Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 880 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek Wozniak / 2023-09-30 21:53
    Ocena: 1.33 / 5
    To są zwykli oszuści. Dwa razy lecieliśmyvz nimi i dwa razy porażka. Zaproponowali nam dwa razy po 300złotych odszkodowania przy….. zakupie kolejnej wycieczki. Ale my nie chcemy już z nimi nigdzie lecieć. Powiedzieli że to ich dobra wola a nie nasz wybór i albo bierzemy albo nic. Po prostu patologia. Tak jak wzięli się za Itakę tak też powinni i za nich. Hotele to po prostu syf kosmiczny. Jedzenie jak dla bydła. Po prostu tragedia. Okradają cię od lądowania samego rezydenci dodając po chore dwa dolary za wizę. Nigdy więcej. Wycieczki u ich rezydentów to jakieś podróże w kosmos. Te same wycieczki u innych lokalnych biur bywają i 200% tańsze!!! Ostrzegają że lokalni nie mają ubezpieczeń i są niebezpieczni a tymczasem finalnie wszyscy podróżują tym samym autokarem na tych samych zasadach z tą różnicą ze są wkurzeni do granic absurdu bo przepłacili czasami i trzy razy. Tak w ogóle to kolejne nasze wczasy będą tylko i wyłącznie na prywatnych apartamentach. Byliśmy w Egipcie spróbować ostatnio Sahl Hasheesh. Piękny penthouse super obsługa z odbiorami i odwożeniem na lotnisko. Lokalne biuro podróży i organizator wycieczek po polsku za śmieszne pieniądze. Krótkie wakacje w porównaniu do złodziei wyszły ponad polowe taniej. Ale co najważniejsze bez stresu.
    ZaletyŻadnych.
    WadyIstnienie tego tworu to jedna wielka wada. Kontrola marszałkowska to fikcja.
  • ~AnetaM / 2023-09-30 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam po raz kolejny na Dominikanie z TUI , nie ma opiekuna, tylko czat. Przedstawiciel czeka przy lotnisku, aby wysłać Cię taxi do hotelu. Dostałam na czat informacje , ze przyjedzie po mnie transfer na lotnisko. Wszyscy już wiedzieli, ze nie ma lotu a TUI oczywiście nic nie wie, nie informuje klientów. Z lotniska wywieźli nas do jakiegoś hotelu, masakra! Pomimo zgłoszenia na czat nikt nie potrafił mi wyjaśnić , pomóc, pytałam co dalej. Rozumiem , ze to linia lotnicza jest winna. Ja podpisałam umowę z biurem podróży TUI a nie z lina lotniczą. Poradziłam sobie sama, bo znam Punta Cana . Pytam za co TUI bierze pieniądze, jak ma gdzieś klientów. A jak ktoś jest pierwszy raz, albo są starsze osoby, nie znają języka ? Kupują przez biuro bo chcą mieć poczucie bezpieczeństwa. To nie jest to TUI co było kiedyś. Jak macie wybór wybierzcie innego organizatora wycieczki. Po 30 godzinach wróciłam do domu i dalej nie otrzymałam odpowiedzi od TUI.
    ZaletyBrak
    WadyKlient nie ma poczucia bezpieczeństwa, rozmawiasz z osoba z czatu, która nic nie wie , tylko przesyła rozporządzenie. Nie dotrzymuje warunków umowy.
  • ~Arek / 2023-09-28 23:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Straciliśmy dwa dni pobytu w Meksyku. W skrócie : Tui daje 45 min. Na przesiadkę podczas transferu. Jak samolot się spóźni i nie zdążycie na drugi to biuro nie bierze na siebie odpowiedzialności. Po przylocie pokoje inne niż w umówię. Po naszej interwencji zmienione na następny dzień … i co biuro napisało, że zmienili nam pokoje w rozsądnym terminie i nie poczuwają się do winy. Dno, nigdy więcej z tym biurem nie polecę. Zmarnowali mi wczasy życia .
    ZaletyBrak
    WadyJesteś zdany sam na siebie podczas podróży. Zapłaciłeś to spadaj.
  • ~Emil / 2023-09-28 21:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Opis skrócony: Egipt, Safaga. TUI skutecznie zepsuło naszą podróż poślubną. Klimatyzacja w pokoju nie działała. Balkon był obsrany przez gołębie. Za każdym zgłoszeniem podczas wypoczynku musieliśmy opisywać sprawę od nowa, bo obsługiwał nas zupełnie nowy konsultant (nawet na czacie!). Po naszym trzecim zgłoszeniu zostalismy ignorowani. Nie przespaliśmy 5(sic!) z 7 nocy. Pogryzieni przez komary, umyci w brązowej wodzie próbowlismy dochodzić praw reklamacją. Na darmo. TUI ma was w dupie ;) Nie dajcie się zwabić.

    Opis pełny:
    Jeżeli myślisz o wyborze TUI, to przeczytaj tę opnię. Następnie zrezygnuj z usług TUI i oszczędź sobie niedogodności (poparte dowodami!).

    Była to nasza podróż poślubna.
    Balkon naszego pokoju w Hotelu w okolicy Safaga był pokryty ptasimi odchodami. Otrzymaliśmy nowy pokój, kontakt z konsultantem TUI okazał się skuteczny.

    Nowy pokój, bez balkonu, odchody ptactwa po prostu oklejały ściany na zewnątrz okna, jak pokazano na załączonym zdjęciu. No cóż, może taki urok hotelu, nie robiliśmy z tego problemu. Jesteśmy na przeciwnym końcu od roszczeniowych klientów.

    Okazało się, że klimatyzacja w nowym pokoju nie działa. Mimo wielokrotnych zgłoszeń, klimatyzacja nie została naprawiona do końca naszego pobytu. Przy temperaturze 37 stopni Celciusza w dzień, brak klimatyzacji oznaczał brak możliwości normalnego snu. Otworzyliśmy okna i natychmiast zostaliśmy dotkliwie pogryzieni przez komary w ilości znacznej. Nie przespaliśmy 5 (sic!) z 7 nocy.
    Robactwo chodziło po prześcieradle (zdjęcie). Kolejnego dnia zabrakło wody, a po jej przywróceniu już do końca naszego pobytu leciała woda o zabarwieniu lekko-brązowym.

    Teraz meritum naszej opinii: każdym razem gdy zgłaszaliśmy którykolwiek z problemów wspomnianych powyżej przez chat/telefon, obsługiwał nas inny asystent, dlatego musieliśmy opisywać sytuację od początku oraz odpowiadać wkoło na te same pytania. Znakomita część naszego 'wypoczynku' spędziliśmy czatując z obsługą TUI. Początkowo TUI nie zupełnie zignorowało nasze prośby o naprawę klimatyzacji. Podobno pojawili naprawiacze klimatyzacji, lecz okazali się nieskuteczni. Po pewnym czasie TUI zaczeło nas ignorować, a problem pozostawał. Mieliśmy zerową radość z dobrodziejstw Egiptu w momencie krytycznej deprawacji snu.

    Dodatkowo nasza wycieczka fakultatywna wykupiona u lokalnego rezydenta TUI nie doszła do skutktu, bo cytując 'rózne hotele mają rózne strefy czasowe, dlatego Wasz autobus przyjechał 75 min przed czasem obowiązującym urzędowo w Egipcie' - bardziej kreatywnego kłamstwa nie słyszeliśmy od lat.

    Dla możliwej obiektywności tej opinii informuję, że dobę przed zakończeniem naszego pobytu zaoferowano nam kolejną zmianę pokoju. My, wykończeni, z pełnym bałaganem, gorączką po pogryzieniach, uznaliśmy że jedna noc nic już nie zmieni skoro lecimy w południe następnego dnia, a pakowanie i rozpakowywanie do kilka godzin pracy, w czasie naszych wymarzonych wakacji z TUI.

    TUI odrzuciło naszą reklamację złożoną po przyjeździe do kraju, odpowiadając w typowy sposób templatem, jaką dostają chyba wszycy. Sądy nie stoją po stronie klientów, rozprawy trwają latami - witamy w Polsce :D.
    Dlatego właśnie do końca istnienia tego biura będziemy informować potencjalnych klientów biura, zgodnie z prawdą, o zaniedbaniach i braku szacunku do klienta ze strony biura.
    Nie twierdzimy, ze pozostałe biura są lepsze. Po prostu TUI reprezentuje poziom mizerny ;)


    ZaletyJedzenie pyszne
    WadyKlimatyzacja, obsrane okna i balkony
  • ~Bogusłąw / 2023-09-28 21:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Byliśmy wraz żona od 19.09 do 26.09 w Turcji wraz z Tui. Chociaż prawda jest taka, że ja byłem a Tiu nie. Opieka, o której pisze Tiu to po prostu farsa. Opieka 24/7 w na czacie w Turcji, w której trzeba wykupić dodatkowo dostęp do internetu, w którym rozmowa za jedną min kosztuje 4.15 w obie strony jest żadna. Po pierwsze w hotelu, którym mieszkaliśmy City Hill w Turcji dostęp do darmowego internetu poprzez Wi-Fi było znikomy. W ofercie przeczytałem, że "opieka" biura będzie, Na miejscu okazało się, że opieka tak, ale online. Jeśli dostęp do Wi-Fi jest raz na trzy dni to jak można napisać, że jest 24/7? Przedstawiciel firmy był tylko po to, żeby zaproponować wycieczki płatne, następnie tylko online. Po przyjeździe okazało się, że brakuje nam pościeli nie ma czym się przykry. Napisałem po pomoc biura 24/7 okazało się, że nikt z biura nie może połączyć się z recepcją hotelu, na której sprawdzałem siedziały 2 osoby, Wszyscy w biurze uważają, że uczestnik zna język tureckj albo angielski W związku z brakiem kontaktu z recepcją poszedłem sprawdzi, czy nikogo nie ma okazało się, że siedziały tam dwie osoby, które oznajmiły, że nikt z biura do nich nie dzwonił. Więc wiec kto kłamie? " Opieka" to jest coś, na co mam inne zdanie niż biuro Tui. Podczas powrotu do Polski na lotnisku w Izmirze okazało się, że tylko osoby z tego biura w liczbie 16 nie mogą dostać się na samolot, czyli dokonać bukowania biletu na odlot w firmy enter. com, w którym firma Tui wyczarterowała lot. Osoby, które odprawiały około 200 Polaków, ponieważ lot wyczarterowało biuro Coral , które zadbało jak należy o swoich klientów, osoby odprawiające nas w 3 okienkach nie znały języka polskiego, jedynie turecki ewentualnie niemiecki sic!!! Nikogo z biura nie obchodziło czy my odlecimy, czy nie. Żadnej informacji z biura TUI , a osoby, które nas odprawiały i bukowały bilety, stwierdziły, że nie ma nas na liście pasażerów i one nie widzą, dlaczego i mamy czekać. Czekanie trwało 50 min !!!!! Nie wiem, czy ktoś z Państwa kiedyś czekał bezradny na lotnisku w państwie poza Unią europejska? Nie wiesz, czy masz próbować rezerwować lot na inny samolot? Szukać noclegu? Bo przecież w biurze jak do nich dzwonisz, jest 5 numerów, z których żaden nie pomoże na twoje problemy? Już Cię nie ma w systemie, możesz złożyć skargę, ale nie dzisiaj dopiero po 2 dniach od przylotu sic!!! Czat 24/7 nie odpowiada, bo już nie jesteś uczestnikiem:((( Wykonałem telefon do córki, za co oczekuję zwrotu pieniędzy od TUI i za sms też. Dopiero ta interwencja pomogła Córka skontaktowała się z biurem Tui i osoba z biura zainteresowała się w ogóle naszym problemem na godzinę przed odlotem. ( na lotnisku byliśmy 2.5 godziny przed odlotem) zostaliśmy odprawieni. Było to spowodowane tym, co ustaliłem później, że nikt z biura nie miał o tym pojęcia!!!/ Myślę, że to, że zadzwoniłem do Polski do córki prosząc o pomoc masakr!!!!a nie można liczyć na pomoc biura mając na uwadze fakt, że płacisz za minute niechciane rozmowy 4,15 zł, ponieważ dzwoniąc do Tui usłyszałem 5 informacji, które odsyłały mnie do kolejnych osób przez 15 minut, minut. Nie interesują mnie wymówki biura, że to ni ich wina Zapłaciłem ponad 5 tysięcy za pobyt dwóch osób do biura TUI, wiec jeśli ktokolwiek dla mnie zawinił to biuro Tui i nie chcę słyszeć, że ktoś inny zawinił. Oczekuje przeprosin zwrotu pieniędzy z nerwy, stres i brak opieki przez biuro i połączenia telefonicznie i smesowe z córką, ponieważ były to połączenia wymuszone sytuacją, za którą odpowiada tylko i wyłącznie biuro TUi .
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Norpie / 2023-09-26 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Najgorsze wakacje jakie przeżyliśmy. Korfu 2023.Wszystko nie tak. Przelot 8 godzin. Hotel ok tylko dla nas najgorsze miejsca. Wycieczki fakultatywne odwołane parę godzin przed wyjazdem. Po reklamacji bezpośrednio w tui, radźcie sobie sami od nas nic nie dostaniecie. Najgorsze biuro w historii nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Angelika / 2023-09-25 22:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd do Turcji sierpień 2023. Od poczatku porażka. Wykupione miejsca w samolocie a przy odprawie okazuje sie, ze brakuje 1 i osoba leci gdzies na koniec samolotu...Porazka. na powrocie to samo, mnóstwo email i udało sie odzyskac oplcone miejsce. Docelowo w samolocie i tak dostajemy inne miejsca... Zlozona reklamacja do biura i zero odzewu...
    Sam pobyt w porządku, hotel z dobrym jedzeniem, sprzatanie pokoju srednie alendo przezycia, widok na morze okazal sie jak zazwyczaj bujdą...
    Calosciowo wypad oceniam średnio a sporo podróżuje. To ostatni raz z zakupem w biurze stacjonarnie z tui pewnie tez.
    ZaletyPogoda za granica, jedzenie, obsluga hotelu
    WadySlaba obsluga biura, slaba obsluga po pobycie, brak odpowiedzi na reklamacje,
  • ~Ewa / 2023-09-24 20:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjazd z TUI na Djerna 14 wrzesien 2023 Hotel Club Calimera Yayti Beach. Co do hotelu brak zastrzeżeń czysto smacznie. Jedynie okolica beznadziejna za hotelem tylko pustynia i brud . Po wyjściu z hotelu jedynie do zwiedzenia farma krokodyli ciekawe, polecam około 16 godz jest karmienie, do zwiedzania muzeum i skansen wszystko w jednym. Powyjsciu z hotelu na prawo jeden sklep około 10 min drogi na rondzie w lewo do farmy krokodyli około 10 min .Wycieczki z TUI beznadziejne błędne info o czasie trwania wycieczki miała być 8 godz trwala 14 godz jazda autobusem .
    Zwiedzanie 1 godz a reszta to jazda autobusem . Gwiezdne wojny , jazda wielbłądami o gaj oliwny jakąś nędzna chata . Wszystkie po 5 min i biegutkiem do autobusu ŻENADA , lepiej kupić przejazdzke na wielbłądzie na plaży .
    ZaletyHotel
    WadyBłędne informacje o wycieczkach . Pracownik z TUI rezydent info na spotkaniu o wycieczkach tylko w języku angielskim.
  • ~Turystka / 2023-09-22 09:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Wakacje w Turcji hotel Big Blue Sky bardzo dobra organizacja, hotel super czysto, bardzo dobre jedzenie, miła obsługa w hotelu i na plaży. Przepiękny widok z tarasu w Restauracji na 7 piętrze i ciekawe wieczorne atrakcje dla turystów. Wycieczki fakultatywne super. Gorąco polecam już teraz chętnie bym tam wróciła.
    W hotelu przy zakupie sejfu leżaki na plaży za darmo, korzystniej niż płacić codziennie 4 euro. Pani w Tui nie wie, że jest taka możliwość.
    Zaletyczysto, miła obsługa
    Wadybrak
  • ~Anna / 2023-09-17 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy teraz,we wrześniu na wycieczce całodniowej na Majorce do Port Soller i klasztoru Lluc, autobusem, statkiem, tramwajem i pociągiem. Super sprawa gdy można zwiedzić tak duży region wyspy. Nasz przewodnik,Marcin zaopiekował się nami super. Otrzymaliśmy mnóstwo ciekawych informacji i co bardzo było miłe przekazanych z dużą kulturą.
    Jeszcze dodać trzeba, iż wszystkie punkty programu były wykonane we właściwym czasie, a tak naprawdę, co do minuty. Polecamy gorąco.Dziękujemy Marcinie i TUI.
  • ~Daniel / 2023-09-17 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed sprzedawanymi wycieczkami fakultatywnymi na CYPR . Z Pafos do stolicy po Tureckiej stronie . Caly dzień w autokarze i prawie nic nie zobaczyliśmy . Obiad poniżej krytyki , przewodniczka skutecznie obrzydziła stosunek do strony Tureckiej . Pieniądze wyrzucone w błoto . Zmarnowany dzień z o tak krótkiego pobytu .
    ZaletyBrak
    WadyA-z
  • ~Krzysztof / 2023-09-17 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedaz wycieczki jednodniowej na Santorini przez rezydenta. Pomimo zapewnien że na Santorini bezie czas na zwiedzanie miasteczka przez 6 godzin i kąpieli w ciepłych źródłach. Czas pobytu na Santorini ograniczył się do 4 4 godzin pobytu na wyspie w tym 1.5 godziny śledziliśmy w autokarach. Nie było czasu nawet zhesc posiłku na wyspie. Czas zwiedzania miasteczka 1.6h . Pomimo exstra zapewnień że Czas zwiedzania to 6h. Wycieczka masakra. Będziemy reklamować.Nue dostaliśmy tego za ci zaplacilismy
    Zalety18 h w greckich środkach transportu . Wspueranue finansowo TUI i greckich przewoźników
    WadyOszustwo
  • ~NITKA / 2023-09-17 11:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Zalatwic wyjazd mozna szybko i konkretnie. ale jesli chodzi o reklamacje to sa nieublagani -podaja suche porzepisy i za nic nie biora odpowiedzialnosci. Oszukuja na godzinach powrotu aby wziac kase a klienta odstawic do domu o pol doby wczesniej.Traci sie w ten sposob dzien pobytu a pieniadze placi. chyba w ten sposob sobie organizuja bezplatne wyjazdy. Nie rozumiem tej polityki i nie przyjmuje do wiadomosci ,ze winny przewoznik -mozna to z nim ustalic wczesniej a nie wprowadzac w blad.
    Zaletypieknie sie reklaMUJA
    WadyRZECZYWISTOSC NIEZGODNA Z OFERTA.
  • ~Pawel / 2023-09-17 10:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Byliśmy w 7 osób w Turcji w Bodrum hotel Phoenix Sun
    Omijajcie te biuro i ten hotel z daleka syf smród i bród istny PRLto co zdjęcia hotelu przedstawiają a to gdzie macie mieszkać to wgl co innego
    WadySyf smród i bród
  • ~K / 2023-09-15 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasze wakacje z TUI przerodziły się w koszmar. Wylecieliśmy z Poznania na gran canarie beż naszych bagaży. Bagaże zostały w Poznaniu. Trzeci dzień jesteśmy beż naszych wszystkich rzeczy. TUI nie robi nic w naszej sprawie bo jak stwierdziło na infolinii ze to nie należy do ich obowiązków. Do cholery jasnej, wycieczkę wykupowalismy w biurze podróży wiec biuro powinno zainteresować sie naszym problemem a oni mają to w głębokim poważaniu. Stanowczo odradzam wakacje z TUI!!!!
  • ~Lenka / 2023-09-13 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety TUI zaczął stosować overbooking. Niby dostępni 24/7 ale nie rozwiązują problemów. Co chwile ktoś inny odpisuje na TUI service i w efekcie nikt nic nie wie. Wymuszanie na klientach założenia konta klienta i aplikacji. Bez tego nie ma dostępu do dokumentów podróży. Dodatkowa opłata za transfer z i na lotnisko. Nie polecam nawet wrogom!
  • ~Robert / 2023-09-12 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Blue Star - widziałem dziesiątki oszukanych Polaków. Daje pokoje w ogóle nie zgodne z ofertą np jeden duży zamiast dwóch i to stary hotel i a nie nowy. Na pewno pozew zbiorowy trzeba napisać. Można się do mnie zgłosić bo to są oszuści. Nigdy więcej Tui - mega dużo Polaków oszukanych w Blue Star Alanya
    Zaletyzero
    Wadyoszuści i złodzieje
  • ~MałgorzataF / 2023-09-12 09:04
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam, ogólnie pobyt, hotel były super, jedynie wracając był problem, mieliśmy opóźniony wyjazd z Hotelu około jednej godziny, kierowca zawiózł nas na zły terminal, ledwo dotarlismy na lotnisko a tu jeszcze okazało się że musimy przejechac 4 km na inny terminal, cudem moja córka dopytała o nasz samolot i kazano nam wziąć taksówkę i pojechać na odpowiedni terminal, nas błędnie pokierowanych turystów był cały bus. Inni ludzie zdezorientowani stali w kolejkach na inne samoloty i nie wiem czy odlecieli, znaleźliśmy tureckiego pracownika Tui który zorganizował nam busa i zwiózł na prawidłowy terminal. Na nasze szczęście samolot miał opóźnienie i zdążyliśmy, pisałam na czacie ale nikt mi nie odpisywał. Tego biura nie polecam. Pozatym jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji w Turcji.
  • ~Iwona / 2023-09-11 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kupiłam 1 raz nie mając dobrego zdania i biurze ale mieli dobrą ofertę na first , na mój ulubiony hotel. Trzy pokoje , 8 osób. Jakie było moje zdziwienie kiedy pewnego dnia wszystkie rezerwacje mają status ANULOWANE . PO Widzeniu na infolinii pani nie potrafiła wyjaśnić co się stało. Oddzwonili wieczorem że rezerwacje za chwilę będą wznowione bez wyjaśnień co się stało. Dokumenty przyszly po kilku godzinach - nowe numery rezerwacji konta do dopłaty itp. Gdybym nie zareagowała nikt by mnie nie powiadomił i mogło nie być miejsc ..dodatkowo w zamówieniu była kwota za transfer po 60 zł a do każdej osoby doliczyli 65...wcześniej o to nie wnioskowałam ale po tym bajzlu złożyłam reklamacje. Jedyne co zostało uznane na podstawi screenów to te niesłusznie naliczone 5 zł.. żadnej rekompensaty, nic.. pierwszy i ostatni raz.
  • ~Adrian / 2023-09-11 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina zapłaciłem za pokój 36 m dostałem pokój 17 m napisałem reklamację w trakcie wycieczki i dostałem odpowiedź po półtorej miesiąca że za późno napisałem reklamację bo powinienem zgłosić niezwłocznie. Zapłaciłem za apartament dostałem klitkę a tui umywa od tego ręce.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1008
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 880
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 503
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 172
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 151
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 44
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4008
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720