Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 315 opinii

2.78 / 5

  • Oferta
    3.05
  • Obsługa klienta
    2.56
  • Cena/Jakość
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona B. / 2019-10-23 19:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Miejsce: Rodos Faliraki
    Czas: październik 2019
    Typ: hotel 4 gwiazdki, all inclusive

    Opinia: oferta lekko przekoloryzowana. Zarówno agent jak i rezydent mocno niezorientowani w lokalnych atrakcjach i dostępności usług.
    ZaletyHotel blisko plaży, zgodnie z ofertą
    WadyBrak wifi (miało być), niska jakość jedzenia i napojów. Pokoje nie były sprzątane codziennie.
  • ~Łukasz / 2019-10-22 16:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty przekoloryzowane, nie odzwierciedlające rzeczywistości. Zdecydowałem się na jedną, gdyż miała bardzo wysoką opinię. Okazała się dnem. Po powrocie napisałem negatywną opinię dot. hotelu i opisałem całe wakacje. Minęły 3 miesiące a opinii dalej nie ma. Wpływają tylko te pozytywne, a negatywne nie są publikowane, stąd takie wysokie oceny.
    ZaletyBrak
    WadyOferty mocno przekoloryzowane
    Zawyżone oceny lokalizacji, gdyż negatywne nie są publikowane.
    Rezydenci nie zawsze są zainteresowani grupami.
  • ~Daria / 2019-10-21 19:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Oferta rzeczywiście byłą zgodna z programem wycieczki i innymi kwestiami. Za to szacunek. Bardzo ładny hotel do dyspozycji w dobrej lokalizacji. Rezydent miły i wygadany. Wycieczka do Turcji bardzo udana. Polecam serdecznie.
  • ~Klient / 2019-10-19 07:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed tym biurem!!! Byliśmy z nimi tylko na jednym wyjeździe i nigdy więcej!!! Warunki, w jakich spędziliśmy urlop, to tragedia. Na wakacje od wielu lat jeździmy z różnymi biurami podróży, ale z takim chamstwem, bezczelnością i niewywiązywaniem się z umowy, nie spotkaliśmy się jeszcze nigdy. Zdewastowany pokój, koszmarna obsługa, brak restauracji, posiłki na obiadokolacje dowożone z zewnątrz w podejrzanych warunkach i rezydentka, która nie była zainteresowana, żeby nam pomóc. Złożyliśmy reklamację - zgodnie z warunkami umowy, tabelą frankfurcką itp. Biuro zaproponowało 500 zł voucher! Nie pozostaje nam nic innego, jak wkroczyć na drogę sądową.
  • ~DARIA / 2019-10-18 22:53
    Ocena: 5.00 / 5
    DLa mnie super biuro. Ceny w porządku, oferty na żywo zgodne z opisem. Hotel w Egipcie okazał się na bardzo wysokim poziomie być. Miał super strefę SPA no i ja generalnie spodziewałam się niższego standardu. Myślę, że to powody dla których warto polecić Itakę innym.
    Zaletyceny, wygoda, komfort, brak spóźnień w lotach
  • ~MARIAN / 2019-10-15 00:08
    Ocena: 3.67 / 5
    ALBANIA 13-20,09,2019
    MIEJSCOWOŚĆ SPILLE Hotel Blumare Resort (GRUPA 6 OSÓB)
    HOTEL OK ,BEZ ZATRZEŻEN, CZYSTO I NOWO, JEST NAPRAWDE DOBRZE
    OBSŁUGA OK ( JEDYNIE PAN PRZY BASENOWYM-PLAŻOWYM BARZE PUSZCZA MUZYKE KRÓRĄ CHYBA TYLKO ON SŁUCHA I WYDAJE MU SIE ŻE TO JEDYNA SŁUSZNA JAKA ISTNIEJE)
    WYŻYWIENIE - OJ STANDARD TO TU JESZCZE NIE ZAWITAŁ, GŁODNY TO NIKT NIE BEDZIE CHODZIŁ ALE WYBÓR ŻADEN
    NAPOJE I ALKOHOL -TO CO OFERUJE ALL INCLUSIVE TO ŻENADA, COCA COLI,FANTI,SPITI TO CHYBA W 3 ŻYCIU,SOKI Z KONCENTRATU I MIEJSKA WODA,
    ALKOHOLE CAŁE :BRENDY I RACIJA- BRRR....,
    PIWO JAKO TAKO
    JEDNO CO NAM SMAKOWAŁO TO KAWA -NAPRAWDE DOBRA
    PLAŻA - CZYSTA , PRZESTRONNA, I RZECZYWIŚCIE TO CO W OFERCIE - BLISKO, LEŻAKI,PARASOLE , STOLIKI ITP.
    ZA HOTEL DAJE W SKALI 1/5 - CAŁE 4-4,3 ;OPANOWANY PRZEZ POLAKÓW W 4/5 CZĘŚĆI


    UWAGA TERAZ "RODZYNKI"
    SZANOWNE BIURO ITAKA :

    MACIE DUŻO DO POPRAWY I DO ZMIAN (DECYZJA NASZEJ CAŁE GRUPY )
    PRZYJAZD DO HOTELU O GODZINIE 00,30-45, 14.09.2019 TO SŁABE BRAK JAKEGO KOLWIEK WYŻYWIENIA-NAPOJU DLA NAS A OFERTA BYŁA ŻE POBYT ROZPOCZYNA SIE OD 13.09.2019
    DZIEŃ KOLEJNY 15.09.2019
    SPOTKANIE Z PANEM REZYDENTEM PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI WYCIECZEK
    MAŁAY PROFESJONALIZM, CZYSTE DZIAŁANIE "ZAPISUJ SIE, DAWAJ KASE I SPADAJ"
    TE INFORMACJE JAKIE PRZEDTAWIAŁ PAN NAPEWNO NIE SĄ ZACHĘCAJĄCE.
    DZIEŃ WYJAZDU NA WYCIECZKE :
    WYJAZD 07:40 SNIADANIE OD 07:30 CZYLI SŁABE MOŻLIWOŚCI NA NORMALNY POSIŁEK
    POWRÓT OKOŁO 18:30-19 KOLACJA OK ZALICZONA (CZY NA TEN DZIEŃ NIE POWINIEN NAM SIĘ NALĘŻEĆ JAKIŚ LUNCHBOX)
    KOLEJNY DZIEŃ
    TYM RAZEM BYŁA PANI REZYDENT:
    PRZY ROZMOWIE I PRZEDSTAWIENIU NACZEGO DNIA POPRZEDNIEGO PROBLEMU STWIERDZIŁA, CYTUJE:
    -TO NIE MOJA WINA ŻE PAŃSTWO SOBIE CHCĄ GDZIEŚ JECHAĆ, JAK MACIE DODATKOWE PYTANIE I NIEJASNOŚCI TO Z SZEFOSTWEM HOTELU ,PYTANIE O LUNCHBOX :
    PRZECIEŻ JEDLIŚCIE OBIED NA WYJEŹDZIE,?
    TAK ALE SAMI ZA NIEGO PŁACILIŚMY-TAKA PRAWDA;
    MIAŁA CHYBA BARDZO SŁABY DZIEŃ
    I TERAZ WISIENKA JAKA W FILMCH MOŻE SIE CHYBA TYLKO ZDAŻYĆ:
    DZIEŃ WYJADU DO DOMU-POLSKI
    WYKWATEROWANIE Z POKOJU O GODZINIE 11
    AUTOKAR ZABIERA NAS O 12, SNIADANIE ZJEDLIŚMY I NA TYM DZIĘKUJE
    BRAK REZYDENTA
    WSIADAMY DO AUTOKARU I JEDZIEMY W STRONE LOTNISKA, AUTOKAR ZALICZA ILEŚ MIEJSC ZBIERAJĄC TURYSTÓW
    GDY JUŻ JESTEŚMY NA LOTNISKU SPOTYKAMY ZNAJOMYCH KTÓRZY OPOWIADAJĄ NAM HISTORIE:
    AUTOKAR NA MIEJSCE W DURES PRZYJEŻDŻA ZA SZYBKO O 15 MIN. PODJEŻDZAJĄC NA WSKAZANY PUNKT ZBIÓRKI STWIERDZA Ż NIE MA TU NIKOGO I RUSZA DALEJ( 15 MIN ZA SZYBKO)
    BRAK REZYDENTA
    JESZCZE JEDNO
    BĘDĄC NA LOTNISKU I DOKONUJĄC ODPRAWY WIDZIMY TAKĄ SYTUACJE:
    STARSZY PAN W WIEKU 70+
    STWIERDZA ŻE NIE WIE GDZIE PODZIAŁ SIE JEGO DOKUMENT-DOW. OSOBISTY-PASZPORT
    BRAK ZNAJOMOŚCI JĘZYKA -PANIKA ZACZYNA GO POCHŁANIAĆ, ZACZYNA WSZYSTKO Z WALIZKI WKŁADAC PRZESZUKIWAĆ WPROWADZAJĄC ZŁĄ ATMOSFERE UDZIELAJĄCĄ SIE WSZYSTKIM CO TO WIDZIELI, BYLI ŚWIADKAMI.
    DZIĘKI TEMU ŻE SAMOLOT MIAŁ POŚLIZG W STARCIE MYŚLE UDAŁO MU SIE Z NAMI WRÓCIĆ DO KRAJU


    SZANOWNE BIURO CO O TYM MYŚLICIE , CZY TAK POWINNO SIE DZIAŁAĆ , MI OSOBIŚCIE NASÓWA SIE DUŻO POMYSŁOÓW-NIEJASNOŚCI
    OJ NIE CHYBA TĘDY DROGA ZEBY ..............................................


  • ~kasia / 2019-10-13 02:40
    Ocena: 1.00 / 5
    standardy duzo nizsze niz opisane w umowie. niezgodnosc oferty z opisem. beznadziezjny rezydent bez checi pomocy. oferta ultra all inclusive za niemale pieniadze i prozba jednego z gosci o poinformowanie ubslugi hotelu o powaznej alergii pokarmowej zostala zignorowana i skwitowana slowami no przeciez chyba pani wie co pani moze jesc.... dramatyczna obsluga klienta, nigdy wiecej nie skorzystam. nie polecam.
    Zaletynie ma zadnych zalet
    Wadystandardy hotelu niezgodne z opisem, beznadziejny rezydent i obsluga klienta.
  • ~Zenpar / 2019-10-10 23:08
    Ocena: 4.00 / 5
    Wrzesień 2019, pobyt 7 dni w hotelu Strand w Tabie. Naprawdę to pełne 6 dni, przynajmniej dla nas lecących z Warszawy.... Ale zapłacone za 7!
    Hotel ok, cudownie położony, piękne zadbane otoczenie, miła obsługa, dobre jedzenie...
    Wycieczki fakultatywne ok, niestety czasem przewodnik może wiele zepsuć. Wycieczka do Izraela, warto było. ale p. Milena przewodniczka musi trochę popracować nad swoim warsztatem, no i brak tej wiedzy...
    ZaletyŚwietny hotel i cała oprawa na 5.
    WadyOkrojony pobyt i mało profesjonalna przewodniczka p. Milena.
  • ~Zbigniew / 2019-10-10 22:36
    Ocena: 4.00 / 5
    Pani Magdalena A. - rezydentka i przewodniczka na Zakynthos to rewelacyjna osoba. Kompetentna, uprzejma, zawsze pomocna. Wycieczka po Zakynthos pod jej przewodnictwem była czystą przyjemnością. Brawo ITAKA.
    ZaletySwietna wycieczka po Zakynthos dzięki rewelacyjnej pracy przewodniczki pani Magdaleny.
  • ~Nie zadowolona / 2019-10-08 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka - szczerze nie polecam. Zapłaciłam spora sumę za coś czego później nie było ( widok na basen), w hotelu masakra mianowicie zepsute drzwi od łazienki i nie działające drzwi balkonowe( strach w nocy gdzyz nie dało się ich zamknąć). W reklamacji usłyszałam tylko ze basen „gdzies w oddali było widać”- tak następnym razem będę wiedzieć ze trzeba zabrać lornetkę aby widzieć basen..... masakra byłam pierwszy i ostatni raz z ta firma na wakacjach. Szczerze nie polecam gdzyz dla firmy liczy się tylko kasa a nie warunki i dobro klientów ....szkoda ze tak duża i renomowana firma ma takie podejście do klientów
  • ~irek / 2019-10-08 15:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Podoba mi się ilość ofert oferowanych przez Itakę. Nigdy nie miałem problemu ze znalezieniem odpowiedniej dla siebie wycieczki. Cenowo tez bardo fajnie, czesto jakieś akcje i promocje. warto, naprawdę warto.
  • ~Cris / 2019-10-08 00:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Byly to moje pierwsze a zarazem ostatnie wakacje z tym biurem podróży. W Hotelu wszystko w porządku. Najwiekszy cyrk zaczął sie w dzien wyjazdu. Dostalismy informacje ze autobus odbierze nas o 21 z pod hotelu ( prosba o przybycie 10 minut wczesniej) gdy sie zjawilismy o 20:42 zauwazylismy ze nasz autobus juz jest pod hotelem szybko pobieglismy po bagaze i tu niespodzianka nr jeden autobus odjezdza i nie reaguje nawet na próbę zatrzymania go. Szybki telefon do rezydentki co sie dzieje, czemu on odjechał tak szybko dostalem info ze wyjazd z naszego hotelu byl o 20:45 i inni pasazerowie tez tak mieli kiedy zaproponowalem pani rezydent ze wyślę jej zdjecie z tablicy informacyjnej gdzie jest podana godzina 21 natychmiast rzuciła ze autobus odwiedzi dwa hotele i wroci po nas.
    Gdy wrócił porozmawiałem chwile z kierowcą i o zgrozo wedlug jego planu ktory otrzymał od itaki miał byc w naszym hotelu 20:35!. Ale to nie koniec niespodzianek podróży. Gdy wylądowaliśmy w Warszawie okazało sie ze ponad 100 walizek zostało na Lanzorecie (oficjalny komunikat byl taki ze waga przekraczała mozliwosci samolotu) po rozmowie z kilkoma osobami okazało sie ze itaka chciała zaoszczedzic i postanowiła zabrac pasazerów z Tui. Gdy postanowilem sie skontaktowac z Itaka na infolini dowiedzialem sie że Itaka nie odpowiada za wycieczke, że sa tylko organizatorami nic więcej i mamy sie kontaktowac z liniami lotniczymi ( albo ja sie nie znam albo z nimi jest cos nie w porządku. Płaciłem Itace a nie Enterair).
    NIE POLECAM!!!
    ZaletyDobre hotele
    WadySlaba obsluga klienta. Drogo
  • ~Julka / 2019-10-06 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    W tym roku byliśmy z Itaki w Albanii w hotelu Royal G w Durres. Od lat wyjeżdżamy z biur podróży za granicę, jesteśmy w stanie przymknąć oko na wiele mniejszych lub większych niedogodności, ale tym razem miarka się przebrała. Długo by pisać o tym, co nas wszystkich spotkało na wczasach, bo byliśmy w grupie 10 znajomych (brudy i smrody kuchenne pod balkonem, otwieranie drzwi na kopnięcie nogą, monotonne i pół zimne posiłki, rezydent powtarzający wszystkim: "Musi to pani sama sobie załatwić w recepcji" itd... Najdziwniejsze jednak jest to, że po złożeniu naszego odwołania biuro nie przyjmuje w ogóle naszych argumentów, a pani "specjalista ds. turystyki" odpisuje, że jest jej po prostu przykro.
    Nie dajcie się nabrać! Są lepsze biura!
  • ~piotr / 2019-10-06 16:25
    Ocena: 4.33 / 5
    Piotr skoczek z VIESTE na plw.GARGANO. Bylem teraz we wrzesniu na wyjezdzie do Toscani. / Toscania na zamowienie /. Wycieczka byla piekna. Toscania bajkowa. Chcialbym podziekowac Pani pilot Sylwi Wysockiej. Jej kultura i wiedza a takze troska o uczestnikow wycieczki spowodowaly ze atmosfera byla rodzinna. Pani Sylwi Wysockiej sie chce. A juz myslalem ze takie wspaniale osoby juz wyginely jak Dinozaury. Dziekuje Pani Sylwio.
  • ~kristof / 2019-10-05 19:16
    Ocena: 2.00 / 5
    wykupiłem wycieczkę do Norwegii [Uwaga Na Trole]Program podczas wycieczki został zmieniony przez panią przewodniczkę i zamiast podróż kolejką którą mieliśmy w programie popłynęliśmy dwa razy po tym samym fiordzie.Druga sprawa to posiłki.Jadąc jedną grupą jednym autobusem i nocując w tym samym hotelu jedni mogli jeść kolację a drudzy musieli szukać jedzenia w mieście.Kompletne jaja.
    Zaletykierowcy i autobus był ok.
    Wadymiało być ok. a było jak zawsze kompletne nie liczenie się biura ITAKA z ludżmi którzy płacą za wycieczki.
  • ~milka / 2019-10-05 12:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Biuro Itaka steruje opiniami z imprez, z zastrzeżeniem, że pojawi się w ciągu 30 dni. Przy wystawianiu opinii nie ma możliwości oceniać punktowo - dlatego ostatnio są same opinie pozytywne i oceniane na 6 pkt. W biurze poinformowano, że szybkość chodzenia będzie dostosowane do wieku uczestników, a tak nie było.
  • ~Joanna / 2019-10-05 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki.
    Bardzo monotonne jedzenie, brudne naczynia, stoliki na stołówce brudne i lepkie obrusy, brak szklanek -kolejki nawet 15-20 minut. Brak możliwości zjedzenia w spokoju, ciasno cały czas ktoś szturcha.A na dodatek wydzielane jedzenie.W opcji All .. !!!!? Basen i leżaki brudne, łącznie z płytkami na basenie. Wszystko takie lepkie ze klapki z nóg spadały. Wydzielanie picia totalne nieporozumienie. Plaża brudna- odchody zwierząt. Brak basenu krytego w opcji standardowej-tylko za odpłatnością. Zdjęcia z oferty biura odbiegają od rzeczywistości !!! Smród papierosów w pokojach przeniesiony przez klimatyzację z baru. Naprawdę nie polecam jeden wielki koszmar! Tragedia !! To nie pierwsze moje wczasy ale pierwsza porażka. Zawsze czytałam opinie i patrzyłam na nie przez palce. Tym razem trzeba patrzeć na pozytywne opinie przez palce. Wystawił je chyba ktoś w zamian za coś!!!! Bo nie wierzę, że te pozytywne opinie pochodzą od osób które były w tym hotelu.
  • ~Honorata / 2019-10-04 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    W kwietniu 2019 roku wykupiliśmy wakacje "marzeń" z itaką na Wyspy Zielonego Przylądka. Miejsce cudowne. Pobyt miał być 2 tygodniowy ze względu na długi przelot z 2 dzieci. 2 dni po przylocie zastaliśmy w pokoju ręcznie pisaną informację że w związku z odwołanym lotem mamy się następnego dnia stawić u rezydentki.
    Rano dowiedzieliśmy się ze ( oczywiście informacja została przekazana bez empatii) w związku z brakiem samolotów wracamy po tygodniu pobytu.
    Pomimo listów i odwołań Itaka zwróciła nam kwotę- różnicę katalogową pomiędzy ceną za 1 i za 2 tygodnie pobytu, oraz oferowano nam bon w wysokości 600zł do wykorzystania na następne wakacje z tym biurem.
    Po dokładniejszym przebadaniu sprawy okazało się że itaka miała podpisaną umowę z samolotami max 8 których loty zostały wstrzymane już 10 marca 2019r. Wnioskujemy że już wiedziano wcześniej że nie będziemy mogli zostać na 2 tygodnie a mimo to wycieczkę zrealizowali.
    Pomimo pięknego miejsca, to już po 2 dniach została nam odebrana radość z korzystania z wakacji, oraz wykorzystany urlop którego już nie odzyskaliśmy.
    Absolutnie nie polecam biura!!!!
    Wadylekceważenie klienta
  • ~J / 2019-10-03 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobyt w sierpniu 2019 w hotelu Pizzo Calabro Resort w południowych Włoszech. Hotel godny polecenia, dobrze położony, posiłki bardzo dobre. Tyle tylko, że z własną rezerwacja. Itaka jako organizator pobytu zupełnie się nie sprawdziła. Wycieczki fakultatywne na bardzo słabym poziomie, minimalny poziom informacji i atrakcji. Rezydent wyraznie sobie nie radził w sytuacjach wymagających wsparcia podróżnych. Mimo wylotu o 4.00 rano Itaka gwarantowała pokoje tylko do 10.00 w dzień przed nocnym wylotem. Nie było możliwości przedłużenia na własny koszt doby hotelowej dłużej niż do godziny 14.00, mimo, że kolejna grupa z Itaki kwaterowania w opuszczonych pokojach pojawiła się w hotelu po godzinie 24.00 (wystarczyło, by Itaka partycypowała w kosztach późnego sprzątania). Tu dodam, że w momencie decyzji o wyjeździe plan lotów do i z powrotem byl zupełnie inny, dużo bardziej atrakcyjny. Zmienił się na ca miesiąc przed terminem urlopu w okresie w którym z braku czasu i mnogości chętnych trudno było szukać alternatywnych wyjazdów. Itaka nie zadbała również o pokój w którym w dzień wylotu jej klienci mogliby się umyć i spokojnie zostawić bagaże. Showerroom zagwarantowano do godziny 14.00 przy wylocie o 4.00 i wyjeździe z hotelu o 1.00 w nocy!!! Z uwagi na brak wydzielonego miejsca na bagaże, bagaże stały bez opieki w holu obleganej w tym dniu przez zmiany turnusów recepcji, gdzie bawiły się nimi dzieci czekających na meldunek Włochów. Interwencja u rezydentki nic nie dała. Uznała ona, że jest to zwyczajowa praktyka.
    ZaletyHotel sam w sobie, ale bez udziału i pośrednictwa w rezerwacji pobytu biura podróży Itaka.
    WadyItaka jako touroperator.
  • ~Karolina / 2019-10-03 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana obsługa w tym salonie. Poprosiłam o ofertę hotelu dla rodzin z dziećmi zależało mi żeby nie było hałasu i dyskotek do białego rana w Hiszpanii. Dostałam kilka ofert wśród nich hotel który podczas rozmowy telefonicznej Panie szczególnie zachęcały do kupna wypoczynku w tym hotel spokój cisza blisko plaży.Jak większość z nas nie wiedziałam jak sprawdzić w internecie hotel dlatego poprosiłam znajomych. I ku mojemu zaskoczeniu okazało się że każda opinia zawiera informację np tripadvisor : Minusem tego hotelu jest rozrywka nocna, która trwa od 21:00 do północy, piosenki są powtarzalne i jest jak jedna płyta z powtarzającymi się tymi samymi utworami, co po tygodniu jest trochę nudne. Jest również bardzo głośny i trudny do uniknięcia, nasz balkon znajduje się bezpośrednio nad barem i parkietem tanecznym, podobnie jak większość innych. W niektóre noce chcieliśmy wcześniejszej nocy, ale nawet przy zamkniętych drzwiach jest tak, jakby muzyka wybuchała w naszym pokoju. Byliśmy zaskoczeni, widząc parę z małym dzieckiem w pokoju obok, zakładaliśmy, że umieszczą ich w bardziej rozważnym miejscu, jednak druga strona balkonów wychodzi na główną drogę i inny hotel z rozrywką. Czy takie hotele proponuje się dla rodzin z dzieckiem które chcą spokoju. A jeśli chodzi o Itakę jako firma wpłaty dokonałam w piątek wieczorem w poniedziałek rano wypowiedziałam umowę i okazało się że firma pobiera opłatę za rezygnację w wysokości 250zł za osobę. Udałam się do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że zapis jest niezgodny z prawem i firma nie ma prawa z góry narzucać kosztów. Dodatkowo ubezpieczenie jak to Panie nazywają od rezygnacji i do którego strasznie zachęcają także jest niezgodne z prawem ponieważ wmawiają klientom że może odstąpić tylko wtedy kiedy przedstawi dokument od lekarza lub z policji co Rzecznik Praw określiła jako bzdura. Przesłałam pismo z rezygnacją do Itaki i dostała odpowiedz e-mail że W załączniku przesyłamy potwierdzenie anulacji rezerwacji Koszt rezygnacji wyniósł 250 PLN/os. zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa. Dokonano zwrotu nadpłaty w wysokości 297 PLN na wskazany numer rachunku bankowego.
    Czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Ale najbardziej rozbawiło mnie to Jeśli w najbliższym czasie podejmą Państwo decyzję o zakupie innej oferty prosimy o kontakt z biurem sprzedaży, wówczas rozważymy anulowanie kosztów rezygnacji. To jest kpina


    Bardzo dziękuje za dobór hotelu

    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
TUI
Ocena: 2.93, ilość opinii: 50
Rainbow Tours
Ocena: 4.11, ilość opinii: 27
Neckermann
Ocena: 2.60, ilość opinii: 14
Funclub
Ocena: 2.89, ilość opinii: 9
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102