Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 393 opinii

1.58 / 5

  • Oferta
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 20
  • ~gudii / 2020-10-06 11:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Postanowiłem poznać ofertę największego ubezpieczyciela. Chciałem skorzystać z ubezpieczenia domu i NNW w życiu prywatnym. Wszystko za pośrednictwem kontaktu telefonicznego na infolinii PZU. Po wysłuchaniu oferty chciałem wszystko przemyśleć i umówiłem się na kontakt telefoniczny z konsultantem. Konsultant nie oddzwonił więc postanowiłem sam zadzwonić. Zapytałem o konsultanta z którym chciałem rozmawiać i uzyskałem odpowiedź, że jest na urlopie na żądanie. Zachęcony postanowiłem kontynuować rozmowę z konsultantem, który odebrał połączenie. Oczywiście poinformował mnie, że słabą ofertę otrzymałem i że on da mi lepszą. Otrzymałem nie co droższą ofertę niż u konkurencji w związku z ubezpieczeniem domu. Natomiast odnośnie ubezpieczenia NNW zupełnie nie tą ofertę jaką chciałem jak się po czasie okazało. Nie podpisałem żadnej umowy tylko umowa została zawarta przez telefon. Nauczony doświadczeniem i poszanowaniem klienta przez inne firmy ubezpieczeniowe postanowiłem, że nie chcę takiego ubezpieczenia z którego jestem niezadowolony i nie opłaciłem składki. U innych ubezpieczycieli jeśli się rozmyślisz po podpisaniu umowy i nie opłacisz pierwszej składki to umowa wygasa- tak jest np. w Compensie czy Nationale Nederlanden. Nikt od Ciebie nic nie chce bo rozumie, że nic na siłę i szanuje klienta, ponieważ zależy tym firmom nie głównie na zysku, ale na tym, aby klient wiedział co kupuje i był zadowolony. PZU zachowuje się jak by było firmą mało znaną, firmą Krzak i aby tylko zarobić i pozyskać jak najwięcej pieniędzy, a Klient się dla nich nie liczy. Bazują na nieuczciwości i niewiedzy klientów. Zadzwonili do mnie z działu windykacji PZU to powiedziałem, że takie postępowanie jest nieuczciwe i od razu wpisali mnie do rejestru dłużników oraz przekazali sprawę do Firmy windykacyjnej Kaczmarski z prośbą o pomoc w uzyskaniu zapłaty za ubezpieczenie. Wiem, że można odstąpić w ciągu 14 dni od umowy zawieranej na odległość, ale nie miałem głowy do tego ponieważ choruję i wyszły dodatkowo inne sprawy. Nie spodziewałem się tak nieuczciwego podejścia z ich strony, gdyż jest to znana firma i duża oraz miałem przykłady z innych firm ubezpieczeniowych. Napisałem reklamację do PZU to jej dobrze nie przeczytali. W reklamacji napisałem, żeby anulowali umowy oraz co o tym myślę i przebieg sytuacji. To odpisali, że nie znajdują podstaw do uznania reklamacji za zasadną i że mogę w każdej chwili rozwiązać umowę, lecz nic nie napisali że rozwiązują tak jak prosiłem w reklamacji. Oczywiście mam zapłacić za czas ubezpieczenia do kiedy będą trwały umowy. Wiadomo, że przy tego typu transakcji przez telefon, człowiek nie jest w stanie wszystkiego zapamiętać i wierzy w to co mówi konsultant. Uczciwa firma w taki sposób by nie postąpiła tylko okazałaby szacunek dla klienta i jego dobro oraz jego zadowolenie. Uważajcie na praktyki jakie stosuje PZU bo później może być niemiła niespodzianka. Jest to ewidentne sprzedawanie produktu na siłę, wykorzystując niewiedzę drugiej strony i brak poszanowania.
    WadyCałokształt
  • ~Piotr / 2020-09-29 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei
    Za szKode 3 tysiące chcieli wypłacić 600 zł !
    W dodatku napisali że zderzak był uszkodzony
    ZaletyBrak
    WadyMnostwo
  • ~Czesław / 2020-08-22 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma konsultanci niekompetentni butni a wręcz arogantni wszystko na nie wymagają tony papierów dla nich trzeba ekspertyzy ale w drugą stronę oni nie muszą faktury nie zgodne z prawdą żenada fałsz i kpina to całe pzu
    ZaletyZero
    WadyWszystkie jakie mozliwe
  • ~Chrysler / 2020-08-20 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenia komunikacyjne to porażka a jakiś opiekun to lipa po co takie coś mówić że jest jakiś opiekun szkody jak nigdy do Ciebie nie zadzwoni i Ty nie jesteś w stanie się dodzwonić i czegoś dowiedzieć to jes Wielka lipa
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Wioleta / 2020-08-03 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczająca. Najlepiej odłożyć fundusze. Dostałam 418 zł za uraz skrętny stopy. Gdzie przez wypadek miałam uraz więzadeł. Wybudziła mi koalicja stępu. Przeszłam 2 operacje. Laparaskopowe czyszczenie stawu i naprawa AtFL. Zapłaciłam już ponad 15 tys. Za leczenie. Ale nic więcej z ubezpieczenia mi się nie należy. Dla nich resekcja to nie jest usunięcie. Bo tego nie ma w wykazie!!! Lepszy interes zrobilabym nie płacąc im. Najgorsza decyzja w moim życiu. Odbijam się tylko od niekompetentnych doradców i infolinię. Jeżeli chcecie mieć zdrowe nerwy- nie dajcie się naciągnąć. Jest mi niezmiernie przykro. Numer sprawy - dla wiarygodności -PZ2020032382053.
    ZaletyBrak
    WadyObrzydliwość, chamstwo, wyłudzenie opłaty
  • ~Wiktoria / 2020-07-10 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie znam gorszej ubezpieczalni niż PZU. Obsługa nieprzyjazna osobom niepełnosprawnym - kompletny brak empatii! . Uwaga (!!!) osoby zwolnione z noszenia maseczek - wstęp wzbroniony. Siedzi tam Cerber wraz z watahą i pilnuje abyś nosił kaganiec Tu, nagabuje się tylko do podpisywania nowych polis i regularnego ich opłacania - potem - czeka Cie tylko mnóstwo problemów i korowodów. Nie polecam, a wręcz odradzam. Miejsce nieprzyjazne ludziom myślącym!
    P. S. Jedna gwiazdka to stanowczo za dużo dla tego "towarzystwa"!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Bobs km ey / 2020-07-08 00:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje!!!
    Ubezpieczenie od złamań ale wykręcają się że nie było wypadku!!! Brak możliwości wypłaty odszkodowania!!! Pada deszcz a ty się przewrócisz to nie ma wypadku tylko inne okoliczności!!!! Chore!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Abyś płacił!!!
  • ~Jola / 2020-06-25 07:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam już wiekowe auto. Wzięłam pakiet z lawetą na wszelki wypadek. Pech chciał, że auto odmówiło posluszenstwa. Zadzwoniłam na infolinie. Dowiedzialam się, że nie przysługuje mi laweta w razie awarii, jedynie w razie kolizji ,porażka Zaproponowali mi odpłatnie. Proponują pakiet ubezpieczenia,w którym nie uwzględniają zaproponowanych uslug.
    Oszusci nie polecam, nie zasługują na żadna gwiazdke
  • ~Zawiedziony / 2020-06-23 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa w Polsce jaką znam
    Odradzam ją każdemu
  • ~Paulina / 2020-06-20 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto mieć ubezpieczenia w tej firmie. Ludzie tutaj pracujący nie mają podejścia do klienta.Potrafią przysłać wezwanie do zapłaty za odszkodowanie, bez rzetelnego sprawdzania wszystkich faktów jeżeli chodzi o przyznanie odszkodowania oraz kto zapłacić za szkodę.Jak człowiek chce pokazać wszystkie fakty związane ze szkodą to straszą komornikiem jak nie zostanie uregulowana płatność, zamiast poznać całą prawdę. Nie polecam kompletnie ubezpieczyciela.
    ZaletyBrak
    Wadybrak
  • ~Wydymany przez PZU / 2020-06-04 23:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Wylądowałem w szpitalu ze stanem przed zawałowym i chorobą wieńcową wielonaczyniową.Mam wszczepione stenty.Przy obecnych parametrach mojego serca i tabeli uszczerbku na zdrowiu, kwalifikuje się do 3 grupy . Według wykupionej polisy powinienem dostać ok 2600pln a dostałem tylko 200 PLN.Przy wszelkich próbach odwołania dostawałem odpowiedź że tak zarządził lekarz orzecznik i jak mi nie pasuje to mogę iść do sądu.ZLODZIEJE, OSZUŚCI, WYŁUDZACZE.Jako organizacja przestępcza powinna zostać zdelegalizowana
    ZaletyPotrafią czarować, lekarze lepiej orzekają niż w zusie
    WadyNie potrafią liczyć
  • ~Min / 2020-06-03 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna ponad 16 dni na załatwienie szkody. Druga sprawa wmawianie bez podstawne nie mającej miejsca kolizji
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~dorota / 2020-05-31 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepoważna firma, trzeba im płacić składki, a jeżeli chodzi o wypłatę odszkodowania, to są to kwoty wręcz śmieszne.
    Mam ubezpieczenie grupowe.
    Miałam złamaną V kość śródstopia.
    Zaproponowano mi 1000 zł. odszkodowania, którego nie przyjęłam, ponieważ uważałam że jest to stanowczo za mało.
    Dostałam drugą odpowiedź, że lekarz wnikliwie przyjrzał się mojej dokumentacji i przyznał mi 1% uszczerbku na zdrowiu.
    Według tabeli przyznawania procentowego uszczerbku na zdrowiu 1% wynosi 500 zł.
    Tym sposobem obniżono mi odszkodowanie o 500 zł. proponowanej wcześniejszej wypłaty 1000 zł. na które się nie zgodziłam.
    Według tabeli mój uszczerbek jest szacowany od 1% do 10%
    Przyznano mi 1 %, bo już mniej się nie dało.
    Wiele osób korzystających z takiego samego ubezpieczenia za skaleczenie palca otrzymało 400/500 zł. płacąc takie same składki jak ja.
    Nie wiem kto rozpatruje te wnioski o odszkodowanie gdyż są przydzielane bez zasad i chyba jak komu pasuje w danej chwili przez osoby niekompetentne, gdyż lekarz wypowiada swoją opinię jako drugi.
    Kto rozporządza naszymi pieniędzmi?????

    Należę do PZU od 20 lat i pierwszy raz korzystam z ubezpieczenia.
    Chyba najwyższa pora pożegnać się z tą firmą.
    ZaletyBRAK
    WadyKorzyść tylko w jedną stronę, na pewno nie dla klienta.
  • ~Lawlik / 2020-05-25 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia. Niekulturalna, opryskliwa. Nie znając sprzedawanych produktów.
    WadyNiekompetentna, niekulturalna, opryskliwa obsługa
  • ~Filip / 2020-05-19 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Agent okazał się krętaczem, sprzedał mi złą ofertę. PZU nie uznało reklamacji i nie widzi problemu po stronie agenta.
  • ~Kamil / 2020-05-07 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktos ubezpieczony w PZU wjechal w moje auto, PZU nalegalo bym wziol auto zastepcze od nich. Rozbito mi mercedesa...otrzymałem kie. Ale najlepsze jest to ze co dwa dni musze wydzwaniac do nich zeby laskawie przedluzyli auto zastepcze do konca naprawy. Jestem w tej vhwili w szpitalu i dzis od rana wydzwaniam do nich zeby to auto znowu przedluzyc (co powinno byc w ich gestii gdyz szkoda byla nie z mojej winy) niestety wyglada na to ze wszyscy tam maja kompletnie w dupie fakt iz auto zastepcze powinno byc na caly czas naprawy to raz a dwa to ze wydzwanianie do mnie przez wyppzyczalnie i telefony ktore musze wykonac podczas pobytu w szpitalu maha bardzo negatywny efekt na moje zdrowie. Nie tyle co nie polecam ale takie firmy nie powinny istniec, zglaszam sprawe do UOKiK
  • ~Patryk / 2020-05-01 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużo obiecują nic nie działa. Opieka medyczna absolutnie nie funkcjonuje chyba ze na papierku. Uzyskać od nich odszkodowanie za nw graniczy z cudem, trzeba by się ciągać po sądach. Najgorszą ubezPieczalnia z jaka miałem styczność
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Oleksii / 2020-04-17 17:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa. Konsultanci nie są wyszkolone.
    5 konsultantów nie dały rady mi pomóc. Chciałem zakupić ubezpieczenie zdrowotne. Prawie udałó się po rozmowie z 5 pracownikami PZU, jednego maila, 8 prośb o kontakcie ze mną i dwóch prób porozmawiać na czacie. Nadają złą informacje. Pani z call centru przełączyła mnie do działu ''Zdrowie'', okazało siE że ona przełączyła na dział ubezpieczenia samochodów.
  • ~Mariusz / 2020-04-15 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma utrzymuje się chyba głównie dzięki emerytom przyzwyczajonym do "jedynej słusznej firmy ubezpieczeniowej" z lat młodości a tym czasem to drogie i bylejakie badziewie już dawno powinno przestać istnieć (tylko piękne szyldy i reklamy mają jak lep na muchy).
  • ~Daniel / 2020-03-31 11:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Ocena różna . Raz dobrze ,raz wtopa -cieżko jednoznacznie ocenić . Byłem pszkodowany - stłuczka - PZU działa w BLS co wygodne ,fajne-auto podstawili zastępcze,ale..co z tego gdy okazuje się ,że ryska na aucie będzie pokrywana z własnej kieszeni - lepiej skasować auto zastępcze niż miałby ktoś wam je np zarysować. Ludzie,patrzcie na umowę wynamu auta zastępczego !! Auto zastępcze musi być ubezpieczone na 100 % ,a nie dpiero od szkód powyżej 1000 zł . Kiedyś stłuczka z mojej winy -pies wyleciał na drogę i naprawiałem z AC u partnera PZU bezgotówkowo . Auto naprawiono ,ale na tanich cześciach niestety -a umowa była inna. Po wszystkim auto nie mogło osiągnac więcej niż 3000 obr/min ,zgłoszono ,że auto nie jest przwrócone dostanu sprzed stłuczki (turbina została zakleszczona w wyniku uderzenia -tak jest zabudowana -miedzy chłodnicą a silnikiem ) . Nie uznano reklamacji-"tak już było " . Nie podoba sie to do sądu . Już widzę sądzenie się -koszty prawnika,lata sądowania i na koncu moze ugoda z ich strony-koszty wyższe niż wydane na naprawe turbiny . Inny przypadek -auto mi padło na A1. Wezwałem assistance,laweta i auto zastepcze na zjazd z rodziną (Audi 200 KM -podobało mi się :) ) .Musiałem dopłacić za holowanie ,bo miałem tylko do 150 km ,a holowali ponad 200 km -ok rozumiem ,taka umowa,teraz mam umowę bez limitu . Na miejscu auto na czas naprawy (3 dni wedle umowy ) . Byłoby ok wsztstko,ale auto mniejszej klasy niż moje uszkodzone i ..to ubezpieczenie -lepiej aby je kradli lub ktos spalił niz aby była ryska na błotniku lub szyba pękła od kamienia . Niby te auta sa ubezpieczone ,ale wszelkie ryzyko po stronie klienta . Każda z firm kombinuje ,także nie wyzywam od złodziei itd bo wszystko określa umowa .
    Zaletyobsługa dopięta w miarę na ostatni guzik
    Wadyfirma ze stanowiskami politycznymi ,za pensje zesłanych zasłużonych polityków placimy w postaci kosztów polisy . Kupuję polisę bo jednak jest w miarę ok ,a i jest to firma polska . Cena polisy wysoka
strona 1 z 20
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.57, ilość opinii: 394
PZU
Ocena: 1.58, ilość opinii: 393
Link4
Ocena: 1.60, ilość opinii: 367
Generali
Ocena: 1.73, ilość opinii: 195
Warta
Ocena: 1.52, ilość opinii: 152
AXA
Ocena: 1.59, ilość opinii: 149
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2222
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2083
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1869
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 874