Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 893 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2022-09-03 21:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Pobyt 26.08-02.09.2022. Obsługa klienta na poziomie mniej niż 0. Rezydent powinien być dostępny i pomocny, a tutaj spotkaliśmy się z totalną obojętnością i olewką. Potrzebowaliśmy pomocy przy zapłaceniu mandatu w Grecji,ponieważ ograniczała Nas bariera językowa. Wielokrotny kontakt z biurem nie przynosił rezultatu, rezydent ciągle był niedostępny.Zbywano Nas na każdym kroku. Mieli oddzwonić,pomóc a byliśy pozostawieni sami sobie. Wróciliśmy do Polski i od 2 dni nawet się z Nami nikt nie skontaktował! Zaproponowano Nam żeby skorzystać z google tłumacz. Czyste kpiny! Bardzo dużo znajomych po zaistniałej sytuacji już nigdy nie skorzysta z usług TUI.
    Zaletycena
    WadyObsługa klienta
  • ~baldo / 2019-12-12 10:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa klienta w kraju przy wyborze wakacji bez zarzutu, miła obsługa, dokumenty dostarczone przed wyjazdem o czasie. Opieka rezydenta w miejscu wybranych wakacji żadna.
    WadyKontaktowanie się z biurem będąc na wakacjach mając jakiś problem telefonicznie z infolinią w Polsce to jakiś absurd, informacje o transferach trzeba uzyskać ze strony internetowej TUI, czy problemem jest przyjazd rezydenta do hotelu i pozostawienie informacji pisemnej w teczce TUI, starsi ludzie nie czują się komfortowo nie mając na miejscu żadnej opieki rezydenta nie mówiąc już o tym że nie każdy jest biegły w obsłudze komputera czy smartfona. Przy pierwszym spotkaniu z rezydentem otrzymujemy przede wszystkim informacje jak kontaktować się w razie problemów telefonicznie lub internetowo z infolinią.
  • ~Danuts / 2019-08-17 08:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dwa dni ucięte na podróż, przylot późno w nocy, wylot o świcie. Opłata za siedem dni, pobyt tylko pięć, nie można skorzystać z atrakcji hotelowych, np. W piątki dzień grecki od 20.00 a ty przylatujesz o 24.00 y, już pozamiatane, w następny piątek wylatujesz o 4.00 rano. Kto to planował???
    ZaletyDuży, wygodny pokój
    WadyOrganizacja beznadziejna
  • ~Dariusz / 2022-03-08 14:54
    Ocena: 3.67 / 5
    Złodzieje i oszuści ,odradzam jakiekolwiek zakupy wycieczek w tej firmie.
  • ~flamewar@op.pl / 2022-03-18 11:41
    Ocena: 3.67 / 5
    W związku z zaistniałą sytuacją muszę napisać tą opinię.Mianowicie dokonałem rezerwacji w styczniu 2022 do Meksyku wylot 17.06.22 z W-wy przychodzi e-mail po 2.5 miesiącach ,że z powodu braku ZAINTERESOWANIA WW TERMINEM LOT ZOSTAJE ODWOŁANY.Do Meksyku brak chętnych szczególnie że tam się lata bez testów.,ale krętactwo.TUI nie kontaktuje się z klientem tylko wysyła informacje ,że albo zwrócą pieniądze ,albo trzeba sobie wyszukać kolejny termin ,jasne a za miesiąc lub dwa znów dostanę info, że nie lecimy tylko że urlopy się planuje szczególnie w pracy inni ludzie też mają plany.Gratulacje dla działu obsługi klienta , opinie się pisze po powrocie ja piszę przed bo TUI jest niekompetentne NIE POLECAM JESTESCIE TACY DOBRZY ZE NAWET NIE POTRAFICIE ZORGANIZOWACLĆ WYCIECZKI ALE POLECE Z INNYM BIUREM TAKŻE WYSYŁAJCIE DALEJ E-MAILE PRZYJDZIE MOMENT ZE NIE BĘDZIE DO KOGO WYSYŁAĆ.
    ZaletyBrak.
    WadyLekceważący sposób podejścia do klienta.
  • ~GOCHA / 2021-11-13 21:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Wyjazd na grecką wyspę Kos miał być o siódmej rano, był o dziewiątej. Powrót do Polski miał być o godzinie 19-tej był o 7-mej rano. Tym sposobem TUI ukradł mi jeden dzień wakacji. Złożyłam reklamację - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony biura. Rezydentkę po przylocie widziałam przez minutę. Podczas pobytu zero kontaktu. Wielokrotnie wyjeżdżałam z tym biurem na wakacje, ten wyjazd był ostatni. Nie chcę mieć kontaktu z oszustami. To już nie jest ta sama firma z którą przez lata podróżowałam. Do hotelu ACHILLES i obsługi nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko było OK
    ZaletyŁadny hotel, dobre jedzenie, blisko do plaży, wymiana ręczników i sprzątanie zgodne z moimi oczekiwaniami.
    WadyOszustwo i lekceważenie ze strony biura TUI. Niggdy więcej nie skorzystam z ich oferty
  • ~Halina / 2021-05-01 22:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Latamy z Tui od lat, niestety, jesteśmy coraz bardziej rozczarowani. Nie rozumiem dlaczego Tui zrezygnowało z informowania turystów za pomocą tablic, czy też jak kto woli gablot w hotelu. Inne biura nadal z tego korzystają i jest to bardzo wygodne dla gości, natomiast Tui opiera się tylko na aplikacji My Tui, co niekiedy bywa kłopotliwe. Kolejna sytuacja z ostatniego wyjazdu. Opuszczaliśmy hotel o 3.30, zabrano nam więc dzień pobytu i nie zapewniono nam prowiantu na drogę. Nie mieliśmy też możliwości zjedzenia czegoś, czy też wypicia przed wielogodzinną podróżą. Goście z REINBOW i Rosjanie, którzy wyjeżdżali w tym samym czasie mieli i jedno i drugie. Czuliśmy się jak ubodzy krewni.
    Ogólnie stwierdzam, że Tui obniża poziom swoich usług i pomimo wielu lat wierności, zaczynam przeglądać oferty innych biur podróży.
  • ~Kaja / 2022-07-05 13:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Wycieczka jeszcze się nie rozpoczęła, a już biuro Tui stwarza problemy. Robiąc wczoraj rezerwację w pośpiechu (gdyż był ostatni wolny pokój) nie zaznaczyłam wcześniejszej godziny wylotu. Zaraz po dokonaniu rezerwacji poprosiłam o zmianę. Niestety konsultanci nie przychylili się do mojej prośby. W związku z tym jestem stratna jeden dzień, a lecę na 4.
    ZaletyDobra oferta
    WadyObsługa, podejście do klienta.
  • ~karol / 2022-06-30 16:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Tak sobie czytam te wszystkie opinie i ręce opadają.
    1.Brak rezydenta Panie niezadowolony a czytać umiemy czy jak kupował Pan to nie wiedział że nie ma bo wszędzie jest to napisane..
    2. Zwrot 100zl? nie wydaje mi się zwracają proporcjonalnie do kosztu zakupu wycieczki
    3. Opózniony lot hmmm prosze jechać samemu lub z innym biurem żaden problem
    Zawsze powtarzam należy czytać wszystko i wszedzie jeśli cos kupujemy lub jedziemy jesli nie pasuje jechac nad polskie morze na kebaba...
    Zaletybrak
    Wadybark
  • ~Kasia / 2022-11-23 18:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Wczasy w Turcji dwutygodniowe,okazało się,że nie odezwał się rezydent polski,nie było takiego na miejscu ani pod telefonem.Wycieczke na Pamukalle musieliśmy sobie kupić na własna rękę na targu tureckim.
  • ~katrin / 2020-09-25 12:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Brak rezydenta który niby miał być do dyspozycji.
    ZaletyPrzystępna cena wakacji
    WadyBrak rezydenta. Trudna obsługa biura
  • ~Lilka / 2023-09-05 19:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Lecieliśmy po raz pierwszy z biurem podróży TUI i muszę przyznać, że komunikacją przez cały czas była bardzo dobra - począwszy od zastanawiania się nad wycieczką, przed wylotem oraz opieka rezydenta oraz czytelna aplikacja.
    Tutaj pojawia się żal do biura podróży:
    przylecieliśmy do Larnaki około godziny 7 więc w hotelu byliśmy przed godziną 8. I jakież ogromne było nasze zdziwienie gdy Pani w recepcji poinformowała nas, że musimy sobie zapłacić (7 euro od osoby) za śniadanie ponieważ nam nie przysługuje. Zaakceptowaliśmy fakt, że pokój będzie trochę później
    Nie chodzi o te 7 euro od osoby ale o zasady. Skoro płacimy za wycieczkę i w dniu wylotu nie korzystamy już ze śniadania ponieważ wyjeżdżamy około 5 nad ranem, nie dostajemy żadnej przekąski czy tzw. suchego prowiantu to dlaczego mamy płacić za śniadanie. To są realne pieniądze, które my zapłaciliśmy a nie korzystamy nie z naszej winy. To nie była nasza wycieczka zrealizowana na własną rękę tylko przez biuro podróży, które czarteruje tak wcześnie rano samoloty i nie interesuje się tym, że ludzie mają nieprzespaną noc a na zapytanie o której można napić się kawy i zjeść śniadanie, słyszymy że musimy zapłacić. Lecieliśmy pierwszy raz z TUI ale nie pierwszy raz o tek porze bywalimy w hotelach bo był to nasz 5 tak poranny lot i taki minus. Więc tutaj przewaga Itaki.
    ZaletyDobra komunikacja i miła obsługa
    WadyDodatkowa opłata za śniadanie
  • ~Magdalena / 2020-10-24 11:05
    Ocena: 3.67 / 5
    W lipcu wykupilismy wycieczke z biura TUI na Kretę z Krakowa do Hersonisos . I na parę dni przed wylotem mąż wszedł na stronę my TUI i sprawdził czy lot się nie zmienił itp .. I wtedy nastąpiło nie miłe zaskoczenie ponieważ lot został zmieniony z Krakowa na Katowice bez informowania nas przez biuro dokładnie chodzi o biuro W Serenada . W tym momencie został wykonany telefon do Pan z biura i zostaliśmy poinformowani że nic nie zależy od nich i że możemy złożyć reklamację i biuro nam odda pieniądze za dojazd do Katowic tak też zrobiliśmy dzisiaj mamy koniec października i nadal nie było odzewu ogólnie jednak wielka żenada . Nie polecam Hotel na zdjęciach też wyglądał inaczej niż na żywo
  • ~Małgorzata / 2021-09-12 23:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie mam uwag ani do Czarnogóry (cudowne miejsce) , ani do hotelu (cudownie położóny i czysty, dobre jedzenie). Mam potężne pretensje do organizatora czyli TUI o nieuczciwość i brak profesjonalizmu obsługi:

    1) TUI nie informuje o prawdziwych godzinach chack - in w hotelach . Wylądowaliśmy w Czarnogórze ok. 8:00 rano check-in w hotelu okazało się że jest o 17:00!!!! Żadnego wsparcia TUI.

    2) Prośba o pomoc wysłana podczas pobytu do TUI kanałami wskazanymi jako alarmowe - bez odzewu do dzisiaj :( (SMS, chat, infolinia w ogóle niedostępna - cały czas IVR)

    3) Prośba skierowana do TUI że prosimy o spokojny hotel zakończyła się tym że dostaliśmy co prawda bardzo łądny hotel ale położony obok dwóch najwiekszych dyskotek w mieście czynnych 24h - wyobraźcie sobie horror ludzi z małymi dziećmi (świadczy to o braku znajomości oferty hotelowej w TUI)

    4) widzieliśmy ludzi starszych zmagających się ze strachem przy kontakcie z anglojęzycznym rezydentem TUI :( kiepsko bo wyklucza to dość znaczną grupę klientów
    WadyCustomer Service - pozostawia wiele do życzenia . Nie polecam nikomu kto liczy na wsparcie Biura Podróży podczas wakacji.
  • ~MałgorzataF / 2023-09-12 09:04
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam, ogólnie pobyt, hotel były super, jedynie wracając był problem, mieliśmy opóźniony wyjazd z Hotelu około jednej godziny, kierowca zawiózł nas na zły terminal, ledwo dotarlismy na lotnisko a tu jeszcze okazało się że musimy przejechac 4 km na inny terminal, cudem moja córka dopytała o nasz samolot i kazano nam wziąć taksówkę i pojechać na odpowiedni terminal, nas błędnie pokierowanych turystów był cały bus. Inni ludzie zdezorientowani stali w kolejkach na inne samoloty i nie wiem czy odlecieli, znaleźliśmy tureckiego pracownika Tui który zorganizował nam busa i zwiózł na prawidłowy terminal. Na nasze szczęście samolot miał opóźnienie i zdążyliśmy, pisałam na czacie ale nikt mi nie odpisywał. Tego biura nie polecam. Pozatym jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji w Turcji.
  • ~Marta / 2021-08-03 17:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Hotel czysty nie ma do czego się przyczepic. Natomiast polski rezydent nie do końca zorientowany w ofertach. Kupilismy wyczeczke, gdzie jak przekazał rezydent miał być wliczony obiad a w restauracji okazało się że posiłku nie dostaniemy bo jest dodatkowo płatny.
  • ~Miniu / 2019-10-03 19:11
    Ocena: 3.67 / 5
    Tragiczne biuro podróży. Mogą się uczyć od TUI Deutschland, z którym latamy od lat jak traktować klientów. Jest to nasza ostatnia wycieczka z tym biurem. Brak kontaktu z rezydentem. Kontakt tylko z infolinią. W dzień powrotu do Polski z Turcji nie zostaliśmy zabrani na lotnisko z hotelu. Informacja o transferze i miejscu oczekiwania na kierowcę była jasna i czytelna 19:05 w recepcji hotelu. Po 40 minutach czekania przed hotelem okazało się że kierowca niby był a nas nie było a w ogóle Pani na infolinii powiedziała ze mieliśmy oczekiwać na kierowcę za terenem hotelu, za szlabanem, przy głównej ulicy. Jest to jakaś kpina. Inni turyści czekali w lobby na kierowców, którzy podjeżdżali po nich pod sam hotel a następni szli z lista pasażerów do lobby. Po rozmowie z Panem z infolinii dowiedzieliśmy się ze kierowca pojechał i mamy sobie zamówić taksówkę na własny koszt. Na lotnisku od innych turystów którzy jechali z nami w pierwsza stronę do hotelu i z którymi mieliśmy wracać dowiedzieliśmy ze kierowca w ogóle nie zajechał po nas do naszego hotelu. Biuro to należy omijać szerokim łukiem ponieważ w przypadku jakiegoś problemu nie można liczyć na pomoc biura i jego pracowników. Na infolinii odmówiono nam podania numeru telefonu do rezydenta. TUI POLAND olewa swoich klientów i nie jest w stanie załatwić najprostszej sprawy. Turyści tego biura musza liczyć na samych siebie. Jednym słowem brak profesjonalizmu i odpowiedzialności po stronie tego biura za swoich turystów.
    WadyBrak kontaktu z rezydentem. Opryskliwa, nieprofesjonalna i beznadziejna obsługa klienta przez infolinie.
  • ~MONIKA / 2023-09-08 17:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Z TUI latamy od lat, zawsze było super - do czasu. Zniknęli rezydenci, pojawili się doradcy wakacyjni, czyli masz problem na miejscu radź sobie sam, doradca tylko sprzedaje wycieczki. W tym roku jednak biuro przeszło samo siebie. Miesiąc przed wylotem zmiana godzin wylotu (ok norma , już się przyzwyczailiśmy), mail z wiadomością : proszę się zgłosić do punktu sprzedaży w sprawie przedłużenia doby hotelowej - doba do 12, wylot o godz.2.00 rano. W punkcie sprzedaży Pani zdziwiona o co mi chodzi, nie ma możliwości przedłużenia doby, dobrze że wydrukowałam maila i przedstawiłam Pani, bo traktowała mnie jak wariatkę która sobie to wymyśliła. Doba hotelowa oczywiście nie przedłużona, pomocy zero zarówno w Polsce , jak i na miejscu. Efekt: o 12 oddany pokój, do 18 tyko leżak nad basenem, przebieranie się w toalecie, transfer na lotnisko o 23. Na szczęście hotel stanął na wysokości zadania i mogliśmy korzystać z jedzenia i picia- NIE MA W TYM ZASŁUGI TUI. Niesmak pozostał bardzo duży, może warto zastanowić się nad powrotem rezydentów, bo wtedy można było liczyć na pomoc - zawsze udało się przedłużyć dobę hotelową. ZASTANAWIAM SIĘ CZY KOLEJNY WYJAZD Z TUI , A SZKODA LATAMY OD WIELU LAT KILKA RAZY W ROKU
    ZaletyDOKŁADNE I POMOCNE OPISY OFERT
    WadyKLIENT ZOSTAWIONY SAM SOBIE Z PROBLEMAMI
  • ~Patrycja / 2021-08-24 16:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Hotel I same wakacje super, jednak biuro podróży to jakaś kpina. Kontakt tylko przez jakiś czat, brak spotkania z rezydentem, brak jakiejkolwiek opieki ze strony rezydenta. Przyjechała co prawda pani na moment i zapytała czy mam jakieś pytania i tyle. Na szczęście hotel i wakacje super, zgodnie z ofertą. Najbardziej jednak boli mnie iż biuro zabrało mi jeden dzień wakacji, wykupiłam wyjazd 7-17 lipca, a tymczasem był do 16 gdyż 16 o 11 musieliśmy się wykwaterować. Wylot co prawda był 17 po północy ale uważam, że pokój należał nam się do 17.
    Zaletydobry hotel , piękna plaża
    Wadybeznadziejny kontakt z biurem, a raczej jego brak
  • ~Prezes / 2022-06-11 20:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Witamy.Z biura korzystamy od kilku lat i zawsze mialiśmyem pozytywną ocene az do dzisiaj - wlasnie tydzien temu szczesliwie wrócilimy z tygodniowego odpoczynku w Turcji . Pobyt byl wspaniały ,hotel z klasą ( DOUBLETREE by Hilton - Kemer) zyć nie umierac . koszmar zaczał sie w dniu wyjazdu .Zbiórka na transfer była wyznaczona na godzinę trzecia pietnascie rano , nikt po nas nie przyjećhąl ,rezydenka nie odbierąła teleonu ,szczescie w nieszczesciu o po godzinie czwartej przyjechal po inną grupę turystów autokar i ubłagalismy kierocę aby nas zabrał na lotnisko .W autobusie dzwonilismy na infolinie i zgłosiliśmy zaistniałą sytułacje. Na lotnisku ( nie mieliśmy informacji który terminal odlatuje nasz samolot)autokar wysadził na nie na tym terminalu skąd odlatuje nasz samolot , musielismy skożystać z taxi a czas plynie ,wspaniały kierowca widząc w naszych oczach przerażenie szybko ,łamiąc wszystkie zasady przetransportowal nas na odpowiednie terminal . rzutem na tasmę zdożyliśmy nadać bagaże- już zamykali stanowisko.Gdy usidliśmy w samolocie emocje opadły i wrucilismy do kraju . Po powrocie nikt z biura nie oddzwonił , nie iteresował sie czy przlecielismy , z żadnymi przeprosinami .Pozdrawiam i mam nadzieje że to tylko pojedyczy incydent Tego biura.
    ZaletyHotel wspaniały , obsługa ,czystość na poziomie pieciu gwiazdek
    WadyObsługa biura TUI poniżej jednej gwiazdki - koszmar
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1018
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 893
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 178
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 154
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809