Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 416 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 21
  • ~Toska / 2021-06-09 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Kolejny raz się przekonałam jak nabijają ludzi w balona! Zapłaciłam duże pieniądze za ubezpieczenie sprzętu AGD do domu i teraz zostałam ze zniszczonym sprzętem! NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ ZABIORĄ TYLKO KASĘ I NIC Z TYM NIE ZROBIĄ. Panie pracujące na infolinii zachowują się jak maszyny powtarzają tylko jedne zdanie i tyle nie dociera do nich co się mówi, nawet nie próbują pomóc rozwiać problem ! Obsługa nieprzyjemna. W dodatku mamy 21 wiek co to za sprzęt gdzie państwo rozmawiacie z klientem a w tle słuchać rozmowy innych klientów!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko ! Słaba obsługa, wysokie stawki za co nic potem i tak nie można załatwić !
  • ~Beata B. / 2021-06-08 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Miałam ubezpieczenie dodatkowe. Wymienione zostały mi w telefonie używane rzeczy. Ergo Hestia wypięła się na mnie kiedy do nich napisałam. Dodatkowo ich podwykonawca uszkodził mi tylnia część telefonu a ergo Hestia odpisala że " az tak bardzo nie widać...."

    Natomiast OC w samochodzie..... Wysłane zostało wypowiedzenie. A oni każą płacić....
    ZaletyNie ma
    WadyWiele
  • ~mayomi / 2021-06-01 15:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Faktycznie czasami składki okażą się super, ale potem problemy przy likwidacji szkody. Chciałam wymienić pękniętą szybę z polisy AC. Przy zgłoszeniu wszystko wydawało się proste i szybkie, miałam mieć wymienioną szybę w przyspieszonym procesie (do 7 dni) jak wybiorę ich serwis. Wybrałam ... okazało się, że serwis musi zamówić (miesiąc czekania). Zapytałam czy mogę zmienić na serwis który ma szybe i wymieni mi to w kilka dni. Trwa przepychanka z emailami albo brak reakcji ze strony Ergo Hestii. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak szybkich działań, przeciąganie procedur likwidacji szkody
  • ~Nitka / 2021-06-01 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w żadnym stopniu ich praca nie jest profesjonalna. Nie informują o niczym a tylko żądają zapłacenia składki, stawki są kosmiczne

    Omijajcie wielkim łukiem.
    Zaletybrak
    WadyCała działalność, stawki
  • ~Ewa / 2021-05-21 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa. Przysyłają pismo, że brałam udział w kolizji NIE SPRAWDZAJĄC danych na oświadczeniu ( w kolizji brały udział zupełnie inne osoby i inne samochody). Musiałam sama pisać pisma i wyjaśniać, a ze strony Hestii nie uslyszałam nawet przepraszam. Omijać szerokim łukiem!!!
  • ~Marcin / 2021-05-18 09:20
    Ocena: 4.00 / 5
    Super obsługa. Ja bez problemu dogadałem się na korzystną ofertę także zostawiam wysoką ocenę.
  • ~Jurek / 2021-05-13 15:03
    Ocena: 5.00 / 5
    OC i AC kolejny raz dobrałem sobie od nich, bo się po prostu sprawdzają, a po co coś zmieniać co jest dobre
  • ~Magdalena / 2021-05-12 15:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Kontaktowałam się niedawno z centrum alarmowym Ergo Hestia. Ogólnie spoko, szybki kontakt, miła obsługa, profesjonalne podejście do klienta
  • ~Rafal / 2021-05-10 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem samochod z tym ubezpieczeniem
    Dostałem polisę czy jestem zainteresowany ubezpieczeniem
    OC 3200 zł na rok ????????
    W Innej ubezpieczalni razem z assistance 1090 ZŁ

    A prawie zapomniałem dołączyć że za miesiąc czasy co mam ten samochod z ubezpieczeniem Ergo Hesta musiałem zapłacić 319 zł(za miesiąc) to powoli 1/3 składni ubezpieczeniowej za ten samochodu na rok
    Absurd i złodziejstwo
    NIE POLECAM!
  • ~Zawiedziony / 2021-05-07 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dają absurdalną ofertę ubezpieczenia mimo bycia u nich ubezpieczonym, konkurencja jest w stanie dać od ręki 200-300 zł mniej. Dział obsługi klienta porażka - tydzień oczekiwania na odpowiedź, która i tak nic nie wnosi.
    Wadydroga oferta przedłużeniowa, bardzo długi czas oczekwiania na odpowiedź
  • ~niestety klient / 2021-04-14 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam opinie, bo sie zastanawiam czy tylko mnie robią w bambuko. Próbuje uzyskac odszkodowanie wypadkowe z ubezpieczenia grupowego z pracy ... masakra... odczekują do ostatniego momentu a potem piszą pismo cytujące regulamin, że ponieważ mogą prosić o dodatkowe dokumenty no to proszą ... i tak już od wrzesnią kolejny raz odbijaja piłeczkę.
    Ale widzę, że niektórzy zadowoleni z obsługi, bo własnie wykupili polisę ... no to oby nic im się nie stało i nie starali się uzyskać odszkodowania z ubezpieczenia... Dopiero to pokazuje jaka firma jest, a jest niestety nieprofesjonalna i pogrywa z klientami biorąc ich na "zmęczenie". Podważają zasadność zgloszenia szkody, ale oczywiście do swojego lekarza orzecznika nie wyślą, żeby skonsultować wyniki badań. Trzeba się odwoływać, dosyłać kolejne dokumenty i uzasadniać w nieskończoność każdy drobiazg i oczywistość ... Najśmieszniejsze dla mnie było podważenie długiego terminu oczekiwania na wizyty u specjalistów ... w pandemii przecież mamy nieograniczony i natychmiastowy dostęp do lekarzy wszelkiej maści ... NIE POLECAM
    Wadyw przypadku próby uzyskania odszkodowania biorą klienta na "zmęczenie"
  • ~jarek278 / 2021-03-31 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Niżej ocenić się nie da. po zgłoszeniu na gwarancję nowego sprzętu zakupionego dzień wcześniej. Kurier odebrał sprzęt, ale od tego momentu, pomimo, że minęło 30 dni ustawowych zero kontaktu z ubezpieczycielem. Po prośbach o informację kiedy sprzęt zostanie naprawiony. Dali tylko łaskawie jakiś numer telefonu, gdzie nikt nie odbiera.
    Po prośbach o kontakt z kierownictwem pracownik informuje, że się nie da z nikim połączyć.
    WadyNie polecam. Niżej ocenić się nie da. po zgłoszeniu na gwarancję nowego sprzętu zakupionego dzień wcześniej. Kurier odebrał sprzęt, ale od tego momentu, pomimo, że minęło 30 dni ustawowych zero kontaktu z ubezpieczycielem. Po prośbach o informację kiedy sprzęt zostanie naprawiony. Dali tylko łaskawie jakiś numer telefonu, gdzie nikt nie odbiera.
    Po prośbach o kontakt z kierownictwem pracownik informuje, że się nie da z nikim połączyć.
  • ~QueenK / 2021-03-29 15:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z dzisiejszej obsługi przez infolinie,pracownik był bardzo pomocny,miał odpowiednie kompetencje i był zaangażowany
  • ~JOANNA / 2021-03-24 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym się z Wami podzielić życiowym doświadczeniem odnośnie realizacji roszczenia z tytułu OC sprawcy w Ergo Hestia.
    Mówiąc w skrócie jest to droga przez mękę.... Nie dość, że moje auto zostało uszkodzone na parkingu przed moim domem przez kierowcę po alkoholu w nocnym rajdzie to Ergo Hestia rzuca mi kłody pod nogi. Głównym powodem moich problemów jest to, iż wybrałam AS Honda w Gdańsku jako miejsce naprawy a nie JD Kulej jak sugerował ubezpieczyciel i właśnie tu zaczynają się schody. Od zgłoszenia szkody 07.03.2021 do pojawienia się rzeczoznawcy minęło 10 dni. Rzeczoznawca oszacował wartość pojazdu na 14.380 zl brutto a szkodę na 9.200 zł brutto. Jak wiadomo ta wycena jest po najniższych kosztach i częściach. Kosztorys AS Honda opiewa na 14.304 zł brutto. Niby sprawa jest prosta bo koszt naprawy nie przekracza wartości pojazdu ale Ergo Hestia dąży do uznania szkody za całkowitą i proponuje 14.380 zł brutto w zamian za niesprawny pojazd. Kolejny krok ze strony Ergo Hestii to brak akceptacji kosztorysu AS Hondy:-( Stwierdzili lakonicznie : Zgodnie z opinią naszego rzeczoznawcy pomniejszono ceny części w przedstawionym kosztorysie w celu zaniżenia kosztów naprawy poniżej wartości pojazdu. Czy ktoś coś z tego rozumie??? Uznałam, że wezmę sprawy w swoje ręce i zleciłam naprawę pojazdu Hondzie na swój koszt. Odnoszę wrażenie, że sprawa skończy się w sądzie. Ergo Hestia gra na zwłokę, opiekun klienta jest ciągle na urlopie, trzeba upominać się o swoje, pisać, dzwonić , walczyć i mieć dużo determinacji i czasu aby to ogarnąć.
  • ~5567 / 2021-03-19 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ubezpieczenia w Ergo Hestia na smartfon, jedno naprawią drugie zepsują. E-maile ani telefony nic nie dały. Po zakończeniu polisy zadzwonili że uszkodzenie już było. Nie jest to możliwe ponieważ nie przypominam sobie żebym każdy róg w telefonie cięła ostrym narzędziem oraz aparat! Nie polecam zespół szyderczy i chamski !
    WadyChamscy pracownicy
    Cena polisy
    Niszczą zamiast naprawiać
  • ~Adam / 2021-03-15 14:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem już klientem Hestii od 3 lat i naprawdę jestem zadowolony i nie mogę nic złego powiedzieć o tym ubezpieczycielu. Składki na ubezpieczenie nie są wysokie.
  • ~Damian / 2021-02-28 22:07
    Ocena: 4.67 / 5
    muszę pochwalić infolinię Hestii zawsze wszystkiego się dokładnie dowiem a jak dla mnie laika w temacie ubezpieczeń to bardzo ważne
  • ~pawel / 2021-02-19 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego ubezpieczyciela. Naciągacze.
  • ~Daniel / 2021-02-15 20:38
    Ocena: 4.33 / 5
    Niedawno podpisałem umowę. Wszystko wyjaśnono mi dokładnie, bez ceregieli, uzyskałem odpowiedzi na wszystkie pytania. Cenowo może się nie wyróżniają, ale jakość obsługi zasługuje na pochwałę.
  • ~bolek / 2021-02-03 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej firmy oszusci i nic wiecej jak macie cos ubezpiezcone to rezygnujcie bo pieniedzy nie zobaczycie
strona 1 z 21
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.57, ilość opinii: 419
Hestia
Ocena: 1.61, ilość opinii: 416
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 387
Generali
Ocena: 1.70, ilość opinii: 205
Warta
Ocena: 1.53, ilość opinii: 168
AXA
Ocena: 1.57, ilość opinii: 159
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.12, ilość opinii: 2590
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2329
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2327
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2066
Play
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1326
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1268