Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1011 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.24
  • Cena/Jakość
    2.47

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zofia i Zbigniew / 2023-10-10 12:25
    Ocena: 4.67 / 5
    byliśmy na wycieczce "Wrota pustyni"koniec września początek pażdziernika /ale to już pobyt w hotelu na Dżerbie/Wycieczka bardzo ciekawa,Jesteśmy zachwyceni,program bogaty, dużo widzieliśmy ale to też zasługa p, MONIKI, osoba kompetentna, bardzo miła, pomocna, z dużą kultura osobistą, zawsze uśmięchnięta i bardzo pomocna, na takich ludziach powinna opierać się firma, bo oni robią dobrą robotę i oni powinni być docenieni, Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w TUNEZJI, HOTELE dobre, jedzonko też a że to Afryka to trzeba mieć na uwadze , że nie wszystko jest idealne. Będziemy wspominać miłe chwile w TUNEZJI, panią Monikę , którą pozdrawiamy.Dużo podróżujemy /są to przeważnie objazdówki/ ale" Wrota pustyni" chyba należą do najlepszych Zofia i Zbigniew
  • ~Anna / 2023-10-06 13:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Wycieczka bardzo ciekawa ale całą przyjemność z pobytu w Hiszpanii pozbawiła nas pilotka Violetta. "Spacer" w jej wydaniu to był marszobiegiem, a później 2 do 3 godzin czasu wolnego. Mąż doznał kontuzji kolana i stawu skokowego, pani pilotka nawet nie zainteresowała się czy nie jest potrzebna pomoc lekarska
  • ~lu jan / 2023-10-05 12:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeszcze raz. Czytam opinie o braku organizacji, opieki ze strony Itaki. Nie zgadzam sie. Od momentu wyladowania na Madagaskarzr prowadzeni bylismy niemal za reke!!! W hitelu Royal Beach Wszystko jak w zegarku szwajcarskim, chociaz szefostwo wloskie. Poznalismy v=ce mr. Ivana. Gosc!!! Polecam Itake i hotel Royal Beach na Madagaskarze.
    Zaletyobsluga, otoczenie hotelu cudowne
    Wadyglony
  • ~Lucjan i Wimi / 2023-10-05 12:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Bylismy z corka na Madagaskarze 22-29.09.2023 w hotelu Royal Beach. Rezydentem byl P. Sebastian C. Tak rezolutnego, intelgentnego,dowcipnego z ogromna wiedza, globtroter czlowiek encyklopedia. Tak umilil pobyt ze z lzami w oczach opuszczalismy Cudowny hotel i tego Czlowieka. czapki z glow!!!
    ZaletyHotel Perfekcyjny, obsluga cudowna
    Wadyte odplywy i orzyplywy zanieczyszczaly plaze
  • ~Dariusz 333 / 2023-10-03 20:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Itaka dno i kawał mułu. Lot opóźniony, brak jakiejkolwiek opieki ze strony Itaki. spanie na plaży,brak dostępu do wykonania higieny osobistej. W odpowiedzi na reklamację ze zdjęciami śpiących pokotem turystów na plaży i w holu hotelowym Itaka odpowiedziała że nie widzi okoliczności do udzielenia jakiegokolwiek zadośćuczynienia NIE POLECAM
    Zaletyładny hotel
  • ~Gustav / 2023-10-03 16:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta hotelowa zakłamana. Reklamacja na brak siłowni i basenu zbyta tłumaczeniem że 4-11 sierpien to koniec sezonu więc osuszyli basen i zamknęli siłownie. Szkoda pisać o reszcie. Rezydentka wredna.
  • ~Piotr / 2023-10-03 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nie polecam!! Gówniane biuro podróży!! Właśnie pisze z Rzymu, wycieczka przesunięta, program nie zrealizowany, i... po 2 dniach okazuje się że musimy się przenieść do innego hotelu bo na nasze miejsce przyjeżdża 2ga wycieczka ! Gorąco nie polecam!! I to już 2gi raz taka sama historia !! 100% polskiego kapitału, odradzamy to biuro !!
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca żeby wymieniac
  • ~Grzegorz / 2023-10-01 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo
    To co zaproponowała Itaka w swojej ofercie woła o pomstę do nieba.Pobyt 17-24 IX 2023.Wg katalogu hotel Parko de Prinzipi w miejscowości Skalea- południe Włoch pochodzi z lat 60 i jest odnowiony. Stan faktyczny zupełnie odbiega od rzeczywistości. Istne dziadostwo. Sciany nie widziały pędzla i farby od kilku ładnych lat. Meble z minionej epoki, lazienka koszmarna-połamana kabina prysznicowa, powykruszane kafelki na ścianach, woda w spłuczce leciala non stop( pomimo kilku interwencji w recepcji).Na czas pobytu w pokoju trzeba było zakręcać zawór. W oknie wisiało coś co miało być firaną ale nie zdejmowaną chyba od czasy powstania obiektu, zresztą tylko na 2 żabkach.Powszechny brud. Posiłki to kolejny problem. O wszystko trzeba się było upominać. Brakowało pieczywa,serów,wędlin a nawet masła i cukru. W kraju miłującm się w pomidorach niestety też ich nie było.Owoce.Gruszka i brzoskwinia twarde jak kamienie z okolicznych skał. I jeszcze rezydentka-pani Dorota to istny przejaw olewania roboty i klientów biura.Byliśmy grupą 16 osobową.Wiedzieliśmy, że do pokoi przypisane są leżaki na plaży. Zostaliśmy rozrzuceni z dala od siebie. Na spotkaniu poprosiliśmy aby podeszła z nami do recepcji i zalatwiła nam leżaku w pobliż siebie.Zamrugała oczami i powiedziała,że Włosi są mili, wystarczy się uśmiechać to sobie to sami załatwimy. A od czego ona tam jest? Inna kwestia to fakt,że za kaucją wzieliśmy ręczniki plażowe.Przy zwrocie odmówiono zwrotu kaucji. Na prośbę o interwencję rezydentka stwierdziła ,że to było wynajęcie ręcznika. Na moje stwierdzenie,że w broszurze hotelu jesta zapis-kaucja , skwitowała,że hotel tak to sobie przetłumaczył a w informacj Itaki jest zapis o opłacie. Niestety tu wprowadziła nas błąd bo takiego zapisu Itaka nie ma. Różnica jest pomiędzy kaucją a wynajęciem. Beznadziejna rezydentka-do zwolnienia.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Krzysztof, Ula , Jola ,Jurek. / 2023-10-01 15:44
    Ocena: 4.33 / 5
    Wróciliśmy niedawno z wycieczki do Izraela - wycieczka Ziemia Święta. Pilot DAWID ocena ogólna 7 na 5 możliwych!!!!!. W ostanim dniu WIZAIR zafudował nam bezpłatną niespodziankę z powrotnym przelotem. Po kilkugodzinnym oczeliwaniu na wylot na lotnisku Ben Gurion dowiedzieliśy się już w samolocie że lot TYM DNIU został odwołany - że lot sie nie odbędzie. I TYLE!. Cała 39. osobowa grupa z ITAKI tak jak pozostałe ok.200 osób w samolocie została odwiezione z samolotu autobusem na Terminal Przyloty. Formalnie wycieczka się zakończyła a program w całośći był zrealizowany. Telefony do Polski do Itaki z pytaniem co robic i co dalej pozostały bez odpowiedzi .żadnego odzewu i informacji. Jedna z osób miała prywatny numer telefonu do Dawida i to ON załatwił nam autobus do hotelu w Betlejem, nocleg wraz z kolacją a także o godz.2.30 przejazd autobusem na lotnisko. Dzięki JEGO zaangażowaniu wszystko zakończyło się bezproblemowo. Czytaliśmy wiele opinii o Dawidzie jako profesjonalnym, pełnym wiedzy i serdecznym pitocie. To wszystko prawda. Jako jedyny zainteresował się naszym problemem i pomógł całej grupie.Serdecznie MU dziękujemy i życzymy innym wycieczkon ITAKI takiego wspaniałego pilota.
    ZaletyREWELACYJNY pilot DAWD.
  • ~Turysta / 2023-10-01 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro bez żadnego problemu wysłało nas na RODOS, gdzie szalały pożary, a TUI 23 lipca lipca odwołało loty na wyspę. Itaka twierdziła, że akurat to miejsce nie płonie, więc wakacje są bezpieczne. Zepsuty urlop, stres, wydana kasa, ale biuro uważa, że spędziliśmy wspaniałe wakacje śledząc przez cały czas ostrzeżenia o pożarach i ewakuacji z latającymi samolotami gaśniczymi nad głową. Rzeczywiście mój hotel działał normalnie, ale cała sytuacja była daleka od idealnego błogiego wakacyjnego spokoju. Po złożeniu reklamacji Itaka odpowiedziała, że nie widzi tutaj żadnych podstaw do rekompensaty, a wszystko odbywało się normalnie i zgodnie z wytycznymi władz na Rodos. Lepiej wybierzcie inne biuro. Oczywiście próbowałam zmienić miejsce, termin wakacji, ale spotkałam się z odmową.
    WadyWsadzili turystów do samolotu na wakacje na płonącej wyspie RODOS bez możliwości zamiany terminu i miejsca.
  • ~Czołg leśny / 2023-09-30 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga oszuści. Dopłaciliśmy do pokoju a dostaliśmy syf w pokoju, pieśń, i zepsute jedzenie autokar z zepsutym tachigrafem wiozł nasze dzieci . Wszystko mamy udokumentowane . Sprawa do sądu
    ZaletyBrak
  • ~Lamamodeon / 2023-09-30 18:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Cały trip oceniałem bardzo dobrze, jednak to co spotkało nas ostatniego dnia, to jakaś chora kpina. Uwielbiam Grecję i nie pierwszy raz korzystałem z ofert z różnych biur podróży, ale z taką sytuacją spotykam się dosłownie pierwszy raz! Zgodnie z ofertą, wycieczka miała trwać do 01.10 gdzie lot powrotny jest o 4 nad ranem. Dzień wcześniej okazało się, że do 11 musimy się wymeldować, chyba że chcemy przedłużyć dobę do 12 w nocy za jedyne 97 EUR. Autokar na lotnisko przyjeżdża o godzinie 1:45 więc sam fakt przedłużania doby do 12 w nocy po to, żeby siedzieć w lobby jeszcze 2h to jakiś niesmaczny żart. Żeby było lepiej, to swoje zameldowanie zaczęliśmy po godzinie 4 rano (oczywiście płacąc za cały dzień). Dzięki wspaniałej Itace spędziliśmy jedynie 16h na walizkach, czekając na transport powrotny. To jest po prostu żenada i błazenada. Oczywiście w ofercie i podsumowaniu zakupu, nie było zadnej informacji o tym, że ostatnią dobę trzeba załatwiać sobie samemu. Rezydent z pogardą powiedział, że informował o tym na spotkaniu (odbyło się one dwa dni po przylocie) i wg niego to załatwia całą sprawę. Itaka celowo nie informuje o takich "drobnostkach". My razem z żoną, poradziliśmy sobie jakoś, ale nie jestem w stanie sobie wyobrazić, na jaki stres muszą być narażone rodziny z dziećmi, starsi ludzie, lub ktoś kto nie zna języka. Nigdy więcej podróży z Itaka! Dużo mniejsze firmy z negatywnymi opiniami nie robi takich rzeczy.
    ZaletyHotel, który wybraliśmy
    WadyItaka to jedna wielka wada
  • ~Anna / 2023-09-29 15:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Kiepsko, bardzo negatywne zaskoczenie. Itaka utożsamiana była przeze mnie z jakością dbałością, i opieka. Jadąc z wami kiedyś w inne strony zawsze człowiek czuł się zaopiekowany,poczynając od opieki przedstawiciela na lotnisku, locie, standardzie pokoju a konczywszy na powrocie. W tym wypadku zero opieki przedstawiciela Itaki, ludzie gubiący się na lotnisku,i niewiedzący gdzie się udać zarówno w pl jak i Turcji. Zero zaangażowania żeby chociaż udawać że turyści są mile widziani po przylocie jeden wielki chaos, lot - wolę nie pamiętać ale lot 22.09.2023 Enter Air z Wrocławia do Antalya na zawsze uktkwi nam w pamięci. Latam sporo a tutaj no cóż pilot albo zaspał albo niedoświadczony wyglądało to jakby za późno się zorientował że ma zacząć zniżać pułap ..nagle zaczął opadanie ciśnienie było tak silne że 90 proc ludzi na pokładzie niemalże płakało z bólu , dzieci płakały i wymiotowały. Ból był nie do zniesienia dla osób dorosłych - dla mnie trauma bałam się wracać tymi liniami. Może ktoś kto leciał po raz pierwszy myślał że to normalne W tak ma być .. otóż nie nie jest normalne kiedy przy ładowaniu dorośli płaczą z bólu i rozsadzającego ciśnienia. Dramat. Pan rezydent dramat .miły i uprzejmy dla osób z którymi dopinał rozmowy na temat wycieczek dodatkowych .. dla mnie masakra. Dla załagodzenia rozmowy chciałam zapytać o jakieś wycieczki dodatkowe z małym dzieckiem co poleca ..powiedział - wszystko jest w broszurce ..zachowywał się tak jak by miał w d. ... to co mówię . Pokój ..jeśli można zamieścić zdjęcie to Państwu wyśle ... brak słów. Itaka była biurem które polecalicmy często chcieliśmy rodzicom kupić u Was wycieczkę ..ale po rozmowie z panem rezydentem który tłumaczył mi że tak się lata i że to standard i że nie można od was oczekiwać cyt" prowadzenia za rękę " zniechęcił mnie bo oni lecieli by pierwszy raz .. i nie chcemy dodawać im stresu związanego. Aż takim brakiem organizacji. Turcja sama w sobie jest piękna i pracownicy hotelu super.ale to nie jest zasługą Itaki ..czy kiedyś polecimy znowu tam ? Być może , czy z Itaka ? Na pewno nie.
    ZaletyTurcja to piękny kraj, Turcy niesamowicie przyjaźnie nastawieni do Polakow
    WadyWszytko w mojej opinii
  • ~Bogdan / 2023-09-29 12:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Hotel Ionis Art - Grecja, Zakynthos stara łazienka armatura lata 80 insekty w łazience. Brodzik tak mały że niebezpieczny.
    Pokój mały ciasny. Jedzenie poniżej przeciętnej - schudłem na tym odpoczynku ;-).
    Dink bar tylko na zewnątrz jak pada to porażka.
    Plaża wielki syf. Trzeba odejść z kilometr aby można było się położyć na leżaku za 10 euro.
    Nie polecam.
  • ~Krzy5io / 2023-09-28 16:52
    Ocena: 3.00 / 5
    W wyborze hotelu opierałem się na opiniach zamieszczonych na stronie Itaka
    Po powrocie z hotelu dodałem własną opinię niestety raczej negatywną ale prawdziwą.
    Opinia nie została zamieszczona
    Biuro publikuje tylko opinie pozytywne wprowadzając tym klientów w błąd
  • ~Marta / 2023-09-27 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, doliczają ukryte koszty, zdjęcia w ofercie przekłamane
  • ~Malwina / 2023-09-25 12:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciliśmy z rodzinką z Corfu,było cudownie,hotelik,obsługa, jedzonko,czystość wszystko na wysokim poziomie.Wycieczki fajnie zorganizowane,naprawdę dużo zwiedziliśmy i zobaczyliśmy. Ja uważam wakacje z Itaką za udane i mogę polecić.
    ZaletyBardzo fajnie położony hotel,blisko centrum, czyściutko,jedzonko pyszne.
    WadyPrzylecieliśmy o 9 rano a zameldowanie w pokojach było ok14. Trochę to długo, chociaż już korzystaliśmy z jedzenia,basenu,ale jednak komfort posiadania wcześniej pokoju dużo znaczy.
  • ~Asia / 2023-09-24 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zdegustowana obsługą klienta w biurze Itaka w Centrum Handlowym Solaris Opolu na Placu Kopernika. 22 września w okolicach godziny 20.00 chcieliśmy z mężem zapoznać się z ofertą biura Itaka jednak Pan obsługujący był zajęty rozmową ze swoimi znajomymi którzy głupkowato się śmiali z nas czekających w kolejce. Żeby nie było podejrzeń Pan udawał ze coś oglądają z oferty. Szkoda że nie zrobiłam zdjęć jak Pan obsługujący dosłownie leżał na biurku i świetnie się bawił nic nie robiąc sobie z tego że czekamy. Jakiś koszmar już drugi raz zawiodłam się ba tym biurze. Zdecydowanie nie polecam a Pana należałoby zwolnić bo widać że nie ma ochoty niczego sprzedać klientom. Asia
  • ~Oburzona / 2023-09-24 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to jest oszustwo!!! Na ofercie hotelu Bali w Costa del Sol były zdjęcia pięknych pokoi, po przyjeździe zastaliśmy taka melinę ze grzyb zza szafki wystawał dosłownie przy wezdglowiu łóżka mojego syna który ma alergie na grzyba, dziura w zardzewiałej lodowce, rozwalone szafki, obszczane drzwi naprawdę, klimatyzacja tak zagrzybiona ze u nas w Polsce jakby sanepid to zobaczył to dawno by to zamkneli. Rezydent Itaki powiedziała ze ona nie ma na to wpływu i sami musimy prosić recepcje o zmianę pokoju to jest żart!!! Nigdy nie jedzcie z Itaka nigdzie bo całe wczasy będziecie mieć zepsute!! Ja sie zastanwiam jak tu wytrzymać tydzień czasu w tej melinie
    ZaletyNie ma
    WadyWszędzie grzyb i wszystko stare i śmierdzące
  • ~Andżelika / 2023-09-24 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu to drugie imię Itaki. Jesteśmy właśnie po wyjeździe z Itaką do Indii. Zacznijmy od tego, że przed wyjazdem brak jakiegokolwiek kontaktu i przekazywania informacji od firmy - żadnego maila dotyczącego lotu, informacji o zgłoszeniu się przed lotem, żeby odebrać wydruk rezerwacji, brak informacji o miejscu spotkania z pilotem w Delhi. Nie było również żadnej podpowiedzi od Itaki co ze sobą zabrać, dopiero na miejscu pilotka powiedziała jak należy się tam ubierać i co ze sobą mieć.
    Listę hoteli otrzymaliśmy dopiero w dzień wylotu po kilku telefonach i mailach. W ogólnym opisie wycieczki podany był 'nocleg w hotelu w Delhi', natomiast nocleg był w innym mieście godzinę drogi od Delhi. Z 5-ciu podanych hoteli zgadzały się tylko 2.
    Pierwszy dzień to zwiedzanie Delhi, podczas zwiedzania mieliśmy się zatrzymać pod Bramą Indii, czego nie zrobiliśmy, a pomnik ten to jeden z ważniejszych atrakcji miasta. Męczący pierwszy dzień, podczas którego nie było zapewnionej przerwy na obiad, dostaliśmy jedynie 15 minut czasu wolnego w centrum miasta, które wystarczyło tylko na przedarcie się przez tłum do bankomatu.
    Podczas zwiedzania innych atrakcji również mieliśmy jedynie 15 minut czasu wolnego, w większych miejscach pół godziny, co było zdecydowanie za krótko, by spokojnie obejść atrakcję, porobić ciekawe zdjęcia i podziwiać miejsce. Czasem staliśmy w mocnym słońcu słuchając pilotki, dla osób starszych musiało być to na prawdę męczące, można było przekazać więcej informacji w autobusie, tymbardziej jeśli atrakcją była tylko jednym punktem i następnie każdy indywidualnie szedł ją obejrzeć, jak np. nagrobek Gandiego.
    Podczas całej podróży mieliśmy 3 przewodników lokalnych, z których tylko jeden w Mandawie faktycznie był zaangażowany, pozostałych dwóch w Janpur i Agra byli obecni tylko dla pozorów. Przewodnik w Janpur był po prostu znajomym pilotki, natomiast głos przewodnika w Agrze usłyszeliśmy dopiero na końcu, kiedy próbował sprzedać nam pamiątki.
    Kilka rzeczy więcej można było lepiej zorganizować, jednak przejdźmy do meritum.

    Lot powrotny był zaplanowany na godzinę 8 rano w piątek. Nie było z nami pilotki, ponieważ kontynuowała podróż na południe Indii z kilkoma osobami, które wykupimy dłuższą wycieczkę.

    Samolot jeszcze na płycie lotniska musiał zawrócić, bo miał problemy z hamulcem postojowym. Czekalismy w dusznym samolocie bez klimatyzacji przez 3,5 godziny.
    Po jakimś czasie zabrano nas do hotelu, około 19 wieczorem dostaliśmy informację, że lot odbędzie się o 6 rano kolejnego dnia. O 1 musieliśmy wyjechać z hotelu, żeby na lotnisku dostać bilety itd. Oczywiście lot o 6 rano się nie odbył, dopiero później otrzymaliśmy informację, że lot odbędzie się o 7.30. Osoby które miały z nami lecieć pochodzenia azjatyckiego zaczęły się awanturować, my byliśmy już zmęczeni i zestresowani. Lot o 7.30 się nie odbył, mijało już 8 godzin bez zapewnionej dla nas wody czy jedzenia. Musieliśmy się skontaktować z ambasadą, bo nikt się nami nie interesował, dopiero po interwencji ambasady dostaliśmy wodę i jedzenie. Od Itaki żadnego kontaktu, byliśmy sami bez polskojęzycznego pilota (który w teorii miał się nami opiekować przez całą podróż!). Pomagał nam pilot litewskiej Itaki, który miał być w tym samym samolocie ze swoją grupą, natomiast pilotka, która powinna być z nami poprosiła nas o pomoc osobom starszym, które nie znają angielskiego. Około godziny 10, po 8 h na lotnisku lot odwołano. My w 4 osoby zdołalismy zorganizować sobie powrót na własną rękę, bo mamy ważne zobowiązania i musielismy wrócić do Polski, reszta grupy została na lotnisku, następnie otrzymaliśmy wiadomość, że znów ich wiozą do hotelu i następnego dnia mają mieć lot linia Air India do Kopenhagi, następnie do Warszawy polskim Lotem.
    Zostaliśmy zostawieni sami sobie przez Itakę.
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1011
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 885
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 506
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 173
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770