Mam bardzo negatywne doświadczenie z obsługi Klienta. Pracownicy są bezczelni i celowo nie udzielają informacji lub wprowadzają w błąd. Nie rozumiem jak w 21 wieku może funkcjonować taka firma, która kompletnie nie szanuje swojego Klienta. Tu już nawet nie chodzi o wypłacenie odszkodowania, ale o obsługę, prawo do informacji i rzetelność. PZU ze swej strony to tylko wysyła pisma, w których informuje o rzekomych niedociągnięciach po stronie Ubezpieczonego i straszy nie wypłaceniem odszkodowania tymczasem w ogóle nie odpowiada na zapytania, nie informuje, a konsultanci to przypadkowe osoby, które za każdym razem mówią coś innego wprowadzając Ubezpieczonego w błąd.
Krótko mówiąc - złodziejska i nieuczciwa firma, ale prawo polskie na to pozwala. Zaletybrak
Wadybrak spójności informacji, brak odpowiedzi na zadane pytania, brak bezpośredniego kontaktu z Opiekunem, wysyłanie pism, które co do zasady nie są oparte na żadnych faktach, służą jedynie straszeniu bez zapoznania się z rzeczywistą sytuacją. Wysyłanie "gotowych formułek", gdzie od razu widać, że nikt nie zapoznał się z dokumentacją i mailami. Ogólnie żenada. Nie chcę w takim czymś uczestniczyć dlatego rezygnuję z dalszego ubezpieczenia. To opo prostu głupie jest.