Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 325 opinii

2.78 / 5

  • Oferta
    3.04
  • Obsługa klienta
    2.57
  • Cena/Jakość
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 17
  • ~Olga / 2019-12-08 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka! Największe i ponoć najlepsze biuro podróży w Polsce, z niezachwianą opinią. Do tej pory latałam tylko z Wami. Ale to coście urządzili swoim klientom na spółkę z "liniami lotniczymi" Blue Panorama zakrawa o śmieszność i drastycznie zmienia moje zdanie i podejście do Was. To mało powiedziane, zakpiliście ze mnie i z wielu innych Waszych klientów. Nie po raz pierwszy, jak się okazuje.

    Dn. 4 grudnia br. o godz. 20:40 samolot linii Blue Panorama miał odlecieć z lotniska im. Chopina w Warszawie z kilkuset osobami na pokładzie i wylądować na Malediwach o 10:00 czasu lokalnego. Odprawa przebiegła sprawnie, a cała historia zaczęła się podczas boardingu. Przez bramkę zdążyło przejść kilka osób, kiedy kolejka zatrzymała się. Czekaliśmy 15 minut, aż pracownik lotniska poinformował nas, że samolot ma „usterkę techniczną”, której naprawa niewiadomo ile potrwa. Może godzinę, może dwie. Nasze pierwsze myśli: „Niedobrze… Ale cóż, lepiej stracić trochę czasu, niż lecieć niesprawnym samolotem, prawda?”. Wtedy jednak coś z mężem nas tknęło i zaczęliśmy szukać w Internecie informacji nt. tego przewoźnika. I się przeraziliśmy. Klasyczne zagranie w ich wykonaniu – począwszy od rekordowego 36-godzinnego opóźnienia wylotu do Heraklionu w lipcu, poprzez notoryczne opóźnienia w kolejnych miesiącach po 3, 5, 9 i więcej godzin średnio co 2-3 tygodnie, skończywszy na naszym locie.
    Kompletna dezinformacja, żaden z Waszych przedstawicieli nie skontaktował się z nami przez kolejne kilka godzin. Im bliżej północy tym szybciej zmieniały się wersje zdarzeń – począwszy od usterki technicznej, przez koniec zmiany pilota („szukamy zastępcy”), aż do ciszy lotniczej (samoloty nie startują, ani nie lądują od północy do 6:00 rano). O 23:15 poinformowano nas, że jeżeli nie wylecimy do północy, to będziemy musieli nocować w pobliskich hotelach oraz że wtedy również otrzymamy nareszcie jakieś oficjalne informacje. Gdy wybiła „godzina zero” kazano nam wrócić nam na odprawę paszportową, zabrać z powrotem swoje bagaże oraz zgłosić się po voucher na wodę oraz posiłek. Okazało się również, że w Waszym biurze na lotnisku pojawiła się pracownica, wokół której momentalnie zrobił się tłum rozgoryczonych klientów. Pani twierdziła, że nie może udzielić nam informacji nt. jutrzejszej godziny wylotu samolotu, ponieważ nie jest ona znana, ani zagwarantować, że samolot
    w ogóle wyleci. Oświadczyła również, iż jeżeli ktoś chce, to może zrezygnować z wycieczki odzyskując 100% kosztów. Mając na uwadze, że o której byśmy nazajutrz nie wylecieli (no chyba, że wieczorem) to i tak kolejną noc spędzimy na Malediwskim lotnisku, ponieważ wodoloty i łodzie nie przemieszczają się po zmroku (a ten ostatni etap podróży jest konieczny, aby dostać się do docelowego resortu), postanowiliśmy z mężem zrezygnować poprzez wysłanie następnego dnia maila z takim właśnie oświadczeniem. Lotnisko opuściliśmy o 2:30 w nocy. Po przespaniu kilku godzin w hotelu informację o możliwości rezygnacji potwierdziliśmy telefonicznie poprzez kontakt z Centrum Obsługi Klienta Itaki. I tutaj należy Wam się jedyny plus w tej całej żałosnej sytuacji – zostawiacie klientowi opcję wyboru dalszego działania. O godz. 9:41 otrzymaliśmy od Was następującego SMSa (pisownia oryginalna) – „Witamy. Informujemy ze opoznienie lotu na Malediwy uleglo zwiekszeniu. Aktualna godzina wylotu: Warszawa 19:30 – 08:30 Malediwy. Odprawa rozpocznie sie o godz. 16:30. Za opoznienie przepraszamy.” Natomiast godzinę później – „Witamy. Informujemy ze w zwiazku z brakiem mozliwosci przesuniecia odprawy bagazowej na godz. 16:30 przez obsluge lotniska, odprawa bagazowa trawa do godz. 12:00. Prosimy udac sie na lotnisko. Aktualna godzina wylotu: Warszawa 19:30 – 08:30 Malediwy. Pozdrawiamy.” Poważnie? Kolejne 7 godzin na lotnisku? Jeśli miałam jeszcze wtedy jakieś wątpliwości, zostały właśnie ostatecznie rozwiane.

    Itaka – zepsuliście nam wakacje, na które czekaliśmy cały rok, zmarnowaliście nasz czas, zmarnotrawiliśmy przez Was kolejne pieniądze – parking, hotel, koszty dojazdu. A urlop? Rozdają za darmo, czy może trzeba sobie na niego zapracować? Jesteście za te wszystkie rzeczy odpowiedzialni, dlatego za nie odpowiecie. I to z nawiązką.

    Doskonale zdajecie sobie sprawę, jakich problemów nastręcza Wam współpraca z Blue Panorama. Nie zmieniajcie nic, a już wkrótce staniecie na krawędzi, jak inne biura podróży. Nie zależy mi na Waszych przeprosinach, ani tłumaczeniach. Te już uzyskałam, choć i tak nie jestem w stanie pojąć, co Wami kieruje, że kontynuujecie tę kooperację. Zależy mi na tym, aby inni dowiedzieli się w jakiej sytuacji mogą się znaleźć, podpisując z Wami umowę na wymarzone wakacje. Jak bardzo mogą się rozczarować nie lecąc na nie w ogóle lub rozpoczynając je z dwudniowym opóźnieniem. Zależy mi na rozgłośnieniu tej sprawy, aby więcej Waszych poszkodowanych klientów zaczęło o tym mówić i pisać. Żebyście nareszcie chociaż zaczęli rozważać zerwanie umowy z Blue Panorama! Na rynku jest tak wielu przewoźników, ale Wy kooperujecie z nimi, bo są najtańsi. Na czym paradoksalnie wychodzicie stratni, póki co przede wszystkim PR-owo, ale stąd już prosta droga…

    Wystarczy przytoczyć tak wiele mówiące same za siebie słowa pracownika lotniska: „Wszyscy jesteśmy szczęśliwi, gdy Blue Panorama odlatuje o czasie. I że w ogóle odlatuje.”
    WadyPrzewoźnik z którym współpracuje Itaka. Przekaż informacji klient-Itaka. Standard obsługi na lotnisku. Brak chęci rozwiązania sprawy.
  • ~Artur / 2019-12-08 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja tam jestem bardzo zadowolony z wycieczki zorganizowanej przez Itakę. Na Malediwach było genialnie. Pięknie, hotel super. Widoki zapierające dech w piersiach. Bardzo mi się podobała organizacja wycieczki. Zwiedziliśmy super miejsca. Bardzo udany urlop.
    Zaletyzasadniczo to wszystko
    Wadynie było
  • ~Yevheniy / 2019-12-07 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Your service has never been perfect. For example, in Italy in 2018 a bus driver hired by your company to transfer us to the airport refused to take us from the hotel as, as he said, it was too hard for him to get there, so we walked down 500m in the mountains with my child, 65 yo mother, 5 y.o kid and wife 500m to make your driver happy. There was no problem on our way from the airport to the hotel though. BTW, the flight to Italy was delayed for almost 2 hours as well.

    I am still trying to understand what happened yesterday as it seems to us as a mix of unprofessionalism, lack of empathy and poor client support.

    So, I hope, you know that BV6380 was canceled on Dec 4, 2019. However, flights are sometimes canceled and it is not the cancellation itself that made us furious.

    You, as a company, behave absolutely inadequate:
    1. There were no updates on flight status. Nobody could say anything. And, of course, nobody from Itaka showed up to talk to passengers about the case, and, of course, we were unable to call you as you work in accordance with your working hours.
    2. You must provide food in the case a flight delayed for more than 3h. We got snacks closer to 2 am, but we had to stay in a huge queue as there was only one staff member for this.
    3. We got taxi vouchers ( Itaxi) to get to the hotel, but, a big surprise, there were NO cars of this company at the airport, and they didn't pick up our calls at that time. Maybe because they do not work at 3-4 am.
    4. We managed to find an Itaka representative afterward, but we had to stay about 1.5 hrs to talk to her, as she was alone for so many angry and disappointed people (200+?). She told us that there would be an SMS or email about new timelines for the flight within the next 2 hours, and - surprise, surprise, we got nothing. Our neighbor from this flight got nothing as well, so it is not my phone works bad.
    5. Since we were unable to get a taxi from the company that accepts given vouchers, we took the first available one and the driver told us that this Maldives flight has problems like this every month. It turned out, you knew about the quality of the airline but you had done nothing to prevent or mitigate risks.
    6. The last thing, which I believe is the most important one - Although you spoiled our long-awaited vacation, you didn't offer anything in return. I do not even mean money, I mean nobody didn't bother just to apologize. The most polite words we got from Itaka are from your support lady: "we return your money with no PENALTY".

    And finally, although I will have our agreement reviewed by a polish lawyer, I am quite sure that it is designed in a way you responsible for anything. However, I am sure that if my family puts some efforts into making this case public in social media your monetary loss will be quite significant.
  • ~Piotr / 2019-12-06 13:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Z żalem pożegnałem wczoraj Wyspy Kanaryjskie, ale z ulgą opuściłem Ocean Majesty Itaki, bo ten statek już nie powinien być użytkowany. Sądząc po wyglądzie kabin mogę wyobrazić sobie stan techniczny urządzeń  mających wpływ na bezpieczeństwo i skóra cierpnie. Fatalne łóżka i ogólna ciasnota, to nie jest standard za te pieniądze (3000 zł/osoba + 150 euro za opłaty portowe). Bardzo dokuczliwy jest wyjący nawiew powietrza do kabiny, bez którego po chwili brakuje w kabinie powietrza, bo okno jest zanitowane.Jako gwóźdź do tej trumny wspomnę o telewizorze wielkości laptopa i programy wybrane chyba przez filipińskiego szefa kuchni, bo 3 z nich to programy informacyjne po angielsku, TV Rydzyk i kanał filmowy nadający w wybranych godzinach 3 te same filmy przez cały tydzień. Pomijam już filipińsko - ukraińską obsługę, zamiast obiecanej polskojęzycznej załogi, ale o wyżywieniu nie mogę milczeć. Wino w ramach pakietu "all inklusiv soft" to produkt winopodobny dostarczany w kartonach, za to marki nalewanego z kega piwa nie można odgadnąć, bo smak ma nijaki. Można pić tylko wodę, ale nie jeść nie można. I tu zaczyna się kłopot - wybór oraz jakość wykładanych i podawanych potraw była dla mnie nie do przyjęcia, a nie jestem wybredny. W szczegóły nie będę się zagłębiał, bo nie chcę ożywiać nieprzyjemnych wspomnień. Ogólnie przestrzegam przed tym statkiem, zwłaszcza że do wyboru jest kilka innych ofert zwiedzenia przepięknych Kanarów w przyzwoitych warunkach za podobne pieniądze. 
    Zaletymiła obsługa, zarówno filipińska jak i ukraińska.
    Wadyzbyt wiele - patrz wyżej
  • ~Ola / 2019-12-05 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco nie polecam Itaki! Oferta która została nam sprzedana nawet w jednym procencie nie pokrywała się na miejscu z opisem!
    Zjeżdżalnia czynna dwa razy dziennie po kilka minut, alkohole „importowane” ale chyba ze sklepu obok marki HOLIDAY, pokoje z zagrzybiałymi łazienkami i klimatyzacja, toaleta z uszkodzona spłuczką nabierająca 24h wodę, słuchawka prysznica połamana z zerowym ciśnieniem, leżaki połamane, sauna i łaźnia płatna chociaż w ofercie napisali inaczej, szklanki w restauracji ostatni raz porządne mycie widziały na etapie produkcji deski w łóżkach połamane... i wiele wiele innych!!
    Po złożonej reklamacji odpowiedz Itaki była taka
    „W nawiązaniu do Państwa zastrzeżeń względem standardu ogólnego hotelu PGS Kiris Resort uprzejmie sygnalizujemy, że zgodnie z informacją zamieszczoną w ofercie (zarówno na stronie internetowej www.itaka.pl jak również w zawartym kontrakcie) hotel (zarówno infrastruktura jak i pokoje gościnne) jest hotelem lokalnej kategorii 5*. Kategoria ta przyznana została obiektowi przez upoważnione do tego z mocy prawa instytucje.
    Jednocześnie wskazujemy, że w opisie oferty zawarta została informacja, że hotel został zbudowany w 1994 r., zatem można było spodziewać się, że obiekt nie będzie nowoczesny a pewne elementy infrastruktury mogą nosić pewne ślady zużycia.”

    Idąc tokiem myślenia Itaki powinnismy się spodziewać grzyba i połamanych desek w łóżku jak i leżaków i ogólnego SYFU ponieważ hotel był budowany w 94r.
    Oczywiście żeby dalej brnąc niewiadoma dokąd bo fakty są faktami Itaka na bezczelnego zaproponowała bon o wartości 400 zł do wykorzystania tylko i wyłącznie na ich oferty przez jedne rok.. sama nie wiem jak to skomentować bo oczywistym jest że łaskę która okazali to żadna rekompensata ponieważ tym bonem ograniczają już i tak niezadowolonego Klienta do wyboru wakacji tylko u nich i w konsekwencji kolejnego zarobku dla nich! Dramat!
    Bardzo albę to bardzo nie polecam Itaki. Na pewno znajdzie się gro ludzi którym udało się trafić na fajna ofertę i miła obsługę pracowników Itaki, ale spokojnie do czasu pierwszego problemu i pierwszej konfrontacji ich stosunek do Klienta zmienia się o 180 stopni! Bezczelni nierzetelni i zakłamani! Przeciągają odpowiedz na maile kolejny miesiąc korzystając z luki prawnej która pozwala takim złodzieja jak Itaka zarabiać. Piszą tak pięknie o merytorycznych rozmowach z niezadowolonym Klientem poczym „spuszczają go na drzewo” licząc ze w końcu odpuści bo nie będzie mu się chcaialo miesiącami przepychać mailami.
    Trafiłam na stronę „nigdy więcej Itaka” zachęcam do poczytania w jaki sposób Itaka okrada ludzi i jak ich traktuje, jakie warunki sprzedaje za duże pieniądze i w razie problemu umywa ręce!
    We wcześniejszych postach można zobaczyć zdjęcie pokoju w 5* hotelu PGS w Turcji który Itaka pięknie opisała w swojej ofercie ale z rzeczywistością już nie chce się zmierzyć i notorycznie usuwa moje posty i zdjęcia!
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo!
  • ~Ola / 2019-12-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco NIEpolecam biura Itaka! Sprzedają pięknie wakacje ale tylko w opisanie.. na miejscu zastajesz grzyba w łazience i klimatyzacji, połamane deski w łóżku, alkohol rzekomo importowany firmy HOLIDAY i mocno rozjechaną rzeczywistość! Składasz reklamacje i przepychasz się już kolejny miesiąc mailami! Oto cała prawda o firmie kogutek zwanym Itaka! Chętnie pokaże wszystkim zainteresowanym zdjęcia pokoju w hotelu 5* który sprzedaje Itaka!
    ZaletyZero zalet!
    WadyBrud, grzyb, inny opis oferty aniżeli można zastać na miejscu, fatalna obsługa, podejście do Klienta na poziomie zerowym!
    Bezczelni i kpiący z Klienta!
  • ~Fiona / 2019-12-02 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    dziękuje za info
    Muszę się pochylić nad innym biurem podróży
  • ~Witos / 2019-12-01 14:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Moje ulubione biuro podróży. Spoko ceny, w szczególności ofert last minute. Wycieczki fajnie zorganizowane i zadowalające.
  • ~Janusz / 2019-11-25 13:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie Itaka ma super oferty, w szczególności te last minute. Wycieczki są fajnie zorganizowane. Hotele są dobre, czyste i komfortowe. Rezydenci są mili i obeznani w tematach.
    Zaletywszystko
    Wadynie było ani razu
  • ~Sonia / 2019-11-21 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Ogólnie nie mam żadnych negatywnych do opisania wydarzeń, jedynie same pozytywne. Standardowo, podróż przebiegła bez żadnych niemiłych niespodzianek. Było w porządku. Rezydentka też fajna. Hotel tak, jak w ofercie. Czysto i przyjemnie. Całą wycieczka wypadła bardzo dobrze. Było interesująco i pięknie.
  • ~K / 2019-11-20 01:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamliwa, żałosna obsługa klienta. Standard hotelu niezgodny z oferta. Wszystko czego można się po nich spodziewać to zrujnowane wakacje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~K / 2019-11-20 01:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamliwa, żałosna obsługa klienta. Standard hotelu niezgodny z oferta. Wszystko czego można się po nich spodziewać to zrujnowane wakacje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Marta / 2019-11-18 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura Itaka !!! Dwa dni przed wylotem na podróż poślubną na Malediwy otrzymaliśmy informację,że nie lecimy ponieważ nie ma miejsca w hotelu. Całą kwotę za wycieczkę wpłaciliśmy 6 listopada w biurze podroży w Arkadii ( Warszawa) przez 12 dni nie mieliśmy żadnej informacji,że coś może być nie tak. Płacąc kwotę 17 tyś miałam nadzieje,że biuro podejdzie do sprawy profesjonalnie i spędzimy wspaniałą podróż poślubna w miejscu ,które spodobało się nam najbardziej. Z całego serca nie polecam bo dzień radości,że za dwa dni wymarzony wyjazd zmienił się w dzień pełen nerwów czego konsekwencją jest odwołany wyjazd.
  • ~Gosia / 2019-11-17 17:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z urlopu. Szczególnie polecam wycieczki krajobrazowe na Lanzarote z panem Andrzejem który fantastycznie opowiada. Polecam!!!
  • ~MoniSz. / 2019-11-16 21:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem mega zadowolona z oferty BP Itaka, pierwszy raz byłam z tym biurem na wczasach i wróciłam wypoczęta, zrelaksowana i zadowolona, opieka rezydenta na wysokim poziomie, fajne wycieczki fakultatywne. Pracownicy Itaki są pomocni, mili i zawsze chętni do pomocy w wyborze lub zmianie wakacji, polecam z całego serca i teraz wakacje tylko z Itaką.
    ZaletyOferta,jakość, pracownicy, opieka na miejscu
    WadyBrak.
  • ~Greta / 2019-11-16 19:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja na wyjazdach z Itaką była co najmniej kilka razy. Każdy udany, pełen fantastycznych emocji i doznań i do tego ze wspaniałymi ludźmi. Jendo ze zdecydowane najlepszych biur podróży w Polsce, które naprawdę dba o swojego klienta.
    ZaletyCeny, dobre warunki dla klientów, fajne hotele
    WadyJa nie znajduję
  • ~Joanna / 2019-11-16 19:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel w Tabie Strand ok, jednak nie 5*, jedzenie ok, urozmaicone, pokoje duże, obsługa super. Wycieczki fakultatywne do Izraela-Jerozolima to nieporozumienie. 180 dolarów za 24 godzinną wycieczkę przeważnie w autokarze lub kolejkach, przewodnik Milena ma bardzo małą wiedzę, wszędzie biegnie a najszybciej do sklepu z pamiątkami gdzie bierze prowizję od zakupów. Brdzo niewiele nam pokazała, kazała stać tylko w kolejkach w kosciołach. Poza tym bardzo niemiła.
    ZaletyHotel super połozony
    Wadyprzewodnik Milena, która zepsuła nam wycieczkę do Jerozolimy
  • ~Art / 2019-11-12 11:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam! Kilka refleksji z pobytu w El Wekkala Taba Heights .Hotel jak to hotel w Egipcie...kto był w Egipcie ten wie...standard adekwatny do ceny, okolica Taba Heights robi nieco przygnębiające wrażenie (strefa zmilitaryzowana - granica z Izraelem,Jordanią…) takie luksusowe więzienie...nie ma co liczyc na wypady na własną rękę - pozostają drogie fakultety...okolica po której można spacerować razi sztucznością ...plaża-bida, rafa-bida..no chyba że rejs snurkowy za 100$ ...ale 30 stopni w listopadzie warte tej ceny...generalnie nie ma się do czego przyczepić...nadchodzi ostatni dzień urlopu i tu zdziwko!- zbiórka na transfer na lotnisko 17.30 ,wymeldowanie z hotelu najpierw 11.00 póżniej 12.00 ,wymeldowanie łaczy się z utratą all incl. czyli za lunch płacisz ok 10$,przedłużenie doby do 17.00 -25$-wybór należy do ciebie...(nieźle bo w Mosaic -100$),oczywiście z rezydentką brak kontaktu, zbiórka w lobby 17.30,planowy wylot z Taby o 21.30, o 19.00 pakujemy się do autokaru i jedziemy po resztę grupy do hotelu Mosaic, bałagan się powiększa, wkurw rosnie… zero informacji..od 19.00 06.11 do ok 4.00 07.11 koczowanie w hotelu Mosaic, nadal brak jakiejkolwiek informacji...ludzie(ok20%) próbują dodzwonić się do rezydentki-zero, konsula polskiego w Egipcie- ogólniki,czekać na info,linii lotniczych (Smartwings)-zero konkretów..reszta śpi w autokarach(3 szt) albo zalega w lobby, albo włóczy się jak zombie .w końcu o 4.00 wyruszamy na lotnisko-HURRA!!!, na lotnisku w miarę szybka odprawa ( kupiłem sobie darbukę ,taki bębenek kielichowy(mieszczący się w podręcznym) i po odprawie podchodzi do mnie jakiś Janusz z obsługi lotniska i zaczyna mi grzebać w podręcznym przy bębenku, próbuje wcisnąć kit że muszę go nadac jako rejestrowany(oczywista za opłatą) robi się zamieszanie, przychodzi jeden mundurowy, po chwili drugi mundurowy i zaczyna się debata, mówię typom że w razie zniszczenia zażądam gigantycznego odszkodowania i oprotestuje ich praktyki w Egipskim ministerstwie lotnictwa, typy odpuszczają... i koczujemy dalej...wylot z Taby 8.30...w Katowicach ladujemy o 11.00 07.11 czyli 12 godzin po planowanej godz przylotu...info od Smartwings -przyczyna opóźnienia-problemy techniczne....taka historia...
    PS. Oczywiście wnosimy do linii lotniczych wniosek o odszkodowanie
    Zaletyklimat
    Wadyrezydentka Itaki
  • ~milka / 2019-11-10 15:58
    Ocena: 2.67 / 5
    tak jak pisałam poprzednio - Itaka steruje opiniami, nagrody otrzymują tylko osoby"znajomy króliczka" - oczywiście moja opinia nie pojawiła się na stronach Itaki choć minęło 30 dni od oceny.
  • ~Ania / 2019-11-04 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zakwaterowanie w hotelu o dwukrotnie niższym standardzie niż prezentowany na zdjęciach. Reklamacja zgłoszona I nieuznana tłumaczenie pracownika biura" pokoje na stronie są poglądowe klienci mogą zostać zakwaterowani do innych pokoju niż te prezentowane w ofercie" biuro zostało zgłoszone do uokik.
strona 1 z 17
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 325
TUI
Ocena: 2.90, ilość opinii: 51
Rainbow Tours
Ocena: 4.00, ilość opinii: 31
Neckermann
Ocena: 2.60, ilość opinii: 14
Funclub
Ocena: 2.89, ilość opinii: 9
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 764
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 607
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 324
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 179
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 138
Virgin Mobile
Ocena: 2.54, ilość opinii: 105