Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 365 opinii

2.79 / 5

  • Oferta
    3.07
  • Obsługa klienta
    2.58
  • Cena/Jakość
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daniel / 2019-11-04 11:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Generalnie wszystko było bardzo dobre. Nie mam zastrzeżeń ani co do podróży, hotelu, rezydenta czy realizacji programu wycieczki. Wszystko odbyło się porządnie. Jestem zadowolony.
  • ~EdytaZ / 2019-11-03 19:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Od samego początku podróży było miło i przyjemnie. Bardzo fajna rezydentka z poczuciem humoru. Hotel był dokładnie taki, jak w ofercie. Bardzo przyjemny. Wokół piękna okolica. Miło się zwiedzało piękną Tunezję. Cena do jakości ogólnej wycieczki wypadłą super.
  • ~LUKASZ / 2019-10-30 20:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Itaka ma w nosie klienta, kupiliśmy wycieczkę osmiodniowa do Taby i ok wszysko się zgadza osiem dni było tylko szkoda że siedem dni w hotelu, resztę czasu spędziliśmy na walizkach czekając na samolot
  • ~gringo / 2019-10-30 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy wycieczki na Fuerteventurę- lipiec 2019r- zgłosiliśmy reklamacje dotyczącą daty wylotu z Fuertenventury i zatem czasu trwania wycieczki. W momencie rezerwacji dnia 21-go lutego 2019r w ofercie był powrót 30.07.2019r, a nie jak biuro Itaka podała nam w swojej odpowiedzi na reklamację -29.07.2019r ( tego dnia musieliśmy opuścić hotel już o 10:00). Zatem skrócili nam czas pobytu o przynajmniej całą dobę. Podkreślę, że zmieniali tą ofertę kilka razy od lutego (kiedy opłata już poszła) i tak wchodząc w link -"pobierz rezerwację"- widniała tam za każdym razem inna data powrotu- początkowo- 30.07.2019r, następnie - 29/30 a w końcu 29.07.2019r. Decydując się na tą ofertę ufaliśmy, że dotyczy ona pobytu 12 dniowego, a okazał się niespełna 11-dniowy i nie jest to zgodne z zawarta umową, czyli termin 18.07.2019-30.07.2019.Mam na to dowody, bo zaraz po opłaceniu zadatku wysłali mi maila z potwierdzeniem terminu. W odpowiedzi nas reklamację napisali,że że nie dopatrzyli się
    okoliczności, które uzasadniałyby przyznanie rekompensaty.Uważam, że długość oferty została skrócona i czujemy się skrzywdzeni, dlatego nie zostawiamy tego i idziemy z tym instancję wyżej.
    Zaletysama wyspa dostarczyła atrakcji i fajny hotel
    Wadywszystko co związane z Itaką, począwszy od podejścia do sprawy rezydenta jak i innego rezydenta,który oprowadzał po wyspie- niesympatyczny i niekompetentny
  • ~wojciech / 2019-10-29 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    zdecydowanie nie polecam. oferta itaki w portugalii calkowicie niezgodna z warunkami w hotelu. pokój, który dostaliśmy w żaden sposób nie był pokojem rodzinnym, jak było napisane w umowie. miały być dwa pokoje, był pokój i kuchnia. dzieci spały w kuchni. wszystkie sprzęty stare, poniszczone. sprzątanie raz na parę dni, tak samo wymiana ręczników. hotel to w zasadzie motel na godziny lub pojedyncze dni. żadnej pomocy ze strony rezydenta. unikajcie hotelu golden cabana clube w portugalii z wyjazdem z itaki.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady- brud, poniszczone, stare meble, brak sprzątania, kiepskie jedzenie.
  • ~Maria / 2019-10-28 09:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobrze zorganizowana wycieczka do Turcji. Przyjemny i wygadany rezydent. Hotel też przyjemny i czysty. Miła okolica. Sporo zwiedziliśmy. Piękne miejsca, zabytki zachwycające. Rezydent miała dla nas codziennie bardzo ciekawe dygresje. Było świetnie.
    Zaletyogólnie wszystko
    Wadynie było
  • ~ingaa929 / 2019-10-27 11:01
    Ocena: 5.00 / 5
    To moja czwarta wycieczka z tym biurem podróży i jestem bardzo zadowolona. oferta w pełni zgodna z opisem, na miejscu zastaliśmy cudowny hotel tak jak zostało nam to przedstawione. Ceny wycieczek mają bardzo zachęcające więc nie ma na co czekać tylko kupować :)
  • ~Oliv / 2019-10-26 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Cudna wycieczka na Maderę. Przepiękne miejsce. Mieliśmy fajny hotel, który mieścił się w dobrej lokalizacji. Rezydent opowiedział nam wiele ciekawostek. Program wycieczki był też bardzo ciekawy. Piękny i przyjemy czas.
  • ~Teresa / 2019-10-24 18:07
    Ocena: 4.00 / 5
    Wycieczka "W Pogoni za słońcem Ligurii" marzec 2019 wszystko super, nawet awaria autokaru niczego nie zepsuła,oby więcej takich dni z Itaką. Małgorzata czy to Ty miałaś najwygodniejsze miejsce w autokarze.
  • ~Teresa / 2019-10-24 18:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Wycieczka "W Pogoni za słońcem Ligurii" marzec 2019 wszystko super, nawet awaria autokaru niczego nie zepsuła,oby więcej takich dni z Itaką.
  • ~Iwona B. / 2019-10-23 19:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Miejsce: Rodos Faliraki
    Czas: październik 2019
    Typ: hotel 4 gwiazdki, all inclusive

    Opinia: oferta lekko przekoloryzowana. Zarówno agent jak i rezydent mocno niezorientowani w lokalnych atrakcjach i dostępności usług.
    ZaletyHotel blisko plaży, zgodnie z ofertą
    WadyBrak wifi (miało być), niska jakość jedzenia i napojów. Pokoje nie były sprzątane codziennie.
  • ~Łukasz / 2019-10-22 16:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty przekoloryzowane, nie odzwierciedlające rzeczywistości. Zdecydowałem się na jedną, gdyż miała bardzo wysoką opinię. Okazała się dnem. Po powrocie napisałem negatywną opinię dot. hotelu i opisałem całe wakacje. Minęły 3 miesiące a opinii dalej nie ma. Wpływają tylko te pozytywne, a negatywne nie są publikowane, stąd takie wysokie oceny.
    ZaletyBrak
    WadyOferty mocno przekoloryzowane
    Zawyżone oceny lokalizacji, gdyż negatywne nie są publikowane.
    Rezydenci nie zawsze są zainteresowani grupami.
  • ~Daria / 2019-10-21 19:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Oferta rzeczywiście byłą zgodna z programem wycieczki i innymi kwestiami. Za to szacunek. Bardzo ładny hotel do dyspozycji w dobrej lokalizacji. Rezydent miły i wygadany. Wycieczka do Turcji bardzo udana. Polecam serdecznie.
  • ~Klient / 2019-10-19 07:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed tym biurem!!! Byliśmy z nimi tylko na jednym wyjeździe i nigdy więcej!!! Warunki, w jakich spędziliśmy urlop, to tragedia. Na wakacje od wielu lat jeździmy z różnymi biurami podróży, ale z takim chamstwem, bezczelnością i niewywiązywaniem się z umowy, nie spotkaliśmy się jeszcze nigdy. Zdewastowany pokój, koszmarna obsługa, brak restauracji, posiłki na obiadokolacje dowożone z zewnątrz w podejrzanych warunkach i rezydentka, która nie była zainteresowana, żeby nam pomóc. Złożyliśmy reklamację - zgodnie z warunkami umowy, tabelą frankfurcką itp. Biuro zaproponowało 500 zł voucher! Nie pozostaje nam nic innego, jak wkroczyć na drogę sądową.
  • ~DARIA / 2019-10-18 22:53
    Ocena: 5.00 / 5
    DLa mnie super biuro. Ceny w porządku, oferty na żywo zgodne z opisem. Hotel w Egipcie okazał się na bardzo wysokim poziomie być. Miał super strefę SPA no i ja generalnie spodziewałam się niższego standardu. Myślę, że to powody dla których warto polecić Itakę innym.
    Zaletyceny, wygoda, komfort, brak spóźnień w lotach
  • ~MARIAN / 2019-10-15 00:08
    Ocena: 3.67 / 5
    ALBANIA 13-20,09,2019
    MIEJSCOWOŚĆ SPILLE Hotel Blumare Resort (GRUPA 6 OSÓB)
    HOTEL OK ,BEZ ZATRZEŻEN, CZYSTO I NOWO, JEST NAPRAWDE DOBRZE
    OBSŁUGA OK ( JEDYNIE PAN PRZY BASENOWYM-PLAŻOWYM BARZE PUSZCZA MUZYKE KRÓRĄ CHYBA TYLKO ON SŁUCHA I WYDAJE MU SIE ŻE TO JEDYNA SŁUSZNA JAKA ISTNIEJE)
    WYŻYWIENIE - OJ STANDARD TO TU JESZCZE NIE ZAWITAŁ, GŁODNY TO NIKT NIE BEDZIE CHODZIŁ ALE WYBÓR ŻADEN
    NAPOJE I ALKOHOL -TO CO OFERUJE ALL INCLUSIVE TO ŻENADA, COCA COLI,FANTI,SPITI TO CHYBA W 3 ŻYCIU,SOKI Z KONCENTRATU I MIEJSKA WODA,
    ALKOHOLE CAŁE :BRENDY I RACIJA- BRRR....,
    PIWO JAKO TAKO
    JEDNO CO NAM SMAKOWAŁO TO KAWA -NAPRAWDE DOBRA
    PLAŻA - CZYSTA , PRZESTRONNA, I RZECZYWIŚCIE TO CO W OFERCIE - BLISKO, LEŻAKI,PARASOLE , STOLIKI ITP.
    ZA HOTEL DAJE W SKALI 1/5 - CAŁE 4-4,3 ;OPANOWANY PRZEZ POLAKÓW W 4/5 CZĘŚĆI


    UWAGA TERAZ "RODZYNKI"
    SZANOWNE BIURO ITAKA :

    MACIE DUŻO DO POPRAWY I DO ZMIAN (DECYZJA NASZEJ CAŁE GRUPY )
    PRZYJAZD DO HOTELU O GODZINIE 00,30-45, 14.09.2019 TO SŁABE BRAK JAKEGO KOLWIEK WYŻYWIENIA-NAPOJU DLA NAS A OFERTA BYŁA ŻE POBYT ROZPOCZYNA SIE OD 13.09.2019
    DZIEŃ KOLEJNY 15.09.2019
    SPOTKANIE Z PANEM REZYDENTEM PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI WYCIECZEK
    MAŁAY PROFESJONALIZM, CZYSTE DZIAŁANIE "ZAPISUJ SIE, DAWAJ KASE I SPADAJ"
    TE INFORMACJE JAKIE PRZEDTAWIAŁ PAN NAPEWNO NIE SĄ ZACHĘCAJĄCE.
    DZIEŃ WYJAZDU NA WYCIECZKE :
    WYJAZD 07:40 SNIADANIE OD 07:30 CZYLI SŁABE MOŻLIWOŚCI NA NORMALNY POSIŁEK
    POWRÓT OKOŁO 18:30-19 KOLACJA OK ZALICZONA (CZY NA TEN DZIEŃ NIE POWINIEN NAM SIĘ NALĘŻEĆ JAKIŚ LUNCHBOX)
    KOLEJNY DZIEŃ
    TYM RAZEM BYŁA PANI REZYDENT:
    PRZY ROZMOWIE I PRZEDSTAWIENIU NACZEGO DNIA POPRZEDNIEGO PROBLEMU STWIERDZIŁA, CYTUJE:
    -TO NIE MOJA WINA ŻE PAŃSTWO SOBIE CHCĄ GDZIEŚ JECHAĆ, JAK MACIE DODATKOWE PYTANIE I NIEJASNOŚCI TO Z SZEFOSTWEM HOTELU ,PYTANIE O LUNCHBOX :
    PRZECIEŻ JEDLIŚCIE OBIED NA WYJEŹDZIE,?
    TAK ALE SAMI ZA NIEGO PŁACILIŚMY-TAKA PRAWDA;
    MIAŁA CHYBA BARDZO SŁABY DZIEŃ
    I TERAZ WISIENKA JAKA W FILMCH MOŻE SIE CHYBA TYLKO ZDAŻYĆ:
    DZIEŃ WYJADU DO DOMU-POLSKI
    WYKWATEROWANIE Z POKOJU O GODZINIE 11
    AUTOKAR ZABIERA NAS O 12, SNIADANIE ZJEDLIŚMY I NA TYM DZIĘKUJE
    BRAK REZYDENTA
    WSIADAMY DO AUTOKARU I JEDZIEMY W STRONE LOTNISKA, AUTOKAR ZALICZA ILEŚ MIEJSC ZBIERAJĄC TURYSTÓW
    GDY JUŻ JESTEŚMY NA LOTNISKU SPOTYKAMY ZNAJOMYCH KTÓRZY OPOWIADAJĄ NAM HISTORIE:
    AUTOKAR NA MIEJSCE W DURES PRZYJEŻDŻA ZA SZYBKO O 15 MIN. PODJEŻDZAJĄC NA WSKAZANY PUNKT ZBIÓRKI STWIERDZA Ż NIE MA TU NIKOGO I RUSZA DALEJ( 15 MIN ZA SZYBKO)
    BRAK REZYDENTA
    JESZCZE JEDNO
    BĘDĄC NA LOTNISKU I DOKONUJĄC ODPRAWY WIDZIMY TAKĄ SYTUACJE:
    STARSZY PAN W WIEKU 70+
    STWIERDZA ŻE NIE WIE GDZIE PODZIAŁ SIE JEGO DOKUMENT-DOW. OSOBISTY-PASZPORT
    BRAK ZNAJOMOŚCI JĘZYKA -PANIKA ZACZYNA GO POCHŁANIAĆ, ZACZYNA WSZYSTKO Z WALIZKI WKŁADAC PRZESZUKIWAĆ WPROWADZAJĄC ZŁĄ ATMOSFERE UDZIELAJĄCĄ SIE WSZYSTKIM CO TO WIDZIELI, BYLI ŚWIADKAMI.
    DZIĘKI TEMU ŻE SAMOLOT MIAŁ POŚLIZG W STARCIE MYŚLE UDAŁO MU SIE Z NAMI WRÓCIĆ DO KRAJU


    SZANOWNE BIURO CO O TYM MYŚLICIE , CZY TAK POWINNO SIE DZIAŁAĆ , MI OSOBIŚCIE NASÓWA SIE DUŻO POMYSŁOÓW-NIEJASNOŚCI
    OJ NIE CHYBA TĘDY DROGA ZEBY ..............................................


  • ~kasia / 2019-10-13 02:40
    Ocena: 1.00 / 5
    standardy duzo nizsze niz opisane w umowie. niezgodnosc oferty z opisem. beznadziezjny rezydent bez checi pomocy. oferta ultra all inclusive za niemale pieniadze i prozba jednego z gosci o poinformowanie ubslugi hotelu o powaznej alergii pokarmowej zostala zignorowana i skwitowana slowami no przeciez chyba pani wie co pani moze jesc.... dramatyczna obsluga klienta, nigdy wiecej nie skorzystam. nie polecam.
    Zaletynie ma zadnych zalet
    Wadystandardy hotelu niezgodne z opisem, beznadziejny rezydent i obsluga klienta.
  • ~Zenpar / 2019-10-10 23:08
    Ocena: 4.00 / 5
    Wrzesień 2019, pobyt 7 dni w hotelu Strand w Tabie. Naprawdę to pełne 6 dni, przynajmniej dla nas lecących z Warszawy.... Ale zapłacone za 7!
    Hotel ok, cudownie położony, piękne zadbane otoczenie, miła obsługa, dobre jedzenie...
    Wycieczki fakultatywne ok, niestety czasem przewodnik może wiele zepsuć. Wycieczka do Izraela, warto było. ale p. Milena przewodniczka musi trochę popracować nad swoim warsztatem, no i brak tej wiedzy...
    ZaletyŚwietny hotel i cała oprawa na 5.
    WadyOkrojony pobyt i mało profesjonalna przewodniczka p. Milena.
  • ~Zbigniew / 2019-10-10 22:36
    Ocena: 4.00 / 5
    Pani Magdalena A. - rezydentka i przewodniczka na Zakynthos to rewelacyjna osoba. Kompetentna, uprzejma, zawsze pomocna. Wycieczka po Zakynthos pod jej przewodnictwem była czystą przyjemnością. Brawo ITAKA.
    ZaletySwietna wycieczka po Zakynthos dzięki rewelacyjnej pracy przewodniczki pani Magdaleny.
  • ~Nie zadowolona / 2019-10-08 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka - szczerze nie polecam. Zapłaciłam spora sumę za coś czego później nie było ( widok na basen), w hotelu masakra mianowicie zepsute drzwi od łazienki i nie działające drzwi balkonowe( strach w nocy gdzyz nie dało się ich zamknąć). W reklamacji usłyszałam tylko ze basen „gdzies w oddali było widać”- tak następnym razem będę wiedzieć ze trzeba zabrać lornetkę aby widzieć basen..... masakra byłam pierwszy i ostatni raz z ta firma na wakacjach. Szczerze nie polecam gdzyz dla firmy liczy się tylko kasa a nie warunki i dobro klientów ....szkoda ze tak duża i renomowana firma ma takie podejście do klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
TUI
Ocena: 2.93, ilość opinii: 63
Rainbow Tours
Ocena: 3.94, ilość opinii: 43
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 13
Regent
Ocena: 1.83, ilość opinii: 2
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 119