Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 151 opinii

2.89 / 5

  • Oferta
    3.17
  • Obsługa klienta
    2.65
  • Cena/Jakość
    2.86

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2018-09-20 21:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Hotel Bodrum Imperial 5*. W ub. roku, wrzesień. Transfer i podróż zgodnie z umową. Hotel fajny, plaża też. jedzenie super. Rezydentki słabiutkie. Na dodatek aroganckie i pewne siebie, mimo ewidentnej wpadki organizacyjnej (wycieczka na Kos). Obsługa klienta na trójke ( w Turcji)
  • ~Turysta / 2018-09-20 09:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Standardowo podczas kupowania wycieczki atrakcyjne godziny wylotów, zmienione na beznadziejne przed samym wyjazdem. W praktyce płacisz conajmniej za 1 dzień wczasów więcej, niż korzystasz. O zwrocie pieniędzy oczywiście nie ma co marzyć, bo przybywając do hotelu o 3 w nocy, zamiast o 15 zmieściłeś się w dobie hotelowej, która trwa do 11 następnego dnia...
    Rezydent pojawia się tylko, gdy chce sprzedać wycieczki.
    Podsumowując: ostatni raz z tym biurem.
  • ~KP / 2018-09-15 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiliśmy drogą wycieczkę (za 6000 tys. zł). Zostaliśmy zmuszeni do zmiany terminu wycieczki z nieplanowanych przez nas sytuacji rodzinnych, osobistych. Po skontaktowaniu się z Biurem oraz Centralą usłyszeliśmy, że niestety nie wyrażają zgody. Wycieczka i pieniądze przepadły.
    Firma dba tylko o swoje dobra materialne, a nie o klienta i jego dobro.
    Nie polecam z całego serca tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadydrogo, nie dbają o klienta
  • ~kris / 2018-09-14 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Itaka- przeciętne, więcej nie skorzystam, beznadziejne godziny odlotów, opóźnienia 2- godzinne odlotów, nie wiem co robią rezydenci , gdyż ich nie widać.
    Wadybrak zainteresowania rezydentów
  • ~dany / 2018-09-11 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie ma oceny 0 bo 1 to zdecydowanie za dużo. Rezerwacja wczasów w wybranym hotelu (Fuerteventura) dokonana na początku czerwca czyli na ponad 2 miesiące przed planowanym terminem. Linie lotnicze Travel Service, z którymi współpracuje Itaka po prostu dno. W jedną stronę 5 godzin opóźnienia, w drugą 2.5. Brak informacji o planowanej godzinie wylotu. Po przylocie na Fuerteventura pani z Itaki informuje nas, że zmieniono nam hotel i że ona to nic nie może zrobić. Na wszystkie pytania odpowiada: "oni to albo oni tamto". Oni czyli jacyś mistyczni decydenci z Itaki a ona to w moim odczuciu nie utożsamiała się z reprezentowaną przez siebie firmą. Po pierwsze gdyby nie zależało nam na tym konkretnym miejscu po prostu zwrócilibyśmy się do Itaki o wyznaczenie nam miejsca na wczasy. Po drugie gdyby informacja o zmianie hotelu dotarła do mnie przed wylotem zapewne nigdzie bym nie poleciał i zażądałbym zwrotu kosztów. Zakładam, że informację to ukryto z premedytacją. Na pytanie, co jeśli się nie zgodzę na zamianę i żądanie transportu do kraju paniusia powiedziała, że ona nie może i jak mi nie pasuje to mogę sobie zostać na lotnisku (z dziećmi). Szkoda wakacji, szkoda niepotrzebnego stresu i szkoda pieniędzy. Tej pseudofirmie życzę bolesnego upadku a pracownikom wszystkiego najgorszego.

  • ~Jolila / 2018-09-10 00:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Po przeczytaniu tylu niegatywnych opinii na temat itaki bylam lekko przerazona.Lecielismy do Turcji
    Wszystko w porzadku wylot na czas fakt ze noc zarwana ale przynajmniej rano juz bylismy na miejscu Na pokoj czekalismy do 14 ale to chyba normalne.nam to nie przeszkadzalo . Na wejsciu po zameldowaniu dostalismy opaski i moglismy zjesc sniadanie.Pracy rezydentki nie oceniam bo nie byla nam potrzebna.Na zebraniu opowiedziala ogolnie o hotelu i oczywiscie o wycieczkach w/g mnie nie bylo to nachalne.Kazdy ma wybor my kupilismy wycieczki w miejscowym biurze o polowe tansze.W drodze powrotnej rezydentki nie bylo z nami.nie byla tez obecna przy zameldowaniu w hotelu mimo to dalismy rade☺Niestety samolot byl opozniony 2.5 godziny .ale dostalismy jedzenie i napoje.
    Hotel taki jak w opisie wykwaterowanie o 12 wyjazd z hotelu przed 14 moglismy do tej godziny korzystac z posilkow nie zdjeli nam opasek
    Nie mam zastrzezen do itaki.Fakt chyba 3 razy zmieniali czas wylotu i powrotu ale ten na ktorym stanelo bardzo nam odpowiadal.
    ZaletyWdzystko zgodnie z opisem.
    WadyBrak rezydentki przy kwaterunku i drodze na lotnisko
  • ~Wojtek / 2018-09-09 15:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Turcja Bodrum Hotel imperial 5*,Zacznę od tego ze faktycznie pobyt trwał 6 dni ,Wylot mieliśmy o 20,40 30.08.na miejscu w hotelu byliśmy o 2 w nocy na czas turecki,a wylot 06.09 o 7: 15 rano,wyjazd z hotelu o 3 rano ,masakra z dwójką dzieci,choć w ofercie mieliśmy wylot dopiero o 23: 45 wieczorem wiec byliśmy stratni cały dzień ,godzinę wylotu zmieniono nam tydzień przed wyjazdem,Więc droga Itako u was wczasy trwają 6 dni ,piszcie prawdę,Jeżeli chodzi o hotel to obsługa 5 z plusem,jedzonko super ,wszystko bylo naprawdę świetne ,oprócz opisu Itaki w ofercie bar na plaży który nie istniał,a i pokoje zasługują na góra 3 gwiazdki,reszta bajka ,animatorzy świetni,jeżeli chodzi o panią rezydent,widzieliśmy ja tylko raz na pierwszym spotkaniu,nie korzystaliśmy z wycieczek Itaki ponieważ były raz droższe ,znaleźliśmy polskie biuro w Bodrum które wszystko świetnie nam zorganizowało za polowe mniej kasy ,Były to nasze drugie wakacje z Itaka i raczej ostatnie,i naprawdę nie jestesmy wymagającymi klientami,radze temu biurowo podróży poczytać co ludzie piszą i myślą no jeszcze parę lat i koniec Itaki .
  • ~rozczarowana / 2018-09-06 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Itaką byliśmy po raz pierwszy i na pewno ostatni. W wykupionej ofercie mieliśmy dostać apartament 3 osobowy (pokój dzienny z aneksem kuchennym i sypialnię). To co otrzymaliśmy nie miało z ofertą nic wspólnego. Pobyt miał trwać od 8 do 16 sierpnia. W ofercie zapisane 8 dni. Wylot był 8 sierpnia o 23.00 a nasz pobyt w hotelu rozpoczął się o 5 rano 9 sierpnia. Natomiast wykwaterowanie było 15 sierpnia do godziny 10.00 niestety bez możliwości dopłaty do przedłużenia doby. Dodam, że wyjazd z hotelu był o 22.00 a wylot o 1 w nocy. Itaka wprowadza klientów pisząc że pobyt trwa 8 dni zamiast napisać ile dób spędza się w hotelu. Nocne godziny lotów to celowe posunięcie aby oberwać klientom doby hotelowe. Rezydentka zupełnie nie pomocna choć prosiliśmy ją o interwencję. Jak zwykle ich zadanie polega głównie na handlu wycieczkami fakultatywnymi. Jak zwykle polski operator dostaje gorsze pokoje a polski turysta jest traktowany jak obywatel gorszego sortu, choć zaznaczę, że nasza oferta pomimo wczesnej rezerwacji wcale nie była tania. Przestrzegam przed ITAKĄ
    ZaletyBRAK
  • ~Ania / 2018-09-03 13:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Greckie przepowiednie to swietna wycieczka- bardzo dobry program- ciekawe miejsca, krotkie przejazdy , swietny Polski lider, pan Marcin- imponujaca wiedza, energia i entuzjazm i zyczliwosc.
    ZaletyMiejsca i obiekty oraz swietny lider- rezydent
    WadyOgraniczone menu- prawdopodobnie oferta grecka
  • ~Rafał / 2018-09-02 09:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Jest to ocena wakacji na Korfu z firmą Itaka.
    Opis hotelu:
    Postaram ocenić hotel jak najbardziej racjonalnie : 1) recepcja oraz lobby ładne odnowione + miła uśmiechnięta obsługa 2) pokój całkiem niezły jednak widać że "odnawiany" dość niechlujnie, nadrabia klimatyzacją która niestety mocno cieknie na balkonie, w tv jeden polski program :] 3) prysznic bardzo mały (podobno standard w Grecji) + ich problemy z kanalizacją 4) jadalnia ładna i schludna z mega miłą obsługą - jedzenie niestety bardzo ubogie 2 tygodnie praktycznie to samo 5) basen czysty, woda świeża + leżaki z parasolami - barman bardzo miły Hotel nie zrobił na nas mega wrażenia, jednak jesteśmy typem turystów którzy mając łóżko i prysznic więcej nie potrzebują, więc dla kogoś nie przykłada wielkiej wagi do tych tematów i stołuje się nie tylko w hotelu będzie ok. Aha co do ilości gwiazdek to proszę poprawić gdyż hotel ma 2 a nie 3 *



    Opis ogólny:

    Oceniając firmę Itaka na wakacjach nie będę już taki miły i sympatyczny. Wybierając wakacje zawsze korzystaliśmy w usług Itaki i staraliśmy się ich bronić przed wszystkimi "królewnami" i "królewiczami" którzy zawsze byli ze wszystkiego niezadowoleni, niestety sami w tym roku czujemy się potraktowani w fatalny sposób. Mianowicie po przyjeździe do hotelu przywitała nas Pani Aleksandra (bardzo uprzejma i pomocna), przedstawiła całą oferta itp (standardowa procedura, regułki na pamięć itp) zachęcając oczywiście bardzo mocno do wycieczek fakultatywnych które oczywiście jak zawsze wykupiliśmy aby zwiedzić miejsce do którego przyjechaliśmy. 1) wycieczka do aqualandu - cena bodajże 35euro/osoba - kierowca w ogóle po nas nie przyjechał stwierdzając że nas nie było pod hotelem - czekaliśmy tak 1,5h - rezydentka stwierdziła że mamy się nie martwić bo tutaj się tak zdarza 2) wycieczka na Paxos i Antipaxos - cena 40euro/osoba - czekaliśmy na jeden autokar prawie 40 min bo się spóźnił + 3h rejs statkiem + kąpiel w morzu 1,5h (my po 25min musieliśmy wychodzić przez opóźnienie !! KPINA !!) + czas wolny 2,5h oczywiście my tylko 1h 40min bo opóźnienie + marny "obiad" w cenie + przewodniczka będąca z nami za karę i mówiąca jakby była w stanie agonii, dobrze że rozumiemy angielski to przynajmniej coś się dowiedzieliśmy 3) objazd wyspy - cena 45euro/osoba - jedyna sensowna wycieczka z Itaki - PANI MALWINA MEGA PRZEWODNIK :] :] Mnóstwo informacji przekazanych turystom 4) Albania - cena 45euro/osoba - ODRADZAM TĄ WYCIECZKĘ Z ITAKĄ !! Chcą wyciągnąć od klienta wszystkie pieniądze a tak naprawdę jedyną atrakcją jest Butrinti - 45euro + 20euro za wycieczkę + 10euro opłaty portowej + 3euro za punkt widokowy !! = 78euro/osobę !!! 5) Miasto Korfu - cena 30euro/osoba - dla kogoś kto nie boi się zwiedzać samemu to polecam wycieczkę bez Itaki - bilet z Dassi do Korfu 1,7euro i można zwiedzać wszystko samemu Itaka opuszcza bardzo dużo miejsc tłumacząc to trudnym dostępem dla autokaru, dziwne gdyż inne firmy normalnie tam jeżdżą oraz autobusy miejskie więc nie wiem w czym problem. Oczywiście nie mam żadnych pretensji do Pani Aleksandry i Pani Malwiny które są w pracy i wykonują polecenia przełożonych, jednak sama firma jako firma nie pokazała się z dobrej strony. DRODZY PAŃSTWO NIE BÓJCIE SIĘ BRAĆ WYCIECZEK NA MIEŚCIE TEŻ SĄ Z POLSKIMI PRZEWODNIKAMI A KOSZTUJĄ CZASAMI DUŻO MNIEJ !!
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48