Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 893 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sławek / 2021-09-25 16:42
    Ocena: 3.67 / 5
    Za obsługę klienta daje minimum ze względu na obsługę rezydanta i wszelkie informacje z TUI. Rok temu byłem z TUI na Majorce, wczoraj wróciłem z Rodos i zero jakiejkolwiek informacji w hotelu.. rezydenta widzieliśmy przez minutę po przyjeżdzie do Rodos...
  • ~Stan / 2024-02-11 17:08
    Ocena: 3.67 / 5
    wyjazd w styczniu 2024 bardzo udany,pogoda w turcji super hotel 5 gwiazdek rewelacja.Wszystko fajnie poza obsługą biura TUI.Rezydenta nie widzieliśmy na oczy przez cały pobyt.Na lotnisku trzymali nas w autobusie około godziny,gdzie wszyscy byli już w autobusie.TUI jedna wielka porażka,nigdy więcej z tym biurem.
    Wadyobsługa TUI
  • ~Trzy pokolenia wypoczywających / 2021-09-03 20:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Odwiedziliśmy w sierpniu 2021r hotel Atlantica Beach Resort na wyspie KOS. Hotel pięknie położony bo nad samym morzem.
    Niestety uważam, że zasługuje na 4*, a napewno nie na 5*. Za taką cenę (5100zł od osoby dorosłej) w Turcji mielibyśmy hotel z wszelkimi wygodami, a wiem o czym mówię bo byłam już tam 6 krotnie. Na wyspie KOS byłam po raz drugi i ostatni, ponieważ kamienie na plażach i w wodzie bardzo mnie zawiodły.
    Zaletypięknie zielony hotel, gratulacje dla ogrodników, którzy zajmują się zielenią. Bardzo miła obsługa i dobre jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje wystarczające do przespania się. Bardzo dobre animacje wieczorne jak na Grecję. W dzień animatorzy też próbują robić wszystko żeby się nie nudzić. Kiepskie animacje dla dzieci, więc jeżeli ktoś wybiera ten hotel żeby się dzieci na trochę pozbyć to musi wybrać inny.
























    Pięknie zielony hotel, gratulacje dla ogrodników, którzy zajmują się zielenią. Bardzo miła obsługa i dobre jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje wystarczające do przespania się. Bardzo dobre animacje wieczorne jak na Grecję. W dzień animatorzy też próbują robić wszystko żeby się nie nudzić. Kiepskie animacje dla dzieci, więc jeżeli ktoś wybiera ten hotel żeby się dzieci na trochę pozbyć i przez chwilę odpocząć, to musi wybrać inny.

    WadyNiedopuszczalne jest, aby w hotelu 5* walczyć o leżaki przy basenie lub na plaży. Teren jest naprawdę duży i miejsca na komplety leżaków z parasolami powinny być wystarczające dla wszystkich. Plaża i wejście do morza, to porażka, nie można pisać w ofercie o piaszczystej plaży skoro jest ona bardziej kamienista niż piaszczysta, a wejście do morza kamieniste. SPA i siłownia jest nieczynne, nie wiadomo tak naprawdę z jakiego powodu, w siostrzanych hotelach, które są położone obok, tej samej sieci Atlantica, to wszystko działa. Osoby wyjeżdżające z hotelu wieczorem, tak jak my 5 osób w tym dwójka dzieci nie mieliśmy możliwości skorzystania z prysznica przed podróżą po całym dniu pobytu na słońcu, a wiadomo pokój trzeba zdać do g.11.







    Niedopuszczalne jest, aby w hotelu 5* walczyć o leżaki przy basenie lub na plaży. Teren jest naprawdę duży i miejsca na komplety leżaków z parasolami jest wystarczający, wystarczyłoby miejsca dla wszystkich. Plaża i wejście do morza, to porażka, nie można pisać w ofercie o piaszczystej plaży skoro jest ona bardziej kamienista niż piaszczysta, a wejście do morza kamieniste. SPA i siłownia jest nieczynne, nie wiadomo tak naprawdę z jakiego powodu, w siostrzanych hotelach, które są położone obok, tej samej sieci Atlantica, to wszystko działa. W moim pokoju nie działała klimatyzacja, chłodziarka, w nocy było 26stopni, nie można było zasnąć. Po zgłoszeniu na recepcji czekałam dwa dni na naprawę, po czym znowu klimatyzacja się zepsuła. W hotelu 5* przyszłam z plaży i nie miałam ręcznika w pokoju, aby móc zażyć kąpieli, musiałam się prosić o ręcznik wśród gości z innych pokoi, naprawdę żenujące. Hotel sprzedaje chyba za dużo miejsc i się zwyczajnie nie wyrabia, ręczniki dopiero dostałam następnego dnia. W okolicy hotelu nic się nie dzieje, nie ma sklepów, ani żadnych rozrywek na miejscu. Do najbliższego miasta Kardameny jest ok. 4km. Przejazd autobusem kosztuje 1,80 od osoby w jedną stronę, uważam, że za przejazd 4km jest to dużo. Gdy jest się w większym gronie bardziej opłaca się wypożyczyć samochód. W restauracji włoskiej, z której raz na pobyt można skorzystać w ogóle nie warto iść, bo nie ma to nic wspólnego z wyborem z karty dań, obsługa jest jak w restauracji głównej (samoobsługa), natomiast do greckiej już tak, pyszne dania i bardzo miła obsługa. Osoby wylatujące z hotelu wieczorem, tak jak my (23.10), 5 osób w tym dwójka dzieci, nie mieliśmy możliwości skorzystania z prysznica przed podróżą po całym dniu pobytu na słońcu, a wiadomo pokój trzeba zdać do g.11.


















  • ~Zbyszek / 2023-10-04 14:38
    Ocena: 3.67 / 5
    Zakupiliśmy wycieczkę z wylotem o godzinie 11 z Gdańska. Po czym jak doszło do wylotu to start był o 18:25 ,Czas dojazdu w ofercie około 100 min a w rzeczywistości ponad 200 w związku z czym w hotelu pylismy po 2 w nocy zmęczeni o głodni bo oczywiście o tej godzinie już nic nie zjemy.
    W rzeczywistości wycieczka z 8 dni zrobiła się szescio dyniowa.
    ZaletyHotel super
    WadyOferta nie ma nic wspólnego z rzeczywistością
  • ~Zdzisław / 2024-02-24 11:06
    Ocena: 3.67 / 5
    W pierwszym dniu po przylocie o 7:00 mimo opłaconego pobytu bez śniadania, zaznaczam all inclusive. Mogę korzystać dopiero od 14.00. Szok. Do lotniska w Kolombo mamy 1godz 40 min. Wylot do kraju 9:45 a my mamy wyjechać z hotelu o 2:50.pytam,czy my nie zapłaciliśmy czy jesteśmy my jako Polacy napietnowani, a może tui ma umowę z NFZ żeby wykończyć starszych ludzi. Składamy protest. Na lotnisku mamy koczować jak cyganie. Nasza podróż będzie trwać 23 godziny. To nie jest lot dookoła ziemi. Nasza opinia jest negatywna i jeszcze raz negatywna.
  • ~Adam / 2022-09-23 21:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Sam wyjazd do Hiszpanii z biurem podróży TUI (hotel Gardenia Globales)super. Hotel jak na 3 gwiazdki całkiem dobry, zgodny z ofertą. Jedyna wada to brak lunchboxów przed wycieczką. Sama organizacja na lotnisku super, hotel ok, okolica super. Opieka rezydenta (p.Marta) super. Kontakt z pania Martą bez zarzutu. A teraz wady. Wycieczka fakultatywna do Sewilli to totalna klapa !!!. 8 godzin w autokarze a potem w biegu 4 godziny zwiedzania. Poza tym jak można dać turystom 15 minut na zwiedzenie ogromnego placu hiszpańskiego !!!. Samo przebiegniecie placu trwa z 20 minut,a zwiedzanie to conajmniej 2 godziny.Na uwagę że w 15 minut nie da się tego zwiedzić, pilotka powiedziała że nie będzie zmieniać planów. Bezczelność !!! Pani pilotka (polka, choc czasem zastanawialem sie czy napewno) czasem nie wiedziała o czym mówiła. Zmieniała temat opowieści i śmiała się z własnych dowcipów kiedy turyści nie mieli pojęcia o co jej chodzi? Była tak wspaniałą w swoich opowieściach że połowa autokaru zastanawiała się czy ona czyta z kartki, a druga połowa spała. Muszę przyznać ze postarała się przy zwiedzaniu katedry (tu było super) ale zaraz potem dobiła nas godziną luzu gdzie nikt nie wiedział co ma robić ? Po krotce 8 godzin w autokarze słuchając niekompetentnej pani pilotki, 3 godziny biegania po Sewilli i godzina luzu. Czy warto...nie sądzę.
    ZaletyFajny (jak na 3 gwiazdki) hotel.
    Dobry kontakt z rezydentką.
    Super okolica.
    WadyWycieczka do Sewilli z biurem TUI.
  • ~Ag / 2023-01-16 14:15
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel Regina e Fassa Mazzin, pobyt 7-14.01.2023, wycieczka samolotowa (Enter Air).
    Hotel stary, nieremontowany od wielu lat ( byłam tam 6 lat temu). Pokój z balkonem dość wygodny z oddzielną garderobą. Pościel w pokojach czysta, ręczniki zmieniane codziennie ( choć ostatniego dnia niestety nie i musieliśmy się o to upomnieć). Podłoga wycierania tylko na środku-za drzwiami w garderobie kłaki kurzu. Kabina prysznicowa malutka, niewygodna z pseudo deszczownicą, jak z czasów komuny. Plus-bidet w łazience. Internet w pokojach na III piętrze nie działa. W recepcji bardzo słabo. Apres ski w wersji z TUI mega słaby- rozwodniona herbata (litrowy dzbanek chyba parzony z jednej torebki , albo z połowy) plus kawałek kupnego ciasta). 6 lat temu z Itaką były przekąski słone i słodkie, kawa, herbata, grzane wino, woda itp.
    Na lotnisku zapomnieli podstawić nam autokar do transferu do hotelu, po interwencji w końcu podstawiono, ale w sumie czekaliśmy dwie godziny na odjazd, bo jeszcze inna grupa miała do nas dołączyć ( czyli nas dokoptowali do innej grupy).
    Plusem były bezpłatne busy hotelowe do wyciągów w Campitello i Pozza, ale ostatni mógłby być później niż o 16:30, bo trzeba było się spieszyć, a potem czekać w hotelu na kolację do 19:30.
    Wyżywienie HB smaczne, dość urozmaicone, minusem jest brak jakichkolwiek warzyw do śniadania i sztywna jajecznica. Kawa z automatu, ale o dziwnym smaku. Soków naturalnych brak-jedynie sztuczne napoje i woda. Codziennie owoce do kolacji i dużo gatunków ciast (spokojnie połowa z nich mogłaby być serwowana jako apres ski).
    Duże zamieszanie z bagażem narciarskim. Wykupiliśmy jako dodatkowy, ale TUI tu kombinuje na swoją korzyść, ponieważ normalnie w Enter Air limit bagażu rejestrowanego to 20 kg i 5 kg podręcznego . TUI pozwala na 15 kg rejestrowanego (ucinając ( kg z rejestrowanego), a za narciarski każe sobie dopłacać. Do tego mylnie informuje, że bagaż narciarski może być tylko jedną sztuką ( czyli narty lub deska, a ciężkie buty narciarskie trzeba spakować do walizki do bagażu rejestrowanego). To znacznie uszczupla ilość bagażu głównego i stwarza konieczność zabrania dużej walizki, która sama w sobie pusta waży o kilka kg więcej niż mała. Z tego powodu musieliśmy zapłacić na Okęciu za nadbagaż. Przy czym inni uczestnicy nie pytając nikogo mieli buty j narty w oddzielnych torbach, zdali je na bagaż narciarski i nie musieli dopłacać. W drodze powrotnej zrobiliśmy tak samo i nie było problemu. Więc wynika z tego, że TUI wprowadziło nas w błąd i sami wprowadzili ograniczenia wykupując w Ener Air zbyt małą ilość bagażu
    ZaletyWyżywienie ogólnie Ok.
    Sprawny serwis restauracyjny
    Darmowe busy do sąsiednich wyciągów
    Animacje dla dzieci
    Miła obsługa
    Narciarnia
    Wypożyczalnia sprzętu na miejscu
    Balkon
    Możliwość zrobienia kanapki na wynos podczas śniadania
    WadyStary, nieremontowanych budynek z bardzo starą, nieszczelną stolarką okienną.
    Stara łazienka z bardzo małym brodzikiem i starymi, brudnymi uszczelkami
    Nierzetelna informacja o bagażach
    Ponad 2-godzinne oczekiwanie na lotnisku w Weronie na autokar transferowy - nie było nas i kilkunastu innych osób na liście w żadnym z oczekujących autokarów
    Brak warzyw do śniadania
    Ostatni powrót busów do hotelu mógłby być później, co dałoby możliwość zwiedzenia miasteczka i ewentualnych zakupów
    Bardzo słaby apres ski z rozwodnioną herbatą
    Zimno w pomieszczeniach ogólnodostępnych-bar, restauracja, recepcja
    Brak Wi-fi w pokojach i bardzo słabe Wi-fi przy recepcji i w barze

  • ~Beata / 2024-01-03 22:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie polecam.
    Wykupiłam tygodniowy pobyt w Egipcie w grudniu 2023 r. w pakiecie z transferem z lotniska do hotelu i hotelu na lotnisko.
    Transfer z lotniska do hotelu został zrealizowany, natomiast z hotelu na lotnisko już nie.
    Czekałam o wyznaczonej godzinie w hotelu na autokar lecz on nie dojechał.
    Na czacie z TUI poinformowałam o zaistniałej sytuacji po 20 min oczekiwania na autokar. Nie otrzymałam od nich pomocy oraz żadnej informacji co mam robić w tej sytuacji. Po godzinie oczekiwania wynajęłam taxi celem dojazdu na lotnisko aby dokonać odprawy. Po powrocie do Polski złożyłam reklamację celem zwrotu poniesionych kosztów dojazdu na lotnisko.
    Otrzymałam lakoniczną niegatywną odpowiedż. Stwierdzono,że przeprowadzono wyjaśnienia i GPS pokazał,że autokar dojechał pod hotel, a mnie nie było na miejscu. Przedstawiłam dowody potwierdzajace fakt oczekiwania na transport lecz nie zostały one uwzględnone przez biuro.
    Naciąganie klientów na dodatkowe koszty i stres.
    ZaletyPrzy zakupie pobytu w biurze miła obsługa.
    WadyBrak realizacji zawartej umowy. Brak kontaktu z biurem, Czad z TUI niepomocny
  • ~Bernadetta / 2022-05-22 10:08
    Ocena: 3.33 / 5
    Wszystko byłoby ok, gdyby nie to że za niemowlę 4 miesięczne zapłaciliśmy 1200 zł. Nie dostaliśmy w ramach tego ani bagażu dla dziecka, ani miejsca w samolocie, ani miejsca do spania w hotelu. Więc pytam się, za co ta cena?
    ZaletyŁadny hotel, dobre śniadania. Pomocni konsultanci
    WadyOszuści i zlodzieje
  • ~Chris / 2022-07-04 15:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel i usługi zgodne z opisem biura. Niedopuszczalny jednak brak informacji, że przy porannym przylocie do hotelu musisz dopłacić za śniadanie , aby dostać opaskę all inclusive.
    ZaletyZdjęcia i opis oferty odpowiadały rzeczywistości
    WadyRezydenci pojawiali się w hotelu tylko po to, aby sprzedać wycieczki fakultatywne, dopłaty za transfer, dopłaty za wybór miejsc w samolocie
  • ~Dorota / 2021-09-08 18:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Wielka niedogodność - brak rezydenta . W sytuacji krytycznej , gdy trzeba reagować szybko czat to o wiele za mało. W ten sposób straciłam drogi telefon , zostawiony w autobusie transferowym. Odjechał spod hotelu i już nie było jsk się skontaktować z kierowcą. A wiec - uwaga na brak opieki ze strony rezydenta! IKonieczna dobra znajomość języków obcych: w hotelu ( The Royal Blue) głownie j. angielski, natomiast na lotnisku zmianę autobusu transferowego zakomunikowano tylko po niemiecku . Wiadomości z TUI nie było…
    ZaletyHotel pueknue położony , ale na 5* nie zasługuje
    WadyBrak pomocy w sytuacji awaryjnej
  • ~Edyta / 2023-07-25 09:00
    Ocena: 3.33 / 5
    wycieczka do Turcji- Bodrum lipiec 2023, oferta prawie zgodna z opisem , hotel ok obsługa również, wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną u rezydentki TUI na miejscu w hotelu - zapłata z góry, wycieczka miała się odbyć 2 dni później czekaliśmy z całą rodziną -3 dzieci w lobby hotelowym 3 godziny od 7:30 nikt się nie pojawił ... ani pani przewodnik ani nawet autobus z kierowcą ... nikt do nas nie zdzwonił i nie udzielił żadnej informacji. Kontakt z TUI przez aplikację gdzie na zgłoszenie sytuacji za każdym razem odpisuje inna osoba lub bot , że wyjaśniają sprawę .. minął miesiąc i nadal wyjaśniają ... pieniądze przepadły a oni się tłumaczą, że nie kupilismy wycieczki fakultatywnej online tylko na miejscu i nie mają na nic wpływu ...
    dodam ,że w będąc na miejscu nie ma kontaktu z rezydentem, nie ma telefonu, nazwiska tylko imię pani rezydent, wszelki kontakt odbywa się przez aplikację lub telefon na infolinię ... w Turcji gdzie minuta kosztuje 4,50 netto za min żałosne juz nigdy nie polecę z TUI Polska wszystko dobrze jak się płaci a jak są problemy to nie ma nikogo odpowiedzialnego i żadnej pomocy tylko boty lub sztuczna inteligencja w aplikacji ...
    Zaletypołożenie hotelu
    Wadyobsługa i serwis na miejscu brak kontaktu z rezydentem
  • ~Iwona / 2023-06-25 10:02
    Ocena: 3.33 / 5
    przykro mi napisac ale biuro Tui ktore kiedys było moim ulubionym biurem podrozy stosuje ukryte koszty ,chcąc byc najlepszym biurem w wyszukiwaniu ofert turystycznych nie informuje przy ofercie ze ma ukryte koszty tz po wykupieniu wycieczki pani w biurze pyta sie czy dokupuja panstwo transfer z lotniska do hotelu i po zakonczeniu imprezy z hotelu na lotnisko to jest kpina np jadac do turcji czy egiptu po wyladowaniu mamy sobie szukac taxi ktora nas zawiezie do hotelu. Druga sprawa ktora nie podoba mi sie jezeli ktos nie ma drukarki to nie wydrukuje sobie dokumentow podrozy ,nikogo w biurze to nie interesuje,mam sobie wgrac aplikacje i wydrukowac ,co z osobami starszymi ktore nie znaja sie na internecie ?po zakonczeniu imprezy nie ma zadnej informacji na tablizy ogłoszen o ktorej zabiora nas z hotelu na lotnisko mamy sami sobie wgrac w telefon aplikacje i czytac a jezeli bedzie awaria i nie bedzie internetu to jak sprawdze godzine lotu i transferu? jeszcze raz kpina nigdy wiecej nie polece z tui odradzam tez swoim znajomym latałam 2-3 razy w roku. biuro podrozy itaka coral nie stosuja takiej praktyki jak tui bye bye tui
    Zaletynie ma
    Wadyukryte koszty
  • ~Iwona / 2023-10-14 14:45
    Ocena: 3.33 / 5

    Przelot Dzień dobry. Pierwszy raz skorzystaliśmy z biura TUI i niestety będzie to ostatni raz. W innych biurach podróży takie rzeczy nigdy nam się nie zdarzyły. Wykupiliśmy wczasy w Turcji grupa 6 osób. 7 noclegów. Wylot 30.09.2023 4,30, powrót 7.10.2023 23,15, przylot do Katowic 8.10.2023 godz. 01.05. W Umowie o Udział W Imprezie Turystycznej mamy kupiony czas trwania imprezy turystycznej 30.09.2023 do 08.10.2023. Ja rozumiem, że godziny przelotu są orientacyjne ale za to, żeby powrót był tak późno dodatkowo dopłaciliśmy. Ostatecznie okazało się, że powrót z Antalyi mamy o 7.10.2023 o 4,30. Wyjazd z hotelu był o godz. 00,15, a wcześnie trzeba się wymeldować. Dlatego z naszego siódmego wykupionego i zapłaconego noclegu nie mogliśmy skorzystać w ogóle. Uważam, że to nie w porządku, że zostaliśmy pozbawieni ostatniego noclegu, za który zapłaciliśmy. Proszę o ustosunkowanie się do tego problemu, bo zmiany spowodowane przez Biuro Podróży TUI działały na naszą szkodę.
    WadyZabranie jednego noclegu
  • ~Jarek634 / 2023-05-29 14:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Kiedyś to biuro lubiłem , chociaż na ten rok kupiłem 2 wyjazdy . Stali się strasznymi OSZUSTAMI .Jak w zimę oferują promocje to są fajne informacje . Jak się skończył okres promocji to nagle zmienili mi godziny lotów w świat na 6 rano , a wcześniej były dużo później w ciągu dnia . OSZUŚCI , teraz trzeba jechać do Warszawy dzień wcześniej , opłacić pseudo nocleg bo jaśnie tui każe mi lecieć o 6 rano , a najpierw byłą 10 czy 11 godzina . Plus dodatkowy dzień za parking w Warszawie . Zacząłem was nienawidzieć . Zaraz napiszą że to wina lini lotnicze NIGDY więcej z tui
    Zaletykiedyś były teraz brak
    WadyOszuści
  • ~Karolina / 2022-12-26 13:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Przy zakupie wycieczki kupiliśmy także 2 wycieczki fakultatywne. Jedną z nich postanowiliśmy rozszerzyć bo były dwie wersje. Więc rezydent doradził nam żeby tą wersję którą kupiliśmy wcześniej anulować(tak zrobiłam) a u niego wykupić tą wersję co chcieliśmy. Ale pieniądze za pierwszą nie zostały oddane bo stwierdzili że na wycieczce byliśmy. Owszem, tyle że została opłacona dwukrotnie :(
  • ~Karolina / 2023-08-29 11:02
    Ocena: 3.33 / 5
    opinia o TUI
    Nie polecam !!!
    Zakupiłam wycieczkę dla 4 osób ( 2 dorosłych + 16 i 12 latek)
    Zaproponowany pokój miał pomieścić tyle osób, ale po przyjechaniu na miejsce, okazało się, że TUI (chyba w ramach oszczędzania) rezerwuje dla rodziny 4 osobowej pokój 3 osobowy !!!!
    Dostaliśmy 3 miejsca do spania + łóżeczko turystyczne dla 12 latka !!!!
    Po awanturze, dostawili normalne łózko, ale już nie można było poruczać się po pokoju.
    Na drugi dzień, hotel zachował się w porządku i zmienił nam pokój na większy, bez żadnej dopłaty.

    Ale TUI - masakra !!!

    Rezydent - miał - delikatnie mówić - wywalone na to
    A dział reklamacji i kontaktu z klientem nie odzywa się do mnie od 11 dni.

    Nie polecam, i nie skorzystam z ich usług ponownie
    ZaletyTylko zaproponowali fajny hotel
    WadyMasakra - mówiąc bardzo delikatnie.
    oszukują na pokojach, brak komunikacji, chęci załatwiania i rozwiązania problemu stworzonego przez nich lub przez niekompetencję ich pracowników
  • ~Katarzyna / 2022-05-20 15:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Wakacje Dominikana super oferta że wspaniałym hotelem 5*pokoje duże wszystko było w umowie. Rzeczywistość porażka, pokój obskorny, my 2+1w jednym łóżku w trójkę czat tui nic nie pomógł katastrofa rezydenta biuro Tui nie posiada.Recepcja wzrusza ramionami udając że nie rozumie, po kłótni przy klientach dostałam inny pokój z dwoma łóżkami ale to i tak nie to za co zapłaciłam smród stechlizny, nikt nie sprzątał brud, brak ręczników a cena wygórowana nigdy więcej z tym biurem, kłamcy nie polecam nikomu z raju zrobiło się piekło nie do opisania przeztrzegam innych nigdy z tym biurem
    ZaletyŻadne
    WadySame wady
  • ~Kazimierz / 2023-06-21 10:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Pod względem samych wczasów nie mam zastrzeżeń ale jeśli chodzi o obsługę rezydentów i pomoc ze strony Tui to nie ma żadnej.Miałem problem zdrowotny to skierowali do ubezpieczyciela (który wywiązał się ze swoich obowiązków) ale potrzebna była pomoć w tłumaczeniu na miejscu w szpitalu to już żadnej pomocy ze strony rezydentów mimo żę w rozmowie na czacie prosiłem o to. Byłem kilka razy z TUI ale to jest mój oststni raz.
  • ~Kwiatuszek / 2021-09-11 19:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel super polecam Fantasia Hotel de Lux ***** Turcja Egejskim niestety opieka Tui słabo już na lotnisku rezydenta brak stał pod lotniskiem w hotelu kontakt przez recepcję bodźców aplikacje na wycieczce rezydenta brak trzeba znać język inaczej bez rezydenta nic nie załatwisz sprzedać wczasy wycieczki potem radźcie sobie sami to opis Tui w Turcji Egejskiej
    ZaletyHotel super
    WadyBrak rezydenta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1018
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 893
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 178
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 154
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809