Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 392 opinii

2.70 / 5

  • Oferta
    2.98
  • Obsługa klienta
    2.49
  • Cena/Jakość
    2.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Załamana / 2020-03-15 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedna WIELKA kpina! Żerują na klientach i wykorzystują że są najwięksi. Że też nie posłuchałam swojego zzięcia, że najwięksi zawsze najbardziej oszukują. Nigdy więcej! Nic nie można z nimi uzfodnić jak klient z biurem, wszędzie szukają dopłat choć robią miliardy na turystyce. Rządzą się jak by nie byli biurem, w któym klient jest najważniejszy, ale jakąś organizacją, w której klient jest ich parobkiem. KPINA! Do prokuratury i do zamknięcia!
    ZaletyDobry humor przy zdzieraniu i oszukiwaniu klientów - ale to wg nich dobra cecha, wg mnie przywara
    WadyUuuuu długo by tu pisać
  • ~regi / 2020-03-14 23:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Skandal..siedzimy w hotelu w Egipcie w holu ponieważ pani rezydent Monika nie potrafiła ustalić dokładnej godziny odjazdu na lotnisko..już trzeci raz ja zmienia i nawet nie raczyła nas o tym poinformować dobrze że jeden uczestników do niej zadzwonił i się dowiedział... mieliśmy opłacone pokoje i tam spokojnie można było poczekać,te cztery godziny ale po co wcześniej informować..przez cały czas pobytu nie widziałam tej pani.nie bylo jej nawet przy zameldowaniu gdzie pomoc rezydenta jest niezbędna..od dziś każdego będę przestrzegać przed waszym biurem
    ZaletyNic
    WadyPani rezydent
  • ~Wiktoria / 2020-03-10 23:10
    Ocena: 3.67 / 5
    Byliśmy w lutym na wczasach w Egiptu Taba hotel EL Wakala . Nie uprzedzono nas że tam taki rygor i Itaka, jak monopolista wszystko kontroluję. Duże zaskoczenie było to że my nie mogli wyjechać na żadną wycieczkę bez Itaki. Normalnie każda z wycieczek z Itaką kosztowała 50 $ więcej niż z innym biurem, a to chyba bardzo dużo. Reszta: hotel, kuchnia, animacji, obsługa wszystko poza rezydentką p.Patrycją było super. Pojechaliśmy do Taby bo mąż marzył o Jerozolimie , owszem byliśmy, ale wspomnienia nie najlepsze. Czujemy się oszukani przez rezydentkę Itaki na miejscu - to wyzysk ludzi . Podzuczyly nas do grupy z Ukrainy, gdzie autokar z Sarm el Szejk przejechał 250 km, a nas bus 15 km do granicy z Izraelem i one wszyscy płacili o 50 $ mniej. Dużo podróżujemy i pierwszy raz z czymś takim spotkaliśmy - zawszy wykupujemy wycieczki na miejscu i nikt niczego nie narzuca.
    ZaletyObsługa pomocna, na zawołanie, mila, zawsze na stanowisku. Jedzenie też ok.
    WadyProszę nie kupować wycieczek w Itace, bo są ceny z kosmosu. Do Jerozolimy zapłaciliśmy 180 $ , a reszta 130 $ . Robią to celowo - to skandal. nie dajcie się nabrać, albo negocjujcie przy zakupie imprezy.
  • ~Krystyna / 2020-03-10 19:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Syn wykupił mi wycieczkę do Wenecji w styczniu 2020r na koniec kwietnia. Chciałam zmienić termin w związku z koronowirusem. Jestem krótko po operacji i wyjazd w tym terminie był dla mnie zagrożeniem. Zadzwoniłam do firmy i przedstawiłem swoją propozycję. Nie chciałam rezygnacji, tylko zmiany terminu. Podano mi dwa terminy do wyboru. Poprosilam o zamianę na wrześniowy termin. Poinformowano mnie, że może to zrobić tylko syn,ponieważ on robił przelew za wycieczkę. Zadzwoniłam do syna i przedstawiłem, że zmieniłam termin wyjazdu na wrzesień i tylko on musi potwierdzić zmiany, gdyż on płacił. Kiedy syn się zakomunikował z biurem, kazano mu zapłacić dodatkowo 250 zł.
    Nie wyraziłam zgody na takie złodziejstwo.
    Za trzydniowy pobyt wyszło by 1600 zł.
    Jest to oszustwo w biały dzień i żerowania na cudzym zdrowiu. Nikomu nie polecam firmy, nie liczy się człowiek tylko kasa. Godne pożałowania. Życzę upadłości firmie ITAKA.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo w biały dzień.
  • ~Elżbieta / 2020-03-06 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    mamy wykupioną wycieczkę do Wloch objazdową na 04.04.2020 , wypowiedzielismy umowę po wpłaceniu tylko zaliczki z uwagi na epidemię we Włoszech powołaliśmy odpowiedni art.47 ust. 4 o imprezach turystycznych , w mediach wszędzie piszą że biura podróży wstrzymują wycieczki do Włoch na podstawie tego art. i oddają pieniądze tylko nie ITAKA !!!! oni twierdzą że nie ma podstaw że we Włoszech nie ma epidemii i musieliśmy wpłacić resztę kwoty aby nie stracić zaliczki . Jutro w tej sprawie udajemy się do prawnika i do biura rzecznika ds konsumentów , nie odpuścimy aby w ten spoób traktować innych . Dowiedzieliśmy się że w Wenecji zaraziła się już pilotka z tego biura , i oni mają czelność zmuszać ludzi do wyjazdu bo nie chcą zwrócić pieniędzy. Nie odpuścimy i przestrzegamy przed tym biurem ITAKA , był to nas pierwszy i ostatni raz wyjazd z ITAKA
  • ~Tadeusz / 2020-03-05 23:21
    Ocena: 1.33 / 5
    UWAGA!!!! OSTRZEŻENIE !!!! Przestrzegam z korzystania z biura podróży itaka a tym bardziej przez pośrednika sprzedaży wakacje.pl. Żerują na przedpłatach wycieczek włączając w to zakup dodatkowych ubezpieczeń. Przy rezygnacji dostaniecie kopa w d.... Chyba z tego żyją. Uwaga bo przewiduję , że te "pożal się Boże" biura podróży niedługo padną na pysk czego im szczerze życzę i nie przez koronawirusa tylko przez własną zachłanność, nieuczciwość i olewanie klientów.
    ZaletyCwane podejście do formy prowadzenia biznesu czyli bierz co dostałeś od frajerów i w nogi.
    WadyJak na cwaniaków to małe zaliczki biorą. A nie lepiej by było zaliczka 100 % za wycieczkę i 200% za rezygnację? przemyślcie
  • ~Małgorzata / 2020-03-02 19:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Wróciliśmy z wycieczki do Hiszpanii, ogólnie było super oprócz problemów z godz wylotu, wszystko jednak udało się załatwić dzięki pani Zuzannie, która pozdrawiamy. Warunki dobre, dobra ekipa i fachowa postawa pilota i przewodników, polecam
    ZaletyPilotka p. ZUZANNA I PRZEWODNICY
    WadySłaby pierwszy hotel
  • ~Aleksander / 2020-03-02 19:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka last minute do Grecji była fantastyczna. Piękne widoki, pyszne jedzenie, super zwiedzanie :)
  • ~Pokeras / 2020-03-02 19:34
    Ocena: 3.33 / 5
    Biorac pod uwagę zaistniałą w wielu krajach sytuację epidemi korowirusa wycieczki do miejsc, gdzie sytuacja jest krytyczna powinny zostać odwołane z względu na obawę o zdrowie i życie klientów. Czytałam pochwalę na temat itaki za odwołanie wycieczki 28lutego do Włoch z tego właśnie powodu. Teraz gdy sytuacja zdaje się być jeszcze gorsza nie zmienia się nawet plan wycieczki. Mimo o ustawie mówiącej o zwrocie środków biurą podróży nie ma nawet ugody jeżeli chodzi o anulowanie wycieczki.
    ZaletyWcześniejsze zadowolenie z wyjazdów.
    WadyNarażanie zdrowia i życia klienta.
  • ~Justyna / 2020-03-01 20:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardo fajnie ogarnięta wycieczka do Hiszpanii. Wszystkie obietnice z ofert zostały spełnione. Bardzo polecam.
  • ~Bialy@ / 2020-03-01 10:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Wyjazd na wycieczkę do taby hotel el wekala . Na dzień dobry przy rezerwacji wprowadzenie w błąd co do lotniska wylotowego , pani w biurze stwierdziła brak miejsc na wylot z Warszawy i zaproponowała Katowice, jak się później okazało warszawa cały czas była dostępna, dodam że już wykupiłem parking w Katowicach bez możliwości zmiany ba parking w Warszawie ( zekomy brak miejsc ) . Dzwoniąc na parkingi współpracujący z itaka , znów okazało się że miejsca są.
    Po przylocie do taby sam hotel i obsługa bardzo miła pokoje czysta codziennie sprzątanie, jedzenie dobre choć mało urozmaicone. Największą porażką była pani Patrycja rezydentka,na spotkaniu organizacyjnym udzieliła informacji o możliwość korzystania z bilarda oraz plaży na innym hotelu raz bezpłatnie, co później okazało się że bilard płatny 4 $ A leżaki na plaży 15$ .nastepna sytuacja była taka iż kilka osób wykupilo wycieczkę z jednego z lokalnych biur podróży przed samym wyjazdem okazało się że nie mogą opuscic hotelu bo nie dostali zgody od miejscowej policji ,w dalszym toku sytuacji na jaw wyszedł fakt ze to sprawa pani rezydentki ktora dołożyła swoich starań by wycieczka nie doszła do skutku Kolejna sytuacja co do Pani Patrycji jest fakt że jedna z moich koleżanka będąc u znajomych również wycieczka z Itaki w tabie poczuła się źle, po telefonie do rezydentki usłyszeliśmy informacja ze mamy opuścić pokój znajomych i udac się do swoje oddalonego dobre 20 min spaceru , bo w przeciwnym razie musimy płacić za dobe hotelowa 50$. Dodam że informowała co się dzieje że zdrowiem i prosiłem o pomoc lekarza pani Patrycja uciela temat i kazała siebie radzić samemu . Na koniec mojej wypowiedzi daje 5/10 co do hotelu i obsługi A rezydenta to myślę że poniżej minusa jej się należy i nie wiem co ona tam jeszcze robi
    ZaletyObsługa hotelowa płaczą i baseny
    WadyPomoc i informacje że strony rezydentki
  • ~Kazimierz / 2020-02-28 16:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie ładnie postępują w przypadku rezygnacji z wyjazdu zdzierają ile można
    koniec współpracy z nimi.
  • ~Klient Itaki / 2020-02-25 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiliśmy w kilka osób wyjazd na narty do Włoch od 29.02 w region objety koronawirusem - przylot do Werony. Region ten jest obecnie zamknięty droga lądowa na wjazd i wyjazd ze względu na epidemie. MSZ i GIS wydają komunikaty o nie wjeżdżaniu w te regiony, ponadto po powrocie z Włoch ludzie objęci są kwarantanna. Natomiast Itaka nie widzi problemu, uważa że takie alerty z MSZ nic nie znaczą i nie mają zamiaru odwołać wycieczki. Ponadto uważają że ryzyko zachorowania jest wszędzie więc to obojetne gdzie polecimy. Liczą się dla nich jedynie zysk i nie dbają mimo ostrzeżeń o dobro i zdrowie swoich klientów.
    WadyZero merytorycznej rozmowy z Itaka, przełączają klienta a po przełączeniu już nikt się nie odzywa
  • ~Elka / 2020-02-24 04:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziś otrzymaliśmy z Itaki kolejną odpowiedź na reklamację dotyczącą naszego wyjazdu do Hiszpanii na Costa Tropikal - miejscowość Motril, hotel Playa Granada Club Resort. Historia zaczyna się w styczniu 2019 roku, kiedy to postanawiamy z przyjaciółmi, że jedziemy wygrzać się w hiszpańskim ciepełku. Udajemy się do biura Itaki, gdzie bardzo miła pani za biurkiem, przedstawia nam ofertę pobytu w wytypowanym przez nas hotelu. Gdy doszło do generowania stosownych umów, zostaliśmy przepytani na okoliczność: pokoje na parterze czy na piętrze, z widokiem na morze czy ogród itp.. Wybraliśmy piętro/ogród. Dodatkowo wykupiliśmy wycieczkę do Caminito Del Rey bo bardzo chcieliśmy tam być. Moja dociekliwość kazała mi zapytać czy wycieczka dojdzie do skutku. Odpowiedź: przy czterech osobach nie będzie problemu.
    Wyszliśmy zadowoleni, z kompletem dokumentów i fakturą do zapłacenia na 14 tys.. Sielanka trwała do 13 września kiedy to otrzymaliśmy informację, że godzina wylotu się zmieniła. Z planowej 11:40 (Okęcie) - 15:40 (Malaga) na 16:40 (Modlin) - 19:40 (Malaga). W rezultacie w hotelu byliśmy po 23. No i się zaczęło. Pokoje wielkości podwójnego łóżka z niewielkim marginesem na dojście i przejście na balkon. Ale, ale, jaki balkon? Pokoje były na parterze. Pal sześć parter, nie piętro wszak ważne w wypoczynku. Czar jednak prysł, gdy otworzyliśmy drzwi na "taras". Nawet głęboką nocą widzieliśmy błoto pod nogami, porozsypywane kamienie, wystające (na kilkanaście cm) z "trawnika" studzienki. A gdy rano zaświeciło Słonko naszym oczom ukazał się powalający widok na ogród. Cztery metry wyłysiałego trawnika, przerzedzony żywopłot z fikusów, uschnięte palmy, obrzydliwe, pleśniejące płoty oddzielające poszczególne wybiegi-tarasy. Jeszcze tego samego dnia przekazaliśmy nasze zastrzeżenia rezydentce, która doradziła: "możecie prosić w recepcji o zamianę pokoi ale powiedzą wam że nie maja innych wolnych". Poinformowała nas też, że "my (Itaka) też uważamy że te pokoje nie spełniają standardów, ale oni (hotel) uważają że spełniają". Skończyło się na pisemnej reklamacji skierowanej do Itaki i biura hotelu. W obliczu bezradności rezydentki i totalnej ignorancji ze strony Hotelu, pozostało nam przyzwyczaić się. 90% czasu spędzaliśmy po jasnej stronie Hotelu, bo generalnie jest bardzo fajny. Jak już poznaliśmy wszystkie hotelowe zakamarki to jedyne co możemy powiedzieć to to, że trafiliśmy do najbardziej zapyziałego miejsca w całym kompleksie. Żeby nie było tak pięknie, to w przeddzień wycieczki o godz. 16:30 (wyjazd następnego dnia o 6:00) odwołano ją lakonicznym sms-em, bez podania przyczyny. Oczywiście rezydentka o niczym nie wiedziała, bo jak się okazało wycieczki organizuje lokalne biuro a nie sama Itaka. Gdyby nie upór męża, stanowczość przyjaciół i moja furia, rezydentka nic by nie zrobiła. W efekcie podpięła nas do zbiorowej wejściówki z innego biura, ale transport musieliśmy załatwić sami. Wynajęcie samochodu w Motril w godzinę graniczyło z cudem. W końcu dojechał w nocy z jakiejś odległej wypożyczalni. W ten oto sposób Itaka zapewniła nam bezstresowy releks w komfortowych warunkach.
    Po powrocie otrzymaliśmy informację że za wycieczkę która kosztowała nas 1000 zł zwracają 174,20 zł. tym sposobem za wyjście do Caminito Del Rey zapłaciliśmy 3-krotnie wyższą cenę.
    Otrzymaliśmy również odpowiedź na reklamację dotyczącą zakwaterowania. "Bardzo nam przykro; nie mamy wpływu; przepraszamy; ble ble bla bla..., proponujemy w ramach rekompensaty vwłczer w wysokości 1200 zł dla 4 osób na kolejny wyjazd. Czyli co? Po czymś takim mamy jechać na zasadzie "może tym razem będzie lepiej"? Wysmarowałam kolejne pismo, tym razem ze szczegółowym opisem popartym zdjęciami. Odpowiedż - podtrzymują stanowisko co do wysokości rekompensaty ale zamieniają wołczer na wypłatę gotówkową. No, już lepiej bo nie musimy korzystać z ich usług.
    Morał z opowiastki jest taki. Jeśli traficie do Playa Granada Club Resort (nie daj Boże z Itaką) i w recepcji otrzymacie kartę zakwaterowania z nazwą budynku HUELVA, od razu coś z tym róbcie.
    Dla tych którzy dotrwali do końca opowieści i mają ochotę zobaczyć jak to wyglądało zapraszam tu: https://www.youtube.com/watch?v=LjRjFoowyfw&t=11s

  • ~Lutka / 2020-02-23 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!
    Nie muwią prawdy do końca.
    Monopolisty ma wycieczki.
    Wycieczki są strasznie drogi, a innych turoperatorów (u których taka sama wycieczka kosztuje na 50% tanniej) nie wpuszczają do swoich klientów.
    Hasło Itaku: My lub nikt!(((
    Straszna tragedia od tego.
  • ~Igor / 2020-02-22 15:39
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo fajnie ogarnięta wycieczka na Cypr. Nie opłaca się jechać na własną rękę, lepiej zapłacić za wycieczkę zorganizowaną taką, jak z ITAKI last minut. Cena jest adekwatna do wycieczki.
    Zaletywszystko
    Wadybrak
  • ~piotr / 2020-02-22 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam jedziemy do Turcji w pięć rodzin wycieczkę zarezerwowaliśmy we wrzesniu 2019 na czerwiec 2020 ,a wyloty mamy w różnych godzinach i to samo z powrotem.Zaznaczam ,że na lotnisko jedziemy busem,pani przy zakupie produktu zapewniała nas SŁOWNIE ,że nie będzie problemu ,żeby razem lecieć i wracać.
  • ~Karol / 2020-02-21 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy wpłaconą zaliczkę na wycieczkę do Chin. Chcemy polecieć w innym kierunku,ze względu na koronawirusa. Nie możemy zmienić kierunku tylko zrezygnować z uczestnictwa koszt 600zł.od osoby(5osób).Na siłę chcą nas wysłać na pewną zarazę.Maskra jakaś ostatni raz z tym biurem.Byliśmy stałymi klientami już nie będziemy.Żal że tak podchodzą do klienta.Liczy się tylko kasa.
    ZaletyDobrze wciskają wycieczki.
    WadySzkoda pisać.
  • ~Jan / 2020-02-21 13:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy i ostatni wyjazd z Itaką do Egiptu pobyt w Tabie w m-cu luty 2020 hotel EL Wekalia poza obsługa która robiła co mogła by byc miła i uczynna pobyt rozczarowanie posiłki jednostajne i codzienny omlet i wedlina która nie nadawała się do jedzenia jak na liczbę gwiazdek słabo a porażką była rezydentka która wciskała drogie wycieczki z itaki o gdy ktoś wykupił wycieczke z lokalnego biura dużo tanszą to recepcja odmawiała wydawania na czas wycieczki suchego prowiantu uzasadniajac to tym że taka maja umowę z Itaką pierwszy raz z czyms takim się spotkałem fakultatywnośc wg Pani rezydent to wyłacznosc na organizacje wycieczek przez Itake.Na pewno już nie skorzystam z usług tego biura
  • ~IW / 2020-02-18 22:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Madagaskar
    ostrzegam przed wykupem przelotu w biznes klasie synadard ponizej economy
    biuro nie bierze odpowiedzialności za czarter ale bierze pełną opłatę

    druga sprawa to wycieczki fakultatywne
    cena horendalna do jakości

    polecam lokalnych operatorów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
TUI
Ocena: 2.63, ilość opinii: 81
Rainbow Tours
Ocena: 3.05, ilość opinii: 51
Funclub
Ocena: 2.25, ilość opinii: 19
Neckermann
Ocena: 2.76, ilość opinii: 15
Alfa Star
Ocena: 5.00, ilość opinii: 14
Flixbus
Ocena: 2.29, ilość opinii: 869
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 726
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Netflix
Ocena: 2.57, ilość opinii: 245
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 172
nju mobile
Ocena: 3.09, ilość opinii: 161