Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 183 opinii

2.92 / 5

  • Oferta
    3.20
  • Obsługa klienta
    2.70
  • Cena/Jakość
    2.90

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zuzanna / 2018-10-24 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Daję Itace 1 punkt za dwa doświadczenia które mam za sobą.
    Pierwsze to zamiana hotelu podczas wyjazduu na Madere na położony 30 km od miejsca na którym nam zależało. Hotel położony w odosobnionym miejscu. Oczywiście żadne reklamacje ani rekompensaty za zepsute wakacje czy konieczność wynajmowania samochodu nie zostały przez Itakę uwzględnione.
    Drugie to manipulowanie przy opiniach wystawianych na ich stronie po odbyciu wycieczki. Nie publikują komentarza jeżeli im nie pasuje i sami zawyzaja ocenę główną. W przypadku naszej opinii przyznali sobie 6 na 6 chociaż nie wynika to z ocen cząstkowych !
  • ~Asia / 2018-10-20 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Będąc z Itaką na wakacjach czułam się bezpiecznie. Dotarliśmy w ustalonym terminie, bez żadnych opóźnień. Na miejscu zastaliśmy piękny hotel, dokładnie taki jak został przedstawiony na stronie internetowej. To był moje czwartek wakacje z Itaką i na pewno nie ostatnie.
  • ~ajgor / 2018-10-19 22:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli ktoś myśli ( podobnie jak ja ) że lepiej jechać z biurem Itaka niż indywidualnie bo w pierwszym przypadku ma się opiekę biura i rezydentów a w drugim liczy się tylko na siebie, to bardzo ale to bardzo się myli. Nie będę opisywał całej historii ale zacytuję fragment odpowiedzi biura Itaka na nasze zażalenie (Wyjaśniamy, że do jego zadań (rezydenta/ki )należy pomoc przy przylocie, wylocie, podczas pobytu i przyjmowanie zapisów na wycieczki lokalne, co zostało wskazane w Informacjach praktycznych znajdujących się w katalogu oraz na stronie internetowej z ofertą (jakoś nie znalazłem )Nie poleciłbym Itaki nawet wrogowi.
    WadyBrak opieki rezydentów
  • ~Adi / 2018-10-18 19:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupiona wycieczka do Portugali okazała się totalną klapą organizatora
    Itaki!!!
    Za wygôrowaną cenę warunki jak
    w motelu
    Formuła All Inclusive żenada
    Jak chcesz mieć zmarnowane wakacje
    wybierz sie na nie z Itaką!
    ZaletyPogoda,kraj????
    WadyHotel,obsługa,jedzenie -ogólnie tragedia.Reklamacja Oczywiście odrzucona.!
  • ~Magdalena / 2018-10-16 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie dajcie się Państwo oszukiwać BP Itaka bierze pieniądze za wczasy w wybranym hotelu i nie dotrzymuje umowy. Zmieniono nam miejsce wybranych przeze mnie wakacji na miejsce oddalone o 40 km. wybrałam wczasy z BP ITAKA ostatni raz. Jestem bardzo niezadowolona. Napisałam reklamację. Złożyłam reklamację do rezydenta na miejscu. oraz drugą po powrocie. Moje 2 tygodnie wczasów to nie był czas relaksu w wymarzonym przeze mnie miejscu. BP ITAKA nie bierze na siebie odpowiedzialności za zepsute wakacje klientów! Zamienia Hotel na zastępczy, nie informując klientów. Nie wypłaca odszkodowania. Nie macie Państwo Żadnej gwarancji kupując wczasy, że dojedziecie do wybranego przez siebie miejsca. Zastępczy hotel, zastępcze miejsce to nie jest rozwiązanie dla klienta, który kupił wczasy miesiąc przed wylotem. Potwierdzałam dzień przed wylotem, czy coś w rezerwacji się nie zmieniło i otrzymałam informację,że wyjazd będzie bez zmian. Spokojnie podróżowałam do moment przybycia na lotnisko docelowe, gdzie okazało się, że dla mnie i dla córki nie ma Hotelu. Nie POlecam!!!!!
    ZaletyGrecja
    WadyStres oraz Brak odpowiedzialności organizatora za zmiany w rezerwacji bez wiedzy klienta!!! Szok!!!
  • ~Bogusława / 2018-10-14 12:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Dalmacki horyzont z Itaką we wrześniu 2018 byłby przygodą gdyby nie wiele niedociągnięć ze strony organizacyjnej biura. Hotele na trasie rozmieszczone bez przemyślenia co powodowało nadrabianie niepotrzebnych kilometrów i przedewszystkim stratę czasu. Hotel Zagrzeb pawilon Pinia to nieporozumienie niedomykające się drzwi ,woda wyciekająca na pokój z łazienki ,brak nawet jednego krzesła itd. , standard pozostałych hoteli jak i jedzenie zgodne z oczekiwaniami . Dzień 4 Jajce ,Bihać (godzina przerwy na obiad dla pilota i kierowcy to skandal) przejazd 450km na Jeziora Plitwickie i 2 godz na zwiedzanie tak urokliwego miejsca jak jeziora to jakieś nieporozumienie. Trudno się dziwić , że część uczestników wycieczki się zgubiła bo w takim tempie trudno było coś zobaczyć a pilot pan Lech nie był zainteresowany zupełnie grupą. Osoba pilota pozostawiała wiele do życzenia na każdym kroku ignorancja ,zdawkowa encyklopedyczna wiedza to trochę za mało droga Itako na wycieczkę objazdową .Gdyby nie wiedza ,doświadczenie lokalnych przewodników ( wielkie dzięki za to składam dla wszystkich) to niewiele byśmy wiedzieli o zwiedzanych miejscach, bo to że słońce zachodzi a księżyc wschodzi to wiemy wszyscy i nie musimy jechać do Dalmacji żeby to usłyszeć ( zresztą było jeszcze dużo więcej takich „ ciekawych „ informacji)
    Cała Dalmacja jest piękna każde miejsce warte zobaczenia .Pozostały miłe wspomnienia mimo różnych niedogodności. Grupa zorganizowana ,punktualna, z poczuciem humoru – pozdrawiam wszystkich.
    Droga Itako może warto byłoby wyciągnąć wnioski na przyszłość i brać pod uwagę sugestie uczestników imprez.
  • ~Karolina / 2018-10-13 10:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana lekceważącym podejściem do klienta oraz dramatyczną jakością wykonania usług. W ramach oferty ALL INCLUSIVE- codziennie to samo, czasem urozmaicenie w postaci makaronu z pieprzem na obiad albo pokrojoną parówką w pomidorach na kolację. (chętnie podzielę się zdjęciami ale tutaj nie mogłam dodać) W efekcie wszyscy musieliśmy żywić się na mieście, bo tego nie dało się zjeść.
    Po złożeniu reklamacji (oczywiście po dodatkowych prośbach o odpowiedź) po prawie dwóch miesiącach otrzymałam odpowiedź, że "przesłane zdjęcia nie potwierdzają nienależytego wykonania umówionych świadczeń, ani nie przedstawiają żadnych wad w wykonaniu umowy". Nigdy więcej nie skorzystam z tego biura podróży i szczerze nikomu nie polecam.

    Poniżej treść mojej reklamacji z dokładnym opisem:

    Reklamacja dotyczy
    WYŻYWIENIA W HOTELU - bardzo ubogie i w ogóle niezróżnicowane jedzenie jak na ofertę all inclusive.
    Śniadania - codziennie były podawane jajka na 5 sposobów (jajecznica, jajecznica z szynka, jajko sadzone, jajko na twardo i tost z jajkiem), do tego mleko, platki i pomidor.
    Obiady i obiadokolacje to dla mnie jedno wielkie nieporozumienie - kalafior, brokuły, poidor, ogórek, sałata - i to jako osobne dania w osobnych bemarach. Do tego frytki podawane na zimno i raz na jakiś czas danie mięsne, np. pokrojone w plasterki parówki zalane sosem pomidorowym.
    Jak na lunch były gotowane brokuły i kalafior, to na kolację można było się spodziewać tego samego tylko zapieczonego w piekarniku. Raz nawet zdarzył się makaron posypany pieprzem - jako danie. W efekcie zmuszeni byliśmy do żywienia się samodzielnie na mieście - jedzenie podawane w restauracji było nie do zaakceptowania. Załączam zdjęcia 'obiadu'.
    Przekąski przy barze: jedna miska z jabłkami i kilkoma winogronami (wystarczało tego dla pierwszych kilku osób, a czasem były w takim stanie że nikt nie chciał ich ruszyć), tosty, tzn chleb posmarowany masłem i z plasterkiem jakiegoś sera i krakersy. Raz się zdarzyły naleśniki - na sucho, samo ciasto.
    Drinki przy barze - alkohole niewiadomego pochodzenia przelewane do butelek po markowych alkoholoach - np Jim Beam - butelka ok, ale zawartość nigdy obok Jim Beama nie stała. Soki - przelewane do dyspozytora z 5 litrowych baniaków, które miały tylko kolor soków a smak nie wiem do czego podobny. Jak się chciało cokolwiek normalnej jakości (sok, cola, alkohol itp.) to trzeba było za niego dodatkowo zaplacić.
    Prowiant na wycieczki - planowaliśmy kolejnego dnia wycieczkę z samego rana, dlatego na dzień przed poprosiliśmy recepcję o przygotowanie śniadania na wynos. Oczywiście Pani powiedziała, że bez problemu i będzie gotowe rano o 7:00. Rano zaskoczenie, bo osoba która była na recepcji o niczym nie wiedziała, śniadanie nie zostało dla nas przygotowane i osoba ta goniła po kuchni żeby nam coś przygotować na szybko (musieliśmy czekać dobre 15 minut ryzykując spóźnienie sie na wycieczkę). W efekcie otrzymaliśmy wodę mineralną, kromkę chleba z plasterkiem sera i wrzucone w to nieświeże winogrona. W efekcie musieliśmy sobie kupić sami śniadanie, bo z tego co nam spakowaliśmy do spożycia nadawała się tylko woda.

    Wspomnę, że problem z wyżywieniem w hotelu był zgłaszany na spotkaniu z rezydentką (przez nas i inne osoby). Mimo interwencji nie zauważyliśmy żadnych zmian. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd z tego typu ofertą, ale pierwszy raz byliśmy zmuszeni żywić się poza hotelem.
  • ~Anip / 2018-10-12 22:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel super,w ofercie opisaty tak jak w rzeczywistosci. Problem polegal na tym ze kupilismy wycieczke 8 dni a mielismy 6. Itaka zastrzega sobie zmiane godzin wylotu. Takze na wakacje dotarlismy w niedziele o 3 w nocy a mielismy o 15-tej. A powrot mialbyc o 19-tej, a byl o 4 rano. Rezydentak niepomocna. Byla tylko po to żeby sprzedać wycieczki fakultatywne
    ZaletyFajny hotel
    WadySkrocenie terminu wycieczki
  • ~Joanna / 2018-10-08 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    po tegorocznych wakacjach rozczarowanie!
    wakacje na Cypr okres 4-11.10.2018r
    wszyscy którzy wykupili wycieczkę w hotelu Sentido Cypria Bay zostali zrobieni w "bambuko" .
    Pasażerowie z Katowic dostali już nawet opaski w/w hotelu po czym mieli je zdjęte i się okazało, że nie zostaną tam zakwaterowani.
    My natomiast ( lot z Warszawy)
    na lotnisku (już na Cyprze )usłyszeliśmy, że nastąpiła zmiana hotelu -mamy wsiąść do autokaru i jechać na miejsce.
    Po przybyciu do hotelu Leonardo Laura Beach& Splash Resort okazało się, że oszukanych Klientów jest więc.
    Pan rezydent Michał K.( nie polecam- zero pomocy! olewka totalna)
    ani słowem nie wytłumaczył nam co się stało?dlaczego miała miejsce taka sytuacja?
    i jak to w ogóle jest możliwe, że ok 20 osób wykupiło wycieczkę, której nie ma?
    Zostaliśmy poinformowani, że mamy zakwaterować się w tym hotelu, bo innego nie będzie.
    Następnie rezydent poinformował nas o spotkaniu organizacyjnym dnia następnego tj 5.10.2018r.
    Każdy z nas złożył jemu reklamację, którą Pan potwierdził i zrobił nam ksero.
    Największy minus " nowego hotelu " :
    brak plaży hotelowej na, który nam najbardziej zależało.
    Na piątkowym spotkaniu Pan przekazał nam informację co warto zwiedzić, jak się poruszać po Patos itp.
    jednakże odnoszę wrażenie, że Pana głównym zadaniem było sprzedanie nam wycieczek fakultatywnych organizowanych przez Itake.
    dodam:
    Pan Michał poinformował nas, że otrzymaliśmy
    " opaski " , które są Gold i będziemy mogli korzystać ze wszystkich możliwych atrakcji hotelowych oraz barowych jak Premium w ramach" rekompensaty".
    ( jedna Pani z Katowic wspominała o totalnym braku plaży Pan Michał odpowiedział jej, że może nadrobić w barze bo mamy "full wypas" Premium bransoletki- po czym Pani mu odpowiedziała, że jej zależy na plaży, bo takie wykupowała wczasy, a nie alkohol).
    W tym samym utwierdził nam jeden z barmanów, który sam nam powiedział, że w ramach naszych opasek możemy zamawiać co tylko chcemy.
    Niestety mieliśmy nieprzyjemną sytuację jeszcze tego samego dnia.
    Jedni kelnerzy super -elegancko, miło nas obsługiwali i obowiązywały nas każde trunki, a później zaczął się problem- nie obowiązują już nas.
    Pan zadzwonił po menadżera natomiast ja poprosiłam o pomoc Pana Michała.
    Między czasie Menadżer kazał kelnerowi pochować wszytkie trunki do szafy i po temacie.
    Pan Michał powiedział, tylko że Menadżer tak mówi i nie będzie się z nim kłócić.
    Gdy chciałam z nim porozmawiać powiedział, że "dziękuję i do widzenia"- obrócił się na pięcie i poszedł.....
    rezydent roku :)!
    cóż to tak "po krótce " naszych nie miłych doświadczeń z biurem Itaki dodam tylko, że jesteśmy wieloletnim Klientami Itaki i wcześniej zawsze byliśmy bardzo zadowoleni.
    pozdrawiam!
  • ~goga / 2018-10-02 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Itaka powinno się wstydzić,że oferuje ludziom wakacje marzeń, które w rzeczywistości są obozem przetrwania. Opinia ta dotyczy Grecji-Hotel Roda Garden Village. Hotel jak z czasów PRL, brud, jedzenie bardzo średniej jakości, kawa fatalna, przekąski przy barze to raczej ,,odgrzewane kotlety''wszelkie napoje podawane są w kubkach plastikowych. Polscy rezydenci zamiast służyć pomocą nie robią absolutnie nic, aby pomóc klientom biura Itaka. Zdecydowanie nie polecam tego biura podróży, które świadomie wprowadza swoich klientów w błąd
  • ~Czesława / 2018-09-28 20:49
    Ocena: 4.67 / 5
    Opinia dot. wycieczki "Na bałkańskim szlaku" ocena bardzo dobra. Jedyne zastrzeżenie to hotel i wyżywienie w Skopje. Hotel brudny a mięso na kolację surowe. Przewodnik Pan Irek i kierowca Pan Adam bardzo profesjonalni. Wiedza Pana Irka ogromna.
  • ~Leszek / 2018-09-21 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem wycieczkę 8 dniową na Kretę (hotel Elpidosw miejscowości Istron) z wylotem 16 września późnym wieczorem 2018. Przewidywany powrót był ustalony na 24 września - ale to się zmieniło już po zakupie biletu.
    Pani na inforlinii poinformowała że wszystko jest ok - bo przecież wylecielismy 16.09 a wrócimy do Warszawy 24.09 rno - znaczy 8 dób. W praktyce pobyt w hotelu zaczął się o godzinie 1;30 rano 17.09 a ma skończyć 23.09 o godź 3.30!!! To jest 6 dób i 2 godziny -nie mówiąc o tym, że brak snu itp. Generalnie - Itaka zachowuje się po "złodziejsku" i to jest moja ostatnia z nimi wycieczka.
    Zaletyw hotelu mili ludzie
    WadyGodziny przylotu i odotu - cłkowicie bez sensu. Jedzenie na miejscu - damatyczna jakosć (szczególnie dla wegetarian), ale za to dużo. Jakość hotelu - wyceniona na firme ITAKA na 4 gwiazdki - to jest "sabe 3". No i to oszukańskie podejście do klientow - to też denerwuje
  • ~Ewa / 2018-09-20 21:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Hotel Bodrum Imperial 5*. W ub. roku, wrzesień. Transfer i podróż zgodnie z umową. Hotel fajny, plaża też. jedzenie super. Rezydentki słabiutkie. Na dodatek aroganckie i pewne siebie, mimo ewidentnej wpadki organizacyjnej (wycieczka na Kos). Obsługa klienta na trójke ( w Turcji)
  • ~Turysta / 2018-09-20 09:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Standardowo podczas kupowania wycieczki atrakcyjne godziny wylotów, zmienione na beznadziejne przed samym wyjazdem. W praktyce płacisz conajmniej za 1 dzień wczasów więcej, niż korzystasz. O zwrocie pieniędzy oczywiście nie ma co marzyć, bo przybywając do hotelu o 3 w nocy, zamiast o 15 zmieściłeś się w dobie hotelowej, która trwa do 11 następnego dnia...
    Rezydent pojawia się tylko, gdy chce sprzedać wycieczki.
    Podsumowując: ostatni raz z tym biurem.
  • ~KP / 2018-09-15 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiliśmy drogą wycieczkę (za 6000 tys. zł). Zostaliśmy zmuszeni do zmiany terminu wycieczki z nieplanowanych przez nas sytuacji rodzinnych, osobistych. Po skontaktowaniu się z Biurem oraz Centralą usłyszeliśmy, że niestety nie wyrażają zgody. Wycieczka i pieniądze przepadły.
    Firma dba tylko o swoje dobra materialne, a nie o klienta i jego dobro.
    Nie polecam z całego serca tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadydrogo, nie dbają o klienta
  • ~kris / 2018-09-14 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Itaka- przeciętne, więcej nie skorzystam, beznadziejne godziny odlotów, opóźnienia 2- godzinne odlotów, nie wiem co robią rezydenci , gdyż ich nie widać.
    Wadybrak zainteresowania rezydentów
  • ~dany / 2018-09-11 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie ma oceny 0 bo 1 to zdecydowanie za dużo. Rezerwacja wczasów w wybranym hotelu (Fuerteventura) dokonana na początku czerwca czyli na ponad 2 miesiące przed planowanym terminem. Linie lotnicze Travel Service, z którymi współpracuje Itaka po prostu dno. W jedną stronę 5 godzin opóźnienia, w drugą 2.5. Brak informacji o planowanej godzinie wylotu. Po przylocie na Fuerteventura pani z Itaki informuje nas, że zmieniono nam hotel i że ona to nic nie może zrobić. Na wszystkie pytania odpowiada: "oni to albo oni tamto". Oni czyli jacyś mistyczni decydenci z Itaki a ona to w moim odczuciu nie utożsamiała się z reprezentowaną przez siebie firmą. Po pierwsze gdyby nie zależało nam na tym konkretnym miejscu po prostu zwrócilibyśmy się do Itaki o wyznaczenie nam miejsca na wczasy. Po drugie gdyby informacja o zmianie hotelu dotarła do mnie przed wylotem zapewne nigdzie bym nie poleciał i zażądałbym zwrotu kosztów. Zakładam, że informację to ukryto z premedytacją. Na pytanie, co jeśli się nie zgodzę na zamianę i żądanie transportu do kraju paniusia powiedziała, że ona nie może i jak mi nie pasuje to mogę sobie zostać na lotnisku (z dziećmi). Szkoda wakacji, szkoda niepotrzebnego stresu i szkoda pieniędzy. Tej pseudofirmie życzę bolesnego upadku a pracownikom wszystkiego najgorszego.

  • ~Jolila / 2018-09-10 00:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Po przeczytaniu tylu niegatywnych opinii na temat itaki bylam lekko przerazona.Lecielismy do Turcji
    Wszystko w porzadku wylot na czas fakt ze noc zarwana ale przynajmniej rano juz bylismy na miejscu Na pokoj czekalismy do 14 ale to chyba normalne.nam to nie przeszkadzalo . Na wejsciu po zameldowaniu dostalismy opaski i moglismy zjesc sniadanie.Pracy rezydentki nie oceniam bo nie byla nam potrzebna.Na zebraniu opowiedziala ogolnie o hotelu i oczywiscie o wycieczkach w/g mnie nie bylo to nachalne.Kazdy ma wybor my kupilismy wycieczki w miejscowym biurze o polowe tansze.W drodze powrotnej rezydentki nie bylo z nami.nie byla tez obecna przy zameldowaniu w hotelu mimo to dalismy rade☺Niestety samolot byl opozniony 2.5 godziny .ale dostalismy jedzenie i napoje.
    Hotel taki jak w opisie wykwaterowanie o 12 wyjazd z hotelu przed 14 moglismy do tej godziny korzystac z posilkow nie zdjeli nam opasek
    Nie mam zastrzezen do itaki.Fakt chyba 3 razy zmieniali czas wylotu i powrotu ale ten na ktorym stanelo bardzo nam odpowiadal.
    ZaletyWdzystko zgodnie z opisem.
    WadyBrak rezydentki przy kwaterunku i drodze na lotnisko
  • ~Wojtek / 2018-09-09 15:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Turcja Bodrum Hotel imperial 5*,Zacznę od tego ze faktycznie pobyt trwał 6 dni ,Wylot mieliśmy o 20,40 30.08.na miejscu w hotelu byliśmy o 2 w nocy na czas turecki,a wylot 06.09 o 7: 15 rano,wyjazd z hotelu o 3 rano ,masakra z dwójką dzieci,choć w ofercie mieliśmy wylot dopiero o 23: 45 wieczorem wiec byliśmy stratni cały dzień ,godzinę wylotu zmieniono nam tydzień przed wyjazdem,Więc droga Itako u was wczasy trwają 6 dni ,piszcie prawdę,Jeżeli chodzi o hotel to obsługa 5 z plusem,jedzonko super ,wszystko bylo naprawdę świetne ,oprócz opisu Itaki w ofercie bar na plaży który nie istniał,a i pokoje zasługują na góra 3 gwiazdki,reszta bajka ,animatorzy świetni,jeżeli chodzi o panią rezydent,widzieliśmy ja tylko raz na pierwszym spotkaniu,nie korzystaliśmy z wycieczek Itaki ponieważ były raz droższe ,znaleźliśmy polskie biuro w Bodrum które wszystko świetnie nam zorganizowało za polowe mniej kasy ,Były to nasze drugie wakacje z Itaka i raczej ostatnie,i naprawdę nie jestesmy wymagającymi klientami,radze temu biurowo podróży poczytać co ludzie piszą i myślą no jeszcze parę lat i koniec Itaki .
  • ~rozczarowana / 2018-09-06 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Itaką byliśmy po raz pierwszy i na pewno ostatni. W wykupionej ofercie mieliśmy dostać apartament 3 osobowy (pokój dzienny z aneksem kuchennym i sypialnię). To co otrzymaliśmy nie miało z ofertą nic wspólnego. Pobyt miał trwać od 8 do 16 sierpnia. W ofercie zapisane 8 dni. Wylot był 8 sierpnia o 23.00 a nasz pobyt w hotelu rozpoczął się o 5 rano 9 sierpnia. Natomiast wykwaterowanie było 15 sierpnia do godziny 10.00 niestety bez możliwości dopłaty do przedłużenia doby. Dodam, że wyjazd z hotelu był o 22.00 a wylot o 1 w nocy. Itaka wprowadza klientów pisząc że pobyt trwa 8 dni zamiast napisać ile dób spędza się w hotelu. Nocne godziny lotów to celowe posunięcie aby oberwać klientom doby hotelowe. Rezydentka zupełnie nie pomocna choć prosiliśmy ją o interwencję. Jak zwykle ich zadanie polega głównie na handlu wycieczkami fakultatywnymi. Jak zwykle polski operator dostaje gorsze pokoje a polski turysta jest traktowany jak obywatel gorszego sortu, choć zaznaczę, że nasza oferta pomimo wczesnej rezerwacji wcale nie była tania. Przestrzegam przed ITAKĄ
    ZaletyBRAK
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
TUI
Ocena: 3.47, ilość opinii: 10
Funclub
Ocena: 2.83, ilość opinii: 6
Neckermann
Ocena: 3.67, ilość opinii: 3
Regent
Ocena: 2.33, ilość opinii: 1
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75