Niestety muszę podzielić też negatywną opinią. Wypadek przy pracy uraz stożka rotatorów, uraz barku lewego, odmowa wypłaty odszkodowania. Po odwołaniu się od decyzji zostałam wezwana na komisję lekarską 300 km od miejsca zamieszkania, oczywiście że nie pojechałam. Po 3 dniach zadzwoniła do mnie ani i chciała umówić się na kolejną komisję, więc pomyślałam co mi szkodzi pojadę. Wchodzę na komisję siedzi starszy Pan który nie był zainteresowany urazem a tatuażami które miałam na ręku. A komentarze że teraz przechodzimy do najważniejszego bo już dawno nie miał tak młodej pacjentki rozwalił mnie na kawałki. Mija trzy dni na koncie 1200 zł i decyzja że przyznali mi 2% w orzecznictwie wypisane totalne głupoty, blizny, ubytki itp.... a ja miałam tylko uraz stożka rotatorów który do Dz s od kwietnia rehabilituje ???????????? dodam jeszcze jedno ZUS za ten sam uraz przyznaje 5% i wypłaca 7 tys bez żadnych odwołań. Warta jak widać strasznie zaniża wypłaty odszkodowań a wręcz odmawia ich w pierwszej decyzji. Dla klienta który rzetelnie odprowadza składki to jest jakaś kpina a wręcz niefajne traktowanie Klienta. Napisałam e mail do Warty jak to możliwe że za ten sam uraz ZUS orzeka 5% zgodnie z tabela norm ? Po kilku dniach dzwoni do mnie Pani i przeprowadza ankieta zadowolenia z obsługi działu reklamacji w której zadaje min.pytanie skąd dowiedziałam się że mogę odwołać się od decyzji. Strasznie rozczarowana jestem no i logiczne że trzeba coś robić z tym dalej, nie można od tak akceptować takich zachowań i zaniżać należne klientom odszkodowania
ZaletyBrak
WadyLekarz orzecznik bez kompetencji
Odmowne wniosku bez komisji lekarskiej
Zaniżanie odszkodowań
Brak w decyzji na jakiej podstawie zostało przyznane 2%, nie podany numer z tabeli norm
W decyzji wypisane dziwne rzeczy nie dotyczące mojej osoby - blizny itp. JA NIE MAM ZADNYCH BLIZN
~k.k / 2024-10-17 08:11
Ocena: 1.00 / 5
PROSZE O WYPŁACENIE PINIĘDZY ZA ODSZKODOWANIE OD BĘDU KRÓRE MÓJ KLIJĘT PŁACIŁ PRZEZ OSTATNIE 10 LAT ZYCIE I NJIC NIE DOSTAŁ
Zaletynie ma
~Andzia / 2024-10-09 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam ubezpieczenie czegokolwiek w tej firmie.!!!!
~Paweł / 2024-09-03 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na auto zastępcze pod Wrocławiem już 4 godziny. Nie potrafią mi nawet odpowiedzieć kiedy je otrzymam. Tylko zdarta płyta czas oczekiwania to około 3 godziny. Czekam już 4 godziny i nawet jeszcze nie załatwili nic z wypożyczalnią a co dopiero mówić o podstawieniu auta. Kilka wypożyczalni jest w promieniu kilkunastu kilometrów i auta są dostępne niestety nie mogę sam wypożyczyć samochodu bo warta ma procedury i szuka najtańszego pojazdu najlepiej za 40 zl za dobę a ja stoję w polu i czekam.
ZaletyŻadnych
WadyNie dajcie się nabrać na ich oferty
~IWONA / 2024-08-07 15:18
Ocena: 1.00 / 5
DNO DNO DNO NACIĄGANIE LUDZI NA UBEZPIECZENIA!!!! AWARIA OPONY NOC GRUDNIOWA KRAKÓW MRÓZ W SAMOPCHODZIE OJCIEC Z DZIECKIEM, ZGŁOSZENIE SZKODY NA COK GODZ 22.30, GODZ 3 RANO INFORMACJA Z COK , ZE NIA MA LAWETY - MAMY SOBIE SZUKAC LAWETY SAMI WZIĄC RACHUNEK WYSŁAC DO WARTY NASTĄPI ZWROT.
ZGŁOSZENIE SZKODY DO WARTA O ZWROT KOSZTÓW ZA LAWETE - ODMOWA WYPŁATY ODSZKODOWANIA BO NIE SKORZYSTALISMY Z LAWETY Z COK !!!!!
BANDA NACIĄGACZY ZŁODZEI OSZUSTÓW NIE BEZPICZAJCIE AUT W WARCIE ODRADZAM
WadyWSZYSTKO
~ziuta / 2024-07-23 09:51
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno i żenada. Zerwało mi dach i przez opieszałość rzeczoznawcy ( był po 2 tygodniach po codziennych telefonach) zamokła mi cała wełna mineralna. mając kosztorys naprawy na ponad 30 tyś dali mi z łaską na dwie raty 3111 zł. Skandal!!!! Sprawa idzie do sądu!!!
ZaletyZero
Wady100% wad
~Marcin / 2024-07-16 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa szkody fatalna,przyznali mi auto zastępcze z OC sprawcy,po tygodniu nakazali zwrotu bez jakiej kolwiek możliwości przedłużenia(mój pojazd nadal był nie sprawny na serwisie),nie przyjmują do siebie żadnych argumentów,odpowiedzi na zadawane pytanie bardzo lakoniczne i bez uzasadnienia,mają za nic osobę poszkodowana w zadarzeniu ,mam nadzieję że więcej nie będę musiał mieć doczynienia z tą firmą a może raczej z jej pracownikami
ZaletyŻadnych
WadySame
~Grażyna / 2024-07-15 14:18
Ocena: 1.00 / 5
Przez okres kilku lat płaciłam usataloną przy zawieraniu polisy określoną składkę przy określonej kwocie ubezpieczenia. W czerwcu tego roku otrzymałam pismo od TW WARTA o podwyższeniu składki przy zachowaniu dotychczasowej kwoty ubezpieczenia. WARTA tłumaczy to wzrostem własnych kosztów, a klienta mają w takim razie w głębokim poważaniu. Nie liczy się klient tylko własne interesy i zyski. Sprawę kieruję do Rzecznika Finansowego w Warszawie i oczywiście rezygnuję z ich polisy.
Zaletybrak
Wadytylko wady brak pozytywów
~Roman / 2024-07-09 22:59
Ocena: 2.67 / 5
Stwierdzam że zmuszanie klienta by instalował na smartfonie aplikację Warty oraz mObywatel dla weryfikacji danych logowania ,nie mogąc wykonać logowania z PC-ta to duża przesada. Czy każdy klient Warty zmuszony już będzie do instalacji w/w aplikacji w urządzeniu z którym się często przebywa poza domem i można znacznie łatwiej zagubić lub zostanie skradzione ? To nie oznacza nowoczesność lecz utrudnianie klientowi kontaktu z ubezpieczycielem.
Zaletybrak - jak dotychczas
Wadyproblem z logowaniem z poziomu PC-ta
~Maksim / 2024-06-22 13:40
Ocena: 1.00 / 5
eśli chcesz, żeby za Twoje pieniądze tworzyli dodatkowe trudności i zamiast rozwiązywać problemy dodawali nowe, to oczywiście polecam Ci skorzystanie z Varty. Koszt ubezpieczenia wyniósł ponad trzecią wartości telefonu, a mimo to nie mają umów z autoryzowanymi serwisami Samsunga we wszystkich województwach. W moim telefonie było jedynie stłuczone szkło w kamerze, telefon działał bez zarzutu, kamera robiła zdjęcia bez żadnych problemów i nie powodowała żadnych innych dyskomfortów poza wizualnymi. Mimo tak niewielkiej usterki, musiałem wysłać telefon do innego województwa. Polityka serwisu polegała na tym, że po naprawie telefon jest resetowany do ustawień fabrycznych, a za zachowanie danych trzeba było dodatkowo zapłacić 240 złotych. O tym, oczywiście, nie zostałem wcześniej poinformowany - dowiedziałem się o tym dopiero gdy odwiedziłem serwis. Przypominam, że telefon działał bez zarzutu. Dodatkowo, za dostawę i odbiór telefonu również trzeba było zapłacić dodatkowo, nie otrzymałem żadnych przeprosin za sprawione niedogodności. Poziom komunikacji i zainteresowania pomocą absolutnie nie odpowiada cenie usługi. Jasne jest, że ani ja, ani moi bliscy nie skorzystamy więcej z usług tej firmy i nie polecam Ci tego również.
Zaletybledną na tle wad
Wadypoziom komunikacji
zaangażowanie w rozwiązywanie problemu
ukryte dodatkowe koszty
wysoka cena
~Daniel / 2024-05-16 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Warta jest nic nie warta,są mili i pomocni gdy chcą wepchnąć polisę a gdy coś się stanie to jest problem z wypłatą odszkodowania bo zawsze znajdą jakąś pierdołe.Wszystko przenoszę do innej firmy,która jest żetelna,kompetentna i nie oszukuje klientów NIE POLECAM !!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Krzysztof / 2024-05-09 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Warta to jeden z najgorszych ubezpieczycieli. Ociaga sie z wyplaceniem odszkodowania choc z gory wiadomo jest ze musi to zrobic.
ZaletyNic
WadyNiezetelny
~Lukasz / 2024-05-02 23:19
Ocena: 1.00 / 5
Miałem zapłacony pakiet AC złoty + . Zepsuło mi się auto. Wszystko zaczęło się bardzo sprawnie. Niestety powiedzieli że nie dostarczają auta zastępczego w to miejsce i muszę mieć transfer do Gorzowa Wlkp. Ok zgodziłem się i zostałem przywieziony 30 km od miejsca zdarzenia do miejsca odbioru rzekomego auta. Kazali mi czekać w starej bazie budowlanej na kontakt z wypożyczalnią , która trzymała tam swoje auta. Dzwoniłem do Warty na infolinię średnio co 15 minut i za każdym razem słyszałem, że do 10 minut odezwie się kierowca. Że trwa to tak długo bo ma dużo zleceń, jedna kobieta z infolinii powiedziała nawet że już z kierowcą rozmawiała. Po trzech godzinach gdy znów zadzwoniłem na infolinię dopiero jedna pani (Mirosława) starała się jakoś nam pomóc. Ale też poinformowała że ta firma jest zamknięta i auta nie wypożyczy. 3 godziny czekania i siedzenia na krawężniku bo auto transferowe odjechało na samym początku. Na dworze gorąco. Dzieci płakały. Walizki, fotelik dla dziecka i inne rzeczy które były z nami ograniczały mobilność. Z powodu braku jakiejkolwiek pomocy z Warta wziąłem auto zastępcze indywidualnie z innej firmy w klasie w jakiej miał dać ubezpieczyciel. Teraz nie chcą wypłacić mi tych 900 zł bo rzekomo nie mają sobie nic do zarzucenia ponieważ w umowie nie ma podanego czasu oczekiwania na auto zastępcze. Przy czym sami powiedzieli że takiego auta na tą chwilę nie będzie i że sami nie wiedzą dlaczego byłem tam skierowany. Żenada i chamstwo w rozmowach z konsultantami poza wspomnianą Panią Mirosławą.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji pracowników i brak zaangażowania w chęć pomocy
~Opelo / 2024-04-05 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Omijać oszustów szerokim łukiem!!!!!! Składki płaciłem ale jak doszło do szkody przez ulewy okazało się że dach a dokładnie jest stara tak stwierdziła pseudo pani rzeczoznawca bez doświadczenia i podstawowej j wiedzy o budownictwie zero kompetencji .szkode wyceniał natomiast ktoś kto nie widział na oczy uszkodzenia tylko zdjęcia zrobione telefonem przez panią rzeczoznawcę podkreślam pseudo !!!jak dowiozłem że nie ma papierów na wykonywanie zawody to odpisali że warta nadaje tytuł na wykonywanie rzeczoznawstwa wewnętrznie u siebie ????????????????????
WadySame
~Leszek / 2024-03-10 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Przez siedem lat byłem wraz z małżonką ubezpieczony nażycie w Warcie i co tego że płaciłem składki po 67,00 od osoby, czyli 134,00 każdy miesiąc , pod koniec 2023 roku dostałem informację o podwyżce składki na ubezpieczenia na życie na kwotę 93,00 zł. od osoby , w zamian za podniesienie składki Warta nie oferowała mi nic w zamian -czyli podwyżki świadczenia mimo że stawka ubezpieczenia wzrosła blisko 50% to ubezpieczony z tego tytułu nie korzystał nic i to że przez blisko siedem lat płacenia nie mam nic, pieniądze przepadły , jeszcze bym się z tym zgodził jak by podwyżka stawki ubezpieczeniowej wzrosła o 14-15 % tyle ile wyniosła inflacja. A ja jestem w plecy blisko 7000 tysięcy w plecy i z tego tytułu nie mam nic. Więc moja opinia jest taka że Warta nie jest solidną firmą i straciła moje zaufanie ,bo to dla mnie jest zagranie czysto złodziejskie !!!!
Zaletybrak
WadyNie solidna firma brak jakich kolwiek możliwości negocjacji i konsultacji ze strony Warty
~Jola / 2024-03-07 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim ta firmę. Jestem poszkodowaną w kolizji i oczywiście nie chcą mi wypłacić pieniędzy adekwatnych do szkody.
ZaletyBrak
~Piotr / 2024-02-20 17:19
Ocena: 2.33 / 5
Dodzwonić się do TU "WRTA" poprzez infolinię: 502 308 308 jest raczej niemożliwe, mnie się nie udało a próbowałem kilka razy i o różnych porach dnia i ciagle słyszalem przez kikanascie minut "wszyscy konsultacji są zajęci"
~Ja / 2024-02-10 05:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma huj wam w dupę nie polecam tej zjebanej firmy . Miałem poparzenie ||stopnia trzech palców i nadgarstka wypadek w pracy . Sprawa zostala do nich zgłoszona . Stwierdził że ubytku na zdrowiu nie miałem
ZaletyBrak
WadyBrak
~Kinga / 2024-01-18 10:07
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM wypowiadać polisy przez formularz kontaktowy gdyż trzeba załączyć podpisane własnoręcznie wypowiedzenie, a jeśli tego nie ma, pomimo otrzymania informacji na maila, że sprawa została zrealizowana, polisa nie zostaje wypowiedziana. Poimo winy towarzystwa i tak trzeba zapłacić za ubezpieczenie choć samochód został ubezpieczony w innym towarzystwie, a dwóch ubezpieczeń OC mieć nie można.
~Ania / 2024-01-10 20:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma ubezpieczeniowa to Warta a HDi to ich grupa ????????????
Widzę, że nawet na Google opinie są usunięte. Na FB jak napiszesz opinie negatywna odrazu Cie zablokują ????????????