Czas oczekiwania i jakość obsługi K A T A S T R O F A !!!Szkoda zgłoszona w dniu powstania (dzika zwierzyna) obiecany kontakt w 48 godz. roboczych, nie poszło potrzebny był kontakt, pierwsze oględziny kolejne dwa dni, przesłanie wyceny kolejne trzy dni. Zaproponowana kwota nie wystarczyła nawet na samą szybę do tego modelu. Kolejny kontakt warsztat zaproponował swoją wycenę (przesłanie dokumentów) kolejne 11 dni oczekiwania, a po kolejnym kontakcie opiekun szkody poinformował że kolejna kalkulacja została wysłana zarówno do mnie jak i do warsztatu NIC BARDZIEJ MYLNEGO!!! Kolejny kontakt (zaznaczam że minął już miesiąc) opiekun dosyła kalkulację.
ZaletyZalety; szkoda że nie można przyznać ujemnych dałbym z -10 a tak tylko mogę postawić 0
WadyMinusy;
- opiekun nie oddzwania na 11 kontaktów oddzwonił 1
- wycena nie wiem skąd tak niskie ceny części, nawet aliexpress i temu nie oferuje części w tak niskich cenach
- pokazanie problemówm po szkodzie zaznaczone lecz opisane że nie występuje