Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 183 opinii

2.92 / 5

  • Oferta
    3.20
  • Obsługa klienta
    2.70
  • Cena/Jakość
    2.90

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafal / 2018-12-17 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Polecieliśmy z dziewczyna na wycieczkę w sierpniu 2018r dk Bułgarii.
    Podczas powrotu samolot spóźniał sie aż w końcu odwołano lot, przez to że ITAKA zleca transport lotniczy najtańszym, nagorszym badziewnym firmom jak wtedy SMALL PLANET (o czym nie wiedzieliśmy bo to była nasza 1 wycieczka zagraniczna).

    Samolot miał wylecieć o 23.00 a do 5.00 dnia nastepnego NIKT NIE RACZYŁ NAM NAWET POWIEDZIEĆ CO SIE DZIEJE.
    Lot odwołano o 8.00 i tak od 23 dnia poprzedniego koczowaliśmy na lotnisku do 19.00 dnia następnego, paranoja jakaś.
    Ludzie dzwonili do ITAKA nikt nie odbieral specjalnie telefonów od nas. Masakra nigdy więcej z tym dziadowskim biurem.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~seba / 2018-12-16 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    opisze to na podstawie mojej reklamacji .............

    Temat: turcja/mamaris/turunc

    Wiadomość: witam
    dzis wróciłam z Turcji z calą rodzina i niezadowolona jestem z obsługi
    1. rezydenci polscy nie potrafią ogarnąć swoich podstawowych obowiązków ,rezydent powinien być pod reką lub tez dostępny w wyznaczonych godzinach ,w przeciwieństwie do rosyjskiego biura podróży gdzie na placówce stacjonowało po 2 rezydentów w lobby i cały dzień support-owali swoich podopiecznych
    2.skoro doba hotelowa konczy sie o 12.00 i po zdaniu kart dostepu do pokojów z automatu zostalismy wylogowani z internetu ! wiec kontakt ze znajomymi i rodziną był już opłacany z mojego prywatnego transferu danych!!!!!!!!!! I SZWĘDAC SIE ZE ZMECZONYM DZIECKIEM DO 21.00 !
    PRZEBIERAC SIE W LOBBY JAK JAKAS IDIOTKA?
    BO KTOS NIE POTRAFIŁ DOGRAC POKOJU KTÓRY BYŁ NIEZAKWATEROWANY AŻ DO NASZEGO WYJAZDU ,SPRAWDZIŁAM KILKUKROTNIE ,NAWET CHYBA NIE ZDAJECIE SOBIE SPRAWY ILE INFORMACJI MOŻNA ZDOBYC ZA KILKA MARNYCH SREBRNIKÓW !
    ALE WSZYSTKO TO POWYŻEJ JEST NICZYM W PORÓWNANIU Z TYM ZE KIEROWCA JEDNEGO Z 3 AUTOKARÓW DOWOŻĄCYCH LUDZI DO PUNKTU ZBORNEGO ZA STACJĄ BENZYNOWĄ TUZ OBOK TURECKIEGO BOISKA NA KTÓRYM PO 22.00 GRAŁO KILKUDZIESIECIU WYSPORTOWANYCH MŁODZIENCOW CO STAWRZA ZAGROŻENIE KONFORTU PSYCHICZNEGO ,MOJEGO JAKO KOBIETY ORAZ POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW MOJEJ RODZINY ............
    --AUTOKAR NIE ...DOJECHAŁ !!! KIEROWCA POJECHAŁ W PRZECIWNĄ STRONE !!TO MA BYC KOMPETENTNY PERSONEL ??
    POPRZEZ TEN IDIOTYCZNY WYBRYK OPOŻNIONO LOT O 1,5 GODZINY !!
    O CO CHODZI ? REZYDENTKA WYSŁAŁA LUDZI BÓG WIE GDZIE !! Z OBCYM KIEROWCA W PRZECIWNA STRONE ?NIKT SIE NIE POŁAPAŁ ZE NIE MA 3 BUSA!! ZE BRAKUJE 18 OSÓB ??A FAKT TEN WYSZEDŁ NA JAW W CZASIE KIEDY MIELISMY WEJSC NA POKŁAD NASZEGO SAMOLOTU ...
    WIEC JA I MOJA RODZINA KOCZOWALISMY NA LOTNISKU !!!
    JESTEM BARDZO NIEZADOWOLONA Z 50% ORGANIZACJI MOJEGO WYPOCZYNKU.
    Z RACJI TEGO BEDE DOMAGAC SIE OD WAS ODSZKODOWANIA LUB REKOMPENSTY ZA TEGO TYPU NIEDOCIĄGNIECIA
    PROSZE O KONTAKT POD NUMEREM................

    W ODPOWIEDZI NA PISMO KTÓRE PAŃSTWO WYSŁALIŚCIE DO MNIE ,SŁOWO PRZEPRASZAM ,BYŁO UŻYTE ZBYT WIELE RAZY CO NEGATYWNIE WPŁYWA NA DZIAŁANIA Z WASZEJ STRONY ,JEDNYM SŁOWEM BYŁA TO NIEUDOLNOŚĆ PRACOWNIKA /PRACOWNIKÓW KTÓRYCH ZATRUDNIACIE - WY - JAKO FIRMA A NIE JA ,..............JA PŁACE ZA USŁUGĘ KTÓRA WEDŁUG MNIE NIE DO KOŃCA ZOSTAŁA DOPEŁNIONA ,GDYŻ WASZ PRACOWNIK /PRACOWNICY SA PRZEDSTAWICIELAMI WASZYMI W STOSUNKU DO NAS JAKO KLIENTA ,CO DAŁO WIELE DO ŻYCZENIA ,TO MOGĘ PODAĆ ZA PRZYKŁAD BIURO Z KTÓRYM ZALICZYŁEM SUPER WAKACJE W GRECJI I( GRECOS) BYŁEM MEGA ZADOWOLONY ,Z WASZEJ STRONY NIESTETY ,TO NIE ZOSTAŁO MI ZAGWARANTOWANE ,SKORO MÓWCIE ZE WASZE WAKACJE SĄ SUPER .....MOŻE I SĄ ALE BARDZO DUŻO JEST NIEDOCIĄGNIĘĆ I PEWNE TEMATY SĄ OLEWANE ,POROSTU WPROST LICZY SIE SZTUKA NIE KLIENT !
    PARTYZANTKA KTÓRA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA W TYM REJONIE MÓWI SAMA ZA SIEBIE .
    MNIE NIE INTERESUJE SŁOWO PRZEPRASZAM,PRZEPROSIN MAM PEŁNĄ SZAFĘ ! ,MÓJ URLOP ZOSTAŁ POWIERZONY W WASZE RĘCE A WY JAKO OSOBA /FIRMA KTÓRĄ OBDARZYŁEM ZAUFANIEM SPIEPRZYLISCIE SPRAWĘ .
    JEDNYM SŁOWEM NIE POTRAFILIŚCIE STANĄĆ NA WYSOKOŚCI ZADANIA I W TRAKCIE MOJEGO URLOPU JAK I TERAZ ,KIEDY WCISKACIE MI OFICJALNEGO PISEMNEGO ZAPYCHACZA
    CZY KTOS Z WAS PRZEANALIZOWAŁ SYTUACJE KTÓRA TAM ZAISTNIAŁA?
    JEDNYM SŁOWEM ŻENADA ,TO MOŻE JA POWINIENEM PRZEPROSIC ----> PRZEPRASZAM ZE ZŁOŻYŁEM REKLAMACJE <
    NAWET NIKT NIE ZADZWONIŁ ,NAWET NIKT NIE ZAPYTAŁ O SZCZEGÓŁY ..............

    ZAKŁADAM ZE BEDĘ OSOBĄ KTÓRA WPŁYNIE NA WASZ RAITING .............

    Zaletytubylcy i atmosfera super ,przewozniek do du...szy....
    Wadypartyzantka !
  • ~www / 2018-12-11 14:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Dotyczy wycieczki „Z wizytą u lemurów” w dniach 15.11.2018 do 23.11.2018
    Negatywy:
    1. Bardzo słaby miejscowy przewodnik Toto: słaba znajomość języka i francuskiego i angielskiego oraz historii własnego państwa - ratowała go pani Katarzyna.
    2. Po raz pierwszy na wycieczce w tropikach jeździliśmy nieklimatyzowanym busem. Ponadto ten bus nie nadawał się do jazdy w tych warunkach – brak dróg. Na tę wycieczkę powinny być samochody terenowe.
    3. Brak realizacji poniższych elementów programu wycieczki przez niedbalstwo przewodników miejscowych:
    a. Nie zatrzymaliśmy się w zatoce Pigeons (przejechaliśmy bez zatrzymania się, a kierowca samochodu terenowego powiedział p. Katarzynie, że tak zadecydował przewodnik Toto
    b. Nie oglądaliśmy w trzecim parku narodowym jaskiń, ponoć, według informacji miejscowego przewodnika nie było odpowiedzialnego przewodnika za oprowadzenie w jaskiniach. W zamian pokazana była dziura w ziemi – nie była to zamiana adekwatna do jaskiń.

    Jeszcze krytycznie.
    W parkach narodowych nie było zwierząt opisywanych w państwa opisie wycieczki. Dlatego miejscowe biuro zaproponowało ostatniego dnia wycieczkę fakultatywna do parku – ZOO w celu oglądania lemurów. Koszt 40 Euro, a bilet wstępu kosztował 13 Euro.
    ZaletyPozytywy wycieczki to dobre hotele i wyżywienie oraz przewodniczka Katarzyna
    Wadysłaby miejscowy przewodnik, brak realizacji niektórych programów wycieczki, brak zwierząt
  • ~Marta / 2018-12-10 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W sobotę podpisałam umowę. W poniedziałek musiałam zrezygnować. Biuro nie zrobiło jeszcze nic. Zabrało 500 zł. Oszuści i złodzieje
  • ~Przemysław / 2018-12-10 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu, w którym wykupiłem wycieczkę obniżyli jej cenę o 350 zł od osoby. Przed wykupieniem dopytywałem Panią, czy cena się jeszcze może zmienić. Odpowiedź brzmiała raczej nie. W ten sposób zarobili o 1000 zł więcej, a ja przeglądając stronę internetową przypadkiem zobaczyłem moją ofertę tańszą. Zanim wakacje się rozpoczęły już mi je popsuli. Rozmowa z menadżerem nic nie dała.
    Nastawieni tylko na zysk. Klienta mają gdzieś!

    Przemek
  • ~Bożenka / 2018-12-10 15:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Według nas najlepsze biuro podróży w Polsce. Faktycznie dbają o klienta, jeżdząc z nimi zawsze czujemy się bezpiecznie. Hotele zawsze super, dokładnie takie, jak na zdjęciach w ofercie.
    Zalety- sprawdzona firma,
    - niskie ceny,
    - opieka rezydenta,
    - fajne hotele oferują.
  • ~Zbigniew / 2018-12-02 13:12
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniach od 24.11.2018r do 01.12.2018r braliśmy wraz z żoną udział w wycieczce autokarowej p.n. "Klasyczne Włochy". musimy stwierdzić że wycieczka była wspaniała , a do tego przyczyniła się szczególnie nasza wspaniała pilotka Pani Emilia , która jest wulkanem wiadomości na temat całych Włoch , a do tego jest cierpliwa , wyrozumiała dla laików i ciągle uśmiechnięta. Potrafi doradzić w sprawach taniego jedzenia i tanich zakupów w odwiedzanych miejscowościach . Takich pilotów wycieczek życzymy każdej wycieczce organizowanej przez wasze biuro podróży . Oprócz tego bardzo mocno musimy pochwalić miejscowych przewodników , za ich kompetentność i umiejętność przekazywania wiadomości dotyczących zwiedzanych miejsc .Wszystkim polecamy wycieczki organizowane przez biuro ITAKA .
  • ~modliszka / 2018-11-30 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak opieki rezydenta przy wylocie z Egiptu. W hotelu okazało się, że jedna restauracja jest tylko dla Włochów i Niemców, nie dla Polaków i reszty krajów wschodniej Europy. Rezydentka przeinaczała informacje na ten temat. Opinie na stronie tylko te, które Itaka uważa za dobre dla niej. Po 3 dniach brak opinii na stronie... Wycieczki wykupione z biura za granicą bez opieki polskiego rezydenta w naturalnie wyższej cenie.
    WadyDla Itaki liczy się już teraz pieniądz a nie dobro i zadowolenie klienta. Wszechobecne przekłamania.
  • ~ala / 2018-11-30 11:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajne ceny, mają często akcje na wycieczki. Podróżując z nimi czuje się bezpiecznie i pewnie. Mają fajne lokalizacje i można polecieć Z nimi w piękne miejsca na całym świecie.
  • ~paulinka / 2018-11-25 11:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie najlepsze biuro podróży, nigdy jeszcze nie zawiodłam się na nich. oferta zawsze zgodna z opisem, rezydenci pomocni. A ceny są naprawdę fajne.
  • ~grzegorz / 2018-11-24 08:26
    Ocena: 4.00 / 5
    Biuro Podróży ITAKA zorganizował w tym roku wakacje w Hotelu Stefania w Grecji, hotel polecam.

    MINUS

    W naszym przypadku mieliśmy wyjazd z hotelu o 24.00 a zostaliśmy wykwaterowani o 10.00
    Rozumiem 4-5 godzin a nie 14 godzin, koczowania na walizkach w holu hotelowym to jest upokarzające i mało wizerunkowe dla hotelu,
    Brak zapewnionej ostatniej kolacji, zwłaszcza przy opcji all inclusive to chamstwo, oczywiście nie jest problemem dokupienia wyżywienia i napojów w barze, najgorzej że głodni Janusze kombinują i powstający goście wynoszą i m jedzenie, a to podchodzi pod kradzież, w jakim świetle stawia to gości z Itaki?



    Zgodnie w wyjaśnieniami Biura brak wyżywienia do końca przedostatniego dnia hotelowego i 14 godzinne koczowanie na walizkach w holu hotelowym, wynika z zapisów w „Informacji Praktycznych” w punkcie „Doba hotelowa”. Jednak nie uwzględnił on zapis: „Goście kwaterowani są po przybyciu do hotelu – co oznacza, że doba hotelowa liczona jest od godz. 14.00-15.00 dnia podanego na dokumencie podróży w pozycji „TERMIN”” co oznacza to, że mając wyjazd z hotelu po godz. 15.00 automatycznie jestem gościem hotelowym, do czasu wyjazdu.
    Dlatego ma mam otwarte pytanie, jeśli wyjazd miałby być o godzinie 9.00 to całą noc miałbym spędzić w holu hotelowym?
    ZaletyZalety, bo tych było sporo ale kilka wymienię to:
    -obsługa zasługuje na 5-gwiazdek, ręczniki oraz sprzątanie pokoi codziennie,
    -jedzenie bardzo smaczne, regionalne, zróżnicowane, kierownik sali się naprawdę stara,
    -basen czysty, leżaków w bród, spokojny - brak animacji ;-) ale dzieciaki i tak wariują,
    -wieczorki tematyczne, Grecki, latynoski był też Polski z dico-polo,
    -położenie w spokojnej okolicy, morze w miarę czyste i spokojne.
    WadyBiuro przyjmuje 14 godzin koczowania na walizkach w holu hotelowym za standard obsługi klienta
  • ~Ada / 2018-11-20 21:24
    Ocena: 4.33 / 5
    Panama wyjazd zdecydowanie za krótki 7-8 dni -mało Dlaczego nie ma opcji 10 dni? Za to macie rewelacyjna rezydentke pania Magdę Augustyniak Dziewczyna przemiła , uśmiechnięta i z niesamowita wiedza ! Właściwy człowiek na właściwym miejscu !! Zakochana w Panamie -to widać i słychać ! Dziewczyna o wysokiej kulturze osobistej Przed wyjazdem juz mnie doszły słuchy ze Itaka ma na miejscu taka perelke???? Potwierdzam ! Potrafi zaczarować opowieściami o tym cudownym kraju ! Mam nadzieje ze kolejni turyści Itaki którzy wybiorą się do Pany będą mieliby przyjemność spotkać inposluchac pani Magdy !
    ZaletyRezydentka!!!! Hotel! Lot -Lufthansa
    WadyOpcja tygodniowa ! Brak 10 dniówek
  • ~zbyszek1968 / 2018-11-17 16:48
    Ocena: 1.33 / 5
    1. Dwukrotna zmiana opcji wyjazdu. Zmiana miejsca wylotu, zmiana miejsca przylotu, zmiana transportu i czasu przejazdu z lotniska do hotelu.
    Z lotniska w Ochrydzie do miejscowości Święty Stefan jedzie się 15 – 20 minut.
    Z lotniska w Tiranie jechaliśmy cztery godziny.
    2. Organizator nie poinformował Klientów o konieczności wykupienia dodatkowego ubezpieczenia kosztów leczenia, pomimo, iż wie, że Macedonia nie należy do UE i nasze Europejskie Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego nie mają tam zastosowania. Natomiast sumy ubezpieczenia KL w ramach umowy turystycznej są niewystarczające do pokrycia rzeczywistych kosztów leczenia i/lub ratownictwa.
    3. Wylot w dniu 07.08.2018 o godzinie 03.25 z Katowic.
    W dniu 04.08.2018 o godzinie 20.30 otrzymaliśmy SMS z numeru opisanego
    jako Itaka o treści : „ Witamy. Uprzejmie informujemy, ze podczas pobytu w Macedonii beda Panstwo objeci telefoniczna opieka rezydenta, ktory stacjonuje
    w Albanii. Do jego zadan nalezy pomoc przy przylocie i wylocie na lotnisku
    w Tiranie. Ze wzgledu na mobilny dyzur rezydenta, na miejscu nie zostanie zaprezentowana oferta wycieczek fakultatywnych. Pozdrawiamy ”
    Pisownia oryginalna.
    A co w razie sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia ?
    Z Tirany do Ohrydu jest około 3 – 5 godzin jazdy bez przerwy samochodem osobowym zależnie od ruchu ciężarówek i pory dnia plus podwójna odprawa
    na granicy.
    Nikt z turystów nie ma obowiązku biegłej znajomości języka angielskiego i / lub macedońskiego.
    Koszt minuty połączenia telefonicznego to 4,96 zł taryfikowane co pełną minutę,
    koszt wiadomości sms to 1,50 zł.
    Wycieczki fakultatywne wykupiliśmy w lokalnej agencji turystycznej dzięki uprzejmości i pomocy Państwa Rezydentów z konkurencji za 60 % ceny
    oferowanej przez Itakę.
    4. W ofercie Itaki brak jakiejkolwiek informacji o problemach z rezydentem
    na miejscu. Od Polaków obecnych na miejscu dowiedzieliśmy się, że rezydent był, ale się spakował i po prostu uciekł w dniu naszego przyjazdu, czyli 07.08.2018.
    5. Po przylocie do Tirany kilkanaście minut chodziliśmy z bagażami po hali przylotów i szukaliśmy stanowiska BT Itaka. Na terenie lotniska w Tiranie
    nie było żadnej Informacji gdzie znajduje się stanowisko tej firmy.
    Okazało się, że jest zlokalizowane około 50 metrów poza budynkiem lotniska.
    Jakoś inne biura podróży mają swoje stanowiska na terenie hali przylotów,
    tylko nie Itaka. Nie było żadnej kartki, ani informacji głosowej na terenie lotniska.
    Przy stanowisku Itaki, gdzie były trzy osoby rezydentów, otrzymaliśmy od jakiegoś Pana w mundurku Itaki, bez identyfikatora kopertę i informację
    „Proszę iść do tego białego busa. Ja tam za chwilę przyjdę.”
    To był nasz jedyny kontakt z „rezydentem” Itaki. Już się nie pojawił. Odjechaliśmy do Macedonii bez spotkania z rezydentem, za opiekę którego przecież zapłaciliśmy !!!
    6. Bus ,którym jechaliśmy okazał się być bez klimatyzacji, przy trasie w pełnym słońcu i zewnętrznej temperaturze około 30 stopni Celsjusza, a do tego mocno wysłużony, co odczuliśmy dobitnie ze względu na jakość tamtejszych dróg.
    Kierowca na szczęście znał język angielski w stopniu podstawowym.
    To jednak nie podniosło komfortu ani standardu podróży.
    7. Również nasz powrót, wyjazd z hotelu okazał się być bardzo problematyczny.
    Z numeru +355699788181 w dniu 19.08.2018 o godzinie 22.59 otrzymaliśmy wiadomość „Dzien dobry. Informujemy o godzinie wyjazdu z hotelu na wylot
    do Katowic ( wylot z Tirany 23:50 21.08.2018). Wyjazd z hotelu Holiday M
    21.08 godz. 17:50 (taxi).Do zobaczenia na lotnisku. Agnieszka Wirkowska
    bp Itaka”
    Faktycznie podjechał jakiś prywatny samochód o godzinie 18.15 i Pan zapytał
    po angielsku czy jedziemy do Tirany. Nie miał ani identyfikatora, ani żadnego dokumentu z Itaki, a samochód wyglądał na prywatny, gdyż nie miał żadnych oznaczeń.
    Równie dobrze mógłby to być porywacz lub terrorysta.
    Był to granatowy osobowy Mercedes sedan na max. 5 osób.
    Następnie podjechaliśmy 200 metrów dalej do hotelu Tino, gdzie czekały kolejne dwie osoby z bagażami. Tu powstał problem, gdyż po prostu zabrakło miejsca żeby zabrać wszystkich i bagaże. W konsekwencji musieliśmy opuścić ten samochód i razem z drugą parą podróżnych czekaliśmy blisko godzinę na zmianą samochodu na większy. W sumie wyjazd z hotelu opóźnił się ponad półtorej godziny.
    Na lotnisko w Tiranie dojechaliśmy około godziny 22.10.
    Ani przed budynkiem lotniska, ani w hali odlotów nie było nikogo z Itaki.
    Sami dotarliśmy do stanowiska odprawy już w trakcie gdy trwała.
    Okazało się, że wylot został przesunięty na 23,25. Na szczęście nastąpiło opóźnienie i wylecieliśmy z Tirany o godzinie 0.30.
    8. Rezydent Pani Magdalena K. w Albanii na nasze zapytanie sms
    o spotkanie odpowiedziała, że nie będzie żadnego spotkania. Nie zainteresowała się również czy turyści w Macedonii bezpiecznie dojechali do hoteli, czy mają jakieś problemy.

    Hotel "holiday m" w miejscowości Svety Stefan koło Ochrydy okazał się być hostelem, a jedzenie to tragedia
    Zaletyjedyny plus tego hostelu to lokalizacja z własną plażą i widok z pokojów zlokalizowanych od strony jeziora.
    WadyBiuro turystyczne itaka, tym razem to tragedia. Nigdy więcej.
    "hotel" brudny, jedzenie to kpina, musieliśmy sami sobie kupować produkty na śniadanie, żadnych standardów sprzątania. Omijać z daleka zarówno ten hostel jak firemkę itaka
  • ~mack / 2018-11-15 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    oferta okazała się nie zgodna z rzeczywistością. Ponieważ gram z synem amatorsko w squasha wybraliśmy hotel, który oferował odpowiednie boisko. Okazało się, że zlikwidowano go ponad rok wcześniej. Mimo pełnej dokumentacji reklamacyjnej i sprawy sądowej, firma nie poczuła się do winy, przeprosin itp. Na szczęście otrzymałem częściową rekompensatę. Niestety nie była adekwatna do zaniedbania, arogancji Itaki. Firma liczy, ze mała część zawiedzionych klientów złoży reklamację, jeszcze mniejsza złoży pozew do sądu. Czują się bezkarni. Była to już druga sytuacja, kiedy oferta mocno różni się od realu. I już ostatnia, więcej nie skorzystam z ich oferty.
    Zaletybrak, arogancja i brak rzetelności.
    Wadyfirma niegodna poświęcenia urlopu.
  • ~Janusz K. / 2018-11-15 16:08
    Ocena: 3.33 / 5
    Brałem udział w wycieczce do LONDYNU nr.rezerwacji 1223892 i z wycieczki jako turystycznej wraz z żoną jesteśmy zadowoleni.Ale pokój w QUEENS HOTEL na 4 piętrze na poddaszu było wielką tragedią!Pokój wyglądał jak dla pracowników technicznych hotelu!!! Żeby okno otworzyć trzeba było wchodzić na krzesło ponieważ znajdowała się klamka na wysokości 2,5 metra od podłogi!!! Przez cały czas mogliśmy oglądać tylko niebo!!!Zamiast stołu był blat przykręcony do ściany na wysokości 160 cm.Tak było kiedyś na dworcach kolejowych!!!Nikt nie uprzedził nas żeby mieć z sobą adaptery do ładowania komórek.Jak nam powiedziała pilotka Beata można je było wypożyczyć w recepcji co okazało się błędem!Pomimo załączonej dokumentacji fotograficznej reklamacja została załatwiona odmownie!!!Tłumacząc się, że cyt:LEŻAŁO TO JEDYNIE W GESTII HOTELARZA:Pytam się z kim zawierałem umowę???-z HOTELARZEM!!!Pod względem turystycznym było bardzo dobrze!!!w BIURZE Obsługi poinformowano mnie że przy następnym wyjeżdzie dostaniemy upust co okazało sie BZDURĄ!!!W związku z takim potraktowaniem NAS rezygnujemy z wyjazdów z tym BIUREM ITAKA!!!Nie polecam tego biura ponieważ po faktcie potraktowano NAS jak intruzów i ,,JELENI" których udało się naciągnąć!!!
    ZaletyPILOTKA I PRZEWODNICZKA POSIADAŁY BARDZO DUŻO WIADOMOŚCI!!!
    WadyJuż wymieniłem wyżej!!!
  • ~Jagoda / 2018-11-14 10:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Wróciłam z mężem z wycieczki z Tajlandii miała to być Uczta dla ducha a była uczta finansowa dla biura. Podróżuje dużo i nigdy jeszcze nie spotkałam takiej pilotki z biura ITAKA, całkowity brak asertywności. Ponadto chciałam państwa uprzedzi jeśli ktoś z was będzie kupował lokalne wycieczki to tylko przez biura lokalne. Nasza przewodnicza pani Małgorzata kupie wycieczki dwukrotnie droższe o takim samym programie " tak dba o dobro klientów Itaki". Jednocześnie chce uprzedzić państwa o tym ,ze na miejscu musieliśmy zapłać 50 dolarów dodatkowo na tak zwane napiwki dla obsługi hotelowej. Miło to "głęboki sens " ponieważ jednemu z naszych towarzyszy podróży nie zapakowano walizek z hotelu do autokaru za transport walizki podróżnik musiał zapłacić 90 dolarów. Wycieczka przebiegała w rytmie czasu jaki dyktował pan przewodnik z Tajlandii. Długo będę zastanawiał się czy kupić wycieczkę z ITAKI.
    ZaletyDobre hotele
    WadyBrak dobrej opieki ze strony organizatora
  • ~Itaka oszuści!!!!!!!!!!!!!!! / 2018-11-13 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to istni oszuści, oferowany był hotel czterogwiazdkowy na Krecie w trakcie pisania umowy,bo przybyciu na miejsce masakra, w pokojach karaluchy, łóżka pozarywane nie mówiąc o komforcie spania w łazienkach brud i syf, sedes poklejony silikonem bo woda lała z każdej strony totalna pomyłka ten wyjazd.
    Teraz przy reklamacji mówią że hotel spełniał standardy, totalnie olewają klienta jak już zapłaci za wycieczkę. ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Chętnie bym zorganizował zebranie kilku osób oszukanych i sprawę oddać zbiorowo do sądu za oszustwa.
    ZaletyZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~ROXY / 2018-11-02 00:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana postawą rezydenta i całej obsługi Itaka na miejscu pobytu. W segregatorze Itaki informacja, o której transfer hotelu na lotnisko. Niestety nikt się po nas nie zjawił, nie zadzwonił. Gdyby nie inny autokar jadący na lotnisko nas nie zabrał zostalibysmy pod hotelem oddalonym o 60km od lotniska. Na lotnisku proszeni rezydenta o wyjaśnienie powiedział, że nie ma czasu na rozmowę mimo, że przez godzinę później stał w tym samym miejscu!!!!
  • ~Daga / 2018-10-31 15:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mogę do niczego się przyczepić, obsługa hotelowa lekko nie miła, ale to nie wina biura podróży, ludzi się nie uświadczy ;). Ogólnie wakacje udane, w fajnej cenie i spoko standardzie
    Zaletycena, miejsce, czasowość
    Wadyobsługa
  • ~Gość2018 / 2018-10-29 18:18
    Ocena: 2.00 / 5


    Zanim wyjedziesz z BP Itaka warto przeczytać później możesz tylko płakać, że miałeś zmarnowany urlop. Itaka za nic nie odpowiada, transfer do hotelu 4 godziny zamiast 2, niejadalne pakiety w czasie wycieczek fakultatywnych sprzedawanych przez ITAKE, nie ich sprawa, rezydent ma tylko sprzedać wycieczki, reszta nie ich sprawa, oto oficjalne stanowisko BP na złożoną przez mnie reklamację:

    "Ustosunkowując się do poruszonej kwestii wyżywienia w trakcie realizacji wycieczki
    fakultatywnej informujemy, że hotel nie ma obowiązku przygotowywania suchego prowiantu dla
    uczestników wycieczek a zgodnie z informacją umieszczoną zarówno w naszym katalogu jak i na
    stronie www.itaka.pl (Informacje praktyczne) cyt: „Klienci uczestniczący w wycieczkach
    fakultatywnych nie otrzymują zwrotu za niewykorzystany w tym czasie pokój hotelowy i posiłki.
    (...)”. Niemniej jednak przepraszamy, jeśli zaistniała sytuacja spowodowała Państwa dyskomfort.
    W odniesieniu do wycieczki fakultatywnej bardzo nam przykro, że realizacja zakupionej na
    miejscu wycieczki fakultatywnej wzbudziła negatywne uwagi i w imieniu jej organizatora
    najmocniej przepraszamy za opisane niedogodności.
    W katalogu z ofertą oraz na naszej stronie www.itaka.pl, zakładka Zanim zarezerwujesz
    wyraźnie informujemy o możliwości zakupu wycieczek na miejscu oraz ich organizacji przez
    lokalne agencje turystyczne (cyt: WYCIECZKI LOKALNE Turyści mają możliwość wzięcia
    udziału w fakultatywnych wycieczkach lokalnych, płatnych na miejscu. Wycieczki do
    interesujących miejsc turystycznych, często niedalekich od miejsca pobytu są przyjemnym urozmaiceniem
    wczasów. Klienci uczestniczący w wycieczkach fakultatywnych nie otrzymują zwrotu za
    niewykorzystany w tym czasie pokój hotelowy i posiłki. Wycieczki lokalne organizowane są przez
    lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość
    niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych).
    Obecny na miejscu rezydent pomaga Klientom w zakupie wycieczek" dwa razy droższych od tych oferowanych przez lokalne biura.
    ZaletyŁadny hotel, wyżywienie na 3+
    WadyBrak rezydenta, daleko od lotniska, drogie wycieczki fakultatywne,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
TUI
Ocena: 3.47, ilość opinii: 10
Funclub
Ocena: 2.83, ilość opinii: 6
Neckermann
Ocena: 3.67, ilość opinii: 3
Regent
Ocena: 2.33, ilość opinii: 1
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75