strona 4 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Damian / 2023-09-15 01:11
Zdecydowanie NIE POLECAM biura podróży Rainbow!
Wykupiłem dwa pokoje hotelowe w Bułgarii (hotel MPM Zornitza Sands). Już na samym początku wymarzonego i upragnionego urlopu w jednym z pokoi zdążyła się awaria (mocno cieknącą klimatyzacja). Pomyślałem ze Ok - nie może to zepsuć tak długo wyczekiwanego urlopu z rodziną. Zgłosiłem to na recepcji i rezydentce. Hotel przysłał Pana z obslugi do naprawy ale to pomogło tylko na chwile. Z sufitu ciagle leciała woda. Mimo ponownych zgłoszeń bardzo nieuprzejma Pani manager (pierwszy raz spotkałem się z takim nieprofesjonalnym podejściem do klienta) mówiła że tak jest bo taki mają klimat, że jest to normalne (dziwne tylko że tak było w jednym pokoju, w drugim nie ciekła woda z sufitu-pomyślałem sarkastycznie ze może w tym drugim pokoju jest „nienormalnie”). Mimo żądania naprawy lub zmiany pokoju na taki „bez dodatkowych atrakcji” musieliśmy pozostać w tym z awarią, gdyż hotel miał pełne obłożenie (brak wolnych pokoi) oraz nieudolnie i opieszale próbował „pudrować”, improwizować poprzez nieefektywna „naprawę”.
Dziwiło mnie tylko że przez cały czas pobytu (tydzień) nie wezwali profesjonalnego serwisu.
Wiec cały tydzień musieliśmy przebywać w pokoju w którym był mokry sufit i wykładzina oraz ciagle leciała woda z sufitu.
Pod koniec pobytu mokry sufit spadł na wykładzinę. Szczęście w nieszczęściu ze nie spadł nikomu na głowę (w pokoju były dzieci).
Po zgłoszeniu tego Pani manager perfidnie powiedziała ze jutro zmieniłaby nam pokój ale jutro już niestety wyjeżdżamy.
Po powrocie do domu złożyłem reklamacje. Rainbow oczywiście odpowiedział pod koniec okresu ustawowego na odpowiedz (chyba maja dużo reklamacji że nie udało im się szybciej ustosunkować) w lakoniczny sposób że ubolewa nad naszym zmarnowanym urlopem i proponuje bon w wysokości 500 zł. Oczywiście bon nie interesuje mnie, gdyż po takich atrakcjach, podejściu do klienta oraz zepsuciu urlopu nie zamierzam już korzystać z ich usług. Sprawę przekazałem do Rzecznika praw konsumenta. Jak to nie pomoże to spotkam się z nimi w sądzie (uważam że należy dochodzić swoich praw, bo obojętność tylko ich utwierdzi w złym podejściu do klienta).
Reasumując NIE POLECAM! -
-
~Anna / 2023-09-11 23:36
Wycieczka objazdowa do Azerbejdżanu "W blasku mistycznego ognia" sierpień 2023
Niestety nakarmiono nas na ostatnim postoju ("poczęstunek") jedzeniem, które spowodowało u nas potworną chorobliwą biegunkę.
Jak wiadomo połowa sukcesu na wycieczce objazdowej to dobry przewodnik. My niestety nie mieliśmy szczęścia.
Polski przewodnik Marcin O.to totalna pomyłka, zachowywał się tak, jakby za karę został tam wysłany. Na każde, nawet najbardziej niewinne pytanie, odpowiadał, a właściwie nie odpowiadał,ze zniecierpliwieniem i arogancją Podam jeden przykład (z wielu). Kilka osób nie usłyszało nazwy mijanego małego kościółka. Pan przewodnik zapytany, odpowiedział, że już mówił. Zapytany drugi raz (znów mijaliśmy ten kościół) o nazwę odpowiedział "wiedza jest przywilejem, a nie obowiązkiem" i poszedł dalej. Zaznaczam, że byliśmy pilnymi słuchaczami, ale zdarzało się nie zdążyć dojść w zasięg radiowy.
Wycieczka sama w sobie byłaby piękna, gdyby nie te mankamenty.
-
~Jolanta / 2023-09-10 12:52
Witam, zamówiłam wczasy Sardynia hotel La Plage Noire i jestem przerażona opiniami na stronie Google. Chciałam zmienić hotel na lepszy za dopłatą przeszło 2000 zł ale się nie zgodzili. Dlatego proszę Rainbow aby sprawdzali swoje umowy z hotelami i nie wysyłali klientów do takich warunków. Sugerowałam się opiniami na ich stronie ale były stare. Już nigdy nie zamówię tak wcześnie wakacji, a z Rainbow to miał być 18 wylot i może ostatni. -
~Malgorzata / 2023-09-08 17:44
Chciałam zarezerwować wczasy na październik 2024 - ku mojemu zdziwieniu za pierwszą osobę płaci się 1291 zł lecz za drugą niestety już 2571 zł - ogółem wczasy wychodzi w przeliczeniu 1850zł na osobę - masakra oszustwo - i to ma być tak super - porażka
UWAZAJCIE NA OSZUSTWO I PRZEKRETY -
~Sylwia / 2023-09-06 09:25
Wakacje z biurem rainbow w hotelu Metropol. Biuro opisuje że jest klimatyzacja centrala co jest błędnym stwierdzeniem bo nawiewy niby zimnego powietrza( nie dało się tego zimna odczuć) to nie klimatyzacja. Zgłosiliśmy to do biura i otrzymaliśmy informację że dla naszego dobra i naszego zdrowia temperatura nie mogła być za niska (w pokoju ok 30 stopni). Drugą rzeczą jest zapis plaża prywatną, też może być to inaczej niż w rzeczywistości zrozumiałe gdyż nie jest to plaża tylko dla gości hotelowych ale dla tłumów ludzi którzy przyjeżdżali i niby płacili za leżak(8osob na jednym zestawie leżaków) też poprosiliśmy biuro żeby zmienili ten zapis bo czym różni się od plaży publicznej nie wiem. Dostaliśmy odpowiedź że nie mają na to wpływu bo to hotelu plaża,ale mogli nie wprowadzać w błąd w opisie bo dla tej prywatnej plaży między innymi wybraliśmy ten hotel.
Biuro musi pisać ofertę zgodna z prawdą bo na tej podstawie ludzie dobierają hotele,plażę i rejon a w tym biurze niestety tak nie jest. Też zapłaciliśmy za 15dni a na miejscu byliśmy o 22 ,więc jeden dzień na wstępie przepadł.ZaletyMiła Pani rezerwując nam wczasy,WadyBrak rzetelnych informacji o ofercie, które zgodne z prawdą mogły by zmienić wybór oferty
Cena powinna uwzględniać faktyczną ilość dni pobytu -
~Wojciech / 2023-09-05 22:01
Pokoje niezgodne z umową,zero pomocy rezydenta
Biuro w Łodzi to żenada,nie odpowiadają na reklamację
Klient zapłacił i niech spada
Organizacja wycieczki logistyczna tragiczna
Nigdy więcej tego biuraZaletyDoleciałem i przeżyłem psychicznie ten horrorWadyj/w -
~Pati / 2023-09-05 19:52
Właśnie jestem na wycieczce objazdowej po Bałkanach.Wycieczki są codziennie super ale to dzięki WSPANIALEJ PILOTCE ALICJI MIKOLAJCZYK-SZELAG.PANI ALICJA MA TAK OGROMNA WIEDZE,SUPER ORGANIZACJE.TO DZIEKI NIEJ KAZDA WYCIECZKA JEST CZYMS NIESAMOWITYM.BIURO POWINNO MIEC TYLKO TAKIE OSOBY JAK PANI ALICJA ODPOWIEDNIA OSOBA NA ODPOWIEDNIM MIEJSCU -
~Liliana / 2023-09-05 18:38
Z Biurem Rainbow latałam od zawsze - objazdówki po Włoszech, Grecji, Hiszpanii - absolutnie fantastyczni piloci ❤️ byłam zachwycona, wtedy wystawiłam ocenę 5*. W tym roku pierwszy raz postanowiłam skorzystać z pobytu stacjonarnego. Już wiem, skąd te wszystkie negatywne opinie. Po pierwsze: przy opłacaniu wybranej wycieczki miałam problem z płatnością ( jak się potem okazało był to błąd banku). Rezerwacja mi przepadła. Naprawiłam problem i poprosiłam Rainbow jeszcze raz o linka do płatności. A oni mi wysłali ofertę dużo droższą i jeszcze te żenujące tłumaczenia, że „ceny się zmieniły”. Tak, na pewno. Przez dwie godziny.
Po drugie: jechaliśmy z 2- letnim dzieckiem, potrzebowaliśmy dla niego jedynie łóżeczka do pokoju (Rainbow za 2-latkę policzył sobie ponad 1700 zł). Pisałam w tej sprawie maila do opiekuna podróży - Pani nie chciało się napisać do hotelu i nam tego łóżeczka zarezerwować. Odpisywała, że „zależy to od dostępności”. No cóż, dostępność można było łatwo sprawdzić i zarezerwować jedno ale jak widać było to dla Rainbow za trudne. Musieliśmy wziąć swoje łóżeczko.
Po trzecie: obiecywano nam w hotelu animacje i zabawy z dzieckiem w sali zabaw. Po wejściu do sali zabaw Panie z Rainbow odsunęły się i powiedziały, że tylko dzieci od lat 4. Sama musiałam zajmować się dzieckiem a Panie tylko siedziały w telefonie i puszczały głośną muzykę. Dzieci powyżej 4 lat bawiły się same.ZaletyFantastyczne objazdówki ???? -
-
~Damian / 2023-09-01 20:57
Przyleciałem na podróż poślubna i wszystko byłoby ok , gdyby nie pan rezydent który z łaski odpowiadał na cokolwiek , (byłem pierwszy raz z żoną za granicą na takich wczasach) i chciałem dużo wiedzieć poprostu. Po fakt że w piątek o godzinie 11 wymeldowanie z pokoju a samolot o 3.40 w nocy także ponad 15 godzin bez pokoju kąpieli , bo można było sobie wykupić dobe hotelowa do 21 za 90 euro ale to jest dużo pieniędzy jak dla mnie .i czekaliśmy jak te osły zrobione w *ch** bo dwa dni wcześniej dowiedzieliśmy się o tym wgl tak bym nigdy wcześniej na tę wczasy nie pojechał .. Rainbow żenada .kto rezerwuje tak hotele ZaletyBrakWadyOrganizacja
Rezydenci do kitu
Słaby kontakt z klienten -
~Artur / 2023-08-29 13:23
Polecany przez Rainbow 4 gwiazdkowy hotel Oba Star w Turcji stał się koszmarem. Juz po pierwszej nocy pogryzienia, po drugiej więcej, po trzeciej okazało się że to pluskwy, bo syn jedną ubił w łzience. Oczywoście natychmiastowe poinformowanie rezydentki oraz Pani, która w hotelu pełniła role opiekuna gości, i to ona - nie rezydentka - zajęła się szybka wymiana pokoju. Niestety, nie byliśmy w stanie juz wypoczywać, bo w głowie mieliśmy organizacje dezynsekcji bagaży po przylocie, aby niczego nie wnieść do domu. Złożona reklamacja oczywiście odrzucona, ale trudno. Raz na nas zarobili i nigdy więcej. ZaletyGdyby nie te pluskwy to generalnie byłyby 4 gwiazdkiWadyPLUSKWY w pokoju! -
~Paulina / 2023-08-23 10:50
Fatalna organizacja wycieczki, więcej nerwów na wakacjach niż przyjemności, brak chęci udzielenia pomocy i nastawienie tylko na pobór pieniędzy, później biuro ma Cię generalnie w czterech literach. Rezydenci nieprzyjemni, stosunek jakości do ceny również beznadziejny. Za Grecję zapłaciliśmy w all in 3800 przy czym dzień musimy koczować z torbami na basenie do 3:30 w nocy ZaletyBrakWadyCała organizacja -
~Martin / 2023-08-22 18:08
Jeszcze nie wyleciałem termin na grudzień 2023 a już trzy krotnie zmienili termin wylotu. Kontakt z nimi utrudniony- mailowo, za każdym razem inna osoba i każdej trzeba tłumaczyć od początku historię chociaż wszystko jest zapisane w korespondencji mailowej- jak widać nie czytają. Serdecznie odradzam podróże z tym biurem. Mój pierwszy i ostatni wyjazd chociaż nie wiadomo czy pierwszy, jeszcze nie poleciałem. ZaletyBrakWadyKontakt, zmiana oferty -
~Mariusz / 2023-08-22 14:08
Pobyt w lipcu 2023 r. w Czarnogórze, w hotelu Montenegro w miejscowości Canj - tragedia. Brak WiFi w obiekcie. Niedziałający telewizor. Popsuty klimatyzator. Zepsuty czajnik. Brak rzetelnej informacji od rezydentów. Obsługa hotelu nie chciała przyjąć zastrzeżeń spisanych na kartce.
Po powrocie do kraju napisałem reklamację do Biura. W odpowiedzi zaproponowali kod rabatowy wysokości 200 zł. Wstyd i hańba. Jeżeli chcecie mieć zepsute i pełne nerwów wakacje to jedźcie z RB.ZaletyCzarnogóraWadybrak reakcji obsługi hotelu, rezydenta, biura Rainbow na zgłaszane nieprawidłowości
lekceważące podejście pracowników biura do klienta -
~Nitka / 2023-08-21 12:41
Wycieczka "Roma & Napoli - Odlotowe stolice Italii", która odbyła się w dniach 6-13 sierpnia 2023 roku, okazała się totalną porażką oraz skandalem! Drugiego dnia pobytu, kiedy zgodnie z zawartą z biurem Rainbow umową, mieliśmy zwiedzać Muzea Watykańskie oraz Kaplicę Sykstyńską, przy wejściu do muzeów okazało się, że wpuszczane są grupy do 30 osób, więc nasza grupa 38 osób nie zostanie wpuszczona. Pracownicy biuro Rainbow musieli mieć tego świadomość, zresztą później dowiedzieliśmy się, że było praktykowane „przemycanie” dodatkowych osób, co tym razem się nie udało, bo było nas ośmioro, a nie np. dwoje. A przecież w takich okolicznościach, kiedy muzea mają takie, a nie inne przepisy, wycieczka dla więcej niż 30 osób, nie powinna być organizowana, albo większa grupa od razu dzielona na dwie mniejsze. Natomiast Rainbow zależy wyłącznie na zarobku, czyli sprzedaży wycieczki dla jak największej liczby osób, niezależnie od tego, czy wszystko zobaczą. Po chwili konsternacji pod muzeami oraz jakimś telefonie pilotka Angelika zadecydowała, że osoby, które jako ostatnie wykupiły wycieczkę, nie wejdą ani do muzeum, ani do kaplicy, a w „nagrodę” przejdą samodzielnie pod Bazylikę św. Piotra (bez towarzystwa pilota, bądź osoby znającej Watykan) i staną w kolejce do bazyliki (sic!), w której grupa wchodząca do muzeum stać nie musiała. Z pilotką i resztą grupy umówieni byliśmy pod bazyliką o godz. 12.00, ale pojawili się dopiero po godz. 12.30, więc w upale czekaliśmy ponad 2,5 godziny na wejście do pierwszego dla nas podczas wycieczki obiektu. Pilotka Angelika nie była specjalnie przejęta tym skandalem, co prawda powiedziała, że przeprasza, ale to niej wina… Nie próbowała nas dołączyć do jakiejś innej mniejszej grupy, a po wszystkim nie zrobiła z nami żadnego spotkania. Błąd można było naprawić jeszcze dwa dni później, kiedy ponownie zwiedzaliśmy Rzym i spotykaliśmy się z przewodniczką o 13.15 na Placu Hiszpańskim, więc tego dnia rano można było zorganizować transport oraz zwiedzanie muzeów i kaplicy dla tych ośmiu osób, co w niczym nie zakłóciłoby planu zwiedzania dla reszty grupy, o czym zresztą powiedziałam pilotce, ale nie była w ogóle zainteresowana próbą naprawy sytuacji. Nie chciała również podpisać oświadczenia odnośnie niezrealizowania dwóch punktów umowy, bo tak podobno poleciła jej przełożona. Pozbawianie części uczestników możliwości zwiedzania obiektów, z powodu których wybrali daną wycieczkę, to dyskryminacja ze względu na termin zakupu, która nie powinna mieć miejsca oraz wykluczenie i upokorzenie osób pokrzywdzonych. W wyniku niekompetencji pracowników Rainbow w pierwszym dniu zwiedzania mieliśmy ogromny stres i poczuliśmy rozczarowanie, a następne atrakcje nie przyniosły takiej radości, jak powinny. A przecież urlop nie powinien być źródłem niepotrzebnego stresu oraz poczucia ostracyzmu! -
~Gocha / 2023-08-21 11:48
Biuro Rainbow nastawione tylko na branie kasy od klienta. Opłaciłam rezerwację poprzez biuro miejsc w samolocie na wylot do Dubrownika. Jakie było było nasze rozczarowanie gdy w momencie biletowania dostaliśmy informację, że nasze miejsca są już zajęte. Sprawdzono nam umowę, czuliśmy się jak oszuści, czy naciągacze i posadzono nas oddzielnie przy wejściu awaryjnym. Po przylocie zgłosiliśmy reklamację do naszego lokalnego biura. Reklamację musieliśmy zgłosić bezpośrednio do Rainbow, na odpowiedź czekaliśmy ponad miesiąc. Zostaliśmy poinformowani, że musimy się zgłosić do naszego lokalnego biura w celu odebrania zapłaconej kwoty. Po prostu spychologia, biuro odpycha w ten sposób klientów. Mam teraz uraz, żeby korzystać z ich usług. Nie polecam, a hotel w Chorwacji poniżej all inclusiv, pomimo, że miał mieć taki standard. ZaletyżadneWadysame wady -
~Zbyszek / 2023-08-20 15:38
Porażka miała być niespodzianka na 40 rocznicę a wyszedł dramat ZaletyPołożenie obsługa hotelu Silver beach na kosWadyPokój śmierdzi kanalizacją osziso parę razy brk ciepłej wody obsługa hotelu cabana -
-
~Hanna / 2023-08-19 09:04
Tour de Baltica 10-17 0.8.Fantastyczna wycieczka .Pan Michał -przewodnik, bardzo kompetentny. Nie będę pisać o Jego zdolnościach organizacyjnych, bo oczywiste jest, że Biuro o takiej renomie zatrudnia najlepszych z najlepszych. Pan Michał przekazywał nam mnóstwo ciekawych informacji i było widać,ze nie jest to wiedza wyuczona na potrzeby wycieczki, ale prawdziwa pasja. Szkoda, że te informacje nie były zebrane w formie książki. Na pewno wiele osób by ją kupiło. Inni przewodnicy także stanęli na wysokości zadania. Szczególnie wzbudzili moją sympatię Pani z Wilna i Pan z Helsinek. Pan ze Sztokholmu mógł sobie darować dowcip o Conchicie Wurst ( chyba nie słyszał o koncepcji płci jako contiuum). Żałuję, że nie zwiedzaliśmy Kumu muzeum, jak również że termin wycieczki i zwiedzanie Kopenhagi nie zbiegły się z Paradą Równości w tym mieście. Byłoby to radosne, duchowe, pouczające doświadczenie.
Wszystkim będę gorąco polecać wycieczkę.WadySzkoda, że nie zwiedziliśmy Kumu muzeum w Tallinie. -
~FABIAN / 2023-08-18 13:58
Oferta przekoloryzowana,miejsce fajne czego nie można powiedzieć o hotelu!.3* to zdecydowanie za dużo,poobdzierane ściany,skrzypiące drzwi,itp.Dziennie "rezerwacje leżaków od godzin porannych przy basenach...porażka".Jedzenie niewspółmierne do opini które czytaliśmy...dziennie to samo,odgrzewana fasolka z rana na obiad,sztuczne ciastka ,itp....nic ciekawego,więc udaliśmy się do pobliskich restauracji na konkretne posiłki.Oczywiście all inclusive ????????????????,co sporo podniosło koszt wczasów. ZaletyWidokiWadyHotel,jedzenie ,obsługa -
~FABIAN / 2023-08-18 13:53
Oferta przekoloryzowana,miejsce fajne czego nie można powiedzieć o hotelu!.3* to zdecydowanie za dużo,poobdzierane ściany,skrzypiące drzwi,itp.Dziennie "rezerwacje leżaków od godzin porannych przy basenach...porażka".Jedzenie niewspółmierne do opini które czytaliśmy...dziennie to samo,odgrzewana fasolka z rana na obiad,sztuczne ciastka ,itp....nic ciekawego,więc udaliśmy się do pobliskich restauracji na konkretne posiłki.Oczywiście all inclusive ????????????????,co sporo podniosło koszt wczasów. ZaletyWidoki,i miejsceWadyHotel,jedzenie -
~E.S / 2023-08-17 23:29
Wakacje z Rainbow to poraźka.Hotel Labranda Blue Bay Resort niestety w rzeczywistości nie odzwierciedla pięknych fotografii z oferty Rainbow. Hotel nie jest komfortowy; tak jak jest to przedstawione w opisie. Lata świetności niestety ma już dawno za sobą. Zgadza się jedynie lokalizacja i opis szczegółowy budynków/ basenów/ restauracji wchodzących w skład resortu oraz rzeczywiście urozmaicone menu pod dostatkiem. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju rodzinnym annex niestety o standardzie dużo niższym niż w opisie - pokój krótko mówiąc do kapitalnego remontu, obskórny i zdewastowany, bardzo brudny (ponadto: braki w oświetleniu, niedziałające gniazdka, brak w pokoju wi-fi, 1 mała atrapa szafy ubraniowej spowodowała, że nie wypakowaliśmy bagaży przez cały wyjazd, łóżka ;prycze; bardzo twarde, niewygodne z brudnymi kapami, drzwi wejściowe wypadające z zawiasów, podarte zasłony, abażury w lampach pogniecione i z dziurami). Koszmar. Sytuacja natychmiast zaraportowana obsłudze hotelowej oraz rezydentowi, w recepcji poinformowano nas o braku możliwości zmiany pokoju, Pani Rezydent nic nie zrobiła - przyjęła zgłoszenie i zostawiła nas bez żadnej odpowiedzi. Bardzo nieprofesjonalne. Ponadto hotel ogólnie zapuszczony, na basenie klejąca się podłoga z niedopałkami papierosów, zdezolowane, klejące się, zapyziałe leżaki. Nie polecam hotelu, nie polecam biura podróży Rainbow za brak pełnej informacji przy zakupie wycieczki i brak jakiejkolwiek opieki Rezydenta na miejscu.
strona 4 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »