Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rego-Bis opinie

Ocena na podstawie 45 opinii

2.78 / 5

  • Cena/Jakość
    2.73
  • Obsługa klienta
    2.64
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~R / 2024-03-04 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem jesli nie chcecie mieć złych wspomnień z wakacji !!!!
    ZaletyZadne
  • ~Robert / 2024-02-25 21:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Uczestnik wyjazdu do Bodrum Turcja Sami Beach hotel. Wyjazd 29 czerwca 2023.
    Od czerwca jestem zbywany z reklamacja wynikajaca ze zlej informacji od agenta, ktora spowodowala zatrzymanie mojej zony na lotnisku i placzem corki ze mama nie mogla poleciec z nami. Do tego dochodzi oczywiscie strata finansowa za zakupiona wycieczke i brak zwrotu za nie wykorzystana usluge. Jednak ponad wszystko ignoracja kierownictwa na zaistniala sytuacje i brak jakiejkolwiek interwencji jest przerazajacy. Obsluga 0, empatia mniej niz 0
  • ~Krystyna / 2023-11-07 21:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Turcja - Kapadocja, nie dajcie się nabrać, nieuczciwy sposób traktowania klientów, wyłudzanie pieniędzy na wycieczki fakultatywne, najwięcej czasu spędza się w miejscach sprzedaży dywanów, skóry, biżuterii, a na atrakcje turystyczne, które są piękne czas bardzo ograniczony. Przekaz ograniczonych informacji przez pilotką żenujący.
    ZaletyKapadocja - piękna, warta zobaczenia. Ale nie z tym biurem
    WadyNieuczciwy sposób traktowania i wyłudzanie pieniędzy. Piloci do wymiany.
  • ~Muramasa / 2023-10-09 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w Turcji w Alanyi (24 km od w/w miejscowości ????????????) HOTEL ASRIN BEACH ponoć cztery gwiazdki nie powinno być żadnej .
    Ogólnie żenada...Obsługa rezydenta masakra,zero kontaktu w a sytuacji podbramkowej olewanie tematu.
    Hotel brudny,zapuszczony,oferta niezgodna. Kradzież pieniędzy z naszego pokoju zamkniętej walizki już po pierwszym dniu. Po zgłoszeniu tego faktu Pani "Rezydent" totalna ignorancja tematu hotel udawał,że nic się nie stało i zasłaniali się barierą językową oraz,że nigdy nie było takich zdarzeń (odpowiedź recepcji hotelowej . Plaża brud i syf...
    Jako wisienka na torcie Pani "Rezydent" zgubiła 3/4 grupy wysyłając ich na inny terminal... Grupa dostała zdjęcie rejestracji autokaru by sama sobie go odnalazła a Pani "Rezydent" nie raczyła przyjechać osobiście i doprowadzić do naprawy swego błędu,tym bardziej że w grupie były małe dzieci !!! (powinna stracić pracę) Jedzenie jak to w Turcji... To niebyła nasza pierwsza wizyta w tym pięknym kraju i następna nie będzie z tym biurem!!!
    Organizacja pod psem nie obrażając zwierząt...
    Unikajcie tego hotelu jak i tego biura...
    Po prostu naciągacze !!!
    ZaletyZero zalet
    WadyJak w/w opisie... Brud,syf niezgodne z ofertą...
  • ~Maria / 2023-10-07 11:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Wróciliśmy dzisiaj z tygodniowego pobytu w Albanii z biurem REGO-BIS.Oferta zgodna z opisem.Uważam,że bardzo udany pobyt!Przedewszystkim Piękna pogoda,spokój w kurorcie jak i w hotelu.
    Dużo podróżujemy(wielokrotnie Tajlandia,Majorka,teneryfa,Chorwacja,Włochy,Norwegia itd.)Także mamy porównanie do standardów.Uważam,że narzekają ludzie którzy raz w życiu gdzieś byli i niczego na świecie nie widzieli.Biuro Rego-bies jest Rzetelne i Prawdziwe!Uważam,że w Hotelu był wysoki standard i jedzenie smaczne.Jak słyszałam,że ludziom jedzenie nie smakowało i chodzili po kurorcie,żeby coś zjeść to śmiać mi się chciało!W ciągu 7 dni były 5 razy ryby!Codziennie mnóstwo warzyw świeżych i duszonych.Codziennie różnego rodzaju mięso!Na śniadanie jajka pod każdą postacią!Luksusu niech ludzie szukają najpierw w swoich głowach i domach,a później niech narzekają!
    ZaletyWszystko była bardzo dobre włącznie z hotelem,rezydentem p.Maćkiem,jedzeniem i wszystko zgodne z opisem oferty biura!Polecam!
    WadyBrak
  • ~Frytka / 2023-10-02 14:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Biuro godne polecenia opieka rezydenta cały czas wycieczka super.
    ZaletyWszystko jasno i konkretnie zalatwione
    WadyBrak
  • ~Yevhenii / 2023-10-01 10:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Najważniejsze, że nasz lot był najpierw opóźniony, żadnych dodatkowych informacji na temat lotu na lotnisku nikt nie mógł udzielić, na tablicy tylko widać było że jest opóźnienie, ale na ile minut czy godzin.. NIC!! Dalej po 1.5 godzinach na tablicy wyskakuje informacja, że lot będzie dopiero o 21:30 i za chwilę dostałem też od Państwa tą informację. Po pół godzinie dowiadujemy się, od pracowników lotniska że samolot jednak w ogóle nie wyleciał z Podgoricy!! A niestety od Państwa żadnych komunikatów nie dostaliśmy... Jeszcze po kilku minutach dostałem od Pego Bis informacje, że za chwilę będą przekąski, których niestety też nie doczekaliśmy się...
    Jeszcze po kilkunastu minutach znowu SMS że OKOŁO godziny 17:00 będzie transfer z lotniska do hotelu gdzie będziemy czekać na lot, bez żadnych dodatkowych informacji. Jeszcze 40 minut czekania.... Po prawie godzinie pracownicy lotniska nas zawołali, i Pani nas zapytała czy my potrzebujemy nocleg... To nas niestety też bardzo zasmuciło bo jasne że potrzebujemy!!! Zostaliśmy wypuszczeni na zewnątrz z lotniska, znowu za bardzo nikt nam nic nie wytłumaczył gdzie dokładnie musimy czekać na autokar, długo czekaliśmy na bus pół godziny on się spóźnił... Długie oczekiwanie na Pani z lotniska, sprawdzenie kart pokładowych i dowiadujemy się że wylatujemy kolejnego dnia DOPIERO O 22:05!!! w końcu jedziemy do hotelu... W hotelu były niestety widoki na chlew z krowami i śmierdziało..
    18.08 o godzinie 19:00 wyjechaliśmy na lotnisko i o 22:05 w końcu wylecielismy po tylu godzinach oczekiwania.. Po lądowaniu od Pana kierowcy dostaliśmy informację że po przyjeździe do hotelu dostaniemy kolację, że jedzenie czeka na nas w naszych pokojach. NIESTETY.. nie dostaliśmy ŻADNEJ kolacji... Mieliśmy w ogóle takie wrażenie, że w hotelu o nas już w ogóle zapomnieli, bo Pan z recepcji był bardzo zaskoczony. Dostaliśmy kluczyki od pokoju, bez żadnych dodatkowych informacji, niektóre niestety nas nie zaprowadził do pokoju, a była godzina już po 00:00. Długo błądziliśmy, wróciliśmy na recepcję, żeby łaskawie poprosić o za prowadzenie nas do pokoju. Po wejściu od razu zauważyliśmy że w pokoju jest dobrze nie posprzątane dźwi dobrze się nie zamykają, po za tym na drzwiach do łazienki był na dole jakiś grzyb, i nie było drzwiczek do prysznica. Stwierdziliśmy że rano zmieniamy pokój, ale i tu niestety nas spotkały problemy, bo pokój moglibyśmy zmienić dopiero po godzinie 11:00. Po zamianie pokoju nie był on nadal idealny, i bez żadnego widoku na morze, ale może być. Podsumujac to wszystko, - 1 dzień urlopu, dużo popsutych nerwów i stresu przez brak informacji i złych warunków w hotelu. Jeszcze na dodatek 2-dnia problemy żołądkowe mieliśmy z żoną, jak później z żoną dowiedzieliśmy się, że woda którą podawali na terenie hotelu nie była mineralna, tylko z kranu.
    Jest 01.10 od biura podróży i oddziału reglamacji żadnych odpowiedzi i informacji!!
  • ~sylwestros76 / 2023-09-30 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura. Kasują złe opinie, dobre opinie sami dodają.Retuszują zdjęcia hoteli. Zawyżają standardy hoteli w swoich opiniach. Najgorzej biuro jaki wybrałem od 20 lat. Wycieczka do Albanii była 7 dyniowym koszmarem.
    Odradzam hotel California w Albanii miejscowość Golem. Totalna dziura położona w slamsach. Zarośnieta brudem z leniwą obsługą która nie sprząta. Zdjęcia są retuszowane a opinie dodawane przez obsługe i biuro podróży Regoz-bis.
    ZaletyBrak
    Wadypełna lista to biuro to jedna wielka wada
  • ~femme / 2023-09-28 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam tego biura! Pobyt w Albanii w hotelu California to koszmar brud syf szkoda słow, Pieniadze wyrzucone w błoto! Szklanki kubki nie myte tylko plukane woda. Pokoje brudne jedynie reczniki wymieniane! To czyste oszustwo tak tfaktowac ludzi. Jedzenie okropne stare! Nie polecam tego biura!
    Zaletybrak
    Wadybrud
  • ~Anna / 2023-09-21 20:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Własnie wrociłam z wycieczki objazdowej Bosnia i Hercegowina. Wycieczka nie była organizowana zgodnie z planem, w Miedzugorie zostawiono na samych na 3 dni,jedzenie gorzej jak w Polsce za komuny, w Blagaju nie byliśmy wogole.
    Pozostaje niedosyt.
  • ~Małgorzata / 2023-09-16 12:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wrócilysmy z Czarnogóry w Dobrej Wodzie, hotel PONTA. Wrażenia z miejsca pobytu super, wycieczka do Zatoki Kotorskiej niesamowita. Obsługa przedstawiciela Biura Rego Bis Pani Daria na wysokim poziomie.
    Przedstawiona oferta wyjazdu do Montenegro bardzo trafiona. Jesteśmy bardzo szczęśliwe, zadowolone, opalone i czulysmy się bezpiecznie. Lot linii Montenegro na wysokim poziomie. Życzę takiego wypoczynku wszystkim zainteresowanym Czarnogórą a ta jest bardzo piękna, podobnie jak Chorwacja. Pozdrawiam pracowników biura podróży Rego Bis w Katowicach, Małgorzata
    ZaletyJak wyżej, same pozytywy
    WadyNie ma
  • ~Zgaga / 2023-09-15 23:40
    Ocena: 3.67 / 5
    Pobyt bardzo udany. Piękne widoki, których nie da się zapomnieć. Na pewno zachęca na powrót...
    ZaletyObiekt godny polecenia. Czysto, świeżo i przyjemnie.
    WadyObsługa pozostawia wiele do życzenia
  • ~bogusław / 2023-09-12 22:47
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam tego biura pomimo rekomendacji pani z infolini iże była w danym obiekcie i poleca go rzeczywistośc była inna pomimo zgłoszęń do biura oraz papni rezydent oraz kierownika hotelu nikt nie zainterweniował. po złóżeniu reklamacji nikt nie odpowiedział przez dwa miesiące biuro traktuje swoich klientów ja frajerów.Nie polecam a nawet ostrzegam
  • ~Mag / 2023-09-12 21:33
    Ocena: 4.67 / 5
    Czarnogóra, Hotel Pharos (Bar)
    Bardzo udany pobyt. Hotel nowy, czysto i przyjemnie. Smaczne jedzenie i winko. Dobra lokalizacja, można wybrać się na indywidualne zwiedzanie Czarnogóry lub skorzystać z wycieczek fakultatywnych.
  • ~Wiola / 2023-09-11 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Czarnogóra willa palma.

    Syf, pajęczyny, smród w łazience.
    Jedzenie porażka, kawa, herbata niezdatne do picia.
  • ~Iza / 2023-09-11 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poprzednią opinią, u nas także nawet po 60 dniach nie odpowiadają na reklamację. Nie było dla nas miejsca w hotelu zakupionym i złożyliśmy reklamację na którą Rego Bis wcale nie odpowiada po kilku miesiącach.
    ZaletyBrak
    WadyNie pewne biuro
  • ~Tomek / 2023-08-27 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam żadnego wyjazdu z tym biurem podróży marna obsługa marni rezydenci i co najgorsze marne hotele. Nawet po 60 dniach nie odpowiedzieli na reklamację mają w czterech literach klientów ważne żeby kasę zwinąć
    ZaletyBrak
    WadyMasę
  • ~Marta / 2023-08-23 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Chciałabym się podzielić opinią na temat pobytu w Albanii w hotelu Henry resort &spa. Hotel oznaczony 5 gwiazdkami zasługuje na marne 3. Jedzenie oklepane powtarzalne na śniadanie obiad i kolację . Bar przy basenie dostępny lecz nie dla ludzi którzy wykupują all inclusive tylko szczerze mówiąc nie wiem dla kogo...alkohol najtańszy podawany w plastikowych kubkach z brudnego , obskurnego miejsca zwanym ,,barem,,. Jedyny plus to basen ze zjeżdżalniami i brodzikiem dla dzieci. Wpuszczają ludzi z zewnątrz czyli Albańczyków i to jest ogromny minus . Plaża która teoretycznie należy do hotelu jest brudna a materace na leżakach poplamione i strasznie brudne. Rezydent udaje że nie wie o niczym po prostu odpycha problem i nie słucha ludzi.Jeśli więc ktoś z was planuje pobyt w tym hotelu to proszę się zastanowić dobrze . Nie pojechałabym tam drugi raz.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyOgólnie wszystko
  • ~Beulf / 2023-08-22 17:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Wakacje kupine w Czarnogórze przez internet. Ze wszystkich krajów na Bałkanach tutaj jest najgorzej. Woda niezdatna do picia, nikt o tym nie informuje.Posiłki moim zdaniem sporządzone z najtańszych produktów,zimne pomimo bemarów.Miejscowa knajpka na przeciw willi daje wspaniałe jedzenie....jak to możliwe.Wycieczki to mordęga w autokarze nie mające nic wspólnego z opisem.Pllaże zatłoczone. Obsługa po interwencji dopiero zabrała się do roboty. Jak dla mnie to jeszcze kuleje i minie sporo czasu zanim standardy się poprawią. Jedyne co jest super to słońce ,którego nie brakuje
    ZaletyPogoda i sprawna klimatyzacja
    WadyBrak informacji w wielu kwestiach,
  • ~Monika / 2023-08-19 10:54
    Ocena: 3.67 / 5
    Wakacje w Czarnogórze, willa Palma, jeszcze się nie spotkałam, że na kolację każdy dostawał to samo danie na talerzu, bez możliwości wyboru. Warzywa do obiadu to surowa poszatkowana kapusta, ogórek lub pomidor w plasterkach. Zupa to była woda,zageszczona mąką, czasami się trafił plasterek marchewki,czasami 1 różyczka brokuła,czasami 1 różyczka kalafiora, czasami 2 paseczki papryki. Na śniadanie zawsze zimna jajecznica, mimo tego że mieli bemary. Dodatkowo rezydentka nie poinformowała,że w miejscowości Dobra Voda nie można nawet płukać ust wodą z kranu,bo jest ona z cystern i ma bakterie. Wszyscy goście mieli rozwolnienie lub wymiotowali. Na plaży trzeba było się nagimnastykować, żeby w ogóle rozłożyć ręcznik, o leżakach można było zapomnieć.
    ZaletyMiły kelner serwujący kolację, sprawna klimatyzacja.
    WadyMiała być wymiana ręczników co 2 dni, natomiast dopiero po interwencji, czwartego dnia dostaliśmy czyste.
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1016
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 888
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 175
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4143
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794