Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 362 opinii

1.50 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 19
  • ~Ikoner / 2020-02-22 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Na pralkę była wykupiona polisa pogwarancyjna na 4 dodatkowe lata. Po 3 latach w pralce Amici pękła szybka od drzwiczek. Pęknięcie wynikało z wady fabrycznej szybki i jej słabym umocowaniem plastik bezpośrednio do szkła bez żadnej uszczelki gumowej. Nowa szybka kosztowała ok 110zł z wysyłką. Ubezpieczyciel odrzucił szkodę, przekierowując winę na moją stronę, mimo wysłania zdjęć. Nie polecam ubezpieczyciela Ergo Hestia. Już nigdy nie wykupię żadnej polisy z tego towarzystwa.
    Wady- ubezpieczają wadliwy towar i robią wszystko by nie wypłacić szkody
  • ~Masakra / 2020-02-21 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Telefon iPhone 7 wzięty na raty z ubezpieczeniem na ekran. Ekran się zbił telefon pojechał na ubezpieczenie do nieautoryzowanego serwisu gdzie wymieniono ekran na nieoryginalny tylko jakaś podróbkę. Dzięki czemu telefon stracił gwarancję w sklepie. Oszustwo
  • ~dalia45 / 2020-02-21 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam

    Złamałam na wakacjach rękę. Hestia na odległość, wg widzimi się , uznała 2% uszczerbku na zdrowiu (brak jakiejkolwiek notatki i pieczątki ich lekarza). Ponieważ ręka mnie cały czas boli, odwoływałam się od tej decyzji. Hestia podrzymywała 2 % uszczerbku. Napisałam do rzecznika finansowego i prosiłam , bym miała możliwość osobistej diagnostyki lekarskiej. Rzecznik wystosował do ubezpieczyciela pismo , ale nie mają zamiaru wystawić komisji lekarskiej i nadal upierają się na 2 %. Będę walczyć !
  • ~NiezadowolonyKlient / 2020-02-20 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza polisa jaką można wykupić. Ubezpieczyłam laptop, oczywiście przy zgłaszaniu szkody wszystko bardzo miło, zgłosiłam zasilacz oraz matrycę. Po kilku dniach od wysłania zadzwonił Pan z serwisu z informacją, że mogę zapłacić 100 zł za wgranie systemu (formatowanie nie miało tu żadnego sensu), jednak zrezygnowałam z tego mówiąc, że już wystarczająco zapłaciłam za ubezpieczenie, z systemem sobie sama poradzę. Pan w serwisie powiedział ponadto, że matryce zaraz będą wymieniać. Laptop wrócił, włączam go i system nie ruszony, czyli serwis chciał wyłudzić pieniądze za nic, a po drugie matryca nie wymieniona, gdyż serwis jak widać odegrał się ze rezygnację z dodatkowych płatności. Nie zostałam poinformowana w żaden sposób o odmowie wymiany matrycy. Pani przy obsłudze po prostu mnie olała przy zgłaszaniu zażaleń. Byle nakręcić kogoś na zapłacenie hajsu z czego nic się nie ma jak jakaś szkoda zaistnieje.
  • ~klaudia / 2020-02-20 14:20
    Ocena: 5.00 / 5
    przemiłą obsługa, dobry kontakt z klientem, nie mam żadnych uwag
  • ~Patrycja / 2020-02-18 12:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja miałam tylko styczność w stacjonarnej placówce i bardzo podobało mi się to jak fachowo do mnie podeszli. Co jak co, ale kadrę mają świetnie przeszkoloną. :)
  • ~Maciej / 2020-02-17 13:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Ode mnie dzisiaj piątka. Bardzo mili pracownicy, dodzwoniłem się na infolinię w 30sek i w kilka minut dostałem profesjonalną odpowiedź na swoje pytanie. Pozdrawiam
  • ~Andrew / 2020-02-17 02:21
    Ocena: 1.00 / 5
    24/7 servis telefoniczny ....za kazdym razem inny oriwadzi twoja sprawe i kazdoazow musisz powtarzac ta sama dluga historie ...i tak nie bedzie odnotowana i załatwiona jak prosiłeś
    WadyInwalidztwo organizacyjne
  • ~Krzysiek / 2020-01-26 22:31
    Ocena: 1.33 / 5
    udostepniam odpowiedż z gwarancji dodatkowej w hestii niepolecam !!!!!!!!!!!!!!!!! wielkie oszustwo !!!!!!!! zaznaczam że hestia nie posiada protokołu szkody a dowód to zdjęcie przesłane po 3 miesiacach

    Szanowny Panie,

    w załączeniu przesyłam odpowiedź na Pana poprzednią reklamację. Ustosunkowując się do Pana zastrzeżenia przekazanych za pośrednictwem infolinii 07.01.2020 r., proszę o przyjęcie poniższych wyjaśnień.

    Informuję, iż brak jest podstaw do rozliczenia szkody z OC działalności firmy transportowej. Zgodnie z wyjaśnieniami punktu naprawczego, w dniu przyjęcia sprzęt posiadał przedmiotowe uszkodzenie. Zdjęcie w załączeniu. Nie potwierdzono, że sprzęt został uszkodzony w transporcie.

    Punkt naprawczy cały czas wyraża chęć wymiany wyświetlacza na najwyższej klasy zamiennik. Przez zamiennik rozumiemy tutaj wyświetlacz zbudowany z oryginalnego LCD oraz zamiennego szkła oraz ramki. Tego typu zamienniki charakteryzują się takimi samymi parametrami jak oryginalne. Jasność, balans bieli, nasycenie kolorów oraz grubość wyświetlacza są takie same jak w przypadku oryginalnego wyświetlacza. Na wszystkie wymienione elementy serwis udziela 12 miesięcznej gwarancji.

    Zaznaczam, że zgodnie z § 19 ust.3 Warunków Ubezpieczenia, Ubezpieczyciel pokrywa wyłącznie koszty naprawy, ustalane na dzień wystąpienia szkody, niezbędne do przywrócenia prawidłowego działania ubezpieczonego sprzętu, a zgodnie z § 19 Warunków Ubezpieczenia rozmiar szkody ustalany jest według uprzednio uzgodnionych z Centrum Autoryzacji Szkód kosztów: robocizny, części zamiennych, dojazdu pracowników punktu naprawczego do sprzętu o wadze powyżej 10 kg i sprzętu w zabudowie.

    Zgodnie z powyższymi postanowieniami Warunków Ubezpieczenia, nie jest obligatoryjne używanie do naprawy realizowanej w ramach likwidacji szkody wyłącznie części oryginalnych.

    Z uwagi na powyższe, brak jest do podstaw do uznania skargi za zasadną. Stanowisko Towarzystwa Ubezpieczeń pozostaje bez zmian.
    Zaletybrak
    Wadynaciagacze wyłudzacze
  • ~Marek / 2020-01-24 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Krzak. Nie polecam nikomu . Niekompetentni pracownicy.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Aleksander / 2020-01-21 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ubezpieczę się u nich dlatego, że wiem co przeżywa poszkodowany przez osobę tam ubezpieczoną. Droga przez mękę. Wszystko zaniżają, począwszy od kosztów naprawy, po czas na jaki przysługuje auto zastępcze z OC sprawcy!
    Zaletybrak
    Wadyzaniżają odszkodowania z OC
  • ~Zibi / 2020-01-17 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny burdel, wypowiedzieć umowę to nie lada wyczyn, a to podpisu brak, a to nieskuteczne... itp, na siłę chcą zatrzymać ofiarę wbrew jej woli i kasować dalej przedłużąc umowy z automatu.
    Omijać z daleka tych cwaniaczków.
    Ostrzegać innych.!
    ZaletyBrak
    WadyJedne z najwyższych składek w Polsce.
  • ~Alan / 2020-01-17 01:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!
    Zabrali auto zastępcze z OC sprawcy po 5 dniach gdy nawet ich pracownik nie pojawił się w tym czasie.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~kolojack / 2020-01-16 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Same problemy ze zgłoszeniem sprzedaży pojazdu wysłałem fakturę sprzedaży a oni nadal domagają się opłaty za oc. zgłoszone przez telefon i złą stronę internetową. Tylko brać kasę nic nie dać. NIE POLECAM NIE ZADOWOLONY NIGDY W ŻYCIU WIĘCEJ
    ZaletyNIgdy Więcej
    WadyBrakło kontaktu z ich strony jeden telefon niech se pan wejdzie na stronę
  • ~egortar / 2020-01-13 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw przez 4 mies pobierają składkę za sprzedane auto (sprzedaż zgłoszona), później kolejne 4 miesiąca walki za zwrot i już ponad miesiąc czekania na przelew wyslany 9 grudnia. Kłamstwo i oszustwo
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~XXX / 2020-01-07 12:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Same problemy.Podając zmianę adresu wysłaną za potwierdzeniem odbioru i potwierdzoną odbiorem...
    NIC NIE DAJE!!!Nadal poczta jest kierowana pod stary adres.
    Infolinia,58 555 63 00 w podanych godzinach 10.00 - 18.00...może się komuś uda dodzwonić...życzę powodzenia.
    Rezygnacja z polisy OC czy sprzedaż auta w trakcie jej trwania pomimo wysłanych dokumentów JEST NIE PRZYJMOWANA
    DO WIADOMOŚCI.
    STARAJĄ SIĘ WYŁUDZIĆ ILE SIĘ.
    DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z POLISĄ W S.T.U ERGO HESTIA W SOPOCIE.
    OSOBIŚCIE ODRADZAM,są tańsze ubezpieczalnie,łatwiejszy kontakt
    i łatwiej odstąpić od zawartej,kończącej się polisy.
    ZaletyNIE DOSTRZEGAM.
    WadyTYLE,ŻE NIE SPOSÓB OPISAĆ BEZ OBRAŻANIA,BRAK SŁÓW!!!
  • ~Ewa / 2020-01-06 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Same problemy. Nie polecam ze względu na brak pomocy po szkodzie. Wypełniłam długi wniosek na stronie internetowej po szkodzie w piątek, dopiero w poniedziałek się ze mną skontaktowali. Jak Pani z infolinii usłyszała że mam już auto zastępcze to zaczęła mnie straszyć tym, że sama będę musiała za to płacić.
    ZaletyBrak kontaktu w wekeend
    WadyStraszą poszkodowanych że będą płacić za auto z oc sprawcy
  • ~Paweł / 2020-01-05 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako poszkodowany przez sprawcę ubezpieczonego w Hestii przeżyłem prawdziwe piekło. O wszystko się trzeba wykłucać. Zaniżone odszkodowanie, auto zastępcze zabrali przed wypłatą bo twierdzą że za kosztorys mogłem kupić części i zacząć naprawę. Stanowczo odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Irek / 2019-12-31 10:09
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo dobra oferta oraz miła obsługa w lokalu polecam
  • ~ErgoHestiaToZłodzieje / 2019-12-27 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno i wodorosty. Pomimo opłaconego ubezpieczenia po rekalkulacji chcieli 800 zł dopłaty za pół roku. W innych ubezpieczalniach kwota ubezpieczenia za cały rok 600-1000 zł . Po wypowiedeniu umowy za kilka dni przysłli dopłatę 100 zł. Zwykła banda złodziei.
    ZaletyZłodzieje
    WadyZłodzieje
strona 1 z 19
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.61, ilość opinii: 368
Hestia
Ocena: 1.50, ilość opinii: 362
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Generali
Ocena: 1.76, ilość opinii: 186
AXA
Ocena: 1.50, ilość opinii: 137
MTU
Ocena: 1.63, ilość opinii: 133
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 119