strona 1 z 43
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2025-10-24 17:48Ocena: 1.00 / 5
Zgłosiłam awarię samochodu i potrzebowałam lawety w ramach ubezpieczenia ERGO Hestia. Zgłoszenie zrobiłam około godziny 12:00. Powiedziano mi, że w ciągu 45–90 minut ktoś się ze mną skontaktuje i laweta przyjedzie. Niestety po dwóch godzinach ciszy musiałam dzwonić ponownie. Dopiero wtedy usłyszałam, że spróbują skontaktować się z kierowcą.
Po około 30 minutach zadzwonił inny konsultant, pytając, czy potrzebuję lawety „na teraz, czy może na później” – mimo że już od dwóch godzin czekałam. Obiecał, że oddzwoni za 5 minut, ale znów się nie odezwał. Kiedy ponownie zadzwoniłam sama, dowiedziałam się, że laweta będzie dopiero za półtorej godziny.
Ostatecznie kierowca przyjechał punktualnie, był bardzo miły, profesjonalny i naprawdę zasługuje na pochwałę. Co więcej, sam powiedział mi, że otrzymał zlecenie dopiero w momencie, gdy ja zadzwoniłam drugi raz – czyli dopiero wtedy, gdy ponowiłam zgłoszenie. Wcześniej był nawet w mojej okolicy i mógłby przyjechać dużo szybciej, ale nikt nie przekazał mu zlecenia.
To bardzo rozczarowujące, że w stresującej sytuacji zamiast realnej pomocy musiałam się wielokrotnie upominać o usługę, która powinna działać sprawnie.
Kierowcy – ogromny plus.
Organizacja i komunikacja – niestety duży minus. -
-
~Bartek / 2025-10-19 16:46Ocena: 1.67 / 5
już 12 dzień nie mogę się doprosić oferty od agenta.Tak jest co roku. Na stronie i na infolinii odsyłaja do agenta a agent odrzuca moje telefony i nie przesyła oferty. Może tak działaja czekając aż się polisa przedłuży automatycznie . Wypowiadam polise i przechodze gdzie indziej. Koszmar. ZaletyBrakWadyzero kontaktu z agentam , 12 dni czekam na ofertę. Nie moge się doprosić. -
~Vary / 2025-10-07 05:16Ocena: 1.00 / 5
Dramat pod każdym względem. Nie odpowiadają na maile nie odbierają telefonu rozmowy z botem. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu. 5 dni walki o samochód zastępczy -
~Karol / 2025-09-29 22:53Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem samochód 4 dni przed końcem ubezpieczenia, wykupiłem nowe na cały rok za 450zl w unice po tygodniu dostaje list do zapłaty 44zl za 4 dni ubezpieczenia gdzie poprzedni właściciel zapłacił na cały rok 419 za co 44zl za 4dni pani powiedziała że to nowa kalkulacja jaka kalkulacja 4tys na rok wychodzi 11zł za dzień jawne oszustwo oczywiście odwołanie nic nie dało jeszcze za 13min infolini 9zl mam do zapłaty do telefonu oszuści i złodzieje ZaletyOszuściWadyZłodzieje -
~Niezadowolony klient / 2025-09-27 11:28Ocena: 1.00 / 5
HESTIA Najbardziej złodziejska firma ubezpieczeniowa. Dostałem zwrot ubezpieczenia samochodu OC po jego sprzedaży i rezygnacji przez nową właścicielkę. Po trzech tygodniach od wykupienia polisy, Hestia skonsumowała 90 procent zapłaconej kwoty (opłacono całość jednorazowo) zwracając 10 procent wpłaconej kwoty. Nowa właścicielka miała taki sam pakiet zniżek jak ja. Drugi raz zostałem przez nich oszukany w podobnych okoliczościach. Poprzednio ubezpieczając samochód AC w niecały miesiąc utracił on 50 procent wartości i od tej zaniżonej kwoty wypłacili mi odszkodowanie. Powoływali się na opinię biegłego który nigdy nie widział mojego samochodu. -
~BODZIO SMOLEŃ / 2025-09-24 19:04Ocena: 1.00 / 5
FIRMĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM NIE SPODZIEWAJCIE SIĘ ŻE WYPŁACĄ GODZIWE PIENIĄDZE.
WIDZĄ TYLKO KLIENTA JAK KOŃCZY SIĘ UMOWA ABY TYLKO KASĘ ZGARNĄĆ. ŻENADA I DZIADOSTWO NIE POLECAM NIKOMU.ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE JAKIE MOGĄ WYSTĘPOWAĆ ŁĄCZNIE Z PATOLOGIĄ. -
~Martika / 2025-09-24 13:34Ocena: 1.33 / 5
W czerwcu moja mama wybrała się na wycieczkę życia do Neapolu organizowanej przez biuro podróży Itaka. Pierwszy raz podróż samolotem za granicę, więc wykupiła prawie najwyższy wariant ubezpieczenia żeby czuć się bezpiecznie. Los chciał inaczej...???? Już drugiego dnia trafiła do szpitala. Okazało się że to zapalenie opon mózgowych... więc osłabiło ja do tego stopnia że nie dała rady nawet trzymać telefonu w ręce. Przez parę dni walczyliśmy o jakąkolwiek informacje co z nią się dzieje,całą rodzina zestresowana. Biuro podróży nie wysłało nikogo do szpitala sprawdzić co się dzieje z mamą. Wycieczka zostawiła ją i wróciła do Polski uprzednio nie sprawdzając nawet czy jest w stanie wrócić do domu. Bez języka,w złym stanie fizycznym i psychicznym została w szpitalu. Dzwoniąc na infolinię Itaki informowali nas w nieprzyjemny sposób że nie jesteśmy strona w sprawie, więc nic nam (rodzinie) do tego. Do tego jeżeli jest w szpitalu to opiekę przejmuje ubezpieczalnia, Ergo Hestia. I tu kolejne dziesiątki rozmów telefonicznych i obietnice pomocy. Generalnie skończyło się tak że z ojcem sami polecieliśmy szukać mamy. Musieliśmy zapłacić za loty i noclegi (tydzień) z własnej kieszeni. Ubezpieczenia turystyczne obejmowało zwrot naszych kosztów. Jednak po powrocie gdy sytuacja zdrowotna mamy była stabilna,zaczęliśmy kontaktować się z ubezpieczalnia o zwrot kosztów. Robią wszystko żeby tego nie wypłacić... Także sprawa dla Wszystkich którzy chcą skorzystać z usług tych firm warta przemyślenia... Bo przecież dwie znane duże firmy i więc człowiek powinien być zaopiekowany. Na pewno to była,, wycieczka życia " ale nie w takim sensie jak człowiek się spodziewał. WadyNie wypłacają odszkodowania podróży -
~Marcin.K / 2025-09-19 18:57Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam pseudofirmy ErgoHestia
Poniżej moja historia:
W lipcu 2023 ubezpieczyłem samochód, i to ErgoHestia zasugerowała wartość pojazdu na kwotę 86039 zł i od takiej kwoty pobrali składkę .
W Lipcu 2024 ErgoHestia zaproponowała przedłużenie polisy i wycenili auto na 81933 zł i od takiej kwoty pobrali składkę.
Czyli w ciągu roku wartość auta spadła tylko o 4116 zł i jak narazie wszystko jest ok. Mały spadek wartości pojazdu wg ErgoHestia.
W Grudniu 2024 doszło do wypadku, nie z mojej winy i została uznana szkoda całkowita.
A teraz zaczną się dziać dziwne kalkulacje i wyliczenia.
Według ErgoHestia samochód w grudniu 2024 przed wypadkiem był już warty tylko 57850 zł, czyli po 5-ciu miesiącach od przedłużenia umowy samochód stracił na wartości 24083 zł. (gdzie wcześniej jak pobierali składki w ciągu roku samochód stracił na wartości jedynie 4116 zł )
Teraz moje pytanie :
Jeżeli w momencie ubezpieczania samochodu wartość została zawyżona to czy nie oznacza to że doszło do wyłudzenia pieniędzy od klienta ?
Wg mnie to jest jawne oszustwo i takie praktyki powinny być karane .ZaletybrakWadylikwidacja szkody to jkieś nieporozumienie !!! -
-
~POLKA / 2025-09-16 17:07Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM .Płyta Indukcyjna jest ubezpieczona od nieszczęśliwych wypadków ALE nieszczęśliwy wypadek według ERGO HESTII nieszczęśliwy wypadek to HURAGAN, POTOP TRZĘSIENIE ZIEMI I INNE TEGO TYPU które w żaden sposób nie mogą być przyczyną nieszczęśliwwego wypadku INDUKCJI.I NIE WIEM MAM UBEZPIECZONĄ INDUKCJĘ CZY NIE MAM UBEZPIECZONEJ INDUKCJI ALE OPŁACIŁAM SKŁADKĘ ROCZNĄ ZaletyZadne ZaletyWadySame wady -
~Milosz / 2025-09-16 10:50Ocena: 1.00 / 5
Odradzam ubezpieczenie elektroniki. Miałem pełny pakiet na płytę indukcyjną i jak mi kubek spadł z szafki i rozbił płytę to stwierdzili ze zdarzenie nie wyczerpało znamiom nieszczęśliwego wypadku inodmawiają wypłaty. Nie wiem czy miało by mi jeszcze głowę do tego rozbić żeby to był nieszczęśliwy wypadek. Odradzam. Pieniądze wyrzucone w błoto ZaletyZadnejWadyOwu sformuowane tak by nie wypłacić klientowi odszkodowania. Naciągacze -
~XXX / 2025-09-10 10:59Ocena: 1.00 / 5
Nie warto ubezpieczać sprzętu rtv w tej niby firmie.Kiedy ubezpieczasz tv musisz za kazdym razem podczas umowy wysyłać tv do serwisu,nawet w przypadku kiedy tv zapsuje sie drugi raz z tą samą usterką musisz odsyłać do serwisu Typowe działanie na niekorzyść klienta.Klient nie ma żadnego prawa w decyzji,musisz i koniec,Obsługa bardzo denerwująca traktująca z góry klienta.Regulamin polisy nie obowiązuje,jak juz zapłacisz jesteś nikim.Serwis autoryzowany nie umie naprawić usterki.Nie polecam tej firmy jeżeli chodzi o sprzęt RTV. nIE WYMIENIĄ ,NIE NAPRAWIĄ I ZROBIĄ Z KLIENTA OFIARĘ. ZaletyBRAKWadyNiekompetencja,wprawadzanie w błąd. -
~Odios32 / 2025-08-29 16:56Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam!!! Trzymać się od tej firmy jak najdalej !!! Wszystko na ostatnią chwilę (termin 30 dni ) a na końcu pismo że przedłużają bez terminu ponieważ brak lekarza orzecznika!!! Prosta sprawa ale przeciągany termin do końca i jeszcze dłużej! Żenujące dla takiej firmy jak Hestia. NIE POLECAM !!! ZaletyBrak zalet -
~olablabla / 2025-08-17 11:33Ocena: 1.00 / 5
W sytuacji kryzysowej, brak kontaktu z numerem alarmowym, mimo wielu prób. ZaletybrakWadyzero wsparcia i kontaktu w nagłym przypadku -
~Arkadiusz / 2025-08-16 13:11Ocena: 1.00 / 5
Pod koniec okresu polisy OC, miluteńka Pani takim słodkim głosikiem zaproponowała drożej niż obecnie. No to ja pytam ją dlaczego drożej niż obecnie. A ona na to, a no wiem Pan wszystko idzie w górę....a ja mówię, jak to wszystko, bo mi wypłata jakoś w górę nie poszła. Tak mnie chciała tym milutkim głosikiem w manewrować... gadu gadka...to ja panu przygotuje dokumenty, żeby pan nie musiał czekać, a pan tylko przyjdzie i podpisze. Mówię, dobrze niech tak zostanie....i co z robiłem? Nie poszedłem do milutkiej Pani z Ergo Hestia, za to poszedłem do PZU. Potem zadzwoniła zdziwiona że ja do niej nie przyszedłem. A ja powiedziałem, że jesteście za drodzy poszedłem tam gdzie taniej. A z jakością to i tak wszędzie wiadomo wszystko pazerne na kasę. Aby nie wypłacić w razie czego. Już mnie chciała Pani z Ergo Hestia szybciutko w manewrować w dokumenciki pieniążki i zadowolona i alleluja i do przodu, prezesom wakacje sponsorować. A tu zdziwienie, jeszcze się oburzyła, że ja już panu dokumenty przygotowałam. A ja mówię....a co Pani taka nadgorliwa była. Według mnie to rodzaj bezczelnego wyłudzania. WadyWyłudzanie -
~Mateusz / 2025-08-13 10:47Ocena: 1.00 / 5
Zwykli naciągacze i oszuści. Wycena szkody z oc sprawcy pomijała kluczowe elementy uszkodzenia. Np zderzak po uderzeniu został cofnięty do wewnątrz auta z obu stron, Pan H.Snopkiewicz nie potrafił jednak ani znaleźć numerów części, ani nie rozumiał że skoro zderzak cofnął się z obu stron, to ślizgi uszkodzone będą na pewno nie tylko z jednej. Nie odróżniał też zderzaka i jego elementów w Audi S8 w którym powstała szkoda, od zwykłej Audi A8. Wykazał się niekompetencją w tworzeniu kosztorysu na tyle dużą, że zaniżył (prawdopodobnie celowo) kosztorys na połowę pierwszej propozycji którą od ręki chcieli mi wypłacić (ale nie zgodziłem się na nią). Liczą że ludzie są tak głupi że nie wiedzą jak z nimi walczyć. Tym czasem na rynku firm skupujących szkody jest na tyle dużo że nie wychodząc z domu można ich zabić ich własną bronią. Ciekawe jak długo jeszcze pociągną prowadząc taką politykę firmy ale oby jak najkrócej czasu im zostało. ZaletyŻadnychWadyUtrudniony kontakt, próba wyłudzenia zgody na ugodę w sprawie szkody, rażące zaniżanie kosztorysów, niekompetentna kadra pracownicza, czas wypłaty odszkodowania. -
~Isa / 2025-08-11 13:08Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma ubezpieczeniowa – ERGO HESTIA!
Stanowczo odradzam wszystkim! Moja córka, podczas w pełni opłaconego ubezpieczenia zimowego wyjazdu, złamała nogę w kostce w trakcie rekreacyjnej jazdy na snowboardzie. Była całkowicie początkująca, dopiero zaczynała, a mimo to firma stwierdziła, że nie należy jej się odszkodowanie. Przez rok cierpiała – wielokrotne prześwietlenia, leczenie, ból i trwały uszczerbek na zdrowiu. Dziecko męczyło się miesiącami, a ERGO HESTIA bezdusznie umyła ręce.
To skandal, jak traktują swoich klientów – szczególnie dzieci! Zawsze problemy z wypłatami, ciągłe szukanie pretekstów, żeby nie wypłacić ani złotówki. W mojej opinii – firma nastawiona wyłącznie na branie pieniędzy, a nie na pomoc. Nigdy więcej i nikomu nie polecam! -
-
~Kanrad / 2025-08-07 11:25Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Ubezpieczenie rezygnacji z podróży w Ergo Hestia z Itaka. Pomimo dostaczenia kart wizyt oraz zaświadczeń od 2 lekarzy że mam atak rwy kulszowej, ubezpieczyciel stwierdził że wykupiłem wycieczke będąc chorym żeby stracić pieniądze. Omijajcie szerokim łukiem. Już miałem 2 opcje ubezpieczenia samochodu u nich bo finansowo najlepiej to wyglądało ale oczywiście wybrałem innego ubezpieczyciela bo na nich szkoda nerwów. Zaletynie maWadynastawienie na przekręcenie klienta -
~Lolo888 / 2025-08-05 12:47Ocena: 1.00 / 5
Czas oczekiwania i jakość obsługi K A T A S T R O F A !!!Szkoda zgłoszona w dniu powstania (dzika zwierzyna) obiecany kontakt w 48 godz. roboczych, nie poszło potrzebny był kontakt, pierwsze oględziny kolejne dwa dni, przesłanie wyceny kolejne trzy dni. Zaproponowana kwota nie wystarczyła nawet na samą szybę do tego modelu. Kolejny kontakt warsztat zaproponował swoją wycenę (przesłanie dokumentów) kolejne 11 dni oczekiwania, a po kolejnym kontakcie opiekun szkody poinformował że kolejna kalkulacja została wysłana zarówno do mnie jak i do warsztatu NIC BARDZIEJ MYLNEGO!!! Kolejny kontakt (zaznaczam że minął już miesiąc) opiekun dosyła kalkulację.
ZaletyZalety; szkoda że nie można przyznać ujemnych dałbym z -10 a tak tylko mogę postawić 0WadyMinusy;
- opiekun nie oddzwania na 11 kontaktów oddzwonił 1
- wycena nie wiem skąd tak niskie ceny części, nawet aliexpress i temu nie oferuje części w tak niskich cenach
- pokazanie problemówm po szkodzie zaznaczone lecz opisane że nie występuje -
~P.M. / 2025-07-27 14:56Ocena: 1.00 / 5
Opinia o Ergo Hestii – ku przestrodze dla potencjalnych klientów
Z dużym rozczarowaniem obserwuję sposób, w jaki Ergo Hestia prowadzi sprawę dotyczącą wypłaty świadczenia z polisy na życie po śmierci osoby bliskiej. Pomimo dostarczenia pełnej, obszernej dokumentacji medycznej w wymaganym terminie, firma ubezpieczeniowa od wielu tygodni nie przedstawiła żadnej wiążącej decyzji ani nawet konkretnej informacji, na jakim etapie znajduje się postępowanie.
Kontakt z towarzystwem ubezpieczeniowym jest utrudniony – odpowiedzi są lakoniczne, nieprecyzyjne, a całość sprawia wrażenie unikania odpowiedzialności. Mam poczucie, że celowo przedłuża się postępowanie, licząc na zniechęcenie klienta i jego rezygnację z dochodzenia należnych świadczeń.
Z perspektywy osoby, która znalazła się w trudnej sytuacji życiowej, mogę stwierdzić jedno: w momencie próby nie otrzymałam żadnego wsparcia. Wręcz przeciwnie – zetknęłam się z formalizmem, brakiem empatii oraz mechanizmami, które zdają się działać przeciwko ubezpieczonemu.
Apeluję do osób rozważających wybór ubezpieczyciela: zanim podejmiecie decyzję, dokładnie sprawdźcie opinie o praktykach danej firmy. W moim przypadku Ergo Hestia zawiodła na całej linii – i nie życzę nikomu, by musiał przechodzić przez podobne doświadczenie.ZaletyBrak zaletWadyDużo wymieniać! Pierwszy raz spotkałam się z taką firmą.. -
~K A / 2025-07-22 17:09Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Proszę omijać firmę szerokim łukiem. Wykupiłem wycieczke a pózniej zachorowałem. Dostarczyłęm dokumentacje medyczną od 2 lekarzy która potwierdziła moje dolegliwość a oni stwierdzili żę wykupiłem wycieczke będąc chorym...żęby starcić pieniądze i nie pojechać. Sprawa oczywiści skończy się w sądzie ZaletyNie ma zaletWadyWszystko
strona 1 z 43
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
