Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rego-Bis opinie

Ocena na podstawie 44 opinii

2.82 / 5

  • Cena/Jakość
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.67
  • Oferta
    3.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edzia / 2023-08-18 09:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczasy w Czarnogórze, Dobra Voda. Super hotel Lotos, dobre jedzenie, czyste pokoje, codziennie zmieniane ręczniki i sprzatanie,basen,dwa markety,bankomat,piekarnia. Do plaży kawałek ale spacerkiem sama przyjemność. Radzę brać buty do wody bo są kamienie, na plaży i przy wejściu do wody. Widoki piękne. Leżaki płatne 2 leżaki i parasol 15 euro, im bliżej morza 20 euro. Nie pić wody z kranu, myć zęby wodą ze sklepu,owoce obmywać też bo są wirusy i można mieç biegunkę i wymioty (zabierzcie ze sobą lekarstwa na takie dolegliwości+elektrolity).Rezydentka Pani Kamila bardzo pomocna i miła i dostępna. Powrót trochę z problemami ponieważ samolot najpierw był opóźniony 3 godziny a później odwołany. Jednak P. Kamila ogarnęła temat i autokar przewiózł nas z lotniska Pogorice na lotnisko Tivat skąd wylecieliśmy do Rzeszowa w tym samym dniu. Wszystko Super, polecamy.
    ZaletyWidoki,słońce,morze.
    WadyKamienista plaża i wejście do morza
  • ~klient biura / 2023-08-18 08:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Wczasy w Czarnogórze: wybór hotelu był dobrze trafiony, wyżywienie bardzo dobre. Organizacja biura do momentu wyjazdu bardzo dobra.Jedyny minus w trakcie pobytu to wycieczki fakultatywne, które wliczone były w pakiet wyjazdu obligatoryjnie odbyły się jedna po drugiej. Zważywszy, że w tym okresie jazda,a właściwie przesuwanie się w korku powoduje spędzenie więcej czasu w autobusie niż zwiedzanie (Kotor czas wolny 40 min, Budva 30min, jazda serpentynami 3h) to było to bardzo męczące. Olbrzymi minus powrót!!!! Odwołany lot, siedzenie na lotnisku po odprawie i nadaniu bagaży k 3h bez żadnych informacji, przewożenie do Tivatu (ponad 2 h jazdy autobusem)na inny lot wieczorny, ale tylko części osób z listy, którą stworzyło biuro Rego Bis (nie wiadomo, czym się kierowało?) pozostałe osoby zakwaterowano gdzieś w oddalonym hotelu, do wylotu na drugi dzień wieczorem.Mieliśmy "szczęście" być wsrod osób wylatujących. Wszystko to trwało od wyjazdu spod hotelu do wylądowania w Polsce 13h z małą butelką wody i paczką orzeszków, które linie nam rozdały na lotnisku i w samolocie.Totalny bałagan i nerwy.
    ZaletyHotel, wyżywienie
    WadyWylot, organizacja wycieczek fakultatywnych
  • ~GM / 2023-08-14 04:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieczka do Czarnogóry kupiona przez internet, po otrzymaniu dokumentów na jednej z kartek było napisane ze opłata klimatyczna jest w cenie, a na innej ze nie i finalnie zapłaciliśmy dodatkową opłatę klimatyczną. Zdecydowaliśmy się na wycieczkę objazdową autokarem serpentynami która kosztowała około 200 zł od osoby. Niestety nie była warta tylu pieniędzy i organizacja to wielki minus. Droga serpentynami jest bardzo wąska i ciężko rozminąć się samochodem osobowym a co dopiero autokarem zrobił się zator na ponad 3 h. Nie wiem czy to była wyjątkowa sytuacja czy to tak zawsze wygląda ale ta droga powinna być zablokowana na czas przejazdu autokaru jeśli już zdecydowali ze wgl autokar może ta droga jechać. Pani przewodnik w trasie zaproponowała kanapkę i degustacje wina po drodze w jakiejś restauracji, koszt to 6 lu 7 euro (dokładnie nie pamiętam). Kanapka to jakiś cienki chleb czy suchar nie wiem co to było szynka i mały kubeczek wina … Sam Kotor watro zwiedzić piękne miejsce, ale czas wolny to 40 minut zdecydowanie za mało aby coś zobaczyć na własna rękę. Pojechaliśmy jeszcze do Budvy i rownież czas wolny to około 30 min. Większość wycieczki było w autokarze i niestety duża męczarnia w korku bez toalety i wody, bo niestety szybko się skończyła.
    ZaletyKotor piekne miejsce które trzeba zobaczyć, ale lepiej na własna rękę.
    WadyCena, organizacja.
  • ~Leszek Student / 2023-08-11 17:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro podrozy działa super ,rezydent bardzo miły ,ale mam prośbę do biura aby zrezygnowal z hotelu Henry.Panuje tam rasizm,zbronili mi rozmawiać z turecką sprzątaczką znająca angielski lepiej niż oni.Jedzenie bez wyboru,cisza nocna od 22 bez night club koniec basenu od 18 do 10 rano na moich wakacjach za moje pieniądze.Różnica 200 czy 500 PLN to nie różnica.w dodatku słyszałem too much polish people .Rocznica biura zaczynała się pięknie ale o 22 posłano nas do łóżka .Poszliśmy do sąsiedniego hotelu i obchodziliśmy waszą rocznicę do 1 w nocy. Więzienie za własne pieniąd,e
  • ~Roman Tyczny / 2023-08-07 15:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt - Turcja ICMELER ( Marmaris) hotel Astoria Beach od 18.06 - 25.06.2023, niestety biuro Rego Bis z Katowic nie wywiązało sie z oferty al-inclusive która zgodnie z opisem zawierała serwis plażowy w cenie( osobiście upewnialiśmy się telefonicznie chociaż mamy to na pisemnej umowie dot. imprezy) za serwis plażowy niestety placiliśmy 200 lirów tureckich za parasol i dwa leżaki dziennie, sam hotel nigdy nie posiadał serwisu plażowego co na naszą prośbe dał nam na pismie.
    Po powrocie złożylismy reklamację załonczajac scan pisma z hotelu,( posiadamy także zdjęcia dokementujace brak serwisu plazowego na rzekomej plaży, do dnia 07.08.2023 bez odzewu ze strony biura , tak że odradzamy podróżowanie z Biurem REGO BIS z Katowic, natomiast sam hotel ASTORIA BEACH o.k ( obsługa naprawde wspaniała wręcz rodzinna atmosfera.
    Zaletysuper obsługa hotelowa
    WadyBrak Serwisu Plażowego w cenie( niezgodne z opisem Imprezy) serwis odpłatny
  • ~Gabi / 2023-08-02 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Otrzymaliśmy pokoj z widokiem na walące się rudery. Prosząc o zmianę zostaliśmy z dnia na dzień pocieszani, że może się coś uda załatwić. Tak było do końca pobytu.Na koniec tylko usłyszeliśmy słowa P. Rezydent bardzo nam przykro. Żadnej rekompensaty. Nie wspominając opóźnienia samolotu i naszego potraktowana. Za wyjątkiem pięknych widoków reszta beznadzieja.
  • ~Norbert / 2023-07-29 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze NIE polecam !
    To co zrobili z transferem powrotnym dla 130 osób to jakaś kpina.
    Powrót z Albani do Warszawy -
    Wylot 16:35, o 7:00 zdarli ludzi do autokarów, o 12:00 jesteśmy na lotnisku. 4.5 godziny przed czasem, pozbyli się ludzi z hotelu, sniadanie- bułka na drogę i jedna brzoskwinia.
    Zapłaciliśmy za prom speed płynie 30 min, a wsadzili nas na jakiegoś starucha gdzie połowa ludzi 1.5 godziny płynęła w upale bo nie było miejsc żeby się schować pod dachem, nie oddali różnicy pieniędzy, nie przeprosili.
    Teraz lot jest już opóźniony 1 godzinę więc wychodzi 5.5 godziny czekania pod ścianą na podłodze bo nie ma gdzie usiąść.
    Oczywiście tak Wielki bezpiecznik czasowy dla bezpieczeństwa a prawda jest taka że wsadzili ludzi którzy lecą do Katowic z tymi z Warszawy żeby oszczędzić na autokarach a Katowice lecą godzinę szybciej.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Magdalena / 2023-07-24 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam.koncze właśnie pobyt w Bułgarii wszystko bez zastrzeżeń.
    Pełen profesjonalizm
  • ~Jola / 2023-07-23 14:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Kompletna ignorancja swoich klientów. Odwołany lot w Podgoricy, brak informacji z biura podróży co dalej. Oprócz malutkij butelki (0,250 ml) przez 12 godzin nic, pomimo zapewnienia, że następnego dnia turyści dostaną śniadanie na lotnisku w Podgoricy. 14.07. czyli po nocy spędzonej na podłodze lotniska (zabrakło miejsc na ławkach) dostaliśmy z biura SMS z życzeniami spokojnej nocy. Ludzie, jak najdalej od tego biura! Szkoda zdrowia i pieniędzy! Jolanta G. Wczasy w Czarnogorze - 06.07. 2023.
    ZaletyBrak.
    WadySame zaniedbania.
  • ~Marzena / 2023-07-09 15:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Pobyt w Macedonii Północnej, hotel Aqualina, 03-10.07.2023. Zarówno rezydent (Grzegorz), jak i animatorki (Julia i Klaudia), dokładali wszelkich starań żeby pobyt był jak najbardziej udany. Jestem pod ogromnym wrażeniem zaangażowania. To mój trzeci wyjazd z Rego Bis, każdy udany. Zapewne nie raz jeszcze skorzystam.
    Marzena
    ZaletyRewelacyjna organizacja
    WadyNie zauważyłam;)
  • ~Aurelia / 2023-07-06 20:04
    Ocena: 5.00 / 5
    byłam na przełomie czerwiec lipiec w Macedoni Północnej Hote Aqualina .nie m sie czego doczepić..wszystko na swoim miejscu jedzenie zróznicowane dobre rezydent miły oraz animatorki..super dziewczyny.polecam Rego -Bis no i oczywiście hotel Aqualina
  • ~Kamila / 2023-07-06 17:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Na przełomie czerwca-lipca byłam z partnerem w Macedonii Północnej w hotelu Laki&Spa. Wszystko odbyło się bez jakichkolwiek zarzutów na 5+ (wielki plus). Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Przesympatyczny i pomocny rezydent na miejscu. Bardzo polecam wyjazdy z Rego Bis, to był nasz pierwszy ale na pewno nie ostatni wyjazd z tym biurem!
  • ~Katarzyna / 2023-06-26 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    CZERWONA KARTKA dla biura Rego- Bis za organizację pobytu w hotelu Laki&Spa w Macedonii Północnej !!!
    Biuro nie wywiązało się z warunków umowy oraz naruszyło art. 7 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych: "organizator turystyki obowiązany jest realizować wobec podróżnych obowiązki informacyjne”.
    Biuro nie poinformowało, że w hotelu w czasie turnusów odbywają się wesela do późnych godzin nocnych, co w znaczny sposób zakłóca wypoczynek i uniemożliwia korzystanie z oferty hotelowej.
    Na reklamację odpowiedziało po 4 miesiącach nie uwzględniając jej.
    Nie uwzględniło argumentacji Rzecznika Konsumentów, ani nie zgodziło się na postępowanie ugodowe prowadzone przez Inspekcję Handlową.

    ZaletyBrak.
    WadyBiuro podróży Rego-Bis narusza prawo, nie wywiązuje się z warunków umowy. W ekstremalnie nieuczciwy sposób traktuje klientów.
    Klient wykupuje wczasy all inclusive, a na miejscu okazuje się, że nie może korzystać z części zawartych w ofercie usług, gdyż pierwszeństwo mają goście weselni (w hotelu regularnie w czasie turnusów odbywają się huczne wesela na 100-200 osób).
  • ~JUSTYNA / 2023-05-13 12:22
    Ocena: 5.00 / 5
    W czerwcu byłam z grupą znajomych w Turcji w hotelu Parkim Ayaz. Wszystko odbyło się na wielki plus. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Bardzo polecam wyjazdy z Rego Bis.
  • ~Dorota / 2022-12-30 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam wycieczki objazdowej do Kapadocji. Brudne hotele, brudny autobus, a czasu więcej spędzicie „zachęcani” do zakupu dywanów, skór, biżuterii niż w atrakcjach turystycznych, gdzie czas jest skracany. Do tego proponowane lunche przez operatora tej wycieczki wynajętego przez Rego-Bis to istne wyłudzanie pieniędzy - są drogie i bardzo marne. Niestety Rego-Bis uważa, że jest wszystko jak należy i nie chcą nic z tym zrobić. Zatem jak komuś zależy na godnych warunkach, to bardzo odradzam
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej - bardzo dużo
  • ~Magdunia 1984 / 2022-10-31 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam tego biura. My Albania Ksamil - hotel Driloni (2022) . Niestety u nas wyjazd zakończył się bardzo źle. Po trzech dniach pobytu rozchorowało nam się dziecko. Zostaliśmy kompletnie zignorowani przez biuro i rezydentkę panią Dominikię ( jej osoba to jest wątek na osobny długi temat, brak słów ) i ostatecznie kolejnego rezydenta Pawła który tam szefuje. Ubezpieczenie od Rego to jakaś kpina. Podczas kiedy ja roztrzęsiona i zapłakana dzwonię na infolinię i proszę o pomoc to oni recytują formułki i definicję oraz że jak zbierzemy dokumenty to oni zwrócą...itp. choć wcale nie o to pytałam zero pomocy doraźnej wszystko trzeba samemu ogarnąć a w Albanii nie jest to takie łatwe bez telefonu internetu i możliwości kontaktu poza hotelem- bo w hotelu choć internet). Próbowalam kontaktować się gwiazdą Dominiką i poinformować o chorobie dziecka ( naiwnie wierząc że będzie pomoc. Po jakiejś z rozmów o chorobie podeszła przez przypadek do naszego stolika i pyta jak ten pan, nawet nie wiedziała,że to o dziecko chodzi,... Ehhhh). itp. zanim odezwała się do nas byliśmy już po wizycie w lokalnej przychodni i kroplówce ( niby wirus). . Nadmieniam,że Albania to problem z łącznością telefon, internet. Co za tym idzie poza hotelem jesteś człowieku bezradny w razie potrzeby.( Raz mi gwiazda pozwoliła zadzwonić do infolinię ubezpieczenia ze swojego telefonu , 3 razy mi o tym przypomniała).
    Potem kilka dni w pokoju hotelowym i czekanie na poprawę zdrowia w tym czasie byliśmy jeszcze dwa razy w lokalnej przychodni ( stan się poprawiał i liczyłam że bezpiecznie udamy się do domu) . Potem w dniu wyjazdu niestety powaliło dziecko na łopatki , zupełnie niespodziewanie gorączka i BARDZO ciężki przebieg choroby ( to w skrócie) . Znowu zero pomocy sami pojechaliśmy taxi do Saranday do szpitala z nadzieją na wyjaśnienie tego stanu . Szefostwo biuro w tym czasie we bardzo dużym skrócie mówiąc bo działy się tam rzeczy nadzwyczajne i niewyobrażalne chcieli odjechać autobusem bez nas. Moje drugie dziecko w autobusie ( co prawda pod opieką kuzyna i dziadka ale wcale nie oficjalnie ). . My w szpitalu po badaniach czekamy na decyzję. Nie mam możliwości dzwonienia i szukanie pomocy w internecie. Więc biegam po szpitalu i proszę obcych ludzi żeby pozwolili mi zadzwonić do tego konowała Pawła i proszę go żeby nie odjeżdżali bez nas bo czekamy na wyniki i może pojedziemy bo wszystko na to wskazuje dostaję czas 30 minut. I jakoś mamy się z tego szpitala teleportować do hotelu w sarandzie gdzieś tamm..., taxi tam nie stoją trzeba dzwonić ale z czego jak brak sieci itp. cały czas takie akcję plus nie mam diagnozy.....???????????????? Pytam go a jak odjadą to co z nami? ( Coś tam powiedział ale generalnie sprowadzało się to do tego żeby szukać sobie hotelu, taxi itp.) z chorym dzieckiem na rękach w najbardziej zatłoczonym mieście kraju z podręcznym bagażem mam sobie iść i szukać hotelu, Ci ludzie to jacyś nieludzie. Proszę uwierzyć, że NIKT z nami nigdzie nie pojechał nic nie pomógł tylko jeszcze dorzucali nowe stresy. Cud że z mężem znamy angielski na powiedzmy średnio zaawansowanym poziomie i byliśmy w stanie porozumieć się z personelem szpitala i innymi napotkanymi ludźmi. Gdyby nie to to nie wiem jakbyśmy skończyli. Oni by odjechali a my tam ze źle postawioną diagnozą( bo ocenili na anginę i odwodnieniem stąd kroplówką a to była... Napiszę potem).
    Dojechaliśmy do domu znajomy wyjechał po nas Słowację . Całą drogę byliśmy zdani na siebie bo stan dziecka był krytyczny ( jazda przez te dzikie kraje napawała mnie przerażeniem niestety ciągła biegunka i wymioty po lekach uciely nam możliwość zbijania gorączki zanim dojedziemy więc jechał w tej dzikiej gorączce). ). Okazało się że dziecko miało salmonellę z bardzo ciężkim przebiegiem poprzedzoną chorobą wirusową stąd ten stan ( ta kumulacja była groźna i to bardzo). w Polsce byliśmy jeszcze osiem dni w szpitalu. Powracając do Albanii:
    NIKT się nigdy nami nie zainteresował ( mam na myśli biuro itp.). Sami przeszliśmy przez to piekło i cieszymy się że dziecko nasze i cała akcja nie zakończyła się tragicznie. Po tym wszystkim nie złożyłam JESZCZE skargi ani nic do biura bo byłam i jestem zupełnie rozbita a też podejrzewał że nic z tego nie wyniknie. Moim zdaniem powinni zostać zwolnieni bo narazili dziecko na utratę zdrowia i życia.
    Jakim trzeba być nieludziem. Zwłaszcza, że chodziło o dziecko.
    Odradzam korzystać z usług firmy a i Albania nie jest dla rodzin z dziećmi. Biedna, brudna i przeludniona turystami traci wszelki urok. Cóż że piękny widok jak nawalone człowiek przy człowieku i wiesz,że syf wokół.
    Podróżowałam już do takich krajów ale tu fiu fiu jest nad czym myśleć..
    Pani doktor, która przyjęła nas na kontrolę powiedziała tak : Ale to państwo nie wiedzieli, że nie jeździ się do Albanii z dziećmi? ( Właśnie tak na ten syf i brud trzeba się przygotować a nie tak ad hoc...
    ZaletyBrak
    WadyJuż napisane
  • ~Witold / 2022-10-08 06:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Koniec września, wczasy objazdowe: Antalia,Kapadocja,Antalia. Hotele 4* i 5*. Na papierze wyglądało to bardzo fajnie no i oczywiście lot balonem za 150 euro od osoby. Rzeczywistość okazała się tragiczna. Hotele 1* i 2*.Brak zmiany ręczników, sprzątania, opróżniania pojemników na śmieci, zatkane odpływy, zimna woda no i clou programu: lot balonem 250 euro od osoby. Przewodnik Turek mówiący tylko po angielsku. Paranoja !!!
    ZaletyMuszę pochwalić Panią pilotkę, która została ściągnięta specjalnie na tą imprezę. Starała się, była bardzo komunikatywna. Pełen szacun.
    WadyOpisałem powyżej.
  • ~KS / 2022-10-04 11:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Pobyt 19.09-29.09.2022 Chorwacja-Kraljevica. Wszystko zgodne z umową. Biuro podróży w 100 % wywiązało się ze swoich zobowiązań.
    ZaletyPołożenie hotelu;(widok na zatokę Dubno) oraz zróżnicowana kuchnia i bardzo smaczne posiłki.
    WadyPokoje wymagają remontu.
  • ~Krystyna / 2022-09-15 16:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Pobyt od 06.09 – 13.09.2022, hotel 5*Aminess Khalani Beach w Chorwacji w Makarskiej, spełnił nasze najśmielsze oczekiwania, piękny, nowy otwarty parę miesięcy temu, z cudownymi tarasami i basenami, nad samym morzem, to tyle dobrego.Rezydentka pani Elżbieta, mało że nie kompetentna, ale zupełnie lekceważąca ludzi, brak kontaktu przez cały pobyt, nie odbierała telefonów ani sms – ów, ani raz nie pojawiła się w naszym hotelu.Na wycieczkę, rejs na Brać i Hvar, mimo wpłaty pełnej kwoty nie popłynęliśmy, ponieważ autokar podjechał pod inny hotel nie nasz. Pomimo interwencji nie udało się tego dnia pojechać, bo statki odpływają tylko raz dziennie o 8.30. pani rezydent nie wyjaśniła zaistniałej sytuacji, mało tego nie raczyła wypowiedzieć prostego słowa"przepraszam"uważając, że nie było problemu? Tego samego dnia wieczorem próbowaliśmy dzwonić i pisać sms y, aby dowiedzieć się o której godz.nazajutrz mamy lot do Polski z Mostaru i o której transfer na lotnisko, jednak bezskutecznie, dopiero panie w recepcji naszego hotelu , pomogły nam uzyskać informację o locie. Takiej rezydentki, choć latamy często i długo nie spotkaliśmy w życiu i nikomu nie życzymy
    WadyDlaczego lot z Katowic do Mostaru, skąd transfer prawie 4 godz. do Makarskiej, gdzie wysokie, kręte góry, a nie do Splitu , skąd 1 godz jazdy autostradą? sam lot 1 godz.15 minut, a transfer 4 (jeszcze b.długa odprawa na granicy Bośnia/Chorwacja)
  • ~Cyprian / 2022-09-02 07:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Sprzedają wczasy w marnych hotelach, jako organizatorzy doskonale wiedzą co Sprzedają. Blagierzy.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma to jedna wielka wada.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1008
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 880
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 503
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 172
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 151
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 44
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4009
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720