Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 396 opinii

2.69 / 5

  • Oferta
    2.97
  • Obsługa klienta
    2.49
  • Cena/Jakość
    2.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Slawek / 2020-01-06 22:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka do Madrytu Pani Magdalena opiekun wycieczki. Wszystko dobrze zorganizowane. Pani Magdalena super bardzo pomocna i kompetentna. Aż miło. Pan Aleksander przewodnik też super. Polecam bioro Itaka.
  • ~Adam / 2020-01-05 14:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra jakość obsługi. Wycieczki zgodne z opisem. Hotele fajne, przytulne i przyjemne. Rezydenci też spoko. Byłem z ITAKI w Grecji, Turcji i Egipcie. Wszystkie wycieczki wspominam bardzo dobrze.
  • ~Agata / 2019-12-31 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki ITACE sylwestra najprawdopodobniej spędzę na lotnisku zamiast na KUBIE.... warto przemyśleć zmianę przewoźnika na jakiegoś z nowszą flotą.

    !!!!NIE POLECAM!!!!
    WadyStare samoloty którymi strach lecieć!
  • ~Chorazy / 2019-12-30 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA, oferty REJSOWE sa naciągane, ITAKA ukrywa prawdziwe koszta wyjazdu. Konkretnie: przy sprawdzaniu oferty wychodzi grubymi cyframi "Łączna KWOTA: 2000zł " i obok przycisk REZERWUJ i tyle chcą żeby przelać na konto.

    Ale pare stron niżej, gdzie nie każdy dojdzie piszą że trzeba jeszcze na miejscu dopłacić 150Euro, co łatwo przeoczyć i oto im chodzi. Dlaczego odrazu nie napiszą ostateczną kwote do zapłaty w Polsce... tylko celowo przesuwają te opłaty na koniec opisu pare stron dalej ? Po to żeby ich łatwo nie zobaczyć a na miejscu klient i tak nie ma wyjścia i płaci!!!
    ZaletyITAKA chowa prawdziwe koszta wycieczki
    WadyNigdy u tych cwaniaków wiecej nie kupie
  • ~ewa / 2019-12-30 15:27
    Ocena: 4.67 / 5
    jestem bardzo zadowolona z wycieczki do Egiptu. Ogolna obsluga była na poziomie, a nasz przewodnik MINA, to znakomity znawca swojego kraju i zaangażowany w stu procentach przewodnik. Wszystko było zgodne z opisem.
  • ~Martaaa91 / 2019-12-29 15:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Fajnie jest trochę poeksperymentować z kierunkami podróży, a nie w kółko odwiedzać te same miejsca, które wcale nie są aż tak super. Dla mnie doskonałym rozwiązaniem są podróże z Itaką. Dobre ceny, ciekawe kierunki. Co roku tak planuję swoją podróż.
  • ~Dorota / 2019-12-28 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka, biuro podróży którego (moim zdaniem) nadrzędnym celem jest wyciąganie z klientów pieniędzy. Z usług biura korzystałam dwa razy i za każdym razem było "coś nie tak". Myślę, nigdzie nie jest idealnie. Tym razem chciałam mojej mamie sprawić przyjemność i zabrać ją na wycieczkę do Toskanii. Wycieczka wykupiona wraz z ubezpieczeniem bo nigdy nie wiadomo co się może przytrafić tym bardziej, że mama jest starszą osobą. No i niestety przebyła ostry zawał, w tej chwili czeka na operację. W tej sytuacji nie chcę rezygnować z wyjazdu, chcę tylko zmienić osobę i termin, i co się dzieje: mam rzucane kłody pod nogi. Okazuje się, że jeśli zostanę przy wcześniejszym terminie zmiana uczestnika będzie bez kosztowa. Natomiast przy zmianie uczestnika plus terminu muszę najpierw złożyć rezygnację gdzie zostaną mi potrącone opłaty manipulacyjne w wysokości 500 zł (250zł od osoby) i aby odzyskać te pieniądze muszę na oddzielnym formularzu i na własną rękę zwrócić się do ubezpieczyciela. Nadmienię jeszcze, że o zmianie poinformowałam ponad 40 dni przed wycieczką oraz, że nie wystarczy wypis ze szpitala ale trzeba jeszcze odrębne zaświadczenie napisane przez lekarza. Pani w biurze zasłania się tekstem umowy. Rozumiem, ale takiej sytuacji umowa nie obejmuje. Wystarczy dobra wola. Po tych "przygodach" Itakę będę omijać szerokim łukiem.
    Wadywiele
  • ~ZK / 2019-12-21 01:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiele razy byłam przestrzegana przed fatalną, a raczej brakiem organizacji w biurze podrozy Itaka. Zaryzykowałam ze względu na konieczność powrotu do Polski przed Nowym Rokiem. Opóźnienie lotu 20 godzin brak samolotu zastępczego i przedłużająca się współpraca z liniami Panorama które od lat mają fatalną opinię to absurd XXI wieku.Jeśli komukolwiek z Was przyjdzie do głowy kupić wycieczkę w Itace proszę zaopatrzyć się również w leki uspokajające
    ZaletyBrak
    WadyFunkcjonowanie biura to jedna wielka żenada!!!!!!!!
  • ~ZK / 2019-12-21 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiele razy bylam przestrzegana przed fatalną a raczej brakiem organizacji w biurze podrozy Itaka. Zaryzykowałam ze wzgledu na konieczność powrotu do Polski przed Nowym Rokiem. Opóźnienie lotu 20 godzin brak samolotu zastępczego i przedłużająca się współpraca z liniami Panorama które od lat mają fatalną opinię to absurd XXI wieku.Jeśli komukolwiek z Was przyjdzie do głowy kupić wycieczkę w Itace proszę zaopatrzyć się również w leki uspokajające
    ZaletyBrak
    WadyFunkcjonowanie biura to jedna wielka żenada!!!!!!!!
  • ~Niezadowolony19283801 / 2019-12-21 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dużo podróżuje i pierwszy raz spotykam się z sytuacją kiedy muszę wraz z rodziną w okresie świątecznym "koczować" to na lotnisku to w lobby na fotelach na zmiane już 18 stą godzine. Brak samolotu zastępczego w XXI wieku to jakas żenada. Nie polecam tego biura podróży.
  • ~Iwona / 2019-12-17 16:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Moje ulubione biuro podróży. Do tej pory podróżowałam z kilku różnych biur podróży, ale ITAKA miała/ma najlepsze ofert i warunki. Tak więc kupuję wycieczki z tego biura, najczęściej z oferty last minute.
  • ~Honorata / 2019-12-12 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne zachowanie Biura podrózy!
    Braliśmy udział w wyciecze w terminie 7.10-19.10.2019 r.
    Juz na lotnisku w Warszawie pojawiły się pierwsze problemy. Przedstawicielka Itaki podała informację, że mozemy kierować się z bagażami do stanowiska check in desk i tam dostaniemy bilety. Pracownicy lotniska początkowo nie chcieli nam dać bieltów, ponieważ nie mieliśmy wiz ( był to wyjazd bezwizowy organizowany przez Itakę) ani informacji o locie, ktorym będziemy wylatywać z Szanghaju ( Itaka nie chciala udzielic nam tej informacji o numerze lotu ani liniach lotniczych). Po kilku minutach pojawiła się przedstawicielka Itaki z listą osób biorących udział w wycieczce oraz informacjami, ktore umożliwiły nam otrzymanie bieltów. Natomiast pracownicy lotniska ostrzegali, że możemy mieć problem z opuszczeniem lotniska w Szanghaju, skoro nie mamy wiz ani informacji o numerze lotu, ktorym będziemy wylatywać z Szanghaju. Na naszą prośbę , aby udostępnić nam te informacje, ktore będą nam potrzebne do opuszczenia bez wiz lotniska w Szanghaju, pracownica Itaki odmówila udzielenia tych informacji, zarzekała się, że nie będzie żadnego problemu i nie chciała podać numeru telefonu, na ktory moglibysmy dzwonic w razie problemów na lotnisku w Szanghaju.
    I tak, po kilkunastu godzinach podrózy lądujemy w Szanghaju, probujemy wydostać się z lotniska, a tam nie chcą nas wypuścic , bo nie mamy wiz ani informacji o locie ( numeru lotu i liniach lotniczych), ktorym będziemy wylatywać za 4 dni z Szanghaju. Co więcej, okazało się, ze polski pilot, ktory miał z nami lecieć, nie wsiadł do samolotu. 18 osób po wyczerpującej podrozy utknęlo na lotnisko! A Itaka, wiedząc, że pilota z nami nie ma i nie mamy ( z ich winy) informacji umożliwiających nam opuszczenie lotniska, nie skontaktowała się nawet z ani jedną osobą z grupy, zeby podac potrzebne informacje. Co więcej 1 osobie udalo się dodzwonic na infolinię Itaki, ale nie byli zbyt pomocni ani zorientowani, co do potrzebnych nam informacji. Prawie 3 h spędziliśmy na lotnisku. Gdyby nie uprzejmość i pomoc Chinśkich pracowników lotniska, ktorzy znaleźli naszego Chińskiego przewodnika czekającego na nas te 3 h przed lotniskiem i uzyskali od niego potrzebne informacje, wrócilibyśmy pewnie do Warszawy, a zwiedzanie Chin skończyłoby się wcześniej niż zaczęlo.
    Poniżej wszelkiej krytyki jest to, że niezależnie z jakich przyczyn polski pilot nie polecial z nami, to Itaka nie wykazała żadnej inicjatywy zeby pomoc nam z sytuacją, która czekała nas na lotnisku!
    Polska Pilotka, Pani Małgorzata, przyleciała ( w zastępstwie) kolejnego dnia wieczorem. Niekompetentna, bezczelna, niemiła. Nieraz grupa przyłapała ją na kłamstwie. Niezorientowana w planie wycieczki, udzielała sprzecznych informacji. Jednego dnia mówiła, że wylot z Szanghaju mamy dopiero o 21:00, więc cały ostatni dzień będziemy zwiedzac Szanghaj, następnego dnia okazało się, że wyjeżdzamy z samego rana.
    Najbardziej pozytywne wrażenie zrobil przewodnik z Chin, Mister Michael. Bardzo uprzejmy, inteligentny, kompetentny i odpowiedzialny. Wspaniały człowiek.
    Oby więcej takich ludzi!
    A Itaka niestety nie stanęła na wysokości zadania
  • ~Olga / 2019-12-08 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka! Największe i ponoć najlepsze biuro podróży w Polsce, z niezachwianą opinią. Do tej pory latałam tylko z Wami. Ale to coście urządzili swoim klientom na spółkę z "liniami lotniczymi" Blue Panorama zakrawa o śmieszność i drastycznie zmienia moje zdanie i podejście do Was. To mało powiedziane, zakpiliście ze mnie i z wielu innych Waszych klientów. Nie po raz pierwszy, jak się okazuje.

    Dn. 4 grudnia br. o godz. 20:40 samolot linii Blue Panorama miał odlecieć z lotniska im. Chopina w Warszawie z kilkuset osobami na pokładzie i wylądować na Malediwach o 10:00 czasu lokalnego. Odprawa przebiegła sprawnie, a cała historia zaczęła się podczas boardingu. Przez bramkę zdążyło przejść kilka osób, kiedy kolejka zatrzymała się. Czekaliśmy 15 minut, aż pracownik lotniska poinformował nas, że samolot ma „usterkę techniczną”, której naprawa niewiadomo ile potrwa. Może godzinę, może dwie. Nasze pierwsze myśli: „Niedobrze… Ale cóż, lepiej stracić trochę czasu, niż lecieć niesprawnym samolotem, prawda?”. Wtedy jednak coś z mężem nas tknęło i zaczęliśmy szukać w Internecie informacji nt. tego przewoźnika. I się przeraziliśmy. Klasyczne zagranie w ich wykonaniu – począwszy od rekordowego 36-godzinnego opóźnienia wylotu do Heraklionu w lipcu, poprzez notoryczne opóźnienia w kolejnych miesiącach po 3, 5, 9 i więcej godzin średnio co 2-3 tygodnie, skończywszy na naszym locie.
    Kompletna dezinformacja, żaden z Waszych przedstawicieli nie skontaktował się z nami przez kolejne kilka godzin. Im bliżej północy tym szybciej zmieniały się wersje zdarzeń – począwszy od usterki technicznej, przez koniec zmiany pilota („szukamy zastępcy”), aż do ciszy lotniczej (samoloty nie startują, ani nie lądują od północy do 6:00 rano). O 23:15 poinformowano nas, że jeżeli nie wylecimy do północy, to będziemy musieli nocować w pobliskich hotelach oraz że wtedy również otrzymamy nareszcie jakieś oficjalne informacje. Gdy wybiła „godzina zero” kazano nam wrócić nam na odprawę paszportową, zabrać z powrotem swoje bagaże oraz zgłosić się po voucher na wodę oraz posiłek. Okazało się również, że w Waszym biurze na lotnisku pojawiła się pracownica, wokół której momentalnie zrobił się tłum rozgoryczonych klientów. Pani twierdziła, że nie może udzielić nam informacji nt. jutrzejszej godziny wylotu samolotu, ponieważ nie jest ona znana, ani zagwarantować, że samolot
    w ogóle wyleci. Oświadczyła również, iż jeżeli ktoś chce, to może zrezygnować z wycieczki odzyskując 100% kosztów. Mając na uwadze, że o której byśmy nazajutrz nie wylecieli (no chyba, że wieczorem) to i tak kolejną noc spędzimy na Malediwskim lotnisku, ponieważ wodoloty i łodzie nie przemieszczają się po zmroku (a ten ostatni etap podróży jest konieczny, aby dostać się do docelowego resortu), postanowiliśmy z mężem zrezygnować poprzez wysłanie następnego dnia maila z takim właśnie oświadczeniem. Lotnisko opuściliśmy o 2:30 w nocy. Po przespaniu kilku godzin w hotelu informację o możliwości rezygnacji potwierdziliśmy telefonicznie poprzez kontakt z Centrum Obsługi Klienta Itaki. I tutaj należy Wam się jedyny plus w tej całej żałosnej sytuacji – zostawiacie klientowi opcję wyboru dalszego działania. O godz. 9:41 otrzymaliśmy od Was następującego SMSa (pisownia oryginalna) – „Witamy. Informujemy ze opoznienie lotu na Malediwy uleglo zwiekszeniu. Aktualna godzina wylotu: Warszawa 19:30 – 08:30 Malediwy. Odprawa rozpocznie sie o godz. 16:30. Za opoznienie przepraszamy.” Natomiast godzinę później – „Witamy. Informujemy ze w zwiazku z brakiem mozliwosci przesuniecia odprawy bagazowej na godz. 16:30 przez obsluge lotniska, odprawa bagazowa trawa do godz. 12:00. Prosimy udac sie na lotnisko. Aktualna godzina wylotu: Warszawa 19:30 – 08:30 Malediwy. Pozdrawiamy.” Poważnie? Kolejne 7 godzin na lotnisku? Jeśli miałam jeszcze wtedy jakieś wątpliwości, zostały właśnie ostatecznie rozwiane.

    Itaka – zepsuliście nam wakacje, na które czekaliśmy cały rok, zmarnowaliście nasz czas, zmarnotrawiliśmy przez Was kolejne pieniądze – parking, hotel, koszty dojazdu. A urlop? Rozdają za darmo, czy może trzeba sobie na niego zapracować? Jesteście za te wszystkie rzeczy odpowiedzialni, dlatego za nie odpowiecie. I to z nawiązką.

    Doskonale zdajecie sobie sprawę, jakich problemów nastręcza Wam współpraca z Blue Panorama. Nie zmieniajcie nic, a już wkrótce staniecie na krawędzi, jak inne biura podróży. Nie zależy mi na Waszych przeprosinach, ani tłumaczeniach. Te już uzyskałam, choć i tak nie jestem w stanie pojąć, co Wami kieruje, że kontynuujecie tę kooperację. Zależy mi na tym, aby inni dowiedzieli się w jakiej sytuacji mogą się znaleźć, podpisując z Wami umowę na wymarzone wakacje. Jak bardzo mogą się rozczarować nie lecąc na nie w ogóle lub rozpoczynając je z dwudniowym opóźnieniem. Zależy mi na rozgłośnieniu tej sprawy, aby więcej Waszych poszkodowanych klientów zaczęło o tym mówić i pisać. Żebyście nareszcie chociaż zaczęli rozważać zerwanie umowy z Blue Panorama! Na rynku jest tak wielu przewoźników, ale Wy kooperujecie z nimi, bo są najtańsi. Na czym paradoksalnie wychodzicie stratni, póki co przede wszystkim PR-owo, ale stąd już prosta droga…

    Wystarczy przytoczyć tak wiele mówiące same za siebie słowa pracownika lotniska: „Wszyscy jesteśmy szczęśliwi, gdy Blue Panorama odlatuje o czasie. I że w ogóle odlatuje.”
    WadyPrzewoźnik z którym współpracuje Itaka. Przekaż informacji klient-Itaka. Standard obsługi na lotnisku. Brak chęci rozwiązania sprawy.
  • ~Artur / 2019-12-08 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja tam jestem bardzo zadowolony z wycieczki zorganizowanej przez Itakę. Na Malediwach było genialnie. Pięknie, hotel super. Widoki zapierające dech w piersiach. Bardzo mi się podobała organizacja wycieczki. Zwiedziliśmy super miejsca. Bardzo udany urlop.
    Zaletyzasadniczo to wszystko
    Wadynie było
  • ~Yevheniy / 2019-12-07 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Your service has never been perfect. For example, in Italy in 2018 a bus driver hired by your company to transfer us to the airport refused to take us from the hotel as, as he said, it was too hard for him to get there, so we walked down 500m in the mountains with my child, 65 yo mother, 5 y.o kid and wife 500m to make your driver happy. There was no problem on our way from the airport to the hotel though. BTW, the flight to Italy was delayed for almost 2 hours as well.

    I am still trying to understand what happened yesterday as it seems to us as a mix of unprofessionalism, lack of empathy and poor client support.

    So, I hope, you know that BV6380 was canceled on Dec 4, 2019. However, flights are sometimes canceled and it is not the cancellation itself that made us furious.

    You, as a company, behave absolutely inadequate:
    1. There were no updates on flight status. Nobody could say anything. And, of course, nobody from Itaka showed up to talk to passengers about the case, and, of course, we were unable to call you as you work in accordance with your working hours.
    2. You must provide food in the case a flight delayed for more than 3h. We got snacks closer to 2 am, but we had to stay in a huge queue as there was only one staff member for this.
    3. We got taxi vouchers ( Itaxi) to get to the hotel, but, a big surprise, there were NO cars of this company at the airport, and they didn't pick up our calls at that time. Maybe because they do not work at 3-4 am.
    4. We managed to find an Itaka representative afterward, but we had to stay about 1.5 hrs to talk to her, as she was alone for so many angry and disappointed people (200+?). She told us that there would be an SMS or email about new timelines for the flight within the next 2 hours, and - surprise, surprise, we got nothing. Our neighbor from this flight got nothing as well, so it is not my phone works bad.
    5. Since we were unable to get a taxi from the company that accepts given vouchers, we took the first available one and the driver told us that this Maldives flight has problems like this every month. It turned out, you knew about the quality of the airline but you had done nothing to prevent or mitigate risks.
    6. The last thing, which I believe is the most important one - Although you spoiled our long-awaited vacation, you didn't offer anything in return. I do not even mean money, I mean nobody didn't bother just to apologize. The most polite words we got from Itaka are from your support lady: "we return your money with no PENALTY".

    And finally, although I will have our agreement reviewed by a polish lawyer, I am quite sure that it is designed in a way you responsible for anything. However, I am sure that if my family puts some efforts into making this case public in social media your monetary loss will be quite significant.
  • ~Piotr / 2019-12-06 13:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Z żalem pożegnałem wczoraj Wyspy Kanaryjskie, ale z ulgą opuściłem Ocean Majesty Itaki, bo ten statek już nie powinien być użytkowany. Sądząc po wyglądzie kabin mogę wyobrazić sobie stan techniczny urządzeń  mających wpływ na bezpieczeństwo i skóra cierpnie. Fatalne łóżka i ogólna ciasnota, to nie jest standard za te pieniądze (3000 zł/osoba + 150 euro za opłaty portowe). Bardzo dokuczliwy jest wyjący nawiew powietrza do kabiny, bez którego po chwili brakuje w kabinie powietrza, bo okno jest zanitowane.Jako gwóźdź do tej trumny wspomnę o telewizorze wielkości laptopa i programy wybrane chyba przez filipińskiego szefa kuchni, bo 3 z nich to programy informacyjne po angielsku, TV Rydzyk i kanał filmowy nadający w wybranych godzinach 3 te same filmy przez cały tydzień. Pomijam już filipińsko - ukraińską obsługę, zamiast obiecanej polskojęzycznej załogi, ale o wyżywieniu nie mogę milczeć. Wino w ramach pakietu "all inklusiv soft" to produkt winopodobny dostarczany w kartonach, za to marki nalewanego z kega piwa nie można odgadnąć, bo smak ma nijaki. Można pić tylko wodę, ale nie jeść nie można. I tu zaczyna się kłopot - wybór oraz jakość wykładanych i podawanych potraw była dla mnie nie do przyjęcia, a nie jestem wybredny. W szczegóły nie będę się zagłębiał, bo nie chcę ożywiać nieprzyjemnych wspomnień. Ogólnie przestrzegam przed tym statkiem, zwłaszcza że do wyboru jest kilka innych ofert zwiedzenia przepięknych Kanarów w przyzwoitych warunkach za podobne pieniądze. 
    Zaletymiła obsługa, zarówno filipińska jak i ukraińska.
    Wadyzbyt wiele - patrz wyżej
  • ~Ola / 2019-12-05 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco nie polecam Itaki! Oferta która została nam sprzedana nawet w jednym procencie nie pokrywała się na miejscu z opisem!
    Zjeżdżalnia czynna dwa razy dziennie po kilka minut, alkohole „importowane” ale chyba ze sklepu obok marki HOLIDAY, pokoje z zagrzybiałymi łazienkami i klimatyzacja, toaleta z uszkodzona spłuczką nabierająca 24h wodę, słuchawka prysznica połamana z zerowym ciśnieniem, leżaki połamane, sauna i łaźnia płatna chociaż w ofercie napisali inaczej, szklanki w restauracji ostatni raz porządne mycie widziały na etapie produkcji deski w łóżkach połamane... i wiele wiele innych!!
    Po złożonej reklamacji odpowiedz Itaki była taka
    „W nawiązaniu do Państwa zastrzeżeń względem standardu ogólnego hotelu PGS Kiris Resort uprzejmie sygnalizujemy, że zgodnie z informacją zamieszczoną w ofercie (zarówno na stronie internetowej www.itaka.pl jak również w zawartym kontrakcie) hotel (zarówno infrastruktura jak i pokoje gościnne) jest hotelem lokalnej kategorii 5*. Kategoria ta przyznana została obiektowi przez upoważnione do tego z mocy prawa instytucje.
    Jednocześnie wskazujemy, że w opisie oferty zawarta została informacja, że hotel został zbudowany w 1994 r., zatem można było spodziewać się, że obiekt nie będzie nowoczesny a pewne elementy infrastruktury mogą nosić pewne ślady zużycia.”

    Idąc tokiem myślenia Itaki powinnismy się spodziewać grzyba i połamanych desek w łóżku jak i leżaków i ogólnego SYFU ponieważ hotel był budowany w 94r.
    Oczywiście żeby dalej brnąc niewiadoma dokąd bo fakty są faktami Itaka na bezczelnego zaproponowała bon o wartości 400 zł do wykorzystania tylko i wyłącznie na ich oferty przez jedne rok.. sama nie wiem jak to skomentować bo oczywistym jest że łaskę która okazali to żadna rekompensata ponieważ tym bonem ograniczają już i tak niezadowolonego Klienta do wyboru wakacji tylko u nich i w konsekwencji kolejnego zarobku dla nich! Dramat!
    Bardzo albę to bardzo nie polecam Itaki. Na pewno znajdzie się gro ludzi którym udało się trafić na fajna ofertę i miła obsługę pracowników Itaki, ale spokojnie do czasu pierwszego problemu i pierwszej konfrontacji ich stosunek do Klienta zmienia się o 180 stopni! Bezczelni nierzetelni i zakłamani! Przeciągają odpowiedz na maile kolejny miesiąc korzystając z luki prawnej która pozwala takim złodzieja jak Itaka zarabiać. Piszą tak pięknie o merytorycznych rozmowach z niezadowolonym Klientem poczym „spuszczają go na drzewo” licząc ze w końcu odpuści bo nie będzie mu się chcaialo miesiącami przepychać mailami.
    Trafiłam na stronę „nigdy więcej Itaka” zachęcam do poczytania w jaki sposób Itaka okrada ludzi i jak ich traktuje, jakie warunki sprzedaje za duże pieniądze i w razie problemu umywa ręce!
    We wcześniejszych postach można zobaczyć zdjęcie pokoju w 5* hotelu PGS w Turcji który Itaka pięknie opisała w swojej ofercie ale z rzeczywistością już nie chce się zmierzyć i notorycznie usuwa moje posty i zdjęcia!
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo!
  • ~Fiona / 2019-12-02 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    dziękuje za info
    Muszę się pochylić nad innym biurem podróży
  • ~Witos / 2019-12-01 14:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Moje ulubione biuro podróży. Spoko ceny, w szczególności ofert last minute. Wycieczki fajnie zorganizowane i zadowalające.
  • ~Janusz / 2019-11-25 13:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie Itaka ma super oferty, w szczególności te last minute. Wycieczki są fajnie zorganizowane. Hotele są dobre, czyste i komfortowe. Rezydenci są mili i obeznani w tematach.
    Zaletywszystko
    Wadynie było ani razu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
TUI
Ocena: 2.59, ilość opinii: 86
Rainbow Tours
Ocena: 2.67, ilość opinii: 53
Funclub
Ocena: 2.48, ilość opinii: 20
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176