Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 340 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    3.03
  • Obsługa klienta
    2.56
  • Cena/Jakość
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2019-12-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco NIEpolecam biura Itaka! Sprzedają pięknie wakacje ale tylko w opisanie.. na miejscu zastajesz grzyba w łazience i klimatyzacji, połamane deski w łóżku, alkohol rzekomo importowany firmy HOLIDAY i mocno rozjechaną rzeczywistość! Składasz reklamacje i przepychasz się już kolejny miesiąc mailami! Oto cała prawda o firmie kogutek zwanym Itaka! Chętnie pokaże wszystkim zainteresowanym zdjęcia pokoju w hotelu 5* który sprzedaje Itaka!
    ZaletyZero zalet!
    WadyBrud, grzyb, inny opis oferty aniżeli można zastać na miejscu, fatalna obsługa, podejście do Klienta na poziomie zerowym!
    Bezczelni i kpiący z Klienta!
  • ~Fiona / 2019-12-02 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    dziękuje za info
    Muszę się pochylić nad innym biurem podróży
  • ~Witos / 2019-12-01 14:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Moje ulubione biuro podróży. Spoko ceny, w szczególności ofert last minute. Wycieczki fajnie zorganizowane i zadowalające.
  • ~Janusz / 2019-11-25 13:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie Itaka ma super oferty, w szczególności te last minute. Wycieczki są fajnie zorganizowane. Hotele są dobre, czyste i komfortowe. Rezydenci są mili i obeznani w tematach.
    Zaletywszystko
    Wadynie było ani razu
  • ~Sonia / 2019-11-21 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Ogólnie nie mam żadnych negatywnych do opisania wydarzeń, jedynie same pozytywne. Standardowo, podróż przebiegła bez żadnych niemiłych niespodzianek. Było w porządku. Rezydentka też fajna. Hotel tak, jak w ofercie. Czysto i przyjemnie. Całą wycieczka wypadła bardzo dobrze. Było interesująco i pięknie.
  • ~K / 2019-11-20 01:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamliwa, żałosna obsługa klienta. Standard hotelu niezgodny z oferta. Wszystko czego można się po nich spodziewać to zrujnowane wakacje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~K / 2019-11-20 01:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamliwa, żałosna obsługa klienta. Standard hotelu niezgodny z oferta. Wszystko czego można się po nich spodziewać to zrujnowane wakacje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Marta / 2019-11-18 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura Itaka !!! Dwa dni przed wylotem na podróż poślubną na Malediwy otrzymaliśmy informację,że nie lecimy ponieważ nie ma miejsca w hotelu. Całą kwotę za wycieczkę wpłaciliśmy 6 listopada w biurze podroży w Arkadii ( Warszawa) przez 12 dni nie mieliśmy żadnej informacji,że coś może być nie tak. Płacąc kwotę 17 tyś miałam nadzieje,że biuro podejdzie do sprawy profesjonalnie i spędzimy wspaniałą podróż poślubna w miejscu ,które spodobało się nam najbardziej. Z całego serca nie polecam bo dzień radości,że za dwa dni wymarzony wyjazd zmienił się w dzień pełen nerwów czego konsekwencją jest odwołany wyjazd.
  • ~Gosia / 2019-11-17 17:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z urlopu. Szczególnie polecam wycieczki krajobrazowe na Lanzarote z panem Andrzejem który fantastycznie opowiada. Polecam!!!
  • ~MoniSz. / 2019-11-16 21:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem mega zadowolona z oferty BP Itaka, pierwszy raz byłam z tym biurem na wczasach i wróciłam wypoczęta, zrelaksowana i zadowolona, opieka rezydenta na wysokim poziomie, fajne wycieczki fakultatywne. Pracownicy Itaki są pomocni, mili i zawsze chętni do pomocy w wyborze lub zmianie wakacji, polecam z całego serca i teraz wakacje tylko z Itaką.
    ZaletyOferta,jakość, pracownicy, opieka na miejscu
    WadyBrak.
  • ~Greta / 2019-11-16 19:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja na wyjazdach z Itaką była co najmniej kilka razy. Każdy udany, pełen fantastycznych emocji i doznań i do tego ze wspaniałymi ludźmi. Jendo ze zdecydowane najlepszych biur podróży w Polsce, które naprawdę dba o swojego klienta.
    ZaletyCeny, dobre warunki dla klientów, fajne hotele
    WadyJa nie znajduję
  • ~Joanna / 2019-11-16 19:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel w Tabie Strand ok, jednak nie 5*, jedzenie ok, urozmaicone, pokoje duże, obsługa super. Wycieczki fakultatywne do Izraela-Jerozolima to nieporozumienie. 180 dolarów za 24 godzinną wycieczkę przeważnie w autokarze lub kolejkach, przewodnik Milena ma bardzo małą wiedzę, wszędzie biegnie a najszybciej do sklepu z pamiątkami gdzie bierze prowizję od zakupów. Brdzo niewiele nam pokazała, kazała stać tylko w kolejkach w kosciołach. Poza tym bardzo niemiła.
    ZaletyHotel super połozony
    Wadyprzewodnik Milena, która zepsuła nam wycieczkę do Jerozolimy
  • ~Art / 2019-11-12 11:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam! Kilka refleksji z pobytu w El Wekkala Taba Heights .Hotel jak to hotel w Egipcie...kto był w Egipcie ten wie...standard adekwatny do ceny, okolica Taba Heights robi nieco przygnębiające wrażenie (strefa zmilitaryzowana - granica z Izraelem,Jordanią…) takie luksusowe więzienie...nie ma co liczyc na wypady na własną rękę - pozostają drogie fakultety...okolica po której można spacerować razi sztucznością ...plaża-bida, rafa-bida..no chyba że rejs snurkowy za 100$ ...ale 30 stopni w listopadzie warte tej ceny...generalnie nie ma się do czego przyczepić...nadchodzi ostatni dzień urlopu i tu zdziwko!- zbiórka na transfer na lotnisko 17.30 ,wymeldowanie z hotelu najpierw 11.00 póżniej 12.00 ,wymeldowanie łaczy się z utratą all incl. czyli za lunch płacisz ok 10$,przedłużenie doby do 17.00 -25$-wybór należy do ciebie...(nieźle bo w Mosaic -100$),oczywiście z rezydentką brak kontaktu, zbiórka w lobby 17.30,planowy wylot z Taby o 21.30, o 19.00 pakujemy się do autokaru i jedziemy po resztę grupy do hotelu Mosaic, bałagan się powiększa, wkurw rosnie… zero informacji..od 19.00 06.11 do ok 4.00 07.11 koczowanie w hotelu Mosaic, nadal brak jakiejkolwiek informacji...ludzie(ok20%) próbują dodzwonić się do rezydentki-zero, konsula polskiego w Egipcie- ogólniki,czekać na info,linii lotniczych (Smartwings)-zero konkretów..reszta śpi w autokarach(3 szt) albo zalega w lobby, albo włóczy się jak zombie .w końcu o 4.00 wyruszamy na lotnisko-HURRA!!!, na lotnisku w miarę szybka odprawa ( kupiłem sobie darbukę ,taki bębenek kielichowy(mieszczący się w podręcznym) i po odprawie podchodzi do mnie jakiś Janusz z obsługi lotniska i zaczyna mi grzebać w podręcznym przy bębenku, próbuje wcisnąć kit że muszę go nadac jako rejestrowany(oczywista za opłatą) robi się zamieszanie, przychodzi jeden mundurowy, po chwili drugi mundurowy i zaczyna się debata, mówię typom że w razie zniszczenia zażądam gigantycznego odszkodowania i oprotestuje ich praktyki w Egipskim ministerstwie lotnictwa, typy odpuszczają... i koczujemy dalej...wylot z Taby 8.30...w Katowicach ladujemy o 11.00 07.11 czyli 12 godzin po planowanej godz przylotu...info od Smartwings -przyczyna opóźnienia-problemy techniczne....taka historia...
    PS. Oczywiście wnosimy do linii lotniczych wniosek o odszkodowanie
    Zaletyklimat
    Wadyrezydentka Itaki
  • ~milka / 2019-11-10 15:58
    Ocena: 2.67 / 5
    tak jak pisałam poprzednio - Itaka steruje opiniami, nagrody otrzymują tylko osoby"znajomy króliczka" - oczywiście moja opinia nie pojawiła się na stronach Itaki choć minęło 30 dni od oceny.
  • ~Ania / 2019-11-04 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zakwaterowanie w hotelu o dwukrotnie niższym standardzie niż prezentowany na zdjęciach. Reklamacja zgłoszona I nieuznana tłumaczenie pracownika biura" pokoje na stronie są poglądowe klienci mogą zostać zakwaterowani do innych pokoju niż te prezentowane w ofercie" biuro zostało zgłoszone do uokik.
  • ~Daniel / 2019-11-04 11:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Generalnie wszystko było bardzo dobre. Nie mam zastrzeżeń ani co do podróży, hotelu, rezydenta czy realizacji programu wycieczki. Wszystko odbyło się porządnie. Jestem zadowolony.
  • ~EdytaZ / 2019-11-03 19:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Od samego początku podróży było miło i przyjemnie. Bardzo fajna rezydentka z poczuciem humoru. Hotel był dokładnie taki, jak w ofercie. Bardzo przyjemny. Wokół piękna okolica. Miło się zwiedzało piękną Tunezję. Cena do jakości ogólnej wycieczki wypadłą super.
  • ~LUKASZ / 2019-10-30 20:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Itaka ma w nosie klienta, kupiliśmy wycieczkę osmiodniowa do Taby i ok wszysko się zgadza osiem dni było tylko szkoda że siedem dni w hotelu, resztę czasu spędziliśmy na walizkach czekając na samolot
  • ~gringo / 2019-10-30 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy wycieczki na Fuerteventurę- lipiec 2019r- zgłosiliśmy reklamacje dotyczącą daty wylotu z Fuertenventury i zatem czasu trwania wycieczki. W momencie rezerwacji dnia 21-go lutego 2019r w ofercie był powrót 30.07.2019r, a nie jak biuro Itaka podała nam w swojej odpowiedzi na reklamację -29.07.2019r ( tego dnia musieliśmy opuścić hotel już o 10:00). Zatem skrócili nam czas pobytu o przynajmniej całą dobę. Podkreślę, że zmieniali tą ofertę kilka razy od lutego (kiedy opłata już poszła) i tak wchodząc w link -"pobierz rezerwację"- widniała tam za każdym razem inna data powrotu- początkowo- 30.07.2019r, następnie - 29/30 a w końcu 29.07.2019r. Decydując się na tą ofertę ufaliśmy, że dotyczy ona pobytu 12 dniowego, a okazał się niespełna 11-dniowy i nie jest to zgodne z zawarta umową, czyli termin 18.07.2019-30.07.2019.Mam na to dowody, bo zaraz po opłaceniu zadatku wysłali mi maila z potwierdzeniem terminu. W odpowiedzi nas reklamację napisali,że że nie dopatrzyli się
    okoliczności, które uzasadniałyby przyznanie rekompensaty.Uważam, że długość oferty została skrócona i czujemy się skrzywdzeni, dlatego nie zostawiamy tego i idziemy z tym instancję wyżej.
    Zaletysama wyspa dostarczyła atrakcji i fajny hotel
    Wadywszystko co związane z Itaką, począwszy od podejścia do sprawy rezydenta jak i innego rezydenta,który oprowadzał po wyspie- niesympatyczny i niekompetentny
  • ~wojciech / 2019-10-29 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    zdecydowanie nie polecam. oferta itaki w portugalii calkowicie niezgodna z warunkami w hotelu. pokój, który dostaliśmy w żaden sposób nie był pokojem rodzinnym, jak było napisane w umowie. miały być dwa pokoje, był pokój i kuchnia. dzieci spały w kuchni. wszystkie sprzęty stare, poniszczone. sprzątanie raz na parę dni, tak samo wymiana ręczników. hotel to w zasadzie motel na godziny lub pojedyncze dni. żadnej pomocy ze strony rezydenta. unikajcie hotelu golden cabana clube w portugalii z wyjazdem z itaki.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady- brud, poniszczone, stare meble, brak sprzątania, kiepskie jedzenie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
TUI
Ocena: 2.94, ilość opinii: 57
Rainbow Tours
Ocena: 4.00, ilość opinii: 35
Funclub
Ocena: 2.86, ilość opinii: 12
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 807
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 647
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 114