Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 380 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 19
  • ~Lawlik / 2020-05-25 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia. Niekulturalna, opryskliwa. Nie znając sprzedawanych produktów.
    WadyNiekompetentna, niekulturalna, opryskliwa obsługa
  • ~Filip / 2020-05-19 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Agent okazał się krętaczem, sprzedał mi złą ofertę. PZU nie uznało reklamacji i nie widzi problemu po stronie agenta.
  • ~Kamil / 2020-05-07 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktos ubezpieczony w PZU wjechal w moje auto, PZU nalegalo bym wziol auto zastepcze od nich. Rozbito mi mercedesa...otrzymałem kie. Ale najlepsze jest to ze co dwa dni musze wydzwaniac do nich zeby laskawie przedluzyli auto zastepcze do konca naprawy. Jestem w tej vhwili w szpitalu i dzis od rana wydzwaniam do nich zeby to auto znowu przedluzyc (co powinno byc w ich gestii gdyz szkoda byla nie z mojej winy) niestety wyglada na to ze wszyscy tam maja kompletnie w dupie fakt iz auto zastepcze powinno byc na caly czas naprawy to raz a dwa to ze wydzwanianie do mnie przez wyppzyczalnie i telefony ktore musze wykonac podczas pobytu w szpitalu maha bardzo negatywny efekt na moje zdrowie. Nie tyle co nie polecam ale takie firmy nie powinny istniec, zglaszam sprawe do UOKiK
  • ~Patryk / 2020-05-01 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużo obiecują nic nie działa. Opieka medyczna absolutnie nie funkcjonuje chyba ze na papierku. Uzyskać od nich odszkodowanie za nw graniczy z cudem, trzeba by się ciągać po sądach. Najgorszą ubezPieczalnia z jaka miałem styczność
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Oleksii / 2020-04-17 17:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa. Konsultanci nie są wyszkolone.
    5 konsultantów nie dały rady mi pomóc. Chciałem zakupić ubezpieczenie zdrowotne. Prawie udałó się po rozmowie z 5 pracownikami PZU, jednego maila, 8 prośb o kontakcie ze mną i dwóch prób porozmawiać na czacie. Nadają złą informacje. Pani z call centru przełączyła mnie do działu ''Zdrowie'', okazało siE że ona przełączyła na dział ubezpieczenia samochodów.
  • ~Mariusz / 2020-04-15 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma utrzymuje się chyba głównie dzięki emerytom przyzwyczajonym do "jedynej słusznej firmy ubezpieczeniowej" z lat młodości a tym czasem to drogie i bylejakie badziewie już dawno powinno przestać istnieć (tylko piękne szyldy i reklamy mają jak lep na muchy).
  • ~Daniel / 2020-03-31 11:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Ocena różna . Raz dobrze ,raz wtopa -cieżko jednoznacznie ocenić . Byłem pszkodowany - stłuczka - PZU działa w BLS co wygodne ,fajne-auto podstawili zastępcze,ale..co z tego gdy okazuje się ,że ryska na aucie będzie pokrywana z własnej kieszeni - lepiej skasować auto zastępcze niż miałby ktoś wam je np zarysować. Ludzie,patrzcie na umowę wynamu auta zastępczego !! Auto zastępcze musi być ubezpieczone na 100 % ,a nie dpiero od szkód powyżej 1000 zł . Kiedyś stłuczka z mojej winy -pies wyleciał na drogę i naprawiałem z AC u partnera PZU bezgotówkowo . Auto naprawiono ,ale na tanich cześciach niestety -a umowa była inna. Po wszystkim auto nie mogło osiągnac więcej niż 3000 obr/min ,zgłoszono ,że auto nie jest przwrócone dostanu sprzed stłuczki (turbina została zakleszczona w wyniku uderzenia -tak jest zabudowana -miedzy chłodnicą a silnikiem ) . Nie uznano reklamacji-"tak już było " . Nie podoba sie to do sądu . Już widzę sądzenie się -koszty prawnika,lata sądowania i na koncu moze ugoda z ich strony-koszty wyższe niż wydane na naprawe turbiny . Inny przypadek -auto mi padło na A1. Wezwałem assistance,laweta i auto zastepcze na zjazd z rodziną (Audi 200 KM -podobało mi się :) ) .Musiałem dopłacić za holowanie ,bo miałem tylko do 150 km ,a holowali ponad 200 km -ok rozumiem ,taka umowa,teraz mam umowę bez limitu . Na miejscu auto na czas naprawy (3 dni wedle umowy ) . Byłoby ok wsztstko,ale auto mniejszej klasy niż moje uszkodzone i ..to ubezpieczenie -lepiej aby je kradli lub ktos spalił niz aby była ryska na błotniku lub szyba pękła od kamienia . Niby te auta sa ubezpieczone ,ale wszelkie ryzyko po stronie klienta . Każda z firm kombinuje ,także nie wyzywam od złodziei itd bo wszystko określa umowa .
    Zaletyobsługa dopięta w miarę na ostatni guzik
    Wadyfirma ze stanowiskami politycznymi ,za pensje zesłanych zasłużonych polityków placimy w postaci kosztów polisy . Kupuję polisę bo jednak jest w miarę ok ,a i jest to firma polska . Cena polisy wysoka
  • ~maciek / 2020-03-18 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidacja niewielkiej szkody komunikacyjnej trwa od 09.19.(6mies). Kręcą, zwlekają z decyzjami. Na koniec wycofują się z zatwierdzonego przez nich kosztorysu. Skandal.
  • ~Perun / 2020-03-17 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują i zaniżają wartość pojazdu byle tylko nie wypłacić odszkodowania. AC (PZU wg Eurotax) z grudnia 2019, 19366. W marcu samochód jest warty 9700 według PZU 9700. Cena rynkowa 17 marca (średnio) 22000. PZU mnie oszukało i okradło.
    ZaletyBrak,
    WadySame wady
  • ~Max / 2020-03-01 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Płace za OC/AC 5000 zł. Niestety w tej ubezpieczalni w takiej kwocie nie przysługuje auto zastępcze na czas naprawy nawet na jeden dzień. Porażka omijać z daleka!
  • ~Wasza zmora / 2020-02-29 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU następne złodziejstwo człowiek był ubezpieczony w pracy brać pieniądze tak a jak już wypadek przy pracy gdzie zus i pracodawca uznał wypadek przy pracy został spoządzony protokół to u was jest to zdażenie losowe gdzie się nic nie należy jesteśta śmieszni jeśli myślita że ze człowiek jest głupi to sie grubo mylita sprawa londuje w sądzie i sprawą zajmie się odpowiedni mecenas żegnam omijać szerokim łukiem tą złodziejską instytucję
  • ~Tomasz / 2020-02-28 18:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Zona była ubezpieczona a po wypadku nie dostała złamanego grosza ... to wszystko
    ZaletyBrak
  • ~Klau20 / 2020-02-21 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jakich mało niby wizyta miała być za darmo A okazju się że trzeba zapłacić
  • ~Leszek / 2020-02-20 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd. Dzisiaj otrzymałem list polecony z PZU z ofertą przedłużenia na kolejny okres ubezpieczenia. I co? Musiałem za niego zapłacić 6 złotych. Uważam to za totalny obciach. Nie wiem co za geniusz biznesu podjął tak strategiczną decyzję. Chyba ludzie z PIS-u z palcami środkowymi w górze:).
  • ~Mf / 2020-02-11 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują na wypłatach odszkodowań kosztorys ich to kpina obejmuje może 30 procent tego ile będzie kosztować naprawa
  • ~Karol / 2020-02-04 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragieda. Jak coś I'm się nie podoba rozłączają się I koniec.
    ZaletyZero
    WadyCałe PZU
  • ~Adam / 2020-02-02 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaniżyli mi odszkodowanie. Totalna niekompetencja na infolinii. Rzeczoznawcy reprezentujący "to coś" zwane ubezpieczycielem, na niekorzyść poszkodowanych.. Czyje się oszukany i zrobiony w balona. Służą tylko swoim interesom. Bezczelnie wiedzą że Polaków nie stać na adwokatów. Tak polska firma traktuje swoich rodaków. Nigdy więcej.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak słów. Wszystko.
  • ~Krzysztof / 2020-01-04 18:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Szkoda blacharska w samochodzie -ponieważ jestem sprawcą i właścicielem uszkodzonego pojazdu, zdecydowałem o naprawie w oparciu o własne AC. Szkoda zgłoszona do PZU, poinformowałem że ponieważ zależy mi na zachowaniu gwarancji na samochód, naprawy dokona autoryzowany serwis Skody(ten w którym nabyłem auto). Ponieważ uszkodzenie było niewielkie i nie stanowiło problemu w dalszym korzystaniu- postanowiłem naprawę dokonać w terminie gdy samochód będzie mi mniej potrzebny. Po wizycie w salonie Skody, dowiedziałem się że przestał on być autoryzowanym przedstawicielem Skody, a przyszłe losy firmy są jej pracownikom nieznane(POLMOT) Odesłano mnie do nowego autoryzowanego przedstawiciela(dealer innej marki, który przejął autoryzację na obsługę SKODY) . Tam zgłosiłem się i ustaliłem naprawę szkody, podając jej numer nadany przez PZU. Samochód został naprawiony, ale pomimo wysłania faktury do PZU, wykonawca nie otrzymał (pomimo wielokrotnych interwencji) zapłaty do tej chwili . Powód jaki przedstawia PZU to fakt, że osoba odpowiedzialna za obsługę szkody przelała pieniądze(bez faktury!) na konto firmy, którą podałem w chwili zgłoszenia jako planowanego wykonawcę naprawy. Z punktu widzenia PZU szkoda została rozliczona. Żadne tłumaczenia: że podana przeze mnie firma przestała być wpierw autoryzowanym salonem, a następnie prawdopodobnie upadła całkowicie, że naprawy dokonałem w serwisie autoryzowanym zgodnie z moja deklaracją tylko innym ponieważ niezależnie ode mnie nastąpiła jego zmiana; że nie rozumiem jak to jest możliwe, że przelano pieniądze bez faktury, na konto firmy która przestała istnieć, a odmawia się zapłaty firmie która rzeczywiście dokonała naprawy-nie trafiają do PZU. Obecnie wykonawca naprawy zażądał ode mnie pokrycia jej kosztów, na co się nie zgodzę. Sprawa trafi niewątpliwie do sądu. Morał- jeżeli chcecie mieć problemy-korzystajcie z usług PZU
    Zaletynie ma
    Wadyżenujący poziom obsługi szkód, unikanie rozliczenia likwidacji szkody, brak przyznania się do własnej pomyłki i obciążanie kosztami klienta
  • ~Agga1234 / 2020-01-04 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Nie życzę najgorszymi wrogowi.
  • ~Dominik / 2019-12-30 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta PZU to jedna WIELKA ŻENADA !!! Przez bałagan w systemach i nieogarniętych pracowników przez ponad rok byłem wzywany do opłacenia polisy, którą z góry zapłaciłem w salonie podczas zakupu auta. Pracownik PZU nie potrafił załatwić prostej sprawy rozliczenia szkody i przelał za dużo kasy do warsztatu, za co później PZU sądowo mnie ścigało, że niby opłaciłem składki, bo w systemach im się coś nie zgadzało ! Szkodę rozliczyli, a twierdzili że polisa jest nieopłacona !!! Jedna wielka kpina i kompromitacja. Nikt nawet nie potrafił przyznać się do błędu, przeprosić, skontaktować, a na kilkanaście maili nikt nawet nie odpowiadał !!! Do wciskania polis są pierwsi, a jeśli przychodzi co do czego, żeby wyjaśnić swój błąd i bałagan w systemach to wszyscy umywają ręce !!!
strona 1 z 19
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.56, ilość opinii: 388
PZU
Ocena: 1.60, ilość opinii: 380
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Generali
Ocena: 1.74, ilość opinii: 190
AXA
Ocena: 1.54, ilość opinii: 143
Warta
Ocena: 1.51, ilość opinii: 141
Flixbus
Ocena: 2.29, ilość opinii: 869
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 726
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Netflix
Ocena: 2.57, ilość opinii: 245
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 172
nju mobile
Ocena: 3.09, ilość opinii: 161