Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 53
  • ~Marcin / 2024-11-28 20:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Czy ITAKA ma problemy finansowe?
    Pytam, ponieważ obsługa mojego wyjazdu na to wskazuje. ITAKA na niewiele ponad miesiąc przed wylotem zmieniła hotel, do którego mieliśmy polecieć (Tajlandia), życząc sobie przy tym dopłaty do wyjazdu. Dodatkowo zmiana na hotel o gorszych opiniach.
    Nie byliśmy zadowoleni z tej decyzji, ale postanowiliśmy zaakceptować nowe warunki. Po dwóch tygodniach od tego wydarzenia otrzymaliśmy informację, że na miejscu mamy dopłacić 3x950zł za kolację sylwestrową, której nie zamawialiśmy. Nie zgodziliśmy się na to. Itaka zaproponowała hotel alternatywny - oczywiście ponownie gorszy niż pierwotnie wybrany. Co będzie dalej? Nie wiem, ale przestrzegam przed wybieraniem tego biura - dużo bezpieczniej organizować wyjazd samodzielnie. Wybraliśmy Itakę tylko ze względu na BON WAKACYJNY, który musimy wykorzystać.
    ZaletyOdpowiadają na maile
    WadyZmieniają warunki wycieczek po płatności
  • ~Tomasz / 2024-11-06 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakup oferty Itaka przez portal Wakacje.pl - hotel na KOS (Aegan Pearl), 7 dni. Zakup sprawny, przeloty ok, transport też.
    Formuła AI która opiera się o wyżywienie (i alko) to już inna bajka. Dla wykupionego wyjazdu jedzenie to nieporozumienie: raz że jakość jedzenia dużo poniżej krytyki (jajka, jajka, jeszcze raz jajka na śniadanie; na obiad i kolację śladowe ilości mięsa w daniach mięsnych, o fecie czy oliwie można pomarzyć - w Grecji!!), a dwa - marne ilości. Wniosek/reklamacja o obniżkę ok. 10% odrzucona, bo "formuła AI była ok". Żal...
    WadyFormuła AI w tym hotelu pozostawia na prawdę wiele do życzenia.
  • ~Uczestnik / 2024-10-23 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka z rodzaju City Tour 18-22 października br., przy czym zaplanowany wylot z kraju 18.10.2024 r. o 21:15, powrót do kraju 22.10.2023 r. o 1:15 (a więc dzień 18sty praktycznie zakończony, a 22gi wręcz nadgryziony).
    Przybycie do hotelu nad ranem 21.10.2024 r. (wylot z Polski opóźniony o blisko 3 godziny, plus 4 godziny lotu), w związku z nieprzytomną ze zmęczenia grupą zwiedzane rozpoczęte ok. południa tzw. drugiego dnia wycieczki, dosyć szybkie tempo zwiedzania. Śniadania - praktycznie żadne, inne posiłki w cenie wyprawy nie przewidziane.
    Wyproszeni z pokoi hotelowych zostaliśmy już 21go o 9tej rano, chociaż transfer na lotnisko zaplanowany był na 22:30. Zwiedzanie zakończyło się o 16stej (dla chętnych, którzy skorzystali z wycieczki fakultatywnej zwiedzanie zakończyło się o 17:30). I taka sobie potem wegetacja do odlotu o 1:15, bez możliwości odpoczynku i odświeżenia się przed wylotem do Polski. Lot powrotny także opóźniony o ponad dwie godziny.
    Beznadziejna organizacja, bardzo marny hotel, cena bardzo wysoka jak na brak wyżywienia i w sumie 2,5 dnia zwiedzania (3 400,00 zł. + 190 EUR za bilety wstępów). Obsługa Klienta przemiła tylko do chwili zapłaty za ofertę.
    Pilot nie posiada numerów kontaktowych do uczestników wycieczki, w miejscu przylotu brak oznakowanego stanowiska Itaki (rozminięcie się z pilotem po przylocie może być stresujące, zwłaszcza, że biuro ne podaje wcześniej żadnych namiarów na rezydenta, nie wymienia również nazwy i adresu hotelu).
    Zaletywyłącznie obsługa pilota
    Wadywszystko inne
  • ~Waldemar / 2024-10-18 11:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Nigdy więcej, Nie dajcie się im naciągać. Ubezpieczenie to jedna wielka fikcja .
    ZaletyOferta
    WadyReal tragedia
  • ~60+ / 2024-10-16 10:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Wycieczka Orient Express z Gdańska na przełomie września i października 2024r. Wyjazd wyjątkowo udany dzięki młodemu pilotowi. Pan Bartłomiej M. sprawował opiekę w sposób wyjątkowo kompetentny. Ogromna wiedza historyczna, wysoka kultura osobista, poczucie humoru, orientacja w realiach tureckich spowodowały, że tę wycieczkę będę wspominać jako jedną z najlepszą zorganizowanych przez biuro turystyczne. A podróżuje, już od prawie pół wieku.
    Zaletyj.w.
    Wady-ze strony biura nie było -czystość hoteli budziła moje zastrzeżenia
  • ~Kasia / 2024-10-14 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam to biuro podróży!!! Aktualnie jestem w Turcji, moje dziecko zachorowało, w hotelu Serra Palace, pqni na recepcji dwoni do lokalnej apteki i mówi, że leku nie ma. Na pytanie czy może zadzwonić do innej mówi, że nie. Pytamy innej osoby na recepcji, nikt nie chce nam pomóc ze znalezieniem leku, więc moja pierwsza myśl -zadzwonię do rezydenta lokalnego, w końcu jest tu aby mi pomóc. Sama załatwiłam Turecką receptę przy pomocy ERGO Hestia (super obsługa), ale muszę kupić steryd dla 2 latki. Dzwonię do rezydentki Pani Julii, która po opisie problemu mówi, że ona nie zna tureckiego i mamy sobie dzwonić po aptekach i szukać, no to tłumaczę Pani, ze ja też nie mówię po turecku, na to ona że nie ma wykształcenia medycznego i nie pomoże, no to mąż mówi, że my także takiego wykształcenia nie mamy i czy możemy liczyć na pomoc. Dostajemy informację, że nie, że mamy iść do lokalnej apteki i próbować sami... Także gorąco odradzam to biuro podróży!
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta, brak chęci pomocy
  • ~Maria / 2024-10-13 15:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Turcja. Wrzesień -pazdziernik .Pełna nadzieji na objazd w niższej temperaturze lecę do Antalya. Na lotnisku tłum - są piloci/przedstawiciele innych biur podróży oprócz Itaki. Pytam co robić w tej sytuacji. Nikt nic nie wie, jedynie pokazano mi wyjście. Idę w ciemno i szukam informacji . Trafiam na policjanta , który pokazuje gdzie szukać przedstawiciela biura. W okienku Panienka podaje pakiet i każe iść szukać autokaru na parkingu. Ciemno, obco i szukaj. Błądzę i po jakimś czasie z pomocą ludzi odnajduje autokar, który wiezie do hotelu. Kwaterunek i kolacja w postaci 2 plasterki ogórka, masełko, 2 kawałki bagietki i plasterek sera-to obiadokolacja. Dramat. Rano wyjazd i dopiero w autokarze jest pilot ,przewodnik Aleksandra, która nas próbuje poinformować o programie wycieczki. Dalej jako tako, ale generalnie nie mogę zrozumieć dlaczego nie było informacji z biura podróży o tym, że sami musimy sobie szukać przedstawicieli i autokaru. Więcej nie pojadę z Itaka, poszukam innego biura. A chciałam wspierać polska przedsiębiorczość.
    ZaletyProgram
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Tomasz / 2024-09-23 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu 2024 mieliśmy tą wątpliwą przyjemność skorzystać z oferty tego hotelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Nie wiem czy zasługuje nawet na 2. W pełni zgadzamy się z negatywnymi ocenami obu Pań które ostatnio zamieściły swoje opinie z pobytu. Hotel jest bardzo zaniedbany. Nikt w niego nie inwestuje. Pokoje zaniedbane, brudne z bardzo wieloma defektami (niesprawne sprzęty agd, uszkodzone meble, skorodowana armatura, braki w wyposażeniu, niedoróbki w wykończeniu pokoi). Basen zaniedbany z wieloma dziurami w plastikowych kratkach odpływowych. W wielu miejscach kratki przy basenie czarne od brudu. Wszędobylskie robactwo (pokoje, korytarze, tzw. restauracja). Restauracja to obraz brudu i kompletnego braku jakiejkolwiek higieny u personelu. Nie posiada włączonej klimatyzacji. Posiłki spożywane w 30 stopniach. Stoły i krzesła brudne i popękane. Jedzenie monotonne, niesmaczne, wielokrotnie przerabiane. Nieświeże i psujące się owoce i warzywa. Personel pali papierosy w restauracji. Hotel cechuje całkowity brak elementarnej higieny u personelu (mycie podłogi, palenie papierosów i jednocześnie wydawanie posiłków, brak rękawiczek przy wykładaniu jedzenia). Chłodziarka z lodami z brudem, pleśnią i robakami. Tzw. bar przy basenie istnieje ale nic nie oferuje w ramach obiecanego All inclusive. Stoi po prostu pusty. Boisko do siatkówki to skoszona trawa, dwa zdezelowane słupy i porwana siatka. W hotelu nic się nie dzieje - żadnych animacji dla dzieci czy tematycznych wieczorów. Hotel nie posiada terminala płatniczego. Jedyne zalety z pobytu to piękne morze, pogoda, urokliwe miasteczko i goście hotelowi z Polski ale to już nie jest zasługą hotelu.
    Uwaga ! (aktualizacja opinii po rozwiązaniu reklamacji).
    Biuro podróży Itaka nie uznaje żadnych uwag i zastrzeżeń. Wszelkie reklamacje nawet mając zdjęcia robactwa, dziur w okolicy basenu, brudu, pleśni uznaje za bezzasadne. Nie ma żadnego właściwego podejścia do Klienta która zapłacił spore pieniądze za wakacje. Ani złotówki rabatu i rekompensaty. Jeżeli cenicie Państwo swój czas, pieniądze, komfort wypoczynku, troskę o dobro rodziny stanowczo odradzamy.
    ZaletyPogoda, klimat i morze.
    WadyW sierpniu 2024 mieliśmy tą wątpliwą przyjemność skorzystać z oferty tego hotelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Nie wiem czy zasługuje nawet na 2. W pełni zgadzamy się z negatywnymi ocenami obu Pań które ostatnio zamieściły swoje opinie z pobytu. Hotel jest bardzo zaniedbany. Nikt w niego nie inwestuje. Pokoje zaniedbane, brudne z bardzo wieloma defektami (niesprawne sprzęty agd, uszkodzone meble, skorodowana armatura, braki w wyposażeniu, niedoróbki w wykończeniu pokoi). Basen zaniedbany z wieloma dziurami w plastikowych kratkach odpływowych. W wielu miejscach kratki przy basenie czarne od brudu. Wszędobylskie robactwo (pokoje, korytarze, tzw. restauracja). Restauracja to obraz brudu i kompletnego braku jakiejkolwiek higieny u personelu. Nie posiada włączonej klimatyzacji. Posiłki spożywane w 30 stopniach. Stoły i krzesła brudne i popękane. Jedzenie monotonne, niesmaczne, wielokrotnie przerabiane. Nieświeże i psujące się owoce i warzywa. Personel pali papierosy w restauracji. Hotel cechuje całkowity brak elementarnej higieny u personelu (mycie podłogi, palenie papierosów i jednocześnie wydawanie posiłków, brak rękawiczek przy wykładaniu jedzenia). Chłodziarka z lodami z brudem, pleśnią i robakami. Tzw. bar przy basenie istnieje ale nic nie oferuje w ramach obiecanego All inclusive. Stoi po prostu pusty. Boisko do siatkówki to skoszona trawa, dwa zdezelowane słupy i porwana siatka. W hotelu nic się nie dzieje - żadnych animacji dla dzieci czy tematycznych wieczorów. Hotel nie posiada terminala płatniczego. Jedyne zalety z pobytu to piękne morze, pogoda, urokliwe miasteczko i goście hotelowi z Polski ale to już nie jest zasługą hotelu.
    Uwaga ! (aktualizacja opinii po rozwiązaniu reklamacji).
    Biuro podróży Itaka nie uznaje żadnych uwag i zastrzeżeń. Wszelkie reklamacje nawet mając zdjęcia robactwa, dziur w okolicy basenu, brudu, pleśni uznaje za bezzasadne. Nie ma żadnego właściwego podejścia do Klienta która zapłacił spore pieniądze za wakacje. Ani złotówki rabatu i rekompensaty. Jeżeli cenicie Państwo swój czas, pieniądze, komfort wypoczynku, troskę o dobro rodziny stanowczo odradzamy.
  • ~ro / 2024-08-30 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Nasz przypadek wygląda tak, że w zeszłym roku w sierpniu dla całej rodziny wykupiłem sylwestrowy pobyt na Malediwach w domkach na wodzie.
    Wpłaciłem słoną zaliczkę i oczywiście za wszystkich uczestników ubezpieczenie.
    w październiku sprawdzałem to nie było już wolnych miejsc !!!
    W listopadzie dostaliśmy email że wycieczki nie będzie bo nie ma chętnych :), dacie wiarę ?
    Zaproponowano nam inne kierunki w kosmicznych cenach, nijak miało się to do naszych planów.
    oczywiście część rodziny zrezygnowała, a my z żoną przełożyliśmy nasz wyjazd na lato.
    dodam że nie zwrócono pieniędzy za ubezpieczenie w całości, choć wina nie po naszej stronie.
    ostatnio słyszałem o podobnych praktykach w telewizji, dlatego opisuję ten przypadek.
    czy to wirtualne wakacje do zawarcia UMOWY ?

    Zaletyzero
    Wadytrudno powiedzieć, wydaje się że wirtualne wakacje
  • ~Mariusz / 2024-08-28 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    ITAKA rekomenduje 5* dla hotelu Labranda TMT, co nie jest prawdą i wprowadza klientów w błąd. Ogólnie nie polecam Labranda TMT. Brud. W restauracji bezdomne psy i wszechobecne koty i psy. Koty które wchodzą na stoły na których spożywa się posiłki. Jedzenie w restauracji monotonne, niesmaczne bardzo mały wybór. Tuńczyk przypalony. Jedyne danie dnia przez 7 dni. Jeżeli ktokolwiek nie jada ryb, niestety będzie głodny. Pokój nie był sprzątany. Wyrzucone pieniądze. Hotel zasługuje maksymalnie na 3*. zresztą kto chciałby aby w restauracji z talerza z przyniesionym śniadaniem wyjadał kot. Ryba z grilla to ryba usmażona później podgrzana na grillu. Sucha gorzka niezjadliwa. Standard nie odpowiada 5*. Jak wcześniej zaznaczyłem maksymalnie 3*. Zmarnowane wakacje, wyrzucone pieniądze. Do tego wszystkiego chamskie zachowanie Pani rezydent z ITAKi, która pracuje za karę. Omijać ten hotel szerokim łukiem. Za plus pomost z leżakami oraz położenie. Poza tym nic więcej
    Pracownicy ITAKI nie są zainteresowani realizacją zawartej umowy. Osoba zatrudniona przez Itakę w Bielanach Wrocławskich (mężczyzna) tłumaczy, że koty biegające po stolikach w restauracji to w Turcji norma.
    Zaletynie ma
    Wadybrak zainteresowania w realizacji umów
  • ~Joanna / 2024-08-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Chaos, przemęczenie i brak informacji! Tak wyglądały nasze wakacje z Itaką, a dokładnie pierwsza doba wycieczki na Maderę, spędzona na podłodze lotniska na Teneryfie. Z przykrością piszę tą opinię, bo sama Madera i miejscowość Ponda Delgada, w której byliśmy już dwa razy są piękne. W sytuacjach problematycznych nie ma co niestety liczyć na wsparcie czy opiekę organizatora wycieczki Nowa Itaka. Opóźniony lot, zupełny brak informacji ze strony Itaki, zasłanianie się czynnikami wyższymi (wiatr) i odpowiedzialnością przewoźnika. W rezultacie po dobie spędzonej na podłodze lotniska na Teneryfie, dolecieliśmy na Maderę wykończeni i bez informacji. Praca rezydenta na miejscu sprowadza się wyłącznie do sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Niestety nie polecam, bo w razie problemów klient Itaki zostaje bez żadnej pomocy.
  • ~Krzysztof / 2024-08-17 15:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Program wycieczki nie przeładowany, Efez, Pergamon, Troja dla lubiących wykopaliska, poza tym nic więcej tam nie ma. Stambuł ciekawy i interesujący, Ankara to kompletna porażka, w mauzoleum Ataturka nawet Turcy się nudzą poza tym nic tam nie ma. Kapadocja interesująca. Hotel w Ankarze to nieporozumienie, stary, brudny i okolica szemrana. Hotel BELKOM który serwowany jest na początek i koniec wycieczki teoretycznie w Antaly a praktycznie 40 km poza, stołówka brudna, pokoje z widokiem na pole folii. Wyżywienie standart czyli bez dań regionalnych. Autokar i kierowca bardzo dobry, klimatyzacja działała dobrze czyli nie była ani za zimno ani za ciepło. Co do pracy pilota Turka to raczej porażka, Jak sam stwierdził nie jest pracownikiem ITAKI a firmy tureckiej. Dało się to odczuć w czasie całej wycieczki. Na pytanie uczestników w drugim dniu czy można tu coś w okolicy hotelu kupić stwierdził że on jest od oprowadzania po zabytkach a nie po sklepach. A w Kapadocji zaprowadził wycieczkę do ekskluzywnego sklepu gdzie ceny były dwukrotnie wyższe niż w innych sklepach a następnie do sklepu Eleven ze skórami gdzie nastąpił szczyt chamstwa tureckiego. Każdym uczestnikiem wycieczki "zaopiekował" się sprzedawca sklepu który na siłę starał się wcisnąć towar. W związku z tym że z żoną nie byliśmy zainteresowani zakupami nasz pan pilot Ahmed wziął nas praktycznie za kołnierz i wyrzucił ze sklepu. Ahmed zainteresowany był mocno wycieczkami fakultatywnymi. Poza tym co w fakultatywnych wycieczkach w programie zorganizował jeszcze: Noc w Ankarze-30EUR, Jazda jeepami w Kapadocji-60EUR rano albo wieczorem, Wycieczka do skał-30EUR, Wieczór w Antaly -30EUR. Sumarycznie wycieczki fakultatywne razem kosztowały ok 500EUR. Niechętnie Ahmed patrzył na tych którzy z fakultetów nie korzystali. Podsumowując - wycieczka która kosztuje teoretycznie 3500zł praktycznie kosztuje 7000zł co na jakość imprezy jest ceną bardzo wygórowaną i nie adekwatną do jakości.
    Zaletydość interesujący program
    Wadyobsługa, byle jakie hotele
  • ~Katarzyna / 2024-07-25 13:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Hotel dużo gorszy niż w ofercie, przede wszystkim syf. Najgorzej z. Wycieczkami dodatkowymi na miejscu... co mnie podkusiło. Naciągają ludzi na co sie okazuje słabe wycieczki, na miejscu się okazuje rowniez ze trzeba jednak dopłacać za rzeczy które miały być w cenie. Za to powinny być jakieś kary!
  • ~Traveller / 2024-07-15 15:22
    Ocena: 3.67 / 5
    wyjazd do Kornwalii w lipcu. Hotele skromne ale przyzwoite, jedzenie dobre, autokar kiepski, nie dostosowany zupełnie do nocnych przejazdów. Pilot wiedział niewiele, coś słyszał ale "po łebkach". Nie miał żadnych filmów dokumentalnych, robił wrażenie nieprzygotowanego. W ofercie była wizyta w pubie, pokazał nam pub przejeżdżając. Mieliśmy prawie 3-godzinne zwiedzanie zamku-dworu w Lanhydrock. Całe szczęście iż pogoda była ładna, bo wewnątrz dworu był remont, białe pokrowce na meblach w pokojach, w jednym rusztowanie. Można było obejrzeć tylko obrazy na schodach i korytarzu. Park zadbany, ogród mały. Ale bilety za nasze pieniądze zostały kupione. Stamtąd do hotelu w Bristolu, żadnego zwiedzania miasta ( a można było wyjechać wcześniej, bo nie było co robić) nie było ani chęci ani wiedzy. Następnego dnia 4 godz. do Canterbury przez całą szerokość wyspy., jakby nie można było załatwić z kontrahentem hotelu bliżej kanału La Manche . Jest tam parę zamków -pałaców o wiele bardziej interesujących niż Lanhydrock, ale zabrakło chęci ze strony biura. Na koniec informacja o planowanej na przyszły rok Walii i znowu przejazd z okolic Liverpoolu przez całą wyspę do Yorku a potem na północ do Durham i z Newcastle promem przez M. Północne do Amsterdamu. Nie skorzystam, nie lubię sztormów na promie.
    Zaletyprogram poza Lanhydrock i noclegiem w Bristolu dobry, jak również noclegi i wyżywienie
    Wadyautokar nieodpowiedni na nocne przejazdy, bardzo ciasny i pilot z małą wiedzą i rutyną( było duż)o starszych osób a on chciał postoje robić co 4 godziny). Pierwszy raz się z tym spotkałam.
  • ~Krzysztof / 2024-07-08 15:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Orient Extra 2 2024 r czerwiec. Program wycieczki nie przeładowany, Efez, Pergamon, Troja dla lubiących wykopaliska, poz tym nic więcej tam nie ma. Stambuł ciekawy i interesujący, Ankara to kompetna porażka, w mauzoleum Ataturka nawet Turcy sie nudzą poza tym nic tam nie ma. Kapadocja interesująca. Hotel w Ankarze to nieporozumienie, stary, brudny i okolica szemrana. Hotel BELKOM który serwowany jest na początek i koniec wycieczki teoretycznie w Antaly a praktycznie 40 km poza, stołówka brudna, pokoje z widokiem na pole folii. Wyżywienie standart czyli bez dań regionalnych. Autokar i kierowca bardzo dobry, klimatyzacja działała dobrze czyli nie była ani za zimno ani za ciepło. Co do pracy pilota Turka to raczej porażka, Jak sam stwierdził nie jest pracownikiem ITAKI a firmy tureckiej. Dało sie to odczuć w czasie całej wycieczki. Na pytanie uczestników w drugim dniu czy można tu coś w okolicy hotelu kupić stwierdził że on jest od oprowadzania po zabytkach a nie po sklepach. A w Kapadocji zaprowadził wycieczkę do ekskluzywnego sklepu gdzie ceny były dwukrotnie wyższe niż w innych sklepach a nasyępnie do sklepu Eleven ze skórami gdzie nastąpił szczyt chamstawa tureckiego. Każdym uczestnikiem wycieczki "zaopiekował" się sprzedawca sklepu który na siłę starał się wcisnąć towar. W związku z tym że z żoną nie byliśmy zainteresowani zakupami nasz pan pilot Ahmed wzią nas praktycznie za kołnierz i wyrzucił ze sklepu. Ahmed zainteresowany był mocno wycieczkami fakultatywnymi. Poza tym co w fakultatywnych wycieczkach w programie zorganizował jeszcze: Noc w Ankarze-30EUR, Jazda jeepami w Kapadocji-60EUR rano albo wieczorem, Wycieczka do skał-30EUR, Wieczór w Antaly -30EUR. Sumarycznie wycieczki fakultatywne razem kosztowały ok 500EUR. Niechętnie Ahmed patrzył na tych którzy z fakultetów nie korzystali. Podsumowując - wycieczka która kosztuje teoretycznie 3500zł praktycznie kosztuje 7000zł co na jakość imprezy jest ceną bardzo wygórowaną i nie adekwatną do jakości.
    ZaletyStambuł, Kapadocja, wykopaliska wEfezie Troi, Pergamonie
    WadyChamski turecki pilot, byle jakie hotele i ogólnie drogo jak na te jakość
  • ~gość / 2024-07-04 13:23
    Ocena: 3.00 / 5
    dramat! kupiłem wycieczkę objazdową z myślą że z jakąś większą grupą będziemy zwiedzać. Na miejscu okazało się że nie ma żadnej grupy, mieszkaliśmy w hotelu wprawdzie z Polakami którzy jednak wykupili wypoczynek. Każda wycieczka była na miejscu osobno płatna! Wsiadaliśmy do autokaru z obcymi ludźmi czasem w dodatku z nie Polakami, czasem byli Polacy i jechaliśmy coś zwiedzać. A Polacy którzy kupili to samo byli porozrzucani w co najmniej trzech hotelach.
    Wadytrzeba znać obcy język bo nie ma znikąd pomocy pilota
  • ~Babcia Ola / 2024-07-02 14:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam na Majorce w Can Picafort, hotel BG Tonga Tower. Było super. wszystko zgodne z opisem. Cieszyłam się bo oprócz basenów mogłam korzystać z plaży, która jest w odległości ok. 7 min. .....i wiecie co "leży ludź koło ludźia" i nikomu to nie przeszkadza. W recepcji wypożyczysz ręcznik plażowy za 10 eur do zwrotu. Jedzenie super, każdy znajdzie coś dla siebie w ostatnim dniu zobaczyłam jedzenie wege. Pokój z widokiem na morze, codziennie sprzątany. Dla mnie wypas! Wycieczki; masz kasę i siłę w upały, to możesz codziennie jechać na wycieczkę. Wszystkie inf.nt. wycieczek i cen otrzymuję się od rezydentki. Przy okazji pozdrawiam P. Monikę T. dziękuję Pani serdecznie za opiekę która była bez zarzutów i pomocna w każdej chwili.
    Polecam wycieczkę "Podwodna przygoda" za 98 eur. Polskojęzyczny instruktor z Polskiego Centrum Nurkowego H2O Scuby, zejdziesz pod wodę na gł.do 6 m (jeden na jeden z instruktorem). Było mega! POLECAM! Inne wycieczki też były atrakcyjne i zgodne z opisem (zapytajcie p. rezydentkę - ona doradzi).
    Dobry humor, uśmiech, fajni ludzie, fajna pogoda, fajne jedzenie.....tylko wypoczywać
    ZaletyPierwszy raz jechałam z Itaką. Jestem zaskoczona. nie mogę uwierzyć, nie mam się do przyczepić. Czytałam opinie na temat tego biura i nie mogę uwierzyć co ludzie wypisują. Może mam szczęście? Może mam małe wymagania.? Może po prostu chcę fajnie spędzić czas?! Bawcie się dobrze!
    WadyUwaga, jeśli chcesz zapłacić za wycieczki- weź gotówkę. Niektóre banki nie realizują przelewy z Itaką. Można" wyciągnąć" pieniądze z bankomatu obok hotelu.
  • ~Góralka / 2024-07-01 21:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak profesjonalnej opieki rezydentów na terenie Sardynii. Pani ograniczała się do sprzedaży wycieczek. Brak rezydenta na terenie hotelu. Niemiła obsługa, arogancja w stosunku do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalny rezydent.
  • ~Wolf / 2024-06-30 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat
    Hotel zasługuje max na 3 gwiazdki. Pokoje zniszczone i niezbyt czyste. Jedzenie tragiczne, po 3 dniach mamy go dosyć, monotonne i słabej jakości. Sporo gości w tym również jedno z nas ma problemy żołądkowe. Około 50% gości hotelowych to niemieccy emeryci, czujemy się jak w sanatorium. Do tego miała być zjeżdżalnia dla dzieci, a okazało się że jej nie ma, ale za to mamy plac budowy nowych zjeżdżalni i całodniowy hałas robotników 5 metrów od leżaków, jednego dnia nawet był dźwig. Zmarnowane pieniądze i wakacyjny czas. To nasz dziesiąty pobyt zagraniczny i niestety najgorszy. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Mirosław / 2024-06-25 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie wyjechałem a już żałuję.
    itaka bezczelnie zmienia samodzielnie warunki wczasów, które wykupiłem i nie mam prawa odstapić od umowy bezpłatnie.
    wykupiłem wczasy w hotelu, "pokój w budynku głownym z widomiem na morze" teraz itaka przesyła smsy że mam mieszkać w bungolowach, podczas interwencji konsultant mi bezczelnie mówi, że nie rozumie o co mi chodzi przecież ma 50% szans, żę dostanę to za co zapłaciłem. Ngdy nie kupujcie w itace żadnych imprez to jest zwykła buta, chamstwo i złodziejstwo.
    Będę to opisywał wszędzie niech to biuro szybko padnie. Mniej ludzi będzie oszukanych.
    Zaletyzalety? a co to?
    Wadybezczelność obsługi
strona 1 z 53
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 36
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929