Do hotelu dotarliśmy o 6 rano ,teraz koczowanie pokój o 15 jakiś żart ale pomocna Pani z biura serwis twierdzi że powinnam to wiedzieć bo jest mikro drukiem w warunkach imprezy turystycznej, szkoda że przy sprzedaży o tym nikt nie mówi w sprawie wycieczek 10 telefonów, biuro Tui masakra
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta
~Wiki / 2025-08-08 13:35
Ocena: 1.33 / 5
Nie wiem kto pracuje w tym biurze. Ostatni raz zarezerwowałam wakacje w Tui. Dopoki wszystko jest ok, to ok, ale jak pojawia sie problem, to konsultanci rozmawiaja jak roboty, czytaja regulki, i przelaczaja rozmowe kilkukrotnie. Zrobilam rezerwacje przez strone. Dostalam potwierdzenie i link do platnosci. Oplacilam. Pieniadze zeszly z konta. Po kilku minutach dostalam informacje ze rezerwacja z powodu bledow technicznych zostala anulowana. Po dwoch godzinach tlumaczenia, rozmowach, podawania swoich danych, sluchania muzyczki, i ponownym tlumaczeniu, dostalam informacje ze pieniadze wroca na moje konto w ciagu 14 dni!!!!Z nerwow nie uslyszlam, ale pewnie chodzilo im o dni o robocze!!!! Kupowalam lasta, przelalam im praiwie 20 tys, a oni anulowali rezerwacje i przetrzumuja pieniadze. Mam podejrzenie, ze to ich sposob dzialania. Zupelnie nie rozumiem dlaczego ja moge zrobic szybki przelew, a oni zwrot robia dwa tygodnie. Konsultanci powoluja sie na regulamin. Przeczyatalm caly. Jest mowa o rozwiazaniu umowy, owszem, ale co jezeli do zawarcia umowy nie doszlo? O tym nie ma w regulaminie. Poprosilam zeby zachowali sie poprostu po ludzku, przelalam pieniadze, nie mam wakacji, chce zeby oddali bo zarezerwuje inne. Nie. Ewnwtulanie Pani mi zaproponowala ze moge zarezrwowac u nich telefonicznie, ale juz inny pokoj bo tamtego nie ma. Nigdy w zyciu nikt mnie tak nie oszukal. Zglosilam juz mozliwosc popelnienia przestepstwa, ale co z tego skoro pieniedzy ani odpowiedzi od nich nadal nie mam. NIE POLECAM!!!!!! Napewno nie zakup przez internet!!! Kupujac musisz zaplacic, a nie masz pewnosci ze rezrwacja sie udala, Potem to juz tylko czekanie....
ZaletyMozliwosc doplaty za wybor miejsca w samolocie , podczas rezerwacji
WadyCzuje sie oszukana, przyjeli przelew za rezrwacje ktora odwolali, a pieniedzy nie oddali
~JoannaK / 2025-08-01 22:06
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa koszmarna. Dopłaciliśmy 3k za pokoje 2x 2 osobowe, a na rezerwacji dostaliśmy 4 osobowy pokój. Po licznych próbach kontaktu dostaliśmy odpowiedź że nikt nam nie jest w stanie pomóc mimo że w hotelu są wolne dwa takie pokoje w tym terminie. Zapłaciliśmy 18k łącznie, a za naprawienie ich błędu żądają dodatkowej zapłaty 6k. To jakiś koszmar. Staramy się odsprzedać wakacje last minute. Nigdy więcej.
WadyObsługa klienta
~Ewelina / 2025-08-01 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym ostrzec wszystkich wybierających się do hotelu Summer Garden w Turcji. To co wypisuje firma Tui, odbiega od rzeczywistości. Hotel nie spełnia oczekiwań, pokoje rodzinne - tylko w jednym pomieszczeniu działa klimatyzacja!!!!!! Pokoje standard lata 80 te. Basen mały. Po przyjezdzie do hotelu około godz.8:00 czekaliśmy w lobby - w którym nie ma klimatyzacji !!!! do godz. 14:40, oczywiście śniadanie i obiad można było zjeść i to jeden pozytyw. Na basenie nie ma reczników !!!!! Trzeba mieć swoje. Plaża .... rownież swoje reczniki i za wszystko trzeba zapłacic mimo opcji all ????. Jesteśmy bardzo rozczarowani i to są ostatnie nasze wakacje z biurem Tui. Pani rezydentka przekrzykuje gości hotelowych, twierdząc , ze ona jest tylko od sprzedawania wycieczek, a nie od wysłuchiwania narzekań. Hotel jest oczywiscie w opłakanym stanie, ale niestety biuro tego nie pisze na swojej stronie. Nie mamy pretensji do hotelu , tylko do biura Tui, ze tak oszukuje ludzi swoich klientów.
~Piotr / 2025-07-23 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Z ogromnym żalem i frustracją piszę tę opinię na temat biura podróży TUI. Nasz długo wyczekiwany wyjazd okazał się niestety wielkim rozczarowaniem – a sposób, w jaki potraktowano nasz problem przez "dział obsługi klienta", tylko pogłębił naszą frustrację.
Już na miejscu spotkaliśmy się z rażącymi niezgodnościami w stosunku do tego, co obiecywano w ofercie. Warunki hotelowe, infrastruktura i obsługa znacznie odbiegały od zapewnień – wszystko było poniżej jakichkolwiek standardów. Zgłosiliśmy sprawę, mając nadzieję na zrozumienie i pomoc. Tymczasem otrzymaliśmy suchą, bezduszną odpowiedź: "nie odnajdujemy niezgodności z ofertą". Serio? Tyle znaczy klient dla takiego „renomowanego” biura?
Zostaliśmy potraktowani jak petenci, których należy spławić szablonową formułką i odesłać do formularza reklamacyjnego. Żadnego kontaktu telefonicznego, próby wyjaśnienia czy choćby empatii. Zero.
Z takim podejściem TUI udowadnia, że nie zależy im na kliencie, tylko na szybkim zysku. Jeśli cokolwiek pójdzie nie tak – zostajecie Państwo sami z problemem. I nikt się nim nie zainteresuje.
ZaletyPeterZychowski@gmail.com
WadyPeterZychowski@gmail.com
~Justyna / 2025-07-16 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Moja opinia o TUI – zdecydowanie odradzam!
Chciałabym przestrzec wszystkich przed korzystaniem z usług biura podróży TUI. W moim przypadku oferta, którą zaproponowali, znacząco odbiegała od rzeczywistości, a ich podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia.
Zarezerwowałam hotel na Gran Canarii, który według opisu miał być wyremontowany i gotowy na sezon. Tymczasem, jeszcze przed wyjazdem, przeglądając opinie w internecie, zauważyłam wzmianki o trwających pracach remontowych. Skontaktowałam się z menadżerem hotelu – potwierdził, że obiekt jest w trakcie remontu. Niedługo później otrzymałam od TUI maila, że rzeczywiście remonty będą prowadzone codziennie w godzinach 8:00–18:00, mogą zakłócać spokój, ale “hotelarz dołoży wszelkich starań”, aby hałas był zminimalizowany.
To całkowicie sprzeczne z ofertą, na którą się zdecydowałam – wybrałam ten hotel właśnie z myślą o komforcie i spokoju. Uważam, że TUI wprowadziło mnie w błąd. Złożyłam reklamację – do dziś nie dostałam żadnej odpowiedzi. Złożyłam wypowiedzenie umowy z ich winy, a mimo to TUI potrąciło mi 1700 zł, zupełnie bezpodstawnie.
Nie polecam tej firmy nikomu. Dla mnie to nieprofesjonalna obsługa, brak odpowiedzialności i działania na granicy oszustwa. Nigdy więcej z TUI – jeśli szanujecie swoje pieniądze, nerwy i urlop, omijajcie ich szerokim łukiem.
~malgorzata / 2025-07-09 00:26
Ocena: 4.33 / 5
Sporo podróżuję indywidualnie(na własną rękę) i samotnie, bez żadnych Biur Podróży. Byłam 6 razy na wczasach z TUI i z każdego wyjazdu wróciłam zadowolona. Biuro dla osób ze średnim portfelem i takich, które nie potrzebują indywidualnego opiekuna-przewodnika i tłumacza przez 24 godziny w każdym dniu pobytu. Oferty trzeba czytać ze zrozumieniem i zapoznać się z kulturą i warunkami zakwaterowania, historią i tradycjami w kraju do którego się Państwo wybieracie. Można skorzystać z dodatkowych wycieczek nie zawartych w cenie. Odwiedziłam ponad 20 krajów (wiele z nich na "własną rękę" i zauważyłam że większość z nas Polaków nie mówi nigdy dzień dobry. Proszę nie bać się uśmiechu i pozdrawiania ludzi w jakimkowlwiek języku. Polski też jest o.k. Wakacyjny pobyt będzie udany i z miłymi wspomnieniami:)
ZaletyCena, autentyczne zdjęcia obiektów, możliwość kontaktu z konsultantem
WadyNie zauważyłam (w tym przedziale cenowym)
~Piotr / 2025-06-23 22:57
Ocena: 2.00 / 5
Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.
~Piotr / 2025-06-23 22:54
Ocena: 2.33 / 5
Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.
~Monika / 2025-06-13 08:42
Ocena: 4.67 / 5
Mój pobyt od 4 czerwca do 12 czerwca. Grecja-Kreta, hotel Kalypso Cretan Village, gwiazdek 4. Miejsce piękne. Co prawda droga z hotelu na lotnisko bardzo wydłużona z racji tego, że trzeba było zebrać wszystkich uczestników wczasów po drodze i trwała niecałe 4 godziny z Plakias, a jechało z nami 17 miesięczne dziecko. No ale niestety takie są procedury. Hotel jak najbardziej zasługuje na 4 gwiazdki z całym pobytem, miejscem w kanionach, górach i widokiem na morze. Kuchnia dobra. Jedzenie na 8/10. Opieka w hotelu na 10. Sprzątanie codziennie. Tui cały czas opiekowało się nami gdy potrzebowaliśmy pomocy. Działali szybko i sprawnie, i oby tak dalej
~Natalia / 2025-05-26 08:34
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Tui. Podróż okropna. Wywiezienie do hotelu ok 5 rano. Poinformowanie podróżujących ze sobą hotelowa rozpoczyna się o 14. I zostawienie bez niczego. Siedzielismy ponad 9 godzin i czekaliśmy na pokój. Nie polecam tego biura podróży...klient jest dla nich nie wazny
~JanuM / 2025-05-16 18:17
Ocena: 2.00 / 5
Obskurny pokój gorszy niż służbówka.
Nie było żadnych zdjęć ani informacji że trzeba prosić o sprzątanie pokoju.
Tragedia
ZaletyNie ma
WadyBrak szczegółowych informacji o zakwaterowaniu.
~Mariola / 2025-05-15 23:15
Ocena: 1.00 / 5
TUI to oszuści nastawieni tylko na zysk, nie dotrzymują ofert zakupionych w First minute, mówią że nie ma miejsc w samolocie z powodu anulacji przez przewoźnika lotu, po czym okazuje się, że na stronie internetowej TUI mogę zrobić rezerwację na ten sam termin, hotel i tę samą liczbę uczestników.
W dniu 17.03 .2025 zarezerwowałam w TUI wycieczkę Na termin 15-25 czerwca 2025 z Warszawy. Na początku maja dostałam z TUI e-maila że z powodu braku miejsc w samolocie dla 4 osób moja wycieczka nie może być zrealizowana . Okazało się, że wycieczka sprzedawana była w dalszym ciągu przez TUI , na dowód czego zrobiłam screen i wysłałam do TUI, jednak to nie przyniosło żadnego efektu i nie chcieli dotrzymać warunków mojej rezerwacji.
Potem 10.05 zaproponowali zmianę wylotu z Warszawy na Poznań z lotem porannym o 9 i o 20 podajac odpowiednie ceny. Gdy zdecydowaliśmy,że zmienimy na lot o 9, napisali nam że brakuje 1 miejsca w samolocie dla naszej rodziny, więc możemy tylko zmienić na lot o 20. Po tej informacji znowu okazało się, że rezerwacja na ten sam termin, hotel i lot o godz 9 dla 4 osób może być założona, więc po raz drugi okazało się że TUI kłamie i bezczelnie oszukuje, że nie ma miejsc w samolocie dla mojej rodziny, a jednocześnie nadal sprzedaje tą ofertę ale o kilka tysięcy drożej. Wysłałam skreeny na potwierdzenie tego oszustwa do TUI, ale bez rezultatu.
Jestem wieloletnią klientką i tym bardziej taka postawa TUI nastawiona tylko na kasę mnie szokuje.
Nr rezerwacji mojej to 75372125
~Slovik / 2025-05-13 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Przewoźnik zgubiły walizkę ze wszystkimi ubraniami, kosmetykami i lekami. Biuro uważa że to nie ich problem, tylko wina przewoźnika i radź sobie sam. Niestety niepoważne Biuro, booking.com wykazuje sie większą empatią.
ZaletyBrak
WadyFakt istnienia
~Irek / 2025-05-12 17:55
Ocena: 2.67 / 5
Wróciliśmy z wakacji wczoraj. O ile hotel i jego obsługa nie budzi żadnych zastrzeżeń to biuro podróży TUI pozostawia naprawdę wiele do życzenia. Podróżuję od lat z różnymi biurami podróży i w tym roku ze względu na ciekawą ofertę postanowiłem zrobić to z TUI i po gehennie jaką z nimi przeszedłem mogę powiedzieć tylko tyle - NIGDY WIĘCEJ!!!
Mieliśmy sześciokrotnie zmieniane godziny wylotu i finalnie z godziny wylotu 7 rano, którą mieliśmy w zawartej umowie zrobiła się 21 wieczór, co skutkowało tym że do hotelu przybyliśmy o 3 nad ranem następnego dnia zamiast o 14 dzień wcześniej. Tym samym straciliśmy półtorej dnia pobytu, bo kładąc się spać o 4 nad ranem po podróży człowiek na drugi dzień jest totalnie wypompowany i nie jest w stanie funkcjonować normalnie od rana. Na nasz wniosek o rekompensatę finansową z powodu straty całego dnia TUI nie wyraziło zainteresowania swoim klientem, mimo tego że przybyliśmy do hotelu w następnej dobie niż przewidywała umowa.
Druga sprawa, to fakt że pomimo tego, że w ofercie przedstawionej przez TUI była zagwarantowana bezpłatna dostępność do strefy SPA, to TUI zaraz po wpłaceniu przez nas pieniędzy poinformowało nas o wykluczeniu bezpłatnej dostępności do strefy SPA. Na naszą prośbę o rekompensatę finansową z powodu niewywiązania się w tej kwestii z podpisanej umowy TUI nie było po raz kolejny zainteresowane dobrem swojego klienta.
Trzecia sprawa dotyczy ubezpieczenia dodatkowego, na które zdecydowaliśmy się po rozmowie z konsultantem. Dostaliśmy link z przekierowaniem do płatności, płatność dokonaliśmy a na naszym koncie klienta nie pojawiła się dodatkowa opłacona opcja ubezpieczenia. Telefony do konsultantów skutkowały tym, że TUI chciało nas odesłać nas do Allianza żebyśmy to sobie z nimi sami wyjaśniali. Ale przecież myśmy nie zawierali umowy z Allianzem tylko z TUI, więc nie rozumiem skąd ten dziwny pomysł?! Finalnie sprawa się nie wyjaśniła przed naszym wylotem i polecieliśmy nie wiedząc czy mamy to ubezpieczenie, czy nie mamy. Ale to nie koniec niespodzianek, bo po powrocie do polski dostaliśmy maila od TUI, że w związku ze zmianami w rezerwacji (tak nazwali naszą wpłatę za dodatkowe ubezpieczenie i próbę jej wyegzekwowania) naliczą nam dodatkowe koszty manipulacyjne w wysokości UWAGA! 3718zł. Po przepychance mailowej wycofali się z tego pomysłu.
Czwarta sprawa, to brak rezydenta w hotelu. Normą do tej pory było dla nas, że w pierwszych dniach pobytu były organizowane spotkania informacyjne z rezydentem w hotelu. W TUI zobaczyłem rezydenta tylko jak wsiadałem do autobusu na lotnisku. Dał nam kartkę z zagranicznym nr telefonu i tyle go widzieli.
Piąta sprawa o której chciałbym wspomnieć, to wycieczkę wykupiliśmy niezależnie jako 2 małżeństwa, czyli 4 osoby. Umowy jakie dostaliśmy do podpisu i jakie opłaciliśmy miały te same godziny wylotu i przylotu. Ale TUI tak pokombinowało, że znajomi wylecieli z Polski o 16.30 a my o 21. Na naszą prośbę o wspólną godzinę wylotu TUI zareagowało całkowitą jej ignorancją. Znów nie byli zainteresowani dobrem swojego klienta.
Reasumując, nerwy jakich najedliśmy się z powodu TUI nie jest nam w stanie nic zrekompensować. Jedyne co możemy zrobić to przestrzec innych przed tym biurem podróży. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA!!
Na koniec chcielibyśmy dodać, że nie jesteśmy jak to się teraz często zdarza ludźmi zepsutymi i roszczeniowymi, którzy wymyślają niestworzone historie, żeby dopiec komuś bo mu się naraził. Na wszystkie przedstawione zdarzenia mamy dowody w postaci korespondencji mailowej i chętnie je udostępnimy niedowiarkom. Niestety nie mamy nagrań rozmów z konsultantami. Ale tutaj też można wrzucić kamyczek do ogródka, bo dzwoniąc do TUI za każdym razem rozmawiamy z inną osobą. Nie ma przydzielonego opiekuna indywidualnego wycieczki jak to mają inne biura w zwyczaju, więc jako to w życiu bywa odpowiedzialność zbiorowa jest żadną odpowiedzialnością.
Serdecznie wszystkich pozdrawiamy a w szczególności tych którzy mieli cierpliwość przeczytać naszą opinię do końca.
Dorota i Irek
ZaletyHotel na wysokim poziomie
Wadyfatalna Obsługa klienta, brak empatii, naciągacze.
~Rafal / 2025-04-25 12:11
Ocena: 1.67 / 5
Witam, właśnie kupiłem tygodniowe wczasy w TUI. Hotel wygląda OK, cena OK, ale gdy dostaliśmy dokumenty, pojawiła się informacja, że w hotelu prowadzony jest remont w czasie, gdy mamy wczasy. Natomiast na stronie TUI, gdy wybieraliśmy hotel, nie było tam żadnej informacji o tym. Jak dla mnie, jest to nieuczciwe. Informacja o remoncie wpłynęłaby na mój wybór.
~Krzysztof / 2025-04-25 07:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tui nie polecam kierunku poza Unię europejską z biura Tui pełna olewka ludzi tylko kasa się liczy a przekładanie wylotu to już standard okradanie z urlopu i ogólnie szkoda gadania OSZUSCI
ZaletyNie ma
WadyNie polecam
~Klient / 2025-04-04 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo często korzystałem z usług TUI i jest konflikt. Do wyjazdu jeszcze 5 miesięcy jest poważna zmiana wylotu i powrotu. Wylot wg ofert wstępnej 13 .00 powrot 11..00 Obecnie wylot 2.05 powrót 5.00 Dwie noce zarwane. Prosiłem operatorkę o zmianę lotniska z Wrocławia na Katowice gdzie godz wylotu i przylotu są bardziej dogodne. Operatorka bardzo miła Pani nie przewidywała żadnego problemu do czasu kiedy jakiś dysponent (….)nastawiony na uzyskanie nieuzasadnioneych korzyści zażądał za zmianę 600 zł. Za zmianę w systemie zażądać 600 zł to niezwykła odwaga w stosunku do długoletniego klienta. Oby tego gościa życie doświadczyło równie dotkliwie. TUI to biuro z którym się żegnam.
ZaletyBrak empatii
WadyNastawienie na nieuzasadniony zysk
~Iw / 2025-03-22 08:30
Ocena: 1.67 / 5
Zakupiona wycieczka w 2024 na 05/2025 z Warszawy, wylot wykupiony na godzinie 5.30 był to pierwszy lot i trochę droższy od pozostałych, teraz zmiana na 14.20 to jest kpina, a zaraz okaże się, że będzie nocny lot i z 8 dni zrobi się 6. Zamiast z godzin pierwszych dać pasażerów na następną najbliższą. A w ofercie na stronie można kupić wczasy na godzinę 5.55. Pani z infolinii proponowała, że mogę wykorzystać pakiet elastyczny, który mam na zmianę godziny, nie wiem czy ktoś tu jest chory. Rada do wszystkich w ten sposób oszukanych , dzwonić na infolinię ile się da, pisać e-mail i opisywać sytuacje na forach, na FB niestety nie są wyświetlane zapytania na temat lotu.
Jak narazie nie polecam biura TUI co roku jest coraz gorzej.
~A,K / 2025-03-02 18:43
Ocena: 1.33 / 5
TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 2025r
TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 05/2025 druga rezerwacja na 10/2025 wylot Warszawa w obydwu rezerwacjach 5:55 po trzech miesiącach zmiana godzin wylotu maj na 13:10 do przyjęcia ale pażdziernik 14:30 na miejscu o 20 czyli cały dzień do tyłu . Ja rozumiem przewożnik zmienił godziny ale tego samego dnia jest lot o godz 6:10 i są miejsca wolne w samolocie a konsultant twierdzi że ni mam takiej opcji zmiany godzin w mojej rezerwacji ! to są jaja