjazdu, to jedynie miła obsługa w lokalnym biurze.
    WadyNieustający stres.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.59, ilość opinii: 435
TUI
Ocena: 2.50, ilość opinii: 113
Rainbow Tours
Ocena: 2.57, ilość opinii: 65
Funclub
Ocena: 2.15, ilość opinii: 26
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2275
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2157
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034