strona 1 z 28
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Jerzy / 2025-09-07 12:11
Ceny w lipcu, sierpniu i wrześniu 2025 w biurze Rainbow z kosmosu, lepiej samemu jechać na wypoczynek czy zwiedzanie. Co roku w Rainbow jest coraz gorzej teraz:
(1) Nieludzka drożyzna biuro zarabia co najmniej 50% na wycieczkach
(2) Odloty i przyloty w środku nocy
(3) Zmiany hoteli lub na objazdówkach w ogóle nie chcą podać nazwy nawet jak wycieczka się już odbyła
(4) Zawyżone ceny wycieczek fakultatywnych a i tak spacer po sklepach, na objazdówkach opłaty obowiązkowe za bilety z kosmosu
(5) Na objazdówkach hotele w szczerym polu, często brak obiadokolacji
(6) First minut przepłacone o 30%, praktycznie brak last minut obniżka na dzień lub dwa dni przed wyjazdem - dla wariatów -
-
~A / 2025-08-27 17:17
ja także napisałam prawdziwą opinię i została ona zablokowana że niby niezgodna z regulaminem, zostałam oszukana,hotel czterogwiazdkowy okazał się zdewastowanym pomieszczeniem oblepionym robactwem tj muchami, łazienka w skrajnej dewastacji, all inclusive bez dostępu do barów z przekąskami i kawą, napisałam do rzecznika praw konsumentów, do inspekcji handlowej, w odpowiedzi biuro zaoferowało drobną kwotę zwrotu środków, wiedzą że rzadko kto odwoła się do sądu i na tym żerują ZaletyżadnychWadypokój dramat nieludzkie warunki jak na hotel 4 gwiazdkowy, -
~Iza / 2025-08-22 20:45
Gdy napisałam swoją opinie na stronie biura Rainbow - dostałam informację, że nie jest ona zgodna z regulaminem i nie zostanie opublikowana. Byliśmy na wycieczce objazdowej w Rzymie. Nie było rezydenta w hotelu. Pilotka miała w nosie uczestników poza programem zwiedzania. Gdy ktoś zadawał pytania to mało wzrokiem nie zabiła - najlepiej było się nie odzywać. Tresowała nas jak psy. Śniadania o 6:00 lub 6:30. Następnie biegiem do pociągu ok. 20 minut pieszo i koleją. Tak codziennie jeżeli chodzi o komunikację. W biurze informowano nas, że będziemy jeździć autokatem, a tymczasem codziennie kolej i metro, czasami żeby dotrzeć do celu godzinę spędzaliśmy w pociągu i metrze. Wszędzie biegiem. Hotel na totalnym odludziu. Dookola żadnych sklepów ani barów, restauracji poprostu nic. Hotel niby 3*, a wyglądał gożej niż schronisko w Polsce. W hotelu syf I komuna, wszystko zaniedbane i zardzewiałe. Biuro nie chciało nam udzielić informacji w jakim hotelu będziemy mieszkać ani czy dzieci będą siedzieć obok nas w samolocie, a była to nasza pierwsza podróż samolotem z 3 dzieci w wieku szkolnym. W hotelu poza pokojami nie bylo nic. Pracownice biura mówiły, że nie wiedzą gdzie będziemy mieszkać a tymczasem pilotka mówiła, że zawsze są w tym hotelu - Parco de Medici Hotel Residence. Na stronie www hotel wygląda niby ok na zdjęciach ale tak nie jest. Na śniadanie rogaliki, suchy chleb, coś co mialo przypominać szynkę i suchary z ciastkami kruchymi. W trakcie zwiedzania nie mieliśmy czasu nawet na toaletę czy kupienie sobie coś do picia. Jednym słowem masakra. Gdy poprosiłam o rozliczenie na co i ile poszło pieniędzy, które dawaliśmy w Rzymie Pani pilot nie dostałam ani jednego słowa wyjaśnienia ani wyliczenia. Całkowicie zostało to pominięte, a zapłaciliśmy ok.1600 euro na 2 os. dorosłe i trójkę dzieci - mieli trochę zniżek na wejściówki z uwagi na wiek szkolny. Nie polecam nikomu wycieczki objazdowej do Rzymu z Rainbow. Rzym jest piękny, choć było bardzo gorąco 34-37 stopni, więc to nam wynagrodziło niedogodności jakie nas spotkały, a także kilkoro fajnych ludzi, których poznaliśmy.
Gdy napisałam reklamację po powrocie z wycieczki, czekałam na odpowiedź miesiąc czasu i biuro oczywiście jej nie uznało.
Mimo tego, że na wszystkie moje zarzuty mam dowody typu zdjęcia, nagrania i korespondencja przed wyjazdem z pracownicami biura. Nigdy już nie skorzystamy z oferty biura Rainbow i nikomu nie polecam. Oszuści i kłamczuchy.ZaletyBrakWadyNie uznają krytyki I prawdy. Od ikują ludzi. -
~KLijent / 2025-08-13 17:39
Przedsprzedaż wycieczki z sierpnia 2024 zakupiona miesiąc przed realizacją wycieczka znika i żadnych tłumaczeń ze strony firmy. Łaska że oddają zaliczkę żadnych gratyfikacji ani tłumaczenia. Takie działanie w moim przypadku powtórzyło się drugi raz. Odradzam zakup w przedsprzedaży to tylko zysk dla firmy obraca naszą gotówką przez rok a później z łaską odda zaliczkę. -
~Marcik / 2025-08-13 15:51
Wylot za 2 dni, informacja od rainbow że zmieniają hotel , standard gorszy, odległość od plaży x3 a moja córka chodzi o kulach, inne propozycje ? Żadnych albo bierzemy to co dają albo zwrócą pieniądze…za 14 dni, fantastycznie?? Nieprawdaż ?? Obniżka ceny? Też nie !!! Z daleka od tego biura podróży !!! -
~Maria / 2025-08-13 14:25
"Czarnogora bez pośpiechu" pierwsza moja wycieczka z Rainbow ,którą jestem rozczarowana.....
beznadziejny przewodnik p.Joanna Karnia leniwa, milcząca i uciekająca od odpowiedzi. Oszukała nas co do wycieczki fakultatywnej -czarnogórskie kaniony. Mało ,że okrojona to droższa niż w ofercie. To nieuczciwe- powiedziała nam Pani, ze zamknięto drogę nie podając, że połowy oferty nie będzie...tylko spędzanie czasu w autokarze.
Kto w biurze w ogóle planuje taką wycieczkę w sierpniu i przy takim rozrzucie hoteli? Nie wiecie jakie jest natężenie ruchu i stan dróg w tym kraju? Obrzydziliście mi ten kraj, gdzie zagubiliście Adriatyk? ..powrót w nocy i wyjazdy skoro świt!!!! żołądek zapłacił..
wycieczka powinna się nazywać "Czarnogóra w autokarze" i to byłoby uczciwe
Zaletyjezioro Szoderskie ale i tu mało czasuWadyzły przewodnik, przewozy b.długie, w hotelu nie działa winda -
~Ania / 2025-08-12 23:57
ja też przestrzegam zostałam straszliwie oszukana dostaliśmy zamiast pokoju slams dla bezdomnych a zamiast all inclusicive wyrzuceni z baru gdzie serwowano kawę napoje i przekąski
wykupiliśmy fakultatywne wycieczki i zapłaciliśmy sporo a w zamian nic czekanie 3 godziny w 50 stopniach upału na łajbę i obiad w slamsie rozwalone gotowane kurczaki i zgnite pomarańczeZaletyżadnych -
~Justyna / 2025-08-07 11:58
Gdy przepraszam to za dużo dla biura podróży. Rainbow.
To nie była moja pierwsza wycieczka z Rainbow. Na każdym objeździe wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku. Więc tym bardziej wyjazd do Szwajcarii nie powinien być źle zorganizowany. Niestety nic bardziej mylnego…
Schody zaczęły się już przy rezerwacji. Oferta Last minute, rezerwacja internetowa, opłata wniesiona natychmiast. No to jedziemy? Jednak niekoniecznie. Pierwszego dnia roboczego nie ma potwierdzenia wyjazdu. Klient zaczyna wydzwaniać i pisać e-maile. Proszę czekać na pewno zaraz będzie potwierdzenie. Drugi dzień roboczy i dalej brak potwierdzenia. Kolejny telefon i wesoła informacja na infolinii iż to, że zapłaciłam nie oznacza, że jest dla mnie miejsce. Przecież zwrócimy pieniądze więc proszę się nie przejmować. Plany klienta nieistotne. No co może w tym momencie klient skoro biuro uważa, że jego czas jest nieistotny? Niestety dla biura podróży klient jednak uważa, że jego plany mają znaczenie i zaczyna atak o swoją rezerwację na wszystkich frontach: e-mail, czat. Oczywiście już teraz tylko pisemnie i z jasnym pytaniem czy biuro podróży sprzedaje wycieczki na które nie ma miejsc? Kolejne próby zbywania i kolejne coraz bardziej wkurzone wiadomości od klienta. I wreszcie rzutem na taśmę tuż przed 16, jest wywalczona rezerwacja. Sukces klienta udało mu się potwierdzić rezerwację!
No to teraz już z górki. Będzie świetnie. Piękny kraj, a właściwie kraje, wspaniali ludzie w grupie. Ale nie może być za pięknie. W drodze powrotnej nikt nie poinformował kierowców, że jest przystanek w Opolu…
Noc, ciemny autokar mknie przez autostradę. W autokarze brak informacji, który to przystanek i jaki jest kolejny. Brak pilotów w autokarach rozwożących turystów. Kierowcy nie dostali od biura podróży listy pasażerów z miejscami do wysadzenia. Jedyne co jest to kilka karteluszek spisanych przez pilotów. W Pawłowicach zjechało 5 autokarów i turyści przesiadali się do 4. Jedynie piloci mieli zadbać o to, aby kierowcy wiedzieli, gdzie mają stanąć. Co może pójść nie tak? No przecież nic to taka świetna organizacja.
Godzina 11:30 w nocy. Turysta patrzy na nawigację ile czasu mu zostało do wysiadki i nagle zdziwienie bo nawigacja pokazuje, że się oddala. Podchodzi do kierowców z informacją, że chyba nie wysadzili go w Opolu. Kierowcy zdziwieni. Nie mieli stawać w Opolu. Żarcik to pojedzie pani z nami do Poznania i z powrotem. Jednak okazało się, że to nie był żart w momencie, gdy nie zjechali i nie zawrócili na następnym zjeździe. Kolejna rozmowa jeszcze spokojna z kierowcami. Przecież oni nie mogą zawrócić, bo wszyscy w autokarze się spóźnią plus oni też jadą po turystów na kolejną wycieczkę. To co ja mam zrobić? Nie wiedzą. Telefonu do koordynatora wycieczki dalej nikt nie wykonał a jesteśmy już prawie we Wrocławiu. Bo po co? Koniec miłego turysty, trzeba wejść w tryb wiedźmy bo nic nie działa. Środek nocy. Może pilot wycieczki do Szwajcarii odbierze. Na szczęście odebrał mój telefon i miał numery do swojego szefostwa z Rainbow. Pani pilot zaczyna telefony do Rainbow. A my już praktycznie w kolejnym punkcie. Orientuję się czy któryś z pasażerów będzie wysiadał we Wrocławiu i kierował się na dworzec. Oczywiście punkt przesiadkowy na jakiejś stacji na obrzeżach. Informacja, że jeden współpasażer będzie szedł na stację, 20 minut z torbami szybkim marszem. Pociągi sprawdzone. Powinnam zdążyć. Wypad z autokaru, bagaż wyciągnięty i pilnowanie, żeby mi się towarzysz nie zgubił. W tym momencie podchodzą kierowcy i zaczynają się pytać co załatwił pilot. Mówię, że jeszcze nic nie wiem. Mówią, że oni jednak będą czekać na informację i nie odjadą. W końcu telefon, że przyjedzie po mnie taksówka i zawiezie do domu do Opola. Znowu czekanie na taksówkę. Autokar odjechał. 1 w nocy przyjeżdża taksówka. Biuro podróży zorganizowało ją ale za nią nie zapłaciło. Rzekomo nie mieli możliwości zrobić tego zdalnie. Proszę zapłacić a my zwrócimy pieniądze. Po 2 w nocy w domu.
Poniedziałek. Zero telefonów z przeprosinami i zapytaniem jak zwrócić pieniądze. W końcu e-mail ode mnie z rachunkiem. Odpowiedź proszę napisać reklamację abyśmy zwrócili pieniądze. Że co ja mam pisać reklamację to może zwrócą pieniądze? Kolejne wkurzone e-maile do biura, że nie tak to powinno się odbyć. Sms do pilota, że nie dostałam przeprosin i mam pisać reklamację. Zero odzewu biura. Tak więc na zakończenie trzeba napisać reklamację, bo nawet pieniędzy nie odzyskam, za ich błąd. Tylko procedury się liczą, klient nie ma znaczenia. Nawet słowo przepraszam jest za trudne…
-
-
~Krzysztof K. / 2025-04-11 11:45
Poniższa opinia o przewodniach z Korei Pani Zofii i Nicole zupełnie fałszywa. Obie Panie doskonale zorganizowane i kompetentne, a Nicole wyjątkowo pomocna i zaangażowana. ZaletySame pozytywy. Każdemu polecam trafić na Panią Zofię i Nicole.Wadybrak -
~kasiasia / 2025-04-10 03:38
Korea Południowa jest przepiękna i warto ją odwiedzić, ale nie na pewno z tym biurem i nie z tym przewodnikiem. Oferta wycieczki nie do końca pokrywa się z rzeczywistością, na przykład zgodnie z programem mieliśmy spędzić 1.5h w Muzeum Narodowym, a byliśmy tam 40 minut. Przewodniczka Zofia powinna zmienić zawód. Brakuje jej kultury osobistej, zaangażowania i podstawowej wiedzy o kraju, po którym oprowadza turystów. Wielokrotnie podawała nieprawdziwe lub nieaktualne informacje, czytała treści z Wikipedii albo nie potrafiła odpowiedzieć na podstawowe pytania uczestników. Wypowiadała się też prześmiewczo i ignorancko o Korei i Koreańczykach i nie raz zwracała się w chamski sposób do uczestników wycieczki. Przewodniczka lokalna Nicole również niemiła i niezaangażowana oraz niechętnie odpowiadająca na zadawane jej pytania. Obie sprawiały wrażenie, jakby ktoś wysłał je na wycieczkę za karę. W grupie było wiele osób zafascynowanych Koreą i jej kulturą, dla których tak niezaangażowane przewodniczki były źródłem ogromnego rozczarowania i frustracji. Na szczęście program kończył się każdego dnia dość wcześnie, więc mogliśmy eksplorować odwiedzane miejsca na własną rękę… ZaletyCiekawy i bogaty program wycieczkiWadyProgram nie został do końca zrealizowany
Za mało czasu na zwiedzanie poszczególnych miejsc
Niezaangażowana, niekompetentna i ordynarna przewodniczka ignorantka -
~Urszula / 2025-03-26 21:12
Maroko wycieczka objazdowa „Magiczne południe” 21-28.02.2025r.
Bardzo intensywna wyprawa, ciekawa oferta, dużo zwiedzania – tylko szkoda, iż tak niewiele się dowiedziałam o tym pięknym i egzotycznym kraju. Pani przewodnik Ewa całkowicie rozczarowała grupę z którą podróżowała – nieprzygotowana merytorycznie do zadania. Podcasty, których słuchaliśmy, bajkę „Asterix i Obelix. Misja Kleopatra”, którą oglądaliśmy, filmy o zbieraniu szafranu czy sposoby przygotowania potraw nie zaspokoiły naszej ciekawości tej pięknej krainy. Informacje, które nam przekazywała przewodniczka powielały się z informacjami, których słuchaliśmy. Mamy odczucie, że Pani przed wyjazdem wybiórczo zapoznała się z materiałami, które nam puszczała i przekazywała ich fragmenty, powtarzając kilkakrotnie. Proszę sobie wyobrazić, że nie otrzymałyśmy informacji jakie miasto jest stolicą Maroka? Nad jakim oceanem leży ten kraj? Dlaczego góry mają nazwę Antyatlas? I jeszcze wiele pytań pozostało bez odpowiedzi.
Uczestnicy wycieczki próbowali ukierunkować Panią przewodnik, próbując nakierować na wiadomości, które nas interesują – odpowiedzi: ja jestem pierwszy raz na wyjeździe z Rainbow, ja nie wiem, nie znam. W czasie zwiedzania zakładu rzemieślniczego (wyroby z marmuru – w Erfoud) – cała grupa słuchała pana mówiącego w języku angielski. Czy jadąc na zorganizowaną wycieczkę musimy wszyscy znać język angielski? Prosząc Panią Ewę o tłumaczenie usłyszeliśmy, że pan mówi za szybko i ona go nie rozumie dlatego nie będzie tłumaczyła.
Wiele można by tu jeszcze pisać.
Pierwszy hotel był falstartem, kolejne z dnia na dzień o coraz wyższym standardzie. Wyżywienie urozmaicone, smaczne.
Jeszcze osobista refleksja – w czasie tej wyprawy potrzebowałam pomocy medycznej (skręciłam nogę). Zasięgając informacji u Pani Ewy otrzymałam odpowiedź, że nie wie do kogo należy zadzwonić, nie do końca wiedziała czy uczestnicy są ubezpieczeni przez biuro, że skoro mam dodatkowe ubezpieczenie to ja powinnam zadzwonić do tego ubezpieczyciela i sprawę załatwić osobiście. Zadzwoniłam – ubezpieczyciel Warta (nr telefonu czynny 24 godziny) załatwił transport, wizytę w szpitalu oraz podwózkę do apteki i odwieziono nas do hotelu. Życzę wszystkim takiej obsługi. Natomiast byłam rozczarowana postawą Pani Ewy. Pani była bardzo niezadowolona, że musiała pojechać ze mną do szpitala jako tłumacz w nocy.
W czasie całego pobytu nie wiedziałyśmy w którym pokoju mieszka Pani Ewa a w razie potrzeby należało dzwonić.
W ostatnim dniu po południu Pani Ewa już nie miała dla nas czasu, gdyż musiała załatwiać rozliczenie wycieczki i jeszcze inne sprawy.
Nie takich odczuć spodziewałyśmy się wyjeżdżając na zagraniczną wycieczkę?
-
~zawiedzeni klienci / 2025-03-06 17:13
Wycieczka do Wietnamu z Rainbow na ponad 2 tyg.- rezerwacje w ogóle nie funkcjonują!!! Zmieniono wszystkie możliwe warunki oferty -odwrócono program, na przestrzeni 3 dni byliśmy zmuszeni zmienić termin wyjazdu, wybrany hotel okazywał za chwilę niedostępny (mimo założonej rezerwacji), cena za każdym razem ulegała podniesieniu (ostatecznie wzrosła o ponad 1100zł), lot powrotny jednak do innego miasta niż w ofercie na stronie (personel w biurze nie potrafił nam wyjaśnić o co chodzi z innym miastem przylotu, widzieli tylko dane z oferty na stronie). Godziliśmy się na wiele ustępstw, ale kolejny wzrost ceny przelał szalę goryczy. Wadypolityka firmy Rainbow jest nierzetelna wobec klienta, nie szanują swoich klientów -
~Ewa / 2025-02-14 00:42
Wczasy Kenia hotel Diamonds Malindi luty 2025r. Oferta podaje nieprawdziwe dane o odległości od lotniska w Mombasie. Hotel jest odległy nie o 120 km i 2,5 godziny drogi, a o 160 km i 4 godziny drogi. Biuro na tej trasie organizuje transfer małym, ciasnym, afrykańskim busikiem bez klimatyzacji, w którym bagaże jadą na dachu lub wewnątrz pojazdu na kolanach lub pod nogami pasażerów. Auto było w środku brudne. Przewiew powietrza przez otwarte okna spowodował schorzenia zatok i katar. Oferta opisuje plażę hotelową jako piękną i posprzątaną, ale nie wspomina o plaży nad oceanem, która znajduje się poniżej hotelowej i jest pełna wodorostów nanoszonych przez pływy. Ocean w tym miejscu nie nadaje się do kąpieli z uwagi na naturalnie zanieczyszczoną wodę przez glony, wodorosty i muł rzeczny (nieopodal mają ujście 2 rzeki). Oferta sama w sobie zachęca opisem hotelu, ale w realiach okazuje się bardzo męcząca z wyżej wymienionych powodów. Osoby wyjeżdżające do Keni pierwszy raz nie znają realiów dróg w tym państwie. 120 km można przejechać np. w Turcji w 2 godziny. W Keni będą to 4 godziny. Czuję się oszukana z powodu na brak rzetelnych danych podczas zakupu tej oferty. Teraz wiem, że trzeba czytać opinie a nie ofertę. ZaletyTylko hotel był dobry i zgodny z opisem w ofercie.WadyKłamstwo na temat odległości (hotel oddalony o 40 km w Watamu też ma podaną odległość od lotniska 120 km), czasu przejazdu, najgorszy z możliwych środek lokomocji podczas transferu lotniskowego w obie strony oraz na safari. Brak informacji o specyfice zanieczyszczenia plaży i wód oceanicznych w tym rejonie. Zakup ofert tego biura wymaga przeczytania wszystkich opinii na różnych dostępnych stronach, żeby poznać prawdę na temat gdzie się wybieramy. Czemy więc służy oferta i zawarty w niej opis atrakcji? -
~Osttrry / 2025-02-08 06:30
Wybrałem wycieczkę w Azji / Indie „Dzikie i zmysłowe” . Można wiele powiedzieć o tym co było nie tak. Lecz zacznę od „dzikie” - to były hotele które w tej cenie nie wiem czy dochodziły do dwóch gwiazdek. Patrząc na brudne pokoje. Karaluszek w restauracji i pokojach to nic strasznego, człowiek mógł się spodziewać wszystkiego. Dziki był też plan, kilka rzeczy było na szybko a potem zbędne przestoje po 40 min. Na masaże bo zwykłej kawy człowiek tam na parkingach nie uraczy i stoi i czeka w wybieranych parkingach gdzie wszystko jest dość wysokich cenach do zakupu. Przypadek? Hmm ? nie sądzę!
„Zmysłowe” był jeden park bo tylko to zobaczyliśmy niby dzikie a jednak sądzę że tamtejsze sarenki, antylopy i kopytne aż takie
dzikie nie są. O Tygrysie można zapomnieć chyba ze się zagubi bo jak 4 grupy w innym kierunku go nie widziały to znaczy że po większym zainteresowaniu dowiadujemy się że jeździ się do granic tego dzikiego parku bo dalej nie można wjechać ???? „Zmysłowa” była podróż pociągiem gdzie wyjazd był opóźniony o 5 godzin chyba a jazda pociągiem który miał dojechać w godzinach porannych dojechał po 16 godzinach i na stacji był 19.30. Bez jedzenia od 16 wyjazd z hotelu dzień wcześniej ????
Objazdówka dla wytrwałych ????ZaletyPilot miał wiedzę o miastach, świątyniach. Wiedza o Indiach i kulturze na prawdę wielka.WadyLogistyka zawiodła w ostatnim dniu czas na zakupy a wszystko zamknięte przez wybory. W trakcie za dużo nie można było kupić bo był lot wewnętrzny z Varsnasi do New Dhali. -
~Janusz / 2025-02-04 14:50
Kolory Pustynnych Miast Indie Listopad 2024 - Hotel Grand w Agrze - stan wentylacji w stanie zagrażającym zdrowiu, wentylator sufitowy wraz z kanałami wentylacyjnymi ze znacznym brudem, kable elektryczne na wierzchu przy kontakcie, w lodówce włosy, brudne baterie prysznicowe i umywalkowe, brak ciepłej wody, zacieki i brud na suficie i ścianach, przy recepcji miejsce do spania dla obsługi- widać brudną pościel, posiadam dokumentację zdjęciową ,pilot bez przygotowania o kraju w którym przebywaliśmy...... ZaletyCiekawy krajWadycena wycieczki fakultatywnej w Deli do świątyń wykalkulowana lichwiarsko 40$ za wstęp do ogólnie dostępnych świątyń, transport TukTukiem to kota około 300 rupii. Pilot beznadziejny -
~Roman / 2025-02-03 20:01
formalności przerzucane są na klienta, sporo z nich trzeba sobie samemu załatiwać ZaletyofertaWadywymagany wkład pracy klienta -
~Jan / 2025-01-09 09:53
Rainbow oszukuje na wycieczkach premium na przykład azjatycka przygoda zarezerwowałem w październiku a w grudniu napisali,że nie ma chętnych i zaoferowali zwykłą azjatycką przygodę,ale w cenie tej premium ok 3000PLN więcj od osoby
zdarzyło mi się to już drugi raz dlatego uważam że te premium to zwykła ściema biuro kosi kasę od naiwnych.
Są to gangsterskie metody powinien zainteresować się tym rzecznik praw konsumentaZaletydroższa wycieczkaWadyokłamują na potęgę -
~Dominika / 2024-12-12 15:10
Wycieczka objazdowa - Cesarskie miasta -po Maroku 1-8 listopada 2024. Pierwszy dzień to totalna porażka: jadąc do hotelu w Agadirze z lotniska okazało się, że brakuje nam jednej uczestniczki w autokarze i po godzinnej podróży z lotniska wracaliśmy po tą osobę. Okazało się też, że jesteśmy rozlokowani w 5 hotelach i uczestników naszego autokaru ,trzeba rozwieść do ich miejsc rezerwacji. Podjeżdżaliśmy pod kolejne hotele; gdzie pilot wysiadał z kilkoma uczestnikami, a my czekaliśmy w autokarze. Tak trwało przy kolejnych hotelach -2,3,4 pilot wysiadał z kilkoma osobami, pozostawiając nas w autokarze. Przy piątym hotelu kierowca nie mógł znaleźć adresu - błądziliśmy po mieście, rozpytując o wskazany hotel. Po godzinie 18,00 dojechałyśmy do swojego miejsca zameldowania - zmęczone, brudne i spragnione. Pragnę nadmienić, że to plan organizatora przewidywał , pierwszego dnia - dojazd do hotelu, wypoczynek po podróży i aklimatyzacje. No niestety nic z tego nie doświadczyliśmy. Wydawałoby się, że biuro podróży, które działa na rynku polskim od lat; radzi sobie lepiej z planowaniem i logistyką. Polacy lecący do Maroka stanowią naprawdę dużą grupę zwiedzających. Czy nie można było inaczej rozlokować uczestników ?( z nami z lotniska wyruszały jeszcze 2 autokary Polaków). Płaciliśmy za pierwszy dzień, a nic z niego nie zostało w mojej głowie - tylko ciągnąca się wielogodzinna podróż i zmęczenia. A wiadomo jak wyglądają dni na wycieczce objazdowej. Kolejna uwaga to pilot - niekompetentny, nieprzygotowany , który czytał z kartki informacje oraz przewodnicy, którzy znali tylko język angielski i w tym języku przekazywali nam informacje o zabytkach. Będę się długo zastanawiać nad kolejnymi podróżami z biurem Rainbow. -
~Anna / 2024-10-14 11:23
Niestety ale oferta dotyczaca hotelu Seaphoria Beach Resort w Turcji jaką otrzymaliśmy przez biuro podróży Rainbow nie pokrywała się ze stanem faktycznym. Decydujac sie na ofertę Ultra All Inclusive w moim przekonaniu ma ona zawierać coś ekstra, coś co nie jest dostępne w niższych pakietach. Niestety ale po przyjezdzie podczas otrzymywania opasek Pan na recepcji powiedział że nie oferuja czegos takiego jak Ultra All Inclusive tylko All Inclusive co rowniez w mojej opinii nie miało miejsca (dania były w wiekszosci te same, dodatkwoo jeżeli np na kolacje przyszlo sie godzine później to większości dań juz brakowało, na co biuro odpowiedziało, że najprawdopodnbiej były juz przygotowywane nowe- nie prawda, ponieważ do końca kolacji nowe, ciepłe dania się nie pojawiły, alkohole/drinki to również pomyłka, chyba że dopłaciło się w dolarach- raczej nie po to wybiera się pełny pakiet aby jeszcze dopłacać,koty spacerujace po restauracji). Ponadto (sytuacja ktora najbardziej nami wstrząsnęła) na miejscu podczas zameldowania
otrzymaliśmy kartę do pokoju w którym ktoś spał (było ok. 4.30 czasu polskiego), czyli równie dobrze do (nastepnego) pokoju który otrzymaliśmy w każdym momencie ktoś inny mógł dostać kartę. Biuro oczywiście odrzuciło reklamacje, m.in. odpowiadając że przecież nic takiego się nie stało. Zdecydowanie nie polecam!ZaletyBrakWadyOpisane powyżej -
~Ania / 2024-10-08 01:56
Fatalna organizacja wycieczki objazdowej, brudne hotele, bez klimatyzacji, jedzenie zimne, niesmaczne , małe ilości, nieprofesjonalna p. pilot. Brak możliwości dokładnego rozliczenia na co biuro wydało pakiet gotówkowy pobrany od klienta. Nie polecam. Biuro odrzuca reklamację i próbę mediacji. Nieprofesjonalnie ZaletyBrakWadyCałkowity brak profesjonalizmu
strona 1 z 28
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »