Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 380 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    3.01
  • Obsługa klienta
    2.52
  • Cena/Jakość
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient Itaki / 2020-02-25 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiliśmy w kilka osób wyjazd na narty do Włoch od 29.02 w region objety koronawirusem - przylot do Werony. Region ten jest obecnie zamknięty droga lądowa na wjazd i wyjazd ze względu na epidemie. MSZ i GIS wydają komunikaty o nie wjeżdżaniu w te regiony, ponadto po powrocie z Włoch ludzie objęci są kwarantanna. Natomiast Itaka nie widzi problemu, uważa że takie alerty z MSZ nic nie znaczą i nie mają zamiaru odwołać wycieczki. Ponadto uważają że ryzyko zachorowania jest wszędzie więc to obojetne gdzie polecimy. Liczą się dla nich jedynie zysk i nie dbają mimo ostrzeżeń o dobro i zdrowie swoich klientów.
    WadyZero merytorycznej rozmowy z Itaka, przełączają klienta a po przełączeniu już nikt się nie odzywa
  • ~Elka / 2020-02-24 04:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziś otrzymaliśmy z Itaki kolejną odpowiedź na reklamację dotyczącą naszego wyjazdu do Hiszpanii na Costa Tropikal - miejscowość Motril, hotel Playa Granada Club Resort. Historia zaczyna się w styczniu 2019 roku, kiedy to postanawiamy z przyjaciółmi, że jedziemy wygrzać się w hiszpańskim ciepełku. Udajemy się do biura Itaki, gdzie bardzo miła pani za biurkiem, przedstawia nam ofertę pobytu w wytypowanym przez nas hotelu. Gdy doszło do generowania stosownych umów, zostaliśmy przepytani na okoliczność: pokoje na parterze czy na piętrze, z widokiem na morze czy ogród itp.. Wybraliśmy piętro/ogród. Dodatkowo wykupiliśmy wycieczkę do Caminito Del Rey bo bardzo chcieliśmy tam być. Moja dociekliwość kazała mi zapytać czy wycieczka dojdzie do skutku. Odpowiedź: przy czterech osobach nie będzie problemu.
    Wyszliśmy zadowoleni, z kompletem dokumentów i fakturą do zapłacenia na 14 tys.. Sielanka trwała do 13 września kiedy to otrzymaliśmy informację, że godzina wylotu się zmieniła. Z planowej 11:40 (Okęcie) - 15:40 (Malaga) na 16:40 (Modlin) - 19:40 (Malaga). W rezultacie w hotelu byliśmy po 23. No i się zaczęło. Pokoje wielkości podwójnego łóżka z niewielkim marginesem na dojście i przejście na balkon. Ale, ale, jaki balkon? Pokoje były na parterze. Pal sześć parter, nie piętro wszak ważne w wypoczynku. Czar jednak prysł, gdy otworzyliśmy drzwi na "taras". Nawet głęboką nocą widzieliśmy błoto pod nogami, porozsypywane kamienie, wystające (na kilkanaście cm) z "trawnika" studzienki. A gdy rano zaświeciło Słonko naszym oczom ukazał się powalający widok na ogród. Cztery metry wyłysiałego trawnika, przerzedzony żywopłot z fikusów, uschnięte palmy, obrzydliwe, pleśniejące płoty oddzielające poszczególne wybiegi-tarasy. Jeszcze tego samego dnia przekazaliśmy nasze zastrzeżenia rezydentce, która doradziła: "możecie prosić w recepcji o zamianę pokoi ale powiedzą wam że nie maja innych wolnych". Poinformowała nas też, że "my (Itaka) też uważamy że te pokoje nie spełniają standardów, ale oni (hotel) uważają że spełniają". Skończyło się na pisemnej reklamacji skierowanej do Itaki i biura hotelu. W obliczu bezradności rezydentki i totalnej ignorancji ze strony Hotelu, pozostało nam przyzwyczaić się. 90% czasu spędzaliśmy po jasnej stronie Hotelu, bo generalnie jest bardzo fajny. Jak już poznaliśmy wszystkie hotelowe zakamarki to jedyne co możemy powiedzieć to to, że trafiliśmy do najbardziej zapyziałego miejsca w całym kompleksie. Żeby nie było tak pięknie, to w przeddzień wycieczki o godz. 16:30 (wyjazd następnego dnia o 6:00) odwołano ją lakonicznym sms-em, bez podania przyczyny. Oczywiście rezydentka o niczym nie wiedziała, bo jak się okazało wycieczki organizuje lokalne biuro a nie sama Itaka. Gdyby nie upór męża, stanowczość przyjaciół i moja furia, rezydentka nic by nie zrobiła. W efekcie podpięła nas do zbiorowej wejściówki z innego biura, ale transport musieliśmy załatwić sami. Wynajęcie samochodu w Motril w godzinę graniczyło z cudem. W końcu dojechał w nocy z jakiejś odległej wypożyczalni. W ten oto sposób Itaka zapewniła nam bezstresowy releks w komfortowych warunkach.
    Po powrocie otrzymaliśmy informację że za wycieczkę która kosztowała nas 1000 zł zwracają 174,20 zł. tym sposobem za wyjście do Caminito Del Rey zapłaciliśmy 3-krotnie wyższą cenę.
    Otrzymaliśmy również odpowiedź na reklamację dotyczącą zakwaterowania. "Bardzo nam przykro; nie mamy wpływu; przepraszamy; ble ble bla bla..., proponujemy w ramach rekompensaty vwłczer w wysokości 1200 zł dla 4 osób na kolejny wyjazd. Czyli co? Po czymś takim mamy jechać na zasadzie "może tym razem będzie lepiej"? Wysmarowałam kolejne pismo, tym razem ze szczegółowym opisem popartym zdjęciami. Odpowiedż - podtrzymują stanowisko co do wysokości rekompensaty ale zamieniają wołczer na wypłatę gotówkową. No, już lepiej bo nie musimy korzystać z ich usług.
    Morał z opowiastki jest taki. Jeśli traficie do Playa Granada Club Resort (nie daj Boże z Itaką) i w recepcji otrzymacie kartę zakwaterowania z nazwą budynku HUELVA, od razu coś z tym róbcie.
    Dla tych którzy dotrwali do końca opowieści i mają ochotę zobaczyć jak to wyglądało zapraszam tu: https://www.youtube.com/watch?v=LjRjFoowyfw&t=11s

  • ~Lutka / 2020-02-23 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!
    Nie muwią prawdy do końca.
    Monopolisty ma wycieczki.
    Wycieczki są strasznie drogi, a innych turoperatorów (u których taka sama wycieczka kosztuje na 50% tanniej) nie wpuszczają do swoich klientów.
    Hasło Itaku: My lub nikt!(((
    Straszna tragedia od tego.
  • ~Igor / 2020-02-22 15:39
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo fajnie ogarnięta wycieczka na Cypr. Nie opłaca się jechać na własną rękę, lepiej zapłacić za wycieczkę zorganizowaną taką, jak z ITAKI last minut. Cena jest adekwatna do wycieczki.
    Zaletywszystko
    Wadybrak
  • ~piotr / 2020-02-22 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam jedziemy do Turcji w pięć rodzin wycieczkę zarezerwowaliśmy we wrzesniu 2019 na czerwiec 2020 ,a wyloty mamy w różnych godzinach i to samo z powrotem.Zaznaczam ,że na lotnisko jedziemy busem,pani przy zakupie produktu zapewniała nas SŁOWNIE ,że nie będzie problemu ,żeby razem lecieć i wracać.
  • ~Karol / 2020-02-21 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy wpłaconą zaliczkę na wycieczkę do Chin. Chcemy polecieć w innym kierunku,ze względu na koronawirusa. Nie możemy zmienić kierunku tylko zrezygnować z uczestnictwa koszt 600zł.od osoby(5osób).Na siłę chcą nas wysłać na pewną zarazę.Maskra jakaś ostatni raz z tym biurem.Byliśmy stałymi klientami już nie będziemy.Żal że tak podchodzą do klienta.Liczy się tylko kasa.
    ZaletyDobrze wciskają wycieczki.
    WadySzkoda pisać.
  • ~Jan / 2020-02-21 13:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy i ostatni wyjazd z Itaką do Egiptu pobyt w Tabie w m-cu luty 2020 hotel EL Wekalia poza obsługa która robiła co mogła by byc miła i uczynna pobyt rozczarowanie posiłki jednostajne i codzienny omlet i wedlina która nie nadawała się do jedzenia jak na liczbę gwiazdek słabo a porażką była rezydentka która wciskała drogie wycieczki z itaki o gdy ktoś wykupił wycieczke z lokalnego biura dużo tanszą to recepcja odmawiała wydawania na czas wycieczki suchego prowiantu uzasadniajac to tym że taka maja umowę z Itaką pierwszy raz z czyms takim się spotkałem fakultatywnośc wg Pani rezydent to wyłacznosc na organizacje wycieczek przez Itake.Na pewno już nie skorzystam z usług tego biura
  • ~IW / 2020-02-18 22:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Madagaskar
    ostrzegam przed wykupem przelotu w biznes klasie synadard ponizej economy
    biuro nie bierze odpowiedzialności za czarter ale bierze pełną opłatę

    druga sprawa to wycieczki fakultatywne
    cena horendalna do jakości

    polecam lokalnych operatorów
  • ~Jakub / 2020-02-17 21:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolony z wakacji z Itaką. A byłem na nich kilka razy. Nie zawiedli moich oczekiwań, zawsze było pięknie jak z obrazka.
  • ~Mirek / 2020-02-09 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nie stać ich było ,zeby w obliczu losowych, nieplanowanych okoliczności zachować twarz ,tylko połasic się na kilka tysięcy , które mnie nie zbawia, a co dopiero takiego ,, lidera” jak Itaka ; ale jednak kasa najważniejsza ; człowiek i jego problem ? Co to kogo obchodzi; kontaktując się mailowo,czy telefonicznie trafiałem na niepomocnych ludzi , może oni kiedyś beda potrzebować mnie ,wtedy tez powiem nie.
    ZaletyNie ma
    Wadyza bardzo szanuje swój czas,zeby się rozpisywać
  • ~Michu93 / 2020-02-09 14:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeśli ktoś zastanawia się nad wakacjami z Itaką to ja polecam. Mnie się bardzo podobało w Gruzji na wycieczce. Cena była przystępna, atrakcji dużo, nie wiem na co mógłbym narzekać. Było fajnie.
  • ~Karina / 2020-02-08 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 36 godzinnym opóźnieniu lotu do dziś dostaje głupie mało znacząco merytorycznie odpowiedzi. Czuję się oszukana i wykorzystana.Ludzie za takie opóźnienie lotu dostaliśmy na 3 osobowa rodzine 300zl ZWROTU ZA NIEWYKORZYSTANE ŚWIADCZENIA HOTELOWE.
    WSTYD.
    CO TO ZA BIURO.
    NIE SA UBEZPIECZENI ODPOWIEDNIO?
    Nie wykonali usługi turystycznej i powiązanej usługi turystycznej czym był lot i ani myślą zapłacić odszkodowanie. Urlop zmarnowany.
    ZMARNOWANY.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyWszystko do d...... ostatecznie.
    Kiedy dostaniesz chociaż odszkodowanie zadoscuczynienie to ok. Ale takie traktowanie klienta to żenada.
  • ~Krzysztof / 2020-02-07 18:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Rodzinny, 2 tygodniowy wyjazd na Kubę w okresie świąteczno-noworocznym. Samoloty opóźnione, na Kubę 24 h, powrotny 6 h. Itaka nie uznaje żadnych reklamacji za stracony dzień pobytu, decyzja odmowna... Według Itaka płacisz za 15 dni wakacji/urlopu i nie ważne, ile dni spędzisz na lotnisku, a ile w hotelu... NIGDY WIĘCEj z ITAKA, PRZESTRZEGAM!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyobsługa klienta, reklamacje - DRAMAT!
  • ~Iwona / 2020-01-29 19:19
    Ocena: 4.67 / 5
    Ja tam sobie chwalę wakacje z ITAKĄ. W zeszłym roku byłam w Portugalii i było super. Piękna pogoda, komfortowy hotel, spoko rezydent, pyszne jedzenie. Plan wycieczki ciekawy. Ogólnie polecam :)
  • ~AG / 2020-01-29 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie poleciała na wymarzoną Fuerteventura hotel R2 Pajare Beach obcej All inclusive.A już zostałem oszukana. Wylot z Warszawy w dniu 13.04.20miał być 09:00 na miejscu 13:40. Wylot zmienił się 16:20 na miejscu 20:50. To w hotelu godzina około 23:00. Przepadają 2 posiłki i pół dnia na poznanie hotelu.Na infolinii rekompensaty brak.Na moje pytanie czy o godzinie 23:00 będzie czekał posiłek? Nie bo to nie pory posiłków. W stacjonarnym biurze, trzeba się spodziewać kanapki w pokoju. Dowiedziałam się, że można lecieć z innego lotniska. Super 300-500 kilometrów po Polsce. Kto zwróci koszty? Można zrezygnować bez kosztów -urlop planowany ok pół roku z góry.Wylot się nie zmienił godzina 14:30-20:50.Pytam się na infolinii gdzie jest jedną dobę ? Bo z hotelu na lotnisko trzeba wyjechać o godzinie 11:00. Tak nadal oszukuje Itaka.
    WadyPobyt 15dniowy jest faktycznie 14 dniowym. Doby hotelowe się skraca a ceny nie.
  • ~jacek / 2020-01-29 10:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Odpowiedź na reklamacje wyjątkowo bezczelna i kpiąca z klienta. Nigdy więcej z tym biurem. Nic nie uzyskacie od nich z jakiejkolwiek reklamacji, nawet merytorycznej odpowiedzi. PORAŻKA !!!
    Zaletynie ma
    Wadybezczelność w odpowiedzi na zasadną reklamację
  • ~wk / 2020-01-24 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    syfa malaria, hotel w portugalii, cabanas golde club. wakacje siernień 2019.
    Zaletynie ma zalet pozq widokiem z balkonu.
    Wadysyfiaty pokój, wszystko zniszczone, stara klimatyzacja, brak miejsc do parkowania, hotel jakby na godziny dla par.
  • ~Stanisław / 2020-01-24 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Uczestniczyłem w styczniu 2020 roku w objeździe Tajska Uczta dla Ducha. Program ciekawy ale niedopracowany. Plan układany pod wygodę biura a nie turystów. Opieka i inicjatywa ze strony pilota Pana Wojtka na poziomie podstawowym, wiedza i umiejętności jeszcze niżej. Pomoc ze strony przewodnika tajskiego podobnie, zainteresowanie tematem bardzo niskie, informacje udzielane na poziomie przedszkolnym. Jeśli leci się na drugi koniec świata to oczekuje się przynajmniej podstawowego poziomu obsługi. Tajlandia piękna i atrakcyjna ale takie pokazanie może zepsuć najlepsze widoki.
    Zauważam systematyczny spadek jakości usług przewodnickich i przygotowania pilotów Itaki w miarę kolejnych wycieczek. Dla mnie przygody z Itaką skończone, są lepsze biura turystyki!!!
    ZaletyPiękna Tailandia
    WadySłaba obsługa pilota i przewodnika, organizacja nastawiona na wygodę i oszczędności dla Itaki oraz przewodnik
  • ~Andrzej / 2020-01-23 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Rejs po wyspach kanaryjskich nie polecam. Taniej i o kilka klas wyższy standard oferują doświadczoną linie np MSC. W ofercie Itaka ukrywa dodatkową opłatę 150 euro / osoba opłat portowych choć lotniskowe są w cenie. Opłatę sportową pobiera na miejscu armator nie rozumiem dlaczego nie jest to w cenie jak opłaty lotniskowe. Statek stary z krzywymi podlogami i wszechobecnymi progami wszystko stare ale też i słabo sprzątane Jako hotel to słaba 3 gwiazdki Uwaga na pokoje z oknami bo część z nich bezpośrednio za oknem ma spacernik wiec zasłony i jakby kabina wewnętrzną. Jedzenie słabe . Basen i siłownia to katastrofa. Tylko animacje ok.
    ZaletyObsługa w języku polskim . Miły personel , ale filipinczycy tacy są wszędzie.
    WadyStatek, hotel, jedzenie, oferta która ukrywa dodatkowy koszt opłaty portowej.
  • ~Iwka8 / 2020-01-22 10:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Od dawna marzyliśmy z chłopakiem o objazdówce po Hiszpanii. Z Itaką to się udało, wycieczka w pełni zgodna z opisem, czuliśmy się bardzo zaopiekowani. Nie mogliśmy zwiedzić Hiszpanii lepiej, polecam!
    Zaletystosunek ceny do jakości, profesjonalna obsługa, bogata oferta, opieka nad klientem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.72, ilość opinii: 380
TUI
Ocena: 2.90, ilość opinii: 71
Rainbow Tours
Ocena: 2.88, ilość opinii: 45
Funclub
Ocena: 2.67, ilość opinii: 14
Regent
Ocena: 1.83, ilość opinii: 2
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 858
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 679
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 346
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 224
nju mobile
Ocena: 3.11, ilość opinii: 153
Virgin Mobile
Ocena: 2.46, ilość opinii: 129