Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 315 opinii

2.78 / 5

  • Oferta
    3.05
  • Obsługa klienta
    2.56
  • Cena/Jakość
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Do niedawna stały kliny Itaki / 2019-08-02 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to obecnie dramat.Nie szanują klienta, naruszają prawo w umowach z klientami i naruszają zbiorowe prawa konsumenta.
    Nie jest możliwe złożenie skargi w Itace - skutecznie to zablokowali rażąco naruszając prawo.
    Sprawa Itaki toczy się już przed organami państwowymi, w tym przed UOKiK.

    Odsyłam do filmiku na you tube:
    "Jak biuro podróży Itaka narusza prawa klientów"
    https://youtu.be/rQQdR9sPt3k

    Przekażcie osobom jako ostrzeżenie czego należy pilnować podpisujac umowę z Itaką!!!

    Mój wyjazd z nimi to Objazdowa Indonezja 14 dni w maju 2019. To był ostatni z nimi wyjazd!!!
    WadyOszukiwanie klientów, uniemożliwianie złożenia skargi, przypadkowy pilot wycieczki o cechach charakteru takich jak złośliwość i mściwość - dodatkowo nie zainteresowany wycieczka lecz własnym blogiem
  • ~Aga / 2019-08-01 21:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja opinia. Biuro podróży do bani. Chciałam zapłacić za wycieczkę miesiąc i 5 dni wcześniej niestety nie mogę!!! Zapłacić trzeba równo miesiąc przed wylotem. Pani poinformowała mnie że mogę sobie zrobić przelew nawet dwa miesiące przed ale bezpośrednio do Itaki nie mogę. To ich wewnętrzna polityka. Żadne biuro podróży nie ma takiej...polityki. W Tui czy Rainbow mogę sobie zapłacić kiedy chcę.
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Paulina / 2019-08-01 16:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka objazdowa po Włoszech-wieczne i sloneczne-rewelacyjna. Polecam wszystkim lubiącym intensywnie zwiedzac, ale rowniez dobrze odpoczać ( dwa dni na plazy wolne ) Pilotka Maria posiada duza wiedze nt Włoch, z kolei nasi kierowcy-Maciej i Krzysztof to zawodowcy. Kierowca Krzysztof to najprzystojniejszy gosc, jaki do tej pory obwozil mi cztery litery:)
  • ~Alicja / 2019-08-01 11:36
    Ocena: 3.67 / 5
    Wycieczka super, hotel cudowny, jedzenie rewelacyjne, Hotel Fafa Premium godny polecenia. Obsługa bardzo pomocna :)

    Natomiast rezydenci, mało profesjonalni w tym co robią a raczej nie robili. Mi osobiście nie pomogli w niczym, a chyba po to tam są. Bardzo to przykre !
  • ~Grzegorz / 2019-07-31 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna na stronie ma stare zdjęcia hotelu, co gorsze wiem. że dostaje informacje zwrotne od uczestników o fatalnym stanie hotelu i nic z tym nie robi. Wszędzie prowizorka, czego efektem był pożar instalacji elektrycznej, który wybuchł w nocy w tym hotelu. Rezydent nic nie może - po pożarze nawet się nie pojawił na miejscu i konieczne było ściganie go telefonami, aby cokolwiek się dowiedzieć. Nie był w stanie nic załatwić jedyna odpowiedź jaka była to że jest w kontakcie z menadżerem hotelu. W serwisie Itaki można dodać opinie o hotelu w którym się mieszkało - niestety opinie negatywne nie są publikowane. Zdecydowanie nie polecam.
    Wadynieaktualne zdjęcia w serwisie, słaba pomoc rezydenta, itd.
  • ~grzegorz / 2019-07-31 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o program wycieczki to niedograne godziny / przyjazd/ każdego dnia o zbyt późnej porze. Niekompetentny pilot wycieczki. Z wielką trudnością załatwiał nasze prośby/ mówiła , że mamy podać konkretne argumenty do zmiany pokoju/ Racje żywnościowe zbyt ubogie, nawet niewystarczające jak dla dziecka, niesmaczne, jeżeli ktoś uważa ,że dla dorosłej osoby wystarczy porcja: plasterek szynki konserwowej, sera i suchary na śniadanie to się bardzo myli. A pani pilot uważała, że jak na Itakę to i tak są dobre standardy. Hotele obskurne, śmierdzące, bez odpływu w prysznicu. Klimatyzacja od godziny 21 do 23/ automatycznie włączana i wyłączana/.
    ZaletyZadne
    Wadyjak wyżej
  • ~Ewe2906 / 2019-07-31 08:35
    Ocena: 5.00 / 5
    W lipcu odwiedziliśmy z Itaka Hiszpanię,a dokładnie Salou Costa Dorada.Lot bez zarzutu,przewoźnik SmartWings.Rezydentka p.Dorota bardzo zorganizowana, konkretna i pomocna.Wycieczka fakultatywne do Barcelony z Itaką świetna ( bardzo komfortowy autobus i wspaniała pani przewodnik - p. Ewa.). Hotel Piramide Salou w centrum; 4- gwiazdkowy,chociaż w moje ocenie takie 3.5- ale w porządku. Z Itaka byliśmy drugi raz na wakacjach ( rok temu Teneryfa) i zawsze gorąco polecamy.
  • ~Wojtek / 2019-07-27 11:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Itaka recenzuje opinie klientów. Wybierają tylko to, co im pasuje. Każda krytyka firmy, czy też rezydentów ląduje w koszu. Nigdy więcej z nimi nie polecimy.
  • ~Julka / 2019-07-25 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wróciłam 21 lipca z Szwajcarii w minaturze. Program w ofercie rewelacja-z wykonaniem znacznie gorzej za przyczyną niekompetentnej, aroganckij i nie potrafiacej nic powiedzieć o zabytkach i historii Pani PRZEWODNICZCE. Zurych i Berno przebiegla w tempie krótko dystansowca z informacją po prawej parlament, po lewej bank na wprost katedra za którą w lewo pójdą panstwo do autokaru i zbiórka za 45 minut. Ale to i tak był z Jej strony wielki wysylek, bo potem ograniczała się tylko do podania godz zbiórki i że starówka jest po prawej lub lewej stronie albo można pospacerować po promenadzie nad jeziorem. Wspaniałe były tylko przejazdy pociągami na Jungfrau i Bernina Express bo tego pilotka nie była w stanie zepsuć. Nikt w Itace do ostatniej chwili nie podał adresów hoteli a te były nie dosyć, że oddalone o kilka godzin jazdy od miejscowości z programu zwiedzania to jeszcze w marym standardzie - mikroskopijnej wielkości pokoje, z 2 osobową windą co przy 48 osobowej grupie było dużą niedogodnoscia. Brak miejscowch przewodników.
    Autokar mial napis VIP, ale na pewno takim nie był. Szczęśliwie przywiózł nas przez Alpy pozwalajac na zobaczenie wspanialych widoków dzięki bardzo profesjonalnym,miłym i uprzejmym kierowcom - to był jeden wielki plus całej wycieczki.
    Nigdy więcej wyjazdu z ITAKI, bo to strata nerwów, czasu i pieniędzy.
    ZaletyWspaniali kierowcy.
    WadyPilotka
    Cena wysoka a tylko 1 nocleg w Szwajcarii.
    Za dużo dojazdów do noclegów.
    Brak wielu informacji przed wyjazdem np: miejsca i nazw hoteli, czasu i miejsca powrotu.
    Dodałam po 1 gwiazdce, bo bez zaznaczenia nie przyjmuje, ale to i tak za dużo.
  • ~Patrycja / 2019-07-25 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz lecieliśmy z Itaka.Na lotnisku dowiedzieliśmy się,że nasz lot do Sal jest opóźniony o 4 godziny.Z 4 zrobiło się 10h...Koczowalismy na lotnisku bez żadnej informacji kiedy wylecimy.To firma Itaka odpowiada za to z jakimi przewoznikami podpisuje umowę. Nasz pobyt zostal przez to skrócony o dobę, ale Itaka nie widzi w tym problemu, odrzucając naszą reklamację.
    ZaletyPogoda
    WadyPodejście do klienta
    Wywiązanie się z umowy
  • ~Turysta / 2019-07-25 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    brak słów na to co z tym biurem sie stało.
    Rezydent a raczej jego brak , firma wykupuje najgorsze miejsca w hotelu ( dowiedziałęm sie od menadżera hotelu, że ITaka stosuje takie praktyki ) Zdjecia w ofercie odbiegają od rzeczywistości.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~dolores / 2019-07-24 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłam z rodzina (mezem,6 letnia corka i tesciami) na Zakhyntos w tym roku, wycieczke wykupilam juz w zeszlym listopadzie czyli 8 miesiecy wczesniej dodam ze byly to moje 1 wakacje od 9 lat i pierwsze z corka chcialam jej pokazac jak fajna jest Grecje a o Zakhyntos mazylam od doprych paru lat. z mezem poswiecilismy duzo czasu aby wybrac fajny hotel chcielismy hotel miejski blisko plazy nowy bez tłumów wiec wybralismy Porto Planos Beach "wybudowany" w 2017r nowy pokoje eleganckie nowoczesne itp., wylot mial byc z goleniowa hotel extra wycieczka zaplacona wszytsko gotowe teraz trzeba czekac. 1 problem zmieniono nam wylot z goleniowa na poznan mowie dobrze zdaza sie nie bede sie czepiac damy rade choc nie bylo nam to na reke ale ok. doszlo do wylotu stawilismy sie na lotniku wszytsko ok lecimyyy. transport do hotelu ok wysiadamy przed budynkiem ktory byl w ofercie idziemy do recepcji zalatwiac formalnosci i tu prolem nr 2 podzial pokojow moi tesciowie ktorych dobukowywalam w grudniu dostali ladny pokoj taki jaki mial byc nie lczac niedzialajacej klimatyzacji a ukrop makabryczny no to pora na nasz pokoj , Pani nas wyprowadzila z danego budynku zaprowadzila do budynku obok mowie kurde mialo byc w tamtym budynku ale ok idziemy dalej do windy na 3 pietro idziemy dostajemy klucz! kto ma teraz pokoje na klucz! mijamy wszytskie normalnie pokoje i jest ostatni mowie jakis niski pani otwiera nam drzwi a mnie walizki z reki wypadaja ! to co ukazalo sie moim ocza bylo niskim ze skosem "pokojem" ciemnym moje pierwsze pytanie brzmialo czy tu nie ma okien po czym bylo 1 malutkie okienko JEDNO ktore wychodzilo na sciane zadnego balkonu wiekszego okna NIC łoże malzenskie bylo 2 luzkami zlaczonymi wiec nie bylo nawet mozliwoci zeby corka z nami spaa bo sie rozjezdzalo na 2 czesci ciemno duszno praktycznie bez okna bo to male okienko tesciowie mieli w toalecie takie samo. wiec pytam tej pani czy to jakis zart a ona sie dziwi i pyta czy nie podoba mi sie pokoj wiec rozpoczelam procedure wymiany pokoju na takie jaki mielismy w ofercie bo to co dostalismy nie zalugiwalo nawet na 2 gwiazdki a mialo byc 4 nowoczesny NOWY hotel. w recepcji usluszalam ze nie maja wolnych pokoi zebym gadala z rezydentka wiec nie dos ze czekalam na rezydentke i lecialy mi godziny z moich "wymazonych" wakacji to zadzwonilam do biura do pani ktora sprzedawala mi ta wycieczke i tez uslyszalam ze mam isc do rezydentki wiec udalo mi sie pania zlapac i po 3h biegania uslyszalam ze nie maja dla mnie innego pokoju masakra jestem tak wsciekla z Itaka sa zawsze problemy biora najgorsze pokoje i polskich turystow traktuja jak debili ktorym sie nic nie nalezy. dodam ze do pokoju byl doloczony "taras" ktorego tarasem nazwac nie mozna byl to niewybudowany kawalek pokoju ogrodzony plotkiem z wystajacymi drutami zbrojeniowymi przypominam ze bylam z 6 latka. w pokoju bylo ciemno duszno i unosil sie zapach kanalizy. JESTEM TAK ZLA I ZAWIEDZIONA OCZYWISCIE WYSTOSUJE ODPOWIEDNIA OPINIE I ZLOZE REKLAMACJE ALE PO ITACE NIE OCZEKUJE ZBYT WIELE BO WIDZIALAM INNE HISTORIE I OPIENIE. Pokoj byl jakas dobudowka wygladal jak schowek na sprzet zepsuliscie mi wyjazd bo z dzieckiem nie siedze tylko wieczoem w tym pokoju i ide spac tylko bylam tam czesciej i za kazdym razem dostawalam szaly dodam jeszcz ze uzadzenie klimatyzacji bylo tak zamontowane ze wialo cala noc po nogach i bardzo czesto nie bylo pradu moja tesciowa utknela w windzie . jedna wielka zenada.
  • ~Ines / 2019-07-23 00:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieczka objazdowa, Portugalia, "Azulejos i molikeiros". W momencie wczesnej rezerwacji brak terminów lotów z Warszawy. Miesiąc przed realizacją pojawiają się bardzo niedogodne terminy lotów, co skutkuje dwoma nieprzespanymi nocami na 6 dni, oraz brakiem spożycia pełnego śniadania i obadokolacji ujętych w cenie (zamiast pakiety z dwóch skromnych kanapek, napoju i owoca). Program zawarty w cenie obejmuje podstawowe punkty turystyczne, pozostawia zbyt dużo wolnego czasu w miastach bez opieki pilota. Dla mnie z uwagi na brak znajomości języka i słabą orientację - czas stracony. Liczyłam na ofertę zorganizowaną przez firmę, która zapewni opiekę w każdej chwili. Dodatkowe i najciekawsze atrakcje płatne w dosyć wysokich cenach, ale ratujące przed błąkaniem się po ulicach. W Lizbonie i Porto bardzo słabe hotele. Brak restauracji, baru, zaplecza rekreacyjnego. W Porto konieczność przeniesienia bagaży 500 m od zatrzymania autokaru z poowdu na przebudowę ulicy. Podczas meldowania w kolejnych hotelach zwyczaj pozostawiania dokumentów na recepcji do nastepnego dnia, bo obsługuje jeden człowiek, który nie jest w stanie przepisać danych około 30 osób w rozsąnym tempie. Jak się ma do tego Ustawa o Ochronie Danych Osobowych? Program jest ubogi w czas przewidziany na pobyty w miejscach o walorach przyrodniczo - krajobrazowych. W lepszej sytuacji są klienci kupujący oferty na last minute - oprócz niższej ceny, mają podane godziny lotów. Konsultant podczas rozmowy telefonicznej stara się uświadomić mnie, że żadne biuro nie podaje terminów lotów z wyprzedzeniem o około 6 mieś., a rezygnacja z wykupienia oferty promocyjnej na kolejny wyjazd zaskutkuje brakiem przesłania takich ofert na moje konto. Odpowiadam, że Necerman i Tui na dzisiejszy stan mojej wiedzy, podają terminy lotów z dużym wyprzedzeniem, a promocja Itaki może zakończyć się dużym dyskomfortem i skróconym czasem wypoczynku.
    ZaletyPilotka z bardzo dużym zasobem wiedzy o tym kraju, przekazująca" piękna polszczyzną", posługująca się również dobrze dobranymi filmami. Wygodny autokar, sympatyczny kierowca.
    WadyTerminy lotów, brak części wyżywienia pierwszego i ostatniego dnia, zbyt wysokie dopłaty za dodatkowe atrakcje np. wycieczka po wybrzeżu Algarve - 60 E - 100 - 150 km, brak opłat za wstępy? Za mało czasu na legunie w pobliżu Aveiro, Cabo da Roca, Portimao. Zbyt długie przerwy w miastach bez opieki pilota. Słabe hotele w Lizbonie i Porto.
  • ~Robert / 2019-07-20 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia w tym miejscu dotyczyć będzie szanownej firmy Itaka. Na opinię o hotelu pozwolę sobie w dalszych punktach.
    Firma Itaka sprzedaje wczasy niezgodne z ofertą. Wczasy 8- dniowe niestety kończą się w 7-ym dniu pobytu o 8:00 rano. Cena to osobna kwestia... na przykład 7700 zł za dwie osoby na 7 nocy do Grecji w czterogwiazdkowym hotelu, to zwykle zdzierstwo. No ale cóż, chcesz mieć zapewnione podstawowe minimum? Płać! Płacisz i nadal nie wiesz co kupiłeś, co najwyżej kota w worku. Wczasowicz dowiaduje się od recepcji czy też Pani sprzątającej pokoje, że jego wczasy kończą się. Cóż pozostaje, zapłacić i wynająć pokój (o ile jest dostępny) a wszystko po to, gdyż wylot jest następnego dnia, czyli ósmego (i to zgadzałoby się z ofertą). Jednym słowem dramat, kłamstwo, oszustwo! Dzwonisz do szanownej Itaki i dowiadujesz się od Pani z Call Center, że ona wie o tym, że wczasy są ośmiodniowe, ale niestety check-out w hotelu ma większą moc. Na zadane pytanie, co i gdzie mam robić przez ósmy dzień, za który zapłaciłem, Pani milczy. Nie pozostaje nic innego, tylko rozłączyć się, gdyż nie ma z kim rozmawiać.
    Rezydent(ka).... wyżej s.a niż d...ę ma (przepraszam za słowa), zarozumiała, gdy tylko ma coś zrobić co do jej obowiązków należy, wydaje się jakby jej korona z głowy spadała. No i ostatni ważny temat - wycieczki sprzedawane przez szanowną firmę Itaka... Droga Itako! Proszę nie sprzedawać tak durnych wycieczek jak na przykład na Paxos & Antipaxos w Grecji. Zanim Państwo sprzedadzą cokolwiek, proszę się zorientować jak fatalna firma to organizuje (Joy Cruises). Chaos totalny za jedyne 40€ za osobę, brak organizacji, brak miejsc na statku! Osoba wytypowana do kontaktu z Polakami również nie wykazała się inteligencją. Zachowywała się jak właścicielka całego tego zamieszania, pełniła rolę DJ-ki pokładowej, jakby osoby do towarzystwa dla obsługi statku.
    Jedyna osoba, którą można pochwalić to dziewczyna w roli przewodnika podczas wycieczki np do Albanii. I tutaj doga Itako pomyśl, aby właśnie takich ludzi zatrudniać, ludzi z pasją, otwartych i szczerych a przede wszystkim szanujących klientów, ludzi.
    Rada dla kolejnych oszukanych: lepiej i taniej można zorganizować wczasy samemu, wyszukując hotele i czartery lub loty rejsowe we własnym zakresie. Zaś lokalne wycieczki można kupić za conajmniej pół ceny w każdym bardziej obleganym przez turystów miejscu.To samo tyczy się również wynajmu chociażby samochodu.
    To moje ostatnie wczasy z szanowną firmą Itaka. Liczę na to, że ktoś z Zarządu zajmie się tym co sprzedaje i wprowadzi takie rozwiązania, które uniemożliwią sprzedawanie nieistniejących usług a przede wszystkim niezgodnych z ofertą.
    ZaletyW zaistniałej sytuacji brak zalet
    WadyOpisane powyżej
  • ~kamil / 2019-07-20 09:07
    Ocena: 4.00 / 5
    wczoraj wróciliśmy z wakacji lot 7005 burgas wawa z takim skandalem się jeszcze nie spotkałem w umowie z itaką miałem do wyboru bagaż 23 kg na osobę albo jedna 32 kg wybraliśmy z żoną jedną walizkę z wawy było ok natomiast z burgas kazali nam płacić 35 euro za kilogram skanalll więcej z itaką na urlop nie polecę.Linie którymi lecieliśmy to Smart wings
  • ~Darek / 2019-07-18 22:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciłem z wakacji w Bułgarii. Uczciwie muszę napisać, że Itaka wykonała swoje zadanie wzorowo. Ustalone godziny lotów nie zmieniły się, transport z lotniska do hotelu ( a także w stronę powrotną) na czas i bez uwag. Oferta hotelu (Aqua Paradise) w 100% zgodna z opisem. Pokój, tak jak cały hotel, czysty, bardzo nowoczesny.
    Animacje w klubiku Itaki - to temat na osobną, świetną opinię. Zajęcia w klubiku były dwa razy dziennie, o 10.15 i 14.15. Spodziewałem się, że będzie to taki wypełniacz czasu dla dzieci, gdzie w razie niepogodny dzieci mogłyby się zająć czymkolwiek. Tymczasem moje dzieci cały plan dnia układały pod klubik. Idziemy na basen, ale po klubiku, idziemy na plażę, ale jak zdążymy do klubiku Itaki. Panie animatorki z klubiku Itaki robiły świetną robotę. Dzieci były zadowolone z pobytu w hotelu, a kiedy dzieci są zadowolone to wiem że wydałem dobrze pieniądze.
  • ~Aga / 2019-07-18 07:47
    Ocena: 4.33 / 5
    Sprawna organizacja, szeroki wybór oferty. Hotel zgodny z opisem w ofercie. Cena adekwatna do jakości.
  • ~Samira / 2019-07-14 21:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Mieliśmy okazję ostatnio przebywać w hotelu Long beach resort w Hurghadzie, gdzie z przykrością muszę stwierdzić iż bardzo zawiodło nas zachowanie towarzyszącej nam Pani rezydentki podczas przejazdu do Hotelu i przebywania w nim. Pani była niestety bardzo niemiła, można wręcz powiedzieć, iż z wielką łaską odpowiadała na pytania bądź wszelkie spostrzeżenia gości, bardzo arogancka oraz nieprofesjonalna osoba, na pytanie dlaczego autobus zabierający nas na lotnisko przyjeżdża pod hotel o godzinie 19, podczas gdy lot mieliśmy o godzinie 22:40, usłyszeliśmy, że "Jeżeli nam się nie podoba to możemy zamówić taksówkę". Podobnie było w przypadku jedzenia, które niestety pozostawiało wiele do życzenia, głównie poprzez serwowanie w bufecie dań typowo arabskich, co było sprzeczne z tym co było napisane w ofercie, iż jest to bufet z kuchnią międzynarodową. Dostaliśmy mimo to odpowiedź, że "Powinniśmy się tego spodziewać, skoro wybraliśmy wakacje w Egipcie"
    Był to pierwszy przypadek kiedy natknęliśmy się na tak nieprzyjemną osobę, uważam, iż ktoś taki nie powinien pracować w taki zawodzie.
  • ~agak / 2019-07-13 00:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Objazdowo do Włoch super, wysoka klasa załogi autokaru, wiedza, kultura i umiejętności, śniadania kontynentalne, obiadokolacje włoskie, dużo zwiedzania, czas wolny, super mimo iż niektórzy uczestnicy narzekali uważam że było super!!!
    ZaletyAtrakcje, trasa wycieczki
    WadyMało warzyw w czasie posiłków
  • ~Majka / 2019-07-10 22:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Zaproszenie do Toskanii!!! Fatalna organizacja podróży biorąc pod uwagę lokalizacje hoteli do miejsc zwiedzanych. Fatalne hotele, problemy z klimatyzacją. Brak 6 pokoi a w związku z tym konieczność przekwaterowania do innego, ale posiłki w innym z resztą grupy!!!!! Niekompetentne i aroganckie zachowanie pilotki
    Niezrealizowany punkt wycieczki na Elbę, do domu Napoleona Według katalogu na trasie miało być 5 hoteli a było tylko 3 i w związku z tym kilkakrotne powroty i przedłużanie przejazdów autokarem o ca 800 km.
    Czas spędzany w autokarze skracał czas zwiedzania i powodował narzucone przez pilotkę tempo zwiedzania.
    Cała wycieczka była fatalna wszyscy byli oburzeni organizacja i postawą pilotki
    ZaletyPiękne obiekty do zwiedzania
    WadyBrak czasu na podziwianie i odpoczynek wyjazd z hotelu 7.30 powrót ca 21.oo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
TUI
Ocena: 2.93, ilość opinii: 50
Rainbow Tours
Ocena: 4.11, ilość opinii: 27
Neckermann
Ocena: 2.60, ilość opinii: 14
Funclub
Ocena: 2.89, ilość opinii: 9
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102