Wybrałyśmy w tym roku Rainbow, bo w poprzednich latach miałyśmy dobre doświadczenia. Nie wiem co się stało w 2023 roku, ze jakość tak dramatycznie spadla.
Wybrałyśmy z moją mamą wycieczkę na Pukhet. Jednym z głównych kryteriów wyboru akurat tej wycieczki był bezpośredni lot dreamlinerem z dostępnym miejscem w klasie business, gdzie jest możliwość rozłożenia fotela do pozycji leżącej, ponieważ mama jest po skomplikowanym urazie barku i nie wytrzymałaby tak długiego (12-13 godzin) lotu w jednej siedzącej pozycji. Zarezerwowałyśmy wiec wycieczkę i w regulaminowym terminie 3 dni wpłaciłyśmy zaliczkę ponad 8 tys. zł (wymagane 30%). Dostałyśmy potwierdzenie wpłaty, podpisałyśmy umowe z biurem, zarezerwowałam urlop i cieszyłyśmy się na wyjazd.
Niestety kilka dni później okazało się, ze z powodu bliżej nie określonego błędu w systemie sprzedano więcej miejsc w klasie business niż było dostępnych. Pomyślałyśmy: trudno, zdarza się, poszukamy innej wycieczki. Niestety okazało się, ze biuro wcale nie zamierza nam zwrócić wpłaconej zaliczki, pomimo, ze nie są w stanie wywiązać się z podpisanej umowy ani zaproponować alternatywy na podobnym poziomie. Dostałyśmy do podpisania zmieniona umowe z informacja, ze albo podpisujemy nową umowe albo rezygnujemy i tracimy zaliczkę. Wielokrotnie kontaktowałyśmy się z biurem, żeby wyjaśnić ta sytuacje, ponieważ zmiana standardu podróży na gorszy bez zgody klienta jest wbrew warunkom umowy . Niestety standard obsługi w biurze Rainbow Tours jest na absurdalnie żenującym poziomie, zostajemy za każdym razem zbywane w bezczelny sposób. Bardzo przestrzegam innych przed korzystaniem z tego biura i żałuję, ze nie sprawdziłyśmy aktualnych opinii o nim przed wpłaceniem jakichkolwiek pieniędzy.
ZaletyJeszcze kilka lat temu było to jedno z lepszych biur podróży
Wadykoszmarna obsługa klienta, niewywiązywanie się z warunków umowy, zmienianie warunków umowy w ostatniej chwili, po przyjęciu zaliczki i bez zgody klienta, brak jakiegokolwiek szacunku do klientów