strona 1 z 3
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- nastepna »
-
~Iwona J. / 2024-09-26 14:17
Wyjazd do Turcji wrzesień 2024r.Polecam biuro.Mimo zmiany hotelu na którą się zgodziłam nie żałuję a wręcz podejrzewam,że było lepiej niż mogło być.Z biurem super kontakt,wszystko było ok.Dziękuję Pani Katarzynie Z. z biura Rego Bis za dobry kontakt przed wyjazdem.
-
-
~Kaśka / 2024-08-24 22:57
Nie polecam!Wycieczka kupiona do Turcji Bidrum hotel Anadolu- jedna wielka tragedia wszystko pod Turków, pokoje bardzo małe wręcz ciasne klamki zostają w rękach suszarkawisi na kabelku reszta urwane muszla rozwalona
Rezydentka nie interesuje się swoimi gośćmi jeżeli ktoś potrzebuje jakiejś pomocy lu jest chory bezczelnie mówi żeby sobie radzić kasuje za wycieczki drugie tyle albo i więcej ile realnie można kupić wyciecze u Adama na plaży to jest naciąganie na kasę już nie wspomnę o plaży jeden wielki syf pet na pecie śmieci można grabiami grabić same psy w wodzie które się chłodzą i grupy koczujących cyganów strach palca wsadzić do wody żeby jakiegoś syfa nie złapać w dodatku miało być może a to tylko zatoczka
Było nas na turnusie tygodniowym około 60 osób wszyscy bardzo nie zadowoleni nikt ani razu nie kąpał się w "morzu"ze strachu i obrzydzenia i brudu
Byłam w wielu krajach ale czegoś rakuego jeszcze nie widziałam
Trzeba było siedziec w basenie jedzenie animacje wszystko pod Turków Karaluch w pokoju koleżanka ma zdjecia
Nie polecam ! -
~Paweł / 2024-08-18 13:13
Ogólnie tragedia !!!! 3 dni przed wylotem wysyłają mi wiadomość e-mail!!! Nie dzwonią … e-mail!!! Że zmieniają mi hotel … potem
Na miejscu kolejna tragedia !!! Zero organizacji !!!! 5 godzin transfer z lotniska na miejsce … gdzie w normalnych okolicznościach jest to około 1,5 godziny … sprawdziłem. … na miejscu i- znaczy prawie na miejscu zatrzymujemy się i pani prowadząca mówi że teraz pociśniemy sobie z buta do hotelu bo są za duże korki !!!! No kur…. przegięcie !!!! No i teraz perełka , z wykupionym śniadaniem to jakiś żart !!! Dobrze że all inclusive nie było bo bym chyba ich pozabijał .. na śniadania masz jajecznicę , albo jajka smażone , jajka gotowane , hleb , parówki pocięte w kawałeczki … trochę e
Sera i pomidory …. Ja pierd…. Nigdy w życiu z wami na żadne wakacje Rego GòwnoZaletyZeroWadyZa dużo aby pisać !!!! Same wady -
~KlientkA / 2024-08-08 09:34
Bardzo dobra komunikacja z biurem podróży. Opieka rezydenta na każdym kroku. Rezydent udzielił przejrzystych i jasnych informacji co do pobytu. Ewentualne nieścisłości rozwiązane natychmiast. Reklamacja rozpatrzona bardzo szybko. Bardzo bogata oferta wycieczek fakultatywnych.
Hotel VM Resort&SPA w Albanii spełnił moje oczekiwania. Nie było tłumów i kolejek. Jedzenie typowo śródziemnomorskie, każdy coś dla siebie znajdzie: sery, oliwki, ryby, owoce morza, pasty, ziemniaki w różnej postaci od smażonych po pieczone i gotowane, warzywa grillowane, różnego rodzaju mięsa, oliwy, sałaty, sałatki, zawijasy, owoce (arbuzy, melony, śliwki, morele, nektaryny, brzoskwinie, pomarańcze, winogrona, jabłka, gruszki), słodkie desery - zazwyczaj różne formy ciast. Kuchnia różnorodna, czasem potrawy były trochę słonawe, innym razem za mało przyprawione, ale to kwestia smaku i można sobie doprawić. Nie byliśmy głodni. Hotel sprzątany na bieżąco. Plaża przy hotelu piaszczysta i zagospodarowana. Codziennie muzyka na żywo w barze przy plaży.
Ogólne doświadczenie z podróży pozytywne. Polecam i skorzystam w przyszłości.ZaletyMiłym zaskoczeniem w samolocie (czarter) był serwis napojów oraz ciepłej kanapki.
Bliskość plaży, brak wariacji z zajmowaniem leżaków zarówno przy basenie, jak i na plaży o 5 rano dla 10 osób - o której przyszedłeś, wtedy zająłeś leżak. Nie odczuwało się ilości gości.WadyZ uwagi na zator (godziny szczytu) na ulicy, przy której zlokalizowany był hotel, kierowca autokaru zatrzymał się na rondzie, gdzie wysadził nas, skąd musieliśmy dojść do hotelu. Miało być 300 m, a okazało się 600 - niestety w temp. 40 stopni C niezbyt miłe doświadczenie - taki mały mankament.
Serwis napojów w restauracji do posiłków niestety nie był samoobsługowy (oprócz wody) i czasami tworzyła się nieznaczna kolejka - proponuję to usprawnić. Zdarzało się, że napoje podawano w plastikowych kubkach, bo brakowało naczyń, co należałby poprawić - do posiłków w restauracji przydałoby się szkło lub porcelana (pomijam bar plażowo - basenowy).
Brak toalety przy plaży - trzeba było wrócić do hotelu na poziom recepcji, gdzie była tylko jedna toaleta, lecz nie sprawiło to specjalnego utrudnienia. -
~R / 2024-03-04 21:02
Omijać szerokim łukiem jesli nie chcecie mieć złych wspomnień z wakacji !!!! ZaletyZadne -
~Robert / 2024-02-25 21:18
Uczestnik wyjazdu do Bodrum Turcja Sami Beach hotel. Wyjazd 29 czerwca 2023.
Od czerwca jestem zbywany z reklamacja wynikajaca ze zlej informacji od agenta, ktora spowodowala zatrzymanie mojej zony na lotnisku i placzem corki ze mama nie mogla poleciec z nami. Do tego dochodzi oczywiscie strata finansowa za zakupiona wycieczke i brak zwrotu za nie wykorzystana usluge. Jednak ponad wszystko ignoracja kierownictwa na zaistniala sytuacje i brak jakiejkolwiek interwencji jest przerazajacy. Obsluga 0, empatia mniej niz 0 -
~Krystyna / 2023-11-07 21:42
Turcja - Kapadocja, nie dajcie się nabrać, nieuczciwy sposób traktowania klientów, wyłudzanie pieniędzy na wycieczki fakultatywne, najwięcej czasu spędza się w miejscach sprzedaży dywanów, skóry, biżuterii, a na atrakcje turystyczne, które są piękne czas bardzo ograniczony. Przekaz ograniczonych informacji przez pilotką żenujący. ZaletyKapadocja - piękna, warta zobaczenia. Ale nie z tym biuremWadyNieuczciwy sposób traktowania i wyłudzanie pieniędzy. Piloci do wymiany. -
~Muramasa / 2023-10-09 11:08
Byliśmy w Turcji w Alanyi (24 km od w/w miejscowości ????????????) HOTEL ASRIN BEACH ponoć cztery gwiazdki nie powinno być żadnej .
Ogólnie żenada...Obsługa rezydenta masakra,zero kontaktu w a sytuacji podbramkowej olewanie tematu.
Hotel brudny,zapuszczony,oferta niezgodna. Kradzież pieniędzy z naszego pokoju zamkniętej walizki już po pierwszym dniu. Po zgłoszeniu tego faktu Pani "Rezydent" totalna ignorancja tematu hotel udawał,że nic się nie stało i zasłaniali się barierą językową oraz,że nigdy nie było takich zdarzeń (odpowiedź recepcji hotelowej . Plaża brud i syf...
Jako wisienka na torcie Pani "Rezydent" zgubiła 3/4 grupy wysyłając ich na inny terminal... Grupa dostała zdjęcie rejestracji autokaru by sama sobie go odnalazła a Pani "Rezydent" nie raczyła przyjechać osobiście i doprowadzić do naprawy swego błędu,tym bardziej że w grupie były małe dzieci !!! (powinna stracić pracę) Jedzenie jak to w Turcji... To niebyła nasza pierwsza wizyta w tym pięknym kraju i następna nie będzie z tym biurem!!!
Organizacja pod psem nie obrażając zwierząt...
Unikajcie tego hotelu jak i tego biura...
Po prostu naciągacze !!!ZaletyZero zaletWadyJak w/w opisie... Brud,syf niezgodne z ofertą... -
-
~Maria / 2023-10-07 11:18
Wróciliśmy dzisiaj z tygodniowego pobytu w Albanii z biurem REGO-BIS.Oferta zgodna z opisem.Uważam,że bardzo udany pobyt!Przedewszystkim Piękna pogoda,spokój w kurorcie jak i w hotelu.
Dużo podróżujemy(wielokrotnie Tajlandia,Majorka,teneryfa,Chorwacja,Włochy,Norwegia itd.)Także mamy porównanie do standardów.Uważam,że narzekają ludzie którzy raz w życiu gdzieś byli i niczego na świecie nie widzieli.Biuro Rego-bies jest Rzetelne i Prawdziwe!Uważam,że w Hotelu był wysoki standard i jedzenie smaczne.Jak słyszałam,że ludziom jedzenie nie smakowało i chodzili po kurorcie,żeby coś zjeść to śmiać mi się chciało!W ciągu 7 dni były 5 razy ryby!Codziennie mnóstwo warzyw świeżych i duszonych.Codziennie różnego rodzaju mięso!Na śniadanie jajka pod każdą postacią!Luksusu niech ludzie szukają najpierw w swoich głowach i domach,a później niech narzekają!ZaletyWszystko była bardzo dobre włącznie z hotelem,rezydentem p.Maćkiem,jedzeniem i wszystko zgodne z opisem oferty biura!Polecam!WadyBrak -
~Frytka / 2023-10-02 14:53
Biuro godne polecenia opieka rezydenta cały czas wycieczka super. ZaletyWszystko jasno i konkretnie zalatwioneWadyBrak -
~Yevhenii / 2023-10-01 10:32
Najważniejsze, że nasz lot był najpierw opóźniony, żadnych dodatkowych informacji na temat lotu na lotnisku nikt nie mógł udzielić, na tablicy tylko widać było że jest opóźnienie, ale na ile minut czy godzin.. NIC!! Dalej po 1.5 godzinach na tablicy wyskakuje informacja, że lot będzie dopiero o 21:30 i za chwilę dostałem też od Państwa tą informację. Po pół godzinie dowiadujemy się, od pracowników lotniska że samolot jednak w ogóle nie wyleciał z Podgoricy!! A niestety od Państwa żadnych komunikatów nie dostaliśmy... Jeszcze po kilku minutach dostałem od Pego Bis informacje, że za chwilę będą przekąski, których niestety też nie doczekaliśmy się...
Jeszcze po kilkunastu minutach znowu SMS że OKOŁO godziny 17:00 będzie transfer z lotniska do hotelu gdzie będziemy czekać na lot, bez żadnych dodatkowych informacji. Jeszcze 40 minut czekania.... Po prawie godzinie pracownicy lotniska nas zawołali, i Pani nas zapytała czy my potrzebujemy nocleg... To nas niestety też bardzo zasmuciło bo jasne że potrzebujemy!!! Zostaliśmy wypuszczeni na zewnątrz z lotniska, znowu za bardzo nikt nam nic nie wytłumaczył gdzie dokładnie musimy czekać na autokar, długo czekaliśmy na bus pół godziny on się spóźnił... Długie oczekiwanie na Pani z lotniska, sprawdzenie kart pokładowych i dowiadujemy się że wylatujemy kolejnego dnia DOPIERO O 22:05!!! w końcu jedziemy do hotelu... W hotelu były niestety widoki na chlew z krowami i śmierdziało..
18.08 o godzinie 19:00 wyjechaliśmy na lotnisko i o 22:05 w końcu wylecielismy po tylu godzinach oczekiwania.. Po lądowaniu od Pana kierowcy dostaliśmy informację że po przyjeździe do hotelu dostaniemy kolację, że jedzenie czeka na nas w naszych pokojach. NIESTETY.. nie dostaliśmy ŻADNEJ kolacji... Mieliśmy w ogóle takie wrażenie, że w hotelu o nas już w ogóle zapomnieli, bo Pan z recepcji był bardzo zaskoczony. Dostaliśmy kluczyki od pokoju, bez żadnych dodatkowych informacji, niektóre niestety nas nie zaprowadził do pokoju, a była godzina już po 00:00. Długo błądziliśmy, wróciliśmy na recepcję, żeby łaskawie poprosić o za prowadzenie nas do pokoju. Po wejściu od razu zauważyliśmy że w pokoju jest dobrze nie posprzątane dźwi dobrze się nie zamykają, po za tym na drzwiach do łazienki był na dole jakiś grzyb, i nie było drzwiczek do prysznica. Stwierdziliśmy że rano zmieniamy pokój, ale i tu niestety nas spotkały problemy, bo pokój moglibyśmy zmienić dopiero po godzinie 11:00. Po zamianie pokoju nie był on nadal idealny, i bez żadnego widoku na morze, ale może być. Podsumujac to wszystko, - 1 dzień urlopu, dużo popsutych nerwów i stresu przez brak informacji i złych warunków w hotelu. Jeszcze na dodatek 2-dnia problemy żołądkowe mieliśmy z żoną, jak później z żoną dowiedzieliśmy się, że woda którą podawali na terenie hotelu nie była mineralna, tylko z kranu.
Jest 01.10 od biura podróży i oddziału reglamacji żadnych odpowiedzi i informacji!! -
~sylwestros76 / 2023-09-30 20:50
Nie polecam tego biura. Kasują złe opinie, dobre opinie sami dodają.Retuszują zdjęcia hoteli. Zawyżają standardy hoteli w swoich opiniach. Najgorzej biuro jaki wybrałem od 20 lat. Wycieczka do Albanii była 7 dyniowym koszmarem.
Odradzam hotel California w Albanii miejscowość Golem. Totalna dziura położona w slamsach. Zarośnieta brudem z leniwą obsługą która nie sprząta. Zdjęcia są retuszowane a opinie dodawane przez obsługe i biuro podróży Regoz-bis.ZaletyBrakWadypełna lista to biuro to jedna wielka wada -
~femme / 2023-09-28 21:16
Witam nie polecam tego biura! Pobyt w Albanii w hotelu California to koszmar brud syf szkoda słow, Pieniadze wyrzucone w błoto! Szklanki kubki nie myte tylko plukane woda. Pokoje brudne jedynie reczniki wymieniane! To czyste oszustwo tak tfaktowac ludzi. Jedzenie okropne stare! Nie polecam tego biura! ZaletybrakWadybrud -
~Anna / 2023-09-21 20:18
Własnie wrociłam z wycieczki objazdowej Bosnia i Hercegowina. Wycieczka nie była organizowana zgodnie z planem, w Miedzugorie zostawiono na samych na 3 dni,jedzenie gorzej jak w Polsce za komuny, w Blagaju nie byliśmy wogole.
Pozostaje niedosyt. -
~Małgorzata / 2023-09-16 12:41
Właśnie wrócilysmy z Czarnogóry w Dobrej Wodzie, hotel PONTA. Wrażenia z miejsca pobytu super, wycieczka do Zatoki Kotorskiej niesamowita. Obsługa przedstawiciela Biura Rego Bis Pani Daria na wysokim poziomie.
Przedstawiona oferta wyjazdu do Montenegro bardzo trafiona. Jesteśmy bardzo szczęśliwe, zadowolone, opalone i czulysmy się bezpiecznie. Lot linii Montenegro na wysokim poziomie. Życzę takiego wypoczynku wszystkim zainteresowanym Czarnogórą a ta jest bardzo piękna, podobnie jak Chorwacja. Pozdrawiam pracowników biura podróży Rego Bis w Katowicach, MałgorzataZaletyJak wyżej, same pozytywyWadyNie ma -
~Zgaga / 2023-09-15 23:40
Pobyt bardzo udany. Piękne widoki, których nie da się zapomnieć. Na pewno zachęca na powrót... ZaletyObiekt godny polecenia. Czysto, świeżo i przyjemnie.WadyObsługa pozostawia wiele do życzenia -
-
~bogusław / 2023-09-12 22:47
nie polecam tego biura pomimo rekomendacji pani z infolini iże była w danym obiekcie i poleca go rzeczywistośc była inna pomimo zgłoszęń do biura oraz papni rezydent oraz kierownika hotelu nikt nie zainterweniował. po złóżeniu reklamacji nikt nie odpowiedział przez dwa miesiące biuro traktuje swoich klientów ja frajerów.Nie polecam a nawet ostrzegam -
~Mag / 2023-09-12 21:33
Czarnogóra, Hotel Pharos (Bar)
Bardzo udany pobyt. Hotel nowy, czysto i przyjemnie. Smaczne jedzenie i winko. Dobra lokalizacja, można wybrać się na indywidualne zwiedzanie Czarnogóry lub skorzystać z wycieczek fakultatywnych. -
~Wiola / 2023-09-11 10:20
Czarnogóra willa palma.
Syf, pajęczyny, smród w łazience.
Jedzenie porażka, kawa, herbata niezdatne do picia. -
~Iza / 2023-09-11 07:15
Zgadzam się z poprzednią opinią, u nas także nawet po 60 dniach nie odpowiadają na reklamację. Nie było dla nas miejsca w hotelu zakupionym i złożyliśmy reklamację na którą Rego Bis wcale nie odpowiada po kilku miesiącach. ZaletyBrakWadyNie pewne biuro
strona 1 z 3
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- nastepna »