Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 161 opinii

2.90 / 5

  • Oferta
    3.20
  • Obsługa klienta
    2.66
  • Cena/Jakość
    2.86

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojciech / 2019-01-17 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści oszukujący i świadczący fatalne warunki w swoich hotelach, autokarach. Przewodnik Cham.
    Fekalia, grzyby w hotelach gdzie mieszkaliśmy. Autokar szrot nie sprzątany od nowości. Jedzenie masakra. Brak wody do mycia się nawet i zimnej. W skrucie jak Itaka oszukuje klientów i naciąga ich.
    ZaletyUnikaj Itaki
    WadyBród, syf, oszustwo, nie wywiązanie się z programu
  • ~Karo / 2019-01-04 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z wycieczki na Dominikanę. Wszystko zgodne z opisem, czuliśmy się jak w raju. Itaka o wszystko zadbała, nie było żadnych komplikacji.
  • ~Itaka / 2019-01-03 21:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści. Narażają zdrowie i życienientów. Pry reklamacjach proponują 300 zl voucher.
  • ~Krystyna / 2019-01-02 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd, listopad- grudzień 2018, hotel Royal Bech , Nosa Bay, Madagaskar,
    wielka porażka, zmarnowane 2 tygodnie, dlaczego nikt z biura Itaki nie uprzedził, że wyjątkowo należy dobrze przygotować się jeżeli chodzi o sprawy żołądkowe, w tym czasie kiedy byłam z mężem w tym hotelu 90 procent wczasowiczów chorowała, co można z powodzeniem nazwać " zemstą lemura".Nie była to wina wody tak jak wcześniej sugerowano,my z mężem piliśmy tylko wodę kupowaną, butelkową a jeszcze na samym początku mieliśmy wodę przywiezioną specjalnie z kraju, większość nas nie po raz pierwszy wyjeżdża tak daleko w egzotyczne kraje ale nikt nigdy tak nie chorował, rozwolnienie, wysoka gorączka ( 39-40 stopni), wymioty, dreszcze i tak przez 3-4 dni, potem bardzo duże osłabienie i wstręt do wszystkiego.Wizyty lekarskie. Może to poświadczyć rezydent.Nie pomógł alkohol przywieziony ze sobą, żadne leki, było fatalnie skoro turystami byli lekarze i nie mogli dać sobie rady.
    Nawet ci co byli tylko 8 dni, cieszyli się, że nie zachorowali to po powrocie do kraju pisali smsy, że w kraju dopadła ich choroba. Byli tacy co wytrzymali 2 tygodnie a ostatniego dnia w czasie wyjazdu była masakra. Jak wyglądały toalety w tych starych samolotach i jak śmierdziało to można sobie wyobrazić. Jeszcze Itaka zafundowała nam nie zapowiedziane lądowanie w Atenach mimo zapewnień, że lot jest bezpośredni. Co to za tłumaczenie pilota, że na Madagaskarze było za gorąco i nie można było zatankować!!!! A może chodziło o wysadzenie drugiego pilota w Atenach!!!!!Oszukaństwo. Nie polecam nikomu tego hotelu ponieważ jest bardzo ale to bardzo hałaśliwy. Co mnie obchodzi , że właścicielem jest Włoch. Ja płacę za komfort w 4,5 gwiazdkowy hotel, za wypoczynek, za ciszę a nie za potężny hałas na plaży i nie interesuje mnie kto jest właścicielem hotelu. Prośby skierowane do animatorów o wyciszenie dudniących cały dzień na plaży głośników nie przynosiły żadnego rezultatu. Oni po prostu puszczali dla siebie tak głośną muzykę, przy której sami bawili się. W innych hotelach tego nie było mimo,że był niższy standard. Odnośnie jedzenia, to można było zjeść dobrze jak przyszło się punktualnie o wyznaczonej godzinie na kolację.Była nawet przez ten czas menadżerka, która stała przy wejściu i pilnowała porządku. Po upływie około godziny już nie było menadżerki a za to były resztki jedzenia. Tak samo było na śniadanie.
    Jeżeli chodzi o obsługę to oceniam jako dobrą i tą w pokojach , i starającą się na stołówce. Ale nie dla obsługi tam przyjechałam. Jedynym kolorytem była rodzina lemurów, która mieszkała przy hotelu i często była gościem na stołówce. Jeszcze raz nie polecam tego hotelu!
    No i "prosząca kasa" na lotnisku w Nosa Bay, porażka, nie dawać nic, i tak zostaniecie obsłużeni jak ci co dali pieniądze do paszportu, jeszcze nigdy, nigdzie z taką sytuacją nie spotkaliśmy się, może poza małymi wyjątkami na Zanzibarze, ale to pikuś w porównaniu z Nosa Bay.
    ZaletyBezpiecznie poza hotelem, wszędzie można bez obawy pójść, wszędzie obejżeć, nie ma żebractwa.
    WadyPiasek na plaży przy hotelu nie jest taki biały jak wynika z opisu, jest ale na innych plażach.
    Hałaśliwy hotel, bardzo hałaśliwy!!!!!
  • ~Jurek / 2018-12-31 11:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Madagaskar - hotel Royal Beach (druga połowa grudnia 2018) Wakacje generalnie udane. Jednak ten nowy kierunek póki co jest niestety nie najlepiej przygotowany. Sprawa pierwsza to lot do i z Madagaskaru. Przylot na miejsce był ok. choć ilość miejsc jaka była w samolocie była zdecydowanie zbyt duża co mocno zmniejszało komfort lotu. Jednak droga powrotna samolotem włoskiej linii lotniczej Blue Panorama to jedna wielka porażka. Przed odlotem w samolocie stewardesa przekazała informację że samolot był podobno zbyt ciężki w związku z czym paliwa wystarczy jedynie do Aten gdzie nastąpi dotankowanie. Przewidywany czas postoju w Atenach to 1-1,5 godziny. Umowa z ITAKA była podpisana na lot bezpośredni z Nosy Be do Warszawy i nie przewidywała dodatkowych międzylądowań. Ponadto w samolocie w drodze powrotnej już po 5-6 godzinach zabrakło w toaletach wody i papieru toaletowego. Niestety podczas dotankowania woda do toalet nie została uzupełniona. Lot powrotny został opóźniony o ponad 3 i pół godziny. Samoloty bardzo stare i zniszczone a toalety śmierdzące i przerdzewiałe. Kolejna sprawa to hotel i gastronomia. Pokoje duże i przestronne, czyste i odnowione, systematycznie sprzątane oraz pryskane przeciw komarom. Tereny wokół hotelu bardzo dobrze utrzymane i systematycznie pryskane przeciw komarom i insektom. Recepcja bardzo dobrze działająca. Serwis na plaży bardzo dobry i sprawnie działający chociaż napoje chłodzące z baru były wydawane w śmiesznie małych pojemniczkach plastikowych (około 80 ml), z których trzeba było wszystko od razu wypić gdyż kubeczki były tak lekkie że wiatr je zwiewał i przewracał. Wyżywienie dobre chociaż śniadania bardzo ubogie. Najważniejszym problemem była WODA. Niestety woda przelewana przez kelnerów z baniaków do szklanych butelek/karafek nie była najlepszym pomysłem. Krótko mówiąc przelewanie wody w tym klimacie i przy tak wysokich temperaturach jest po prostu pomysłem SZATANA. Kolejna sprawa to Wigilia. Manu bardzo średnie a zmiana czasu rozpoczęcia kolacji Wigilijnej na 20:00 powinna wiązać się z odpowiednią zmianą czasu dostępności do baru w ramach all inclusive a nie pozostawienie praktycznie pół godziny na zamówienie po kolacji nie tylko napoi alkoholowych ale również soft drinków (kolacja trwała praktycznie do 21:30 a bar czynny był do 22:00). Generalnie pomysł na wyjazdy Polaków na Madagaskar należy do bardzo interesujących, ciekawych i z pewnością trafionych. Jednak koniecznie trzeba znaleźć lepsze rozwiązanie z wodą do picia (zakręcane małe pojemności butelek) oraz zmienić linię lotniczą obsługującą ten kierunek. Natomiast ideałem byłoby posłanie na co najmniej rok ze dwóch szefów kuchni z Polski lub Europy aby podszkolili miejscowych kucharzy zarówno w technikach kulinarnych jak i lepszego i bardziej efektywnego serwisu bufetowego. ”
  • ~Elwira / 2018-12-26 18:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Czy ktoś leciał z Itaka na Madere, do Tajlandii albo na Zielony Przylądek?
  • ~Margot 1203 / 2018-12-26 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniach 29.11 do 10.12.2018 r pojechaliśmy z Itaka na Zanzibar. Hotel w 100 % spełnił nasze oczekiwania wycieczki fakultatywnie pozostawiaja wiele do życzenia. Wybraliśmy sie na 1 dniowe Safafi na ląd-z przelotem samolotem 12 osobowym koszt takiej imprezy 640 $ od osoby. Z hotelu wyjechaliśmy o 4 : 45 bo na lokalne lotnisko przejazd zajmuje ok 1h. Po zbiórce przelecielismy do rezerwatu gdzie rozdzieleni zostaliśmy na 2 grupy po 6 osób. Po kilkinastu minutach objazdowki samochód sie dosłownie rozkraczyl i nie mogliśmy kontynuować. Nim przysłali zastępczy minęła prawie godzina. Kiedy dotarł kolejny samochód okazało sie że dachu nie można otworzyć bo jest zepsuty więc zdjecia mogliśmy robić tylko przez małe okienka. Słońce i wysoka temperatura bardzo negatywnie odbila sie na naszym stanie fizycznym. Nikomu juz sie nawet zdjęć nie chcialo robić- ugotowalismy sie w samochodzie. Po lunchu na który składała sie kanapka i pół pomarańczy, mala butelka wody kawalek zimnego ziemniaka i kurczaka próbowaliśmy wrócić do naszego celu czyli lotniska. Okazało sie że samochód ma niesprawny akumulator i nie może odpalić. Dobrze że w zasięgu byla druga grupa i kierowaca, ktory w jakiś sposób próbował uruchomic naszego grata. Na nasze szczęście po wielu próbach niczym rakietą pedzilismy na pas startowy więc o kolejnych zdjęciach zwierzaków tylko mogliśmy pomarzyć. Za kwotę 1280$ to mogliśmy mieć kolejny tydzień wakacji. Gdybyśmy wiedzieli, ze zostanie dla nas przygotowana taka szmira nigdy nie zdecydowaliśmy sie na wyjazd z Itaka. Cena całkowicie nieadekwatna do jakosci. Piszę ten komentarz aby przestrzec ludzi przed wycieczkami fakultatywnymi zakupionymi u rezydenta ponieważ Itaka na swojej oficjalnej stronie usunęła moje uwagi pozostawiając tylko i wyłącznie oceny dotyczące hotelu. Tak jest skonstruowana ankieta aby nikt z klientow nie próbował oczerniać biura Itaka. Admjnistrator usunie wszystko co negatywnie odnosi sie do organizatora -szczyt bezczelnosci !!!
    ZaletyPiękne widoki i mógłby być wspaniałe zdjecia pod warunkiem ze jedziesz w komfortowych warunkach sprawnym samochodem z otwieranym dachem jak np. Goscie w wielkiej Brytanii nie polski!
    WadyLiczy sie zysk nie klient !!! Cena maksymalnie wygorowana ! Koszt safari z przelotem dla 12 osob to jakies 4000$ latwo przeliczyc ile biuro ma zysku biorąc pod uwagę ze od pary placilo sie 1280$
  • ~Marek / 2018-12-20 05:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Solaris Grudzień 2018 - Tragedia , jedzenie koszmar , hotel paskudny omijajcie !!!
    WadyJedzenie obsługa
  • ~Rafal / 2018-12-17 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Polecieliśmy z dziewczyna na wycieczkę w sierpniu 2018r dk Bułgarii.
    Podczas powrotu samolot spóźniał sie aż w końcu odwołano lot, przez to że ITAKA zleca transport lotniczy najtańszym, nagorszym badziewnym firmom jak wtedy SMALL PLANET (o czym nie wiedzieliśmy bo to była nasza 1 wycieczka zagraniczna).

    Samolot miał wylecieć o 23.00 a do 5.00 dnia nastepnego NIKT NIE RACZYŁ NAM NAWET POWIEDZIEĆ CO SIE DZIEJE.
    Lot odwołano o 8.00 i tak od 23 dnia poprzedniego koczowaliśmy na lotnisku do 19.00 dnia następnego, paranoja jakaś.
    Ludzie dzwonili do ITAKA nikt nie odbieral specjalnie telefonów od nas. Masakra nigdy więcej z tym dziadowskim biurem.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~seba / 2018-12-16 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    opisze to na podstawie mojej reklamacji .............

    Temat: turcja/mamaris/turunc

    Wiadomość: witam
    dzis wróciłam z Turcji z calą rodzina i niezadowolona jestem z obsługi
    1. rezydenci polscy nie potrafią ogarnąć swoich podstawowych obowiązków ,rezydent powinien być pod reką lub tez dostępny w wyznaczonych godzinach ,w przeciwieństwie do rosyjskiego biura podróży gdzie na placówce stacjonowało po 2 rezydentów w lobby i cały dzień support-owali swoich podopiecznych
    2.skoro doba hotelowa konczy sie o 12.00 i po zdaniu kart dostepu do pokojów z automatu zostalismy wylogowani z internetu ! wiec kontakt ze znajomymi i rodziną był już opłacany z mojego prywatnego transferu danych!!!!!!!!!! I SZWĘDAC SIE ZE ZMECZONYM DZIECKIEM DO 21.00 !
    PRZEBIERAC SIE W LOBBY JAK JAKAS IDIOTKA?
    BO KTOS NIE POTRAFIŁ DOGRAC POKOJU KTÓRY BYŁ NIEZAKWATEROWANY AŻ DO NASZEGO WYJAZDU ,SPRAWDZIŁAM KILKUKROTNIE ,NAWET CHYBA NIE ZDAJECIE SOBIE SPRAWY ILE INFORMACJI MOŻNA ZDOBYC ZA KILKA MARNYCH SREBRNIKÓW !
    ALE WSZYSTKO TO POWYŻEJ JEST NICZYM W PORÓWNANIU Z TYM ZE KIEROWCA JEDNEGO Z 3 AUTOKARÓW DOWOŻĄCYCH LUDZI DO PUNKTU ZBORNEGO ZA STACJĄ BENZYNOWĄ TUZ OBOK TURECKIEGO BOISKA NA KTÓRYM PO 22.00 GRAŁO KILKUDZIESIECIU WYSPORTOWANYCH MŁODZIENCOW CO STAWRZA ZAGROŻENIE KONFORTU PSYCHICZNEGO ,MOJEGO JAKO KOBIETY ORAZ POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW MOJEJ RODZINY ............
    --AUTOKAR NIE ...DOJECHAŁ !!! KIEROWCA POJECHAŁ W PRZECIWNĄ STRONE !!TO MA BYC KOMPETENTNY PERSONEL ??
    POPRZEZ TEN IDIOTYCZNY WYBRYK OPOŻNIONO LOT O 1,5 GODZINY !!
    O CO CHODZI ? REZYDENTKA WYSŁAŁA LUDZI BÓG WIE GDZIE !! Z OBCYM KIEROWCA W PRZECIWNA STRONE ?NIKT SIE NIE POŁAPAŁ ZE NIE MA 3 BUSA!! ZE BRAKUJE 18 OSÓB ??A FAKT TEN WYSZEDŁ NA JAW W CZASIE KIEDY MIELISMY WEJSC NA POKŁAD NASZEGO SAMOLOTU ...
    WIEC JA I MOJA RODZINA KOCZOWALISMY NA LOTNISKU !!!
    JESTEM BARDZO NIEZADOWOLONA Z 50% ORGANIZACJI MOJEGO WYPOCZYNKU.
    Z RACJI TEGO BEDE DOMAGAC SIE OD WAS ODSZKODOWANIA LUB REKOMPENSTY ZA TEGO TYPU NIEDOCIĄGNIECIA
    PROSZE O KONTAKT POD NUMEREM................

    W ODPOWIEDZI NA PISMO KTÓRE PAŃSTWO WYSŁALIŚCIE DO MNIE ,SŁOWO PRZEPRASZAM ,BYŁO UŻYTE ZBYT WIELE RAZY CO NEGATYWNIE WPŁYWA NA DZIAŁANIA Z WASZEJ STRONY ,JEDNYM SŁOWEM BYŁA TO NIEUDOLNOŚĆ PRACOWNIKA /PRACOWNIKÓW KTÓRYCH ZATRUDNIACIE - WY - JAKO FIRMA A NIE JA ,..............JA PŁACE ZA USŁUGĘ KTÓRA WEDŁUG MNIE NIE DO KOŃCA ZOSTAŁA DOPEŁNIONA ,GDYŻ WASZ PRACOWNIK /PRACOWNICY SA PRZEDSTAWICIELAMI WASZYMI W STOSUNKU DO NAS JAKO KLIENTA ,CO DAŁO WIELE DO ŻYCZENIA ,TO MOGĘ PODAĆ ZA PRZYKŁAD BIURO Z KTÓRYM ZALICZYŁEM SUPER WAKACJE W GRECJI I( GRECOS) BYŁEM MEGA ZADOWOLONY ,Z WASZEJ STRONY NIESTETY ,TO NIE ZOSTAŁO MI ZAGWARANTOWANE ,SKORO MÓWCIE ZE WASZE WAKACJE SĄ SUPER .....MOŻE I SĄ ALE BARDZO DUŻO JEST NIEDOCIĄGNIĘĆ I PEWNE TEMATY SĄ OLEWANE ,POROSTU WPROST LICZY SIE SZTUKA NIE KLIENT !
    PARTYZANTKA KTÓRA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA W TYM REJONIE MÓWI SAMA ZA SIEBIE .
    MNIE NIE INTERESUJE SŁOWO PRZEPRASZAM,PRZEPROSIN MAM PEŁNĄ SZAFĘ ! ,MÓJ URLOP ZOSTAŁ POWIERZONY W WASZE RĘCE A WY JAKO OSOBA /FIRMA KTÓRĄ OBDARZYŁEM ZAUFANIEM SPIEPRZYLISCIE SPRAWĘ .
    JEDNYM SŁOWEM NIE POTRAFILIŚCIE STANĄĆ NA WYSOKOŚCI ZADANIA I W TRAKCIE MOJEGO URLOPU JAK I TERAZ ,KIEDY WCISKACIE MI OFICJALNEGO PISEMNEGO ZAPYCHACZA
    CZY KTOS Z WAS PRZEANALIZOWAŁ SYTUACJE KTÓRA TAM ZAISTNIAŁA?
    JEDNYM SŁOWEM ŻENADA ,TO MOŻE JA POWINIENEM PRZEPROSIC ----> PRZEPRASZAM ZE ZŁOŻYŁEM REKLAMACJE <
    NAWET NIKT NIE ZADZWONIŁ ,NAWET NIKT NIE ZAPYTAŁ O SZCZEGÓŁY ..............

    ZAKŁADAM ZE BEDĘ OSOBĄ KTÓRA WPŁYNIE NA WASZ RAITING .............

    Zaletytubylcy i atmosfera super ,przewozniek do du...szy....
    Wadypartyzantka !
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
TUI
Ocena: 4.72, ilość opinii: 6
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99
Virgin Mobile
Ocena: 2.72, ilość opinii: 52