Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Uniqua opinie

Ocena na podstawie 77 opinii

1.90 / 5

  • Oferta
    2.02
  • Obsługa klienta
    1.82
  • Cena/Jakość
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~Daniel / 2018-12-28 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak sama nazwa mówi uniqa - unikaj. Likwidacja szkody trfa już z miesiąc i nic się nie dzieje. Został zniszczony nowy fotelik za 2 koła i olewa ja ten fakt. Pokaże im gdzie ich miejsce, banda debili
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ja / 2018-12-21 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozpatrywanie szkody ponad 30dni, kontakt beznadziejny.
    NIe polecam.

    Godni polecenia PZU i WARTA.

    Uniqa i Alianz beznadzieja - odradzam.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko skopane
  • ~Joanna / 2018-10-22 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Uniqa - unika wypłaty należnego odszkodowania z tytułu utraconych przychodów "postojowe ". Odmowa nie poparta żadną podstawą prawną! Pani likwidator stwierdziła, że nie wypłaca bo miałam auto zastępcze (jest to obligatoryjne dla poszkodowanych ) i że wyklucza to wypłatę właśnie postojowego. Absurd goni absurd! Auto zastępcze to nie taxi i nie można nim wykonywać działalności. Poza tym nie istnieje jak już wspomniałam takie prawo. Kazano mi napisać reklamacje, a teraz czekać 30 dni. Oszuści! !!!
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
  • ~ed / 2018-07-27 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna kpina. Mimo dostarczenia wszelkiej dokumentacji i tak odmawiają wypłaty odszkodowania. Po ponad 1,5 miesięcznej batalii przestali w ogóle się kontaktować. Sprawy nie odpuszczam, jak będzie trzeba to wyląduje w sądzie i u rzecznika. Porażka!
    Wadyciągle istnieje
  • ~kowal / 2018-06-12 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Stłuczka likwidowana przez UNIQA - dramat, zero kontaktu, nie odpisują na maile, pieniądze wypłacili innej firmie niż na fakturze, sam musiałem wydobywać środki i przekazywać firmie likwidującej szkodę, trwało to tyle że faktury już w koszty nie mogę wrzucić a vat zapłacony ...
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~tragedia / 2018-06-07 08:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Kontakt niezwykle utrudniony. Agent się nie ujawnia, jak w innych towarzystwach. Nie ma potwierdzenia odbioru wysłanych mailem dokumentów. Nie wiadomo kiedy i czy w ogóle wpłynęły. Żadnej reakcji. Zaczyna się od stwierdzenia "na odległość będzie szybciej i wygodniej". W przypadku reklamacji robią wszystko, by przedłużyć proces. Czekają do ostatniego dnia na odpowiedź, którą wysyłają pocztą! Piszcie, by zawsze odpowiadali mailem!!!
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta
  • ~Tomasz / 2018-05-06 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kończyło mi się OC, które wykupiłem w UNIQA, poprosiłem o kontakt 16 Kwietnia poprzez formularz kontaktowy na stronie (https://www.uniqa.pl/obsluga-i-kontakt/kontakt/formularz-kontaktowy) w odpowiedzi otrzymałem maila zwrotnego od Boota o treści:

    "zanowny Kliencie,
    dziękujemy za wysłanie formularza.
    Nasz konsultant skontaktuje się z Panem/Panią w ciągu 24 godzin.

    Poniżej treść Twojej wiadomości:
    "(treść mojej wiadomości"
    W przypadku dodatkowych pytań:
    Zadzwoń do nas*
    +48 801 597 597
    +48 42 66 66 500
    lub wyślij pustego SMS-a na numer 4597*
    Napisz do nas: centrala@uniqa.pl
    Godziny pracy: pn-pt 8.00-19.00, sob 8.00-16.00
    *koszt połączenia zgodny z taryfą operatora
    Pozdrawiamy,
    zespół UNIQA Contact Center"

    Oczywiście do dnia dzisiejszego (06 Maj 2018) NIKT z firmy UNIQA się nie skontaktował ze Mną! W dniu 24 kwietnia 2018 wysłałem wymówienie umowy. Zawarłem w międzyczasie dodatkową umowę OC w innym towarzystwie i teraz w strachu (po przeczytaniu opinii w internecie o firmie UNIQA) odliczam dni do końca OC u nich. NIE POLECAM! KONTAKT ZEROWY!
    ZaletyBrak!
    WadyZero kontaktu z Ubezpieczycielem!
  • ~Marek.O / 2018-04-25 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Odszkodowanie za zalanie kuchni: ściana i sufit + do wymiany tzw.ekran maskujący rury, skrobanie odtworzenie gładzi na ścianach malowane na kolor, wycena i wypłacone odszkodowanie na podstawie rozmowy telefonicznej to kwota 220zł, gdzie rozebranie ekranu z płyty gips/karton i zrobienie nowego na stelażu z malowaniem prawie pokryje sumę odszkodowania a gdzie zakup farby dwa kolory demontaż szafek ze ścian, zabezpieczenie powierzchni i wszystkie prace porządkowe? za taką kwotę firmy nie znajdę w Warszawie.
    NIE PODAWAJCIE NR KONTA WCZEŚNIEJ BO NIE DOWIECIE SIĘ NA JAKA SUMĘ WYLICZYLI SZKODĘ, nauczka na przyszłość najpierw proszę podać wycenę i kosztorys a później nr konta.
    dokładnie najgorsza kalkulacja jaka może być cena w Łodzi i Gdańsku za roboczo godzinę może i jest 13zł ale nie w Warszawie
    Zaletyżadnych
    Wadyoczekiwanie na telefon ponad 2 tygodnie niska wycena
  • ~krzys / 2018-04-23 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda mieszkaniowa złożona w lutym, do wczoraj żadnego odzewu. wczoraj do nich sam zadzwoniłem i okazało się ze decyzja jest odmowna. sami zdecydowali o odmowie wypłaty odszkodowania, nikt do mnie nie przyjechał zobaczyć szkody, nie poprosili nawet o wysłanie zdjęć... sami zdecydowali na podstawie ..... właśnie nie wiem jakiej. nie wysłali mi ani pocztą ani e-mailem decyzji. takze jakbym sam nie zadzwonił, to nic bym nie wiedział i czekałbym dalej jak głupek. Stanowczo odradzam korzystania z usług firmy UNIQA. oszuści i tyle. Uniqa- unika wypłacania odszkodowań. Oszuści!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadytylko wady
  • ~Sylwia / 2018-03-29 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam korzystanie z usług firmy Uniqa, bardzo słaby kontakt z infolinią, nikt nie jest tam w stanie udzielić rzeczowych informacji na temat szkody. Odszkodowanie wypłacone dopiero po kilku pisemnych interwencjach, po prawie dwóch miesiącach od zdarzenia.
    Szkoda zgłoszona z regresem, nie została zgłoszona do ubezpieczyciela sprawy, choć upłynęły już 3 miesiące, przez co muszę zapłacić wyższą kwotę za ubezpieczenie mieszkania.
    Wadybardzo słaby kontakt z infolinią, działa ona na zasadzie spychologii. Nie można uzyskać tam żadnej konkretnej informacji. Sprawy realizowane są miesiącami.
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.61, ilość opinii: 265
Hestia
Ocena: 1.44, ilość opinii: 250
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
Generali
Ocena: 1.92, ilość opinii: 134
MTU
Ocena: 1.73, ilość opinii: 114
AXA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 85
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48