Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 709 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.50
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 36
  • ~Agnes13 / 2023-09-13 08:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Rzetelna i profesjonalna obsługa klienta. W razie jakichkolwiek wątpliwości czy pytań można było zadzwonić i została udzielona pomoc. Sprawa odszkodowania załatwiona sprawnie i płynnie.
  • ~aknaj / 2019-02-05 21:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Sprawdziłam opinie na temat Ergo Hestii i teraz PZU. Wygląda na to, że wypowiadają się tylko osoby niezadowolone więc chcę wyrazić odmienne doświadczenie z tymi firmami.W Hestii ubezpieczyłam przedłużoną gwarancję a następnie z niej zrezygnowałam. Zarówno kontakt jak i zwrot pieniędzy był bez zarzutu. W PZU ubezpieczona jestem od lat " na życie", ubezpieczyłam tu samochód oraz dom. Otrzymałam na przestrzeni lat odszkodowanie z tyt. śmierci moich bliskich, uszkodzenia samochodu w wyniku stłuczki oraz pęknięcia rury kanalizacyjnej a także skorzystałam z pomocy hydraulika, która to pomoc była w pakiecie. Zawsze dodzwoniłam się bez żadnych problemów. Pracownicy byli bardzo
    uprzejmi,profesjonalni, załatwiali sprawy niezwłocznie w kwotach zgodnie z umową lub rzetelną wyceną.
  • ~Anetta / 2019-06-06 15:30
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja polecam,dodzwonić się nie problem,działają w kwestii odszkodowań bardzo sprawnie i sprawnie przebiega cała procedura.
  • ~Anna / 2023-09-03 20:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Panią Teresę Kujawską Agencja PZU SA Bardzo miła obsługa. Mam same miłe doświadczenia. Przemiła, profesjonalna, rzetelna osoba.
  • ~antylewicowiec / 2011-10-17 18:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam!

    Wg. mnie PZU - jest ok.

    Z doświadczenia człwoieka któremu skradziono samochód - powiem i z cała odpowiedzialnością potwierdzam że w PZU jak najbardziej warto ubezpieczać samochód.
    Wypłatę za strate samochodu - kradzież - obnizyli w stosunku do umowy o 700 PLN - z 13 800 na 13 100 - ze względu na to że kradzież nastapiła po pewnym czasie od zawarcia umowy - około 0,5 roku.
    Takie sa fakty - ale coś co mnie zaskoczyło pozytywnie - wszystkie formalności w PZU trwały około 3 tygodni - od zgłoszenia do przelweu - dla przykładu - policja "pracowała" przez 2 miesiące, Prokurator - umarzał sprawe 3 tygodnie - tak więc PZU naprawde solidnie i szybko załtwiło wszystkie sprawy.

    Ale przyznaje - miałem bardzo złe opinie- że przeciągają, itd. - nic z tych rzeczy.
    ZaletySzybkość reakcji, wysokość wypłaty, obsługa
    Wadykonieczność dwukrotenj wizytu u likwidatora - ale to chyba norma
  • ~Beata Niedzielska / 2024-03-26 12:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona bardzo fachową szybka obsługa klienta
    Moja sprawa została szybko załatwiona
    ZaletyPracownicy bardzo mili pomogli mi z każdym zaistniałym problemem polecam zadki się zdarza taka szybka i miła obsługa klienta
  • ~Elżbieta / 2014-04-30 04:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam kolizję i PZU wypłaciło mi szkodę w tydzień po wypadku - rewelacja. Ubezpieczam wszystko w PZU od 25 lat i nigdy nie miałam problemów. Solidna firma. Polecam.
    Zaletysolidność, jasność oferowanego ubezpieczenia, szybki zwrot za szkodę,
    25 lat
  • ~Ewelina / 2018-02-19 18:33
    Ocena: 5.00 / 5
    PIerwsza sytuacja kiedy skorzystałam z polisy na mieszkanie i jestem pod wrażeniem obłsugi na każdym etapie. Zalanie mieszkania zgłoszone w niedzielę przez infolinię, w poniedziałek kontakt telefoniczny z centrali, we wtorek kontakt ze strony rzeczoznawcy. Środa rano ogłędziny, kilka godzin po nich decyzja przesłana na maila a na drugi dzień odszkodowanie było już na moim koncie. Kwota w mojej ocenie uczciwie uzględniająca koszty remontu.

    polecam!

    Ewelina
    ZaletySzybko, sprawnie, kwota OK
    WadyBrak
  • ~fanpzu / 2009-04-03 21:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeśłi chodzi o ofertę pzu online jest na prawdę bogata. Właśnie zakupiłem polisę przez tel; większość ludzi myśli że można tylko przez neta a nie przez tel robi to z tobą konsultant - głównie konsultantki mają słodziutkie głosiki i milutkie. do oc i ac dostałem bezpłatnie pzu autopomoc comfort i w razie szkody auto zastępcze. Jeśli chodzi o obsługę - to tak na prawdę nie wiem na co narzekacie konsultantki miłe, a przede wszystkim profesjoalne. Jeśli chodzi o cenę to ie jest tak drogo. Polecam zakup polisy przez tel - podaję 0 801 102 102 a i co najważniejsze polisę otrzymałem pocztą w ciągu 3 dni.
    Zaletyprofesjonalne konsultantki, kultura na najwyższym poziomie, bogata oferta i mało wyłączeń i co najważniejsze oszczędność czasu.
    Wadychyba tylko to że nie można z tymi Paniami spotkać się bezpośrednio.
    od stycznia - zapłaciłem 1889 zł za pakiet.
  • ~Grzesiek / 2014-06-03 11:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo zadowolony, inny pojazd uszkodził szybe, 10 min rozmowy, bez żadnych spotkań, oględzin, itd., wycena, akceptacja, czekam na kase..., wydaje mi się, że lata świetlne do przodu.., pozdro... a ha konsultant tak jak ich nienawidze - ten niesamowity - dialog, konkret, po prostu super; nie jestem zwiazany z pzu * dla krytyków - sam się zdziwilem
    Zaletyszybko, wygodnie, bez oględzin
    Wadychyba brak, czekam na kase he he
    3 dni
  • ~Hania / 2017-04-07 06:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z bardzo szybkiego rozpatrzenia wniosku o wypłatę odszkodowania oraz wypłatę.
  • ~Holowany / 2022-03-06 00:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja się nie zgodzę z przedmówcami. Miałem kilka tygodni temu zdarzenie na drodze. Uciekając przed czołówka przy prędkości około 100 na godzinę uderzyłem w drzewo. Auto skasowane ale w środku na szczęście wszyscy cali (zapinajcie pasy:). Na infolinii assistance odebrał konsultant. I z tego miejsca chciałbym Panu podziękować. Szybka pomoc, tylko rozłączyłem się z konsultantem już dzwonił laweciarz. Konsultant ściągnął mi auto do autoryzowanego warsztatu. Całe zdarzenie miało miejsce w nocy, wiec załatwił tez strzeżony parking bo a ASO nie było ochrony do przyjęcia auta na parking. Zdarzenie miało miejsce we wsi pod Katowicami. Dostałem auto w 2 godziny z wypożyczalni sieciowej, które mogłem oddać w rodzinnym Gdańsku. Pełen profesjonalizm. Logistyka tego konsultanta jest na najżywszym poziomie. Zostałem tez poinformowany co mam zrobić dalej, co gdzie zgłosić i ile to potrwa. Do tego opanowanie sytuacji na miejscu, przez telefon zostałem uspokojony, spokój, doświadczenie, pewność to cechy tego konsultanta. Szkoda została zlikwidowana bez żadnych problemów. Dodam jeszcze tylko ze auto które dostałem wtedy od Konsultanta, miałem bez przerwy do czasu zakończenia naprawy, byłem miło zaskoczony ze za moje mondeo w kombi dostałem Mercedesa C Klasę.

    Polecam usługi assistance PZU, najwyższy poziom w Polsce.
  • ~Jawie / 2019-03-20 17:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna firma! Polecam! Miałem 2 szkody jedna z mojego AC, a w następnym miesiącu skradziono inny samochód. Pierwsza szkoda załatwiania bezgotowkowo, bez problemu wszystkie uszkodzenia usunięte, a warsztat otrzymał wyrównanie po usunięciu szkody. Po kradzieży drugiego auta w dwa tygodnie pieniądze były na moim koncie, nawet wcześniej niż decyzja policji o zamknięciu postępowania. Wszystko bez problemów, tłumaczenia, chodzenia proszenia.
    ZaletySzybkość działania, bezproblemowe podejście do klienta, szybka wypłata pełnego odszkodowania.
    WadyBrak wad
  • ~Joan / 2019-02-12 21:43
    Ocena: 5.00 / 5
    W PZU mam wykupione ubezpieczenie indywidualne. Po narodzinach dziecka wysłałam do ubezpieczyciela potrzebne dokumenty droga mailową, pieniądze w kwocie zgodnej z cennikiem były na koncie już następnego dnia! Do tego gratulacje wyslane w formie listu, coś niesamowitego - życzenia pięknie ubrane w słowa dla mamy i dziecka, a do tego darmowy kod na e-book dla Maluszka. Polecam pakiety w PZU.
    ZaletySzybkość wypłaty świadczenia
  • ~joanna / 2015-04-17 23:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Firma rzeteona, z wyplacalnym kapitalem-gwarancja. Szybka wyplqta odszkodowania ac bez ogledzin. 2 dni i kasa na koncie.
  • ~Joanna / 2019-06-10 17:52
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja polecam PZU. Ostatnio miałam zdarzenie (złamany nos). Zgłosiłam szkodę o godz 22, a następnego dnia o godz.8 już dostałam decyzję o przyznanym odszkodowaniu i to bardzo mnie zadawalającym. Podejście do klienta na bardzo dobrym poziomie. PZU znowu przoduje.
    ZaletySzybka likwidacja szkody. Dobry kontakt z klientem.
    WadyBrak
  • ~Justyna / 2022-08-26 11:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z szybkiej obsługi mojej sprawy. Wszystko wyliczone i szybko wypłacone.
    ZaletySzybka obsługa
  • ~Klient 1 / 2018-06-27 17:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Świadczenia w PZU są wypłacane bardzo szybko, np. pośmiertne za najbliższych ja i moja rodzina otrzymaliśmy po około 2-3 dniach, pomimo faktu iż termin na wypłatę świadczeń w PZU wynosi do 30 dni. Obsługa w oddziale zawsze profesjonalna załatwiam wiele spraw począwszy od płatności po wypłatę odszkodowań, ubezpieczam mieszkanie, pojazdy i swoje życie. Wszyscy pracownicy są mili, rzetelni i bardzo pomocni. Polecam załatwianie spraw w oddziale w Gostyniu Wlkp.
    Zaletyszybko, sprawnie i profesjonalnie
    Wadybrak
  • ~Magda / 2024-01-29 07:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie wszystko w najlepszym porządku. Aplikacja bardzo pomocną. Duży wybór specjalistów i badań. Szybkie terminy.
  • ~Magdalena Zet / 2019-10-16 09:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam,
    Polecam Pzu a zwlaszcza obsluge klienta w postaci Pani Moniki Sędek. Prawdziwa profesjonalistka. Doradzi, pomoze.
strona 1 z 36
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 819
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 709
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 604
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 408
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770