strona 1 z 27
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Zofia / 2024-09-06 09:07
Wycieczka Kopenhaga Express.
Dobry hotel , dobra organizacja.
W trakcie wycieczki w sierpniu 2024 r niepotrzebne zwiedzanie Christiani- to również opinia innych uczestników. Zamiast tego powinno być zwiedzanie zamku Rosenborg.
Oprócz tego zwiedzanie Tivoli jest tylko interesujące dla osób chcących skorzystać z atrakcji w parku rozrywki. -
-
~MONIKA / 2024-08-22 23:49
Rezerwacja była na 3 osoby,po przybyciu do Hotelu w godzinach nocnych nikt nie oczekiwał na nas w recepcji.Biegałam po hotelu poszukując personelu który wyda nam klucz do pokoju.Kiedy wreszcie dostaliśmy klucz okazało się że brakuje w pokoju łóżka dla dziecka.Hotel 4× okazał się być na poziomie max 2x.Jedzenie nie smaczne..mało..śniadania wydawane do 9.Wakacje koszmarne.Po złożeniu reklamacji biuro odpisało że wszystko jest w jak najlepszym porządku z tym hotelem.Moje pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem.Nie polecam. ZaletyCzyste pokoje dokładnie sprzątane.WadyŚniadania wydawane do 9.Jak poszłam o 8:30 to nie było co jeść bo nic już nie dokładali. -
~Tomasz / 2024-08-21 21:00
Dziadostwo! Nie polecam!
Na miesiąc przed wycieczką odmówili zmiany terminu. Złamałem nogę a jedyna opcja była rezygnacja czyli 30 procent w plecy z 10 tys.
Żadnego podejścia do klienta. Albo jedź połamany albo zakosimy 30 procent czyli 3100 zł za rezygnację.
Dziadostwo nie firma !ZaletyBrak. Zero elastycznego podejścia do klienta.WadyPowinni zniknąć z polskiego rynku -
~Kasiuleek842 / 2024-08-19 16:00
Dramat to mało powiedziane.
Zarezerwowaliśmy i płaciliśmy wycieczkę. Wieczorny noc z ładowaniem w Maldze o godzinie 1.00.Odbior walizek, wyjście do stanowiska operatora i nagle jako jedyni jesteśmy kierowani na bok, żeby przekazać nam informację, że nie pojedziemy do naszego hotelu Parasol w Torremolinos, ale wywiozą nas do hotelu Playacalida 90km dalej.
Żadnych informacji wcześniej, żadnego maila, wiadomości, telefonu, że następuje zmiana. Na lotnisku słyszymy, że bardzo przepraszają, ale że hotel jest podobny.
O ile to podobieństwo to odległość od miasta na którym nam zależało Malaga, która wzrosła z 6 do 90 km. Podobieństwem miała też być plaża, która z tej pięknej, piaszczyste, złotej, szerokiej oddalone od hotelu o 200m została nam zamieniona bez konsultacji na małą, z czarnym piachem, oddaloą o prawie 8 mi pieszo ze schodzeniem ze skarpy i wchodzeniem spowrotem.
Po naszym przyjeździe i zakwaterowaniu około 2.30 w nocy w pokoju hotelu playacalida nie było nawet wody, co dopiero mówić o jedzeniu, a doba hotelowa liczyła się od 15.00 dnia poprzedniego.
Rezydentka twierdziła, że to nie jej sprawa, że no przykro jej i słyszała o tym, ale no cóż... Nie ma możliwości zakwaterowania nas w wybranym przez nas hotelu, bo jest over booking i żebyśmy sobie dnia następnego dzwonili na infolinię, do biura, w którym kupiliśmy wycieczkę i napisali skargę.
Oczywiście wydzwoniłam wszystkich dnia następnego i odesłali mnie do rezydentki. Rozmowa z rezydentką wyglądała już zupełnie inaczej i w mało kulturalnych słowach dowiedziała się, że to jej obowiązek wyciągnąć nas z tego bagna i żeby zabrała się do roboty.
I jak się okazało załatwione nam hotel znów w Torremolinos, tylko takim, w którym rainbow nie organizuje na co dzień wycieczek. Ale jak się okazuje dało się.
Co nie zmienia faktu, że czas stracony na dojazd w nocy, i potem w ciągu dnia powrotem do Torremolinos (razem ponad 3h) to był nasz czas odpoczynku. O nerwach, stresie i kłopotach zdrowotnych, bo dwa dni później wszystko od chorowałam nawet nie wspomnę.
Nie mniej na tym nie koniec.
W pierwotnym hotelu Parasol na piśmie zagwarantowane mi mailowo, że w dzień wyjazdu do samego końca będzie obowiązywała opcja all inclusive. Swoją drogą dla mnie to normalne, skoro zapłaciłam za całą pierwsza dobę hotelową, a korzystałam z niej dopiero od 2.30 w nocy.
Nie mniej rainbow stwierdziło że w naszym nowym hotelu tak nie ma i że możemy się dogadywać z hotelem. Oczywiście wyśmiałam rezydentkę, bo takie zapewnienia miałam na piśmie i należało się to nam jak psu miska. Zatem ostatecznie po kolejnych utarczakch z mało kompetentną rezydentką, napisałam, że tak czy inaczej będę korzystać ze wszystkiego, natomiast do rozliczeń po tam jej wszystkie dane.
Sprawa się ruszyła i dzięki temu rainbow zapłacił hotelowy za to, za co i tak płaciliśmy czyli all inclusive ostatniego dnia.
Nie mniej nie obyło się bez próby posunięcia ugody, która mogłaby zamknąć nam usta, abyśmy nie dochodzili dalej odszkodowania i rekompensaty, ponieważ w zamian za wykupienie opcji wyżywienia all ostatniego dnia, dano mi do podpisania świstek, że to rekompensata za zmianę hotelu i niedogodności.
Oczywiście świstka nie podpisałam nie wiem, co będzie dalej. Ale naprawdę brak profesjonalizmu, uważanie klientów na głupków totalnych i próba wyłudzania oraz działania prowadzone wbrew zasadom, to sprawa co najmniej dla UOKiK i tam się też znajdzie.
Nie polecam. Pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej z takim biurem podróży.ZaletyBrakWadyWszystko zostało wymienione wyżej: organizacja, rezydenci, spychologia -
~Maciej / 2024-08-07 00:33
Nigdy więcej z tym biurem podróży . Zostaliśmy potraktowani przez rezydenta , obsługę tego syfiastego hotelu na Zakynthos jak i przez całe biuro . Do dnia dzisiejszego na reklamacje nikt nie opowiedział a minął już miesiąc prawie . Z daleka od tego pseudo biura !!!!!! ZaletyŻadnychWadyObsuga , traktowanie klienta jak śmiecia i wciskanie nędznych hoteli i wprowadzanie ludzi w błąd opisem oferty -
~Barbara / 2024-08-02 08:08
Właśnie wróciłam z tygodniowego pobytu w Albanii. Pobyt okazał się strzałem w dziesiątkę. Albania zachwyciła mnie przepięknymi widokami, smacznym jedzonkiem. Hotel Rafaelo Exekutive spełniał prawie wszystkie moje oczekiwania. Nowoczesny wystrój , blisko do plaży i promenady. Jednak najważniejsza w tym wszystkim była opieka pani rezydent. Pani rezydentka okazała się przesympatyczną osobą, profesjonalistką w swojej dziedzinie, służąco rada i pomocą w każdej chwili. Do tego wycieczki fakultatywne zorganizowane na wysokim poziomie. Polecam z całego serca Albanie ,biuro Rainbow Tours oraz hotel Rafaelo Executive. Pozdrawiam panią Kasię. Zaletyhotel, pyszne jedzenie, widoki, opieka rezydentaWadytrochę za wysokie temperatury -
~jatrzy / 2024-07-23 23:02
Po 20 latach jeżdżenia z Rainbow zostałem wykorzystany na maksa.Zrobiłem rezerwację jak zwykle z 6 miesięcznym wyprzedzeniem i ostateczne zapłaciłem za objazdówkę 2xdrożej niż ci uczestnicy którzy wykupili ją trochę pózniej .Różnica kolosalna ja zostałem frajerem.Nie kupujcie objazdówek dużo wcześniej, czekajcie a zapłacicie za imprezę tyle ile jest warta bez gigantycznej marży dla biura. Zaletypilot Kuba (Sardynia)Wadyautokar bez klimatyzacji ,kiepskie hotele nawet jak na objazdówkę, -
~Anna / 2024-07-08 18:10
Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty. ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani MartaWadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos. -
-
~Anna / 2024-07-08 18:09
Fiordy droga Atlantycką- wycieczka bardzo ładna krajobrazowo ale bardzo droga. Dość dobre hotele Scandic, ale nie zawsze. Śniadania i obiadokolacje w tej sieciowce były bardzo dobre jednak czasami jak tam nocowaliśmy kolację jedliśmy w słabych restauracjach nie wiedzieć dlaczego. Bardzo dużym plusem i wartością była pilot i przewodnik wycieczki Pani Marta. Bardzo konkretne informacje, pięknie opowiedziane. Pani Marta bardzo dbała o organizacje, zawsze dbała o grupę, pokazywała piękne miejsca. Następnym razem będę starała się pozyskać informację kto jest pilotem i chciałabym zwiedzać różne miejsca pod skrzydłami Pani Marty. ZaletyZdecydowanie krajobrazy i przewodnik pani MartaWadyObiadokolacje nie w hotelu, a restauracjach w miasteczkach. Zbyt wysoka cena i koszty ukryte. Za obiadokolacje za 2 osoby dodatkowo ok. 3000 zł, a wyjazd na 2 osoby ponad 12tys + kolację i po 170 euro za bilety wstępu za tydzień. To jakiś kosmos. -
~dorcia / 2024-06-23 13:11
Rainbow wprowadza w błąd klientów, sprzedając niezgodne z rzeczywistością zakwaterowanie, jako willa z widokiem na morze, okazała się starym pokojem z widokiem na drogę Zaletymiła obsługa w hoteluWadybardzo zła jakość pokoju, mrówki, wylewająca się w łazience woda -
~Anita / 2024-06-23 11:10
Mamy bardzooo mieszane uczucia zarówno do Hotelu jak i samego Rainbow.
Warunki przyzwoite jednak w Europie są wyższe standardy.
Nasz pobyt trwa od 16 do 24.06.2024 r.
Samolot mamy 24.06 o 3.50 natomiast z pokoju MUSIMY się wymeldować już dziś o 12 w południe! Jesteśmy z małym dzieckiem nie zagwarantowano nam pobytu do momentu wylotu o czym dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu.
Ponad to mieliśmy bardzooo nieprzyjemną i nerwową sytuację dziś w nocy ponieważ pomylili naszą datę powrotu i kazano nam się zbierać już dziś ok 1 w nocy na lotnisku! Nikt za tą sytuację nie chce wziąć odpowiedzialności poniewaz biuro zrzuca winę na Hotel a Hotel na Rainbow. Mega nie polecamy!
Inne źle warunki:
mała liczna leżaków
rozcieńczany alkohol
słabe animacje,
nie integrują ludzi,
pełno dzikich kotów,
widok.z pokojów na nic
plaża hotelowa oddalona o 15 min jazdy busem co nie wybrzemiewa na stronie ani w rozmowie przed zakupem wakacji. Do tego jest brudna a i tak mówią aby płacić za leżak.
Masakra!
-
~Beata / 2024-06-16 21:27
Szanowni Państwo,
jestem klientką tego biura od wielu lat, ale to co spotkało nas w trakcie ostatniego wyjazdu zmieniło moją opinię z dobrej na negatywną. Wracałam z Turcji do Katowic w dniu 12 czerwca 2024 r, z Hotelu Lonicera World. Dzień wcześniej sprawdziłam godzinę transferu na wyznaczonej do Tego celu tablicy, Na kartce była zmiana godziny przelotu, przewoźnika oraz numeru lotu. W dniu wyjazdu czekałam z mężem i nowo poznanymi koleżankami z Krakowa na transfer na lotnisko w Antalya. Niestety nikt z biura nie przyjechał, po godzinie koleżanka zadzwoniła do rezydenta, który nerwowo zareagował i przysłał bus. Na lotniku czekała na nas kolejna niespodzianka, kiedy przyszła kolej naszej odprawy nie było nas na liście. I okazało się, iż dane z hotelu były nieprawdziwe i nasza odprawa się właśnie się zakończyła. Mieliśmy do wylotu 15 minut. Pomogła nam Pani z Biura Rainbow, która poprosiła pracowników o otwarcie stanowisk odprawy i biegiem dolecieliśmy do wyznaczonej bramki. W Katowicach mój mąż i ja czekaliśmy na walizki. I okazało się, że walizki męża nie ma.
Mam jeszcze 2 rezerwacje w tym biurze i zastanawiam się, czy ich nie odwołać.
ZaletyPogodaWadyRezydent -
~Turysta / 2024-06-16 16:03
Biuro które nie ma za grosz empatii dla klienta. Grupa ludzi obsługujących jest niby dla klienta, lecz są to ludzie którzy nic sami nie mogą odsyłając klienta do mitycznego kierownictwa z którym i tak nie można porozmawiać. Totalna porażka, nigdy więcej z ich usług nie skorzystam
Ludzie trzymajcie się jak najdalej od biura podróży Rainbow.ZaletyZeroWadyHotel Gradac - All inclusive- dżem, dżem i nic więcej. Przynajmniej tak wynikało z opinii o tym hotelu. Zmiana hotelu masakrycznie droga.A rezygnacja z wycieczki okupiona haraczem. -
~Tomasz / 2024-06-11 21:35
To chyba najgorsze biuro podróży w kraju. Kompletne ignorowanie klienta i ciągłe zmiany rezerwacji w zakresie lotu. Przy ostatniej rezerwacji zmieniono lot ze środy na czwartek nad ranem.... problem w tym, że w czwartek musiałem już być w pracy. Co gorsza o pokoju na okres jednego dodatkowego dnia można zapomnieć. Usłyszeliśmy że od około 10 rano (środa) do 2 w nocy (czwartek) z jednorocznym dzieckiem możemy siedzieć na recepcji w hotelu jak będą gdzieś wolne miejsca. Biuro nie chciało nawet słyszeć o zarezerwowaniu pokoju na dodatkowy dzień oczywiście nawet za dodatkową opłatą. Tragedia. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~michal / 2024-05-28 17:16
CINKCIARZ to prawidłowa nazwa dla tej firmy. Doliczono mi ponad 1700zl za przewalutowanie o którym nikt mnie nie poinformował. ZŁODZIEJSKA banda i kompletni ignoranci, zero odzewu na moje skargi. UNIKAĆ ich za wszystka cena ZaletyZADNEWadyBRAK odpowiedzi na skarge -
~MN / 2024-05-28 16:55
Pierwszy raz z tym biurem i ostatni. Trzy dni przed wylotem biuro przysyła zmianę opisu oferty hotelowej, żart? Hotel Olympios Zeus Riwiera Olimpijska. Po telefonie na infolinię otrzymałem informację, że mogę złożyć reklamację ale lecieć i tak muszę a czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni. Moze zaproponują nędzny voucher na kwotę 100 pln do wykorzystania w tej instytucji:). Lepsze od Barei. Pani na infolini recytuje cały czas regułkę z której nic nie wynika. Wyjazd nie jest może drogi, ale liczą się zasady. Sprawa zostaje skierowana do kancelarii prawnej, rzecznika praw konsumenta oraz do Europejskiego Centrum Konsumenckiego ZaletyNie wiemWadyNie wiem -
-
~Wiktor Czeszejko-Sochacki / 2024-05-27 12:39
Jestem osobą niepełnosprawną poruszającą się na wózku inwalidzkim, teraz po 2 tygodniach wróciłem.
W Arkadii w Warszawie sprzedano mi hotel tikida dunas, jest totalnie nieprzystosowany, ciągle góra/dół, progi, toaleta nieprzystosowana, itd. Facet w Arkadii z rainbow - byłem, przystosowany, kłamca.
Wycieczka wieczór Marokański - autokar ok dla zdrowyc,h tylko ja będąc na wózku musiałem za transport w jedną i drugą stronę zapłacić a za imprezę zapłaciłem wcześniej w aplikacji.
Rezydenci niepomocni i nie odbierają telefonu.
Maroko jest fajne ale rainbow to dramat. -
~Arkadiusz / 2024-04-09 14:59
Najgorsza firma na świecie.
Nie wchodzcie z nia w interakcje.
Tylko stracicie czas i kasę.
Arek -
~Halina / 2024-03-24 20:12
Dnia 24 września 2023 zawarłam umowę z organizatorem Rainbow za pośrednictwem Wakacje.pl na wyjazd na wczasy do Tunezji. Wpłaciłam zaliczkę i czekałam na zaplanowane wakacje, ale to było by zbyt proste. Dnia 21marca 2024 dostałam informację że odwołano loty w czwartki z Katowic i mam lecieć z Warszawy oddalonej o ponad 300km.Żadne negocjacje nie przyniosły efektu. Organizator Rainbow potraktował mnie jak bym to ja próbowała zmian w umowie i poinformował że jak zrezygnuję to rozpatrzą zwrot zaliczki. Finalnie musiałam zawrzeć umowę z innym biurem podróży ale zawierając umowę kilka miesięcy później musiałam zapłacić większą kwotę za mniejszą ilość dni. Myślę że podam ich do sądu już nawet nie za te pieniądze a za arogancje i bezczelność . Zdecydowanie odradzam. -
~Mmm / 2024-03-12 01:28
Zakup wycieczki Hesperia Isla Margarita ( Wenezuela) ok, wycieczka mega slaba, tylko komercyjne miejsca, z ktorych przypuszczam rezydenci dostaja prowizje, rezydentow brak (tylko sms informacyjny)w jakim celu jechac do Ameryki płd. ogladac galerie handlowa. Jesli nie oczekujemy od hotelu gruszek na wierzbie ten jest ok.
Kuchnia slaba, codziennie te same potrawy.
Przed ostatniego dnia ludzie otrzymali wiadomosc o tym, ze o godz. 12:00 zostaja wymeldowani i zostana im zdjete opaski „all” i oczekuja do 18:00 w lobby chyba, ze wykupisz przedluzenie doby 20usd za glowe. Pozniej przyjedzie autokar, ktory po 40min podrozy zostawia Cie na lotnisku na kolejene 6h oczekiwania na samolot na lotnisku, ktory przypomina stary smierdzacy dworzec PKPZaletyBardzo ladne widokiWadyOrganizacja na miejscu
strona 1 z 27
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »